به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۴) (۳,۰۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


بارسا در شبی که خیلی خوب بازی کرد و چندین و چند موقعیت روی دروازه سلتا ویگو به وجود آورد، اما نتوانست به گلی دست یابد و در حالی که تیر دروازه حریف را 4 بار به لرزه در آورده بود، روی یک اتفاق دروازه خود را باز شده دید!

با وجودی که شکست در نیوکمپ بدترین اتفاق برای هواداران بارساست، اما بازی خوب تیم شایسته تقدیر است.

به امید روزهای بهتر و بدست آوردن نتایج عادلانه.
ارزش: ۵.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
واویلا این چه بازی بود خیلی بد شانس


پنج‌شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۴۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
به مولا علی حقمون باخت نبود


چهارشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۳ (۲:۲۷)
 
6+5=11
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
تیتر = لایک


دوشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۳ (۲:۱۷)
 
***messi***
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
همه تیم های بزرگ دنیا رفتن مربیای بزرگ اوردن اونوخت ما ... !


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۶)
 
aghil147
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
اقا الکی نگیــنــ آن روی بی رحمــ بگینــ بارســا خوبـ کار نکرد چرا همش تا بد بازی میکنیم میگیم شانس نداشتیم واقعا بد کار کرد امیدوارم قبول داشته باشید چون واضح بود این همه موقعیت داشتیم گلش نکردیم اونا یه موقعیتو گل کردن اینو میگن فرصت طلبی


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۲۶)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
!امسال هم هیچ امیدی به بارسا نیست


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۵۸)
 
messinicy
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
يه چيز ديگه ميگم اينكه به اين طرفداراي تيّم هاي ديگه توجه كرده باشيد وقتي از بارسلونا ميبرن ميگن هر شش جام ماله خودمونه ببين ما چه تيمي هستيم كه اگر تيمي مارو ببره عيار اون تيّم مشخص ميشه حالا ببينيد بارسا چقدر بزرگه


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۲۲)
 
messinicy
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
اينكه بايد به بعضي ها گوشزد كنيم تيّم حداقل با خلق موقعيت ميبازه يك پيشرفت نسبت به پارسال هستش و اينكه ألمان به اون بزرگي تمام ستاره هاش بعد يه جام جهاني سنگين همگي يا مصدومن يا بد و بي تأثير بازي مي كنند چه برسه به مسي كه يه تيمو به دوش ميكشيد اونم اونجوري كه خودشو فدا كرد حالا يكم درك كنيد يكم حمايت


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۱۵)
 
Wimps
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
درست مثل این چند سال !
بارسلونای درست نشدنی !



یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۵۱)
 
biology
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
انصافا بهترین بازیکن زمین دروازه بان سلتاویگو بود چون واکنش های عالی داشت..... البته باید توجه داشته باشیم که دیروز بخت با بارسا یار نبود چون 3 تیرک دروازه ی سلتاویگو رو تهدید کرد..... اما با این همه حال من به این تیم امیدوارم و هنوز هم بهترین تیم دنیا میدونم...


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۴۳)
 
Gold.Marble
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
ب معنای واقعی کلمه نابودیم ، نابود !!!


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۱۹)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
اي بابا
خوب شد بازي رو نديدم وگرنه مثكي اعصابم خيلي خورد ميشد


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۵۸)
 
omid-soz
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
آقای مدیر شما راست میگین.من به شخصه نباید توهین میکردم.من معذرت میخوام از همگی.
ایشالا این آخرین باخت فصل باشه.ایشالا آژاکسو میترکونیم .از هوادارا خواهش میکنم که شرایط باشگاهو درک کنن.باشگه ضعف مدیریت داره.همین.
صعف تیمم تو قسمت میانی و بعدش دفاعیه.
ایشالا لاپورتای کبیرم میادو همه چیز درست میشه.
بارسا فققققققققققققققققققققققققط تو
ویوا بارسا


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۳۶)
 
smsr-sepahan
تقصیر مسی بود
همش تقصیر این مسی (...) هست که هیچ کار مثبتی که نمیکنه تازه گند میزنه به موقعیت های تیم


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۸:۳۳)
 
moji.aref
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
به گزارش "ورزش سه"، بارسا در این بازی، برتری محسوسی بر میهمانش داشت و بارها و بارها در آستانه دستیابی به گل قرار داشت اما به واقع امشب، شب شاگردان لوئیس انریکه نبود و گویی آنها محکوم به شکست بودند.

تیر دروازه سلتا 4 بار در این بازی توسط مسی و نیمار به لرزه درآمد اما از خوش شانسی محض آنها و بدشانسی بارسا، هیچکدام راهی به دروازه نیافتند و در نهایت بارسا با همان یک گل بازی را واگذار کرد تا صدر جدول را تقدیم رئال مادرید کند.


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۲۲)
 
nimafrouhideh
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
خرید های این فصل باشگاه مثل فصل های قبل اصلا تعریفی نداره!به نظر من فیکس بازی کردن سوارز خیلی احمقانست!!!امیدوارم لاماسیا مشکل خط دفاعی تیم رو تا چند سال آینده برطرف کنه.


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۰۵)
 
real_madrid
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
نقل قول
الان مثلا به من تیکه انداختی ! من از اون ال کلاسیکو که اول سانتیگو سلاری گل زد و بعدش ما با گلای اتوئو و درخشش رونالدینیو جبران کردیم طرفدار بارسام ! اگه میخواستیم نباشیم سال 2007 که هیچ جامی نگرفتیم میرفتیم سراغ یه تیم دیگه ! آره ما بازیای انریکرو ندیدیم ولی قرار نیست هرکی بازیکن خوبی بوده لزوما سرمربی خوبیم بشه ! من که آرزوم اینه انریکه هم مثل پپ بشه ولی نباید رو اشتباهات سرپوش گذاشت ... اگه شیش تا جام تو یه فصل میبریم به خاطر نظم تیمی و از خودگذشتگیای بازیکناست ! ما هیچ وقت گریه های بلتی جوان تو فینال چمپیوزو یادمون نمیره و گل دقیقه نود و سه اینیستا ! یه سری فکر میکنن فقط خودشون طرفدارن !



سلام به همه دوستان . واسه اولین بار خیلی خیلی با نظر مدیریت موافقم :دی

دوستان بارسلونا واقعا دیشب فوق العاده بازی کرد . خب یه موقع هایی توپ ها تو گل نمیره . من با یکی از دوستام بازی رو می دیدم و بعد از بازی به این نتیجه رسیدیم خیالیست باطل اگه فکر کنیم رئال قهرمانه .
اتفاقا بارسای این فصل یه فرقی که با بارسا تاتا و مرحوم تیتو داره اینه که تعصب و روح خشن لوییس انریکه تو اون دیده میشه.

اما اون ال کلاسیکویی که شما به خاظرش طرفدار بارسا شدی . دوست عزیز خیلی اشتباه می کنی . اتفاقا اون بازی رو بارسا با درخشش بی نظیر لوییس انریکه برد. اتفاقا شما اگه از اون موقع طرفدار بارسایی بازی هایی لوییس انریکه رو دیدی : دی

درسته اون بازی سولاری گل زد . ولی اتفاقا شاید یکی از بهترین بازی های تاریخ لوییس انریکه همون بازی بود.
بعد از گل سولاری ، فیگو با زیرکی پویول اخراج شد و لوییس انریکه وارد زمین شد.

