به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زوبیزارتا از بارسا جدا شداخبار بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۰:۰۴) (۲,۲۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۸.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
من واین همه خوش بختی محاله


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۷:۴۱)
 
iniesta.reza
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
خدارو شکر
و از زحماتش هم تشکر میکنیم.


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۴۴)
 
6+5=11
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
خدا رو شکر


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۲:۴۱)
 
kamiba
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
جالب شد و متاسفم که این اتفاقات داره برای بارسا میوفته


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۵)
 
ravi_2011
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
واقعیت بی چون و چرای این روزهای بارسا به قلم "سانتي خيمنز" :
نیمکت نشینی لیونل مسی و نیمار در بازی مقابل سوسیه داد و متعاقب آن شکست 1-0 بارسا در آن بازی، (در حالیکه بارسا با توجه به شکست رئال مادرید مقابل والنسیا، بهترین فرصت را برای صدرنشینی در اختیار داشت)، انتقادات وسیع رسانه های کاتالونیا را به دنبال داشت. روز گذشته، زوبی زارتا مدیر ورزشی بارسلونا، پس از مصاحبه جنجالی علیه ریاست باشگاه بارسلونا، از سوی بارتومئو از کار برکنار شد. شب گذشته نیز خبر فالو کردن اینستاگرام باشگاه چلسی از سوی مسی، اتفاقات حاشیه ای حول باشگاه بارسلونا را وسعت بخشید.



تیمی که به مربی خود اعتقادی ندارد : بین لوئیس انریکه و بازیکنان بارسا، یک فاصله آشکار به وجود آمده است. از لحاظ ایدئولوژی تاکتیکی و بیش از همه، ارتباط دوستانه، فاصله ها روز به روز بیشتر می شوند. کار به جایی رسیده است که برخی بازیکنان شاخص و بین المللی بارسا، در محافل خصوصی از انریکه به عنوان بدترین مربی ای که هدایتشان را بر عهده داشته، یاد کرده اند.صحبت از بازیکنان جوانی که دو یا سه مربی تاکنون به خود دیده اند نیست. صحبت از بازیکنان کلاس یک جهانی بارساست.آنها چنین عقیده ای در مورد سرمربی حال حاضر خود دارند. هرچند که تاکنون این اظهارات را علنی نکرده اند اما روز گذشته وبسایت "Voz Pópuli’" پرده از این اتفاق برداشت. نه بازیکنان جوان و نه قدیمی های بارسا، ایده های تاکتیکی انریکه را متقاعد کننده نمی دانند. می توان اینگونه گفت که ارتباط بین مربی و بازیکنان بارسا در حال حاضر چیزی نزدیک به صفر است.



یک رئیس اشتباهی : البته که جوزپ ماریا بارتومئو، یک رئیس کاملا قانونی برای بارسلونا به حساب می آید اما او رئیسی است که هیچکس او را نمی خواست و نمی خواهد. پس از استعفای ساندرو راسل که به رئیس فراری معروف شده، بارتومئو به عنوان نایب رئیس، جای او را در باشگاه بارسلونا اشغال کرد. او هرگز بحث انتخابات زودرس را مطرح نکرده و سعی دارد، اوضاع نابسامان بارسلونا را تحت کنترل خود در بیاورد. مذاکره با اسپانسر تلویزیونی، کمپانی نایکی ، اسپانسر قطری و نوسازی نوکمپ، کارهای نیمه تمامی هستند که او قصد دارد آنها را نهایی کند.همه اینها بستگی به نتایج بارسا درون زمین و گردش توپ دارد. توپی که به نظر، نمی خواهد وارد دروازه شود.



