به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رایکارد به رونالدینیو: «تو باید پیشرفت کنی!»بارسلونا
فرستنده آرش بحرانی در تاريخ شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۸۶ (۱۷:۱۳) (۹۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Goal.com
مترجم: آرش بحرانی / FCBarcelona.ir


مربی بارسا، فرانک رایکارد پافشاری کرد که رونالدینیو باید سریعا خود را به آمادگی برساند، اما هیچ شکی ندارد که بازیکن برزیلی توانایی بیشتری دارد تا بار دیگر خود را به بهترین فرم خود برساند. او رونالدینیو را تشویق کرد تا عکس العملش را در قبال وضعیت ضعیف اخیر خود نشان دهد، و به وضعیتی که توانایی آن را دارد باز گردد.

به هر حال، رایکارد به زمان وقت اضافه سختی‌های اخیر مرد برزیلی خود رسیده است. مربی اصرار دارد که رونالدینیو می‌تواند از این افت به حالت آماده خود بهبود پیدا کند و آن را، «همه بازیکنان باید تحمل کنند.» اکنون و هر بار که اتفاق بیفتد.


«اینجا هیچ مورد خاصی وجود ندارد. ما همگی با یکدیگر کار می‌کنیم و همه بازیکنان مهم هستند.» مربی هلندی ادامه داد.
«من پیشبینی می‌کنم که رونالدینیو به همان شرایطی که در سال‌های اخیر بوده باز می‌گردد. من دیدم که او می‌تواند بهبود یابد، من این را باور دارم. این یک مورد عمل و عکس العمل است، و بعضی اوقات این لازم است که اتفاق بیفتد. و زمانی که او عکس العملش را نشان دهد، او یک بازیکن فوق‌العاده می‌شود.»

«او باید ارزش خود را نشان دهد؛ با خشم، زیاده کاری یا مهربانی، او باید واکنش نشان دهد. اما هیچ شکی در توانایی او وجود ندارد؛ هیچکس نمی‌تواند آن را انکار کند.»
رونالدینیو تا اینجا در این فصل لالیگا تنها از روی ضربات آزاد به گل رسیده است و او یکی از عاملان اصلی در برد 3-0 در مقابل لیون در اواسط هفته نیز نبود، اما رایکارد اصرار دارد که او اعتماد خود را به بازیکن سابق پاریس سنت ژرمن سابق همچنان حفظ کرده است.

«او بسیار بسیار مهم است برای تیم.» رایکارد گفت: «او یکی از قوی‌ترین بازیکنان در دنیا است.» رایکارد ادامه صحبت‌هایش را با گفته‌های لیونل مسی که در باره تحسین مهاجم ملی برزیل بود ادامه داد.

تیری آنری دیگر بازیکن مستعد بارسا، اخیرا بعد از باقی ماندن در تیم فرانسه برای مقابله با اسکاتلند در انتخابیه یورو 2008، در شرایطی که از بازی محروم بود، در تیتر‌های روزنامه‌ها قرار گرفت.
رایکارد ادعا کرده است که این یک نقض قانون باشگاه نیست و، در نتیجه، او به بازیکن سابق آرسنال اجازه این کار را داد. او تاکید داشت: «او کاپیتان [تیم فرانسه] است، اگر چه محروم بود، بنابر این زمانی که او درخواست کرد که اگر می‌تواند بماند و به تمرینش ادامه دهد، من گفتم به او که مشکلی وجود ندارد، اگر او این کار را انجام دهد.»

در آخر، مربی به آخر هفته و بازی فشرده با سویا در نیوکمپ پرداخت. «این بازی بسیار، بسیار برای ما اهمیت دارد و من از بازیکنان می‌خواهم تا روحیه خود را آماده کنند.»
«[سویا] تیمی است که در آن همه با هم کار می‌کنند، به سختی دفاع می‌کنند و فشار‌های فوق‌العاده قوی زمانی که توپ را در دست دارند، اعمال می‌کنند. ما باید با صبر بازی کنیم و برای پیروزی باید در مقابل تلاش آن‌ها ایستادگی کنیم.»
ارزش: ۱.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: رایکارد به رونالدینیو: «تو باید پیشرفت کنی!»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۰۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: رایکارد به رونالدینیو: «تو باید پیشرفت کنی!»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: رایکارد به رونالدینیو: «تو باید پیشرفت کنی!»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: رایکارد به رونالدینیو: «تو باید پیشرفت کنی!»



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۳۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: رایکارد به رونالدینیو: «تو باید پیشرفت کنی!»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!