گل اول رو با فداکاری تاریخی لوییس انریکه در حالیکه خودشم می تونست گل بزنه یه پاس هوایی به کلایورت داد و کلاسورت دروازه خالی رو باز کرد . اون موقع هنوز اتوئو نیومده بود بارسا . رونالدینیو یه فصل زودتر اومد که خیلیشم مصدوم بود .
گل دوم رو هم ژاوی روی پاس استثنایی و چیپ رونالدینیو زد که اتفاقا ژاوی هم چیپ زد.
بازی اردیبشهت سال 1383 بود کاملا یادمه . شاید اولین یا دومین ال کلاسیکویی بود که مستقیم نشون می داد. ( یادش بخیر 10 سال چه سریع گذشت )

اصلا ورود انریکه بارسا رو تو اون بازی متحول کرد . والدس هم اون بازی نمایش درخشانی داشت . اون موقع مادرید خیلی قوی بود و سخت می باخت. رایکارد با همون برد تو بارسا موندنی شد . بازی رفت رو تو نیوکمپ بارسا 2-1 باخت ولی برگشت جبران کرد.

به هر صورت انصافا انتقاد از لوییس انریکه بی انصافیه به نظر من مربی خیلی شجاعیه و با تقویت خط دفاعی میتونه شمه ای دیگه از بارسای پپ باشع.
البته این فقط نظر شخصیه من بود و ممکنه غلط باشه . ممنون از همگی . یا علی


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۵۵)
 
Reza29.4
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
میگم این پا قدم سوارز نیستش؟


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۳۹)
 
sensi
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
باید صد برابر تلاش کنن تا مثل قبل خوب بازی کنن


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۷)
 
shakib10
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
شما اینقد به مدیر گیر میدین خب باید ازتیم حمایت کنه.وقتی مدیر ناامید بشه یعنی این سایت دیگه بدرد نمیخوره!!!!بلاخره مدیریت اینطوریاس دیگه!!!!! درضمن قبول باید کرد که بعدازاین همه تغییرات قرار نیس به این زودیا به بارسای گذشته برگردیم.حالا حالاها کارداره اگر انریکه هوشش خوب باشه که من واقعا به شخصه هیچ تاکتیک خاصی ازش ندیدم!!!!پیش فصل بارسا فوق العاده رو فرم و سرحال و با تاکتیک بود اما الان اصلا توپو دم دروازه نمیدونن چطور گلش بکنن.غیر ازبدشانسی.!!!!قبول کنید.بابا من یادمه پیش فصل رامیرز توپو میدادن بهش عین اب خوردن بدون معطلی گلش میکرد بازیی که شش تازدن به تیم چی بود!!! خب چرا نباید ازبازکنی مثلش استفاده کنن؟؟؟؟اصلا این بازیا برای جوانانه.ِزاوی هم که همش نیمکت نشینه این بازیا که ازاول باید درزمین باشه نیستش.همین چندبازی قبل کی گره بازی رو بازکرد؟؟؟دفاعم به لطف حمله ی ضعیف بارسا کاری نمیتونه بکنه.وقتی هافبک نداریم مجبوریم مسی و سوارزو بکشونیم عقب که جور هافبکو بکشیم خب اقای انریکه تو که میدونستی اینو چرا هافبک بیشتری نگرفتی؟؟؟؟جای دوتا ازدفاعا هافبک میگرفت شرف داشت ولله.ریال همش داره هافبک میگیره پشت سرهم دست به دفاع نزده.چون میدونه وسط زمین پربشه کافیه.حالا کی اینو می فهمه تو مسئولین؟؟؟هیچ کی.


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۰)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
یکی از بزرگترین مشکلات این فصل بارسا اینکه ترکیب تیم خیلی دست می خوره نباید انقدر از بازیکنان بصورت چرخشی استفاده کرد ببنید همین ریال اول فصل بد بود ولی کم کم به هماهنگی رسیدند اما بارسا یک بازی را خوب میبره بازی بعد می بینی ترکیب تغییر کرده انریکه میخواد بگه من خاص هستم کلا بارسا داره بخودش می بازه


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۱۰)
 
safiullahattaei
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
فکر نمیکنین داره به حق مسی جفا میشه؟؟؟؟؟؟رونالدو دور و برش کسائی مثل خامس,بیل,مودریچ,ایسکو و تونی کروس رو داره و مسی بیچاره کسائی مثل اینیستائی که واقعا افت کرده,ژاوی که سنش رفته بالا,راکیتیچ که هنوز هماهنگ نیست,بوسکتسی که هنوز شبا براش لالائی میخونن تا بخوابه و اونم از چندتا بی تجربه دیگه!!!!!واقعا بیشتر از هر کسی دلم برای مسی میسوزه تا خود بارسا چرا که وقتی کادر فنی نخوان پول خرج کنن و چندتا بازیکن درست و حسابی بیارن حالا حالا ها باید تو کف جام بمونیم و حتما هم خودشون انتظار این روزهارو داشتند.....واقعا دلم برای بارسای عزیز سوخت که چه به روزش اومده ؟؟؟؟؟یکی نیست به این احمقها بفهمونه اخه اگه تاتا نتونست از فابرگاس و سانچس استفاده کنه دلیلی نمیشه اونارو بفروشی و چندتا معتاد و مصدوم زاده شده از مادر رو به تیم اضافه کنی(متیو,فرمائلن و داگلاس)

به هر حال به امیدفردای بهتر بارسای عزیز و دوست داشتنی


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۰۱)
 
PIQUE3
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
مطمنا اگر پپ هم با بارسا میموند بارسا همینطوری بازی میکرد بنظرم من پپ فهمید این تیم دیگه جواب نمیده دیگه انگیزه ندارن برا همین رفتن رو ترجیح داد تا فقط خاطره های خوب ازش بمونه
بازیکنا خیلی بی انگیزه ان بازی خوب نیاز به انگیزه بالا داره...


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۴۴)
 
R.Zoro
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
خوب دیگه انتقاد بسه به امید برد مقابل آژاکس و ارائه ی بازی زیبا

باید جلوی آژاکس به قول سوارز قدرت واقعیمونو نشون بدیم

با ی برد خوب دوباره شرایط نرمال میشه و انتقادها از تیم دور میشه


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۳۷)
 
kiarash_f_player
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
استاد shareiاگه حالت بد میشه میتونی بری جای دیگه.این بازی حق با شما.بازی افتضاح با مادرید چی؟بازی با پاریس چی؟کی قبول میکنه بارسای بزرگ تو زمین خودش به یه تیم کاملا معمولی ببازه؟


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳۲)
 
kiarash_f_player
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
این مدیر های بارسا چقدر میتونن بی فکر باشن؟پارسال با یه مربی کاملا متوسط تیم رو به فنا دادن و امسال هم با انریکه همین راه رو ادامه میدن.هزاران بار گفته شه تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد.ظاهرا اینو همه میدونن جز مدیرهای بارسا


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۱۷)
 
Reza180
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
گذشته از مسایل فنی.....
.
.
.گزارشگر شاشیده بود تو حس و حال بازی...!!!
دقت کردین!؟!!
یه جوریم سوارزو با حرفاش کوبوند که انگار قتل مرتکب شده بود...بنده خدا سوارز


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۷:۰۰)
 
XAVi.6
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
نقل قول
من همچین چیزی نگفتم. اونا که منتظر یه باختن تا بیان بالا تا پایین رو به فحش و ناسرا بگیرن، کسایی که حتی آوردن اسمشون هم براشون زیاده، اونا قطعا هوادار نیستن!

