به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تاثیر بازیکنان بارسا در تیم‌های ملیملی‌پوشان
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۳ (۹:۰۰) (۸۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی/ FCBarcelona.ir


در شب درخشش ملی‌پوشان بارسا، مسی، نیمار و سوارز 8 گل در 3 بازی به ثمر رساندند و سرخی روبرتو نیز برای تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا گل زنی کرد.

بازی‌های ملی در این هفته به پایان رسید و اکنون زمان بازتاب عملکرد بازیکنان بارسا در مسابقات دوستانه و مقدماتی یورو 2016 است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لئو مسی: برای آرژانتین در پکن و هنگ کنگ به میدان رفت. او در بازی با برزیل که به شکست 2-0 آرژانتین انجامید، یک پنالتی را از دست داد و 90 دقیقه کامل بازی کرد. در شکست سنگین هنگ کنگ با نتیجه 7-0، گل‌های پنجم و هفتم را به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد.

نیمار: در هر دو بازی برزیل در آسیا به طور کامل بازی کرد. در بازی مقابل ژاپن بسیار عالی عمل کرد و در هر 4 گل برزیل در پیروزی 4-0 را به ثمر رساند.

لوئیز سوارز: مهاجم اروگوئه‌ای از شانس حضور در بازی دوستانه به خوبی بهره برد و نقشی اساسی و فعال در هر دو بازی ایفا کرد. در بازی مقابل عربستان سعودی یک گل به ثمر رساند و در دومین بازی مقابل عمان، دو گل تماشایی را وارد دروازه کرد. در کل او 146 دقیقه در خاورمیانه بازی کرد.

خاویر ماسکرانو: تاتا مارتینیو در هر دو بازی از او استفاده کرد و مقابل برزیل، 90 دقیقه به او بازی داد و مقابل ژاپن نیمه دوم او را به میدان فرستاد.

جرارد پیکه: دل بوسکه به مدافع بارسا ایمان کامل دارد و در شب شکست مقابل اسلوواکی و پیروزی مقابل لوکزامبورگ 90 دقیقه کامل به او بازی داد.

جوردی آلبا: سرمربی تیم ملی اسپانیا از آلبا نیز به طور کامل استفاده کرد و در هر دو بازی مرحله مقدماتی یورو 2016 او را در ترکیب اصلی قرار داد.

مارک بارترا: در بازی مقابل لوکزامبورگ که به پیروزی 4-0 اسپانیا انجامید، 90 دقیقه کامل در پست مدافع میانی کنار هم‌تیمی باشگاهی‌اش جرارد پیکه بازی کرد.

سرخیو بوسکتس: او نیز 180 دقیقه کامل در هر دو مسابقه در زمین حضور داشت و در 20 دقیقه پایانی بازی با لوکزامبورگ، بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

آندرس اینیستا: 90 دقیقه کامل مقابل اسلوواکی بازی کرد و در بازی مقابل لوکزامبورگ، 70 دقیقه بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت.

پدرو رودریگس: مهاجم جزایر قناری در 2 بازی مرحله مقدماتی یورو 2016، مجموعا 55 دقیقه بازی کرد.

سرخی روبرتو: 90 دقیقه کامل در هر دو مسابقه در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی اروپایی مقابل صربستان بازی کرد و تک گلش اسپانیا را برای بازگشت به بازی پس از شکست 2-0 در کادیز امیدوار کرد اما نهایتا از صعود به مرحله نهایی باز ماندند.

راکیتیچ: در هر دو مسابقه مرحله مقدماتی یورو 2016 برای کرواسی بازی کرد. یک پاس گل در شب شکست بلغارستان و پاس گلی دیگر در پیروزی سنگین 6-0 مقابل آذربایجان داد. در کل وی 170 دقیقه بازی کرد.

تراشتگن: دروازبان تیم زیر 21 ساله‌های آلمان با دو کلین شیت مقابل اوکراین به تیمش برای رسیدن به مرحله نهایی رقابت‌ها در جمهوری چک کمک کرد.

کلودیو براوو: شیلی در تنها بازی خود در این هفته، پرو را شکست داد. براوو ضمن کلین شیت در این بازی، رکورد حضور در بازی‌های ملی کشورش را شکست.

جرمی متیو: در شب پیروزی 3-0 فرانسه مقابل ارمنستان، 90 دقیقه بازی کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Mylove_Francesc
پاسخ به: تاثیر بازیکنان بارسا در تیم های ملی



شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۰۳)
 
kamiba
پاسخ به: تاثیر بازیکنان بارسا در تیم های ملی
با امید اینکه تمام بازیکنان بارسا تاثیر بیشتری برای بارسا داشته باشه


شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۰۰)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: تاثیر بازیکنان بارسا در تیم های ملی
هر ٣ تاشون عالين


پنج‌شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۰۲)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: تاثیر بازیکنان بارسا در تیم های ملی
انشالله تو بارسا هم به این خوبی باشن


پنج‌شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!