به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۰) (۲,۸۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۱.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
9 سال


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۲:۵۷)
 
kamiba
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
با کمک انریکه. نمیدونم چرا . . . . . . . .


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۵)
 
moji.aref
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نمیدونم چی بگم...
بعد از بازی فقط سه کلمه اومد تو ذهنم...
خاک تو سر انریکه...
همین


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۱۴:۰۹)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
به گزارش "ورزش سه"، مسی شب گذشته در میان تعجب همگان، بازی مقابل سوسیداد را از روی نیمکت آغاز کرد. بسیاری بر این گمان بودند که مسی به دلیل دیر بازگشتن از تعطیلات و آماده نبودن، از سوی انریکه نیمکت نشین شده اما کادنا کوپه فاش ساخت که مدتی است که بین انریکه و مسی، اختلافاتی بوجود آمده و این مساله در اولین جلسه تمرینی بارسا در سال جدید علنی شده است. به ادعای کادنا کوپه و به نقل از موندودپورتیوو،در بازی 5 به 5 درون تیمی در کمپ تمرینی بارسلونا، انریکه به عنوان داور، از اعلام خطا در چند صحنه روی مسی خودداری می کند که این مساله عصبانیت مسی را به دنبال داشته است.مسی پس از این اتفاق در جمعی خصوصی عنوان می کند که از استبداد انریکه در زمین تمرین و نیز در رختکن به ستوه آمده است. انریکه در نهایت تصمیم می گیرد که از مسی در مقابل سوسیداد استفاده نکند اما پس از عقب افتادن تیمش، ناچار می شود تا فوق ستاره خود را وارد زمین کند. تعویضی که در نهایت جواب نداد.لازم به ذکر است که مسی امروز هم در تمرین بارسلونا به بهانه بیماری حاضر نشد. تابستان آینده، تابستان بسیار مهمی در زندگی ورزشی مسی خواهد بود. چلسی، پی اس جی و منچسترسیتی، به شدت خواهان به خدمت گرفتن این نابغه آرژانتینی هستند و بروز چنین اختلافاتی درون بارسلونا، بدون شک به سود تیم های خواهان مسی خواهد بود.



دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۹:۴۵)
 
Gold.Marble
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
فقط حیف ک واسه دیدن بازی زمان گذاشتم...
حیفه امت زبان فارسیم...!
فقط درباره ی داور
خیلی داوره مشنگی بود ک هِی میافتاد زمین!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۶:۲۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
اگه به خاطر یکی دو امتیاز قهرمانی رو خدایی نکرده از دست بدیم هیچ وقت جودی آلبا رو نمی بخشم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۶:۱۶)
 
omid-soz
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
دوستان عزیز اولش میگم دیگه حسرتشو نخورید و به انتظار آینده باشید.
اینکه بارسا باخت تاحد زیادی تقصیر لوییز و تا حدی هم تقصیر بازیکنا.
والا همه ی فوتبالی هاهم از نزول خط هافبک ما خبر دارن و میدونن که ستاره های هافبکی ما دیگه توان دویدن در 90 دیقه رو ندارن.
پس مسی و نیمار باید از نیمه اول میومدن تا از نفس تازه هافیبکا استفاده کنن و گل بزنن.بعدش با تعویض مسی و نیمار و آوردن مونیر و پدرو و هم چنین تعویض ژاوی با راکیتیچ بازه رو کمی تدافعی تر کنه.
ضمنن ما امسال هم هیچ جامی رو بالای سر نخواهیم داشت.
به امید روزهای خوب
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۵:۲۱)
 
sinasina
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
این بهترین فرصت بود تا از لغزش رئال نهایت استفاده رو انجام بدیم ولی به قول یکی از روزنامه های اسپانیا انریکه به پای خودش شلیک کرد. فکر کنم قبلا در بازی برابر آلمریا بود اگه اشتباه نکنم این کار رو انجام داده بود و اکثر بازیکنهای اصلی رو بیرون گذاشته بود با این تفاوت که اون موقع به خیر گذشت ولی اینبار نه! این آدم از اشتباهاتش عبرت نمیگیره. درسته مثل قبل دیگه خیلی تیم پرمهره ای نیست ولی هر مربی بود تا الان به ترکیب مطمئن رسیده بود و اون رو فیکس کرده بود . تقریبا نصف بازیهای لیگ و لیگ قهرمانان و جام حذفی گذشته ولی یه ترکیب درست و حسابی پیدا نکرده که اون رو فیکس استفاده کنه
سال پیش از مارتینو مینالیدیم که در حد بارسا نیست امسال تیم دست یک آماتور افتاده. همون موقع که باهاش مذاکره میکردن برای مربیگری بارسا میدونستم که بهترین انتخاب نیست
جلوی ضرر رو هر وقت بگیری سود کردی، مدیرای بارسا همین امروز باید حکم برکناریشو بدن


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۵:۲۰)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
دوستان شعور فوتبالی ژاوی به نظرتون قابل توجه هست؟! یا اعتقاد دارید ژاوی هم مثل انریکه فوتبال رو به خوبی شما نمی فهمه؟! نقل قول به گزارش موندو دپورتیوو، ژاوی هرناندز پس از بازی گفت: "اینکه می‌‌بینیم رئال باخته و با برد پیروز می‌‌شدیم، نشان از دست رفتن موقعیت است اما مشخص است که این روشی‌ خوبی‌ برای آغاز سال نبود. "ما انتقادات را قبول می‌‌کنیم و این قضیه خیلی‌ ما را ناراحت می‌‌کند. ما اینجا گند زدیم. ما تمام تلاش خود را کردیم اما به جایی‌ نرسید. آنچنان ترکیب بازی مقصر نبود. "توپ نمی‌‌خواست که وارد دروازه شود. با تلاش بیشتر، بهتر بازی کردیم. آنها دفاعی بازی کردند و ما موقعیت‌های داشتیم. تحرک ما خوب بود و نتیجه بازی، آنچنان حقایق را نشان نمی‌‌دهد." چقدر نظر مهندس به نظر من نزدیکه.

آخه عزیز دل بیچاره بیاد چی بگه ،حتما انتظار دارید بیاد بگه مربی مقصر بود
شما اصرار دارید یه نظر اشتباه رو ثابت کنید چرا به این تیترها اشاره نمیکنید
مارکا برای شکست رئال مقابل والنسیا تیتر زده:" رکورد مستایا" و همچنین از خودکشی بارسا توسط انریکه نوشته است. او در دیدار دیشب، مسی و نیمار را در ترکیب اصلی قرار نداد.
"رکورد در والنسیا ماند" تیتر اصلی نشریه آ.اس برای شکست رئال است. این نشریه برای شکست بارسا هم نوشت:" انریکه به پاهای خود شلیک کرد." حضور 45 هزار هوادار اتلتیکو برای مراسم معارفه فرناندو تورس هم روی جلد آ.اس آمده است.
نشریه اسپورت هم با عکسی از نیمکت ذخیره های بارسا،تقصیر شکست مقابل سوسیداد را به گردن لوئیس انریکه انداخته است
حتما همه دنیا دارن اشتباه میکنن شما داری درست میگی
عزیز بالا برید پایین بیایید باید دیشب مسی و نیمار از اول بازی میکردن اینکه باخته دلیل مضاعف شده برای انتقاد والا اگه دیشب باحضور این بازیکنا میباختیم بخدا من اصلا اعتراضی نمیکردم
حالا هی ما اینو بگیم هی شما بیا با تعصب بیجا از یه تصمیم غلط حمایت کن
اینو الان میگم انریکه مربیه تیم باشه به طرز وحشتناکی از لیگ قهرمانان حذف میشیم اگه این اتفاق افتاد و بیام سرزنشتون کنم نگید دنبال فرصت بودید و این حرفا هرکسی از کسی حمایت میکنه باید پای همه چیش وایسته
اونوقت امیدوارم متوجه بشید این آقا در حد این تیم نیست


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۴:۵۰)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
اگه ترکیب درست میچید کسی اعتراض نمیکرد بحث برد و باخت نیست.هم مسی و نیمار و خسته کرد هم روحیه تیمو داغون کرد.مونتویا به هیچ دردی نمیخوره الحدادی هم نیز.پس چرا بازی به این مهمی میزاره


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۴:۴۷)
 
shakib10
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
جاداره بعداین همه نظر ماهم بدیم ک خالی از لطف نباشه!
خیلی جالبه بعضی ها با یک بازی و برد میگن ایمان پیدا کردیم به انریکه بعدش با یه باخت اینطوری!!!زمان گواردیولا ک گواردیولا بود نتونستی ببریمشون چ برسه به الان!!!!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۴:۳۷)
 
alirezagh
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
الان که فکرشو میکنم سلتاویگو باید تا آخر عمر مدیون بارسلونا باشه که از دست همچین آدمی نجات پیدا کرده فداکاری بارسلونا همیشه تو ذهن ها میمونه در رابطه با محرومیت هم باید خدا رو شکر کنیم که محرومیم مگرنه مسی قطعا فصل بعد میرفت
و یه سوال اینکه محرومیت جز مربی هم میشه؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۴:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
دوستان شعور فوتبالی ژاوی به نظرتون قابل توجه هست؟! یا اعتقاد دارید ژاوی هم مثل انریکه فوتبال رو به خوبی شما نمی فهمه؟!

نقل قول
به گزارش موندو دپورتیوو، ژاوی هرناندز پس از بازی گفت: "اینکه می‌‌بینیم رئال باخته و با برد پیروز می‌‌شدیم، نشان از دست رفتن موقعیت است اما مشخص است که این روشی‌ خوبی‌ برای آغاز سال نبود.

"ما انتقادات را قبول می‌‌کنیم و این قضیه خیلی‌ ما را ناراحت می‌‌کند. ما اینجا گند زدیم. ما تمام تلاش خود را کردیم اما به جایی‌ نرسید. آنچنان ترکیب بازی مقصر نبود.

"توپ نمی‌‌خواست که وارد دروازه شود. با تلاش بیشتر، بهتر بازی کردیم. آنها دفاعی بازی کردند و ما موقعیت‌های داشتیم. تحرک ما خوب بود و نتیجه بازی، آنچنان حقایق را نشان نمی‌‌دهد."

