به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سه تساوی برای ستارگان اروپایی بارسااخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۸۶ (۳:۳۷) (۹۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


روز شنبه بارسلونا هفت بازیكن داشت كه برای تیم‌های ملی‌شان در مرحله كنونی مقدماتی یورو 2008 بازی می‌كردند.
ایتالیا میزبان فرانسه در میلان بود و از این رو جیانلوكا زامبروتا با لیلیان تورام, تیری آنری و اریك آبیدال روبرو شد. این بازی تكراری از فینال تابستان گذشته بود, اما نیازی به برنده این بار نبود و دو طرف برای یك تساوی بدون گل جنگیدند.

چهار آبی و اناری در این بازی ممكن است مثل زمانی كه زیرنظر فرانك رایكارد هستند، برای یك هدف نجنگیده باشند, اما همگی 90 دقیقه در این پیكار آشفته در سن سیرو شركت داشتند.


آنری بعد از دریافت كارت زرد در دقیقه 56 از بازی برای فرانسه برابر اسكاتلند در روز چهارشنبه محروم شد و می‌تواند زودتر از چیزی كه انتظار می‌رفت، به بارسلونا بازگردد. مهاجم پیشین آرسنال یك موقعیت خوب داشت و چهار خطا مرتكب شد, در حالی كه تورام و آبیدال در سویی دیگر هیچ اشتباهی مرتكب نشدند. زامبروتا نیز هیچ اشتباهی در دفاع برای میزبان مرتكب نشد.

ژاوی ثابت بود, اینیستا روی نیمكت

مربی اسپانیا لوئیس آراگونس ژاوی را در تركیب اصلی تیمش برای بازی تیمش در Reykjavik قرار داد. در حالی كه اینیستا از نیمكت آغاز كرد. تمرین دهنده ایسلند، اسوریسون از آنجایی كه ایدور گودجانسن چراغ سبز برای بازی كردن را از پزشكان دریافت نكرد، این مهاجم را از تیمش برای این مصاف كنار گذاشت. در دقیقه 39 بعد از اینكه اسپانیایی‌ها ژابی آلونسو را به خاطر زدن بازیكن حریف اخراج شده دیدند, میزبان توسط امیل هالفردسون پیش افتاد. با وجود بازی كردن با 10 نفر در كل نیمه دوم, میهمان زمانی كه اینیستا برای زدن سومین گل ملی‌اش در حالی كه پنج دقیقه به پایان بازی باقیمانده بود، وارد زمین شد، یك امتیاز بدست آوردند.

پرتغال - لهستان: سومین تساوی

دكو برای پرتغال در تساوی خانگی 2-2 با لهستان در لیسبون به میدان رفت. در طی نیمه اول هر دو طرف شانس‌هایی برای گلزنی داشتند و دكو نیز یك ضربه آزاد داشت و پاس‌های خوبی را برای هم‌تیمی‌هایش فراهم كرد, میزبان رو به جلو كار می‌كرد. در حالی كه نیمه اول رو به پایان بود لهستانی‌ها بر پرتغالی‌ها غلبه كردند و لواندوسكی حسابشان را در دقیقه 44 باز كرد. تیم میزبان پنج دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم توسط مانیش بازی را به تساوی كشاند و در دقیقه 73 توسط كریستیانو رونالدو منچستر یونایتد پیش افتاد, اما این پایان كار نبود. تنها دو دقیقه پیش از پایان كار كرژینوئك گل تساوی را برای لهستان به ثمر رساند تا از امتیازات ممكن بهره‌ای برده باشند.

دكو نمایش خیلی خوبی در هافبك برای یاران لوئیس فلیپه اسكولاری داشت و یك شوت داخل چارچوب در كنار مرتكب شدن سه خطا داشت.

توره به ساحل عاج برای صعود كمك كرد

توره یحیی به ساحل عاج برای صعود به جام ملت‌های آفریقا سال آینده كمك كرد. آن‌ها 0-0 با گابون در دیدار پایانی گروه مساوی كردند. ساحل عاج تنها یك امتیاز از نظر ریاضی برای صعود نیاز داشت و بعد از این مصاف چیزی كه می‌خواستند را مسجل كردند. با دیدیر دروگبا كه تیم را رهبری می‌كرد, توره نیز با استحكام و تعصب بازی كرد و تیم ملی‌اش به این تورنمنت با ركورد بدون شكست در مرحله مقدماتی و خوردن حتی یك گل صعود كرد. توره و ساموئل اتوئو نمایندگان بارسا در جام ملت‌های آفریقا در غنا كه از 20 ژانویه تا 10 فوریه سال آینده برگزار خواهد شد، خواهند بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: سه تساوی برای ستارگان اروپایی بارسا
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۴۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: سه تساوی برای ستارگان اروپایی بارسا
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: سه تساوی برای ستارگان اروپایی بارسا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۴۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: سه تساوی برای ستارگان اروپایی بارسا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۷)
 
hamed5
پاسخ به: سه تساوی برای ستارگان اروپایی بارسا



دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۰۴)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: سه تساوی برای ستارگان اروپایی بارسا
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: سه تساوی برای ستارگان اروپایی بارسا



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!