به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پامپلونا متوقف كرد! (0-0)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ سه‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۸۶ (۱:۲۸) (۱,۰۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


اوساسونا و بارسا در سومین بازی لیگ 0-0 در پامپلونا مساوی كردند. بارسا اكنون بعد از بازی كه بوخان اولین بازی رسمی‌اش را در لباس بارسا انجام داد، پنجمین امتیاز را به حسابش ریخت.

جیوانی و میلیتو برای اولین بار از اول بازی، برای بارسلونا به میدان رفتند, در حالی كه بوخان نیز برای اولین بار به جای همین بازیكن مكزیكی در دقیقه 79 به بازی آمد. اما با اینكه یاران رایكارد كار را از ابتدا تا به پایان در اختیار داشتند، در شكستن طلسم ناتوان بودند و و برای دومین بار در این فصل مساوی كردند. در بازی كه شباهت زیادی به اردوی سانتاندر داشت, بارسا در دفاع مسلط بود اما كمبود جرقه خوردن ابتكار كاری در حمله به چشم می‌خورد.


هیچ كس حكم فرما نبود

بارسا بیشتر نیمه اول را در اختیار داشت, اما این اوساسونا بود كه خطرناك‌ترین موقعیت را در اختیار داشت و ضربه سر میگل فلانو به بیرون رفت.
جیوانی در فرم بسیار خوبی برای بارسلونا قرار داشت و در دقایق 9 و 35 در جناح راست خطر ایجاد كرد اما نبود مهاجم در فضای خالی و دفع خوب از ریكاردو به بارسا اجازه پیش افتادن را نداد. دیگر بازیكن فعال اینیستا بود كه به نظر می‌رسید، تنها بازیكنی بود كه راه گذشتن از دفاع تنگ اوساسونا را با پاس‌های خوب در عمق می‌دانست.

اوساسونا به نظر راضی از بازی دفاعی می‌رسید, و به همین شكل با زنگ‌های خطر كار كرد و تنها موقعیت خطرناكش را از طریق ضد حمله بدست آورد. در یكی از این اتفاقات, پورتیو می‌توانست گلزنی كند, اما در مصاف تك به تك با والدس ناكام بود. بنابراین نتیجه همان نتیجه‌ای بود كه بازی با آن آغاز شد, 0-0.

تساوی ادامه پیدا كرد

بعد از شروع مجدد بازی, اوساسونا نگاه به قابل اتكا‌ترین سلاحشان یعنی توپ‌های بلند داشت اما پاندیانی و پورتیو نتوانستند از سانترهایی كه برایشان شد، استفاده كنند. بارسا نیز به بازی مورد علاقه مالكیتی‌اش اتكا كرده بود و آنری هنگام استفاده از پاس اینیستا نزدیك به گلزنی شد اما ریكاردو توانست توپ را تبدیل به كرنر كند.

زمان برای تغییرات

رایكارد دو جفت پای تازه نفس را در دقیقه 65 با آوردن اولگوئر و ژاوی به جای زامبروتا و رونالدینیو به بازی آورد. وارد شدن مدافع كاتالان باعث ایجاد خطرات بیشتری در جناح راست شد اما زمان كمی باقیمانده بود. بازیسازی‌های متوالی موثر و خوب بودند اما مشكل در نبود مهاجمی بود كه در روزش باشد.

بوخان شانسش را گرفت

بوخان در دقیقه 69 به عنوان یار تعویضی به جای جیوانی دوس سانتوس جوان متحرك به بازی آمد و زیاد طول نكشید كه او نزدیك به گلزنی شد, وقتی كه دروازبان اوساسونا را با دریبل فوق‌العاده جای گذاشت اما نتوانست از شانسش استفاده كند. این آخرین موقعیتی بود كه میهمان در این بازی داشت و بازی با ادامه جستجوی بارسا برای اولین برد فصل در این فصل پایان یافت و حالا پنجم در جدول با پنج امتیاز از سه بازی است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: پامپلونا متوقف كرد! (0-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۵۳)
 
raminpanahi
پاسخ به: پامپلونا متوقف كرد! (0-0)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۷)
 
harry1
پاسخ به: پامپلونا متوقف كرد! (0-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۳۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: پامپلونا متوقف كرد! (0-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۴۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: پامپلونا متوقف كرد! (0-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۴۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: پامپلونا متوقف كرد! (0-0)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پامپلونا متوقف كرد! (0-0)



پنج‌شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۰۳)
 
nima_barca
پاسخ به: پامپلونا متوقف كرد! (0-0)
من ميخوام يكي از ريكارد بپرسه كه با اينهمه ستاره كه هر كدومشون براي يك تيم كافيه چطوري تيم نميتونه از صد تيم هاي درجه سه اسپانيا بربياد.


چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ (۱۲:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!