به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لاپورتا: «وحدت اصل است.»آبی و اناری‌ها
فرستنده آرش بحرانی در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۸۶ (۳:۲۴) (۱,۰۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: آرش بحرانی / FCBarcelona.ir


رییس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که کلید دست یافتن به اهداف تیم در این فصل، اتحاد است. طبق گفته‌های لاپورتا: «ما همگی باید امید، کار و اتحادی را که لازم است، نشان دهیم.»

در سخنرانی که در مراسمی برای انتخاب روز ملی کاتالونیا در آرامگاه رافائل د کاسانوواس در بارسلونا انجام می‌شد، رییس بارسلونا، خوان لاپورتا، هدف خود را در تلاش برای جلوگیری از هواداری‌های اغراق آمیز تکرار کرد: «در این تیم امید و توانایی بسیار زیادی وجود دارد و کار بسیار زیادی نیز وجود خواهد داشت. ما نمی‌توانیم وقت خود را برای هواداری‌های اغراق آمیز تلف کنیم. آنچه که ما باید انجام بدهیم، کار است.»


بیشترین اتحاد

لاپورتا به پیغامی که به بازیکنان بعد از بازی در مقابل باشگاه اتلتیکو بیلبائو فرستاد، اشاره کرد: «همگی درباره چگونگی رسیدن هر چه زودتر به شیوه درست فکر می‌کنند، برای آنکه بتوانند شوق جدی برای هر چیزی که می‌خواهیم در این فصل به آن برسیم، داشته باشند.» او می‌گوید: «با وجود ناراحتی بسیار زیاد درباره فصل پیش، ما آن را پشت سر گذاشته‌ایم و همگی باید همراه یکدیگر کار کنیم.» آقای لاپورتا همچنین اطمینان خود را درباره قسمت مربیان نیز تکرار کرد.

حمایت از تیم ملی کاتالان

یکی از پر جنجال‌ترین موضوعات چند روز اخیر درباره لغو بازی تعیین شده بین کاتالان و آمریکا بوده است. خوان لاپورتا تاسف خود را در این باره اظهار داشت و گفت: «رویارویی با این پیشامد بسیار مشکل است اما ما باور داریم که باید تلاش خود را ادامه دهیم تا فدراسیون اسپانیا را متقاعد کنیم تا اجازه بازی را به ما بدهند. من نمی‌دانم چرا فدراسیون اسپانیا، کاتالونیا را از شرکت در یک مسابقه رسمی محروم می‌کند. این بی‌عدالتی است. این بازی دوستانه برگزار می‌شد اگر بدرستی برنامه ریزی می‌شد و به موقع ترتیب عمل داده می‌شد و بدرستی بازگو می‌شد.»

بازیکنان و تیم‌های ملی آنها

همچنین خوان لاپورتا ناراحتی خود را در این باره که تیری آنری با وجود محرومیت از بازی برای فرانسه، در بازی امشب فینال جام کاتالونیا حاضر نخواهد بود، اعلام داشت: «ما مراحل ضروری را طی خواهیم کرد تا در صورت امکان او را بازگردانیم.» در ادامه راجع به موضوع ترکیب تیم‌های ملی او به صورت آشکارا گفت: «این شرم آور است که باشگاه باید بازیکنان را بدون هیچ پاداشی به تیم‌های ملی بدهد. تیم‌های ملی بوسیله بازیکنان ما پول می‌گیرند و من فکر می‌کنم مقداری از آن باید گرفته شود. این موضوع در یوفا و فیفا مورد بررسی قرار گرفت اما من اقدامی برای حل آن ندیدم، در صورتی که این موضوع به راحتی حل می‌شود. اگر این موضوع بررسی نشود ما خود باید رسیدگی کنیم، به روش یا روش‌هایی، بازیکنان خود را به تیم‌های ملی ندهیم.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: لاپورتا: «وحدت اصل است.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۵۰)
 
raminpanahi
پاسخ به: لاپورتا: «وحدت اصل است.»
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۹)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: لاپورتا: «وحدت اصل است.»
زنده باد بارسلونا ...


پنج‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۳:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: لاپورتا: «وحدت اصل است.»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۴۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: لاپورتا: «وحدت اصل است.»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: لاپورتا: «وحدت اصل است.»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لاپورتا: «وحدت اصل است.»



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!