به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۵:۱۹) (۲,۷۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اذعان کرد که تیمش بازی را خوب آغاز کرد اما رفته رفته اشتباهاتی را مرتکب شد و به خصوص در نیمه دوم نتوانست بازی خوبی را ارائه کند.

لوییس انریکه پذیرفت که رئال مادرید تیم برتر میدان بود و توانست به پیروزی 3-1 دست یابد. انریکه گفت: «من به دنبال یک بازی با سبکی متفاوت بودم که بیش از اندازه باز نباشد و دفاعی بهتر در نیمه زمین خودی داشته باشیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سرمربی بارسا می‌دانست که اشتباهاتی که پس از گل نیمار بوجود آمد نیاز به تصحیح داشت. او گفت: «ما شروع بسیار خوبی داشتیم اما رفته رفته آنها موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردند. ما می‌توانستیم نتیجه را 2-0 به سود خود تبدیل کنیم اما در مجموع نیمه اول سختی را گذراندیم».

انریکه افزود که تیم در نیمه دوم برای خلق موقعیت با مشکل مواجه شد: «حریف ما بازی بهتری ارائه کرد و شایسته پیروزی بود».

سرمربی تصریح کرد: «اکنون تیم‌هایی وجود داند که به خوبی ما و حتی بهتر از ما هستند». او گفت که این شکست با شکست مقابل پاریس سنت ژرمن کاملا متفاوت است. انریکه گفت: «در آن بازی ما شایسته بیش از آنچه رقم خورد بودیم اما در دیدار ال کلاسیکو مادرید شایسته‌تر از ما بود».

او همچنین افزود که در روز‌های آینده به آنالیز بیشتری بروی تیم نیاز خواهد بود: «ما به کار خود ادامه خواهیم داد و در پایان فصل می‌بینیم که در چه جایگاهی قرار خواهیم گرفت». او در پایان عنوان کرد که سوارز عملکرد خوبی داشت: «او خوب بازی کرد و حتی از سطح تصور من نیز بهتر عمل کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
کاری نمیشه کرد بارسا باخت


پنج‌شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۴۷)
 
Revenger
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
دفاع تیم بزرگی مثل بارسا نباید اینقدر ضعیف عمل کنه
ضعف مدافعین تیم تو روحیه گلزنی مهاجمین تاثیر مستقیم داره
شما وقتی تمام تلاشت رو میکنی و برای تیم گل میزنی ولی پشت سرت به این راحتی دروازه تیمت باز میشه دیگه دست و دلت به بازی نمیاد
امیدوارم در اولین فرصتی که میتونن بازیکن خریداری کنن به فکر بستن یک خط دفاعی محکم برای تیم باشن
که از تمام پست ها واجبتره
تعجب میکنم مسئولین باشگاه تو این ترنسفر چطور از کنار این معضل به این راحتی گذشتن !!!
با علم به اینکه به این زودیا حق خرید و فروش بازیکن ندارن


پنج‌شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲)
 
samiar
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
ghabol daram vali ma ham barsa hastim


چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۴۵)
 
PERSPOLIS2012
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
نقل قول
واقعا واقعا واقعا برای همچین مربی نفهمی متاسفم . اخه اشغال تورو چه به مربیگری . بر خلاف نظر دوستان ما هیچ مشکلی توی کمبود بازیکن نداریم . فقط این اقا چیزی بارش نیست . همین . با اون ترکیبای تخمیش و تاکتیکای تخمی ترش. شرم بر تو باد که از همین الان شکست رو قبول کردی .
دوستان گرامی من از همین الان دارم میگم ما تا قبل از نیم فصل جایگاه اولیمون رو از دست میدیم . حالا ببینید من کی دارم میگم . و یه حسی به من میگه این اشغال تا قبل از پایان لیگ گورشو از تیم ما گم میکنه .
با این مصاحبش سوهان روح ماشده . مردک .
اشغال عملا داره میگه ما میتونستیم 2-0 جلو بیفتیم و اشتباه کردیم . یعنی اینکه میخواد کار مسی رو زیر سوال ببره و بگه دلیل باختش مسی بوده .
صد رحمت به تاتا . خدا شاهده اگه تاتا امسال بود این تیم رئالو و پاریس رو بیچاره میکرد . با اون تیم زوار درفته پارسال این ریغالیا رو 6 تایی کردیم .
بعد از رفتن تاتا من تو همین سایت کامنت گذاشتم که روزی حسرت این مربی رو میخوریم .
لوئیز انریکه یک بازنده به تمام معناست .
البته من برای کسایی که مخالف نظر من فکر میکنند احترم قائلم . با تشکر