من با شما جدلي ندارم دوسته من.. ما هممون يه نقطه ي مشترك دوست داشتني به اسم بارسا داريم كه از باختش ناراحت ميشيم. قبول دارم بعضي نظرات تند و احساسي و همراه با توهينه اما حرف بنده اينه شما به عنوان مدير بايد با آرامش بيشتري برخورد كني و لحن برخوردت بايد با بقيه متفاوت باشه.. با احترام ميزان هواداري رو هم شما تعيين نميكني..
صرفا انتقاد كردن و گفتن ايراد كه البته بهتره با منطق همراه باشه نشونه عدم هواداري نيست همونطور كه به به و چه چه كردن بي مورد و احساسي هم نشونه هوادار بودن نيست..
سالهاست بارسا رو دنبال ميكنم ولي با بازيه بارسا-منچستر تو اروپا كه فكر كنم فصل98/97 بود و نهايتا منجر به باخت بارسا شد طرفدار اين تيم شدم.. ولي بايد خوب و بد رو باهم ديد..برخلاف خيليها كه ميگن سوارز عامل باخت بود اما اينكه خصوصا نيمه دوم خيلي سعي كرد خودش رو تو جريان بازي نگه داره و تاثير بذار اميدوار كننده بود واسه آينده كه هماهنگتر ميشه.. ولي نميشه از اين واقعيت تلخ كه ما جلوي يه تيمه معمولي تو ورزشگاه خودمون باختيم گذشت و دلخوش كنيم به ده تا موقعيت گل و چشم رو بقيه چيزا ببنديم يادمون نره ما بارساي بزرگ هستيم ..
به هر حال هيچكس اينجا دعوا نداره فقط تو بيان نظراتمون متفاوت عمل ميكنيم و نهايتا همه هوادار يك چيزيم و به هم احترام ميذاريم و با يه باخت هم قرار نيست دست از حمايت محبوبمون برداريم..
به اميد آينده روشن..
ViVA BARCA


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۶:۳۶)
 
messinicy
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
من چند سالي ميشه طرفدار بارسا هستم حد اقل از زمان كه ادميلسون و گوجيانسن رو ميشناختم و از سال ٢٠٠٨ هم فكر كنم اينجا زياد نظر نميزارم اما هميشه هر ساعت هر روز ميامو چك ميكنم چون نظرات بهم دل گرمي ميده اما اين دو ساله از تعصب از حمايت ها كم مبشه خواهش ميكنم اي طرفدار اي رفيق دوران سخت امسال هم دووم بيار دوباره بارسايي باش دوباره حمايت كن دوباره بيايد بارسا در قلبمان حس كنيم نه در مستطيل تلويزيون نه در حرف هاي ديگران نه در ٦ جام در يك سال و٥ جام در ٢٠١١ بگذاريد تيّم هاي ديگر با پول هاي ابو ظبي خوش باشند دوباره گل ها در برنا لءو زده شايد در قالب مسي نه شايد در قالب مونير يا جوان١٩ ساله اي ديگر اينجا ايران ما بارسايي ها حتي با حضورمون بعضيها رو ميسوزونيم بارسا در درستي و سازنده گيش تجربه كرديم به قول گزارشگر اسپانيايي la manita يعني ٥بر ٠


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۶:۰۷)
 
sabzake
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
بعد از رفتن پپ یادم نمیاد بازی به این قشنگی از بارسا دیده باشم. با اینکه از بازی های قبلی این فصل لذت نبردم ولی این بازی امیدوار کننده بود. فقط شانس نداشتیم امشب و عدم هماهنگی سوارز هم دلیل دیگه نبردن بود


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۵۷)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
الان مثلا به من تیکه انداختی ! من از اون ال کلاسیکو که اول سانتیگو سلاری گل زد و بعدش ما با گلای اتوئو و درخشش رونالدینیو جبران کردیم طرفدار بارسام ! اگه میخواستیم نباشیم سال 2007 که هیچ جامی نگرفتیم میرفتیم سراغ یه تیم دیگه ! آره ما بازیای انریکرو ندیدیم ولی قرار نیست هرکی بازیکن خوبی بوده لزوما سرمربی خوبیم بشه ! من که آرزوم اینه انریکه هم مثل پپ بشه ولی نباید رو اشتباهات سرپوش گذاشت ... اگه شیش تا جام تو یه فصل میبریم به خاطر نظم تیمی و از خودگذشتگیای بازیکناست ! ما هیچ وقت گریه های بلتی جوان تو فینال چمپیوزو یادمون نمیره و گل دقیقه نود و سه اینیستا ! یه سری فکر میکنن فقط خودشون طرفدارن !

نقل قول
گرچه هوادارای قدیمی بارسا به خاطر بازی خوبش طرفدارش شده بودن نه چند تا برد و جام!



یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
نقل قول
اوني كه ميگه تيم خوب بازي نكرده چون تو ورزشگاه خودش از يه تيمه درجه 2 باخته هوادار نيست ؟!

من همچین چیزی نگفتم. اونا که منتظر یه باختن تا بیان بالا تا پایین رو به فحش و ناسرا بگیرن، کسایی که حتی آوردن اسمشون هم براشون زیاده، اونا قطعا هوادار نیستن!

انتقاد آداب داره. شرق و غرب رو به هم متصل کردن اسمش انتقاد نیست. اشتباه آلوز یا گل خالی نزدن بهترین مهاجمای دنیا رو به مربی ربط دادن اسمش انتقاد نیست. کسایی که اندازه نصف بازیهایی که انریکه برا بارسا کرده، از بارسا بازی تماشا هم نکردن، میان به این آدم که از بزرگترین وزنه های تاریخ باشگاهه جسارت می کنن، این اسمش انتفاد نیست، کوته بینی و کوته اندیشیه! و گرنه هیچ کس باخت رو دوست نداره، گرچه هوادارای قدیمی بارسا به خاطر بازی خوبش طرفدارش شده بودن نه چند تا برد و جام!

این شیوه هواداری مگه تو سکوهای ورزشگاه آزادی پیدا بشه!


