به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعیآبی و اناری‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۱۵) (۱,۹۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


با وجود هجمه‌های رسانه‌ای چند روز اخیر که غالبا از سالها پیش، به منظور بر هم زدن آرامش اردوی آبی و اکاری‌ها اجرا می‌شده‌اند، اما هواداران واقعی بارسا، همواره پشتیبان کادر فنی، بازیکنان و اسطوره‌های خود خواهند بود و اسیر جوسازی‌های رسانه‌های معاند نخواهند شد.

Tots Units fem Forca
اگر با هم باشیم، پیروزیم!


#InLuchoWeTrust

ارزش: ۴.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
بله


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۴۶)
 
Fabregas007
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
فکر می کنم جناب leo_10 هر چی لازم بود رو گفتن. تصورات شخصی در مدیریت بیشتر دیده می شه. حمایت های چشم بسته دودش فقط و فقط توی چشم بارسا می ره جناب مدیر. البته امیدوارم آخر فصل حرف شما درست در بیاد.


شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۱۸)
 
ariashahr
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
در حال حاضر بازی بارسا ایراد دارد اما وقت تغییر انتهای فصل هست نه الان
باید به انریکه فرصت داد اگرچه مقایسه با گواردیولا مناسب نیست اما گواردیولا هم در ابتدا مربی مشهوری نبود
باید تا انتهای فصل صبر کرد تن موقع هم مدیر باشگاه در انتخابات میشود عوض کرد هم مربی


جمعه، ۱۹ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۱۹)
 
sinasina
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
تا اینجای فصل بازیهایی داشتیم که تو ایجاد کردن موقعیت روی دروازه حریف اصلا تیم خوب عمل نکرده مثل بازی با مالاگا و آپوئل و در بازی با ختافه و والنسیا بازی به معنای واقعی کلمه گره خورده بود و این به نظر من میتونه فقط یه دلیل داشته باشه اون هم ضعف تاکتیکی تیم هست که ناشی از ترکیبهای عجیب انریکه هست. بدترین حرکتی که از اول فصل رو ترکیب تیم انجام داده این بود که تو بازی با رئال متئو رو که خیلی کند هست در دفاع چپ قرارش داد و نتیجه رو هم دید
باید اینو بدونیم که باشگاهی که در طول تابستان این همه هزینه کرده تا بازیکنهای جدید بیاره نباید اینطوری نتیجه بگیره چون باشگاهی مثل بارسا که حداقل میتونیم بگیم دومین تیم پر افتخار اسپانیا هست نباید مکانی برای صحیح و خطا کردن یه مربی باشه.
دوره دومی که فن خال به بارسا اومد رو یادتون باشه هم تاکتیکهای عجیب و غریبی اتخاذ می کرد و هم با بازیکنها درگیر شده بود و در نهایت نیم فصل انداختنش بیرون!


پنج‌شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۱۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
همین تابستون میخوان انتخابات برگزار کنن خدا کنه لاپورتا یا هرکی که میاد تفکرات خوب داشته باشه و همبستگی به تیم برگرده


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۲۰:۲۰)
 
Mac.tavish
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
حرف آخرم این ک اگه انریکه باید تیم قهرمان لالیگا یا لیگ قهرمانان کنه و تیمش نسبت به فصل پیش چه از لحاظ نتیجه چه از لحاظ سبک و شیوه بازی عملکرد بهتری داشته باشه با تمام توان ثابت کرده به هیچ وجه این توانایی نداره ولی اگر به قوش شما دومی در لالیگا و اول شدن در گروهی لیگ قهرمانان راضی کننده باشه و باخت در ال کلاسیکو و یا مقابل تیم های بزرگ دیگر ُ نداشتن حتی یک موقعیت مقابل مالاگا بازی تقریبا برابر والنسیا و پاریس و به سختی بردن ویاریال و آپویل و باخت مقابل سوسیداد و ... هم مشکلی نداشته باشه همه با هم پشتیبان انریکه خواهیم بود!!‌ والسلام...


حرف خیلی خوبی بود کاملا موافقم . واقعا این بازی های ضعیفو ندیدن . فقط بردهای 5 تا 6 تایی میبنن . اونا هم اگه مسی نبود نهایت 1-0 یا 2-0 میبردیم تازه اگه شانس باهامون بود .
میگید جلوی سوسیداد 17 تا حمله داشتیم . قبول 17 تا داشتیم ولی کلا 2-3 تاش جدی بود و طرف چارچوب . بازی با مالاگا ندیدید ؟؟ دریق از 1 حمله .
متاسفانه ما تعداد حمله و پاسهای بیهوده به تعداد گل ترجیه میدیم .
من از 2000 تا الان بازی بارسا دنبال میکنم . از 2004 به بعد تغریبا تمام بازیهاشو دیدم . تا پارسال جوری بارسا بازی میکرد که خواب از کلت میپرید . ولی الان بازیهای تیمو میبینی فقط خمیازه میکشی . هیچ لذتی تو بازیهای این فصل بارسا دیده نمیشه . هیچ نشاطی نداره بازیهاش . به جز 1-2 مورد که میشه استثنا قائل شد بقیه بازی ها واقعا خسته کننده بود .
دلیل اینکه این همه کورکورانه حمایت میکنید از انریکه چیه نمیدونم .
درسته این اوضاع در حال حاظر به نفع تیم ولی در بلند مدت کاملا به نعع تیمه .
تیم تغییرات میخواد و باید از یه جا شروع بشه .
این حرف که میگید هرکی انتقاد میکنه و هرکی میگه انریکه و بارتومئو باید برن طرفدار نیستن و رئالی هستن . مثل این میمونه که تو یه کشور انقلاب در حال رخ دادن باشه و بگی اون مردمی که دارن انقلاب میکنن ماله کشور بقلی هستن و اومدن اینجا فقط جو سازی کنن .
در حال حاظر رئالی ها خدا خدا میکنن که این مدیریت و کادر فنی بمونه تو بارسا تا مسی و بقیه ستاره ها برن .