من هم مثل تو با رفتن تاتا مخالف بودم تاتا مرد بازیای بزرگ بود فقط مدافع خوب نداشت ومصدومیت بازیکنان خصوصا دروازبان گریبان گیرش شد.
تاتا داشت تیم رو درست میکرد ولی مسئولان بارسا نذاشتن کار خود رو بکنه.


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۲۱)
 
shakib10
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
نقل قول
جناب shakib10 یا برادر بروس لی : چون من به مربی نا کار امد تیمم انتقاد دارم پس تیمم رو حمایت نمیکنم ؟ البته درمورد پاراگراف اخر نظرت که حرفای منو مسخره خوندی باید بگم که اقتضای سن و سالت همینه . هنوز کوچولویی .
سن ملاک نیس شعور ملاکه ادب ملاکه !!!!!


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۵)
 
hasanlm10love
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
ببینیم بقیه فصل چکار میکنی اقای انریکه امیدوارم بارسا و مسی بهتر بشن


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ (۰:۲۰)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
نقل قول
آخه چرا شما نمیفهمین این باخت باعث شد تا نقاط ضعف تیم به حداقل برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همه 2 ساله نقاط ضعف بارسا رو میدونن وهیچ کاری واسه برطرف کردنش نشده الکی گول جدول رو نخور دوست من پارسالم تا نیم فصل صدر نشین بلامنازع بود اما یه جام هم نگرفتیم امسالم همون آشه و همون کاسه آخر فصل به حرف بزرگترت میرسی!


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
هه خیلی ...... به قرآن باخت بارسا می ارزه کل بردای تاریخ رئالو .... مربیمون هم چشمشو رو حقایق بسته .... یار همیشه وفادار رئالو تو زمین ندید


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۴۱)
 
mojtabba
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
سمت چپ بايد به آلبا بازي مي دادي نه به اين پير مرد كه نمي تونست تكون بخوره درسمت راست هم سوارز اصلاً به آلوز كمك نميكرد كاري كه معمولاً پدرو انجام ميده اين دو اشتباه اصلي بود


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۴۰)
 
aminazadiforme
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
جناب shakib10 یا برادر بروس لی :
چون من به مربی نا کار امد تیمم انتقاد دارم پس تیمم رو حمایت نمیکنم ؟
البته درمورد پاراگراف اخر نظرت که حرفای منو مسخره خوندی باید بگم که اقتضای سن و سالت همینه . هنوز کوچولویی .


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۴۹)
 
adel_barca
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
نظر خودمو تقریبا خلاصه میگم و کاری هم به بازیکنای خط دفاع ندارم (مشکلی که انگار تو بارسا حل نشدنیه) :

مشکل اصلی بارسا سیستم ناکارامد 4-3-3 هستش ، چون تو این سیستم بارسا باید علاوه بر 3 مهاجم سوپر استار 3 هافبک درجه یک و رو پا داشته باشه درصورتی که عملا میبینیم که از سه هافبکی بارسلون بوسکتس بی انگیزه هستش ، اینیستا هم دیگه قدرت دریبلینگ سابقشو نداره و از بین راکیتیچ و ژاوی هم راکیتیچ دقت پاسش خیلی پاینه و بازیساز خوبی هم نیست و ژاوی هم تو الکلسکو نشون داد دیگه بازیکن 90 دقیه نیستش ...