چقدر نظر مهندس به نظر من نزدیکه.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۳:۲۹)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
افسوس، افسوس و افسوس


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۳۲)
 
parsafcb
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
افت بارسا به شدت داره حس میشه...سال به سال ضعیف تر...
کاری ندارم با رئال چند چند کردن ، اون بازی خوب بازی کردن و حقشونو گرفتن...ولی سوسیداد امسال با سرمربیگری مویس تیمی نبود که بارسا ازش ببازه...
هر بار با یه مشکل متفاوت میرن آنوئتا و میبازن
یه بار دفاع افتضاح ، یه بار دروازبانی بد ، یه بار ترکیب مزخرف سرمربی...
اونسالی که تیتو سرمربی بود بارسا 2-0 جلو افتاد و فقط بخاطر دفاع افتضاح 3-2 باختن... ایندفعه با ترکیب فوق العاده ی انریکه و دست گل آلبا!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۱۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
مربی به این لج بازی ندیدم واقعا.اول متاسفم واسه ی انریکه واسه ترکیب بسیار مزخرف و دوم متاسفم واسه ی آلبا که دومین گل به خودیش رو تو این فصل زد


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۰۹)
 
hadimoghadam
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
خدای من حدود یک ماه دیگه امتحان ارشد دارم ولی با دیدن بازی دیشب اوضاعم خرابه تا چند روز آینده حوصله درس خوندن رو ندارم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
سلام، با این مدیریتی که از انریکه دیدیم نمیشه به این تیم امیدوار بود، هنوز همین رو نمی فهمه که وقتی توی این زمین 8ساله نبردیم، چطور میشه با این نفرات و سیستم بازی کرد، یک سال هم باید این وضعیت رو تحمل کنیم تا انتخابات ریاست باشگاه برگزار بشه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۳۶)
 
samanehbarca
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
واااااااقعا انریکه خنگه..آخه این چه ترکیبی بود تو نیمه اول؟؟؟
نیمه اول بازی یکی از بدترین بازیهای بارسا بود..
مسی و نیمار اومدن بارسا خیلی فرصت داشت ولی دفاع اتوبوسی نذاشت بارسا از موقعیتاش استفاده کنه..
انریکه باید بدونه که مسی و نیمار تو ضعیف ترین حالتشون بهتر از مهاجمای دیگه تیم هستن...تو روح ترکیب...چه فرصتیو بارسا از دست داد..حالا معلوم نیس رعال کی باز امتیاز از دست بده...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۹:۵۵)
 
mostafa169
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
درباره كل بازي نمي تونم نظر بدم چو ن فقط نيمه اول رو ديدم كه به معني واقعي كلمه افتضاح بوديم و يك موقعيت مهم گلزني هم نداشتيم. مي تونم حدس بزنم در نيمه دوم با اومدن مسي وضعيت عوض شده و صاحب فرصت شديم كه البته ديگه دير بوده. چرا كه تيمي كه جلوست طبيعتا ده نفره دفاع مي‌كنه. حتي اگه نيمه دوم شونزده تا موقعيت گل هم داشته باشيم باز هم من انريكه رو مقصر اين باخت مي‌دونم. بيرون گذاشتن چهار پنج بازيكن اصلي در شرايطي كه رئال باخته و از نحسي اين زمين هم همه خبر دارن كار درستي نيست. چرا تيم ذخيره بذاري توي زمين كه يك گل عقب بيفتي بعد خودتو بكشي با تركيب اصلي دو تا بزني. لقمه رو نبايد دور سر چرخوند. اونم وقتي تعطيلات كريسمس بوده همه استراحت كردن و ضمنا ليگ قهرمانان هم بازي نيست.
در اشتباه بودن تصميم انريكه ترديدي وجود نداره حالا اين كه دليل باخت همين بوده يا نه قضاوتش با دوستاني كه ازش دفاع مي كنن


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۹:۱۹)
 
koutena
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
تیم بزرگ مربیه بزرگ میخواد
ما از نظر مهره چی کم داریم؟
چرا راکتیچی که به تنهایی سویا رو قهرمان یوفا کرده تو بارسا خنثی شده؟
آخه رئال چیش از ما بهتره؟
فقط و فقط مربیش
مگه تو این لا لیگای لعنتی چندتا تیم مث والنسیا جلو رئال مردونه بازی میکنن؟
منیر چی داره ک دلوفئو نداشت؟
بارسا مربیه بزرگ میخواد، ی مربیه صاحب سبک
اینو من میفهمم،اون مدیرای... نمیفهمن؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۸:۴۱)
 
Wimps
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
متاسفم
هر چقدر پپ در چیدن ترکیب اولیه بازی استاد بود انریکه غیر حرفه ای و بده
ایشون درک درستی از شرایط لالیگا و رسیدن به قهرمانی ندارن و کلا به نظر میرسه تمایل دارن قهرمان نشن. به هر حال بارسلونا داره چوب مدیریت فاسد و نابکارش رو میخوره و این قضایا تا سال 2016 ادامه خواهد داشت . ایشالا زودتر همه چی برگرده
زنده باد بارسلونا
فراتر از یک باشگاه



دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۸:۳۸)
 
Reza29.4
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نمی دونم چرا مربیهای بارسا مقابل سوسداد که یه طلسم تخی تو خونه خودش داره میان تغییر تاکتیک میدن اون از پارسال که مارتینو اومد مقابل سوسیداد برای اولین بار تو فصل ترکیب دو هافبک دفاعی گذاشت اینم از انریکه که هوس جوان گرایی کرده


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۸:۰۰)
 
zarringr
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
تاکنیک امسال انریکه تینه که بازیکنای کناری بازیکنای حرفو از جناهین دور بزنن و رو دروازه ارسال کنن ... با توجه به اینکه تیمای حریف جلو تیممون میان عمقو میبندن جناحین بیشتر بازه فقط باید مثل ریال ابزارشو داشته باشیم ینی بازیکنای سرعتی ... ولی متاسفاه نداریم ... این تاکنیک نه تنها دوای درد تیم نیس بله باعث شده یک سوم دفاعی تیم حریف از بازیکنای بارسا به شدت خالی بشه در نتیجه لو دادن توپ زیاد میشه ... راحت ضد حمله میخوریم ... بازی سازی درست صورت نمیگیره ک این تو بازی امسال بارسا مشهوده .... مهاجما زیادی میرن جلو ... هافبکا زیادی عقبن ... اگر بتونیم با تاکنیک سه مهاجم دو هاقبک هجومی پشت سر مهاجمین بازی کنیم راحت دفاع اتوبوسی را در هم میشکنیم .. همون تاکنیک بازی با پس اس جی منظورمه ...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۳۸)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
برخی کلمات زشت و بی ادبانه ن. دردناکه که انقدر کلمات زشت تو جامعه حقیقی و جوامع مجازی ما عادی شدن که کسی حتی متوجه شون هم نمیشه. اما این به دور از شان یک مسلمان و یک ایرانیه. باید تمرین کنیم بدون بی ادبی نظرمون رو بگیم.

بقيه رو نميدونم ولي من از خودم و شعور و شخصيتم مطمئنم كه نخوام فحش بدم ..ولي نميدونم چرا نظر اول من پاك شد!!.. واقعا جاي تعجب و تاسف داره فقط چون لحن نظرم تند بود و بعضي از حاميان متعصب مربي رو خطاب قرار داده بودم اين برخورد شده حتما !


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۳۶)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
کنجکاو منظورت چیه موفق باشید؟
با این وضع هوادارا همه عذا گرفتن .چیه هی ارشاد میکنید بزارید راحت باشن خوبه یکی پیدا بشه نظرات شما و مدیر رو هم بتونه پاک کنه .وای که چه حالی میده قیافه هاتون دیدنی میشه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۳۴)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
اون کسی که دلیل و منطقی داره فحش نمیده! وقتی موقعیت بازی 10 به 1 و نتیجه 0 به 1، مقصر بیشتر بازیکنان تا مربی! این از ساده ترین اصول فوتبالیه!

این اولین پاسخ بنده بود و درنهایت متوجه نشدم توی کدوم یکی از کامنتهام به قول شما فحش دادم
نقل قول
آقای عزیز. چند بار باید اینو بگم تا متوجه بشید؟! من پیامی رو به خاطر انتقاد حذف نکردم، پیام های بی ادبانه رو حذف کردم. همین جا هم تمام پیام های انتقادی مودبانه باقی موندن. الان متوجه شدید یا فرق انتقاد و فحاشی رو هم باید توضیح بدم؟!

احتیاجی نیست فرق انتقاد و فحاشی رو توضیح بدید ولی به جای اینکه سالها نظراتی رو حاویه فحاشی هستند پاک کنید فرهنگ سازی کنید حداقل یک نفر رو میشد راهنمایی کرد مثلا ما طرفدار رسمی یک باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم
بگذریم عزیز ادامه این بحث به هیچ عنوان صحیح نیست شما مختارید هرنوع که سلیقه خودتون هست سایت رو اداره کنید به هرحال شاید شما مسائلی رو میبینید که ما از دیدنش عاجزیم
موفق باشید


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۲۹)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
ولی کور سوی امیدم به بارسا از بین رفت.هر وقت بارسا نوسان داشته خراب کرده و جام نبرده یا کم برده.انگار امسالم کم میبریم یا حتما نمیبریم
اخه چرا انریکه چرا


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۲۰)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
با نظر xavi .6موافقم .مثل این میمونه با فرقون(مونتویا و الحدادی و پدرو )بخوای شاخ به شاخ بزنی به بنز ده تن.باید راکیتیچ و نیمار یا مسی رو میذاشت.الوز و ادریانو هم خوب بودن و همنطور پیکه شاید رو کرنرا به درد میخورد


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
اقای مدیر محترم سایت شما سخت گیری الکی میکنی اون ترول من هیچ فحاشی نداشت فقط محض خنده بود.شما خودت باشی ناراحت نمیشی یکی نظرتو پاک کنه؟اگه ناراحتی دیگه نیایم تو این سایت هان؟

برخی کلمات زشت و بی ادبانه ن. دردناکه که انقدر کلمات زشت تو جامعه حقیقی و جوامع مجازی ما عادی شدن که کسی حتی متوجه شون هم نمیشه. اما این به دور از شان یک مسلمان و یک ایرانیه. باید تمرین کنیم بدون بی ادبی نظرمون رو بگیم.

توی این چهارچوب هم نظر همه به اندازه نظر من و دیگران محترمه.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۱۷)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
فرقی نداره...مربی عوض شده ولی سوسیداد هم نصف اون سوسیداد نبود...بارسا بد موقع گل خورد اونم یه گل احمقانه...

ديگه بدتر !.. وقتي مربي ميدونه جلو چه تيمي ميخواد بازي كنه.. تيمي كه هم ريال و برد و اتلتيكو رو اينقدر بچگانه نبايد برخورد كنه با اين بازي !.. بازم حرفمو تكرار ميكنم مسي 50% تيمه وقتي نباشه تيمه حريف شجاعتر ميشه بي محبا تر حمله ميكنه .. اينم كاملا واضح بود كه نيمه دوم اونا برن تو رختكن با صحبت مربي با تجربه اي مثه مويس واسه دفاع بهتر ميان تو زمين.. بيخيال كار خيلي خراب تر از اين بازي و نبود مسي و نيمار.. نظرمو بالاتر گفتم فقط اين بازي نبوده اين نواسان در نتيجه و سطح بازي تو اين فصل شده بلاي جان تيم كه اينم به مربي برميگرده...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۱۴)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
اقای مدیر محترم سایت شما سخت گیری الکی میکنی اون ترول من هیچ فحاشی نداشت فقط محض خنده بود.شما خودت باشی ناراحت نمیشی یکی نظرتو پاک کنه؟اگه ناراحتی دیگه نیایم تو این سایت هان؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۱۲)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
حق با شماست...ولی خب عزیزم اینم در نظر بگیر واقع تعویض سرمربی و بهم زدن نظم تیم اونم توی این برهه واقع کار آماتوریه...کم کمش باید تا آخر فصل صبر کرد... بارسا هر چی میکشه از مدیرای بی عرضشه...مخصوصا اون راسل نادون و احمق...واقعا لاپورتا حیف شد... راجب بازی هم بگم خود انریکه به نظرم با توجه به بازی سوسیداد مقابل رئال اول فصل ؛ تصمیم داشت مهره های کلیدیش رو نیمه دوم بیاره تا به سوسیداد ضربه بزنه که متاسفانه گل زود هنگام تمام معادلات رو بهم زد...بازی با رئال هم سوسیداد دو تا خورد و عقب افتاد ولی در ادامه تونست بازی رو برگردونه و با دوندگی بالا بازی رو به نفع خودش بکنه... اینجا هم همینجوری بود...انریکه میخواست سوسیداد رو مجبور به حمله کنه و دوندگیشون رو ازشون بگیره که متاسفانه گل احمقانه آلبا کل سیستم رو بهم زد...