فضای اطراف بارسا، مساعد برای انتخابات زودرس : اینکه بارتومئو دوست ندارد انتخابات زودرس برگزار شود، یک طرف و این مساله که فشارها برای انجام این انتخابات، روز به روز در حال بیشتر شدن است، سویی دیگر. مساله ای که بارتومئو هرگز آن را پیش بینی نمی کرد؛ اینکه روزی مجبور شود خود دستور به انجام انتخابات زودرس بدهد.همه اقدامات چند روز اخیر او نشان از هجمه فشارها روی او دارد. اخراج سه مدیر در عرض یک هفته، که آخرینش زوبی زارتا (مدیر ورزشی) بود، نشان از عزم جدی او برای ایجاد تغییر در ترکیب ساختار مدیریتی باشگاه دارد. او قصد دارد اطراف خود را با نیروهای وفادار به خود پر کند.



بارسلونا، باشگاهی با مشکلات قضایی گوناگون: همه چیز از مساله انتقال نیمار و استعفای راسل شروع شد.داستان چگونگی پیوستن نیمار به بارسلونا، تا چند ماه پیش ادامه داشت و هنوز هم ترکش های آن احساس می شود. بارسلونا به گواه بسیاری از کارشناسان، بخشی از اعتبار خود را بر سر این مساله از دست داد. در ادامه، حکم محرومیت این باشگاه از سوی فیفا به دلیل عدم رعایت قوانین در جذب بازیکنان زیر سن قانونی، ضربه دیگری بر اعتبار جهانی بارسلونا وارد کرد. جذب بازیکنی جنجالی همچون لوئیس سوارز که به دلیل مشکلات حاشیه ای خود، در سطح جهان، بازیکن محبوبی نیست، یکی دیگر از اقدامات تعجب برانگیز مدیران بارسا بود. گویا شکایتی دیگر بخاطر لاماسیا بر علیه بارسلونا در دست بررسی است و بارسا با یک غرامت 100 میلیونی نیز روبرو خواهد شد.



"لاپورتا"، سایه ای سنگین برای بارتومئو: هرچند خوان لاپورتا هنوز به صورت رسمی کاندیداتوری خود برای ریاست بارسا را اعلام نکرده اما تحرکات اخیر او نشان می دهد که رئیس سابق، قصد بازگشت دوباره به باشگاه را دارد. رئیسی که در همه نظرسنجی ها، مقبولیتی بسیار بیشتر از بارتومئو دارد.



نیمکتی بی توجه و بدون شور و حال : روز گذشته، شبکه تلویزیونی 4، فیلمی از نیمکت بارسلونا پس از گل به خودی آلبا مقابل سوسیداد پخش کرد که مایه تاسف بود. در این فیلم، نیمار پس از گل خوردن بارسا، به شوخی رو به مسی می کند و می گوید: "بلندشو و خودت را گرم کن." مسی نسبت به این حرف، در ابتدا واکنشی نشان نمی دهد اما وقتی نیمار کفشهای خود را در دست می گیرد و ادای مسی را در هنگام دویدن در می آورد، مسی هم وادار به خنده می شود. در همان لحظات، هواداران بارسا در اندوه دریافت گل خورده در دقیقه ابتدایی بازی بودند. به گواه منابع معتبر، روز جمعه بین مسی و انریکه در تمرین، درگیری لفظی رخ داده بود که این مساله در روز بازی با سوسیداد نیز تکرار شده است.



خرید هایی مایوس کننده : البته که برای هر باشگاهی در دنیا اتفاق می افتد که خرید یا خرید هایی ناموفق داشته باشد. در بهترین دوران بارسا با پپ گواردیولا نیز، این باشگاه خریدهای ناموقی همچون چیگرینسکی داشت.اما در شرایطی که زوبی زارتا می دانست که بارسا احتمالا در سال 2015 نمی تواند بازیکن جدیدی جذب کند و در شرایطی که ژاوی در آستانه خداحافظی از بارسلونا قرار دارد وپویول نیز به عنوان رهبر تیم و رهبر خط دفاعی از فوتبال خداحافظی کرده بود، خرید قابل توجهی در میانه زمین و در خط دفاعی نداشت و راکیتیچ نیز در بازی های مهم، همچنان مورد اعتماد انریکه قرار ندارد. پرداخت 20 میلیون یورو برای مدافعی 30 ساله مثل متیو و جذب بازیکنی همیشه مصدوم به نام فرمالن، که شاید بدترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا لقب بگیرد، از نکات تاریک مدیریت ورزشی بارسلونا در تابستان سال گذشته میلادی بود. به همه اینها، تغییرات مداوم انریکه در ترکیب اصلی و نداشتن یک ایده و فلسفه مشخص را اضافه کنید.