بارسا تو بازی های حساس باید 4-4-2 بازی کنه نه 4-3-3 ولی جلوی تیم های ضعیف 3-4-3 بهترین سیستم هستش


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۳۴)
 
biology
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
خب دوستان شما که میگین بارسا فصل پیش جامی نبرد پس سوپرجام اسپانیا که فصل پیش در مجموع با اتلتیکو 1-1 مساوی شد و جام برد اون چی بود؟؟؟؟؟؟ به نظر من آقای لوئیس انریکه بهترین مربی برای بارساست چون اولین کسی بود که مونیر و سندرو رو از بارسا ب آورد و پای اونا به گلنزنی باز شد..... خب تاتا یا تیتو یا پپ کدومشون از این کارا انجام داده بودن؟؟؟؟ تازه این همه خرید کرده و براوو رو فیکس کرده که هیچ کس فکرشو نمیکرد 754 دقیقه گل نخورده...... اما اون از پینتو که گواردیولا از بارسا ب آورده بود که هر وقت پینتو درون دروازه قرار میگرفت بارسا تو هر بازی 1 هیچ عقب بود....... حالا فهمیدین دوستان که انریکه بهترین مربیه.......


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۲۶)
 
shakib10
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
نقل قول
جناب shakib10 یا برادر بروس لی : توهینی که این اقای انریکه به شخصیت ما هوادارا کرده خیلی خیلی بیشتر از توهین من تو نوشته هام هست . همینکه این اقا مثل بز میاد از شکستش به رئال مادرید با افتخار یاد میکنه یعنی توهین میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه من به یک نفر توهین کردم اون به همه هوادارای بارسا توهین کرد . حالا که وکیل وصی این اقا شدی بیا در مورد توهین این اقا توضیح بده . باقالی
حقیقت رو لازن نیست ادم پنهانش کنه!!!شکی توش نیسسسسسسس.شما به فکراین باششششش که طرفدار تیمتو درهرموقعیت بگیری سعی کنی خودتو اروم کنی نکه با ی مشت حرفای مسخره خودتو راحت کنی


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۱۹)
 
aminazadiforme
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
جناب shakib10 یا برادر بروس لی :
توهینی که این اقای انریکه به شخصیت ما هوادارا کرده خیلی خیلی بیشتر از توهین من تو نوشته هام هست .
همینکه این اقا مثل بز میاد از شکستش به رئال مادرید با افتخار یاد میکنه یعنی توهین میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه من به یک نفر توهین کردم اون به همه هوادارای بارسا توهین کرد . حالا که وکیل وصی این اقا شدی بیا در مورد توهین این اقا توضیح بده . باقالی


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۲۹)
 
LionMessi
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
دو روز پس از شکست 3-1 از رئال مادید، بارسا برای دفاع از خود، چیزی به جز استناد کردن به جدول لالیگا ندارد. جدولی که به ما می گوید این تیم با یک امتیاز اختلاف از کهکشانی ها، همچنان صدرنشین اسپانیاست.

با این حال آنچه از فضای حاکم بر دو تیم و رسانه های اسپانیا می توان دریافت ، این است که بارسا روز به روز در حال عقب ماندن از رئال مادرید است. مساله ای که تسلط بارسا بر رئال در چند فصل اخیر را به شدت تهدید می کند.

بارسلونا در برنابئو از همان ناحیه ای زخمی شد که در پاریس زخم خورده بود. ال کلاسیکوی اول این فصل،دومین مصاف بارسا با یک حریف بزرگ و جدی در این فصل به حساب می آمد و نتیجه هر دو بازی نیز، چیزی جز شکست برای شاگردان انریکه نبود.

ماه گذشته آنها در برابر پاریس سنت ژرمن 3-2 شکست خوردند و دو شب پیش نیز در برنابئو مقابل دشمن همیشگی 3-1 مغلوب شدند.شباهت زیادی نیز بین گل های دریافتی بارسا در هر دو بازی می توان پیدا کرد.مدت هاست که بارسا، بخصوص پس از رفتن گواردیولا، خود را پشت آمار و ارقام پنهان می کند.

