به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تبدیل باخت به برد با تعویض‌های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۰) (۲,۶۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Gold.Marble
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
بازی رو ک ندیدم . .
ولی خب بازم خیلی جای شُکر داره ک بردیم این بازیو. . .


سه‌شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۴۳)
 
moji.aref
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
گوآردیولا امروز حرفای خوبی زده، به نظرم ما بایئ با نظر پپ هماهنگ باشیم. همه باید پشت تیم باشیم.
نقل قول
به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا بارسلونا را در 4 سال به 14 جام مهم رساند.او که هم اکنون هدایت بایرن را بر عهده دارد، ترجیح داد تا در این شرایط که بارسا در اوج قرار ندارد به جای انتقاد از حال و روز بارسا از لوئیس انریکه حمایت کند. بارسا فصل گذشته با هدایت مارتینو هیچ جامی کسب نکرد و در این فصل نیز پس از شروعی خوب با هدایت انریکه، حالا جایگاه خود در صدر جدول را در اختیار رئال مادرید می بیند.

گواردیولا گفت:" انریکه در بارسا موفق خواهد شد. هر چیزی برای به نتیجه رسیدن نیاز به زمان دارد. در فوتبال باید مرحله به مرحله پیش رفت. گاهی مسیر همواری پیش روی شماست و گاهی هم اوضاع، خیلی بد پیش می رود.هیچ تیمی در ماه نوامبر قهرمان نشده است.باید کار کرد و ایمان داشت.فقط امیدوارم که در لیگ قهرمانان با بارسا روبرو نشویم."



دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۲۲)
 
9alexissss9
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خدا کنه انریکه از این اتفاقات درس بگیره وگرنه بیچاره ایم همین


دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۲:۵۲)
 
Wimps
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
نمیشه گفت تعویض طلایی، بهتره بگیم تصحیح ترکیب اولیه کاملاً اشتباهی که خودش به بازی فرستاده بود!
امیدوارم بارسا از این به بعد دیگه اینطوری بازی نکنه
واقعاً نا امید کننده بودیم، کاملاً مشخص بود که داریم به زحمت بازی می کنیم. بارسا با روزهای اوج خیلی فاصله داره
ایشالا زودتر برگردیم
زنده باد بارسا



دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۸)
 
Revenger
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
خدا به خیر بگذرونه این فصل رو
با این تیم نمیشه تا آخر فصل صدر رو قرق کرد
یه تساوی کافیه تا رئال بزنه جلو
اونموقع اس که دیگه عمرا نمیشه گرفتش
باید جدی تر بازی کنن
رضایت بخش نبود


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۲:۱۸)
 
moh321
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
اين تيم بحران زده شده ويكي بايد بياد اين تيم رو جمع وجورش كنه...اميدوارم كه درست بشه البته با وجود سرمربي بودن انريكه كه كم تجربه هست يكم سخته اما عملي ميشه...به اميد موفقيت بارسا در تمام عرصه هاي ورزشي...


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۱۳)
 
moh321
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
انگار تيرك دروازه با مسي قهره...تبريك به همه هر چند بردي نيست كه بگيم خيلي خوبه يا عاليه


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۴۸)
 
6+5=11
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خاک بر سر شبکه ورزش همه رو سر کار گذاشت اخه فوتبال ساحلی که گوش میده متاسفانه نتم دیروز قطع بود و گرنه که از شبکه های در و پیت صدا و سیما بازی نگاه میکنه هایلات بازی رو امروز دانلود کردم دیدم متاسفانه افتضاح بازی کردیم اخه انریکه شد مربی لاپورتا بزرگ کجایی ببینی این احمق زوبی زارتا تیمو به باد داد رفت با این مربی اوردنش و بازیکن خریدنش


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۴۶)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
زنده باد بارسا
فقط خداکنه مسی چیزیش نشده باشه


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۹:۳۴)
 
amir5570
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خوب نبود اما خب بالاخره بردیم.به نظر من این برد واقعا لازم بود چون اگه مساوی میشد یا میباختیم صد در صد تو بازی های آینده برامون مشکل به وجود میومد.
به امید بازگشت به صدر جدول در هفته های آینده


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۲۰)
 
PIQUE3
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
نقل قول
اونجا میگن علی دایی اینجا میگن پپ! تفکر همون تفکر ناقصه!

مدیر جان کسی که به انریکه توهین نمیکنه اما خب اینو خودتم میدونی که پپ یه شخصیت کاریزما بود ...و البته هیچوقت نباید دو نفر رو باهم مقایسه کرد پپ پپ هست و انریکه انریکه
واقعا هر مربی بیاد بارسا به مشکل میخوره چون مشکل کمبود انگیزه و روحیه جنگندگی و همچنین افول ستاره ها که اینا نکات مهمی هستن و انریکه خیلی تلاش کرده این رو اول درست کنه اما زمان نیاز هست
ما هم باید سطح توقعمون رو بیاریم پایین و حداقل یکی دوسال دیگه صبر کنیم نه از همون اول توقعمون بالا باشه وهعی بگیم همه جام ها مال ماست دوران پپ و بارسا دیگه تمام شده و مهم حاله...
به امید موفقیت...


