به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه انتظار نتیجه خوبی را در برابرا تلتیکو داردمصاحبه
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۱۵:۱۴) (۷۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


سرمربی اف سی بارسلونا در کنفرانس خبری دیروز، در مورد برنامه‌های خود برای کسب هر سه امتیاز بازی برابر مدافع عنوان قهرمانی، اتلتیکو مادرید، در یک بازی جذاب و پر هیجان صحبت کرد.

نیوکمپ برای یکی از بزرگترین جاذبه‌های سال آماده می‌شود، چرا که اف سی بارسلونا میزبان مدافع عنوان قهرمانی لالیگا، اتلتیکو مادرید خواهد بود. در کنفرانس خبری پیش از روز بازی، لوئیز انریکه اعلام کرد که حریف امروز بارسا، یک کاندید جدی برای فتح تمامی عناوین است.


سرمربی آبی و اناری‌ها به شکلی استعاری، قدرت اتلتیکو را یادآور شد: «فصل پیش در این مقطع زمانی، دیگو سمئونه می‌گفت که فکر نمی‌کند تیمش یک رقیب جدی برای کسب عنوان قهرمانی باشد. اما او به همه ما حقه زد. الان هم او همان حرف را تکرار می‌کند، ولی دیگر آن را باور نخواهیم کرد».

وی ادامه داد: «آنها به عنوان یک واحد متحد بسیار عالی بازی می‌کنند. آنها از روی ضربات آزاد و همچنین، روی ضد حمله‌ها بسیار خطرناکند. علاوه بر این، با خرید فرناندو تورس و کانی، آنها به خطر بزرگتری هم تبدیل شده‌اند».

لوئیز انریکه انتظار همان سبک بازی را دارد که در 6 بازی فصل گذشته بین دو تیم، منجر به 5 تساوی و 1 پیروزی برای اتلتیکو شد. وی اما به تیم خود اینگونه روحیه می‌دهد: «تنها تفاوت این بار این است که نتیجه متفاوتی بدست خواهد آمد! این یک چالش جذاب است. این بازی برای من بسیار جالب است. ما انگیزه بسیار بالایی برای این بازی داریم. نیازمند خواهیم بود که اتلتیکو را کنترل کنیم و این به معنی حمله کردن خوب و منظم و با ایده‌های قوی است و در عین حال، باید اطمینان حاصل کنیم که آنها فرصتهایی رو ضربات آزاد بدست نیاورند. در طول این هفته، با تماشای ویدئوهای بازیها و تحلیل سبک بازی آنها، تمرکز خود را بر روی کار بر ضربات آزاد گذاشته‌ایم. دفاع کردن در برابر توپهای بلند، همیشه دشوار بوده است».

لوئیز انریکه ترجیح داد که در مورد هیاهوی پیرامون باشگاه و انبوه شایعات در خلال هفته اخیر، نظری ندهد. او اینگونه توضیح داد: «نظرات و اظهار نظرهای کینه توزانه بسیاری در اطراف تیم جریان داشتند، و اگر بخواهم یکی از آنها را تایید یا تکذیب کنم، باید تمام وقت خود را به رد و تایید شایعات اختصاص دهم و این کار من نیست. این یک بازی خطرناک است و من واردش نمی‌شوم».

از سوی دیگر، درگیر شدن در این مسائل، به منفعت تیم نخواهد بود و این مربی استورایی تاکید داشت که احساس می‌کند مورد حمایت تک تک بازیکنانش قرار دارد. «روزی که احساس کنم بازیکنانم پشت من نیستند، آن روز از اینجا خواهم رفت. اما تاکنون و در هیچ مرحله از شغلم، چنین احساسی نداشته‌ام».

او صحبتهای خود را با این گونه به پایان برد: «هواداران ما احمق نیستند، اما آنها با چیزهایی که مردم می‌گویند بمباران می‌شوند. کاری که ما باید بکنیم این است که سخت کار کنیم تا شادی را برای هوادارانمان به ارمغان آوریم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: لوئیز انریکه انتظار نتیجه خوبی را در برابرا تلتیکو دارد
صد در صد


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۳۲)
 
kamiba
پاسخ به: لوئیز انریکه انتظار نتیجه خوبی را در برابرا تلتیکو دارد
همه طرفدارا انتظار نتیجه خوبی رو دارن. ولی بارسا نیاز به برد در این بازی داره


یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۱۸)
 
m@rc0$
پاسخ به: لوئیز انریکه انتظار نتیجه خوبی را در برابرا تلتیکو دارد
خدایی حسرت پارسال رو میخورم لعنتی ات مادرید رو میتونستیم تو نیوکمپ ببریم و لالیگا رو بگیریم خاک بر سر تاتا اشغال


یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۲۰:۰۵)
 
shakib10
پاسخ به: لوئیز انریکه انتظار نتیجه خوبی را در برابرا تلتیکو دارد
بایدهرجوری شده عالی ترین نمایش رو به زمین بیاریم!!!! مادربدترین شرایط هم خوب روبروشون بازی کردیم.فقط نباید زودگل بخوریم ک کار روخراب میکنه


یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۱۶:۳۸)
 
biology
پاسخ به: لوئیز انریکه انتظار نتیجه خوبی را در برابرا تلتیکو دارد
ما میبریم.


یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۱۶:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!