عزیزتعویض مربی هم امکان پذیره اینهمه تیمها در مقاطع حساس مربی عوض کردن و توی همین چند ساله نتیجه گرفتن نمونش چلسی مگه قهرمان لیگ قهرمانان نشد چرا ما نتونیم جالبه ما پیش خودمون فرض میکنیم یه آدم آماتور مثل انریکه رو میتونیم مربی کنیم ولی یه سرمربیه خوب مثل یورگن کلوپ الان نمیتونه از پس این تیم بربیاد
ولی بازی ایکه حریف مستقیم در راه قهرمانی بازیشو باخته و احتیاج به نتیجه گیری جای همچین ریسکی نیست اینو من نمیگم سالهاست که دام فوتبال نگاه میکنم و همچین چیزی ندیدم
رونالدو واسه یه بازیه دوستانه میره در مقابل میلان بازی میکنه که یه رکورد مسخره حفظ بشه بعد دقیقا بازی ای که ما احتیاج به برد داریم مسی نیمکت نشینه
فکر میکنید دلیل امار گلهای زیاد رونالدو (به جز پنالتیها که واقعا دیگه داره مسئله ساز میشه خودش) چی هست ؟
اینکه هی دائم به دفاع حریف توسط بنزما و بیل و دیگر بازیکنا به دفاع فشار وارد میشه تا نهایتا گل خالی نصیب اون میشه 60 درصد گلهاش در وضعیت دروازه خالی بوده حالا کی اینارو ایجاد کرده به نظرشما رونالدو خودش خلاقیت این کار روداره نه عزیز جواب نه هست این خلاقیت رونالدو نیست بلکه تاکتیکهای آنجلوتیه
شما بازیه سلتاویگو رو در مقابل رئال و خودمون مقایسه کنید تجمع خط دفاعی در مقابل حملات ما بیش از 80 درصد بازیکنانه ولی در مقابل رئال نزدیک به 40 درصد بازیکنشونه این رو چجوری ایجاد کردن باسرعت دادن به بازی
نیمه اول بازیه امشب بارسا سرعت مناسبی داشت ولی بازیکن مناسبی برای استفاده ازین سرعت نداشت
حال جای بحث زیاده و وقت وحوصله کم
ببخشید اگه طولانی شد.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
این طرفدارا نباشن تیم وهزینه و باخت و بردو اینهمه هیاهو اصلا معنی نداره پس حضورشون ارزشمند و قابل تقدیره حالا در مقام انتقاد هم باشه باید حداقل شنیده بشه نه سانسور .......

آقای عزیز. چند بار باید اینو بگم تا متوجه بشید؟! من پیامی رو به خاطر انتقاد حذف نکردم، پیام های بی ادبانه رو حذف کردم. همین جا هم تمام پیام های انتقادی مودبانه باقی موندن. الان متوجه شدید یا فرق انتقاد و فحاشی رو هم باید توضیح بدم؟!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۰۷)
 
Reza180
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
به نظر من هرکی که هستن ولی بعد از باخت میان که به نوعی درد و دل کنن وقتی که خوشحالن مثل همه آدمای دیگه خوشی فراموشی میاره واسشون همونطور که آدم وقتی میره عروسی مریضیه نزدیکترین فامیلش رو فراموش میکنه ولی وقتی میره ختم یکی، سریع بدبختیها و گذشتگان خودش میاد جلو چشماش و این طبیعت انسانه
ما که نمیتونیم با طبیعت آدما بجنگبم ةمیتونیم
ولی باور کنید این حرکت خودش خیلی مثبته و نشون میده طرفدارا نسبت به تیمشون حساسن و تعصب دارن تعصب فقط به به و چه چه نیست خیلی وقتامادر بچشو میزنه ولی آیا میشه گفت کسی توی دنیا از مادر بیشتر اون بچه رو دوست داره

این طرفدارا نباشن تیم وهزینه و باخت و بردو اینهمه هیاهو اصلا معنی نداره پس حضورشون ارزشمند و قابل تقدیره

افرین حرف منم همینه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۰۶)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آره اينا كه انتقاد دارن طرفداره دو رزه بارسا و عضو يك ساعته ي اين سايت هستن... اما كسي هم نظر شما باشه از قديمي ترين هاس و درك شعور بالائي داره.. (((: اين حرف شمام خيلي چيزا رو ثابت كرد.


برادر تیم بیخودی داره هی امتیاز از دست میده انریکه هم هی بهونه میاره .اخه مگه میشه هی بگیم شانس نداریم؟ گیجه این انریکه دیگه امیدی به تیم نیس روحیه تیم پاچیده میشه و تیم به زوال کشیده میشه کم کم.مگر یه شهاب سنگ بخوره تو کله انریکه عقلش بیاد سر جاس


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۰۵)
 
david_villa11
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
<span class='quoter'>XAVi.6 نوشته:</span>

اون بازي مربي سوسيداد مويس نبود ! بدم مسي 50% قدرت بارساست و وقتي تو زمين نباشه تيمه حريف اونم تو خونش 50% شجاعتر بازي ميكنه ...


فرقی نداره...مربی عوض شده ولی سوسیداد هم نصف اون سوسیداد نبود...بارسا بد موقع گل خورد اونم یه گل احمقانه...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۰۴)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
همین که زمان باخت سایت دو برابر شلوغ تر از زمان برده (چه از نظر حاضرین و چه از نظر کامنت ها)، خودش یه دنیا حرف توشه...

آره اينا كه انتقاد دارن طرفداره دو رزه بارسا و عضو يك ساعته ي اين سايت هستن... اما كسي هم نظر شما باشه از قديمي ترين هاس و درك شعور بالائي داره.. (((: اين حرف شمام خيلي چيزا رو ثابت كرد.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۰۲)
 
Reza180
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نشست خبری
.
.
.
یکی نیست بگه اخه چرا کاری میکنی که پشیمون بشی و ارزش خودتو جلوی دنیا از بین ببری؟؟
من که به شخصه هرچی میگفتم باید بهش فرصت داد پشبمون شدم....نه فقط به خاطر یه بازی....چون این بازی نشون داد وضعیت تیم ما در بازیای سخت اینده با تفکرات ایشون به جایی نمیرسه. نباید بهش امید بست..
یعنی کاملا نشون داد که در بازی های بعدی تا اخر فصل با مربی ای با چه توانایی ای میخایم پیش بریم
به خاطر این دیگه بهش امیدی ندارم.‌.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۳:۰۱)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
بازی با رئال هم سوسیداد دو تا خورد و عقب افتاد ولی در ادامه تونست بازی رو برگردونه و با دوندگی بالا بازی رو به نفع خودش بکنه...

اون بازي مربي سوسيداد مويس نبود ! بدم مسي 50% قدرت بارساست و وقتي تو زمين نباشه تيمه حريف اونم تو خونش 50% شجاعتر بازي ميكنه ...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۵۸)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
من از روز اول گفتم البا به درد دفاع چپ نمیخوره همه به من بدو بیراه گفتن .نتایجش رو دارین میبینین دیگه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۵۸)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
همین که زمان باخت سایت دو برابر شلوغ تر از زمان برده (چه از نظر حاضرین و چه از نظر کامنت ها)، خودش یه دنیا حرف توشه...

خب این گویای چیه اینکه همه طرفدار دوروزه سایتن ؟؟
یا مثلا اینا طرفدار واقعی نیستن ؟؟
یا طرفدار تیم دیگه هستن و اومدن از آب گل آلود ماهی بگیرن ؟؟
به نظر من هرکی که هستن ولی بعد از باخت میان که به نوعی درد و دل کنن وقتی که خوشحالن مثل همه آدمای دیگه خوشی فراموشی میاره واسشون همونطور که آدم وقتی میره عروسی مریضیه نزدیکترین فامیلش رو فراموش میکنه ولی وقتی میره ختم یکی، سریع بدبختیها و گذشتگان خودش میاد جلو چشماش و این طبیعت انسانه
ما که نمیتونیم با طبیعت آدما بجنگبم ةمیتونیم
ولی باور کنید این حرکت خودش خیلی مثبته و نشون میده طرفدارا نسبت به تیمشون حساسن و تعصب دارن تعصب فقط به به و چه چه نیست خیلی وقتامادر بچشو میزنه ولی آیا میشه گفت کسی توی دنیا از مادر بیشتر اون بچه رو دوست داره

این طرفدارا نباشن تیم وهزینه و باخت و بردو اینهمه هیاهو اصلا معنی نداره پس حضورشون ارزشمند و قابل تقدیره حالا در مقام انتقاد هم باشه باید حداقل شنیده بشه نه سانسور .......


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۵۸)
 
david_villa11
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آقا سعید شلوغی سایت ربطی به اینجا و هوادارای بارسا نداره...همه جا همینجوریه...نمونش سایت همسایه هم توی پست بازیه امشبشون پر از کامنت و بد و بیراهه...
کلا ذات اغلب ما ایرانیا اینجوریه تا خوشیم...خوشیم وقتی هم ناخوشیم به زمین و زمان گیر میدیم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۵۳)
 
david_villa11
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
در پاسخ به دوست عزیزم... konjkave60 :

حق با شماست...ولی خب عزیزم اینم در نظر بگیر واقع تعویض سرمربی و بهم زدن نظم تیم اونم توی این برهه واقع کار آماتوریه...کم کمش باید تا آخر فصل صبر کرد...
بارسا هر چی میکشه از مدیرای بی عرضشه...مخصوصا اون راسل نادون و احمق...واقعا لاپورتا حیف شد...
راجب بازی هم بگم خود انریکه به نظرم با توجه به بازی سوسیداد مقابل رئال اول فصل ؛ تصمیم داشت مهره های کلیدیش رو نیمه دوم بیاره تا به سوسیداد ضربه بزنه که متاسفانه گل زود هنگام تمام معادلات رو بهم زد...بازی با رئال هم سوسیداد دو تا خورد و عقب افتاد ولی در ادامه تونست بازی رو برگردونه و با دوندگی بالا بازی رو به نفع خودش بکنه...
اینجا هم همینجوری بود...انریکه میخواست سوسیداد رو مجبور به حمله کنه و دوندگیشون رو ازشون بگیره که متاسفانه گل احمقانه آلبا کل سیستم رو بهم زد...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
همین که زمان باخت سایت دو برابر شلوغ تر از زمان برده (چه از نظر حاضرین و چه از نظر کامنت ها)، خودش یه دنیا حرف توشه...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۴۸)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
به نظر من هیچ فرقی نمیکرد که مسی و نیمار از اول توی بازی میبودن...خیلی فرق میکرد عزیز وقتی مدافع در مقابل مسی بازی کنه کم کم ذهنش خسته میشه و به اشتباه میوفته اون اتفاقی که نیمه دوم افتاد ولی زمان برای تموم کردن کار نبود چون سوارز که کلا نمیدونم چرا اینجوریه... هر مربی به جز نظارت تاکتیی یه نظارت تکنیکی و شخصی هم داره شما به مورینیو یا لیپی یا سیمئونه نگاه کنید بازیکن داغون میره زیر دستشون دوباره احیا میشه خب اینم از ضعفهای کاملا واضح انریکه هستش تک به تک رو میخواد دریبل کنه و نیمار هم که منتظره استخاره بگیره که توپو شوت کنه...مسی بنده خدا هم که تا میرفت شوت برنه نامردا 3-4 نفر میریختن سرش... مسی وقتی میتونه به راحتی کارکنه که تاکتیکهای تیمی طوری چیده بشه که لااقل یه دوئل 2به تک باهاش ایجاد کنه همون کاری که گواردیولا انجام داده بود ولی ضعف تاکتیکی باعث شده مسی یهو با 7 نفر مواجه بشه من بیشتر تعجبم از آندرس و ژاویه....اونا هم بدبختا ازین موضوع مثتثنی نیستند و هی دارن پس رفت میکنن مخصوصا ژاوی ؛ بارها میتونستن با پاس تو عمق سوارز و نیمار رو تک به تک کنن که فقط یه بار انجام دادنش...نمیدونم چرا اینجوری کردن... یکی از دلایلی که باعث میشه ما اعصابمون خورد بشه از این سیستم 2 دلیل داره : اولیش بازیهای زمان پپ بودش که همه دیدیمش...دوم اینکه ما داریم این رئال رو با این ششرایط میبینیم و تا حدودی از مقایسه شرایط اونا با خودمون ناراحتیم... نه نه با این موضوع کاملا مخالفم ما از تیممون و اینهمه هزینه و بازیکن انتظار داریم بازیه خوب و روون انجام بده و ببازه اگه مسی و نیمار تو زمین بودن ئو باخته بودیم احتمالا خیلی ناراحت نمیشدیم یا لااقل اینهمه ناراحت نمیشدیم ولی بهتره صبر کنیم ببینیم تهش چی میشه..هیچی تهش دوباره مثل فصل قبل میشیم و هممون میدونیم که تا 2016 از خرید بازیکن محرومیم...پس به در و دیوار زدن نداره...همین بازیکنا تا 2016 با ما هستن و خود انریکه هم تا 2016 با ماست...پس به جای اینکه اعصابتون رو الکی خورد کنین بهتره از فوتبال لذت ببرین...از کدوم فوتبال واقعا بار فنی داره این بازی ایکه بارسا امجام میده بارسای قبل از رایکارد رو یاد بیارید که چه جوری بود...شما هم بازیه والنسیا با رئال رو الان دانلود کنید و ببینید و نقش پررنگ مربی رو در نیمه دوم حس کنید قدیمیا میدونن چی میگم...پس اینقدر جوش نزنین...