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۳۵)
 
kamiba
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
با این که بد بدویم ولی شکر که برنده شدیم.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۴۹)
 
XAVi.6
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
اينروزا تنها نكته اميدوار كننده بهتر شدن سوارز بازي به بازيه. ....
ViVA BARCA


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۶:۴۳)
 
westlife
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
بنظر من بازیکنا هنوز با هم هماهنگ نیستن دوم مسی و بقیه خیلی فرصت از دست میدن یکی از دلیلاش میتونه نبود آرامش در تیم باشه همون مشکلی که مورینیو داشت و با آمدن آنجلوتی رفع شد الانم آنجلوتی نتیجه کارهای مربی های قبلی رو برداشت میکنه
راستی رفتم تو سایت رئال بابا این نویسندش عجب آدم عقده ای هست خوب وقتی یه بچه بیاد مطلب بزنه همین میشه دیگه اگه دوستان این متن و دیدن برن تو سایتش نظر بدن به گزارش گرا هم بدوبیراه میگه بچه که نمیتونه احساساتشو کنترل کنه هرچرندی مینویسه دیگه


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۵:۳۲)
 
barcelona18999
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
آخه نمیدونم چرا اینا رو از همون اول نمیذاره تو بازی؟حتما باید عقب بیفتیم؟
اول که خدا رو شکر بردیم داشتم سکته میزدم دیگه بعدشم آخه ما باید روبرو تیم ته جدولی به زور ببریم؟
من بازی رو ندیدم ولی گلاش رو آره دم سوارز گرم ان شا...که بازی بعدی گلم میزنه
این رکورد مسیم که فعلا طلسم شده...همش تیرک:(


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۴:۴۶)
 
ashibala
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
بازی رو ندیدم اما به انریکه اعتماد دارم
اقا یکی به من بگه به پدرو و بوسکتس الان باید فحش بدم یا نه؟


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۴:۰۶)
 
sinasina
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خلاصه بازی رو که دیدم و از صحبتهای دوستان متوجه شدم که نیمه اول موقعیت چندانی نداشتن ولی خوب شد نیمه دوم به گل رسیدن و بازیرو بردن ولی خداییش به زحمت بردن
نیمار و سوارز خیلی خوب بودن و نشون دادن در نبود مسی هم میتونن تیم رو ببرن جلو
یه زمانی مدرسه فوتبال لاماسیا نوابغ دنیای فوتبال مثل پویول، ژاوی، اینیستا و مسی رو به دنیای فوتبال معرفی کرد الان دیگه نوابغی!!!!!! مثل رافینیا و بارترا و الحدادی رو معرفی کرده!!! چرا از هلیلویچ استفاده نمیکنه؟؟؟؟؟ این جا موندن بارترا دقیقا مشابه جا موندن سال پیش مقابل بیل بود. بهتره به همون 12 میلیون هم الحدادی رو بفروشن به آرسنال یا بایرمونیخ چون به نظر من مفت گرونه این بازیکن رو نگهش دارن رو دست تیم میمونه و هیچ کمکی هم به تیم نمیکنه.
در کل باید بگم مثل بازی مقابل سلتا بدشانسی زیاد بود و اگه بارسا فکری به حال هافبکها تو نیم فصل نکنه آخر فصل به مشکل جدی میخوریم.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲:۵۷)
 
PERSPOLIS2012
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
نقل قول
تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه

این چه تیتریه دیگه زدین.این تیتر مناسب تره:
انریکه با تعویض های طلایی به اشتباهش پی برد.
مرتیکه تو خونه حریف نیمار و سوارز و ژاوی رو گذاشته بیرون.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲:۴۹)
 
shakib10
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
عضلات پای مسی روداری؟؟؟؟؟لاکردار عینهو اسبه!!!!!راستی بچه ها سوارس ناموس قیچی رو زد. اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حیف نرفت تو گل.انگار بارسا واقعا یکی ازبدشانسترین دورانشو داره میگذرونه!!!!خداصبر بده به هوادارا .هوادارا بیاید ازامروز بدترین بازی بارسا رو هم که دیدیم اروم باشیم


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲:۴۸)
 
R.Zoro
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
نقل قول
اگر هر بازی ترکیب ثابت رو بذاره، یه سری علما پیدا میشن میگن این اصلا بلد نیست جوونگرایی کنه. بابا بازیای ساده ای مثل آلمریا جوونا رو بازی بده. چقدر نیمار و سوارز رو بازی میدی.


جوون گرایی؟؟؟! اونم تو ی بازی خارج از خونه؟؟؟!

والله شیوه بد چیدن اسمش جوون گرایی نیست و تو بازیای خونگی و یا جام حذفی هم میشه درست و حسابی جوون گرایی کرد نه صفر و 1!


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲:۴۴)
 
سوداگر
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خوشحالم وامیدوارم اونی باشه که من فکرمیکنم مسی وبوستکس دارن فیلم درمیارن تابه بازیهای ملی نرن این یه نظرشخصیه ودوست دارم این باشه چون بازی بی ارزش دوستانه هیچ نفعی برای مسی نداره بجز خستگی هرچندبه قبای سلطان نمی خوره فیلم بازی کنه ولی اگرهم فیلم بازی کنه بهش حق میدم


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲:۲۷)
 
shakib10
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
نکنه دوباره مثل پارسال مصدوم بشه اکهی


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲:۲۶)
 
mostafa169
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
من نمی دونم چه اصراریه با نظر مخالف به شکل کوبشی برخورد شه.
کسی توهین می کنه چه موافق چه مخالف باید باهاش برخورد شه و مشکلی هم نیست. اما این دلیل بر این نیست که نظر مخالف که توش توهینی نیست رو سرکوب کرد.
بارسا امسال خوب نیست. قلان بازیکن خوب نیست. فلانی خوب بازی نمی کنه. فلانی در حد و اندازه هاش نیست. اینا همه نظر شخصی منه و به هیچ کس هم ارتباطی نداره ( تا وقتی پرده حرمتی دریده نشده)
شما معتقدین بارسا خوبه (کلا، نه این بازی) من معتقدم نیست و از اون بارسای قدیمی و مکتب ها و اصولش فاصله گرفته. دلیلی برای به هم پریدن نیست.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۲:۲۵)
 
moji.aref
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
دوستان یه خبر بد، مث اینکه مسی مصدوم شده
امیدوارم چیز خاصی نباشه و تو همین هفته برگرده. دعا کنید بچه ها
نقل قول
به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار لیونل مسی اگرچه تا پایان در میدان ماند اما برای دقایق زیادی لنگ لنگان بازی کرد. شاید اگر انریکه در همان ابتدای نیمه دوم، دو تعویضش را انجام نداده بود، مسی را تعویض می کرد.
البته شرایط برای بوسکتس متفاوت بود و او در اواسط نیمه دوم، جای خود را به ژاوی داد.



یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۹)
 
biology
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
این بهترین تیمیه که تا به حال دیدم..... نیمه اول 1 هیچ عقب بودیم ولی جبران کردیم...


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۵۵)
 
Reza180
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
منم تا به حال ازش انتقاد نکردم و معتقدم یه کرم زشت هم برای تبدیل شدن به پروانه ی زیبا نیاز به زمان داره....
گرچه اون چیزی که من از سبک تیم برداشت میکنم حیف شدن مسی تو این سیستمه....بازیهایی که خوب جایی بازی میکنه مثله دوران اوجش میدرخشه مثله بازی با اژاکس....حیف نیست این استعداد و توانایی خاموش بمونه؟ااونم کسی که این همه عاشق داره....اخه ادم زورش میاد قابلیت هایی که داره رو بی خود و بی جهت کور کنه....همینطور جوایزی مثله توپ طلاروکه به راحتی میتونه بع دست بیاره...ولی به راحتی از دست میده .......خیلی زوره...


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۳)
 
moji.aref
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
چندبار توپ به تیر خورد!
مشکل بارسا کم شانسیه!
نیمارم بهتر از همیشه من که واقعا تحسینش میکنم.
انصافا مسی خیلی موقعیت خراب کرد. از بد شانسی توپ به تیر میخورد.این بارسا آیندش روشنه. ولی دوستان ، هوادار بارسا بودن حرمت داره. این تیم بسیار با شخصیته . نباید به خودتون اجازه بدید به بازیکنا توهین کنید. درسته. ناراحتیم، همه ناراحتیم. من از شما بیشتر ناراحتم ولی نباید به مربی و بازیکنا توهین کرد. درسته انتقاد میکنم ولی توهین نه. یاد میاد پپ مصاحبه کرد و گفت انریکه از من هم دربارسا موفق تر میشود. این حرف پپ رو قبول دارم. منم مث شما زیاد به انریکه اعتماد ندارم. فقط و فقط هم بخاطر کم تجربه بودنش هست. وگرنه مربی باهوشیه و خوش فکر و سریع اشتباه خودشو فهمید. انریکه زیاد المریا رو دست کم گرفته بود و حالا چوب اشتباهشو خورد و مطمئن باشید که دیگه این اشتباهو نمیکنه. هرچند حدودا5 بار زدیم به تیر. واقعا این دوبازی اخیر بدشانس بودیم. تیم موقعیت های زیادی ایجاد میکنه و این خیلی خوبه و کمی باید صبر کنیم تا خط حمله هماهنگ بشه. باید به انریکه فرصت داد.
.
.
.
به امید خدا دوباره به اوج برمیگردیم و بعضی پرحرفارو ساکت میکنیم.
مثلث mns کم کم داره خطرشو نشون میده و اوج آن در نوکمپ با دوباره ۵ تایی کردن رئال خواهد بود .
باتشکر.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۲)
 
m@rc0$
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
سلام به همه دوستان اول از همه برد بارسا رو تبریک میگم من از امروز عضو سایت شدم


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۴۲)
 
Alireza17
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خدا رو شکر که بازیو بردیم.
اینقدر هم نا امید نباشید حالا یه بازی انریکه اومد به چند تا بازیکن استراحت داد و از جوونا استفاده کرد. بعد هم که که دید جواب نمیده سوارز و نیمار رو آورد تو بازی. دیگه اینقدر انتقاد کردن نداره.
شاید اگه ما با همون بازیکنا نیمه اولو میبردیم اونوقت میگفتین چه خوب شد که انریکه به این جوونا بازی داد. خواهشا یه ذره صبر و تحملتونو بیشتر کنین.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۳۸)
 
Fooroogh
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
اول مهم سه امتیاز بود که خداروشکر گرفتیم

ولی خدایی باید زمانی به بازیکنای ذخیره و جوون میدون داد که تیم توی شرایط ثابتی باشه نه وقتیکه دو هفته ست تو لالیگا باختیم و صدر و از دست دادیم ...
دلیل این بی ثباتی ترکیب رو تو این شرایط حساس نمی فهمم اصلا ...
منم میگم انریکه به زمان نیاز داره و تا حالا ازش انتقاد نکردم چون تیم تحلیل رفته ولی فک نمی کنم رسیدن به یه ترکیب ثابت کار سختی باشه


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
هر پیام بی ادبانه پاک میشه!


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۲۷)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
آقای مدیر سایت این دیگه چه عدالتیه؟
چرا اون جوابی رو که برات نوشتمو پاک کردی؟
مگه چی گفته بودم؟
کارت خیلی نامردی بود.....................................


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خلاصه بازی رو ببینید که بارسا چند تا موقعیت داشت! انقدر آیه یاس نخونید اگر اسم خودتون رو می ذارید هوادار!




یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۸)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
نقل قول
خیلیا تا یپی میشه میگن پپ!!!اینا ب نظر من فکر میکنن که پپ جادو میکرده.ن عزیزان شما در بهترین فرم وبهترین بازیکنان بارسا با این تیم اشنا شدید!!!!!!! نه خیر پپ فقط ازبهترین بازیکنا استفاده میکرد. و مدیر درست حسابی بالا تیم بود!!!! باریکن خریدنمون مثل ادم بود!!!!!!اینارو که نمی بینید فقط مسگسد پپ اینطور بود اونطور بود
درسته که بازیکنا رو فرم بودن،ولی پپ هم کار بزرگی کرد.............
با حرف آخرتم موافقم؛انصافا مدیریت اون موقع با الآن زمین تا آسمون فرق میکنه.........................
هر چقدر هم که به راسل فحش بدیم،بازم کمه،هر چی بدبختی سرمون اومد،به خاطر اون کثافت بی همه چیزه...............................


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۱۱)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
کاملا موافقم !!! پپ در زمان اوج مدیریت لاپورتا و لاماسیا به سرمربیگری رسید . کرایوف بهش کمک میکرد و تیتو خدابیامرز هم دستیارش بود . مثل الان تو بایرن که همه باهاش متحد شدن ولی الان وضع تیم فرق کرده ! انریکه به مراتب کارش سخت تره ! دقیقا مثل رایکارد بعد از اون پنج سال نحس !!!
نقل قول
ا تا یپی میشه میگن پپ!!!اینا ب نظر من فکر میکنن که پپ جادو میکرده.ن عزیزان شما در بهترین فرم وبهترین بازیکنان بارسا با این تیم اشنا شدید!!!!!!! نه خیر پپ فقط ازبهترین بازیکنا استفاده میکرد. و مدیر درست حسابی بالا تیم بود!!!! باریکن خریدنمون مثل ادم بود!!!!!!



یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۷)
 
Reza29.4
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
فقط باید بگم خدارا شکر بازی رو ندیدم اما فهمیدم 1-0عقبیم گفتم نکنه اینا نمی خوان تو محرم ما خوشحال بشیم


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۴)
 
shakib10
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
نقل قول
تا حالا چیزی در مورد جوونگرایی شنیدی؟ اگر هر بازی ترکیب ثابت رو بذاره، یه سری علما پیدا میشن میگن این اصلا بلد نیست جوونگرایی کنه. بابا بازیای ساده ای مثل آلمریا جوونا رو بازی بده. چقدر نیمار و سوارز رو بازی میدی.
داداش من درسته حرفت اما یک بازیکن جوان در هر بازی تجربه بازی کسب میکنه ن ی باره همرو بندازی بیرون اخه حمله باید با اشخاص با تجربه به اونها کمک کنن !!!!مونیر رو بازی نداد تا یهو با بقیه بازیکنای جوون بازیش داد.خوب تواین برهه تماما ریسکه بخدا


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۳)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
مثال واست زدم از زمان رایکارد ... ! میذاشت تیم جلو بیفته بعدش بازیکنای جوونو آروم آروم بازی میداد : لیونل مسسسیییییی !!! پپم همین کارو میکرد ! ولی مارتینو مسخره سیستم چرخشی داشت ! تا دیرنشده انریکه باید از گذشته ها درس بگیره !

نقل قول
اگر هر بازی ترکیب ثابت رو بذاره، یه سری علما پیدا میشن میگن این اصلا بلد نیست جوونگرایی کنه. بابا بازیای ساده ای مثل آلمریا جوونا رو بازی بده. چقدر نیمار و سوارز رو بازی میدی.



یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱:۰۱)
 
shakib10
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خیلیا تا یپی میشه میگن پپ!!!اینا ب نظر من فکر میکنن که پپ جادو میکرده.ن عزیزان شما در بهترین فرم وبهترین بازیکنان بارسا با این تیم اشنا شدید!!!!!!! نه خیر پپ فقط ازبهترین بازیکنا استفاده میکرد. و مدیر درست حسابی بالا تیم بود!!!! باریکن خریدنمون مثل ادم بود!!!!!!اینارو که نمی بینید فقط مسگسد پپ اینطور بود اونطور بود


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۸)
 
RIA-Barsa
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
اوه اوه
عجب جو داغونی تو سایته
چرا انقدر حرص بیخود میخورید
ما اگه خودمونو جلوی دوربینم آتسش بزنیم بازم مسئولای بارسا کار خودشونو میکنن
رو اعصاب همدیگه نرید لطفا


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۶)
 
Reza180
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
دلم میخاد هر چی از دهنم در میاد به صدا و سیما بدم که الافمون کردن میگن بازی پخش میشه دور هم جمع میشیم ببینیم یدفه فوتبال ساحلی میذاره....اینکارو اندازه ی فوش ناموسی دادن به مردمیه که الافشون کردین پای تلوزیون...خدا اون دنیا ازتون نگذره...ما هم که کاری نمیتونیم بکنیم فقط میتونیم بیایمو نظر بدیم....
.
.
.
.من بازیو ندیدم ولی الان که دارم کامنتا رو میخونم انگار رینگ بوکس شده.... واقعا که ...واقعا که.....بخدا قبلا اینطوری نبود...الان همه با یه نسیم بالا و پایین میسن....قبلا طوفانم میومد بین بچه ها اتحاد بود....یه چیزی هست بهش میگن اتحاد....سرود بارسارو ترجمشو دیدید....؟
.
مرسی از اونایی که عاقلانه نظر میدن و زمین و زمانو به اتیش نمیکشن
بقیه هم ایشالله به خودشون بیان...
.
.
.
زنده باد بارسا و بارسایی....


