به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زوبی زارتا: «مسی شایسته تجلیل و احترام رئال مادرید است»مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۲:۳۰) (۷۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: رضا خانجانی/ FCBarcelona.ir


مدیر ورزشی بارسلونا برای شکستن رکورد گل زنی لالیگا در ال کلاسیکو توسط ستاره آرژانتینی آبی اناری‌ها بسیار مشتاق است و اذعان داشت که لوئیز سوارز از لحاظ روانی بهتر شده است.

آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسلونا معتقد است که مسی شایسته است تا در صورت شکستن رکورد گل زنی لالیگا در ال کلاسیکو توسط حاضرین در ورزشگاه برنابئو مورد تشویق قرار گیرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی تنها دو گل با رکورد 251 گل تلمو زارا و رسیدن به قله لیگ اسپانیا فاصله دارد و به طور بالقوه می‌تواند از این عدد در روز 25 اکتبر مقابل رئال مادرید عبور کند.

سازمان لیگ اسپانیا پیشنهاد کرده است که مسی می‌تواند در اواخر ماه در ال کلاسیکوی سانتیاگو برنابئو این رکورد گل زنی را بشکند و زوبی زارتا که تشویق ایستاده رونالدینیهو را در پیروزی 3-0 بارسا مقابل مادرید در سال 2005 شاهد بود، مسی را کاملا شایسته می‌داند.

او به خبرگزاری آ اس گفت: «این چیزی بیشتر و بالاتر از انجام دادن فوتبال امریکایی و بستکبال است. این مانند یک شگفتی در فوتبال به نظر می‌رسد. او شایستگی‌اش را دارد. در گذشته تحسین بازیکنان بارسا در ورزشگاه برنابئو و بر عکس این قضیه را شاهد بودیم».

مسی در دیدار بزرگ آخر هفته میان آرژانتین و برزیل که به شکست آرژانتین انجامید، یک پنالتی را از دست داد اما زوبی زارتا معتقد است که این مسئله می‌تواند او را برای بهتر شدن تحریک کند. او گفت: «فکر نمی‌کنم از دست دادن پنالتی بر روی او اثر بگذارد. سال گذشته او در برنابئو دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او ترجیح می‌دهد با گل زنی به تیم کمک کند اما من چمن پکن را از پیش فصل و عدم خوب بودن آن را می‌شناسم. این موضوع وی را برای بهتر بازی کردن تحریک می‌کند».

زوبی زارتا ادامه داد: «بازیکنان پیشرفت می‌کنند و کامل می‌شوند و لئو فقط یک گل زن نیست. او بازی را درک می‌کند و بیشتر درگیر مراحل بازی است. گل همیشه وجود دارد اما همیشه به دست نمی‌آید. لئو بیشتر در کنار محوطه و نیمار در داخل بازی می‌کند که می‌تواند شرایط تیم مقابل را نا آرام کند و بازیکنانی مانند پدرو و منیر ال حدادی هم هستند. رقبای ما همواره ما را آنالیز می‌کنند و ما همانند تیم‌های بزرگ دائما در حال تغییر و تحول هستیم. سال گذشته به خاطر مصدومیت‌ها برای هر دوی آنها سال سختی بود ولی اکنون قوام و استحکام بیشتری وجود دارد».

لوئیز سوارز در حال تلاش برای شروع رقابت‌ها با پیراهن بارسا در روز 25 اکتبر می‌باشد و زوبی زارتا مطمئن است که او همانند جلسات روانشناسی در مدت زمان محرومیتش برای بازی کردن آماده خواهد بود.

وی افزود: «امیدوارم لوئیز انریکه همه بازیکنان را برای ال کلاسیکو در اختیار داشته باشد. تا الان، بدون وجود سوارز فصل به خوبی پیش رفته است. وی پیش از آن که ما از او بخواهیم در برنابئو شناخته می‌شود. سرمربی بازیکنانی را فکر می‌کند تیم را به پیروزی می‌رسانند، انتخاب می‌کند. من زمان بازگشت وی پس از آخرین محرومیتش در مقابل منچستر یونایتد را به یاد می‌آورم. او آرام و آگاه شده است و ما سعی می‌کنیم تا همه چیز را به راحتی انجام دهیم. نمی‌خواهیم داستانی بزرگ درباره کمک‌های روان شناسی درست کنیم. بازی با اروگوئه او را آرام می‌کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
sinas1384
پاسخ به: زوبی زارتا: «مسی شایسته تجلیل و احترام رئال مادرید است»
بچه ها تو بازی آرژانتین با هنگ کنگ که 7-0 برد ... مسی با 30 دقیقه بازی 2 گل زد و 1 پاس گل داد. داره روز به روز بهتر میشه .



سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۲۲)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: زوبی زارتا: «مسی شایسته تجلیل و احترام رئال مادرید است»
وایییییییییییییی اون لحظه رو تصور کنین که دارن از مسی تو برنالئو تقدیر میکنن !!!!!!!!!!!!!! ووووووووووووووووییییییییییییییییی چه کیفی میده ....


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۷)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: زوبی زارتا: «مسی شایسته تجلیل و احترام رئال مادرید است»
صدرصد که همین طوره


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۸)
 
kamiba
پاسخ به: زوبی زارتا: «مسی شایسته تجلیل و احترام رئال مادرید است»
امیدوارم که این اتفاق بیفته و مسی در برنابئو مورد تشویق قرار بگیره. سوارز با گل برمیگرده.


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۰۸)
 
shakib10
پاسخ به: زوبی زارتا: «مسی شایسته تجلیل و احترام رئال مادرید است»
ان شاا... که همینطوره


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!