اگه اوضاع اینجوری باشه من به شخصه دوست دارم مسی و بقیه ستاره ها برن تا اینکه تو تیمی که مدیریت فاسد داشته باشه بازی کنن .

بارسا الان فقط متکی به بازیکناست . فقط کافیه 1-2 تا مصدومیت رخ بده . تیم یهو افت میکنه . هیچ تاکتیک و برنامه ای نداره برای وقتی که مسی نیست نیمار نیست و ..


اتحاد این نیست که برای اینکه آبرومون جلوی رئال و بقیه رقیبها نره از بی کیفایتی و فساد مدیریت چشم پوشی کنیم و بگیم بابا دروغه چرته و ...

Tots Units fem Forcaاگر با هم باشیم، پیروزیم!
درسته اگه با هم باشیم پیروزیم . ولی با هم نیستیم .
من از بارسا حمایت میکنم تا اخر عمرم . ولی نمیتونم وقتی میبینم داره خراب میشه سرمو بکنم زیر برف بگم از بازی بعدی درست میشیم از هفته بعد همرو میبریم .


زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۹:۴۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
یادمون نره بارسای تاتا که انریکه جانیشنش شده نیم فصل اول فقط ۲ امتیاز از دست داد . از ۳ بازی مقابل ریال ۲ برد بدست آورد و لیگ قهرمانان هم به راحتی میلان و منچستر سیتی از پیش رو برداشت.
حرف آخرم این ک اگه انریکه باید تیم قهرمان لالیگا یا لیگ قهرمانان کنه و تیمش نسبت به فصل پیش چه از لحاظ نتیجه چه از لحاظ سبک و شیوه بازی عملکرد بهتری داشته باشه با تمام توان ثابت کرده به هیچ وجه این توانایی نداره ولی اگر به قوش شما دومی در لالیگا و اول شدن در گروهی لیگ قهرمانان راضی کننده باشه و باخت در ال کلاسیکو و یا مقابل تیم های بزرگ دیگر ُ نداشتن حتی یک موقعیت مقابل مالاگا بازی تقریبا برابر والنسیا و پاریس و به سختی بردن ویاریال و آپویل و باخت مقابل سوسیداد و ... هم مشکلی نداشته باشه همه با هم پشتیبان انریکه خواهیم بود!!‌ والسلام...

با این وضعیتی که الان داره تیم عین پارسال نتیجه بگیریم خیلیه پارسال لااقل یهو افت کرد تیم نه که همش نوسان داشته باشه به نظر من یوونتوس قدرتش با بارسا یکیه تو این وضعیت هرکار که اونا بکنن احتمالا بارسا هم میتونه انجام بده با این تفاوت که لیگ اسپانیا سخت تر از ایتالیاست ولی ایشالله وضعیت بهتر بشه حتی از وضعیت رئال که خوب میبره


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۸:۴۲)
 
leila_leo
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
مدیر محترم، خیلی از دوستان اگه انتقاد می کنند، به هیچ وجه هم طرفدار الکی نیستند! واقعا و با تمام وجود، طرفدار بارسای عزیزند. چون دلمون می سوزه و نگران تیم هستیم، انتقاد می کنیم. کسی هم قصد تخریب و جو سازی نداره.
بله، درسته، یک هوادار واقعی باید در روزهای سخت طرفدار تیمش باشه و حمایتش رو قطع نکنه، ولی دلیل نمی شه که چشمشو همین طوری ببنده که! باید احترام انریکه به عنوان یکی از اسطوره های بارسلون، حفظ بشه، قطعا و شکی هم درش نیست؛ ولی این به این معنا نیست که همین طور بمونه. ملت مسی رو خیلی بیشتر از انریکه دوست دارند، خیلی! حالا غیر از این مسأله، کاری به دوم بودن تیم در جدول ندارم. یک مسأله ای که بعید می دونم کسی بتونه انکارش کنه اینه که در بعضی از باریها، خدا وکیلیش تیم خیلی سخت گل می زنه. می بینیم همش داره حمله می کنه ولی نمی تونه دروازه حریف رو باز کنه. آیا این ایراد نیست؟؟؟ بابام جان! حتما یک جای کار می لنگه دیگه! واقعا زمان گوآردیولا که تازه نیمار و سوآرز هم نبودند، تیم خیلی روانتر بازی می کرد. سرمربی بارسا، باید در حد نام بزرگ تیم، باشه. ای کاش که هر چه سریعتر مشکلات تیم حل بشه و تیم محبوبمون به روزهای اوجش برگرده. ان شاالله.


