به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی رونالدواختصاصی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۳۷) (۵,۸۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

مضحک‌ترین توپ طلای تاریخ را که به یاد دارید؟ بله همان توپ طلایی که با کمپین رسانه‌ای به بازیکنی که هیچ چیز نبرد و هیچ نقشی در هیچ چیز نداشت، صرفا به بهانه درخشش در تک بازی پلی آف جام جهانی و آن هم با نمایش مضحک فیفا در تمدید زمان رای‌گیری - برای اولین و آخرین بار در تاریخ - و با عجز و لابه‌های رسانه‌ای به ستاره پوشالی مادریدی کادو داده شد تا سهمی هم از میلیون‌ها دلار تبلیغات او برای شرکتهای لوازم آرایشی و بهداشتی، نصیب فیفا شود.

و حالا شماره دوم این نمایش «رسوایی» بار دیگر با کارگردانی سپ بلاتر و تهیه کنندگی فلورنتینو پرز و البته بازی درخشان رونالدو (همان CP7 خودمان) به نمایش در آمد. آنها که توپ طلا را به این بهانه واهی که فلان کس تیمش را یک تنه به جام جهانی برده است - که البته با این استدلال یک توپ طلا هم طلب رضا قوچان نژاد است - به این بازیکن دادند، امسال نگفتند که چطور فلان کس در خود جام جهانی هیچ کاری نکرد و تیمش در گروهی آسان از پس تیمی مثل آمریکا هم بر نیامد و با حقارت از دور گروهی حذف شد و خیلی‌ها اصلا متوجه نشدند که فلان کس به برزیل سفر کرده است یا نه!


با این حال، باز هم در سال جام جهانی، در حضور مسی که آرژانتین را بعد از چند دهه یک تنه به فینال برد، و نویری که قهرمان جام شد، توپ طلا باز هم به ستاره محبوب کمپانی‌هایی تبلیغاتی و به نگاه فوتبالی ما، «بدترین بازیکن جام جهانی» کادو داده شد تا عده علاقمندانی که انتظار روزی را می‌کشند که فسادهای مالی پشت پرده فیفا افشا گردد و دیگر پولهای کلان امثال پرز داستانهای فوتبالی را تحریف نکند، روز به روز افزایش یابد!

حالا در این میان کسی سوال نکند که چطور درخشش در یک تک بازی مستحق تمدید مهلت رای‌گیری است اما شکستن رکوردهای تاریخی برترین گلزن لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، فاقد چنین ارزشی است! قصه خیلی واضح‌تر از اینهاست! بله، رونالدو در سال گذشته گل زیاد زد، حتی اگر نخواهیم پنالتی‌ها و به قول خودمانی «گل خالی»‌هایش را بشماریم، باید پرسید واقعا چند تا از این گلها سرنوشت ساز بودند و منجر به صعود و قهرمانی تیمش شدند؟ این سوالها را در کنار صدها و هزارها سوال دیگری که با دیدن تکرار این نمایش به ذهنتان خطور کرده، خودتان پاسخ دهید! سکوت کنید و این بازیهای رسانه‌ای را به امید روزی تحمل کنید که نه برای قهرمان کردن تیم نالایقی بی‌دلیل 6 دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود و نه برای بهترین خواندن بازیکن نالایقی مهلت رای‌گیری تمدید می‌گردد!

اما گذر تاریخ نشان داده کسی را به زور «باد» نمی‌توان بزرگ کرد. هرچه کمپین‌های رسانه‌ای - که باید به قدرتشان ایمان آورد - سعی کنند تا رونالدو را بزرگ و مسی را کوچک جلوه دهند تا شاید بتوانند این دو را در کنار هم بنشانند، اما این تلاش مذبوحانه جز برای عده‌ای معدود، مضحک و طعنه آمیز خواهد بود. مادامی که مسی در زمین فوتبال پا به توپ معجزه می‌کند، رونالدو ده برابر این هم که پنالتی و «گل خالی» بزند، اسمش را هم نمی‌تواند با اسم مسی در یک سطر بنویسد، حال می‌خواهد هر چند تا از این توپهای «طلا»یی خریده باشد!

رسانه و پول می‌تواند عناوین را جابجا کند، اما بهترین بودن رونالدو در حضور مسی که در تاریخ، مثلش نیامده و نخواهد آمد، تنها یک شوخی تلخ است که تاریخ آن را باور نخواهد کرد!
ارزش: ۱۰.۰۰ (۷ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Wimps
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
البته از این رو این احساس رو دارم که به کسی توهین نکردم و فقط همیشه نظر خودم رو میدم و کاری به دیگران و تحلیلشون ندارم، این سایت بایستی طاقت نظرات مخالف رو هم داشته باشه. همه مثل هم فکر نخواهند کرد و نظر هر بارسایی هم قابل احترامه حتی اگه مزخرف باشه.



جمعه، ۲۶ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۴۵)
 
malechauvinistman
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
انشاالله سال ديگه باز مسي ميگيره. در حال حاضر كه خيلي آماده ست خدا را شكر.


چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۳ (۱۸:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
چقدر خوب میشد وقتی نظرات یک کاربر حذف میشه علتش تحت یک پیام خصوصی به خودش توضیح داده بشه. به عنوان یک بارسایی احساس میکنم اینجا خونه ی من نیست. متاسفانه

متاسفانه در زمان شلوغی وقت برای چنین کاری نیست. قوانین زیر تمام خبرات درج شده و انتظار میره که کاربرای عزیز اون رو رعایت کنن. مهمترین مواردی که ممکنه یه نظر پاک بشه، وجود کلمات توهین آمیز و یا اظهار نظرهای منفی تند نسبت به بارسایی هاست. بقیه موارد هم در قوانین اومده.