وضعیت ناامید کننده تیم دوم باشگاه : سقوط ورزشی بارسلونا، فقط به تیم اول این باشگاه مربوط نمی شود. تیم دوم بارسا نیز مدتهاست که وضعیت خوبی ندارد و در منطقه سقوط دسته دوم قرار دارد. اوزه بیو به عنوان مربی تیم دوم باشگاه، وضعیتی بحرانی همچون لوئیس انریکه دارد.



تونل زمان : این روزهای بارسلونا، همه را به یاد آخرین سال ریاست گاسپارت در 11 سال پیش می اندازد. بارسا با مدیریت او، یکی از بدترین مقاطع تاریخ خود را سپری کرد. نتایج ضعیف، در کنار خرید های نسنجیده،در نهایت، حکم به برکناری گاسپارت دادند.بارتومئو نیز همچون گاسپارت، مقبولیتی اجتماعی ندارد.با این شرایط، وقوع یک انتخابات زودرس حتمی به نظر می رسد.



سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۱۳)
 
samanehbarca
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
خداروشکر...
مسی چرا چلسیو فالو کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وات ده فاکککککککککککککک؟؟؟؟
چههههههه خبره؟
یا حسین...


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۴۰)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
بارسا به وقت نیاز داره اماااااااا چیزی که بارسا نداره وقته


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۲۵)
 
shakib10
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
ای بابا چتون شده مسی همین دو روز پیش بود گفت نه به پی اس جی میرم و نه جای دیگه .هیچ جا نمیره اقا الکی جوسازی نکنین!!!مسی مث پنالدو نیس که تیمش رو فرم نباشه ولش کنه.اگه ریال دوسال پشت سرهم افت کنه دگه پنالدو رو نمی بینید.اما مسی همیشه بوده توبدترین شرایط هم بوده


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۴۴)
 
messi-.10
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
خداکنه یک نفر بهتر پیداکنن


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۰۴)
 
هدیه
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
این چه وضعیه درست شده! مسی هم که همش شایعه ست قراره از بارسا بره. این اتفاقایی که افتاده به این زودیا درست بشو نیست. کی از دست این انریکه راحت میشیم


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۹:۵۵)
 
هدیه
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
این چه وضعیه درست شده! مسی هم که همش شایعه ست قراره از بارسا بره. این اتفاقایی که افتاده به این زودیا درست بشو نیست. کی از دست این انریکه راحت میشیم


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۹:۵۵)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
با این خبر مسی هم خواه رفت!!!!!!!!!!!!!
خاک تو سر انریکه کم کم بارسا رو نابود میکنه بره پی کارش !نمی دونم رو چه حساب اینو کردن مربی بارسا!


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۵:۲۴)
 
sahraei
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
از وقتی شنیدم مسی چلسی رو فالو کرده اعصاب ندارم. نمیدونم چرا فیلیپه لوییز و کورتوا رو فالو کرده!
نکته ای که وجود داره اینه که منچستر سی تی رو هم قبلا فالو کرده. اما دوست دارم یکی ازش بپرسه چرا فیلیپه لوییز و کورتوا رو فالو کردی؟! شاید میخواسته به طور غیر مستقیم میخواسته بگه من طرفدار اتلتیک مادرید هستم


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۳:۲۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
موافقم ...
نقل قول
اجازه ندید موج منفی که مادریدی ها القا می کنن یاس و ناامیدی رو بهتون مسلط کنه. بارسا همیشه بارسا خواهد بود.



سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۳:۰۶)
 
bardiya30
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
زوبی که رفت ، پویول هم کنار کشید و امیدوارم انتخابات برگزار بشه و همه ی این مدیرا نالایق بزنن بیرون ( اشتباه نکنین پویول عزیز دل ماست و امیدوارم به جای مدیر ورزشی استعداد یاب یا که مربی تیمهای پایه باشه )

مطمئنا جدایی مسی و اختلاف با انریکه کاملا شایعه هست و بعد از تعطیلات اولین بازی رو بهش استراحت میدن چون با تیم تمرین نکرده اگه با انریکه مشکل داشته در تمرین و به این خاطر در ترکیب نبوده حتما انریکه با دنی ، نیمار ، پیکه و راکتیچ هم مشکل داشته اینها همش گمانه زنی هستن و میخوان برای بارسا حاشیه سازی کننالبته مسی یکی دو روز پیش گفته که فقط بارسا و جدا نمیشه و امروز هم به خاطر بیماری نتونسته تمرین کنه و از هواداران معذرت خواهی کرده بود در صفحه شخصیش
اگه میبینید چلسی رو فالو کرده قبلا هم منسیتی رو فالو کرده بود شاید ب خاطر سسک یا خوب بازی کردن چلسی باشه اما این دلیل نمیشه و باید آرامشمون رو حفظ کنیم و امیدوار به ادامه فصل

مدیرا یکی یکی دارن خودشون میرن و امیدوارم امسال انتخابات برگزار بشه و اعصاب ما از این نوع مدیریت راحت بشه


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۲)
 
Reza180
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
به گزارش "ورزش سه"، مسی شب گذشته در میان تعجب همگان، بازی مقابل سوسیداد را از روی نیمکت آغاز کرد. بسیاری بر این گمان بودند که مسی به دلیل دیر بازگشتن از تعطیلات و آماده نبودن، از سوی انریکه نیمکت نشین شده اما کادنا کوپه فاش ساخت که مدتی است که بین انریکه و مسی، اختلافاتی بوجود آمده و این مساله در اولین جلسه تمرینی بارسا در سال جدید علنی شده است. به ادعای کادنا کوپه و به نقل از موندودپورتیوو،در بازی 5 به 5 درون تیمی در کمپ تمرینی بارسلونا، انریکه به عنوان داور، از اعلام خطا در چند صحنه روی مسی خودداری می کند که این مساله عصبانیت مسی را به دنبال داشته است.مسی پس از این اتفاق در جمعی خصوصی عنوان می کند که از استبداد انریکه در زمین تمرین و نیز در رختکن به ستوه آمده است. انریکه در نهایت تصمیم می گیرد که از مسی در مقابل سوسیداد استفاده نکند اما پس از عقب افتادن تیمش، ناچار می شود تا فوق ستاره خود را وارد زمین کند. تعویضی که در نهایت جواب نداد.لازم به ذکر است که مسی امروز هم در تمرین بارسلونا به بهانه بیماری حاضر نشد. تابستان آینده، تابستان بسیار مهمی در زندگی ورزشی مسی خواهد بود. چلسی، پی اس جی و منچسترسیتی، به شدت خواهان به خدمت گرفتن این نابغه آرژانتینی هستند و بروز چنین اختلافاتی درون بارسلونا، بدون شک به سود تیم های خواهان مسی خواهدخواهد....
-------------------------------------------------------
وای تورو خدا این خبرا راسته؟!!!


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۰:۵۰)
 
ejlwww
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
بالاخره یه مقدار ته دل آدم خالی میشه بخوای یا نخوای


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۰:۴۱)
 
ejlwww
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
ینی الان حالم داغونه داغونه
نکنه مسی از تیم جدا بشه چون امروز سر تمرین هم نرفته و یه جواب گنگ تو صفحه اجتماعیش داده .
خدایی اگه جایی هم میره چلسی و ریال نره که اکثر بارسایی ها از این دو تیم متنفرن.
پویول بهترین تصمیم رو گرفت و به نظر من باید انتخابات فوق العاده برگزار بشه و مدیریت با جاش تغییر کنه.
مسی نرو تو هم مثه من نمیتونی دووم بیاری نرو...نرووووو


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۰:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
دوستان اسیر جوسازی های رسانه های مادریدی نشید. این جریان همیشه بوده. همیشه سعی کردن به شکلی تمرکز تیم رو به هم بزنن. قصه ناراحتی و رفتن مسی هم بار اول نیست که به همین قصد مطرح میشه.