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۸:۳۳)
 
leo_10
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
این جا و زیر این پست شاید خیلی مربوط و منطقی نباشه تحلیل عملکرد تیم ولی برای اینکه بی جواب نذارم کامنتتون چند نکته رو مرور میکنم:
۱- فک کنم رو اینکه کارنامه مربی گری انریکه به هیچ وجه برای به عهده گرفتن سکان مربی گربی تیم بزرگ بارسا اونم بعد چند فصل ناکامی قابل قبول نبوده اونم زمانیکه مربی رقبای بارسا امثال مورینیو و آنجلوتی و گواردیولا هستند انفاق نظر داشته باشیم و نیازی به بحث و استدلال نباشه
۲- حالا بریم سراغ این فصل و بارسای انریکه:
- اول از همه باید مشخص کنیم ک دقیقا چه انتظاری باید از انریکه داشته باشیم. انریکه در پی اخراج تاتا ماذتینو سرمربی بارسا شد پس طبیعتا باید عملکرد بهتری نسبت به بارسای فصل پیش داشته باشه .
یک نکته مهم هم که باید در تحلیلمون لحاظ کنیم این که بارسا با وجود ستاره های بزرگی ک در اختیار داره و با توجه به اینکه سبک بازیشون هم به سبب چندین سال کنار هم بازی کردن بازیکننان شاخص تیم کاملا شکل گرفته حتی بدون مربی هم اگر روحیه و انگیزه مناسب داشته باشند مقابل خیلی از تیمها مخصوصا تیم های اسپانیا میتونن به راحتی پیروز بشن.
با در نظر داشتن این نکات به نظر من وظیفه انریکه و انتظاری ک ب تبع از اون میره این ک :
۱- وقف دادن هرچه سریعتر بازیکنان جدید با تیم و بازی گرفتن مناسب از آن ها و برای سنجش موفقیت انریکه تو این امر مهم فقط کافیه یک دو بازی از سوارز تو لباس لیورپول مرور کنید یا بازی های راکیتیج در سویا !
۲- تعویض های مناسب برای تغییر جریان بازی در شرایط حساس و انتخاب ترکیب های ایده آل و مناسب. مرور کنید بازی مقابل ریال سوسیداد -آلمریا -ریال مادرید و همچنین در نظر داشته باشید که هنوز انریکه بعد از گذشت یک نیم فصل به یک ترکیب ثابت دست پیدا نکرده!!
۳ - برطرف کردن نقاط ضعف سبک بازی بارسا برای غلبه بر تیم های اتوبوسی و موفقیت در بازی های بزرگ: مرور کنید بازیهای این فصل مقابل مالاگا(رکورد نزدن حتی یک شوت به سمت چهارچوب) ویاریال - پاریسن ژرمن - ریال مادرید - ریال سوسیداد - والنسیا - آپویل(رفت) و....
۴- ارتباط صمیمی و دوستانه با بازیکنان تیم و ایجاد انگیزه و روحیه جنگندگی . این تنها چیزی بود ک انتظار داشتم انریکه از پسش بر بیاد. مرور کنید فیلم یکی از شبکه های اسپانیا از نیمکت بارسا از واکنش نیمار و مسی بعد از دریافت گل مقابل سوسیداد .

یادمون نره بارسای تاتا که انریکه جانیشنش شده نیم فصل اول فقط ۲ امتیاز از دست داد . از ۳ بازی مقابل ریال ۲ برد بدست آورد و لیگ قهرمانان هم به راحتی میلان و منچستر سیتی از پیش رو برداشت.
حرف آخرم این ک اگه انریکه باید تیم قهرمان لالیگا یا لیگ قهرمانان کنه و تیمش نسبت به فصل پیش چه از لحاظ نتیجه چه از لحاظ سبک و شیوه بازی عملکرد بهتری داشته باشه با تمام توان ثابت کرده به هیچ وجه این توانایی نداره ولی اگر به قوش شما دومی در لالیگا و اول شدن در گروهی لیگ قهرمانان راضی کننده باشه و باخت در ال کلاسیکو و یا مقابل تیم های بزرگ دیگر ُ نداشتن حتی یک موقعیت مقابل مالاگا بازی تقریبا برابر والنسیا و پاریس و به سختی بردن ویاریال و آپویل و باخت مقابل سوسیداد و ... هم مشکلی نداشته باشه همه با هم پشتیبان انریکه خواهیم بود!!‌ والسلام...


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۸:۱۱)
 
سوداگر
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
Tots Units fem Forcaاگر با هم باشیم، پیروزیم!


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۷:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
مربی باید در حد و اندازه تیم باشه انریکه هر چقدرم خوب باشه ظرف بارسا واسش بزرگ بود

دوست عزیز حرف روی هوا زدن نه کاری داره و نه ارزشی! این چیزا که میگید صرفا یک سری تصورات شخصیه نه واقعیت! قطعا کسی بهتر و مناسبتر از انریکه برای بارسا نیست.

اون کسی که میاد میگه مورینیو بشه بارسا اصلا چیزی از فلسفه بارسا می دونه یا فقط دنبال نتیجه است؟ کسایی که دنبال نتیجه صرف هستن بهتره برن سراغ تیمهایی که فلسفه شون نتیجه گرفتن به هر قیمتیه، مثل رئال!

تمام شایعات اخیر و تمام چیزایی که پشت سر انریکه گفته میشه توهماتی بیش نیست و هیچ کدوم هیچ سند و مدرک و اعتباری ندارن! از بد بودن تیم که ادعای خنده داریه و از روی آمار هم قابل اثباته (که به زودی یه مقاله در موردش می نویسم) تا درگیری انریکه با مسی یا سایرین. لطفا روی حقایق صحبت کنید نه تصورات شخصی!


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۷:۱۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
دوستان فصل قبل که همه علیه تاتا بودن بنده تمامی این مسایل رو گفتم. مربی باید در حد و اندازه تیم باشه انریکه هر چقدرم خوب باشه ظرف بارسا واسش بزرگ بود این از همون ابتدا هم مشخص بود یه دلیله واضحشم همین مشکلی که با مسی پیدا کرده. اینکه فکر می کردن انریکه گواردیولای دیگه می شه کاملا اشتباه بود.