عزیزم اینکه بازیکنی مثل سوارز نمیتونه گل بزنه دلیلش ضعف خود بدبختش نیست واسه اینه که مربی هیچ کمکی به پیشرفتش نکرده و نمیکنه
الان از نظر مهره مارسی قوی تره یا پاریسنت ژرمن
ولی مربیه مارسی داره بهترین بازی رو از بازیکنایی میگیره که از نظر اسم و رسم 1دهم بازیکنان تیم پاریس هم نیستند
اصلا چرا راه دور بریم چند روزه پیش مارتینو گفته بود از کارایی که در بارسا میتونستم انجام بدم و نکردم پشیمونم
و در ادامه گفته بود من هیچی به مسی یاد ندادم
این یعنی چی یعنی یکی از وظایف مربی در کنار ایجاد و اجرای تاکتیک کمک به پیشرفت بازیکنان نه اینکه حالا چون مسی بهترینه پس آخرشه اینطور نیست واسه همینم هست که بهترین بازیکنا لزوما بهترین مربیها نیستند


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۳۸)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
بارسای قبل از رایکارد رو یاد بیارید که چه جوری بود...قدیمیا میدونن چی میگم...پس اینقدر جوش نزنین...

عزيزم.. شما همه چي رو محدود كردي به داخل زمين انگار كه بيرون زمين اتفاقي نميفته.. مگه تنها باخت و بازي بد بارسا اين فصل همين بوده؟ باخت خونگي جلو سلتا و 2تا مساوي اعصاب خرد كن جلو مالاگا و ختافه بردهاي پر دردسر بماند .. بحث سر فقط اين بازي نيست.. نواساني كه بارسا هم تو نوع بازي هم تو نتيجه گيري داره مشكله كه اينم 100%ش برميگرده به مربي.. مربيه كه بايد تغيير ايجاد كنه مربيه كه سطح بازي بازيكناش رو با تمرينات تغيير ميده و كيفيت بازي تيم رو كنترل ميكنه... بله اگه مسي و نيمار هم بودن شايد بازم ميباختيم چون ايراد از رو نيمكت.. به خدا به پير مام قديمي هستيم (: خيلي چيزا يادمونه.. انريكه رو هم يادمونه زمانه بازيش و خودمم دوسش دارم.. ولي اين انريكه كه الان مربيه اوني كه زمان بازيش بود نيست. . حرف از تغيير مربي زدن خيلي آماتوري خنده داره اما بايد دست از تعصب بيجا هم برداشت.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۳۵)
 
ravi_2011
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نشست خبري سوسيداد-بارسا

ناتوانی مقابل سوسیداد

حمله کردن به حریفی که تمام فضاها را مسدود کرده دشوار است. سوسیداد پس از جلو افتادن، بیش از حد معمول به بازی بسته و دفاعی روی آورد.

از نیمکت نشین کردن مسی و نیمار متاسف نیستید؟

تاسف خوردن حالا ارزشی ندارد. نمی خواستم در مورد بازیکنانم خطر کنم. فکر کردم که ریسک نکنم بهتر است. هیچوقت نمی دانید که ریسکتان نتیجه می دهد یا نه.

بی پروایی در نیمکت نشین کردن مسی

در این مورد صحبت کرده بودیم. تصمیم گرفتم مسی را از ابتدا بازی ندهم. پس از اینکه نتیجه به نفع ما پیش نرفت، به این نتیجه رسیدم که او را وارد زمین کنم.

بازی دشوار

حس می کردم که بازی دشواری پیش رو داشته باشیم.با این حال، فقط به برد فکر می کردم. سوسیداد فرصتی برای گلزنی نداشت و گل آنها را نیز خودمان به ثمر رساندیم. نتیجه بازی عادلانه نیست. در گلزنی بدشانس بودیم و شایسته این شکست نبودیم.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۳۴)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
این فصل قول شرف میدم لالیگا پرید که پرید اصلا امید نداشته باشید.مگر چمپیونز لیگ یا حذفی که اونم انریکه ترکیب مسخره میچینه میبازیم .خدا به داد برسه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۲۶)
 
Soobasa
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
3تا از سوتی های خیابانی در این بازی:
1- مسی داره پا و بند کفشش رو میبنده!
( خوب عزیزمن، یه دفعه میگفتی مسی میخواد پاهای خودش رو به بند کفشش گره بزنه!)
2- ژاوی حتما این توپ رو سانتر میکنه...( ژاوی پاس عرضی داد! )
بله، ژاوی پاس میده و سانتر میکنه! ( برای اینکه ضایع نشه! )
3- آندریاس اینیستا !( من دیگه حرفی ندارم! )


یه جا هم بود که باسن سوارز ضربه خورد! {البته اگه مدیر نیاد گیر بده و پاک کنه نظرمو چون غیر از باسن محترمانه تر پیدا نکردم} خلاصه داشتم میگفتم، این مدیر نمیزاره که...! آره ضربه خورد به پشت سوارز دوربین هم زوم کرده همه هم محل ضربه رو دیدن بعد خیابانی میگه ضربه ای به پشت زانوی سوارز!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۲۶)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
جایگاهی که برای بحث انتخاب شده تالار گفتمان ـه. اگر همه کاربرا این تفکر رو کنار بزارن و هر مطلب رو جای واقعیش ارسال کنند اونجت هم فعال میشه. در ضمن بخش بحث آزاد در مورد بارسا خیلی فعال تر از این بخش نظراته و نظراتی به مراتب کارشناسانه تر اونجا ارسال میشه.

ولی به نظر من انتقاد همیشه منجر به سازندگیه و اینجا و اونجا نداره فوقش میخواد 4تا نظر بیشتر بشه و کار شما یه ذره سخت تر
فوتبال کشورمون رو نگاه کنید ازین به به و چه چه ها به اینجا رسیده
نمیشه که 200 نفر بگن آقا فلان چیز اشتباهه یه نفر بگه درسته بعد ادعا کنه همه دارن اشتباه میکنن و خودش درست میگه ....
خودتون بهتر از هرکسی میدونید که من خودم از حامیان و طرفداران پر و پا قرص سایتم ولی بخدا اون اتفاقاتی که توی این بخش نظرات میوفته و هیجانی که داره توی هیچکدوم از قسمتهای دیگه نیست
در ضمن بعد از بازیه اینچنینی همه دوست دارن اظهار نظر بکنن و دیده بشه نظرشون خوب یا بد باید یه فکری به حالش بشه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۲۴)
 
Reza180
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
متاسفم واسه صدا و سیما با این گزارشگرش

اعصاب ندارم وگرنه همه ی سوتیاش تو این بازیو میذاشتم تا بفمیم با کیا سر و کار داریم.....
.
نقل قول
2- ژاوی حتما این توپ رو سانتر میکنه...( ژاوی پاس عرضی داد!
.
خداییش این یکی خیلی باحال بود گفت بدون شک ژاوی این توپ رو سانتر میکنه همون لحظه برگشت پاسو داد...!!!!
خیلی ضایع شد خوب چرا پیشبینی میکنی واسه ما؟!
.
..
به احترام استاد یه دیقه سکوت


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۲۳)
 
david_villa11
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
به نظر من هیچ فرقی نمیکرد که مسی و نیمار از اول توی بازی میبودن...چون سوارز که کلا نمیدونم چرا اینجوریه...تک به تک رو میخواد دریبل کنه و نیمار هم که منتظره استخاره بگیره که توپو شوت کنه...مسی بنده خدا هم که تا میرفت شوت برنه نامردا 3-4 نفر میریختن سرش...
من بیشتر تعجبم از آندرس و ژاویه....مخصوصا ژاوی ؛ بارها میتونستن با پاس تو عمق سوارز و نیمار رو تک به تک کنن که فقط یه بار انجام دادنش...نمیدونم چرا اینجوری کردن...
یکی از دلایلی که باعث میشه ما اعصابمون خورد بشه از این سیستم 2 دلیل داره : اولیش بازیهای زمان پپ بودش که همه دیدیمش...دوم اینکه ما داریم این رئال رو با این ششرایط میبینیم و تا حدودی از مقایسه شرایط اونا با خودمون ناراحتیم...
ولی بهتره صبر کنیم ببینیم تهش چی میشه..و هممون میدونیم که تا 2016 از خرید بازیکن محرومیم...پس به در و دیوار زدن نداره...همین بازیکنا تا 2016 با ما هستن و خود انریکه هم تا 2016 با ماست...پس به جای اینکه اعصابتون رو الکی خورد کنین بهتره از فوتبال لذت ببرین...
بارسای قبل از رایکارد رو یاد بیارید که چه جوری بود...قدیمیا میدونن چی میگم...پس اینقدر جوش نزنین...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۲۳)
 
ravi_2011
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
3تا از سوتی های خیابانی در این بازی:
1- مسی داره پا و بند کفشش رو میبنده!
( خوب عزیزمن، یه دفعه میگفتی مسی میخواد بند کفشش رو به پاهاش گره بزنه!)
2- ژاوی حتما این توپ رو سانتر میکنه...( ژاوی پاس عرضی داد! )
بله، ژاوی پاس میده و سانتر میکنه! ( برای اینکه ضایع نشه! )
3- آندریاس اینیستا !( من دیگه حرفی ندارم! )


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
آقای مدیر چرا ترول به اون خوبی رو پاک کردی؟زحمت کشیدم واسش حیف نبود؟

نقل قول
آقای مدیر شما هم کامنتارو گلچین میکنی و اونایی که میخوای بقیه ببین رو میزای فقط ، پیام من کجاش مشکل داشت دقیقا ؟!

دوستان من نگاه نمی کنم چه کسی چیزی رو نوشته، مطلب رو می خونم و اگر درش بی ادبی باشه حذف می کنم. مثل بقیه دوستانتون مودبانه نظرتون رو بگید، هیچ کسی کاری با نظرتون نداره.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۱۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
ما که صدامون اونور نمیرسه امیدواریم تو بازی جام حذفی هوادارا از خجالت زوبی و بارتومئو در بیان . یعنی میشه اینا برن راحت بشیم ؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
شما میتونی اون کلمات رو فقط سانسور کنی! یا در چند نوبت تذکر بدی و بعد هم حذفشون کنی

تو شرایط این چنین فرصت برای این کار نیست. به علاوه افراد باید سعی کنن یاد بگیرن مودبانه صحبت کنن.

