به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «به بازیکنانم کاملا ایمان دارم»مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ (۲۲:۳۵) (۷۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از تصمیم خود مبنی بر ایجاد 9 تغییر در ترکیب تیم، دفاع و اعلام کرد که دوباره همچین چیزی را انجام خواهد داد.

او افزود: «حمله کردن مقابل چنین تیم‌هایی آسان نیست. ما نقاط ضعف بازیکنان را به آنها نشان خواهیم داد. نباید به این سطح راضی باشیم و نیاز داریم تا بهتر شویم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسلونا در اولین مسابقه لیگ قهرمانان به اولین پیروزی دست یافت. لوئیز انریکه در حالی که با دیدی مثبت به پیروزی خفیف تیمش مقابل آپوئل نگاه می‌کرد، گفت: «ما بازیکنان بزرگ و با کیفیتی داریم اما برای زدن تنها یک گل دلایلی وجود دارد. در قیاس به بازی آخر در بهترین فرم خود قرار نداشتیم و توپ را به سرعت به گردش در نیاوردیم».

او در مورد مساله سه دروازبان اظهار نظر کرد: «این پست همانند پست‌های دیگر نیست اما من سه دروازبان بزرگ برای به کارگیری در این پست دارم. من به کلیشه اولین انتخاب دروازبان اعتقادی ندارم. من از همه آنها می‌خواهم تا آماده باشند. به آنها نگفته‌ام که چه کسی بازی خواهد کرد و این نظر من است. من از آنها انتظار و به آنها کاملا ایمان دارم. از همه آنها می‌خواهم تا آماده باشند و به هر صورت با آنها سر و کار دارم».

وی ادامه داد: «آنها 10 بازیکن را پشت توپ قرار می‌دهند. حمله کردن مقابل چنین تیمی آسان نیست اما آنها موقعیت‌های خطرناکی نیز ایجاد کردند. ما روی ضربه شروع مجدد به گل رسیدیم و روی این مساله کار خواهیم کرد؛ پس من از این اتفاق خوشحالم. وقتی اوضاع طبق برنامه پیش نمی‌رود، کادر فنی نگران می‌شود. چنین بازیهایی آسان نیستند و آپوئل به جدیت بازی کرد. ما نقاط ضعف و آنچه برای بهتر شدن نیاز دارند را به آنها نشان خواهیم داد. نباید به این سطح راضی باشیم و باید بهتر بازی کنیم. مطمئنم که می‌توانیم بازیکنانی بهتر از بازیکنان فعلی بسازیم».

لوئیز انریکه، به سرخی سمپر در اولین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان و در یک بازی مهم میدان داد: «من سمپر را به خوبی می‌شناسم. او شخصیت بالایی دارد و تنها یک اشتباه انجام داد. به خوبی تیم را هدایت کرد و کشف بزرگ و مهمی برای باشگاه محسوب می‌شود. او به ما در این سفر کمک خواهد کرد». او در مورد ژاوی گفت: «او بسیار خوب به نظر می‌رسد. من با او صحبت کرده‌ام و رابطه بسیار خوبی داریم و پیکه نیز لذت و شادی زیادی برای تیم به ارمغان می‌آورد. او بازیکن بزرگی است و از گل زنی او بسیار خوشحالم».

لوئیز انریکه در پاسخ به سوال 9 تغییر ایجاد شده در تیم پاسخ داد: «شاید به خاطر سیستم چرخشی بازی ما خیلی روان نبود اما من به بازیکنانم وابسته هستم و به همه آنها نیاز دارم اگرچه مطمئنم گاهی اوقات اشتباه می‌کنم. همیشه نمی‌توانیم 3-0 یا 4-0 پیروز شویم اما من بازیکنانم کاملا ایمان دارم».

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: انریکه: «به بازیکنانم کاملا ایمان دارم»
همه به این امیدواریم و اعتماد داریم.


شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ (۱۵:۳۰)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: انریکه: «به بازیکنانم کاملا ایمان دارم»
مگه میشه آدم بازیکنی مث مسییییییی داشته باشه بعد ناراضی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ (۳:۵۰)
 
mazaherxavi
پاسخ به: انریکه: «به بازیکنانم کاملا ایمان دارم»
موفق باشی جانشین برحق پپ


جمعه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ (۲۱:۳۳)
 
messi91
پاسخ به: انریکه: «به بازیکنانم کاملا ایمان دارم»
عشق است لوچو


جمعه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ (۱۹:۴۸)
 
shakib10
پاسخ به: انریکه: «به بازیکنانم کاملا ایمان دارم»
نقل قول
ما هم ایمان داریم ب امید پیروزی
بعلههههه ما هم


جمعه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ (۳:۲۸)
 
samiar
پاسخ به: انریکه: «به بازیکنانم کاملا ایمان دارم»
ما هم ایمان داریم ب امید پیروزی


جمعه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ (۰:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۴ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!