در فصلی که تیتو ویلانوای فقید، هدایت بارسا را در دوران پس از پپ به عهده گرفت، بارسلونا با استفاده از ضعف رئال مادرید در آن فصل که دچار بحران اختلافات داخلی بین مورینیو و برخی بازیکنانش شده بود و نیز عدم وجود تیمی همچون اتلتیکوی کنونی، به راحتی قهرمان اسپانیا شد. اما زنگ خطر آنجایی به صدا در آمد که بارسلونا در دو بازی رفت و برگشت، 7 گل از بایرن مونیخ خورد و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، به شکلی تحقیرآمیز حذف شد.

فصل بعد نیز همین اتفاق رخ داد. تیم تاتا مارتینو در 9 هفته ابتدایی لالیگا، با کسب 8 پیروزی و یک تساوی از جمله برتری بر رئال در نوکمپ، امیدواری کاذبی را موجب شد . بارسلونایی که با وجود این شروع خوب، در نیم فصل دوم، افتی چشمگیر داشت و در نهایت به هیچ جامی دست پیدا نکرد.

این روند در این فصل نیز ادامه یافت. کسب 7 پیروزی در 8 هفته ابتدایی، آن هم بدون دریافت حتی یک گل، باز هم می رفت تا حقیقت درون آبی و اناری ها را در سایه آمار و راقام چشمگیرشان قرار دهد. شاید باخت به رئال، در بهترین زمان ممکن رخ داد. شکستی که می تواند چشمان انریکه و هواداران بارسا را به روی حقایق باز کند. حقیقتی که به ما می گوید، بارسا در پس این صدرنشینی موقتیش، تیمی ضعیف تر از رئال مادرید است و برای برطرف کردن ضعف هایش، نیاز به کارهای بیشتری دارد. حقیقت تلخی که انریکه در نشست خبری پس از ال کلاسیکو نیز به آن اعتراف کرد

واقعا ما دلمونو به این امار خوش کردیم
این اون بارسای ما نیست دیگه اون بازی چشم نوازو رون در کار نیست


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۱۲)
 
biology
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
خب دوستان عزیز انقادتونو کردین و بد و بیراه به تیمتون گفتین از مسی و اینیستا و دیگر بازیکنان انتقاد کافی کردین...... اما اصلا نگاهی به جدول لالیگا کردین؟ نگاه کنین دیشب سویا برد و به مکان دوم جدول اومد حالا جایگاه رئال مادرید کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟ سوم .......... حالا به نظر شما بارسا بیاد رئال رو همیشه ببره اما بیاد به تیم های دیگر لالیگا ببازه؟؟؟ یا بارسا بیاد همه ی تیم ها رو ببره و به رئال ببازه کدومش خوبه؟؟؟ بهترین چیز برای بارسا قهرمانیه سه جامه. نه شهرت بردن تویه ال کلاسیکو... آخه چرا شما نمیفهمین این باخت باعث شد تا نقاط ضعف تیم به حداقل برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۱۹)
 
rslfarhood
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
این همه دفاع خریدیم باید بازم پیکه ای که کلکسیونی از اشتباهاته رو بذاریم تو زمین. واقعا حقش نیمکت نشینیه. من فکر کنم "ورمایلن" تا آخر فصلم به شرایط بازی نرسه!


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۱۴)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
نقل قول
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»