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۳۶)
 
XAVi.6
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
آقاي مدير! كي گفته شما كه ميگي ايجاد 10تا موقعيت گل واسه يه تيم بزرگ مثه بارسا كافيه هوادار واقعي تيمي و اوني كه ميگه تيم خوب بازي نكرده چون تو ورزشگاه خودش از يه تيمه درجه 2 باخته هوادار نيست ؟!
در ضمن اين ده موقعيت كه ميگي خيلي عاليه يه زماني بارسا ميانگين بالاي 15 تا موقعيت گل تو هر بازي ايجاد ميكرد ولي به خلق موقعيت امتياز نميدن.. اين طرز صحبت واسه شما كه مدير اينجائي درست نيست.


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۲۹)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
من امیدوارم انریکه یه تجدیدنظری رو رفتارش بکنه ! البته سبکی که داره پیاده میکنه و سریعتر شدن اتقال توپ از دفاع به حمله در مواقع حساس انصافا خوبه . اگه یه خرده زرنگتر باشه من مطمئنم با همین تیمم میشه قهرمان دوباره لالیگا شد !
به امید بازگشت روزهای خوب ....


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۲۶)
 
xbehzad
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
مدیر محترم وقتی کسی از تیم مورد علاقه اش انتقاد میکنه این [size=26px]معنیش این نیست که از تیم بدش میاد یا نمیخاد طرفدارش باشه.
یادت باشه طرفدار کسی نیس که چش و گوششو ببنده و واقعیت هارو نبینه. و همچنین امتیاز رو به تیمی که گل بزنه میدن نه به تیمی که موقعیت زیادی داشته باشه.
نظر منم اینه که درسته موقعیت زیادی داشتیم ولی بازی در حد بارسا نبود و دلیلش هم چیزی نیس جز بیتجربگی انریکه که داره تو بارسا تجربه کسب میکنه.که اونم ایشالا به مرور زمان درست میشه.کم مربی پیدا میشه که تو فصل اول حضورش تو تیم بتونه انتظارات رو براورده کنه
[/size]


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۲۱)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
به مصاحبه های انریکه توجه کنید ... انریکه : سوارز تفاوت هارا در بارسلونا رقم خواهد زد ! ( وقتی آنجلوتی داره جلوی رئیس فیفا وا میسه و میگه توپ طلا مال رونالدوئه و خیلی هوشمندانه مصاحبه میکنه استاد اومده میگه سوارز تفاوتارو رقم میزنه ! اشکال نداره توپ طلارو دودستی میدیم به اون زرافه که نه میتونه چهارتابازیکن دریبل کنه و نه چهارتاپاس سالم بده ! )
انریکه : سانت های دنی آلوز دقیقا ! ( من خدایی هیچی نمیگم یعنی داره از سانتای مسخره و بی فایده دنی دفاع میکنه ! واقعا داره دفاع میکنه اینجوری از بازیکنش که بدتر اشتباهشو تشدید کنه !!! )


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
فقط خوشحالم که اونایی که هر هفته میرن ورزشگاه، به معنای واقعی کلمه هوادارن، نه این ادعای تلخی که ما بعد از باختها اینجا می بینیم...


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۱۷)
 
XAVi.6
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
عدم تعادل تو كيفيت و كميت بازيكناي ورودي و خروجي در فصل نقل انتقالات و يارگيري بد تو خطوط دفاع و هافبك روز به روز خودشو بيشتر نشون ميده.
خط هافبكمون يه حفره بزرگ شده .بي خاصيت و خنثي از راكيتيچ و رافينيا نميشه انتظار معجزه داشت.كسائي هم كه ميگن به بازيكن جديد بايد وقت داد يه نگاه به كروس و رودريگز تو رئال ديماريا تو منچستر فابرگاس تو چلسي يا حتي نيمار فصل قبل بندازن. بازيكن اگه در حد تيم بزرگي مثه بارسا باشه آنچنان نيازي به زمان نداره.
متاسفانه ما تو توهم گير كرديم.توهم اينكه انريكه پپ ميشه و راكيتيچ ژاوي و رافينيا اينيستا و... عادت كرديم به الكي تعريف كنيم.ايوان هرچه قدر هم خوب باشه نميشه ازش انتظار ژاوي بودن داشت و همينطور بقيه..
اينجا بعضيا انتظار دارن فقط به به چه چه و تعريف الكي باشه.مطمئن باشن اون هواداري هم كه امشب رفت ورزشگاه اعتراضش رو انجام ميده اما هفته بعد با انرژي بيشتري ميره بازيه تيمشو ببينه كه بهش كمك كنه.اينجام اينائي كه انتقادي ميكنن دست از حمايت تيمشون نميكشن مطمئن باش.در ضمن اون هوادار رمي كه بعد از 7 تا گل تيمشو تشويق ميكنه ميبينه كه از چه تيمي 7تا خورده و ظرفيت تيمه خودش روهم بهش آگاهه (: انگار يادتون رفته ما بارسائيم..
حقيقت اينه تيمي كه تا اينجاي فصل ديديم ادامه ي همون تيمه پارساله بدون هيچ تغييري و مدام در حال افت .به مسي نگاه كنيد.من نميدونم چي به سر اينا اومده همشون انگار معمولي شدن فقط گاهي وقتا جرقه ميزنن مثه بازياي هفته هاي اول اما به تيماي سخت كه ميخورن با مشكل مواجه ميشن..آپوئل و پاريسن ژرمن..رئال مالاگا..
به هر حال انريكه هرچقدر هم مستعد مربيگري باشه و در آينده تغيير كنه چيزي كه تا الان ارائه داده افتضاحه تيم اندازه 1سال كار داره.. به اميد بهتر شدن با حمايت بيشتر ما..
ViVA BARCA


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۱۷)
 
ℱʎℜλℤ
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
الان هم چهار نفر میان میگن : بعضی از از اینا ک نظر میدن اصلا طرفدار فوتبال نیستن شاید اینا فقط از زمان پپ طرفدار بارسا شدن

خب آقای طرفدار واقعی با این مربی ک بارسا داره سقوط نکنیم خیلی شانس آوردیم تو هم نیاز نیست روشن فکری کنی

مربی بالا سر بازیکنا نبود بهتر بود


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۰۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
واقعا لازمه مشکل گل نزدن و نزدن توپ آخر تو نیم فصل دوم پارسالو لیست کنم ! واقعا لازمه بگم سیستم مسخره دفاع منطقه ای تاتا مارتینو ماشین پرس گواردیولارو کار انداخت ودیگه حتی تو بازی هاس ساده هم نمیتونیم پرس کنیم . لازمه بگم خریدای این فصلمون تو دفاع خیلی مزخرف بوده . واقعا لازمه بگم جای ماسکرانو اون وسط دفاع نیست و تو جام جهانی درخششش تو پست هافبک دفاعیرو همه دیدن . واقعا شاهکار تیتو تو بازی ندادن مسی و اصرارش به یکنواختی تو بازی برگشت با بایرن که شالوده تیمو نابود کرد یادمون نیست ! آیا تیمی که کمپین ترک سیگار راه میندازه و معتقد به فراتر از یک باشگاهه باید بره این جوری مدافع بخره ! متنفرم از کسایی که حقیقتو نمیبین و اسم خودشونو گذاشتن طرفدار !

نقل قول
لابد آمار همه عالم و آدمم گرفتی! مطمئنا زیاد نیستن کسایی که 10 تا موقعیت عالی تیم رو بهترین بازیکنای دنیا نمی زنن، بگن تقصیر مدیر و مربی ه!!!



یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۵:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
نقل قول
دیگه همه عالم و آدم میدونن مدیریت و کادر فنی مقصرای اصلی هستن !!!

لابد آمار همه عالم و آدمم گرفتی! مطمئنا زیاد نیستن کسایی که 10 تا موقعیت عالی تیم رو بهترین بازیکنای دنیا نمی زنن، بگن تقصیر مدیر و مربی ه!!!


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۵۰)
 
9alexissss9
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
وای خدا باورم نمیشه .چرا انقد تیرک؟


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۴۳)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
آقای مدیر بسه دیگه ! از بایرن هفتا میخوریم میای میگی مهم نیست با صدامتیاز قهرمان لیگ شدیم ! از اتلتیکو میخوریم میای میگی تقصیر پدرو و سانچزه ! مقابل رئال دو فصل پیش سه تا خوردیم میای میگی داوری مقصر بود ! یه خرده واقع بین باش : دیگه همه عالم و آدم میدونن مدیریت و کادر فنی مقصرای اصلی هستن !!!

نقل قول
اگه نمی تونید موقع باخت از تیم حمایت کنید، اونم وقتی به این خوبی بازی کرده، قطعا هوادار بارسا نیستید!



یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۴۲)
 
leo_10
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
بازی خیلی خوب؟ واقعا بدون تعصب این بازی برای تیمی مثل بارساخیلی خوب محسوب میشه؟ !!!
امشب یکی از بی برنامه ترین و ناهماهنگ ترین بازیهای بارسا تو چند سال اخیر دیدیم.
همچنین امشب اهمیت خط هافبک. تو. فوتبال ب وضوح دیدیم . زوج رافینیا و راکیتیچ هر خط حمله ای رو میتونه خنثی کنه. . افتضاح افتضاح افتضاح
جا داره یادی هم کنیم از زوبی زارتای کبیر. ک. واقعا سنگ تموم گذاشت تو نقل و انتقالات. متیو داگلاس راکیتیچ...
سواز خریدیم ک گوشه بازی کنه؟!! دلم واقعا واسه سوارز و نیمار و مسی میسوزه ک.باید تو تیمی بازی کنن ک هافبکش راکیتیچه دفاعش متیو و مربیش انریکه...:)
و در آخر هم ی سوال دارم از دوستانی ک انریکه. بهترین گزینه میدونستن واسه بارسا چرا؟؟؟؟ کا رنامش ک ب هیچ وجه در حد مربیگری بارسا نیست. تا اینجای فصل هم ک. 4 بازی سخت داشته ک سه تا رو باخته و فقط ویارئال با گل دقایق آخر برد.
ولی بازم به امید بازگشت بارسا ...


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۳۷)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
داشتم بازی بایرن - دورتموندرو میدیدم : فقط زوم کردم رو بن عطیه !
این بازیکن هم از لحاظ ثبا ت دفاعی خیلی خوب بود و هم تو حمله شرکت میکرد ! اگه مدیران عزیز با آینده نگری بیشتر میرفتن بن عطیه و کواردادو رو به جای داگلاس و فرمایلن میخریدن وضعمون خیلی بهتر میشد ! مهم نیست ... این مدیریت دلش میخواد هر روز بهتر از دیروز تحقیر بشیم !


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
یعنی واقعا مجسمه بعضی از این به اصطلاح هوادارها رو باید ساخت و وسط نیوکمپ نصب کرد! کم مونده برن نیوکمپ شعار «علی دایی» سر بدن! بابا یه کم از هوادارای حرفه ای باشگاه یاد بگیرید. من نمی دونم این قاموس «همه رو بگیر بزن خیلی هواداری» از کجا اومده!

اگه نمی تونید موقع باخت از تیم حمایت کنید، اونم وقتی به این خوبی بازی کرده، قطعا هوادار بارسا نیستید!


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۳۷)
 
Reza180
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
این بازیم همون اش بودو همون کاسه...سبک مضخرف
تیم تو گلزنی مشکل داره تا زمانی که با این سبک بازی میکنه...هم گلزنی هم دفاع هم...
ایا باید به انریکه فرصت داد؟
ایا باید اونو اخراج کرد؟…
سوالای ما رو کی میخاد جواب بده؟
...ما میخایم جام لالیگارو ببریم؟
.
ما میخایم جام حذفی رو ببریم؟
..ما میخایم چمپیونزلیگرو ببریم؟…
…ما میخایم امسال چی ببریم؟
.
.
.همون جام کاتالونیارو که بردیم بسمون بود...
.
.
.من دیگه میرم بخابم...فقط حسرت که استعداد بازیکنا و مسی داره تو این سبک کوووووووووووور میشه


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۳۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
بازم به نظر من رو این سیستم آخری کار بشه خیلی خوبه سبک تیم قشنگ تر میشه کلا متفاوت میشه به نظرم اگه بیشتر هماهنگ بود این ترکیب آخر راحت میبردن ولی واقعا استرس و ترس اینکه باید پیروز بشن به خاطر شکست از رئال واقعا باعث ناهماهنگی شده بود


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۳۰)
 
sahraei
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
یعنی بعضی از نظرا حال ادمو بد میکنه که دیگه هیچ وقت تو این سایت نیام.تیم به این خوبی داره موقعیت ایجاد میکنه میگید انریکه بدرد نمیخوره. نظر جالبی بوووود. هر تیم برای برد نیاز به کمی شانس هم داره.این بازی بدشانس ترین بارسای تاریخ بود .بابا یه موقعیت 100 درصد دو تا سه تا 4 تا نه 10 تا موقعیت 100 درصد با بدشانسی محض گل نشه.کسانی که میگن متیو بد بود اینو بگم که همین متیو اگر امشب نبود زودتر گل میخوردیم.هر چی باشه خیلی بهتر از پیکه هست.
یه دوست خوشفکر دیگمون نظر میده که مونیر و الحدادی چرا بازی نکردن؟! فکر کنم فقط بازی اول فصل مونیر رو دیدی و مایقیه بازی ها رو ندیدی که بقهمی چهبازیکن گل نزن و خودخواهیه. الحدادی هم که جز دوگل چیزی ازش ندیدیم. مگه سوارز کم موقعیت ایجاد کرد که بخواد تعویض بشه؟؟؟؟لیاقت همتون همون پدرو مونیر و الحدادی هست نه سوارز.در ادامه خواهیم دید که حرفتون پس خواهید گرفت.
تنها نکته ی این بازی که باعث خوشحالی من شد سوارز بود .یه مهاجم با کلاس دیگه خیالم راحته که پدرو فیکس نیست.الان بعد از مدت ها داشتیم 11 نفره بازی میکردیم با پدرو تیم یه بازیکن کم داشت.