فریب این حرفها رو نخورید. هیچ بحرانی در کار نیست. زوبی رفته و کسی جاش رو خواهد گرفت که با توجه به محرومیت نقل و انتقالات، هیچ تاثیری روی عملکرد تیم نداره.

باخت دیشب بعد از 12 بازی بود. از نقطه نظر فنی هم تیم شرایط خوبی داره. ان شاء الله با شکست اتلتیکو تیم دوباره به اوج بر می گرده.

اجازه ندید موج منفی که مادریدی ها القا می کنن یاس و ناامیدی رو بهتون مسلط کنه. بارسا همیشه بارسا خواهد بود.

Tots Units fem Forca




سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۰:۳۸)
 
sinas1384
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
نوش دارو بعد از مرگ سهراب


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۰:۳۳)
 
omid-soz
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
میترسم شادیمون به عزا تبدیل بشه و مسی ...


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۰:۱۹)
 
zarringr
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
اره صدرصد موافقم ... این انریکه قدرت هجومی بارسا را با اینکه سه تا از بهترین مهاجمای دنیا را داریم گرفته ... دوره تاتا قدرت هجومی بیشتر بود


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۳)
 
zarringr
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
ینی اگه بفهمم مسی از بارسلون بخاطر این لج بازی انریکه بره ... اول این انریکه رو با دستام خفه میکنم ... دوم خودم خودکشی میکنم !!


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۸)
 
mes30
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
اینم بگم اولویت اول فلسفه بارسا حمله به گل ه و نه دفاع
این آقا همش به فکر دفاعه
ما اگه عاشق دفاع کردن بودیم میرفتیم طرفدار اتوبوس میشدیم
پس چرا جلو پی اس جی هم پدرو بود هم مسی هم سوارز و هم نیمار
خیلی وقته سواله برام


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۴۸)
 
mes30
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
اصلا این آقا ترکیب رو جوری میچینه انگار داری میکرو بازی میکنه
چرا نباید مسی و نیمار از دقیقه اول تو زمین باشن
یعنی آقا شما اونقدر تیمت به ثبات رسیده و اونقدر تیم مقابل ضعیفه که الحدادی و پدرو رو میذاری تو ترکیب؟
والا آدم شاخ در میاره یه بار جلو پی اس جی اینجور بازی میکنن ، یه بارم مثه دیشب اففففففتضاح،هر چی بگم افتضاح کم گفتم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۷)
 
mes30
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
امیدوارم تو این دعواها مسی جایی نره
دیشب تو اینستاگرام چلسی رو فالوو کرده،چراش رو نمیدونم
کی بشه لاپورتا برگرده گواردیولا رو هم بیاره با خودش


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۰)
 
barca47
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
اینا چنان گندی به تیم زدن که هیچکس نمیتونه جمعش کنه جز یه انسان باهوش نه ادم خنگی مثل انریکه که اشتباه خودشو قبول نمیکنه.بقیه رو مقصر جلوه میده.مثل مسی بازی با ریال یا پیکه.یا بهونه بیاره که ما بد شانسیم.مگه میشه .من هر سری فیفا بازی کنم شاید یه دست اینجوری ببازم اونم توپام تو گل نمیره. نه یکی در میان .به اون میکن بد شانسی نه این انریکه با این خریداش


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۹)
 
mes30
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
اینکه چرا جای سانچز پدرو رو نفروخت هنوز نمیفهمم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۸)
 