برای اینکه خونه برای همه راحت و امن باشه، لازمه همه به قوانین که حقوق سایرین هست احترام بذارن.


چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۳ (۱۳:۴۸)
 
Ali_SHS
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
شادی ما هواداران بارسا در زمانی که لئو برنده این جایزه میشد، خیلی بیشتر از شادی فعلیه شما طرفداران رئال بود! البته مجدداً این شادی رو تجربه خواهیم کرد! برنده شدن لئو در سال های گذشته، به معنی برنده شدن فوتبال بود. برنده شدن لذتی بود که هر فوتبال دوستی از دیدن بازیهای مسی تجربه میکرد. لذتی که شما طرفداران رئال و رونالدو، هیچگاه تجربه نکرده و نخواهید کرد!
در نگاه و ذهن فوتبال دوستان واقعی، کیفیت بازی فوتبالیست ضبط و ثبت میشه، نه جوایز فردیِ نشأت گرفته از آرای افرادی که تحت تأثیر رسانه ها و تبلیغات قرار گرفتن. لئو هنوز هم با اختلاف زیادی از رونالدو بهتره. فقط برای اینکه مثل سال های 2009 تا 2012 غایتی دست نیافتنی باشه ( طوری که رسانه ها و تبلیغات هم کارساز نباشن ) ، به انگیزه ی بیشتری نیاز داره. خوشبختانه استارت 2015 رو به خوبی زده.
مطمئنم که لئو از هفته ی آتی به بعد، باعث شرمساری اغلب رأی دهندگان و حقارت روزافزون cp7 میشه!


همه چیو گفتی دیگه. کامل و جامع


چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۲۱)
 
Wimps
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
چقدر خوب میشد وقتی نظرات یک کاربر حذف میشه علتش تحت یک پیام خصوصی به خودش توضیح داده بشه. به عنوان یک بارسایی احساس میکنم اینجا خونه ی من نیست. متاسفانه


چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۳ (۹:۳۰)
 
siriusblack
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
مرور خاطرت، به بهانه ی 12 ژانویه، زوریخ

به خاطر دارم روزی را که مردم آرژانتین پس از گذشت دو دهه، همچنان سخت در جستجو و امیدواری برای منصوب کردن بازیکنی به "مارادونای جدید" این کشور به سر می بردند، امیدی واهی که خرج بازیکنانی نظیر آریل اورتگا، خوان رومن ریکلمه، پابلو آیمار، خاویر ساویولا، و ... گشت. همان روز که فوتبال آرژانتین روز به روز تشنه تر به پیدایش استعدادی نظیر "دون دیگو" می شد، تا ناجی این تیم برای درخششی دوباره در جام جهانی باشد. آن روزها که آغاز فرمانروایی "سامبای برزیلی"، رونالدینیو، بر فوتبال جهان بود، تا با نمایش های فرازمینی و جادوی بی مانندش، دنیا را در حیرت درآورد، آن روزها که تیم رایکارد، ستارگان پرآوازه ی پایتخت را با بازیکنانی نه حتی به قیمت نیمکت ذخیره های حریف، در هم می کوبید و سنگ بنای صعود به قله ی اروپا را بنیان می گذاشت، پیش از آنکه نشانه های ظهور ستاره و یا مارادونایی جدید بر مردم دنیا روشن شود، و حتی پیش از آنکه دیگو مارادونای بزرگ، خود "شبیه ترین بازیکن به من" بخواندش، به خوبی به یاد دارم پسرکی 18 ساله را که استعداد محض بود، و بزرگترین ها را در سر می پروراند. پیش از آنکه دنیا نامش را بشناسد، روزی که در حال شناساندن خود برای حضور در ترکیب تیم اصلی باشگاه بود، اما وقتی در همان حین از او در مصاحبه ای پرسیده شد آیا می توانی در آینده جای رونالدینیو را در تیم پر کنی؟ پاسخ داد "بله، فکر می کنم که بتوانم." بسیار پیش از آنکه جوهره ی اصلی بارسای گواردیولا، از بهترین تیم های تاریخ شود و پیش از آن که آرسن ونگر او را "کامل ترین بازیکن تاریخ" بخواند و پائولو مالدینی بزرگ بگوید "به نظر من توپ طلا هر سال باید به لیونل مسی برسد."
اکنون پس از گذشت سالها از آن روز، ستاره ی آرژانتینی 4 توپ طلای متوالی را از آن خود کرده، ولی در دو بار اخیر ناکام بوده است. اما این ناکامی به چه قیمت بوده؟ به قیمت آنکه در سال 2013 مهلت رای گیری فیفا طی اقدامی بی سابقه، عجیب و بی اساس پس از بازی پرتغال-سوئد مقدماتی جام جهانی، تمدید شده تا شانس انتخاب بازیکن رقیب به عنوان برنده به لطف درخشش در تک بازی ملی، توسط عده ای با وسعت دید کمتر از یک وجب، محکم ترین استدلال این انتخاب شمرده شود. حال نکته ی جالب اینجاست که همان عده که درخشش در بازی با سوئد را "یک تنه تیم را به جام جهانی بردن" می خواندند و این عملکرد را حتی به تنهایی شایسته ی توپ طلا می دانستند، پس از دیدن عملکرد لیونل مسی در جام جهانی با آرژانتینی که حتی کمتر کسی از طرفدارانش گمان می کرد به فینال راه پیدا کند، آن را به هیچ وجه "یک تنه بالا بردن" تیم نمی دانستند. مسی ای که در بازی هایی نظیر بازی با ایران روی خلاقیت فردی و به معنای واقعی کلمه "به تنهایی" عامل پیروزی تیم شد، و آرژانتین را تا فینال رقابت ها پیش برد. و جالب تر اینجاست که این عده انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جام را نادرست می خواندند، حتی با وجود تاثیرگذاری غیرقابل انکار و آمار فوق العاده ی او در منابع رسمی. و در نهایت این عده، که مستحکم ترین پشتوانه شان سر و صدای رسانه هاست، رونالدو را در سال 2014، با استناد به تعداد گل های زده شده توسط او در 3 ماه اخیر، بدون توجه به عملکرد وی به عنوان یکی از ضعیف ترین بازیکنان کل جام جهانی طبق آمار رسمی، و همچنین با استناد به قهرمانی رئال در اروپا با درخشش بازیکنان دیگر تیم و حتی با وجود عملکرد خنثی او در بازی هایی نظیر فینال این رقابت ها، و حتی بدون توجه به اینکه از تعداد گل های به ثمر رسیده توسط او چند گل پنالتی بوده، و چند گل تاثیر گذار و کلیدی محسوب می شده است، به عنوان برنده ی توپ طلا برگزیدند، تا این جایزه را از دستان تیری آنری نه چندان خوشنود دریافت کند، و برای بار دوم از ارزش رسانه ای این جایزه پرده بردارد، همانگونه که امثال کرایوف و پلاتینی گفته اند.


چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۳ (۲:۴۹)
 
kaveh1374
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
با عرض سلام خدمت همه دوستان از جناب مدیر تقاضا میکنم این مطلب را زیر سیبیلی قبول کنند؛!! فحش نمیدم اما دلم نمیاد این نکته را نگم: بارساییهای با غیرت هر کجا بحث رئال مادرید کلی یا جزئی،نسبت به شخص یا...مطرح شد در جوابش بگید: (با عرض پوزش)سنگ دستشویی چه رنگیه؟؟؟!!!پرچم و پیراهن تیمتون چی؟؟!!!!همه جای دنیا رنگش سفیده،فرقی نداره...!!!!


چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۳ (۱:۴۶)
 
moji.aref
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
شادی ما هواداران بارسا در زمانی که لئو برنده این جایزه میشد، خیلی بیشتر از شادی فعلیه شما طرفداران رئال بود! البته مجدداً این شادی رو تجربه خواهیم کرد! برنده شدن لئو در سال های گذشته، به معنی برنده شدن فوتبال بود. برنده شدن لذتی بود که هر فوتبال دوستی از دیدن بازیهای مسی تجربه میکرد. لذتی که شما طرفداران رئال و رونالدو، هیچگاه تجربه نکرده و نخواهید کرد!
در نگاه و ذهن فوتبال دوستان واقعی، کیفیت بازی فوتبالیست ضبط و ثبت میشه، نه جوایز فردیِ نشأت گرفته از آرای افرادی که تحت تأثیر رسانه ها و تبلیغات قرار گرفتن. لئو هنوز هم با اختلاف زیادی از رونالدو بهتره. فقط برای اینکه مثل سال های 2009 تا 2012 غایتی دست نیافتنی باشه ( طوری که رسانه ها و تبلیغات هم کارساز نباشن ) ، به انگیزه ی بیشتری نیاز داره. خوشبختانه استارت 2015 رو به خوبی زده.
مطمئنم که لئو از هفته ی آتی به بعد، باعث شرمساری اغلب رأی دهندگان و حقارت روزافزون cp7 میشه!


ایول داری. نمیدونم چرا هرچی پیام قشنگ میبینم نمیتونم جلو خودمو بگیرم و تحسینش میکنم. ببینید چه پسر خوفی ام


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۰۰)
 
moji.aref
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
مسی بعد از رونالدو هم خواهد بود رونالدو دیگر زمانی برای تقابل با مسی نخواهد داشت مسی آن عامل بزرگ واجتناب نا پذیر برای رقبا هست انتظار سخت است اما بعدا به زیبایش پی میبری پس
منتظر باش


احسنت. حرف دلمو زدی. چیزی که مشخصه اینه که مسی حالا حالا ها هستش ولی رونالدو دیگه نمیتونه با مسی رقابت کنه چون اخراشه. و مسی بازم شانس داره که توپ طلا رو بگیره و مطمئنم که بازم میگیره. با ادامه این روند خوبش میگیره. مطمئنم انریکه میتونه مسی رو احیا کنه. در ضمن یادمون نره که مسی توپ طلای جام جهانی رو داره. جایزه ای که رونالدو حتی تو خواب هم نمیتونه بهش برسه! چه برسه به واقعیت


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۵۶)
 
moji.aref
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
من اونقدی به انریکه ایمان پیدا کردم ک مطمئنم امسال چمپیون لیگ مال ماستتت !!
زنده باد بارسلونا ... تیمی ک فقط برا طرفدار شدنش نیازه ک تو dna ادم باشه ...
نه مثل ریال طرفداراشو با بازیکنای بزرگ از تیمای دیگه به همراه بیاره ...