اگه داستان مثل فصل پیش بشه یا اخراج میشه یا مثل تاتا استعفا میده خودش قبل اینکه بندازنش بیرون بعدشم مثل الانه تاتا میگه من عجله کردم و هیچی ب مسی یاد ندادم و فلان تازه اگه به اندازه تاتا فروتنی و جرات داشته باشه که به اشتباهاتش اعتراف کنم که البته بعید میدونم البته من تفاوتی در تیم فصل قبل با الان نمیبینم چون فصل پیش بود بازی هایی که همه بودند و نبردیم مثل چند بازی قبل این فصل اونجا نیم فصل اول سانچز و نیمار جر نبود مسی و رو کشیدن و بعد اومدنش هم مشکلات قضایی داستان درست کرد امسال هم که حتیزمانی که بودن همه بازیکنا بازم باخت و تساوی و نمیدونم اختلافات داخلی خلاصه که اینجوری پیش بره میشه مثل فصل قبل


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۶:۳۶)
 
Fabregas007
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
دوستان فصل قبل که همه علیه تاتا بودن بنده تمامی این مسایل رو گفتم. مربی باید در حد و اندازه تیم باشه انریکه هر چقدرم خوب باشه ظرف بارسا واسش بزرگ بود این از همون ابتدا هم مشخص بود یه دلیله واضحشم همین مشکلی که با مسی پیدا کرده. اینکه فکر می کردن انریکه گواردیولای دیگه می شه کاملا اشتباه بود.


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۶:۱۱)
 
omid-soz
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
قرار است امروز هیئت مدیره بارسلونا در مورد اتفاقات اخیر باشگاه بحث کنند و گفته می شود یکی از موضوعات، انجام انتخابات ریاست باشگاه در سال 2015، یک سال زودتر از موعد مقرر است.


واقعا راسته این موضوع؟
اگه راس باشه که بنده منفجر میشم از خوشحالی


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۵:۵۰)
 
zarringr
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
کم مونده بگین این ریال یکی از بهترین تیمای تاریخه. همین تیمی که ازش تعریف میکنید ببینید ٢ تا از بهترین بازیکناش رو از دست داده ولی مربی چطور تیم رو جمع کرده که یکی از مدعی های ااصلی قهرمانیه امساله.

دقیقا ! هنر یه مربیه ک چطور از بازیکنش بازی بگیره ... بنظرت اگر نیمار سوراز مسی زیر دست انجلوتی ،پپ یا مورنیو بودن کی میتونس جلوی تیمهاشون رو بگیره؟؟ همین سوارزی ک اینقد تو بارسا ضعیف کار میکنه اقای گل اروپا بوده ... پس مقصر مربیه نه بازیکن ... وقتی یه مربی سوارزو کناره ها بازی میده دیگه بیشتر از این نمیشه انتظار داشت ازش ...


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۵:۴۱)
 
sabzake
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
عزیز، لطفا جای این حرفا که این روزا یکی میگه و بقیه بدون فکر تکرار می کنن، ۴ تا دلیل برای حرفات بیار! بیا نتایج تیم رو تحلیل کن ببینیم چطور دومی تو لیگ با ۱ امتیاز کمتر از بهترین و اماده ترین رئال دهه و صعود مقتدرانه تو لیگ قهرمانان اسمش عملکرد ضعیفه!

کم مونده بگین این ریال یکی از بهترین تیمای تاریخه. همین تیمی که ازش تعریف میکنید ببینید ٢ تا از بهترین بازیکناش رو از دست داده ولی مربی چطور تیم رو جمع کرده که یکی از مدعی های ااصلی قهرمانیه امساله.
شما برای سطح دانش ایشون به بازی با ریال نگاه کنید که متیو که کل فصل دفاع وسط بوده رفته راست بازی کرده و چقدر هم بد بوده و راکیتیچ که همیشه بازیکن ثابت بوده به نیمکت منتقل شده.
یا بازی با المریا فک کنم که مربی اومد گفت بازیه ساده ایه و مسی و پدرو و مونیر رو گذاشت حمله وقتی گل خوردیم فهمید چه خبطی کرده و نیمار رو کشوند تو که بردیم خوشبختانه.
یا بازی قبلی که مونتویا که هیچ اعتقادی بهش نداره رو گذاشته تو با اون ترکیب تخیلی ولی متاسفانه برای پشیمونی یکن دیر شده بود.
بارسا تو 21 بازی اخیر تو هیچ 2 بازی پشت همی از ترکیب یکسان استفاده نکرده وقتی این بازیکنا با هم بازی نکنن هماهنگ نشن نمیدونم چطور میخوان جلو بایرن و چلسی و ریال نتیجه بگیرن


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲)
 
alirezagh
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
هوادار واقعی در هر شرایطی از تیمش حمایت میکنه این حرف کاملا درست و به جاست ولی حمایت از تیم دقیقش معنیش چیه جناب مدیر ؟؟ خیلی احمقانس تصور کنیم حمایت از تیم یعنی حمایت چشم بسته از همه بازیکنا و کادر فنی و.... حمایت از تیم یعنی پشتیبانی از بازیکنا و سر مربی که به پیشرفت و موفقیت تیم کمک میکنند نه از همشون! با استدلال شما کلا نباید هیج وقت ی مربی اخراج یا ی بازیکن فروخته بشه!!
اتفاقا تو این مقطع حمایت از انریکه دقیقا نقطه مقابل حمایت از تیم. فک نمیکنید بهتر دیگه تعصب کنار بذارین؟؟ لطف کنید فقط یک نقطه روشن تو عملکرد یا کارنامه انریکه بگین تا ما هم مثل شما بتونیم به این مرد امیدوار باشیم.
انریکه به هیچ وجه کارنامه قبول قبولی برای تصدی مربی گری بارسا نداشت و در ی اقدام کاملا احساسی و احمقانه سرمربی بارسا شد. و حالا بعد حدود گذشت ی نیم فصل احمقانه بودن این تصمیم با عملکرد ضعیف تیم چه در نتایج چه در سبک و شیوه بازی این بیشتر نمود پیدا کرده( .
به هر حال امیدوارم اگر قراره انتخاب سرمربی بعدی به روال این چند سال همین انریکه بمونه در غیر اینصورت ک البته از مدیر فعلی بارسا کاملا بعید اخراج انریکه بهترین تصمیم در راستای حمایت از تیمه.




چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹)
 
amircatalan
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
منم موافق حمایت کامل از تیم در سخت ترین زمان ها هستم.اصلا اصل هواداری همینه
وقتی هم حواشی و مشکلات ایجاد میشه باید از تیم حمایت کرد ولی نه وقتی اون مشلات و حواشی از داخل خود تیم ایجاد شده باشه و ریشه مشکلات از داخل خود باشگاهه!
دقیقا هرچی مشکل الان داریم حداقل 80 درصد دلیلش ندانم کاری های مدیریت و اشتباهات فاحش مدیریتی و فنی هست.
منچستر یه بار اشتباه کرد با آوردن مویس ولی بعد اشتباهشو اصلاح کرد و فن خال رو آورد.کسی که اسم اون نیمکت تیمو تحت تاثیر قرار داد نه اینکه خودش تحت تاثیر نیمکت قرار بگیره.
تو بارسا چند بار پشت سر هم داره یه اشتباه تکرار میشه و هیچکس درس نمیگیره.نیمکت بارسا شده جای کسب اعتبار برای تاتا و انریکه و...
انریکه تو رم هم نشون داد با ستاره های محبوب نمیسازه.این حرف معنیش بازیکن سالاری و حمایت من از مسی در مقابل انریکه نیست ولی نمیشه تقصیرات اون رو هم نادیده گرفت.بازی با سوسیه داد یه موقعیت مناسب بود برای کم کردن اختلاف با رئال ولی به راحتی هرچه تمام تر به خاطر لج بازی و اشتباهات کادر فنی از دست رفت..."این بیشتر از یه باخت در 10 بازی ای هست که جناب مدیر سایت میگه!"
حمایت از خود بارسا شرط اصلیه و همیشه باید وجود داشته باشه ولی حمایت بی دلیل از افراد...
حمایت از زوبی زارتا خیانت به بارسا بود.الانم حمایت از بارتومئو خیانت به بارسا هست.و احتمالا تا یکی دو بازی دیگه حمایت از انریکه...!
خودمونم با حواشی خارجی و مشکلاتی که مادرید ایجاد میکنه گول نزنیم.این چیزا همیشه بوده.وسعتی به طول تاریخ داره ولی بارسا اکثر مواقع موفق و قدرتمند بوده و مشکلات خارجی روش تاثیر نذاشته


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۳:۴۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
این خود انریکه بود که همه رو ناامید کرد و تیشه به ریشه ی خودش زد.
هیچ تیمی تو دنیا اینقدر ترکیب رو هر بازی عوض نمیکنه.
تا تیم هماهنگ میشه، گند میزنه به ترکیب.
به نظر من ترکیب ایده آل بارسا همه میدونند اینه :
دروازبان : براوو
مدافعان : پیکه، متیو (بارترا)، آلبا، آلوز
هافبک ها : اینیستا، ماسکرانو (بوسکتس)، راکیتیچ (ژاوی)
مهاجمان : مسی، سوارز، نیمار

حالا میشه یه تغییرات جزیی داد مثلن ماسکرانو بره دفاع و بوسکتس بره هافبک جاش.
ولی کلن ماسکی توی هافبک عالی بازی میکنه.

هر بار که با این ترکیب بازی کرده، فوق العاده روان و دیدنی بودند.

کسایی که موافق این ترکیب هستند نظر بدن.

دقیقا موافقم .یک نکته ای که هست اینه که واقعا روحیه فصل های زمان گواردیولا و تیتو رو که ندارن بازیکنا هیچ حتی مثل اول فصل هم نیستن و واقعا حس میشه یک سری مشکلاتی وجود داره و نمیشه انکار کرد و به نظرم دیگه وقتشه سوارز به خودش بیاد و گلزن بشه و مسی مثل جام جهانی بازیکنه که همه کار بکنه و گلزن فقط اون نباشه نیمار خوبه واقعا ولی سوارز الان اصلا خوب نیست خداییش الکسیس سانچز نباید میرفت اگه الان تو بارسا بود مثل همین الانش توی آرسنال بود چون خوب بودنش رو هم توی بارسا و بعد توی تیم ملی اثبات کرد ولی نتونستن نگهش دارن برخلاف رئال که این همه بازیکن معروف داره و باقیمتای بالا و این اتفاقات بی دلیل نیست و نشان از یک ضعف بزرگ داره ضعفی که فقط به سیستم بای کردن مربوط نیست به مدیریت ربط داره به علاقه قلبی بازیکنا و خوشحال بودن اونا از حظور در بارسا .هرچی هم فکر میکنم میبینم بارترا اگه جابمونه کمتر میسوزم تا این متیو بخدا خیلی بد جا میمونه فقطم خطا میکنه خلاصه اینکه
دروازه بان:براوو
دفاع:آلبا(آدریانو یکم سرعتش کمه و البته دیگه فرقی هم نداره چون مثل فصل قبل از اون سمت کاری انجام نمیده همه کارارو نیمار انجام میده و حتی اینیستا هم مثل قبل نیست و حرکت سرعتی با نیمار انجام نمیده)پیکه،بارترا(ماسکرانو)،دنی آلوز(به هیچ وجه الان جایگزینی در تیم واسش نداریم)
هافبک ها:ژاوی(رافینیا)ماسکرانو(بوسکتس)،راکیتیچ(اینیستا:به همو دلیل که سرعت قبل رو نداره)
مهاجمان:سوارز و مسی و نیمار