9alexissss9
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
پویولم رفت
بارتومئو به دنبال مدیر ورزشی سویا هست تا جایگزین زوبیش کنه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۵)
 
omid-soz
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
ya god ! help us to bartomeio do less goresho
خب دوستان تبریک میگم.امید وارم کرایوف بیاد.ینی بیاد چی میشه ها.
تا چن روز دیگه خبر اخراج بارتومئو رو بشنویم صلواااااااااااااات


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۹)
 
ℱʎℜλℤ
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
نمیخوام ضدحال بهتون بزنم
زوبی رفته از تیم که خداروشکر
کاپی هم استعفا داده
و مدیر ورزشی سویا هم جواب رد داده به بارسا
و پویول و کرایف هم نمیان
مسی با انریکه لج بود الانم هست
رابطه بازیکنا با انریکه سرده
انریکه بازیکنا رو نیمکت نشین کرده(بازی دیشب)
مسی دیگه به آخر خط رسیده حتی تو اینستاگرامش پیج چلسی و چندتا از بازیکناش رو فالوو کرده
مسی هم ک امروز سر تمرین نرفت دیگه بدتر نگرانمون کرد

به غیر چلسی . پی اس جی و من سیتی هم میخوانش
و تازه تو خریدن هم ک محرومیم
فقط خواستم بگم این وضعیت درست بشو هست ؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۸)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
کاپیتان هم استعفا داد بهترین کار رو کرد وقتی هیچی نمی دونست الان میومد به عنوان جانشین نمی تونست کاری بکنه بهتر باید رو نیمکت باشه کاپیتان به عنوان دستیار مربی بعدی که امیدوارم پپ باشه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۶)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
خدا رو شکر به درک که رفت بعدی مدیر احمق باید باشه و در آخر انریکه لاپورتا و کرایوف هم بیان تو مدیریت و یه مربی عالی بیارن


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۴)
 
XAVi.6
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
نقل قول
چرا دوست عزیز حل میکنه چون دوباره جو گیر میشد ورمیداشت یکیرو مثل سسک میفروخت مثل الوز یا حالا هر کسی رو.فروش سسک حماقت محض بود که مدیریت انجام داد.نتیجشم دیدیم این فصل.در کل باید خود کرایف برگرده یا ژآوی جاش باشه

نه منظورم اينه الان كه كار از كار گذشته.. وقتي از همه چي محروميم چه فايده قرار بود اينطور بشه خيلي قبلتر بايد اتفاق ميفتاد .. وگرنه كه كلا يه سري تغييرات مشخص بود كه اتفاق ميفته


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۹)
 
barca47
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
چرا دوست عزیز حل میکنه چون دوباره جو گیر میشد ورمیداشت یکیرو مثل سسک میفروخت مثل الوز یا حالا هر کسی رو.فروش سسک حماقت محض بود که مدیریت انجام داد.نتیجشم دیدیم این فصل.در کل باید خود کرایف برگرده یا ژآوی جاش باشه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۳)
 
XAVi.6
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
رفتن زوبي تو اين زمان چيزي رو حل نميكنه وقتي محروميم ! .. اگه قرار بود با كنار گذاشتنش چيزي حل بشه تابستون اين اتفاق ميفتاد بهتر بود..


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۲۲)
 
barca47
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
از رفتن این زوبی بی فکر راحت شدیم خیلی فکراش مسخره بود هیچی بارش نبود
اما خدایی بارتومئو کم نذاشت هر کی رو تونست خرید یه ذره انصاف داشته باشید.سراغ یورگن کلوب رفت که نیومد انریکه هم انتخاب خود هوادارا بود پس غر غر نکنید دیگه.باید ببییم کی جاش میاد خدا کنه یکی بهتر بیاد نه بدتر


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۰۲)
 
Reza180
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
خدا روشکر...مونده شر پارتومئوی نکبت کم بشه...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۵۹)
 
LionMessi
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
پویول هم رفت البته خوب کاری کرد این مدیر نالایق با این مربی کاری میکردن که اسم پویول هم خراب بشه امیدوارم رسانه ها و طرفدار ها فشار بیارن تا انتخابات زودتر برگذار بشه یا بارتومعو مسل راسل بزاره بره