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
نقل قول
عزیز من کاری که امشب کرد ربطی به زمان خواستن نداره!!!!حملرو از کار انداختن نیاز به فکر کردن داره؟؟؟؟

تا حالا چیزی در مورد جوونگرایی شنیدی؟

اگر هر بازی ترکیب ثابت رو بذاره، یه سری علما پیدا میشن میگن این اصلا بلد نیست جوونگرایی کنه. بابا بازیای ساده ای مثل آلمریا جوونا رو بازی بده. چقدر نیمار و سوارز رو بازی میدی.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۵)
 
shakib10
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
بازیو دان کردم.ب نظرم مشکل فقط نیوردن نیمار و سوارز بود.سوارز فوق العادس ولی فوق العاده هم بدشانسه اون توپی ک کوبید تو تیر اگه تو صورت دروازبان بود الان قطعه 32 بهشت اباد بود!!!!مسی هم رفته رو فاز هد زدن وجالبه با اون قدش ب قدری پرید ک توپ تو تیر خورد!!!!یا اون تک به تکش ک پا راستش بکل دقتش پایینه جدیدنا!!!!!!!واقعا تو حفره ی بدشانسی افتادیم.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۴)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
تو رم فوق العاده بود انریکه ! اصن من فکرکنم باید جایزه بهترین سرمربی سالو بهش میدادن ! تو سلتاویگو هم که با سیستم دفاعی نتیجه میگرفت ! لابد محصولات نسل طلایی لاماسیا هم دست پرورده انریکن ! ولی اون حرف شما درمورد حیا کن رها کن درست بود ... نباید با چند تا نتیجه فوری سرمربی اخراج کرد ولی واقعا لزومی نداره بی جهتم از کسی دفاع کرد ! به امید آینده های بهتر ...

نقل قول
جالبه لوئیز انریکه با سالها سابقه بازی و کاپیتانی تو بارسا و مربیگری تو لیگ ب و سری آ و لالیگا، بی تجربه س و نمی فهمه سوارز و نیمار از پدرو بهترن، آقایون که انتهای تجربه فوتبالشون سالن محل بوده می فهمن! آخه یه حرفی بزنید به شعور خودتون توهین نشه لااقل، اینکه بقیه به ریش این تیم با این هواداراش می خندن پیشکش!



یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۵۲)
 
shakib10
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
نقل قول
چه توقعی هست از مثلا هواداری که با 2 تا برد مربی میشه خداش و با 2 تا باخت فحش میده! حتی انقدر از فوتبال نمی فهمه که بدونه تیمی با این همه تغییر و تحول زمان می خواد! امثال همین آدم میرن تو آزادی با اولین باخت «حیا کن رها کن» سر میدن! اونجا میگن علی دایی اینجا میگن پپ! تفکر همون تفکر ناقصه! جالبه لوئیز انریکه با سالها سابقه بازی و کاپیتانی تو بارسا و مربیگری تو لیگ ب و سری آ و لالیگا، بی تجربه س و نمی فهمه سوارز و نیمار از پدرو بهترن، آقایون که انتهای تجربه فوتبالشون سالن محل بوده می فهمن! آخه یه حرفی بزنید به شعور خودتون توهین نشه لااقل، اینکه بقیه به ریش این تیم با این هواداراش می خندن پیشکش!
عزیز من کاری که امشب کرد ربطی به زمان خواستن نداره!!!!حملرو از کار انداختن نیاز به فکر کردن داره؟؟؟؟


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۸)
 
david_villa11
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
کاربر عزیز Mylove_Francesc :

اینجا نه کسی حزب باده و نه کسی انتقاد الکی میکنه...
من خودم جزء منتقدین انریکه نیستم و توی تاپیک بعد الکلاسیکو هم گفته بودم بعد از اتمام فصل راجب انریکه قضاوت میکنیم...ولی ان بازی با تفکرات غلط انریکه داشت نابود میشد...نمونش مصاحبه انریکه قبل بازی که گفته بود این بازی رو آسون تصور میکنه...

اینم متنش :

لوئیس انریکه پیش از بازی امشب تیمش مقابل آلمریا در پاسخ به این سوال که آیا این مسابقه مهم است؟ گفت: نه، بقیه چیزها مهم هستند. این بازی اهمیتی ندارد.

خب وقتی با این تفکر میخواد وارد میدون بشه مشخصه که ترکیبش یه ترکیب خنثی توی حمله ست...


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۸)
 
mory6440
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
تنها خبر امیدوار کننده این روزها احتمال حضور "خوان لاپورتا" رئیس با کفایت و پرافتخار سابق در انتخابات آتی هستش. کارنامه درخشان 7 سالش مشخصه. عناوین قهرمانی بعد از سال 2010 که در زمان مدیریت بعد از لاپورتا هست از صدقه سری همین تیم مدیریتی سابق بود که یه تیم کامل در اوج رو تحویل مدیریت بعدی داد.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۵)
 
R.Zoro
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
عزیز با این تیتر خودتو گول میزنی؟؟؟ با لاین آپ های این مربی 1-0 از حریف عقبیم بعد شما میگی تعویض طلایی !


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
چه توقعی هست از مثلا هواداری که با 2 تا برد مربی میشه خداش و با 2 تا باخت فحش میده! حتی انقدر از فوتبال نمی فهمه که بدونه تیمی با این همه تغییر و تحول زمان می خواد! امثال همین آدم میرن تو آزادی با اولین باخت «حیا کن رها کن» سر میدن! اونجا میگن علی دایی اینجا میگن پپ! تفکر همون تفکر ناقصه!

جالبه لوئیز انریکه با سالها سابقه بازی و کاپیتانی تو بارسا و مربیگری تو لیگ ب و سری آ و لالیگا، بی تجربه س و نمی فهمه سوارز و نیمار از پدرو بهترن، آقایون که انتهای تجربه فوتبالشون سالن محل بوده می فهمن! آخه یه حرفی بزنید به شعور خودتون توهین نشه لااقل، اینکه بقیه به ریش این تیم با این هواداراش می خندن پیشکش!