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۳:۳۵)
 
alirezagh
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
خدا کنه هرچه سریع تر از انریکه خلاص بشیم این بهترین اتفاق فصل میتونه باشه
زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۳:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
حالا بعد حدود گذشت ی نیم فصل احمقانه بودن این تصمیم با عملکرد ضعیف تیم چه در نتایج چه در سبک و شیوه بازی این بیشتر نمود پیدا کرده

دوست عزیز، لطفا جای این حرفا که این روزا یکی میگه و بقیه بدون فکر تکرار می کنن، ۴ تا دلیل برای حرفات بیار! بیا نتایج تیم رو تحلیل کن ببینیم چطور دومی تو لیگ با ۱ امتیاز کمتر از بهترین و اماده ترین رئال دهه و صعود مقتدرانه تو لیگ قهرمانان اسمش عملکرد ضعیفه!

تیم تا حالا هم خوب بازی کرده هم خوب نتیجه گرفته. وقتی تیم ۱۰ تا بازی می بره و بعدش یه بازی می بازه، مسلما هوادار واقعی میاد حمایت می کنه. اونی که داره بارسا رو تخریب می کنه این به اصطلاح هوادارها هستن!

کاش لااقل متوجه بودید این هجمه های رسانه ای چقدر به تیم ضربه می زنه و کیا پشت این جریانا هستن و انقدر راحت آب به آسیاب دشمن نمی ریختید!


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۲۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
گرچه دیگه تیم اون روحیه همبستگی زمان گواردیولارو نداره ولی این قدم که این رسانه ها دامن میزنن شرایط بد نیست ...
من همون اول گفتم با انریکه مخالفم ولی تعویض سرمربی وسط فصل بدترین کار ممکنه .
منم موافقم فعلا فقط حمایت و اتحاد ...



چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۱۱)
 
Gold.Marble
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
چه پست حماسه ای!!
اصلا مسیــر هواداری من از تیم رو عوض کرد . .

وقتی کسی دوستدار واقعی باشه همه چیز بی تاثیره روش ..
کسایی هم ک مخالفن طرفدار واقعی نیستن. .

پ.ن: اکاری=اناری :)


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۰۳)
 
leo_10
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
هوادار واقعی در هر شرایطی از تیمش حمایت میکنه این حرف کاملا درست و به جاست ولی حمایت از تیم دقیقش معنیش چیه جناب مدیر ؟؟ خیلی احمقانس تصور کنیم حمایت از تیم یعنی حمایت چشم بسته از همه بازیکنا و کادر فنی و.... حمایت از تیم یعنی پشتیبانی از بازیکنا و سر مربی که به پیشرفت و موفقیت تیم کمک میکنند نه از همشون! با استدلال شما کلا نباید هیج وقت ی مربی اخراج یا ی بازیکن فروخته بشه!!
اتفاقا تو این مقطع حمایت از انریکه دقیقا نقطه مقابل حمایت از تیم. فک نمیکنید بهتر دیگه تعصب کنار بذارین؟؟ لطف کنید فقط یک نقطه روشن تو عملکرد یا کارنامه انریکه بگین تا ما هم مثل شما بتونیم به این مرد امیدوار باشیم.
انریکه به هیچ وجه کارنامه قبول قبولی برای تصدی مربی گری بارسا نداشت و در ی اقدام کاملا احساسی و احمقانه سرمربی بارسا شد. و حالا بعد حدود گذشت ی نیم فصل احمقانه بودن این تصمیم با عملکرد ضعیف تیم چه در نتایج چه در سبک و شیوه بازی این بیشتر نمود پیدا کرده( .
به هر حال امیدوارم اگر قراره انتخاب سرمربی بعدی به روال این چند سال همین انریکه بمونه در غیر اینصورت ک البته از مدیر فعلی بارسا کاملا بعید اخراج انریکه بهترین تصمیم در راستای حمایت از تیمه.


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۵۱)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
با این شکست انتقادها بیشتر و پر رنگتر شدند موضوع فقط این شکست نیست تیم اصلا خوب بازی نمیکنه واصلا هیچی ثباتی در ترکیبش وجود نداره تو هر بازی. یه ترکیبی میچینه اینجوری تمرکز بازیکنان به هم میریزه همه میگن ژاوی و انیستا افت کردند ولی کسی نقش مربی را تو افت ها نمی بینه بیشتر بازی ها با نبوغ مسی بردیم نه با تاکتیک تیمی خیلی ها از دفاع انتقاد میکنند ولی به نظرم مشکل ما گلزنیه!!!یک نگاه به ریال کنید بیشتر از ما گل خور ده اند اما تو هر بازی. میانگین ۲گل را دارند انریکه مربی خوبی نیست واسه بازیکنان بزرگ باید مربی بزرگ. اورد نه یک کار اموز مربی گری


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
ترکیب بارسا تو اکثر بازیها همینه دیگه. ولی قرار نیست ۱۰۰ درصد ترکیب اصلی بازی کنه که. بالاخره باید به جوونا هم بازی برسه.

تیم چه مشکل هماهنگی داره وقتی تو همین بازی سوسیداد ۱۷ تا حمله می کنه به دروازه حریف؟ ۲ تا از اون همه موقعیت رفته بود توی گل الان انقدر جوسازی رسانه ای نمی شد.