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۵۵)
 
sensi
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
باید زودتر این تغییر رخ می داد ولی بازم ماهی را هر وقت از اب بگیرید تازه است شایدم کارلوس پویل گزینه جایگزینی باشه ؟


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۵۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
نقل قول
به گزارش "ورزش سه"، پویول سه ماه قبل این پست را برعهده گرفته بود اما بعد از اینکه باشگاه بارسلونا امروز به ‏همکاری اش با آندونی زوبی زارتا پایان داد، از پست خود کناره گیری کرد.‏
در بیانیه ای که در فیس بوک پویول منتشر شده، آمده است:" در این بیانیه مایلم اعلام کنم که من به رابطه کاری ام با ‏باشگاه بارسلونا پایان دادم. این سه ماه و نیم همکاری فرصتی به من داد تا جنبه دیگری از کار در باشگاه را یاد بگیرم. ‏من چیزهای زیادی یاد گرفتم و از باشگاه بسیار متشکر هستم اما می خواهم جنبه های دیگر از پروژه های دیگر را هم ‏تجربه کنم.
من می خواهم هم از نظر شخصی و هم حرفه ای پیشرفت کنم و امیدوارم در آینده به خانه ام برگردم و همه چیزهایی که ‏در این سال های فوق العاده به من داده شده را تلافی کنم.
من همچنین از همه کارکنان، مدیران، رئیس باشگاه و دپارتمان فوتبال به خاطر کمک های شان و اینکه در این دوره ‏گذار به من اعتماد کردند، تشکر می کنم؛ و مهم تر از همه، از هواداران. به عنوان یک بازیکن، همیشه احساس کردم که ‏آنها خیلی به من نزدیک بودند و بعد از بازنشستگی هم این نزدیکی بیشتر شد.‏
ترجیح می دادم به عنوان یک بازیکن با همه خداحافظی کنم اما زندگی همیشه آنچیزی که می خواهید را به شما نمی دهد. ‏من بسیار خوش شانس بودم و هستم که چنین محبت هایی را احساس کردم و تنها می توانم از همه تشکر کنم و می خواهم ‏بدانید که همیشه در قلب من هستید. زنده باد بارسا!

بد بخت شدیم رفت ............


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۵۴)
 
zarringr
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
باید مدیر ورزشی سویا رو بیارن ... اون عالیه .. حتی بایرن و چلسی هم بدنبالشن ...


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۳۵)
 
zarringr
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
جدا نشد ... جداش کردن .... ینی اخراجش کردن :)


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۳۳)
 
hasanlm10love
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
لاپورتا باید برگرده


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۲۱)
 
hadimoghadam
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
سلام دوستان، تازه این شروع کاره، اول زوبی بعد مدیر باشگاه ومربی، میشه گفت یک خونه تکانی باید انجام بشه


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۱۷)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
یه نفر توی طرفداری خیلی حرف قشنگی زد.این حرف درباره ی جانشین زوبی هست.
نقل قول
قبل از امضا باهاش باید تست بگیرن ببینن تو DNA اش خرید دفاع هست یا نه!!!!



دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۱۳)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
کرایوف به اضافه لاپورتا = بازگشت ثبات به تیم


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۰۷)
 
themistroxavi71
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
بهتر که رفت

وضعیت باشگاه خرابه


امیدوارم لاپورتا برگرده


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۰۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
پویول هم تو فیسبوکش گفته که جداشده


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۰:۴۸)
 
yas_8
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
همه ناکامی ها به پای این بدبخت نوشته شد به جای بارتومیو این رفت
فقط باید لاپورتا برگرده


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۰:۳۰)
 
m@rc0$
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
خدا رو شکر ....


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۰:۲۶)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: زوبیزارتا از بارسا جدا شد
به درک
اینو نگاه کن(جر بحث مسی با انریکه)


دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۳ (۲۰:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!