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۲۷)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
عکسای آرشیوو نگاه میکردم یاد یه بازی تو فصل 2006-2007 افتادم . یادمه والنسیا تمام راه های هجومو بسته بود و رونالدینیو و مسی و اتوئو نمیتونستن کاری کنن ! اتوئو یه بدن اومد و توپو برد کنج دروازه ! شاید اگه امروز یکبارمهاجمامون تو یه صحنه یه گل به ثمر رسونده بودند میتونستیم بازیرو ببریم . از سوارز واقعا توقع همچین کاری داشتم . امیدوارم سوارز مسیر اتوئو تو بارسارو طی کنه ...


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۲۶)
 
d1358
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
دوستان حواستون باشه اینجور مواقع 1سری از طرفداری خوک های کثیف میان تو سایتمون و اراجیف میبافن توروخدا احساسی صحبت نکنید بابا مگه قرار بود گواردیولا بره تو زمین دست گلرو ببنده توپ بره توگل که انرریکه نرفته؟ یارو حالا بعدبوقی جلوی ماشیرشده مگه ندیدید چنتاموقعیت رو گرفت، حالا تیرک و غیره بماند خواهشا نظراتتون رو برپایه منطق بدید بقول اون دوستمون ازطرفدارای رم یادبگیرید تازه بیست وچندتابازی مونده مطمئن باشید خوکهای کثیف هم امتیاز ازدست میدن اونیکه جاداره امشب گفته بشه اینه که لعنت به بدشانسی والسلام


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۲۵)
 
Ɗ£✘Ƭ£Ʀ
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
تا وقتی یه مربی بزرگ نیارن وضع همینه !
مسی چقد افت کرده ! خدا کنه از استرس این رکورد بی صاحاب باشه وگرنه خیلی به ضرر تیم میشه !
استاد انریکه سوآرز رو فیکس گذاشت ال کلاسیکو و نتیجشو دید . نمیدونم چرا این بازی هم اون کار احمقانه رو انجام داد !!!
استاد متیو هم دیگه حرفی واسه گفتن نمیذاره !
اینجور بازی ها وقتی بازی گره خورده باید مونیر جوون رو بیاره و از حرکات توی عمقش بجای پاسکاری های بیهوده استفاده کنن . ولی افسوس و فقط افسوس ...!
فقط امیدوارم تا زوده اگه انریکه بدرد تیم نمیخوره (که تاحالا همینطور بوده) سریعتر به فکر یه مربی بزرگ باشن که فصلو حداقل با یه جام تموم کنیم .


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۲۴)
 
rslfarhood
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
داریم دوباره همون تیمی میشیم که مثل همیشه روی اشتباهات مزخرف دفاع هامون گل میخوردیم. من فسیل ساموئل اتوئو رو به نیمار و سوارز ترجیح میدم. هر کی جای نیمار بود تا الان این همه گل زده بود. فوق العاده کند و فرسایشی بازی میکنه . فقط وقت بازی رو با حرکات به درد نخورش تلف میکنه. در آخر هم بعید میدونم بتونیم رئال رو از صدر پایین بکشیم.


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۲۳)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
کلا بحث این بازی نیست کلا بارسا شاداب بازی نمیکنه یه جوری کنده خط هافبکم که هیچی کلا از کار افتاده من موندم دلیل کنار خط رفتن های راکیتیچ چییه ؟؟؟ بنظرم مشکل اصلی تیم هم وسط زمین جایی که میانگین سنی بالاس ولی با فرمیشن آخر بازی حال کردم یه جورای 3-1-2-1-3 بود خیلی با حال بود


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۲۳)
 
Wilson_72
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
تاوقتی بارسا یه مربی صاحب سبک نیاره همین آشه و همین کاسه.. یکی مثل سیمئونه..یکی مثل کلوپ..
بابا بنده خدا انریکه رنگش تو بازی پریده بود.دقیقا مثل بازی با رئال.
ولی اگه بارسلون تا بیست سال دیگه هم جام نیاره فقظ زنده باد..
بارساااااااا.....


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۲۱)
 
پویول007
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
باز 100رحمت به تاتا حداقل تو نیوکمپ خیالمون از بابت برد راحت بود با انریکه تو نیوکمپ مقابل تیم دسته یکی من از برد تیم اطمینان ندارم هوادارا باید اعتراض کنن نباید بزارن انریکه تا اخر فصل بمونه وگرنه یک فصل بدون جام دیگه منتظرمون خواهد بود
راستی اون دوستانی که میگفتن باید به انریکه زمان بدیم فک کنم به اندازه کافی زمان دادیم 10 هفته از فصل گذشته و تیم داره بازی به بازی افت میکنه


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۲۰)
 
mahdi1371
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
من دارم میرم بخوابم دیگه طاقت ندارم. یاد اون سال تو چمپیونز بخیر که رو به روی چلسی مورینیو با یه اتوبوس دفاعش تو دقیقه آخر تونستیم بازیا برگردونیم. ولی حالا چی ..... فکر نکنم با این مربیا دیگه از اون بازیا از بارسا ببینیم


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۲۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
تیم اصلا اعتمادد به نفس نداره همه دارن از جونشون مایه میزارن ولی بد توپ لو میدن واقعا ضریب اشتباهات بالاست در ضمن باید واسه دفاع یک ترکیب ثابت انتخاب کنن هنوز بعد 10 هفته نتونستن دفاع رو به طور کامل تنظیم کنه اگه بعد این شکستا که ضعف مدافعا معلوم شده نتونن دفاع رو درست کنن باخت بازم هست هافبک ها خوبن مهاجم ها عالی فقط استزس بالاست هنوز بعد بازی با رئال.راستی این ترکیبی که آخری چیده شد خوب بود به نظرم فقط باید همتهنگ تر بشن به نظرم چنین ترکیبی با هماهنگی بالا خیلی عالی میشه دنی آلوز وسط زمین خیلی بهتر بازی میکرد تا کناره واقعا توپ رو خوب جلو میبرد واقعا اگه رو ترکیب کار بشه بهترین نتایج رو میگیره بارسا.در ضمن بهتره هر کی خودش باشه معتقدم نیمار نمیتونه رونالدینهو باشه خودش باشه خیلی بهتره .عاشقتم بارسا تا ابد همیشه گفتم همه بازکن ها خوبن حتی پدرو فقط هماهنگ بشن که این فقط دست مربیه اگه این فصل نتیجه نگیزیم همش از ناتونی مربی در هماهنگ کردن بازیکناست


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۹)
 
Mehran_FCB
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
دوستان بهتره یذره واقع نگر باشیم مشکل اساسی تیم صد در صد هافبک است خوب نگاه کنیم میبینیم راکیتیچ که اصلا تو بازی سازی تا الان تو بارسا موفق نبوده و بوسکتس بسیار بسیار ضعیف بازی میکنه این فصل اینیستا رو فرم نیست و سرنجام ژاوی که سنش بالاست وعلارغم اینکه از تمام هافبک هامون بهتربوده تا الان (به نظر خودم) ولی تو دوندگی و پرسینگ ضعیفه در کل با این هافبک ها به جایی نمیرسیم
در ضمن اینو فراموش نکنیم که انریکه تا الان واقعا نا امید کننده ظاهر شده خوب نگاه کنیم به این بازی میفهمیم که امروز چیدن کاملا اشتباه خط هافبک به باختمون داد اگه به جای بوتکتس ماسکرانو رو بذاره هافبک دفاعی و به جاشمارک باترا رو تو دفاع استفاده کنه خیلی از مشکلات الانمون کم میشه چون صد در صد اماده نبودن بوتکتس به عنوان مدض بین دفاع وهافبک و دوندگی کم جنگندگی ضعیف و خوب پرس نکردن کل فشار رو از همون جلوی زمین رو دفاع میاره و در مورد رافینیا هم حرف نزنم بهتره و بنظرم اگه از همون اول ژاوی تو زمین بود این بازی اینقدر پیچیده نمیشد .