نقل قول
نباید تعجب کرد که چرا آمار این سایت پایین اومده و دهها سایت بی کیفیت دیگه پربازدید شدن و تقربیا از این سایت دارن جلو میزنن تو مرجع بودن!

خب اینجا اگر مثل خیلی جاهای دیگه راه باز باشه هرکس هر فحشی دوست داره بده و هر رفتار نازلی که دوست داره بکنه - که نمونه هاش رو خوب می شناسید - مسلما خیلی حرفای بیشتری زده میشه و آدمای بیشتری میان و بازدید بیشتری داره و ... اما این برای من ارزشی نداره. من ترجیح میدم افراد خیلی کمتری بیان، اما ادب و احترام حفظ بشه.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۱۸)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
اونجا کسی نظرات نمیخونه هر صدسال یه دفعه بعضی ها میان تالار گفتمان


جایگاهی که برای بحث انتخاب شده تالار گفتمان ـه. اگر همه کاربرا این تفکر رو کنار بزارن و هر مطلب رو جای واقعیش ارسال کنند اونجت هم فعال میشه.

در ضمن بخش بحث آزاد در مورد بارسا خیلی فعال تر از این بخش نظراته و نظراتی به مراتب کارشناسانه تر اونجا ارسال میشه.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۱۶)
 
R.Zoro
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
ایندفعه طلسم انریکه بود !


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۱۵)
 
BigEvil
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آقای مدیر شما هم کامنتارو گلچین میکنی و اونایی که میخوای بقیه ببین رو میزای فقط ، پیام من کجاش مشکل داشت دقیقا ؟!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۱۲)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آقای مدیر چرا ترول به اون خوبی رو پاک کردی؟زحمت کشیدم واسش حیف نبود؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۱۰)
 
Soobasa
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آفرین به مدیرای دیگر سایت که کامنت گذاشتن و نقد کردن عملکرد مربی رو

مدیر جان کامنت من حاوی فحش نبود که پاک کردی!
یه کلمه داشت که خودم در دقیقه ادیت کردم!

شما هم میتونستی جای کلمات زشت ....... بزاری نه اینکه کل کامنتو پاک کنی!
نا سلامتی تحلیل بچه ها بعد هر بازیه! در حد و اندازهای خودشون! شاید در حد و اندازه های نویسندگان سایت شما نباشه!

قبول دارم فحش نباید باشه و کلمات ناشایست!
شما میتونی اون کلمات رو فقط سانسور کنی! یا در چند نوبت تذکر بدی و بعد هم حذفشون کنی


اما شما خودت به عنوان مدیر هم کلا حذف میکنی!
و هم یه تنه به بحث با همه میپردازی که این شائبه رو پیش میاره داری از قدرتت استفاده میکنی!

نباید تعجب کرد که چرا آمار این سایت پایین اومده و دهها سایت بی کیفیت دیگه پربازدید شدن و تقربیا از این سایت دارن جلو میزنن تو مرجع بودن!

یاعلی


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۹)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
ولی خدایی بگید اگه با ترکیب اولیه الان برده بودیم هیچکی هیچی نمیگفت انصافا

خب عزیز دقیقا بحث ما همینه که چرا این کار و نکرده .......


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۹)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
افتادم یاد این شعر : یاد ایامی کا در گلشن فغانی داشتم
فعلا باید دلخوش به خاطرات گذشتمون باشیم نه امیدوار به آینده مون مگه آینده ای که توش مدیریت عوض شه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۹)
 
ashibala
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
و در اخر خدمت دوستان اسطوره پرست باید قبول کرد ژاوی تموم شده و چرا باید راکتیچ روی نیمکت بشینه خدا میدونه ؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۸)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
حسین جان برای مناظره میتونید برید به تالار گفتمان. اونجا همه کاربر ها میتونن به بحث و تبادل نظر بپردازن.

اونجا کسی نظرات نمیخونه هر صدسال یه دفعه بعضی ها میان تالار گفتمان
بخدا آقا سعید خیلی غیر منطقی داره از انریکه دفاع میکنه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
حرف بی ادبی رو شما تشخیص باید بدین یا عرف جامعه؟! ظاهرا شما توی این کشور زندگی نمیکنین.
واقعا متاسفم واسه ی شما آقای مدیر انگار نه انگار قرن 21 هسیم.ممیزی کامنت ندیده بودیم که دیدیم.الحمد الله

نه من تو کره مریخ زندگی می کنم.

اگه منظورت اینه که فحاشی امروز شده جزو فرهنگ ایرانی، این دلیل نمیشه که خوب باشه! من هیچ کامنتی رو به خاطر نوع نگاه یا نظر فردی پاک نکردم. فقط بی ادبی ها رو حذف کردم. بی ادبی هم تعریفش مشخصه، نیازی به تعریف دوباره نداره.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۸)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
ازبالا تا پایین باشگاه شده ریسک
سرمربی ریسکی انتخاب میشه
دفاع های مصدوم به صورت ریسکی خریداری میشن
مهاجم 4 ماه محروم بصورت ریسکی خریداری میشه
بازیکنان زیر سن قانونی ریسکی خریداری میشن و محروم میشیم
نصف نقل و انتقالاتی که این تابستون میتونست صورت بگیره بصورت ریسکی به امید لغو حکم فیفا انجام نشد
ترکیب ریسکی انتخاب میشه
مبلغ خرید نیمار بصورت ریسکی صحیح اعلام نمیشه
واقعا از این مدیریت حالم بهم میخوره . راسل و دار و دستش و باید تو یه میدون وسط بارسلونا آویزون کنن


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۵)
 
PIQUE3
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
بچه ها خوشحال باشین تا دو فصل دیگه خط دفاعمون به همین صلابت و قدرت خواهد بود در خدمت این بازیکنان هستیم اما حیف یا کوچولو پیرتر میشن و شاید با واکر بیان تو زمین

طنز جالبی بود ای ول
ولی خدایی بگید اگه با ترکیب اولیه الان برده بودیم هیچکی هیچی نمیگفت انصافا


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۵)
 
david_villa11
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
دوستان خواهشا آروم باشین...ربطی به انریکه نداره...ما از زمان رایکارد با این زمین و تیم مشکل داشتیم...نمیدونم حکمت این زمین طلسم شده چیه!!! واقعا نمیشه این طلسم رو شکوند؟؟؟ نمیفهمم چرا اینجوریه...
امشب بر خلاف بازی با مالاگا و ختافه خیلی بهتر بازی کردیم...مخصوصا آندرس عزیز که داره به فرم خوبش برمیگرده...
خیلی بدشانسیم که اولین بازی سال جدیدمون افتاده با سوسیداد اونم توی زمین خودش...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۵)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
آقای مدیر من شمارو به مناظره دعوت کردم چرا کامنتها رو پاک میکنی عزیز


حسین جان برای مناظره میتونید برید به تالار گفتمان.

اونجا همه کاربر ها میتونن به بحث و تبادل نظر بپردازن.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۴)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آنجلوتی رو ببینین پنالدو رو دو ساله داره میکنه مرد سال جهان بدون اینکه خودش ذره ای استعداد داشته باشه بعد پس از گواردیولا هرکی اومده نابغه فوتبال رو محو کرده و هرکاری تا حالا کرده رو نبوغ خودش بوده


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۴)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
بچه ها خوشحال باشین تا دو فصل دیگه خط دفاعمون به همین صلابت و قدرت خواهد بود در خدمت این بازیکنان هستیم اما حیف یا کوچولو پیرتر میشن و شاید با واکر بیان تو زمین

آقا من به قرآن ناراحت این موضوع نیستم تیمم به دسته دوم هم سقوط کنه بازم خیالی نیست و طرفدارشم فقط من میگم چرا باید آدم نقاب بزنه و از یه چیز اشتباه حمایت کنه
پس انتقاد کی کارسازه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۰)
 
irancoolboy
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
حرف بی ادبی رو شما تشخیص باید بدین یا عرف جامعه؟! ظاهرا شما توی این کشور زندگی نمیکنین.
واقعا متاسفم واسه ی شما آقای مدیر انگار نه انگار قرن 21 هسیم.ممیزی کامنت ندیده بودیم که دیدیم.الحمد الله


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۰)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
منم از حامیان و دوست داران انریکه هستم اما ترکیبی که برای شروع بازی ارائه کرد جای هر دفاعی رو بست.


خدا خیرت بده محمد که از رو منطق حرف میزنی


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۹)
 
Reza180
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
بدم میاد با یه بازی زمین و زمانو عوض کنم و نظرم عوض بشه ولی این کار انریکه تو این بازی نشون از روز های بد بارسا تو روزای اینده داره. و نالایقی انریکه تو این بازی مدرکی بر روز های حساس اینده داره که نمیشه دلو بهش خوش کرد...
من نه عصبانیم الان نه حرف زود گذر میزنم...واقع بینانه بارسا امسال بی یرنامست پ در حد گرفتن هیچ جامی نیست....امسال بدون جامیم بدون تعصب فکر کنید...ما قدرتشو داریم ولی راننده های ماشینمون ناشین...بلد نیستن از تیم استفاده کنن...
به خاطر اینا پا گذاشتم رو حرفای همیشگیم و بهش اعتراض کردم چون این کار انریکه یعنی:
سالی که نکوست از بهارش پیداست...اولین بازی فصل


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۹)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
تعريف و تمجيد به به چه چه كنيد تا نظرتون پاك نشه و تازه همه بفهمن چقدر شما باهوش هستين و فوتبال فهم...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۹)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
بچه ها خوشحال باشین تا دو فصل دیگه خط دفاعمون به همین صلابت و قدرت خواهد بود در خدمت این بازیکنان هستیم اما حیف یا کوچولو پیرتر میشن و شاید با واکر بیان تو زمین


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۸)
 
sinas1384
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
واقعن از مدیر سایت تعجب میکنم.
این ترکیب هیچ جای توجیهی نداره ....
یه اشتباه رو چند بار تکرار نمیکنند.
این مربی با این ترکیب های شگفت انگیز ، غیر از اینکه تیم هماهنگ رو نابود کنه، و امتیاز از دست بده، هیچ گوهی نمیخوره ....

فقط آرزوم اینه به بایرن نخوریم، البته میدونم بازی منچستر هم با یه ترکیب آشغال دیگه به فنا میده....


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۸)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آقای مدیر من شمارو به مناظره دعوت کردم چرا کامنتها رو پاک میکنی عزیز


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۸)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
دوستان رعایت کنید.

بعضی از صحبت ها برازنده شما نیست.






منم از حامیان و دوست داران انریکه هستم اما ترکیبی که برای شروع بازی ارائه کرد جای هر دفاعی رو بست.
روی گل به خودی آلبا هم نمیشه تقصیر آلبا دونست. ما تو کل فصل داریم از این شکل گل ها می خوریم. توپ میاد یا بازیکن حریف میزنه یا خودمون میزنیم.

در مجموع بعد این بازی انریکه یک لول از ارزشی که توی ذهنم داشت پایین تر اومد.


