به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رایکارد: «همه چیز مثبت به نظر می‌رسد»مصاحبه
فرستنده رونالدینیو در تاريخ دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۸۶ (۱۹:۳۵) (۹۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: آرین جاوید / FCBarcelona.ir


فرانک رایکارد، با هیجان زیاد، نگاهی به فصل جدید انداخت و امیدوار است که اشتباهات فصل گذشته هرگز تکرار نخواهند شد. همچنین او از اضافه شدن بازیکنان جوان و حرفه‌ای به ترکیب خوشحال بود.

سرمربی هلندی فاش ساخت، که از شیوه‌ای که اوضاع در آغاز فصل جدید پیش رفته است، بسیار راضی می‌باشد. در مصاحبه‌ای با روزنامه EEF، سرمربی بارسا درباره احساس خویش صحبت کرد: «تیم آرایه‌ای جدید دارد. ما روش‌های متفاوتی برای انجام دادن کارها را آموخته‌ایم و این‌ها همه عالی است.»


«در پیش فصل من وضعیت خوبی را از همه بازیکنان مشاهده کردم، به خصوص بازیکنان جوان از جمله دوس سانتوس، کروساس و بوخان، آن‌ها همه بخوبی جا افتاده‌اند. این‌ها همه مثبت به نظر می‌رسند.»

فلسفه یکسان پیروزی

باشگاه بزرگی مثل بارسلونا، می‌بایست همیشه سطح بازی خودش را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند. به گفته رایکارد: «برنامه من به طوری است که سطح بازی تیم را در بالاترین شکل ممکن حفظ می‌کنم. ما از ترکیبی قوی برخورداریم. از این مهم‌تر ما دارای هوادارانی سخت کوش هستیم. آن‌ها همیشه پشتیبان ما بوده‌اند. یک تیم می‌تواند یک فصل سه یا چهار مقام را کسب کند، اما فصل دیگری فقط یک جام را به دست آورد. مهم این است که بالاترین سطح بازی ارائه شود. ما باید از این فلسفه حمایت کنیم.»

جیووانی و بوخان

پیشرفت محسوس بوخان و دوس سانتوس، موضوع دیگری است که رایکارد را از جهت دیگری خوشحال می‌کند. رایکارد درباره ستاره مکزیکی می‌گوید: «او از نظر فیزیکی به مقدار زیادی پیشرفت کرده است. همه می‌دانیم که و فصل قبل را در تیم جوانان سپری کرده است، اما اکنون او یک بازیکن بسیار قوی‌تر است. او بسیار با استعداد است و پیشرفت بسیاری کرده است.» اما رایکارد درباره جوان 17 ساله، بوخان معتقد است که او بسیار زود پیشرفت کرده است: «من بوخان را در پیش فصل با دقت زیر نظر داشتم و فهمیدم که از چه استعدادی برخوردار است. او مدت زمان زیادی را برای استراحت در اختیار ندارد و شاید به همین دلیل خسته باشد، اما بوخان از توانایی‌های بالایی برخوردار است که در سن او بی‌نظیر است.»

توره و دکو

رایکارد با نگاهی به بازیکن ساحل عاجی او را توصیف کرد: «او آغازی بزرگ داشت. او به خوبی در ترکیب جا افتاده است و برای توره و تیم بسیار خوشحالم. هنوز مطمئن نیستم که او در بهترین پستش قرار دارد، اما ما با مارکز، ادمیلسون و موتا در این پست قهرمان شده‌ایم.»

همین طور رایکارد روی دکو متمرکز بود و گفت: «او در فرم ایده آل است. در بازی قبلی برابر بیلبائو به تیم من ریتم خاصی بخشید. او همیشه برای ما بازیکن مهمی خواهد بود و چیزی را ارائه می‌دهد، که دیگران نمی‌دهند.»

تجربه گذشته

رایکارد به هیچ وجه علاقه‌ای به نگاه به گذشته، ندارد و صحبت در باره آینده را به گذشته ترجیح می‌دهد: «از اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد، تجریه کسب کردیم و اکنون می‌بایست فقط به جلو نگاه کنیم. من معتقدم که شکست خوردن در بسیاری از کار‌ها وجود دارد و ما فصل قبل جام را تقدیم کردیم، اما فصل جدید را به هیچ وجه با تقدیم جام شروع نکرده‌ایم. به نظر من سخت‌ترین موقعیت فصل گذشته بازی در جام حذفی برابر ختافه بود. آن مسابقه ما را به شدت تحت تاثیر قرار داد.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: رایکارد: «همه چیز مثبت به نظر می رسد»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۴۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: رایکارد: «همه چیز مثبت به نظر می رسد»
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: رایکارد: «همه چیز مثبت به نظر می رسد»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: رایکارد: «همه چیز مثبت به نظر می رسد»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۷)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: رایکارد: «همه چیز مثبت به نظر می رسد»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: رایکارد: «همه چیز مثبت به نظر می رسد»



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۳۰)
 
nima_barca
پاسخ به: رایکارد: «همه چیز مثبت به نظر ...
فكر كنم با اين بازيكن ها اگه ريكارد نصف دو فصل پيش هم كارايي داشته باشه ميشه قهرمان شد.


چهارشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۶ (۱۳:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!