به هر حال به امید موفقیت در اینده


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۹)
 
Soobasa
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
نقل قول
چرا انقدر دفاع را زیر سوال بردید والان می برید فصل پیش مشکل گلزنی داشتیم نه دفاعی تمام باختامون از اتلتیکو و ریال با اختلاف یک گل بود ببینید همین ریال ۲تا می خوره. ۵تا میزنه اصل مشکل گلزنیه حالا هی شما به دفاع گیر بدید


بقیه رو نمیدونم اما من سر هر باخت و گلی به دفاع گیر نمیدم!

وقتی می بینم واقعا مقصر بودن مثل بازی امشب که هم توی صحنه گل و هم چند موقعیت دیگه که شانس آوردیم..


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۸)
 
ari10
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
واقعیت اینه که بازیکنا دیگه به باخت عادت کردن و هیچگونه غیرتی ندارن.امیدی به این تیم نیست مگه اینکه پپ برگرده.باخت به رئال درد اورترین باختها تو این چند سال بود


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۷)
 
omid-soz
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
عججججججججججججب بازی بود.من به شخصه حال کردم.
آخهههههههههههه پدسسسسسسسسسسسسسگه زوبیه گوه رفتی سیگاری آوردی احمققققققق.
ببخشید اگه توهین کردم.
بارسا مربی میخواد دوستان.بارسا مدیر میخوااااااااااد.اینهمه بازیکن توپ داریم چیشد؟هان؟
بارترا به اون خوبی گرفته متیو گذاشته آشغال.
کی میشه لاپورتا بیاد.
سگخور.باختی که باختی ولی بازم تو قلب مایی بارسا.
ویوا بارسا


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۶)
 
westlife
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
از دوستای بارسایی میخوام یه کم با انصاف باشن فراموش نکنید سوارس چندماهه از بازی ها دور بوده باید بهش فرصت داد، ولی من فکر میکنم فشار روحی شکست مقابل رئال امشب خودشو نشون داد یکی هم دروازه بان حریف ولی بیشتر مورد اول بود که تمرکز بازیکنا را خیلی بهم زده بود. از مربی گرفته تا روی سکوها در ضمن یادتون نره رئال هم روزهای بد خواهد داشت به انریکه فرصت بدین اوضاع این جوری نمیمونه


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۵)
 
parsafcb
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
کسایی که میگفتن مهم الکلاسیکو نیس مهم جامه....موندم از روی چه مبنایی این حرفو زدین؟ واضحه که وقتی اونجوری به رئال میبازیم روز به روز بارسلونا بدتر و رئال بهتر میشه.....
تبریک به زوبی زارتا به خاطر خرید مربی عالی و دفاع های عالی تر....جوون تر از متیو سراغ نداشتین؟!!! یا خیلی جوون مث رافینیا که هیچ .....نخورد تو بازی یا خیلی پیر!
مسی هم که نه نمیگه....فقط پاس پاس پاس پاس.....دریغ از یه شوت، با این وضع امسال:
چمپیونز لیگ: تا یک هشتم یا بزور تا یک چهارم
توپ طلا: اصلا و ابدا؛ یه دو سه فصلی باید بمونیم تو کفش
لالیگا: به هزار زور و زحمت و شاید و باید
جام حذفی: فک کنم خوردیم به رئال....امیدی ندارم


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۴)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
خدایا بعداز رفتن پپ،یه روز خوش ندیدیم ما هوادارا.............................


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۳)
 
mahdi1371
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
بارسا مربی بزرگ میخواد. مربی اسم و رسم دار. نه یکی مثل تاتا مارتینیو یا آنریکه


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۱۲)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
اینو بفهمید مربی از بازیکنان کوچکتره واسه همین هم هیچ کاری نمیتونه کنه بازیکنان بزرگ مربی‌بزرگ می خوان مورد بعدی که باید اشاره کنم اینه چرا انقدر دفاع را زیر سوال بردید والان می برید فصل پیش مشکل گلزنی داشتیم نه دفاعی تمام باختامون از اتلتیکو و ریال با اختلاف یک گل بود ببینید همین ریال ۲تا می خوره. ۵تا میزنه اصل مشکل گلزنیه حالا هی شما به دفاع گیر بدید


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۹)
 
mahdi1371
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
ما از اون روزی که گواردیولا از بارسا رفت، باختهای زیادی از بارسا دیدیم ولی بازم همیشه هوادارش بودیم. اگه هوادارا اعتراض نکند این روند تا 10 سال دیگه ادامه داره. نباید زیاد خوشبین بود. تمام بازیکنا خوبند ولی بارسا مربی میخواد که بتونه از اونا استفاده کنه


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۹)
 
fshiri92
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
متاسفانه با مدیریت و مربی فعلی و عدم توانایی در خرید بازیکن ، چند سالی رو باید بدون جام سپری کنیم .
از همین الانم بایدقهرمانی در لالیگا رو به رئال تبریک بگیم با مربی خوبشون


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۷)
 
Wilson_72
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
ای خدا این دنی آلوز چیه حالمونو با سانتراش بهم زد.جوردی آلبا که نه تو دفاع خوبه نه تو حمله.هافبکم که کلا نداریم.


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
دوستان موقعیت ها تو این بازی 10 به 1 بود! لطفا یه کمی فکر کنید بعد چیزی بنویسید! امشب تیم یکی از بهترین بازیای فصلشو ارائه کرد، فقط بدشانس بود. یک سری جمله رو بعد هر بازی هی کپی پیست نکنید!

نمی تونید موقع باخت پشت تیم باشید، برید هوادار یه تیم دیگه شید. از هوادارای رم یاد بگیرید که 7 تا تو زمینشون می خورن و آخر بازی تیمشون رو ایستاده تشویق می کنن! این سبک هواداری با یه باخت «حیا کن رها کن» سر دادن که در حد فوتبال ایرانه رو تمومش کنید!


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۴)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
امشب نکته مثبت بازی بارسا خلق موقعیتش بود ! خیلی خوب موقعیت ایجاد میکردیم ولی ازشون استفاده نمیکردیم ! تورو به خدا این ضربه آخر لامصبو بزنید دیگه !!! باید با اختلاف شیش هفتا میبردیم !