پس نه ما شايسته بوديم!
با نظرات دوستان ٩٠٪ موافقم


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۲۳)
 
shakib10
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
واقعا واقعا واقعا برای همچین مربی نفهمی متاسفم . اخه اشغال تورو چه به مربیگری . بر خلاف نظر دوستان ما هیچ مشکلی توی کمبود بازیکن نداریم . فقط این اقا چیزی بارش نیست . همین . با اون ترکیبای تخمیش و تاکتیکای تخمی ترش. شرم بر تو باد که از همین الان شکست رو قبول کردی .
دوستان گرامی من از همین الان دارم میگم ما تا قبل از نیم فصل جایگاه اولیمون رو از دست میدیم . حالا ببینید من کی دارم میگم . و یه حسی به من میگه این اشغال تا قبل از پایان لیگ گورشو از تیم ما گم میکنه .
با این مصاحبش سوهان روح ماشده . مردک .
اشغال عملا داره میگه ما میتونستیم 2-0 جلو بیفتیم و اشتباه کردیم . یعنی اینکه میخواد کار مسی رو زیر سوال ببره و بگه دلیل باختش مسی بوده .
صد رحمت به تاتا . خدا شاهده اگه تاتا امسال بود این تیم رئالو و پاریس رو بیچاره میکرد . با اون تیم زوار درفته پارسال این ریغالیا رو 6 تایی کردیم .
بعد از رفتن تاتا من تو همین سایت کامنت گذاشتم که روزی حسرت این مربی رو میخوریم .
لوئیز انریکه یک بازنده به تمام معناست .
البته من برای کسایی که مخالف نظر من فکر میکنند احترم قائلم . با تشکر
ببخشید بالا نقل بود.
عزیزم اولا توهین نکن انتقادتو با توهین تواین سایت نگو


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۰۴)
 
LionMessi
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
امروز داشتم بازی های بارسا تو سال 2010 2011 نگاه میکردم اون 5-0 معروف تو الکلاسیکو پرس سنگین سرعت بالا دوندگی زیاد پاسهای تک ضرب تو بدترین فشار جابجایی سریع پاس های سریع با دقت بالا ضربات مسی شوت های پشت 18 زیاد. میل به گلزنی زیاد و انگیزه بالا اصلا سیر نمیشدن از گلزنی
بازی با اینتر مورینیو مثال بارز دفاع اتوبوسی اما اونهمه خلق موقعت که اگه داور میزاشت بارسا فینال بود
اما الان تیم ته جدولی چهارتا دفاع میچینه جلو بارسا یه شوت تو چهارچوبم نمیتونن بزنن ما هم دلمونو خوش میکنیم میگیم دفاع اتوبوسی!!!
مسی که همش راه میره تو دفاع بیشتر از چندتا پاس نمتونن بدن زود توپ لو میره پاسها فوق العاده بی دقت انقدر هم مکث میکننو کند پاس میدن که راحت دستشونو میخونن و توپارو قطع میکنن و از همه مهمتر دوندگی فوق العاده پایین خط هافبکامون و عدم پرس مهاجمین
مسی که راه میره تا توپ نیاد سمتش اونم نمیره سمتش نیمار که تا یه دست بهش میخوره جوری پرت میشه انگار ار پی جی خورده فقط یه پدرو هست که دوندگی داره و پرس میکنه بیچاره بعد از رفتن گواردیولا از بس کم بازیش دادن اینقدر افت کرده
یادمون نرفته فینال ومبلی چه گلی به اون وندرسار زد تو الکلاسیکو چه گلایی زد چه استارتهایی میزد پشت دفاع اما الان چی یه بازیکن مستعدو از بین بردیم
انداختن بیرون کرایف و بعدش گواردیولا تیکی تاکا هم از تیم رفت بیرون بازیکنا همه سردر گم هستن هر موقع یه گل میخورن تیم از هم میپاشه
دقت کنین بارسا با هر تیمی که یه گل عقب افتاده بدجور به مشکل خورده
درد تیم ایناست یکی باید باشه این تیمو جم کنه سرمربی تیم باید مدیریت قوی رو بازیکنا داشته باشه مثل مورینیو و گواردیولا و فرگوسن و انجلوتی. گواردیولا حتی حواسش به تغذیه مسی هم بود اما الان چی؟
تو این تیم چیزی از تاکتیک نمیبینیم حرکتای ترکیبی 1و2 های سریع که مدافعا گیج بشن هیچی هیچی هیچی خیلی ساده و قابل پیش بینی شده بارسا که حتی تیمای ضعیفم میدونن چطوری بارسلونارو بببرن
یادمه اولین فصل گواردیولا چند روز قبل اولین الکلاسیکو سرمربی رعال برند شوستر بود گفته بود ما جلو بارسا هیچ شانسی نداریم که این حرفش باعث شد اخراجش کنن
قبلا هم میباختیم اما جوری میباختیم که سرمون از تیم برنده بالا تر بود اما الان جوری میبازیم که جای هیچ دفاعی از تیممونو نمیزارن
ببخشید که طولانی شد بچه ها
نظرتونم بگید ممنون میشم


