به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برتری اتلتیکو مادرید در ارقاماخبار بارسا
فرستنده زهرا تفریحی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۱۸:۰۰) (۷۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
خبر تحلیلی گروه اخبار
نویسنده: زهرا تفریحی / FCBarcelona.ir


اتلتیکو مادرید پس از برد شیرین در برابر رقیب پر ادعای خود رئال اکنون آماده ست تا به مصاف قدرتمند‌ترین تیم حال حاظر اسپانیا؛ بارسا برود و در مقابل آبی و اناری پوشان نیز علاوه بر آمادگی همیشگی و شادی از پیروزی شیرین و پرگل خود در برابر الچه آماده رویارویی و به زانو درآوردن حریف مدعی خود اتلتیکو هستند.

این تیم مادریدی، حریف مورد علاقه لئو مسی می‌باشد. مسی با 17 گل درست پشت سر مهاجم سابق سویا با 18 گل قرار دارد، این یعنی با گل زنی امشب مسی، رکورد ارزشمندی دیگر به مجموعه رکوردهای شکسته شده مسی اضافه خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با وجود تمامی برتری‌های بارسا اما در آمار و ارقام این اتلتیكومادرید است که صاحب امتیازات بیشتری است. آبی و اناری‌ها در هشت بازی قبلی خود در لالیگا مقابل این تیم شکست نخورده‌اند.در فصل گذشته دو تیم اتلتیكو و بارسلونا 6 بار مقابل هم قرار گرفتند (‌در 3 تورنمنت سوپرجام اسپانیا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا) و اتلتیكو با یك برد و 5 تساوی، تیم ‌برتر این مصاف‌ها بود. بارسا در این 6 بازی نتوانست حتی یك بار اتلتیكو را شكست دهد و در این بازی‌ها تنها 3 گل از حریف دریافت كرد. اولین مصاف دو تیم در سوپرجام اسپانیا بود كه بارسا توانست به لطف دو تساوی یك- یك در بازی رفت ورزشگاه ویسنته كالدرون و صفر- صفر در ورزشگاه نوكمپ، جام قهرمانی را مال خود كند.

در لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیكو در بازی رفت به یك تساوی ارزشمند دست یافت و در بازی برگشت كه در خانه برگزار می‌كرد، كوكه گل ارزشمندی را برای تیمش به‌ثمر رساند تا تیمش را به دور بعد برساند. در مصاف رفت، دو تیم در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا، بارسا و اتلتیكو كاملاً محافظه‌كارانه بازی كردند و به تساوی بدون گل دست یافتند و اتلتیكو در بازی برگشت دو تیم كه در هفته پایانی لالیگا برگزار می‌شد نیز این احتیاط را حفظ کرد و بازهم تساوی دیگری را از آبی و اناری پوشان بارسا بدست آورد.

این در حالی بود كه آنها در آن بازی دیگو كاستا و آردا توران را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند ولی در نهایت توانستند با كسب یك تساوی ارزشمند مقابل بارسا، قهرمان لالیگا لقب بگیرند. حالا این دو تیم امشب باید در هفته هجدهم لالیگا در ورزشگاه نوكمپ مقابل هم قرار بگیرند. توماس فرمائلن به طور قطع به این بازی نمی‌رسد و کاپیتان تیز هوش بارسا هم به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پشت ساق پا ممكن است نتواند در این بازی تیمش را همراهی کند و كریستین آنسالدی و كانی هم غایبان اتلتیكو در این بازی خواهند بود.

آمار دو تیم

- بارسلونا در 34 تا از 38 بازی‌ خانگی اخیرش در لالیگا به پیروزی رسیده و در 5 تا از 6 مصاف اخیرش مقابل اتلتیكو در تمامی تورنمنت‌ها مساوی كرده.

- اتلتیكو در 6 بازی اخیرش در لالیگا، 5 برد به‌ دست ‌آورده و در 5 تا از 6 مسابقه اخیرش در لالیگا، دست‌كم 2 گل به‌ ثمر رسانده.

- فرناندو تورس با 7 گل، بهترین مهاجم اتلتیکو در بازی مقابل بارسلونا است.

- گریژمان که فقط 174 سانتی متر قد دارد، تا به حال 4 گل با سر خود برای اتلتیکو به ثمر رسانده است. شاگردان سیمئونه این فصل در توپ‌های ارسالی فوق‌العاده عمل کرده‌اند.

- بازی این دو تیم هیچ گاه کسل کننده نبوده، در 15 بازی گذشته 63 گل رد و بدل شده است؛ میانگین 4.3 گل در هر بازی، که بازی این دو تیم را همیشه جذاب نگه داشته است.

امیدواریم امشب هم شاهد یکی دیگر از بازی‌های جذاب و زیبای این دو تیم و البته پیروزی بارسا باشیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: برتری اتلتیکو مادرید در ارقام
برتری بخوره تو سرش ما بهترینیم


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۳۱)
 
kamiba
پاسخ به: برتری اتلتیکو مادرید در ارقام
انشااله امشب بازی رو میبریم و این تلسم رو میشکونیم


یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۱۷)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: برتری اتلتیکو مادرید در ارقام
باید با تمام توانمون جلوشون بازی کنیم


یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۵۵)
 
barca-real
پاسخ به: برتری اتلتیکو مادرید در ارقام
به نظرم بوسكتس بيرون باشه بهتره
تركيب هافبك به نظرم ماسكرانو ( خيلي تو پست هافبك دفاعي باهوشه ) راكيتيچ و اينيستا
بايد دونده و جنگنده باشه


یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۲۰:۲۵)
 
m@rc0$
پاسخ به: برتری اتلتیکو مادرید در ارقام
نباید به خاطر قوی بودن ات مادرید تو ضربات ایستگاهی از بوسکتس به جای ماسکرانو استفاده کنه چون بوسکتس با وجود بلند قدی متاسفانه هیچ وقت هد نمیزنه و قدرت سر زنی خیلی کمی داره


یکشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۳ (۲۰:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۳ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!