به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رایو؛ تیم مورد علاقه انریکهمصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ (۳:۵۵) (۵۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با توجه به شکست مقابل پاریس سنت ژرمن در پاریس، از وضعیت تیم رضایت دارد و درباره بازی این هفته مقابل وایکانو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لوییس انریکه کنفرانس خبری خود پیش از بازی مقابل وایکانو را به توضیح درباره شرایط حریفی که مقابل آن قرار خواهند گرفت اختصاص داد. او گفت: «رایو تیمی است که من بطور ویژه‌ای به آن علاقه دارم. آنها همیشه کار را برای شما سخت می‌کنند و می‌دانند که چگونه توپ را در میدان به جریان درآورند. آنها مثال خوبی از تیمی هستند که پول زیادی صرف تیم خود نکرده و در عوض بازی چشم نوازی ارائه می‌دهند. من واقعاً به این تیم و سرمربی آن علاقمندم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

انریکه ئرباره پاکو خمز، سرمربی رایو گفت: «او هویت فوتبالی خود را دارد و می‌تواند به خوبی ان را به بازیکنان منتقل کند. هر دوی ما یک سبک بازی را دوست داریم. او بسیار خوب کار می‌کند و برای هدایت یک باشگاه بزرگ فراتر از مرز آمادگی قرار دارد».

انریکه گفت که انتظار یک بازی سخت را دارد و تاکید کرد که رایو می‌تواند در ضد حملات خطرساز باشد و زمانی که خط دفاعی بارسا برای انتقال توپ به خط میانی تلاش می‌کنند، فشار زیادی را به تیم وارد می‌کنند. او افزود: «هر دو تیم به دنیال کنترل توپ و میدان هستند و بر این باورند که این کلید موفقیت است. البته بدون هیچ حرفی، این اسکوربورد بازی است که پس از دیدار نتیجه را اعلام می‌کند».

تکامل پیوسته

سروربی عقیده دارد که این دیدار با بازی در پاریس متفاوت خواهد بود. او بر این باور است که چند اشتباه نتیجه را در پاریس به ضرر بارسا تغییر داد. او گفت: «ما روز خوبی نداشتیم اما با این حال بازی خوبی از خود نشان دادیم».

وقتی از او درباره انتقاداتی که طی چند روز گزشته مطرح شد، پرسیده شد، انریکه تصریح کرد که نیاز‌ها و خواسته‌ها را به خوبی می‌شناسد: «مساله تنها متوجه شدن انتقادات نیست، بلکه مساله مهمتر پذیرفتن آن است». او افزود که قصد تغییر هدفی که برای آن برناه ریزی کرده را ندارد.

رافینیا و فرمائلن

انریکه درباره دو بازیکن مصدوم تیم نیز صحبت کرد. او گفت که رافینیا برای روز یکشنبه به آمادگی کامل خواهد رسید و گفت: «شرایط جسمانی او خوب است» و درباره فرمائلن گفت: «او در سال گذشته کمتر بازی کرده و ما نمیخواهیم درباره او ریسک کنیم. او به زودی آماده خواهد شد و به میدان باز خواهد گشت».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Revenger
پاسخ به: رایو؛ تیم مورد علاقه انریکه
نقل قول
امیدوارم که بدون گل خورده این بازی رو هم ببریم

ایشالله


شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۱۷)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: رایو؛ تیم مورد علاقه انریکه
امیدوارم که بدون گل خورده این بازی رو هم ببریم


شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!