اما به ادامه فصل امیدوارم. اگر قهرمان هم نشیم ما اون تیمی هستیم که در سال های اخیر قهرمان ها رو تعیین کردیم.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۶)
 
Soobasa
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
شما بازی رو دیدی؟ اگر ندیدی لااقل برو آمار موقعیت ها رو ببین:

بله جانم بازی رو دیدم!
تعداد زیاد موقعیتها چیزی رو ثابت نمیکنه!
فکر کن همین موقعیتها رو با همین بازیکنا تو نیمه اول داشتیم! خوب معلومه که اوضاع فرق میکرد! نمیگم صد در صد میبردیم اما مسلما فرق میکرد!
دقایق آخر معلومه اتوبوس پارک میشه وگل زدن سخت! تازه همین موقعیتهایی که شما میگی رو مدیون بازیکنا هستیم که باعث شدن انریکه هم حتما تو مصاحبش مثل شما تکرار کنه هی که موقعیتها رو بشمارید حال کنید...!! وگر نه که لهش میکردن همه ...!

نقل قول
بله خب سیستم هواداری تو ایران اینطوریه. حد کمالش رو هم روی سکوی ورزشگاهامون شاهدیم! ولی مفهوم هواداری اصلی این نیست که شما فکر می کنید! نائب قهرمان اروپا تیمش ته جدوله، مدیراش میان به هوادارا میگن آقا چرا اعتراض نمی کنید! شما با یه باخت شروع می کنید فحاشی کردن! جالبه اسم خودتونم می ذارید هوادار!

شما هم بعد بازیای زیادی بوده که پدرو رو، نمیگم فحش اما به ناسزا گرفتید!!
نقد یعنی اینکه آقا این کار اشتباهه این درسته در عین اینکه جلو دشمن مثلا رئال قرار میگیری مدافع سرسخت تیمت باشی.. نه اینکه همیشه چه چه و به به کنیم بگیم اقتضای طرفداری اینه..
قبول که فحش دادن کار بدیه اما یه عده کمی هستن و اونا هم سر جوگیریه تهش هیچی نیست! اما شما کلا نقد رو ظاهرا درست نمیدونید...

شمایی که انقدر دم از منطق و استدلال و آمار میزنید باید بدونید که طلسم و بدشانسی و ... تو دایره منطق و عقل جایی نداره...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۶)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
:)


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
آقا یعنی چی هر نظری میزاریم زودی حذف.شما انگار توی کوچه خیابونای این مملکت نمیچرخین که ببینین چه خبره.هر نظری میزاریم سانسور میکنین مگه اینجا صدا وسیماس؟!!!!!!
واقعا متاسفم اگه کسی از اعضا ناراحته از طرز صحبت کسی دیگه میتونه بگه نه اینکه شما سانسور کنین. سایت دیکتاتوری هرکی هر نظری میده که خلاف میلتون باشه حذف میکنین

فقط نظراتی که توش هر گونه بی ادبی باشه حذف میشه! اینجا خیلی جاهای دیگه نیست که فحاشی توش بلامانع باشه!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۳)
 
yas_8
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
دلم به حال مسی و نیمار میسوزه
بخدا دارن حیف میشن حیفففففف


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۳)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
سوال اینجاست که چطور یه آدم نمیگم‌یه مربی یه آدم معمولی که فقط از تیوی فوتبال میبینه اهمیت این بازی و مزخرف بودن ترکیب و میدونه اما مربی ما نمیدونه؟!!!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۳)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
عزیزم اینکه بازیکنی مثل سوارز نمیتونه گل بزنه دلیلش ضعف خود بدبختش نیست واسه اینه که مربی هیچ کمکی به پیشرفتش نکرده و نمیکنه
الان از نظر مهره مارسی قوی تره یا پاریسنت ژرمن
ولی مربیه مارسی داره بهترین بازی رو از بازیکنایی میگیره که از نظر اسم و رسم 1دهم بازیکنان تیم پاریس هم نیستند
اصلا چرا راه دور بریم چند روزه پیش مارتینو گفته بود از کارایی که در بارسا میتونستم انجام بدم و نکردم پشیمونم
و در ادامه گفته بود من هیچی به مسی یاد ندادم
این یعنی چی یعنی یکی از وظایف مربی در کنار ایجاد و اجرای تاکتیک کمک به پیشرفت بازیکنان نه اینکه حالا چون مسی بهترینه پس آخرشه اینطور نیست واسه همینم هست که بهترین بازیکنا لزوما بهترین مربی نیستند
نقل قول
اون کسی که دلیل و منطقی داره فحش نمیده! وقتی موقعیت بازی 10 به 1 و نتیجه 0 به 1، مقصر بیشتر بازیکنان تا مربی! این از ساده ترین اصول فوتبالیه!



دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۳)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
وقتی همه جا توی رسانه میگن بارسلونا 160 میلیون تو نقل و انتقالات خرج کرده و به خط دفاعی با حضور ماسکرانو و متیو نگاه می کنم واقعا خندم میگیره . البته از نوع عصبیش
تمامی توپ های ارسالی از سمت راست دفاع برابر با یک موقعیت گل برای حریف . حالا شما برو گواردیولا رو بیار وقتی مدیر ورزشی و ریاست باشگاه امثال اینا هستن باز هم وضع همینه . اصلا خود پپ بخاطر همینا رفت . شما فکر کن تا سال 2016 دفاع راست بارسلونا مونتویا و داگلاس تشریف دارن


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۳)
 
PERSPOLIS2012
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
برخلاف بازي با ختافه كه افتضاح بوديم اين بازي ٩٠ دقيقه بازي دستمون بود هما حيف حيف كه اين زمين لعنتي اين قدر نحسه كه نميشه برد. اين بازيو با بازي پارسال و دوسال پيش مقايسه كنيد ميفهميد چه قدر خوب بوديم، الان بعضي ها ميگن چرا مسي و نيمار فيكس نبودن كه اونا رو به خداي بزرگ ميسپارم

عزیز من ما خوب نبودیم سوسیداد تیم ضعیفی شده ولی همیشه تو خونش مقابل تیمهای بزرگ خوب بازی میکنه.این تیم بارسا با این مربی با این سبک بدون داشتن حتی یک برنامه برای گل زدن چیش خوبه که داری از بازی تیم دفاع میکینی بارسا اگه موقعیت داره رو خلاقیت های فردیه نه بازی خوب.اینقدر بازیکن خوب داریم که ضعف مربی دیده نمیشه آدم زورش میاد یه هفته شانس به تیمت رو میکنه این مربی نفهم همه چیز رو با این تاکتیکش و ارنج ریختن به فنا میده ضعف تیم رو همه میدونن(نداشتن مربی بزرگ) الکی از بازی تیم دفاع نکن.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۱)
 
irancoolboy
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آقا یعنی چی هر نظری میزاریم زودی حذف.شما انگار توی کوچه خیابونای این مملکت نمیچرخین که ببینین چه خبره.هر نظری میزاریم سانسور میکنین مگه اینجا صدا وسیماس؟!!!!!!
واقعا متاسفم اگه کسی از اعضا ناراحته از طرز صحبت کسی دیگه میتونه بگه نه اینکه شما سانسور کنین. سایت دیکتاتوری هرکی هر نظری میده که خلاف میلتون باشه حذف میکنین


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۱)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
بعضيا تعصب كورشون كرده .. اونم نه به بارسا به بازيكن مورد علاقه دوران نوجواني كه الان مربي شده... بحث سر اين بازي نيست فقط ما كلا بد بازي ميكنيم... اينكه اينقدر تو نتيجه و نوع بازي نواسان داريم به هيچ چيز جز مربي بر نميگرده خدا رو شكر مصدوم آنچناني هم نداريم .. حالا هي شما بيا بگو آمار آمار آمار ....


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۵۰)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
واقعاٌ متاسفم.
خودمون خودمون رو بازوندیم.افتضاح افتضاح.
سیستم بارسا 3_3_4 بود اما سوسیداد2_4_4 بود،من نمیدونم چرا بارسا با تیم هایی که 4 هافبکه بازی میکنن به مشکل برمیخوره؟جلو رئال به مشکل خوردیم،جلو سلتا،مالاگا،ختافه و سوسیداد،نمی دونم چرا؟دلیلش شاید این باشه هافبک های ما توانایی شون رو توی مرکز زمین از دست دادن،دوندگی ندارن اما در عوض هافبک شماره 6 یا14 نمیدونم یادم نیست مو بلنده لامصب تا آخر 90 دقیقه میدویید.
من خودم به شخصه مشکل بارسا رو توی انی سیستم ها(2_4_4)کم شدن توانایی هافبک های بارسا تو میدان داری بود،میدان داری اون جوری که فکر میکنید نیست که صاحب توپ باشیم و توپ هی بچرخونیم به این ور به اون ور،میدان داری هافبک اینه که مهاجم تیم نیاد به کار حفظ توپ کمک کنه،میدان داری یعنی چاشنی اولیه موقعیت حمله دست مهاجم نباشه،میدان داری یعنی این که هاقبک تو کار حمله باشه و هم تو کار بازیسازی.
میدان داری یعنی این که هافبک توی ضد حمله نقش دفاع رو بازی کنه،من از تون یه سوال دارم توی این بازی ژاوی اینیستا و بوسکتس توپی رو قطع کردند؟نه
مالکیت توپ فقط به این معنا نیست که توپ مال خودت باشه،به این معناست که صاحب توپ باشی و باهاش همه کار کنی،بازی رو مدیریت کنی،بارسای امسال هنوز به بلوغ تاتیکی نرسیده و همین طور انریکه همه به بلوغ فکری فوتبالی نرسیده
بازیکنایی مثل پدرو ومونیر و مونتویا اصلاً مال این بازی نبودن این بازی براشون کمی بزرگ بود،حالا مونتویا عذرش موجه بود دنی مصدوم بود.
درکل فصل قبل رو یادمه بعد بازی با من سیتی به سوسیداد توی ورزشگاه خودش خوردیم و 3_1 باختیم و دلیلش رو هم گذاشتیم پای خستگی اما امسال از بارسای انریکه خیلی توقع وجود داره،انریکه باید یه مدیریتی روی بازیکنانش داشته باشه.
علت باخت بارسا:1_اشتباهات بازیکنان2_استفاده نادرست از بازیکنان
به هر حال بازی بعدی از یان سخت تره بازی بااتلتیکو مادرید.
امیدوارم ببریم.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۸)
 
yas_8
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
کدوم موقعیت گل??من که جز پاسکاری حتی تو ۱۸ قدم چیز دیگه ای ندیدم
حالم از هرچی تیکی تاکا هست بهم میخوره


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۷)
 
ashibala
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
کاملا با امیر موافقم و ما تا پایان دوران این اقایون شرایطمون همینه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۷)
 
Reza180
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
اینقدر اعضابم داغونه میخام بزنم خودمو بکشم...
واقعا خاک برسر این مونتویا بقران به خودم قبلا اجازه ی اعتراض بهشو نداده بودم ولی مدیریت بارسا شورشو دراورده....هی بلد نیست این مونتویا احمق...اون از اون دریبل خوردنش اونم از اون حرکاتش که اخرش میره میخوره زمین توپم لو میده....سانتراشم مثله زن حاملست زمینی و به درد نخور....
.
.
.
. خاک بر سر دوم رو با تمام وجود تقدیم میکنم به خیابانی نفهم که همین الانم ازش بپرسی گلو کی زده میگه شمار ۱۰ سوسیداد.....اصلا تو باغ نیست سیصد تا سوتی و چرت و پرت میگفت...حال بازی رم گرفته بود با اون گزارشش برو بخاب اگه حال نداری بذار صامت گوش کنیم شرک


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۷)
 
PIQUE3
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
بله به نظر منم نیازی به استراحت دادن بیشتر به مسی و نیمار نبود، اما مقصر این باخت انریکه نبود. هم بد شانسی و هم بی دقتی. آقای نیمار جای زدن ضربه آخر می خواد یه پا دو پا بزنه. سوارز هم که قربونش برم اون دریبل کردنشه. مسی هم که فرصت شوتزنی زیاد گیرش نیومد...