ایشاالله امسال قهرمانیم. منم انریکه رو خیلی قبول دارم


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۴۷)
 
moji.aref
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
باز دم معرفت كريس و مسي گرم كه اينقد با هم رفيقن و به
هم احترام ميزارن


کریس با مسی رفیقه؟؟؟؟ چرت و پرت نگو . اون پنالدو جلو همه میگه با مسی رفیقم ولی همین که توپ طلا رو بهش دادن اونقدر عقده ای بازی در اورد و نعره زد که چی؟؟؟ جز اینکه خودشو بی آبرو کرد و باعث مضحک ترین صحنه شد؟؟؟ بعدش میاد میگه میخوام تا توپ ببرم. این رفاقته؟؟ خو اگه رفیقی خو اینارو نباید بگی. بعدشم آرزو بر جوانان عیب نیس!! 5تا؟ برو خداروشکر کن سومی رو هم به زور بهت دادن و این آخریشه. ایشالله سال بعد مال مسی هست و اگه هم خدایی نکرده نبود، مطمئنم که دیگه به رونالدو نمیرسه. شک ندارم


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۳۶)
 
moji.aref
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
بابا جمعش كنين اين بساط حق رو!شماها ديگه حرف از حق و عدالت نزنين كه پروندتون سياهه,نه واقعا كسي كه با پنالتي تعداد گلاشو افزايش ميده،كسي كه تو يه بازي پنالتي نميزنه سگ ميشه پاچه همه رو ميگيره كسيه كه مستحق توپ طلاس؟!
هم من هم بقيه ميدونيم خود رئالياهم امسال قبول داشتن مسي بهتره...پس قبول كنين همه چي از سرعلاقه و بي عدالتي تقسيم شده و راي داده شد
ارژانتين بالااومد،ولي بخاطر وجود مسي بود،اگرنه كي فكرشو ميكرد ارژانتين با اون اوضاش بتونه از گروهشم بالا بياد؟!
مسي نبود اينا جلو ايران كم مياوردن چه برسه بقيه!
بعدشم رونادو امسال چه گلي به سر فيفا زد؟!جام جهاني خوب درخشيد؟تو بازياي رئال جز پنالتي گرفتن و دوتا دريبل كار خاصي كرد؟!يا مثه مسي جلو اتلتيكو اونجوري بازي كرد؟كدومش؟


آفرین. کاملا حرفات درسته


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۲۹)
 
moji.aref
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
كاربر عزيز ali -sch
بلاتر نزذيك ٧-٨ ساله عضو افتخاري رئاله
اگه اگورو بازيكن نيست لابد راعول ميرلس از پر تغال بازيكنه
لطفا مودب باشين من بي احترامي نكردن


اقای نفهم. تو واقعا نفهمی یا خودتو به نفهمی زدی؟؟!!! ما نمیگیم اگوئرو بازکن نیست. میگیم در حد چیزی که میگن نبود. اگوئرو حتی 1% خودش هم نبود! چطوری آگوئروی مصدوم رو با مسی مقایسه میکنی؟؟؟ انصافا تو جام جهانی بار تیم آرژانتین رو دوش مسی نبود؟؟!! بابا کمی انصاف داشته باش. اینایی که اسم بردی حتی 1% هم بازی تاثیر گذار نداشتن. فقط اسمشون تو زمین بود نه خودشون. تو هم مث بقیه رئالی ها توهمی هستی. چیزی که واقعیته رو نمیبینی! مگه به اسمه؟؟!!!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲۱:۲۴)
 
مستشار
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
چون سال قبلش رونالدو یه تنه تونسته بود پرتغالو از طریق پی اف تو گروه بسیار دشوار ببره جام جهانی و باید انتخاب میشد!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱۸:۴۴)
 
gubriyas
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
فقط می خوام بگم همیشه تو سالی که جام جهانی برگزار می شه بر اساس عملکرد بازیکنا تو جام جهانی توپ طلا رو به بهترین بازیکن در جام جهانی می دن, حالا یه سوالی ؟ چطور تو سالی که مسی با آرژانتین به عنوان کاپیتان به فینال می ره و مقام نایب قهرمانی رو به دست میاره و به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی انتخاب می شه و بهترین گلزن برتر تاریخ لالیگا می شه و بهترین گلزن برتر تاریخ جام باشگاه ها می شه بهترین بازیکن جهان نمی شه !


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱۸:۱۹)
 
Gold.Marble
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
یعنی این چیز ها رو ک میخونم فقط حٍرص میخورم!
هرچی بیشتر میگذره آدم ب کثیف بودن این فوتبال بیشتر پی میبره!
عصبانی ام ب شدت!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱۶:۰۷)
 
shakib10
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
جالبه هانری چه با اخلاق خاص و بدون خوشحالی اسمو گفت اصلا اونم مشخص بود میدونه