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۳)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
من شخصا از انریکه هیچی نمی خوام جز اینکه یک ترکیب ثابت تعیین کنه وتا اخر فصل با همان ترکیب بازی کنه قول میدم همه چیز خود به خود درست میشه


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۲)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خدایا ما رو نجات بده...............................
چی بودیم و چی شدیم...................................
بعد رفتن پپ یه روز خوش ندیدیم ما هوادارا.............................
تو این دنیایی که ما داریم تنها دلخوشیم بارسا بود که اونم دیگه این روزا جیگرمو داره خون میکنه تا ببره..........................
ولی دوستان با تموم این حرفا،به نظر منم باید به انریکه فرصت داد...............................


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۴۱)
 
mohammadmb11
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خب بعد از دیدن اون روزهای فوق العاده الآن سختمونه ببینیم این تیم که ظرفیت بالایی داره اینجوری بازی کنه
نا سلامتی ما بارسا هستیم نباید مقابل تیمای در پیت به چه کنم چه کنم بیفتیم

جلوی تیمای بزرگ چی کنیم
داره اسم بارسا از ابهت میکنه الآن دیگه هر تیمی بدردنخور که با ما بازی میکنه روی برد حساب میکنه قبلا تیما میومدن جلوی ما که کمتر گل بخورن
به هر حال تا ابد ما طرفدار این تیم هستیم
زنده باد بارسا


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۳۸)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
لیاقت این هوادار هایی که من جدیدا میبینم یکی مث تاتاست تا جون به لبشون کنه ....... آخر فصل دوس دارم قیافه ی اونایی که به انریکه توهین میکنن رو ببینم ....... د لامصبا می خواین انتقاد کنین لااقل بذارین بعد نیم فصل تا حداقل بفهمین مربی میخواد چی کار کنه .......


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۲۴)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
ولی حیف شد که مسی گل نزد .
اختلافش با رونالدو شده 10 گل تازه اگه امشب بیشتر نشه


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۲۳)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
چی بگم
ترکیب اول وحشتناک بود
این نیز بگذرد


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۲۲)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
ولی باید سوارز و نیمار و ژاوی رو از اول تو ترکیب قرار می داد .
یک برد پرگل رو بایک برد خفیف عوض کرد


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۲۰)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خدارو شکر راضی باشین سه امتیازو گرفتیم


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۱۸)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
واقعا متاسفم برای اکثر این هوادارا ............ عجیبه برام ینی سایت پر از نفوذی رئالی شده یا خوی رئالی های نجس تو شما اثر کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به قران قسم هیچ وقت هوادار های بارسا رو انقد بی شخصیت و بی ظرفیت ندیده بودم ...... حالم داره از این رفتارا بهم میخوره ....... یادمه پارسال که عضو شدم , بارسا با اون تاتای چلمنگ می باخت یه کاربر حتی یه دونه دهنش رو باز نمیکرد حتی ایراد بگیره چه برسه به فحاشی .... اوضاع شعور بعضی از کاربرا خیلی وخیمه توصیه میکنم شعورشون رو یه دکتر ببرن......... طرف برگشته میگه بهتر بود بارسا ببازه تا انریکه رو پرت کنن بیرون یکی نی بگه آخه عمه ی تو می خواد آخر فصل سه امتیاز این بازی رو بده ما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ینی من جا آقای ایمنی بودم یکی به انریکه یا بازیکنا حتی یه بار توهین میکرد بلافاصله بلاکش میکردم تا دیگه حرف بیخود نزنه


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۱۷)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
من بازی رو ندیدم اما بچه ها خععععععععععلی شاکین فکر کنم بازم ازون بازیهای کسل کننده با پاسهای بی هدف بوده


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۱۵)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
فکر کنم الان از یه بچه هم بپرسی مشکل چیه میگه کمبود خلاقیت در خط هافبک و عدم ثبات مدافعان ! گذشته ها گذشته ... مهم نیست ! اینکه کواردادو یا هوملس یا بن عطیه تو تیم نیستند بماند ... الان یا بارسا باید از تو آکادمیش یه چند تا اینیستا بیرون بکشه یا بازیکنی مثل مارکو رویسو هرجوری شده بخره . تیم باید جوان بشه به خصوص در خط هافبک ... نظرت کاملا درست و منطقیه ! البته فیفا هم باید از لجبازیش دست برداره تا بتونیم خرید کنیم .

نقل قول
هافبک های جوان تر البته این نظر منه...



یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۱۴)
 
shakib10
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
از تو عکس پرس و فشار مشخصه


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۱۱)
 
ejlwww
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
باشه بابا چرا میزنی . من یه نیمه رو ندیدم خب.دیگه دعوا نداره که.
نقل قول
6تا؟توی دو بازی پیاپی؟ بشمارم برات اگه شد شیش تا منو بزن باشه. بازی با سلتاویگو:یک دونه مسی،دو تا نیمار،یک دونه ام فکر کنم مسی زد اما مطمئنم بازی با سلتا 4 تا تیر زدیم. بازی الان،دو تا مسی زد دو تا سوارز،تازه روایتی هم هست که مونیر هم یک تیر زده.



یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۱۰)
 
PIQUE3
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
اول اینکه خداروشکر بردیم
چیزی که زمان پپ وجود داشت اینه که حدقا اگر هم میباختیم زیبا و چشم نواز بازی میکردیم اما الان...
به هرحال اون سرعتی هم که دوستان میگن بنظر من اول انگیزه مهمه که بازیکن رو شارژ میکنه که بارسا چن سالیه نداره و پپ هم اینو فهمید و دوم هافبک های جوان تر البته این نظر منه...