جسارتا
مربی تو این سطح از فوتبال اونقد باید باهوش و ذکاوت باشه که بدونه اینجایی که میخواییم بریم واسه بازی در واقع داریم وارد جهنم میشیم پس باید با همه قدرتمون بریم نه واسه آزمون و خطا بریم بازی کنیم قطعا مربی در ارنج تیم مرتکب اشتباه شده البته رو گل که خوردیم مثل همیشه اون ضعف دفاعی و عدم تمرکز کاملا مشهود بود اما شاید بودن ترکیب اصلی و کامل حتی هجومی تر مثلا 4 مهاجمه از همون اول خیلی به تیم کمک میکرد
و دوستان لطفا بیاییم تو گذشته زندگی نکنیم دوران طلایی پپ خیلی زمان میبره تا دوباره تکرار شه و این یه مورد طبیعیه همه تیم ها فراز و نشیب هایی دارن مثل رئال که الان بعد از سال ها مربی و بازیکن اوردن حالا داره به یه چیز هایی میرسه
ماهم باید یکم سطح توقعمون رو بیاریم پایین و خیلی خیلی صبور باشیم تا ببنیم چی میشه...
خدا کنه جلو اتلتیکو اینطوری نشیم چون دیگه اصلا نباید امتیاز از دست داد...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۷)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
اون کسی که دلیل و منطقی داره فحش نمیده! وقتی موقعیت بازی 10 به 1 و نتیجه 0 به 1، مقصر بیشتر بازیکنان تا مربی! این از ساده ترین اصول فوتبالیه!

هیچکدوم از کامنتهای من حاویه فحش نبوده
عزیز دل الان توی دنیای فوتبال مربیا به جز تاکتیکهایی که اجرا میکنن بازیکنان رو با آموزش صحیح پیشرفت میدن
نمونش اتلتیکو مادرید زمانیکه سیمئونه مربیه این تیم شد بازیکنان که عوض نشدن فقط تاکتیکها عوض شد ولی من یه سوال از شما دارم آیا کوکه یا دیگو کاستا قبل از اومدن سیمئونه اینطوری بودن؟؟؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۷)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
30 تا بازی انجام داده انریکه هنوز ترکیب اصلی تیم دستش نیومده هر بازی یه ترکیب یه سیستم مربی که بعد این همه بازی ندونه چه ترکیبی بچینه باید بره بمیره اصلا تیم یه مربی با تجربه می خواد با یه مدیر لایق انریکه هنوز براش زوده بشه مربی اول بارسا باید بره بشه مربی تیم دوم بارسا یه چند سال اونجا بمونه بعد بیاد . بازیکن ها چه کار کنن دیگه درسته بعضی هاشون هیچی بلد نیستن ولی چرا می گی مقصر بازیکن ها تا مربی بازیکن ها گفتن مسی نیمار آلوز . پیکه. رو بزار بیرون .


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۶)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
خدا شاهده تا پایان دوران راسل و دارودستش همین آشه و همین کاسه شک نکنید. یعنی یک جام هم نخواهیم آورد نه امسال نه سال بعد به همه تون قول میدم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
شما هم دقت کردم تو اکثر بازیهایی که میبازیم میایی فقط همینو میگید از اون بازیایی بود که توپ لعنتی تو گل نمیرفت!

شما بازی رو دیدی؟ اگر ندیدی لااقل برو آمار موقعیت ها رو ببین:

آمار بازی

نقل قول
یه چیز رو تکرار کردن یعنی اینکه همه به یک نظر واحد رسیدن! حتی گزارشگری همچون خیابانی! نه فقط ما منتظر باشید فردا همه مطبوعات هم حرف ما رو خواهند زد...

بله خب سیستم هواداری تو ایران اینطوریه. حد کمالش رو هم روی سکوی ورزشگاهامون شاهدیم! ولی مفهوم هواداری اصلی این نیست که شما فکر می کنید! نائب قهرمان اروپا تیمش ته جدوله، مدیراش میان به هوادارا میگن آقا چرا اعتراض نمی کنید! شما با یه باخت شروع می کنید فحاشی کردن! جالبه اسم خودتونم می ذارید هوادار!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۴)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
عجیب ترین مرد تاریخ:لوئیز انریکه مارتینز...........................


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۴)
 
mosinak
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
مبارک سران باشگاه باشه 3 ساله بهترین نسل بازیکنارو نابود کردن جیگرم داره میسوزه این انریکه هم انگار با ریال قرارداد بسته


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۳)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
ترکیب هیچ ایرادی نداشت البته نظرم رو تاآخر بخونید و زود جبهه نگیرید
بازیکنانی مثل مسی و نیمار نبایدم تو ترکیب اولیه قرار می گرفتن بدلیل اینکه تازه روز جمعه اومدن تو تمرینات این تصمیم ایرادی نداشت . بلکه تصمیم سرمربی برای استراحت دادن بیشتر به این دو بازیکن ایراد داشت . مسی و نیمار بازیکنان فوق العاده ای هستند ولی خونشون از بقیه رنگین تر نیست اونم تو همچین شرایطی که تیم داره . جام جهانی بازی کردن قبول دیرتر هم اومدن تابستون ولی در ادامه همه بازیکن ها به یک اندازه زحمت کشیدن . سرمربی باید میدونست این دیدار خیلی سخته و نباید تعطیلات این دو نفر و اضافه میکرد . مسی و نیمار تازه روزی اومدن که رئال بازی دوستانشو تو دوبی هم انجام داده بود . تازه این رئال این تعداد جام رو گرفته و البته هم در جام باشگاه های جهان بازی کرده هم اول فصل در سوپر کاپ اروپا و اسپانیا بازی کرده بود .
بارسلونا تنها نقطه قوتش همین خط حملست که اونم یا مصدوم داریم یا محروم داریم یا دلمون نمیاد بازی بدیم .
پارسال همش به فکر باختن اتلتیکو و رئال بودیم در حالیکه خودمون بازی ها مونو نمی بردیم . هفته بعد هم که باید با اتلتیکو بازی کنیم .


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۲)
 
ashibala
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
اقا سعید برادر من تا حالا منم با شما هم نظر بودم ولی دیگه این بازی هیچ جای توجیحی نداره


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۲)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
خدا کنه اگه قراره ریال تو جام حذفی بیاد بالا ما حذف شیم چون با این مربی و این سبک‌بازی و این دفاع اتوبان شک نکنید بدجور دابل میشیم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۲)
 
Mac.tavish
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
کابوس انریکه تا کی باید تحمل کنیم ؟!؟!؟

خوب با این باخت و باخت هفته بعد میتونیم بریم به رده 5 یا 6 .
جام حذفی هم نهایت همین یه مرحله پیش رو میریم بالا . چون بعدش میخوریم به رئال یا اتلتیکو .
لیگ قهرمانان هم بهتره هم جلو من سیتی حذف بشیم تا اینکه جلو بقیقه تیمهای مرحله بعد 4تا 4تا بخوریم .

با این تفکرات ناقص و بچه گانه انریکه به راحتی همه چیزو ار دست میدیم . اگه الان استفا بده اوضاع بارسا بهتر میشه تا اینکه هر بازی با عذاب و استرس بیخودی بازی بارسایی رو ببینیم که با تاکتیمهای غلط و مسخرش میفرسته تو زمین .
تیمو نابود کرد با این ترکیب و تاکتیک . شک ندارم این باخت ادامه دار میشه .

یعنی حتی اگه مسی و نیمار و ... هم از اول بودن تاکتیک تیم نمیزاشت به کل برسیم و همین نتیجه بازم اتفاق میوفتاد .

تو بازیهایی که امتیاز دادیم ببینید دیگه همه بودن و گند زدیم . فقط به خاطر تاکتیک غلط و مسخره انریکه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۱)
 
sahraei
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
عزيز من مسي و نيمار و دني فقط دو روز قبل از بازي تمرين كردن، ميدوني اگر يه لحظه بازي كنن چه فشاري به ماهيچشون مياد ؟ ميدونيد اگر ماهيچه ها اماده نباشن خطر پارگي همسرينگ بوجود مياد؟ و خيلي از دلايل ديگه، به نظرم نشوندن الوز خوب بود چون هر سال از طرف الوز توي اين زمين ضربه ديديم. تيم اينجا طلسم شده وگرنه با موقعيت تك به تك و ضربه سوي كه سوارز زد ميتونستيم برنده بشيم، نيمار هم كه توي ٦ قدم هم ميخواد دريبل بزنه و هم پاس بده، پاس به اين تميزي البا به ژاوي ميده كه اگر هر كس ديگه اي بود راحت گلش ميكرد، چند تا موقعيت شد؟؟؟؟ جواب بده لطفا
بارسا يكي از روان ترين بازي هاي فصلشو انجام داد ولي برنده نشد، تيم از لحاظ كيفيت خيلي بالاتر از دو فصل قبل بود.
در مور پنالتي هم بگم كه يه نگاهي به پنالتي كه واسه رئال گرفتن بندازيد ببينيد تفاوتي داره؟؟
همين الان بين اسپورت ١٠ بار دو صحنه رو نشون داد و گفت اگر نگردو هند كرده پس اينيگو هم هند كرده


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۱)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آقاي مدير يادمه واسه باخت جلو سلتا و تساوي جلو مالاگا و ختافه هم همينارو ميگفتي ..تازه اونجا خيلي بهتر بازي ميكرديم... خواهشا شعور فوتباليتو كه ميدونم خيلي زياده زير سوال نبر اگه اين بازي واسه شما بزيه خوب بود پس بازيه بد بارسا رو تعريف كن.. مربي عملكردش مسخره بود هيچ جاي دفاعي هم نداره.. تو زميني كه همه ميدونن كار سخته از همون اول بارسا رو مثه شير بي دندون فرستاد تو زمين.. اينقدر تعصبي نسبت به چيزي نظر نده ... منم مثه شما زمانه بازي انريكه به خوبي تو ذهنم هست اما انريكه الان ديگه تو زمين نيست بيرون زمين و داره مربيگري ميكنه كه البته نشون داده در حد دوران بازيش نيست...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۰)
 
Soobasa
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
مدیر جان!
نقل قول
همین آلوز که یه سری می گفتن آشغاله حالا میگن چرا نیمکت نشین بوده.

اولا همه به آلوز بد نمیگفتن! دوما اگر هم میگفتن همونا هم در مقایسه با مونتویا اونو ترجیح میدن! انتظار نداری کسایی که از جفتشون بدشون میاد جفتشون بیرون بشینن! بالاخره بین بد و بدتر باید بد و انتخاب کرد..
من طرفدار آلوزم اما اعتقاد دارم افت کرده که باید احیاش کرد..

نقل قول
این بازی از اون بازیا بود که توپ لعنتی توی گل نمی رفت، و گرنه خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم...

شما هم دقت کردم تو اکثر بازیهایی که میبازیم میایی فقط همینو میگید از اون بازیایی بود که توپ لعنتی تو گل نمیرفت!

نقل قول
یه چیز رو هی نیاید دنبال هم تکرار کنید!

یه چیز رو تکرار کردن یعنی اینکه همه به یک نظر واحد رسیدن! حتی گزارشگری همچون خیابانی! نه فقط ما منتظر باشید فردا همه مطبوعات هم حرف ما رو خواهند زد...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۰)
 
yas_8
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
یعنی به رئال باختیم اینجوری ناراحت نشده بودم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
آقای رئیس سایت متعصب بیایید در حضور همه مناظره کنیم و با دلایل فوتبالی و همه فهم بهتون ثابت کنم مربی دلیل باخت بود
خواهشا از روی تعصب نظر ندید و دوستان رو گمراه نکنید

اون کسی که دلیل و منطقی داره فحش نمیده!