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۳۸)
 
sinas1384
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
این خود انریکه بود که همه رو ناامید کرد و تیشه به ریشه ی خودش زد.
هیچ تیمی تو دنیا اینقدر ترکیب رو هر بازی عوض نمیکنه.
تا تیم هماهنگ میشه، گند میزنه به ترکیب.
به نظر من ترکیب ایده آل بارسا همه میدونند اینه :
دروازبان : براوو
مدافعان : پیکه، متیو (بارترا)، آلبا، آلوز
هافبک ها : اینیستا، ماسکرانو (بوسکتس)، راکیتیچ (ژاوی)
مهاجمان : مسی، سوارز، نیمار

حالا میشه یه تغییرات جزیی داد مثلن ماسکرانو بره دفاع و بوسکتس بره هافبک جاش.
ولی کلن ماسکی توی هافبک عالی بازی میکنه.

هر بار که با این ترکیب بازی کرده، فوق العاده روان و دیدنی بودند.

کسایی که موافق این ترکیب هستند نظر بدن.


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۲۸)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
باشگاه به این بزرگی و قدرتمندی نباید با چنین چالش هایی از پا دربیاد . مسی هم به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ نباید به این همه هوادار پشت کنه


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۱:۱۳)
 
shakib10
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
از زمانی که گواردیولا رفته شب و روز ما با حسرت و اندوه بوده، سالهاست همه ما میتونیم که مشکل اصلی تیم خط دفاعی هست ولی مدیران و مربی نفهمیده.
شما از کجا میدونی نخریدن بازیکن در دفاع از سرمربیه؟؟؟پ زوبی چکارس؟؟؟انریکه فقط ی بازیکن رو پیشنهاد داده بود اونم سوارزه .و الا سرمربی همیشه بازیکن تعیین نمیکنه


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۱۹)
 
hadimoghadam
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
سلام، در اینکه لوئیزانریکه یکی از اسطوره های بارسلونا هست شکی نیست اما قرار نیست هر اسطوره ای مربی بزرگی ببشه. مورینیو حتی بازی هم نکرده، ولی نشون داده که مربی و بزرگی هست ما طرفدارها داریم با تیم بارسلونا زندگی میکنیم از زمانی که گواردیولا رفته شب و روز ما با حسرت و اندوه بوده، سالهاست همه ما میتونیم که مشکل اصلی تیم خط دفاعی هست ولی مدیران و مربی نفهمیده.


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۰۷)
 
messi-.10
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
برات آرزو موفقیت داریم پیروزی تو پیروزی کل مجموعه بارساست و لی سعی کن کمتر اشتباه کنی دیگه بسه
فراتر از یک باشگاه


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۸:۱۱)
 
sha65
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
ببینید دوستان انگیزه دادن به بازیکنای تیم از دانش فنی مربی مهم تره . مربی میتونه اشتباه فنی بکنه ولی بازیکناش با دوندگی و حس برتری جویی جبراتش کنند .حالا ما تیمی داریم که بازیکناش قهرمان اروپا ، جهان در رده باشگاهی و ملی برای چندین مرتبه شدند به نظرتون انریکه می تونه این انگیزه را به این بازیکنا بده؟؟؟
گواردیولا و مورینیو که خدای حرفه خودشون به حساب میاند درست زمانی تیماشون رو ترک میکنند که نتونند به بازیکناشون انگیزه بهتر بازی کردن بدند.
موضوع انتقاد از مربی نیست موضوع بیرون آوردن تیم از حالت خلسه با یک مربی با دیسیپلین و دانش فوق العاده اس که بازیکنا را به خودشون بیاره.


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۵:۰۰)
 
sabzake
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
اها هوادارای منچستر هم پس باید از مویس حمایت میکردن دیگه. جالبه انریکه رو با کلوپ مقایسه میکنید برین ببینین اون واسه دورتمند چیکار کرده بعد بیاین از حمایت هودارای دورتمند بگید.
مربی که بازی خونی نداره ترکیب اصلی رو میزاره بیرون تو یه زمین نحس اون هم بازی به این مهمی نمیدونم چه حمایتی اخه.
متاسفانه مدیر سایت چشمشون رو رو حقیقت بستن و فقط چون انریکه بازیکن بارسا بوده از اول فصل دارن حمایت بیجا میکنن ازش


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۴:۵۰)
 
6+5=11
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
انریکه حمایتت میکنیم
مرگ بر امریکا


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۲:۳۶)
 
zarringr
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
الزاما یک بازیکن خوب مربی خوبی قرار نیس بشه ... انریکه درسته تو تیمای پایه بارسا نتیجه داده ... ولی خداییش اگر مربی خوبی بود رم رو تیم نهم ایتالیا نمیکرد ... تو سلتا تقریبا خوب بود چون سلتا تیم بزرگی نیس در حد بضاعت نتیجه گرفت ولی اگر مربی خارق العاده بود مث بیلسا با بیبائو بهترین نتایجو میگرف .... یا مث کلوپ با یه تیم عادی بهترین نتایجو میتونس بگیره ... مورینیو اصلا بازیکن نبوده ولی یکی از بهترین مربیان دنیاس ... انریکه همون محبوبیت قدیمی رو هم ک داشت را داره به فنا میده ... البته باید تا بازی با اتلتیکو صبر کرد به شخصه اگر انریکه بتونه اتلتیکو رو شکست بده... نظرم بر میگرده !!


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۲:۲۲)
 
MMAMMAL
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
قشنگ تر از این نمیشد گفت......


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۷)
 
Reza180
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
اول از همه تشکر ویژه از سایت برای گذاشتن این خبر‌...واقعا نیاز بود ما باید اتحادمونو حفظ کنیم...خیلی به جا بود آفرین...
.
.
.
نقل قول
اعتمادم نسبت به انریکه خیلی کم شده ولی هنوزم دوسش دارم.....................