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۸)
 
ejlwww
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
sportlemon.tv


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۶)
 
87122287
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
سکته کردم تا ورزش3 نتیجه نهایی رو بزنه. زمان پپ یادمه آلمریا رو تو خونش با ذخیره هایی همچون فونتاس و بویان 8-0 میبردیم وهفته بعدشم 5-0 رئالو له میکردیم یادش بخیر


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۶)
 
mohammadmb11
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
از این همرهان سست عناصر دلم گرفت
پپ گواردیولا و لاپورتا ام آرزوست


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۵)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
6تا؟توی دو بازی پیاپی؟
بشمارم برات اگه شد شیش تا منو بزن باشه.
بازی با سلتاویگو:یک دونه مسی،دو تا نیمار،یک دونه ام فکر کنم مسی زد اما مطمئنم بازی با سلتا 4 تا تیر زدیم.
بازی الان،دو تا مسی زد دو تا سوارز،تازه روایتی هم هست که مونیر هم یک تیر زده.
4+4=8


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۵)
 
sahraei
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
٧ تا تيرك توي ٢ تا بازي نوبره به خدا!!
مرديم تا برديم و بايد هر طور شده اين بازي رو ميبردن شده بود تو زمين جون ميدادن، از انريكه هم واقعا توقع نداشتم اينقدر المريا روًدست كم بگيره. به قول پپ تيمي كه دست كم گرفته بشه خطرناك ترين تيمه. براي سوارز خيلي خوشحالم. واقعا يه مهاجم درجه يك هستش كه هنوز ١٠٠ درصد هم نيست.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۴)
 
ejlwww
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
دوستان میتونید بازی ها رو به صورت انلاین از سایت sportlemon.tv تماشا کنید. من یه نیمه رو کامل دیدم.


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۴)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
مطمئن باشم بازیرو دیدی !!! ضرب المثل گره ای که با دست باز میشه نه با دندونو شنیدی ! اگه از همون اول به جای مونیرو و پدرو از نیمار و سوارز استفاده کرده بود بازی بیخ پیدا نمیکرد ! تو این بازی نه مالکیت توپ به دردمون خورد و نه مثل بازی با سلتاویگو سریع بودیم ! تیم اصلا برنامه تاکتیکی نداره و فقط داره نون سوپر ستاره های خودشو میخوره ! یادمه زمان رایکارد مربی میذاشت تیم جلو بیفته با ترکیب اصلیش بعدش از بازیکنای ذخیره استفاده میکرد ! مسی رو هم خیلی آروم وارد ترکیب اصلی کرد . زمان پپم که همه یادشونه ! تیتر الکی موقوف !
نقل قول
خدا رو شکر با تعویض های انریکه بردیم تا دهن یه سری هوادار حزب باد که با یه برد هورا می کشن و با یه باخت فحش میدن لااقل مدتی بسته شه! جای تاسفه که هرکسی اسم هوادار می ذاره رو خودش!



یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۴)
 
سوداگر
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
اولاخداروشکرکه بردیم دوما این فدراسیون فوتبال اسپانیاروبایددرش روگل بگیریم بااین برنامه ریزی مسخره اش رئال مالدیوی که سه شنبه توی شهرگوربه گورشده ی خودش بازی کرده واین هفته هم باید بره تاسرکوچه اشون توی سنتیاگوه بازی کنه انداختنش شنبه چهارساعت بعدازبارسا...ازاون طرف بارسایی که چهارشنبه بازی کرده اونم توی آمستردام هلندوباشش ساعت تاخیربرگشته وباید میرفت توی خانه آلمریا بازی کنه روزودتراز رئال گذاشتن باید ازاین پس بگیم فدراسیون فوتبال رئال مادرید نه اسپانیا


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۲)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
بچه ها بازی رو از کجا دیدین؟


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۰)
 
najieman
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
جون به لب شدم. کسی آمار بازی رو داره؟؟؟

بچه های یه چیزی میگم اما لطفا الکی جبهه نگیرید. از این تیم هم جام در نمیاد. پیراهن پپ اندازه لوئیز هم نیست....


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۰)
 
ejlwww
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
سوارز جواب کوته فکرا رو داد و با دو پاس گل دهان منتقدین رو بست .
بازگشت پس از دریافت گل سخته اما بارسا با جنگندگی اون رو بدست آورد.
چقدر بد شانسه بارسا 6 تیرک دروازه در دو بازی پیاپی واقعا ته بدشانسیه .
با اومدن مهندس خط هافبک نظم دوباره ای گرفت .
زنده باد بارسا ولی ریالی ها بد جور سوختنا


یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۰:۰۰)
 
milad-10
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
سگ تو روح صدا سیما مینویسه شبکه ورزش بازیو نشون میده اونم داشت فوتبال ساحلی پخش میکرد مردیم و زنده شدیم تا بردیم[


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۹)
 
alirezagh
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
خدا رو شکر که این بازی رو بردیم ولی در کل بازی خوبی نبود نشون داد که اصلا نیمکت خوبی نداریم با اینکه بنظر میرسید اکثرشون پدیده باشن و بتونن جای ستاره های قبلیمونو تا حدی بگیرن که اصلا اینطوری نبود آخه چرا حتما باید مثلث طلاییمون تو زمین باشه که ما بتونیم تیم آلمریا رو ببریم یعنی بدون خلاقیت بازیکنا تیم باید جلوی این تیما ببازه واقعا معلوم نیست انریکه داره چیکار میکنه


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۸)
 
shakib10
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
ولله موندم چی بگم!!!!!!!!!خدا نصیب نکنه بی پخشی هی دربه در منتظر خبر باشی فقط!!!!!!!!! ولی امیدوار کننده نبود!!!!!!!!این کارنیازی نبود برای بارسا که همرو بندازه بیرون بعدبیاره.اگر کار گره میخورد چی اونوقت پدر انریکه رو درمی اوردن!!!!


