به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا در مرحله یک شانزدهم نهاییلیگ قهرمانان
فرستنده ابوالفضل رستگار در تاريخ جمعه، ۲۱ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۱۱) (۷۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: ابوالفضل رستگار / FCBarcelona.ir

یوونتوس، بازل، بایر لورکوزن، آرسنال، منچستر سیتی، شاختار و شالکه؛ بارسا پیش از این با همه این تیم‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان رو به رو شده است.

تیم‌های یوونتوس، بازل، بایر لورکوزن، آرسنال، منچستر سیتی، شاختار و شالکه قبل از این هم در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با آبی و اناری‌ها رو به رو شده‌اند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بیاید باهم نگاهی به حریفان قبلی و احتمالی آینده بارسا نگاهی بیندازیم.

آرسنال

آبی و اناری‌ها در سال 1999/00 با آرسنال در مرحله گروهی به مصاف توپچی‌های لندن رفتند. بازی رفت در نیوکمپ بود و با نتیجه 1-1 به اتمام رسید ولی در لندن، بارسایی‌ها با نتیجه 2-4 به پیروزی رسیدند. این آخرین مصاف بارسایی‌ها با آرسنال در لیگ قهرمانان نبود. سال 2009/10 این دو تیم این بار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند، جایی که در لندن بازی 2-2 و در نیوکمپ بازی با حساب 4-2 به سود آبی اناری‌ها به پایان رسید. همچنین سال 2010/11 در مرحله گروهی در امارات 1-2 و در نیوکمپ با نتیجه 3-1 بارسا باز هم از پس حریف لندی خود برآمد. البته ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود! بارسایی‌ها در مهمترین دیدار خود مقابل آرسنال در فینال پاریس سال 2006، با گل‌های اتوو و جولیانو بلتی پیروز فینال و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

منچستر سیتی

بارسا فقط یک بار در مرحله یک شانزدهم با این مواجه شده است، بازی رفت در ورزشگاه امارت با نتیجه 0-2 و در نیوکمپ با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

بایر لورکوزن

آبی و اناری پوشان اولین بار سال 2001/02 با این تیم رو به رو شدند، جایی که در مرحله گروهی در آلمان بازی با نتیجه 1-2 به پایان رسید، در بازی برگشت آبی و اناری پوشان با نتیجه مشابه بازی را به پایان بردند. در سال 2002/03 بارسا بار دیگر به مصاف این تیم رفت که در لورکوزن با نتیجه 1-2 و در نیوکمپ با نتیجه 2-0 پیروز میدان شد. البته بازی مقابل لورزکون در سال 2011/12 برای آبی اناری‌ها شاید یک بازی خاص باشد. جایی که در آلمان بازی با نتیجه 1-3 به سود آبی و اناری پوشان و در نیوکمپ، با نتیجه 7-1 به سود آبی اناری پوشان به پیایان رسید. شاید کمتر بارسایی باشد که از یاد برده باشد بهترین بازیکن دنیا در آن شب برای بارسا 5 گل به ثمر رساند!

شالکه 04

بارسا فقط یک بار در سال 2007/08 به مصاف این تیم رفت، جایی که در بازی رفت و برگشت با نتیجه مشابه 1-0 به پایان رسید.

بازل

تیم نخست هافبک بارسا، راکیتیچ؛ در سال 2008/09 در روز سوم و چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف این تیم رفت، جایی که در سوئیس بارسای‌ها با پیروزی 0-5 کار را در بازی رفت تمام کردند و بازی برگشت با نتیجه 1-1 مساوی به پایان رسید.

شاختار

آبی و اناری‌ها تا به حال 3 بار به مصاف این تیم اکراینی رفته، 2003/04 در مرحله گروهی در نیوکمپ با نتیجه 0-3 و در اکراین با نتیجه 2-0 بازی را به پایان برد. در سال 2008/09 بارسا در اکراین با نتیجه 1-2 و در نیوکمپ با نتیجه 3-2 شکست خورد تا لیگ قهرمانان برای بارسا به پایان برسد. حساس‌ترین بازی مقابل شاختار بر می‌گردد به سال 2011/12، جایی که در مرحله یک چهارم نهایی بارسا در خانه با نتیجه 1-5 و در اکراین با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید و به دور بعد صعود کرد.

یوونتوس

این تیم ایتالیایی حدود 10 سال است که به نیوکمپ نیامده است. آخرین دیدار این دو تیم بر می‌گردد به سال 2002/03، جایی که در تورین بارسا بازی را با 1-1 با تساوی به اتمام رساند و در نیوکمپ با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بارسا در مرحله یک شانزدهم نهایی
یاد اون بازی یوونتوس به خیر


سه‌شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۳ (۲:۴۳)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: بارسا در مرحله یک شانزدهم نهایی
نقش پر رنگ مسی در همه ی برتری های بارسا تو این مرحله مشخصه


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۲۸)
 
shakib10
پاسخ به: بارسا در مرحله یک شانزدهم نهایی
نقل قول
شاید کمتر بارسایی باشد که از یاد برده باشد بهترین بازیکن دنیا در آن شب برای بارسا 5 گل به ثمر رساند!
دکی صدبار کلیپشوگذاشتم مسی نقش دروکن رو ایفامیکرد!!! شده بود پله که میگفت شماتوپو بدید من کارتون نباشه و اون توصیه های گواردیولادرکنار زمین که درنوع خودش خاص بود.


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۱۰)
 
Reza180
پاسخ به: بارسا در مرحله یک شانزدهم نهایی
نقل قول
شاید کمتر بارسایی باشد که از یاد برده باشد بهترین بازیکن دنیا در آن شب برای بارسا 5 گل به ثمر رساند!

فوق العاده بود...همه چیز با گواردیولا عالی بود و بهترین روز های بارسا بود...یادش بخیر...
تمام این حرف هارم میتونیم ببریم و به امید رسیدن به همون سال ها...


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۲:۱۵)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: بارسا در مرحله یک شانزدهم نهایی
متنتون خیلی مشکل داشت،درستش کنید..........................


شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۳ (۰:۳۲)
 
سوداگر
پاسخ به: بارسا در مرحله یک شانزدهم نهایی
بچه ها پس فردا23/9/1393هست یادمه سال 87خودمون توی این روزیه بازی بارئال مالدیو داشتیم 2-0بردیم توی نیوکمپ اتوئو ومسی توی دقایق آخرگلزنی کردن یاداونم به خیر


جمعه، ۲۱ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۰۰)
 
سوداگر
پاسخ به: بارسا در مرحله یک شانزدهم نهایی
توی معرفی سیتی خیلی خیلی ایراد دیده می شه


جمعه، ۲۱ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۸ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!