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۳)
 
parsafcb
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
درسته چهار تا تیرک زدیم ولی واقعا شما این دفاع رو خوب میبینی؟؟؟
دفاع امسال دو برابر بدتر از پارسال بدلیل:
1- وجود یه پیرمرد معتاد به اسم متیو در قلب دفاع
2-مثل همیشه ماسکرانو در دفاع
3- پیر شدن آلوز و فوق العاده بد بازی کردن آلوز
4- بیخیال و شل بودن جوردی آلبا
بعدشم تیرک اول و چهارمو میگیم بدشانسی....ولی تیرک دوم و سوم! آخه چرا باید انقدر مسی آروم شوت بزنه که دفاع توپو برگردونه؟ یا چرا نیمار از فاصله دو متری باید بزنه تیرک بالا؟!!


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۲)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
فرمایلن هم که همچنان بدون استفاده................................
تبریک به زوبی زارتا.........................


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۲)
 
ravi_2011
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
ظاهراً سناریوی پارسال داره تکرار میشه! و این بار خیلی زودتر!
اگه جریان بخواد مثل فصل گذشته پیش بره، بهتره که باشگاه همین الان انریکه رو اخراج کنه! جلوی ضرر رو هر وقت بگیری، منفعته.
یعنی توانمندی این همه بازیکن با کیفیت همین چیزی هست که شاهدیم؟! باخت جلوی ناپولی،پاریس سنت ژرمن، رئال مادرید و ستاویگو! برای بدست آوردن جام باید بازی های سخت و مهم رو ببریم، نه بازی با تیم های در پیت رو! نتیجه بازی مقابل آژاکس هم از همین الان قابل پیش بینیه!



یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۱)
 
mahdi1371
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
درد عجیبی دارم. عصبانی نیستم، غمگینم خیلی خیلی غمگین. این، اون بارسای ما نیست. گواردیولا که رفت، اون بارسایی که همه ازش خوف داشتند را با خودش برد.
خیلی از تیما آرزوی داشتن چنین بازیکنایی را دارند، حتی همون پدرو ؛ ولی بارسا نمیتونه ازشون استفاده کنه و تنها دلیلش اینه که تیم ما مربیه با تجربه و اسم رسم دار میخواد. مربی میخواد که تجربه داشته باشه نه اینکه تازه بخواد تجربه کسب کنه.


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۱)
 
ari10
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
صد رحمت به باخت نه این تیترهایی که میزنید کجای این فوتبال بی رحمه؟درست شانس هم مهمه ولی دیگه چقد بگیم بدشانسی آوردیم به قران تا فردا صبح هم گل نمیزدن.بازیکنا بی غیرت شدن 90 دقیقه بدون برنامه بازی کردن.فوق افتضاح بود افتضاح دستم به این پدرو برسه گردنشو میزنم.عین عقب مانده ها بلد نیستن یه گل ساده بزنن خواب قهرمانی رو ببینید تموم شد رفت


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
تا وقتی انقدر اشتباهات زیاد باشه هیچی نمیشیم شدیم من سیتی دوم


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۱)
 
ashibala
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
از این باخت خوشحال شدم به چند دلیل که مهمترینش اینه که بارسا باید بفهمه بوسکتس به هیچ دردی نمی خوره و به خدا به پیر به پیامبر ماسکرانو دفاع نیست ماسکرانو هافبک دفاعی که دقیقا دیدیم بعد از خروج بوسکتس بارسا راه افتاد
دلیل دوم قابل توجه دوستانی که می گفتن بارسا با بودن الوز احتیاجی به بازیکن نداره
و صد تا دلیل دیگه
به هر حال فقط بارسا


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۱)
 
Soobasa
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
اینم از دفاع ... بهتر که نشدیم بدترم شدیم

نباختیم ما! بلکه برد رو تقدیم اونا کردیم...

البته از دفاع بی نقص و دروازه بان جوگیرشون نباید بگذریم (همین دروازبان مطمئن باشید از تیم ته جدولی تو یه بازی 4 تا هم استعداد خوردنشو داره ، تو بازیهای اینجوری گنده میشن! گزارشگر هم خودشو جر داد سر این دروازبان.. برم برا گزارشگره از دروازبانه خواستگاری کنم...)

نمیدونم هر تیمی بازیکن جدید میخره چند بازی نیمکت میشینه و تعویضی میاد اما این سوارز رو تا محرومیتش تموم شد 2تا نود دقیقه فرستاد...!! معلومه هماهنگ نیست و هول میکنه..

فصل قبل اوائل فصل که بازیارو دیدم گفتم که امیدی به جام نیست فقط از بازیهای تیمم و بازیکناش لذت میبرم و امیدی به جام ندارم و دیدیم که هیچ جامی هم نبردیم ..

این فصل هم اعلام میکنم با این خط دفاعی و هافبک غیرخلاق و پیر، امیدی به جام ندارم ...

قبل هر بازی دلمون خوشه مسی یه نمایش معرکه راه میندازه و روی منتقداشو کم میکنه اما قبول کنیم هم بدشانسه، کمی هم بدجور پرس میکنن و هم کمی افت کرده... دلمون به همین جوایز فردی مسی خوش بود که اونام ظاهرا تمومه حالا حالاها..
فقط حیف مسی که داره جوونیشو تو این تیم فعلی بارسا تلف میکنه که نه هافبک داره نه دفاع و دورانی رو که باید با اوج و جام سپری کنه، همینطور سال به سال داره میاد و میره و مسی پیرتر میشه...

ویوا بارسا


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۰)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
چی بگم آخه این انریکه اصلا نمی تونه از این باخت ها درس بگیره به خدا این ماسکرانو هافبک دفاعی نه دفاع تو 2تا بازی مهم دفاع بود باختیم این هم از این متیو مفت بوسکتس اصلا در حد تیم نیست مسی افتضاح افت کرده همه توپ هاش بیرون انریکه مرد بازی های بزرگ نیست نمی دونم چرا این گاو زوبی زارتا نمی فهمه تیم یه مربی بزرگ می خواد چون پپ تونست دلیل نمی شه هر کسی رو بیارن گند زده به تیم با این ترکیب چیدن و خرید هاش


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
فقط میتونم ب
م همه تیما جلو بارسا دروازه بانشون میشه ستاره ولی اینو بگم که بارسا اصلا هماهنگ نیست بسیار بدشانس


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۸)
 
shakib10
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
نقل قول
آن روی بیرحم فوتبال...
تاکی پنبه درگوش؟؟؟؟کجای بازیشون خب بود؟؟؟؟دوقدم دروازه هول میکنن چطوری گلش کنن ولمون کن بابا مسخره کرده این انریکه خودشو....زده تو ترکیب اصلا بلد نیست ترکیب بچبنه!!!!نه رامیرزی نه حدادی اینا بوقنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۸)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
این موفقیت غرور امیز را به مدیریت تیم تبریک می گوییم اخه تیمی که این بازیکنان را داره باید اینجور باشه یک سرمربی بزرگ زورشون میاد بیارند اخه انریکه هم شد مربی با این مربی هیچی نمیشیم هیچی


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۷)
 
parsafcb
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
مزخرففففف....لعنت به این شانس....کجاش خوب بازی کردن ؟!


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۶)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
چی بگم خدا............................................................


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۵)
 
ali_catalan
پاسخ به: آن روی بیرحم فوتبال... [ بارسا 0-1 سلتاویگو ]
حیف


یکشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۳ (۳:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۹ کاربر آنلاین است. (۲۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!