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
بازیرو از بارسا استریم دیدم ولی همش قطع و وصل میشد ! این شبکه ورزش واقعا یه چیزیش میشه ها ! خب نمیخوای پخش کنی از قبل یگو ! نیمه اول افتضاح بودیم ... آقای انریکه قربونت برم ما با اختلاف ده تا تو صدر نیستیم که برمیداری به جای سوارزو نیمار از مونیرو و پدرو استفاده میکنی ! قطعا سوارز بهترین بازیکن بود . حیف که ضربه فنی و زیباش به تیرک خورد و سانتشم واقعا دقیق و مهندسی شده بود . در کل اصلا تیکی تاکا بازی نکردیم ! تیم هیچ برنامه ای نداشت بازم مثل بازی با آژاکس از رو خلاقیت بازیکنا به نتیجه رسیدیم . کرایوف من کجایی ... من اون بارسلونای با طراوت کرایوف رایکارد و پپو میخوام !


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خدا رو شکر با تعویض های انریکه بردیم تا دهن یه سری هوادار حزب باد که با یه برد هورا می کشن و با یه باخت فحش میدن لااقل مدتی بسته شه! جای تاسفه که هرکسی اسم هوادار می ذاره رو خودش!

پی نوشت: وای به حال کسی که ببینم اینجا شروع کنه به فحاشی! خیلی دوست دارید فحش بدید برید طرفدار رئال شید و تو سایتش راحت باشید!


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۶)
 
david_villa11
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
مشکل از سیستم انریکست ... بحث سر تعویض نیست...
آلمریا تیمیه که انریکه بخواد جلوش با ترکیب غیر اصلی بره میدون؟؟
واقعا دلیل نیمکت نشینی سوارز و نیمار چی بوده؟
توی بازی که انریکه باید سوارز رو فیکس کنه میزاره نیمه دوم...تو بازی که باید نیمه دوم بیارتش میزاره فیکس ترکیب...
ماسچرانو هم که انگار هیشکی نمیخواد باور کنه مدافع نیست....
بازم خدا رو شکر بردیم....


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۶)
 
iniesta.reza
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خدارو شکر
ما که بخاطر هنر نمایی صداسیما و ورزش بازی روندیدیم
اما تو روحشون ...


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
خدایی دو سه تا سکته ی خفیف رو رد کردم تا بردیم ........... نمیدونین فول مچ بازی رو کجا میشه پیدا کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۵)
 
mory6440
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
کدام "تعویض های طلایی" . این بازیکنان باید از اول توی ترکیب اولیه می بودند. آخه این هم شد مربی. باز خدا را شکر بردیم. از این مدیریت بی کفایت و اون مسئول خریدها از این بیشتر هم نمیشه انتظار داشت.


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۵)
 
serajo
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویض های طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ...
بدک نبود.


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۴)
 
mohammadmb11
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
تا کی باید مقابل تیم های متوسط به زحمت بیفتیم
سیستم چرخشی زمانی خوبه که بازیکن های جایگزین هم تو سطح بالایی باشن نه تو این وضعیت


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۴)
 
masoud908
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
مردیم تا بردیم . به این بارسا کمترین امیدی نداشته باشید . المریایی که تو خونه خودش یه برد هم نداشته نزدیک بود ببره بازی رو .... انریکه افتضاحه با ترکیبش تیم به فنا داد و سریع فهمید اشتباهشو نیمه دوم تعویض کرد . سوارز عالی بود . با ورودش بازی رو عوض کرد . دو پاس گل فوق العاده و چند حرکت عالی و یک قیچی فوق العاده که با بدشانسی خورد به تیرک . کم کم داره میشه سوارزی که انتظار داریم . مسی هم امروز بد بازی کرد . دو تیرک زد که یکیش تقریبا دروازه خالی بود . اخر بازی هم یه تک به تک که خودش ایجاد کرد خراب کرد و یه توپ هم از دم دروازه تک به تک زد رفت بیرون البته افساید بود ولی همین که این توپا رو راحت خراب میکنه نگران کنندس . امسالم بعیده توپ طلا برسه بهش . امیدوارم به نویر برسه چون پنالدو هم هیچ غلطی نکرده جز گل زدن از رو پنالتی


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۳)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
بردیممممممممممممممممممممممممممممممممم


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۱)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
دم سوارز گرم..................................
در ضمن:سگ تو روح صدا وسیما..........................................


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۱)
 
parsafcb
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
واقعا مسی صفر و یک شده...یه روز خوب، دو روز بد ،دو روز خوب، یه روز بد...نمیدونم چی بگم؟ تشویق یا انتقاد؟


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۱)
 
mohammadmb11
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
آخه این چه ترکیبیه که گذاشته؟
وقتی نیمار و سوارز و ژاوی بیرون باشن و بازیکنای متوسط مثل رافینیا بازی کنن معلومه که چی میشه.
وقتی نیمار اومد بازی گل هم زد و تیمو نجات داد
ولی باز هم
تیم کند بازی میکنه و دور محوطه حریف بیخودی پاسکاری میکنن.
یادش بخیر زمان پپ سریع پاسکاری میکردن و تیم حریف گیج میشد
همیشه هم پاس تو عمق میدادن
باز خدا رو شکر که بردیم.


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۵۰)
 
parsafcb
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
خوب نبود


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۴۹)
 
tohid.bozorgi
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
بد


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۴۹)
 
ali_catalan
پاسخ به: تبدیل باخت به برد با تعویضهای طلایی انریکه [ آلمریا 1-2 بارسا ]
ایول سوارز


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۶۴ کاربر آنلاین است. (۲۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!