منم همینطور....
هیچ وقت بهش چیزی نگفته بودم ولی اون شب بدجوری عصبانی بودم و میخاستم همون لحظه اخراج بشه...
من به این بعد نگاه میکنم که از اشتباهاش درس نمیگیره و در روزای سخت اینده این جور که نشون داد بازم اشتباه میکنه...
وگرنه فدای سرش اصلا ده تا سوتی بده هرمربی ای اشتباه داره ولی به شرطی که از یه سوراخ دوبار نیش نخوره...
.
.
.
.Tots Units fem Forca
اگر با هم باشیم، پیروزیم!

با کمک هم کوه غم ها و مشکلاتو فرو میپاشیم...
زنده باد بارسا و بارسایی

fan:


چهارشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۳ (۱:۳۱)
 
shakib10
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
همچی ارومه من چقدر خوشحالم )
اروم باشید بابا ارومممممممممممممممممم.بعد از هر سختی و سربالایی یک اسودگی و سرازیری هست.صبر کنید تا دوباره روزای خوش رو ببینید.ما باید خوش حال باشیم چونکه تیم ما الان مشکل داره و شرایط سختشو داره رد میکنه اما تیمای دیگه بهترین دورانشون داره به سر میرسه فقط نگاه کنید


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۴۸)
 
bardiya30
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
مطمئن باشید هیچ مشکلی نیست و فردا در نشست خبری انریکه همه چی مشخص میشه و اینقدر فکر این چیزها نباشید و آرامش خودتون رو حفظ کنید و این بازی رسانه ای هست و حالا که مادرید باخته و رسانه های مادریدی ترسیدن روزهای بدشون بیاد اینطور میکنن که باید ریاست باشگاه اینجا خودشو نشون بده و بگه اینها همه حرفهای مفته

بازی با الچه میبینید کههمه چی آرومه یادمه چند بازی آخر گواردیولا میگفتن که با مسی مشکل داره اما آخرین بازی مسی بعد از گل آخرش گواردیولا رو در آغوش گرفت و پایان بازی گفت که مشکلی نداریم و بهترین مربی من هست

حالا به این حرفه گوش نکنید که فقط دارن حاشیه درست میکنن که به موقعش سر تیم خودشون میاد


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۸)
 
zarringr
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
من نمیدونم بین بازیکنا و انریکه علی الخصوص مسی و انریکه مشکل هست یا نه(تا اونجایی ک میدونم ژاوی گفته مشکل هست ) ... اما اگر هس اونی ک باید بره انریکس نه مسی .... هر مربی با مسی نمیسازه باید راشو بگیره از بارسا بره ...


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
تا 1 ماه آخر تو هر سه جبهه شانس بردن جام رو داشتیم. فراموش نکنید ما لیگ رو تو بازی آخر از دست دادیم. رئال رو رفت و برگشت شکست دادیم. اما حالا چی؟

حالا چی؟! ته جدولیم یا 20 امتیاز با صدر فاصله داریم یا از لیگ قهرمانان حذف شدیم؟!


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۰)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
اعتمادم نسبت به انریکه خیلی کم شده ولی هنوزم دوسش دارم.....................


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۹)
 
rslfarhood
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
چه میشه گفت؟ ولی همینو میدونم که ما سال پیش با یه مارتینیوی تازه وارد که تا حالا تو اروپا مربیگری نکرده بود و یه تیم تقویت نشده و داغون که کلی مصدوم داشت( مسی 2 ماه مصدوم بود) تا 1 ماه آخر تو هر سه جبهه شانس بردن جام رو داشتیم. فراموش نکنید ما لیگ رو تو بازی آخر از دست دادیم. رئال رو رفت و برگشت شکست دادیم. اما حالا چی؟


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۷)
 
kamiba
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
باز هم صبر میکنیم. انتهای فصل نقطه پایانی است


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
دوستانی که بی دلیل و به ناروا و تحت تاثیر جوسازی بعضی رسانه ها علیه انریکه موضع گرفتند، بدونن که دارن آب به آسیاب دشمن می ریزن و رئال و رئالی رو خوشحال می کنن! وظیفه یک هوادار حمایته، حتی اگر تیمش ته جدول باشه - مثل هوادارای دورتموند - نه اینکه با یه باخت به مربی تیمش حمله کنه!

تحت تاثیر این بازیهای رسانه ای و تلاش برای ایجاد تفرقه بین آبی و اناری ها قرار نگیرید و بارسایی باشید!


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۳۷)
 
omid-soz
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
با اینکه دل خوشی ندارم از این کادر فنی و مدیریتی ولی بازم میگم:
to all of the words spiceally to our enemies :
Tots Units fem Forca
if we together , We will champion
victory is ours
we wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
فقط بارسا
زنده باد بارسا


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۳۰)
 
zx_ss57
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
عيبى نداره من خوشحالم چون بعد اين طوفان قراره ارامش (لاپورتا)بياد


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۲۶)
 
barca5-0
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
حرف درستیه که تیترش کردید
ولی جلوی ضرر رو از هر جا بگیری منفعته انریکه به درد مربی گری بارسا نمیخوره و داره به بارسا ضربه میزنه تا ضربه ها سنگین تر نشده باید یه کاری کرد


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۲۵)
 
PIQUE3
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
نقل قول
Tots Units fem Forca اگر با هم باشیم، پیروزیم! #InLuchoWeTrust




سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۲۳)
 
barca47
پاسخ به: حمایت در زمان سختی، وظیفه یک هوادار واقعی
انریکه عزیز مسی رو رام خودت کن و این مسخره بازیرو تموم کن.الکی نباید از تیم بری.حیف میشه اگه تو یا مسی برید جو تیم خراب میشه


سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۴ کاربر آنلاین است. (۲۰۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!