وقتی موقعیت بازی 10 به 1 و نتیجه 0 به 1، مقصر بیشتر بازیکنان تا مربی! این از ساده ترین اصول فوتبالیه!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۹)
 
ashibala
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
بیشتر حرصم از این می گیره که کومان و بیلسا با اون تیما دارن اون نتایج می گیرن وما با این تیم این نتایج


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آقایون اگر نمی تونید مودبانه نظر بدید، اصلا نظر ندید! اینجا چاله میدون که نیست. یه ذره ادب رو رعایت کنید!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۷)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
بله به نظر منم نیازی به استراحت دادن بیشتر به مسی و نیمار نبود، اما مقصر این باخت انریکه نبود. هم بد شانسی و هم بی دقتی. آقای نیمار جای زدن ضربه آخر می خواد یه پا دو پا بزنه. سوارز هم که قربونش برم اون دریبل کردنشه. مسی هم که فرصت شوتزنی زیاد گیرش نیومد...

آقای رئیس سایت متعصب بیایید در حضور همه مناظره کنیم و با دلایل فوتبالی و همه فهم بهتون ثابت کنم مربی دلیل باخت بود
خواهشا از روی تعصب نظر ندید و دوستان رو گمراه نکنید


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۷)
 
XAVi.6
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آقا ما از فوتبال هيچي نميفهميم !! كلا هم يك ساله فوتبال ميبينيم!! ولي همينقدر ميدونيم كه وقتي شما تيمت خارج از خونه عملكرد ضعيفي داشته و هميشه بازيهارو به زحمت برده اونم جلو تيمي كه 8 ساله بردش تو خونش طلسم شده و اونم وقتي رقيبت باخته و جز برد نبايد به چيزي فكر كني نمياييم 50% تيم كه مسي باشه رو بذاريم كنار و با اين كار 50%به شجاعت تيم حريف اضافه كنيم كه همون 10 دقيقه اول به خودش اجازه بده بي پروا و بدون ترس از حضور مسي حمله كنه... تازه نيمار پيكه راكيتيچ بماند...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۴)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آقت تورو حضرت عباس یه سوال ویژه
اگه امروز بعد از باخت رئال مورینیو مربی بارسا بود هیچ کس دیگه نه فقط مورینیو بازم الان ما این بازی رو باخته بودیم
خدای من .............
از اول ما هی گفتیم این انریکه در حد بارسا نیست بعضی از دوستان متعصب گفتن زمان بدید
آقا زمان چیه بهترین بازیکن تارخ داره سوخت میره...
خداوکیلی اگه مدیران بارسا ظرف امروز و فردا نسبت به این باخت عکس العمل نشون ندن تا اطلاع ثانوی دیدن بازیهای تیم محبوبم رو به دلیل فشار عصبی که بهم وارد میشه تحریم میکنم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۴)
 
mohammadmb11
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نمیدونم چی بگم دیگه. اگه یه بچه مربیمون بود ترکیب از این بهتر میذاشت اصلا نفهم نفهم
با این مربی به هیچ جایی نمیرسیم
تو باید اول به مونتویا پاس دادن و سانتر کردن یاد بدی
آلوز جنازش میرزه به صدتا از اینا
حیف بهترین موقعیت از دست رفت


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۱)
 
ashibala
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
مدیریت نالایق
مربی بی تجربه
بازی بی برنامه
بازیکنان در حال تعارف توپ به یکدیگر
ترکیب کاملا غلط در حالیکه رقیب مستقیم امتیاز از دست داده
کلی خرج وهزینه برای بازیکن هایی که هیچ تاثیری نداشته اند
محرومیت باشگاه
و کلی مطلب دیگه که تا صبح می تونم بنویسم حاصل مدیریت راسل و بارتمئو و صد البته استاد زارتا
حقمون بود ببازیم و کاملا لایق باخت بودیم و تا این شرایط پا برجاست بازهم می بازیم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۱)
 
yas_8
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
اینقدر اعصابم خورده که حددددددددد نداره دلم میخواست دستم به انریکه میرسید


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۱)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
کابوس چی کشک چی‌کابوس ما این انریکست. معلوم نیست فازش چیه گند زده به تیم. تاتا خیلی بهتر از این بود تا زمانی که این مربی رو نیمکت روی هیچی نمیشه حساب باز کرد دیگه فرصت از این بهتر گیرمون نمی اومد پنالتی هامونم که نگرفتن حالا هند ۵۰۵۰بود ولی روی بوسکت ۱۰۰٪پنالت بود ولی با این حال مشکل اصلی تیم مربیش همین و بس


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
گل به خودی
10 تا موقعیت عالی از دست رفته
پنالتی واضح گرفته نشده
...

بله به نظر منم نیازی به استراحت دادن بیشتر به مسی و نیمار نبود، اما مقصر این باخت انریکه نبود. هم بد شانسی و هم بی دقتی. آقای نیمار جای زدن ضربه آخر می خواد یه پا دو پا بزنه. سوارز هم که قربونش برم اون دریبل کردنشه. مسی هم که فرصت شوتزنی زیاد گیرش نیومد...

وقتی ذخیره طلاییمون پدرو باشه همینه. همین آلوز که یه سری می گفتن آشغاله حالا میگن چرا نیمکت نشین بوده. این بازی از اون بازیا بود که توپ لعنتی توی گل نمی رفت، و گرنه خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم...

این زمین لعنتی انگار طلسم شده است. بعد ریکارد کسی نتونسته اینجا برنده بیرون بیاد...

دوستان فوتبال رو با چشمتون نگاه کنید و با عقلتون فکر! یه چیز رو هی نیاید دنبال هم تکرار کنید!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۹)
 
Reza180
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
من خدا شاهده تا حالا چیزی به انریکه نگفته بودمو ازش جلوی همه دفاع میکردن...
ولی الان نمیدونم چی بهش بگم اعصابمو خورد کرده...وراشته عمشو اورده تو بازی و مسی و نیمارو توی این بلزی به این مهمی گذاشته بیرون...
بهترین فرصت بعد باخت ریال بود که بتونیم اختلافو کم کنیم...این فرصتا طلایی و اصلا به دست نمیاد ولی مربیه ما اومده چیکار میکنه!!!
تو فوتبال هر کی از این فرصتا بهتر استفاده کنه برندس و وقتی انریکه اینکارا رو میکنه نشون میده مربی بی تجربه ایع و در بلد نیست از فرصت ها استفاده کنه......مربی باید از کوچکترین فرصت بزرگ ترین استفاده رو بکنه ولی انریک...در یک کلام....
.
.ما با این مربی به هیچ جامی نمیرسیم..این خط این نشون...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۹)
 
leo_10
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
فقط میتونم بگم خوش ب حال ریالی ها ک مربی رقیبشون لوییز انریکس..:)


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۹)
 
konjkave60
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
نقل قول
برخلاف بازي با ختافه كه افتضاح بوديم اين بازي ٩٠ دقيقه بازي دستمون بود هما حيف حيف كه اين زمين لعنتي اين قدر نحسه كه نميشه برد. اين بازيو با بازي پارسال و دوسال پيش مقايسه كنيد ميفهميد چه قدر خوب بوديم، الان بعضي ها ميگن چرا مسي و نيمار فيكس نبودن كه اونا رو به خداي بزرگ ميسپارم

عزیز بحث بودن نیمار و مسی نیست مگر فقط حضور این بازیکنا واسه گل زدنه
این جور بازیکنا وقتی تو زمین باشن دفاع و کلا تیم حریف با آسودگی بازی نمیکنه و فشار کم کم باعث اشتباه میشه کاری که اگه نیمه دوم 60 دقیقه میبود به ثمر مینشست
اینا حداقل باید توی این بازی 60 دقیقه بازی میکردن


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۹)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
تو که به اون مونتویا اعتقاد نداشتی چی شد یه دفه تو بازی به این مهمی بهش بازی دادی که برینه به تیم؟
بچه ها من رفتم تیمارستان ثبت نام کنم کسی با من نمیاد


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۹)
 
sensi
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
بالاخره هر حرکت اشتباهی یک نتیجه این چنین داره که مربی که من مشاهده کردم بازم همچین کاریا می کنه هدفشم این که بگه من رئیسم ولی توانایی این را نداره تا مثل فنخال ترکیب بچینه خلاصه مربی ضعیفی حتی اگه نتیجه ام بگیره از روی مهارت بازیکن هاست نه هوش سرشارش


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۸)
 
yas_8
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
درد بدتر اینه که هیچ تغییر ی نه تو سیستم بازی ایجاد میشه نه تو مدیریت
خرید بازیکن هم که تا یه سال دیگه باید تو خواب ببینیم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۸)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
من همیشه از انریکه طرفداری میکردم اما امشب واقعا به درک فوتبالی این مربی شک کردم آخه چرا این ترکیب چرا؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۷)
 
R.A.Lionel
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
واقعا نميشه به انريكه اميدوار بود.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۷)
 
bamrood
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
یادمه پارسال گفتم پروژه از بین بردن بهترین تیم تاریخ به دست یه عده مدیر ابله به بهترین وجه با انتخاب مربیای بی کارنامه در حال انجامه.
سه سال متوالی: تیتو، تاتا، انریکه
متاسفانه کیفیت نزولی مربیا کاملا قابل مشاهده است.
بنظر میرسه باید یه مدت بریم توی غار و خواب زمستونی آغاز کنیم.


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۷)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
تیم و مربی انگار هنوز تو تعطیلات بودن ... یکی این انریکرو بیدار کنه ! فصل تموم شد !!! اگه نجنبیم خیلی ساده همه چیرو از دست میدیم .


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۷)
 
ravi_2011
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
من نمیدونم انریکه پیش خودش چی فکر کرده بود.
سوسیداد در نیمه اول از تمرکز کافی برخوردار نبود و به راحتی میتونستیم با حضور مسی و نیمار از ابتدای بازی، برنده این دیدار باشیم.



دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۶)
 
FCB NO1
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
باعث شرمساریه . متاسفم .
باید قبول کنیم امسال ما با انریکه رنگ هیچ جامی رو نمی بینیم


متاسفم واسه صدا و سیما با این گزارشگرش


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۵)
 
barca47
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
why fate make use suffer like this
اخه انریکه مگه زده به سرت؟برو همون ژآوی بیاد جات نخواستیمت .چیزی که زوبی زارتا بیاره از این بهتر نمیشه .من که سالی یه بار فوتبال بازی میکنم ترکیبو دیدم فهمیدم باختیم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۵)
 
sahraei
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
برخلاف بازي با ختافه كه افتضاح بوديم اين بازي ٩٠ دقيقه بازي دستمون بود هما حيف حيف كه اين زمين لعنتي اين قدر نحسه كه نميشه برد. اين بازيو با بازي پارسال و دوسال پيش مقايسه كنيد ميفهميد چه قدر خوب بوديم، الان بعضي ها ميگن چرا مسي و نيمار فيكس نبودن كه اونا رو به خداي بزرگ ميسپارم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۴)
 
PIQUE3
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
آدم واقعا نمی دونه چی بگه...
هفته بعد مقابل اتلتیکو مادرید
این بهترین موقعیت جمع آوری امتیاز بود که...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۲)
 
messi-.10
پاسخ به: کابوس آنوئتا 9 ساله شد... [ سوسیداد 1-0 بارسلونا ]
انریکه نشون داد که مربی قابل اعتمادی نیست
با این وضع جام گرفتم خیلی سخته شایدم غیرممکن


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۰ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!