به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دو گل به یاد ماندنیاخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ جمعه، ۲۳ شهریور ۱۳۸۶ (۱:۱۱) (۱,۱۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


استادیوم اوساسونا میزبان یكی از بهترین گل‌های بارسا در سال‌های اخیر بوده است. دو برزیلی, روماریو و رونالدینیو, اثر خود را با دو گلی گذاشتند كه بخشی از تاریخ باشگاه را تشكیل می‌دهد, نه فقط برای مهم بودنشان بلكه برای زیبایی‌شان.

سوم اكتبر 1993, تماشاگران در استادیوم قدیمی سادار با دیدن یكی از فوق‌العاده‌ترین گل‌هایی كه تا به حال دیده‌اند، مبهوت شدند. در دقیقه 38 نیمه اول, لادروپ یكی از پاس‌های تضمینی‌اش را به روماریو رساند و مهاجم برزیلی نیز توپ را با ضربه چیپ زیبایی كه از بالای سر دروازبان اوساسونا اونانوا پرواز كرد، به تور دروازه رساند. این گل در سراسر دنیا دیده شد و به صورت گسترده‌ای به عنوان یكی از بهترین‌های فصل شناخته شد.


بارسا بازی را 3-2 برد و نشان داد تیمی كه سه قهرمانی لیگ و یك قهرمانی در اروپا را در كارنامه داشت، همچنان جاری فوتبال است. در واقع, در آن فصل, تیم رویایی چهارمین قهرمانی لیگش را بدست آورد كه آخرین جام با یوهان كرایف در سكان مربیگری بود.

جادوی رونالدینیو

ده سال بعد, در همان استادیوم, رونالدینیو یكی از زیباترین گل‌هایش برای بارسا را به ثمر رساند. این هفته بیست و سوم فصل بود و بارسا در اواسط نتایجی كه باشگاه را از میانه جدول بالا می‌كشید، به پامپلونا آمد. یك برد برای تیم ضروری بود, زیر نظر فرانك رایكارد و برای ایستادن در جایگاه لیگ قهرمانان.

دقیقه هفتاد و هفتم بازی بود و نتیجه بازی 1-1 بود. تنها زمانی كه بازی برای بارسا بد پیش می‌رفت, رونالدینیو جادویش را به رخ كشید و با متوقف كردن شوت داویدز دفاع اوساسونا را ناكام گذاشت. این گل زیبا توانی برای اوساسونا نگذاشت و بارسا بازی را 2-1 برد. این سه امتیاز بارسا را به جایگاه چهارم منجنیق كرد و منجر به پایان فصلی شگرف شد و با شایستگی هرچه تمام‌تر راهی لیگ قهرمانان شد.

آقای گل‌ها

روماریو و رونالدینیو این فصل‌ها را با عنوان بهترین گلزن تیم به پایان بردند. روماریو 30 گل به ثمر رساند و آقای گل لیگ اسپانیا شد. او همچنین به وعده‌اش در اول فصل برای به ثمر رساندن 30 گل در لیگ عمل كرد. و با اینكه گلزنی تخصص او نیست, رونالدینیو به مجموع قابل احترام 14 گل دست یافت و به همراه ساویولا بهترین گلزن بارسا شد.
ارزش: ۲.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: دو گل به یاد ماندنی
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۵۲)
 
raminpanahi
پاسخ به: دو گل به یاد ماندنی
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: دو گل به یاد ماندنی
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: دو گل به یاد ماندنی
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۴۵)
 
hamed5
پاسخ به: دو گل به یاد ماندنی



دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۰۴)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: دو گل به یاد ماندنی
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: دو گل به یاد ماندنی



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!