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۴۴)
 
fshiri92
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
بایرن پپ مربی ما رو میاره .رئال آنجلوتی میاره .منچستر ون خال میاره .چلسی مورینیو میاره .اونوقت ما انریکه که کلا 3 سال سابقه مربی گری داره میاریم .
هیئت مدیره و مدیر ورزشی هم که برای خرید بازیکن با 600 میلیون یورو در آمد صرفه جویی می کنن .
1 سال هم از نقل و انتقالا محرومیم .
خط هافبک تیم هم برای اولین بار تو چند سال اخیر از کار افتاده .ژاوی پیر شده و اینیستا تموم شده بعد از سقط بچه دومش .
بوسکتس هم 1 ساله باید عمل جراحی شه و راکیتیچ هم حداقل 1 فصل کار داره و فابرگاس و تیاگو رو دادیم رفت .تنها نقطه روشن دنیس سوارز هست که 2 سال دیگه بر گرده .
تنها امید این تیم می تونه نیمار -مسی -سوارز باشه که هماهنگ شن و شانس بیاریم با این ها 1 جام حذفی یا لالیگا ببریم .
تو لیگ قهرمانان هم با این وضعیت بازی با تیم های بزرگ تو گروه دوم می شیم و مرحله بعد از بایرن یا چلسی می بازیم و راحت حذف میشیم مگر اینکه معجزه شه .
در کل تیم اصلا تعادل نداره و از نظر فیزیکی آماده نیست .
فعلا من تو این تیم نقطه روشنی نمیبینم به جز سوارز که برگشته و خوب بازی می کنه و تشنه گلزنی هست .
لوچو با مسی کاری کرده که حتی 1 گل هم به زور می زنه ولی فصل پیش حداقلش تو 8 هفته 17 گل زد


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۱۹)
 
aminazadiforme
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
واقعا واقعا واقعا برای همچین مربی نفهمی متاسفم . اخه اشغال تورو چه به مربیگری . بر خلاف نظر دوستان ما هیچ مشکلی توی کمبود بازیکن نداریم . فقط این اقا چیزی بارش نیست . همین . با اون ترکیبای تخمیش و تاکتیکای تخمی ترش. شرم بر تو باد که از همین الان شکست رو قبول کردی .
دوستان گرامی من از همین الان دارم میگم ما تا قبل از نیم فصل جایگاه اولیمون رو از دست میدیم . حالا ببینید من کی دارم میگم . و یه حسی به من میگه این اشغال تا قبل از پایان لیگ گورشو از تیم ما گم میکنه .
با این مصاحبش سوهان روح ماشده . مردک .
اشغال عملا داره میگه ما میتونستیم 2-0 جلو بیفتیم و اشتباه کردیم . یعنی اینکه میخواد کار مسی رو زیر سوال ببره و بگه دلیل باختش مسی بوده .
صد رحمت به تاتا . خدا شاهده اگه تاتا امسال بود این تیم رئالو و پاریس رو بیچاره میکرد . با اون تیم زوار درفته پارسال این ریغالیا رو 6 تایی کردیم .
بعد از رفتن تاتا من تو همین سایت کامنت گذاشتم که روزی حسرت این مربی رو میخوریم .
لوئیز انریکه یک بازنده به تمام معناست .
البته من برای کسایی که مخالف نظر من فکر میکنند احترم قائلم . با تشکر


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۴۶)
 
kamiba
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
پارسال تاتا بازی های بزرگ رو تقریبا خوب نتیجه گرفت و امسال انریکه تا اینجای فصل که هر 2 بازی بزرگ رو باخته.


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۴۱)
 
XAVi.6
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
مشكل اصلي قبل از فصل و تو زمان نقل انتقالات به وجود اومد.. جائي كه توازن و تعادل تو خريد و فروش بازيكن چه از نظر كيفي و چه كمي اونم با توجه به محرميت يك سال و نيمه رعايت نشد.. الان هم تيم بين نفراتش تعادل نداره .. كسي نميتونه منكر كيفيت پائين متيو بشه و البته كمبود بازيكن در مركز زمين.. در واقع هيچ جانشيني براي ژاوي و اينيستا موتورهاي محرك تيم وجود نداره و البته رفتن فابرگاس و جايگزين نكردن بازيكن ديگه اي جاي اون باعث شده اين كمبود تو بازياي بزرگ بيشتر به چشم بياد و جاي خالي كارلوس پويول هم بيشتر از هر زماني در دفاع حس ميشه ...
فقط ميشه به آينده اميد داشت
ViVA BARCA


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۷:۵۵)
 
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
اینم از مربی ما اومده تقدیر هم میکنه تاتا با اون تیم داغونش رئال و دبل کرد این اقا با این همه مهره هیچ ولی یه کار خوب بلده انجام بده تبریک گفتن به رئال پاری سن ژرمن و .................... این داستان ادامه دارد


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۶:۴۸)
 
Reza180
پاسخ به: انریکه: «رئال شایسته پیروزی بود»
هنوزباید بهش فرصت داد امیدوارم چوب پول ندادن ونخریدن مربیه بزرگو نخوریم..به چلسی ریال بایرن منچستر نگاه کنید...اما انریکه حزفای زیادی برا گفتن داره...اما درمورد بازی حرفام تو سه مورد خلاصه میشه...


۱____بله درسته ریال عالی بود...تنها به خاطر ضد حمله های عالی...همش تقصیر تیم خودمونه که جوری بازی میکنیم که که حتی جلوی پیکان هم بد ضد حمله میخوریم....و خودمون باعث باخت خودمون میشیم...همین و بس....
۲__دقت کنید...
مسی بد بازی میکنه....
اینیستا بد بازی میکنه....
ژاوی بد بازی میکنه...
متیو بد بازی میکنه
و...
به نظرتون کل بازیکنا باهم دسته جمعی افت کردن؟؟!!
دلیلش فقط به کار بردن تک تک این بازیکنا تو پست نامناسبه..دقیقا بر عکس ریال...!مثالشو دیدید که متیو جای البا بود و نمیتونست حرکت کنه سانتر کنه یک نفرو از روبه رو برداره...باور کنید مسی و ژاوی و بقیه هم همینطورین...!!اینطوری میشه از هر بازیکنی از بیشترین حد توانش استفاده کرد...
به خاطر همین من از هیچ بازیکنی دلخور نیستم...نه از مسی..نه از متیو نه از اینیستا و...
۳__من از بی برنامگی تیم و نداشتن سبک عاقلانه ناراحتم...تیکی تاکا رو هنوز هم دوست دارم ولی نه الان که اونو ناقص پیاده میکنن...فقط پاس های بی هدف پشت محوطه و بدون برنامه.....که باعث میشه حریف به سرعت ضد حمله بزنه مثالش بازی پاریسن ژرمن و همین بازی...
داشتن سبک مناسب و چیدن درست بازیکنا راز موفقیت هر تیمیه...
من دوست ندارم از روی احساسات نظر بدم دوست دارم هم من هم همه کامنتاشونو از روی واقعیت و با عقل بذارن....

و در اخر بیاید واقعیت هارو قبول کنیم و به تیم و مربی توهین نکنیم و یار واقعی باشیم...هنوز اول فصله و مربی خودشو نشون نداده...تیم جای پیشرفت داره...
زنده باد بارسا زنده باد بارسایی...


دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۳ (۶:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!