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۳۷)
 
shakib10
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
فقط قسمت رسانه (Media) رو یه نگاه بندازید!
این مدیا چی هست دیدم همش کریس بعد نویرررررررررررررررررر تف .
نه دیگه این توپا توپ نمیشه واقعا.اگر کسی فکر میکنه مساوی شدن توپ طلا با مسی یعنی یکی بودن آن ها درزمین به نظر من کنترل تلویزیونو ببوسن و بزارن کنار هنگام بازی!!
اگرجای پارسال امسال فقط میدادنش منصف تر بود!!!حداقل امسال صفرم نبود اقا.ولی پارسال چی؟؟؟اوناییکه میگن مسی توسال 2010 تو تیم ملی کاری نکرد عوضش ب قدری درتیم بارسلونا کولاک کرده بود ک جای حرف نزاشته بود.امار دریبل گل پاس گل همچیش عالی بود نمیشد گرفتش.اما الان رونالدو در تیم ملی کار نکرده در ریالم زیاد تاثیرگزار نبوده!!بازی ریالشو با 2010مسی مقایسه کنید اونوقت می بینید بی ربطه اصلااااااااااااااااااااا!!!!مسی تا2013هیچ جای حرفی نداشت ولی از2013به بعدش وادر حاشیه شد هم خودش هم تیمش وافتشم منطقی بود ولی بازم برگشت وشدبهترین ازدید ما البته نه فیفا!!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱۲:۳۰)
 
hosein_memari
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
من فکر می کردم فقط تو ایران از این بخور بخور ها و حق و ناحق ها هست. برام جالب بود که اونجا هم این چیزا هست


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۳۸)
 
Hosein1372
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
درصد های آرا خیلی جالبه
کریستیانو رونالدو 37.66 درصد آراء
لیونل مسی 15.76 درصد آراء
مانوئل نویر 15.72 درصد آراء

یعنی مسی 0.04 درصد بیشتر از مانوئل نویر بوده



سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۳۵)
 
sinasina
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
وقتی تیم منتخبی که انتخاب میکنن بازیکنهایی مثل داوید لوییز توش هست باید دید دیگه چطور انتخابی هست
انتخاب توپ طلا به روند سابق خودش برگرده خیلی بهتره چندین سال هست که غیر از مسی و رونالدو انگار هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال نیست
خاطرتون باشه سال 2006 رونالدینیو با اینکه قهرمان باشگاه های اروپا و اسپانیا با بارسلونا شده بود ولی کاناوارو رو به عنوان مرد سال اروپا انتخاب کردن پلاتینی با یکی کردن این دو جایزه خیانت بزرگی به جایزه توپ طلا کرد
حالا با انتخاب امسال توپ طلا کار ندارم چون با عملکرد نه چندان خوبی که مسی سال قبل داشت و اینکه تیم ملی آلمان متکی به تیم بود نه ستاره، میشه یه جوری اون رو توجیه کرد هر چند تو دو تا جامی هم که سال قبل رئال گرفت رونالدو تاثیر آنچنانی نداشت و تاثیر رونالدو به اندازه بیل و راموس بود ولی سال قبل به نهایت کلمه بدترین انتخاب برای فیفا بود چون مسی هم با بارسا قهرمان اسپانیا شده بود و هم کفش طلا رو داشت و ربیری هم که بهترین فصلش با بایرن رو داشت امیدوارم روند این انتخاب بهتر بشه و از ظاهر بینی فراتر بره!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۱۹)
 
messi.maradoona
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
کاملا موافقم.حق مسی بود توپ طلا .پول کثیف چه ها که نمیکنه


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱۰:۱۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
طرفدار رئالی که میگه مسی از 91 گلش 14 تاش پنالتی بود اینم در نظر بگیره اگه آمار پنالتیای مسی اون سالو کم کنید میشه 77 تا یعنی حدود 20 گل از رونالدوی اون سال بیشتر زده بود ولی امسال رونالدو از 61 گلش 13 تاش پنالتی بود که آمار پنالتیای امسالشونا کم کنی مسی بازم 3 گل بیشتر زده یعنی حتی رونالدو وقتی که تو اوج و بهترین دورانشم باشه بازم از مسی عقب تره


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۹:۵۵)
 
mohammad.blograna
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
والا چی بگیم:)...........................
هم حقش نبود هم حقش بود:).................................
امسالو خودم دو دلم،ولی پارسال به هیچ وجه حقش نبود......................
حالا اینا رو ول کنید،برای ما مسی همیشه اوله،باید الآن به فکر بازیای پیش رو باشیم،از فوتبال لذت ببریم به جای اینکه چشممون دنبال جایزه باشه...................


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۹:۲۹)
 
peymanimpm
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
الان من جواب شما را میدم سال 2010 مسی جام جهانیه بدی داشت ولی قهرمان لالیگا شد آقای گل لیگ قهرمانان و لالیگا شد کفش طلای اروپا را هم گرفت پس دقیقا کاری که امسال رونالدو کرد پس اگه بخوایید مسی 2010 را زیر سوال ببرید رونالدوی امسالتون زیر سوال رفته
درمورد اینکه میگی اسنایدر قهرمان سری آ و جام حذفی و جام باشگاه های اروپا شد باید توپ طلا را میگرفت 3ماه آخر منتهی به توپ طا خیلی تاثیر گذاره که این 3 ماه اسنایدر یه نیمکت نشین شده بود که پس اگه قرار به 3 گانه ی اسنایدر و نایب قهرمانی جام جهانیه بازم رونالدوی پارسالتون زیر سوال میره بدون هیچ جامی بالاتر از ریبری که 3 گانه گرفت و مرد سال اروپا شد قرار گرفت رئالیا سال قبل میگفتن به عملکرد فردی توپ طلا میدن نه جامای تیمی پس چرا الان میگن چون اسنایدر 3 گانه گرفت 2010 اسنایدر باید میشد؟ اگه توپ طلای مسی حق اسنایدر بوده نتیجه میگیریم توپ طلای 2013 حق ریبری بوده و توپ طلای 2014 هم حق نویر پس خواهشا شما از حق خوری نگید
نقل قول
الان من جواب شما را میدم سال 2010 مسی جام جهانیه بدی داشت ولی قهرمان لالیگا شد آقای گل لیگ قهرمانان و لالیگا شد کفش طلای اروپا را هم گرفت پس دقیقا کاری که امسال رونالدو کرد پس اگه بخوایید مسی 2010 را زیر سوال ببرید رونالدوی امسالتون زیر سوال رفته درمورد اینکه میگی اسنایدر قهرمان سری آ و جام حذفی و جام باشگاه های اروپا شد باید توپ طلا را میگرفت بازم رونالدوی پارسالتون زیر سوال میره بدون هیچ جامی بالاتر از ریبری که 3 گانه گرفت و مرد سال اروپا شد قرار گرفت پس اگه توپ طلای مسی حق اسنایدر بوده نتیجه میگیریم توپ طلای 2013 حق ریبری بوده و توپ طلای 2014 هم حق نویر پس خواهشا شما از حق خوری نگید



سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۸:۵۳)
 
barca47
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
قیافه انری در حین مراسم هیچکی منو دوست نداره دیگه نمیخوام زنده بمونم
قیافه مسی
قیافه حضار
و اما بعد از اهدای توپ طلا به کریس
کریس
حضار
هوادارای بارسا
پس از لحظاتی و خارج شدن صدای به مانند گاو از کریس
انری :گور بابای زندگی این اوس کل چه باهاله
هوادارای ریال این اوس کل ابروی مارو برد
کارلتو عجب اشتباهی کردم این اوس کلو حرف زدن یادش ندادم
و در اخر کینگ مسی


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۵:۱۸)
 
Victor70
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
چی بگم دیگه ؟‌


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۳:۰۷)
 
messinicy
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
یه چیزه دیگه هم بگم بزرگانی همچون یوهان کرایوف مارکو فان باستن رومینیگه و... اذعان دارن که توپ طلا یک انتخاب شخصی هست میتونینم به عصبانیت رومینیگه در مورد روبن برای قرار نگرفتن در بین سه نامزد نهایی رجوع کنیم سلیقه ای بهترین واژه برای این جایزه هست


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۵۹)
 
ravi_2011
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
شادی ما هواداران بارسا در زمانی که لئو برنده این جایزه میشد، خیلی بیشتر از شادی فعلیه شما طرفداران رئال بود! البته مجدداً این شادی رو تجربه خواهیم کرد! برنده شدن لئو در سال های گذشته، به معنی برنده شدن فوتبال بود. برنده شدن لذتی بود که هر فوتبال دوستی از دیدن بازیهای مسی تجربه میکرد. لذتی که شما طرفداران رئال و رونالدو، هیچگاه تجربه نکرده و نخواهید کرد!
در نگاه و ذهن فوتبال دوستان واقعی، کیفیت بازی فوتبالیست ضبط و ثبت میشه، نه جوایز فردیِ نشأت گرفته از آرای افرادی که تحت تأثیر رسانه ها و تبلیغات قرار گرفتن. لئو هنوز هم با اختلاف زیادی از رونالدو بهتره. فقط برای اینکه مثل سال های 2009 تا 2012 غایتی دست نیافتنی باشه ( طوری که رسانه ها و تبلیغات هم کارساز نباشن ) ، به انگیزه ی بیشتری نیاز داره. خوشبختانه استارت 2015 رو به خوبی زده.
مطمئنم که لئو از هفته ی آتی به بعد، باعث شرمساری اغلب رأی دهندگان و حقارت روزافزون cp7 میشه!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۵۷)
 
messinicy
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
این رو هم به طرفدارای بارسا و رئال بگم که گاهییی اوقات نمیشود در برابر عاملی بزرگتر از خودت مقاومت کنی مسی در کنار بارسلونا زمانی و تا حدی الان بزگ تر از رئال بوده به لطف مدیریت خوبه قدیم بارسا که پلاتر همراه این موج بوده الان این عامل بزگ رئال مدیریتش و پلاتر هستند و بسی رشد میکنند اما این رشد حباب گونه است که فاجعه را رقم خواهد زد توپ طلای 2010 حق مسی بوده یا اینیستا اما سهمی از رونالدو یا اشنایدر در میان نبوده مسی بعد از رونالدو هم خواهد بود رونالدو دیگر زمانی برای تقابل با مسی نخواهد داشت مسی آن عامل بزرگ واجتناب نا پذیر برای رقبا هست انتظار سخت است اما بعدا به زیبایش پی میبری پس منتظر باش


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۵۴)
 
amir008
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
چرا به 2010 ربط نداره؟!!!!
آقای امینی لطفا دستنوشته های خودتون رو دیگه نقض نکنید.
تو 2010 مسی هم مثل امسال رونالدو جام جهانی فاجعه بازی داشت (باخت 4-0 به آلمان اگه خاطرتون باشه) با این تفاوت که امسال رونالدو سی ال گرفت ولی مسی 2010 لالیگا (که سطحشون خیلی متفاوته)
اون کفش طلا رو هم واقعا به لطف پنالتی تونست با 1 گل زده بیشتر از لوییس سوارز (اون زمان تو آژاکس بود) بگیره.
و تو سی ال جلوی همون اینتر 10 نفره تو نیوکمپ حذف شدیم.
این وسط فقط میشه گفت حق رونالدینیو عزیز خورده شد که 2006 بهترین بازی ها رو واسه بارسا کرد ، یه تنه لالیگا و سی ال واسمون گرفت ولی واسه 4-5 تا بازی بد تو جام جهانی توپ طلا رو دادن به کاناوارو (رجوع کنید به آرشیوتون من خوب یادمه مقاله هایی که نوشتید در وصف توپ طلای کاناوارو)
نقل قول
1- والا من اونقدری از جزئیات 2010 یادم نمیاد. به نظرم ربطی هم به این بحث نداره.



سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۴۹)
 
messinicy
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
اقای مدیر من دوست دارم که جوه اینجا جوه بترسایی باشه منظور چیست؟ منظور اینکه شما چیزی رو می خواید به ما طرفدارا یاد بدید که اون هم این است که با یک طرفدار رئال بتونیم کنار بیایم ممنون اما این طرفدارا وقتی دارن از توپ طلای رونالدو حمایت می کنن دارن از یک سیستم حمایت میکنن


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۴۴)
 
6+5=11
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
جانم تیتر
اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی رونالدو


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۲۴)
 
***messi***
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
بسیار زیبا بود . ممنون


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۱۹)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
خیلی تعصبی دارید نظر میدید به نظرم حق رونالدو بود که. توپ طلا راببره و نویر اصلاتو قد و قواره سه نامزد نهایی نبود و اتفاقا این نویر بود که. سعی داشتند. با تبلیغات رسانه ای اونو بالا. بکشند اخه دروازبانی که ۴تا تو خونه از ریال. میخوره باید توپ طلا راببره؟ حالا اگر دیماریا بود یه چیز . مستحق تر از نویر بود موضوع بعد اینه درسته تبلیغاتم تاثیر گذاره ولی وقتی یک باشگاه کلی حاشیه داره چطور میتونه تبلیغات رسانه ای درستی راه بیاندازه. مدیریت بارسا به خوبی ریال از بازیکنانش دفاع نمیکنه مثل . همین موضوع مالیات مسی. معلوم بود تو این قضیه تنها مونده بود جایزه پوشکاشم اگر رودریگز عضو ریال نبود محال بود نصیبش بشه


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۲:۰۰)
 
ddanesh
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
انتظار شنیدن تبریک به هیچ وجه ندارم چون می تونم درک کنم که ناراحت هستید و دلایل نسبتا منطقی ای برای دفاع از بازیکن مورد علاقتون هم دارید که می تونه خیلیشم درست باشه.
:)نه دوست عزیز چرا ناراحت باشیم حالشو یکی دیگه میبره
ولی اینو میدونم هیچ بازیکنی قابل مقایسه با مسی نیست از هر نظری که بشه فکرشو کرد اینو بدون تعصب میگم حتی اگر رونالدو ده تا دیگه توپ طلا ببره پس بهتره از دیدن فوتبالش لذت ببریم


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱:۲۹)
 
zarringr
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...

به به ... اسپانسر اولی هم تبریک گفت ... بایدم بگی ... کلی واستون تبلیغ کرده ... نایک و دیگر اسپانسر ها هم کم نزاشتن ... تا میتونستن رونالدو رو بزرگ کردن تا توپ طلا رو بگیره و تبلیغاشتون معروفتر شه ...


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۱:۰۵)
 
ddanesh
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
تا مسی هست باید از دیدن فوتبال لذت برد چون دیگه تکرار نمیشه
این قضیه فوتبال چقدر شبیه وضعیت کشور ماست(پول قدرت)نه رییس؟


پپ


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۵۷)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
رونالدو لحظاتی پیش به خبرنگران گفت: می خواهم به رکورد مسی برسم. این رویا پرداری نیست.


اینا که توهم این آدم هست . البته بازی رسانه ای رو قبول دارم
اما شما فک کن که بتونه به توپ طلای چهارم رو هم بگیره ولی تازه به رکورد سه توپ طلای متوالی پلاتینی میرسه چیزی که مسی تو 24 سالگی بهش رسید .
شما فکر کن توپ طلای چهارم رو هم گرفت این آدم تو سن 31 سالگی . این چیزی هست که مسی تو سن 25 سالگی بهش رسیده . 4 توپ طلای متوالی مسی دست نیافتنی است
امثال رییس فیفا که عضو افتخاری باشگاه مادریدی هستن نباید چیز دیگه ای هم انتظار داشت .
ژروم والکه و سپ بلاتر دو تن از رده بالاهای فیفا عضو افتخاری باشگاه مادریدی هستن



سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۵۶)
 
zarringr
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
بنظرم مسی نباید خودشو سبک میکرد امسال بره ... باید مثل بارتمئو با فیفا قهر و قطع رابطه میکرد ...فیفا در حق بارسا داره ظلم میکنه ... اون از محروم کردن بارسا از خرید بازیکن .. اینم از انتخاب مضحک cp7!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۵۳)
 
zarringr
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
ببینید الکی دارن تاریخ رو واسه خودشون می نوسن . سال 2015 باید سال مسی و بارسا باشه پس پیش به سوی قهرمانی

من اونقدی به انریکه ایمان پیدا کردم ک مطمئنم امسال چمپیون لیگ مال ماستتت !!
زنده باد بارسلونا ... تیمی ک فقط برا طرفدار شدنش نیازه ک تو dna ادم باشه ...
نه مثل ریال طرفداراشو با بازیکنای بزرگ از تیمای دیگه به همراه بیاره ...



سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۵۱)
 
Fabregas_4
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
جدا باید به حال بلاتر و فوتبال تاسف خورد...


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۴۸)
 
Reza180
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
خداییش جواب قاطع یعنی این آفرین..:

.
نقل قول

در مورد 3 سال دیگه مسی من اصلا حرفی ندارم و معتقدم واقعا حقش بود اما 2010 مسی مثل رونالدوی امسال جام جهانی بدی داشت و بر خلاف رونالدو قهرمان لیگ قهرمانان هم نشد . بالاخره امسال رونالدو 17 گل زد و لیگ قهرمانان فوق العاده داشت .

پس چطور بهترین بازیکن دنیا شد و اسنایدر بین 3 تا هم نبود ؟

امیدوارم خیلی محترمانهع توضیح بدید که ملاک انتخاب مسی اون سال چی بود ؟؟

نقل قول

افتخارات سال 2010 مسی: قهرمان لالیگا، قهرمان سوپركاپ اسپانیا، بهترین بازیكن لالیگا در فصل 10 - 2009، آقای گل لالیگا، برنده‌ی كفش طلای فوتبال اروپا، آقای گل لیگ قهرمانان اروپا، بازیكن برتر آرژانتین.
نقطه درخشان مسی: بازی برگشت مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا كه هر چهار گل بارسلونا را به ثمر رساند.

اما اسنایدر با اینتر 3 جام قهرمانی را كسب كرد و با تیم ملی هلند هم به فینال جام جهانی رسید و 5 گل هم زد.

حالا مقایسه کنین مسلما آمار و افتخارات مسی بهتر بوده ملاک از این بالاتر ؟

حالا همه بگید :حرف حق جواب..؟


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۴۵)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
ببینید الکی دارن تاریخ رو واسه خودشون می نوسن . سال 2015 باید سال مسی و بارسا باشه پس پیش به سوی قهرمانی


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۴۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
ادبيات جالبي دارين
حروم زاده ، پنالدو ، خوك كثيف ، زرافه ، خرچنگ ،،،،،
باز دم معرفت كريس و مسي گرم كه اينقد با هم رفيقن و به هم احترام ميزارن
نمي خاستم كسي رو ناراحت كنم
يا حق

این فضای متشنج رو قشنگ یادمه یک سری رئالی از سال 2009 درست کردن اون موقع میومدن تو این سایت از روی حرص باخت هاشون و خوب بودن مسی فقط فحش میدادن اینکه یک بارسایی حرف زشت بزنه خوب نیست چون شخصیت بارسلونا متفاوته و به همه اثیات شده ولی شما باید از دوستانت و کسایی که طرفداره رئالن ناراحت باشی که این بحث هارو شروع کردن و ادبیات بدی استفاده کردن وگرنه بارسایی ها حتی کم سناشون اگه رئالیا اینجور حرفارو نمیزدن هیچوقت زمانی که میباختن هم نمیومئن به رئال فحش بدن


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
دوست عزيز من همه جا نظر ميدم ولي بي احترامي نمي كنم نظرمو مي گم
اگه نظر دادن مشكل داره بخدا ميرم

هر از گاهی یه نفری میاد و ژست رئالی با منطق و مودب رو می گیره، ولی بعد مدتی بازم اثبات می کنه که چنین چیزی وجود خارجی نداره!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
ولی من 3 تا سوال از شما میپرسم
1-چرا 2010 اشنایدر حتی جزوه 3 بازکنه نهایی هم نشد؟
2-چرا نباید معیار فیفا واسه توپ طلا فصل فوتبالی باشه، بجای سال میلادی؟
3-یه بازیکن مثل رونالدو یا ریبری یا روبن باید دقیقا چیکار کنه که از نظر شما شایسته گرفتن توپ طلا باشه؟

1- والا من اونقدری از جزئیات 2010 یادم نمیاد. به نظرم ربطی هم به این بحث نداره.
2- منم با فصلی بودنش موافقم ولی کلا معیار فیفا اغلب به اون سمتی که دوست دارن تغییر می کنه.
3- باید تو جلو بردن تیمشون تاثیر واقعی داشته باشن. اولا رونالدو تو قهرمانی های رئال تاثیر زیادی نداشت و فقط یه سری گل بی ارزش زد برای آمار خودش. ثانیا هرگز نتونسته تو تیم ملی که اصلا اونطوری که گفته میشه پرتغال ضعیف نیست، کار خاصی بکنه. حتی جلو تیمای درجه دویی مثل روسیه یا آمریکا. همین که مسی آرژانتین ضعیف و نزار رو تا فینال برد، تفاوت تاثیر این دو بازیکن تو زمین رو نشون میده!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۳۰)
 
zarringr
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
به عنوان يه رئالي خيلي خوشحالم
ولي به عنوان يه انسان از حرف هايي مثل خوك ، حروم زاده و،،،،،،، خيلي ناراحتم
متاسفانه اقاي ايمني نويسنده خيلي يك طرفه نگاه كرده
خوده مسي سال خوب رونالدو و افتخاراتشو گفته و جفتشون گفتن دوس دارن كنار هم بازي كنن بد شما اين حرف هارو مي زنيد
يه وقتايي تبريك به حريف قشنگه من مسي رو به نظرم ٣ توپ طلا حقش بود يكسش بايد يا به اينيستا مي رسيد يا اشنايدر
ولي مسي خرق العادس
شما به عنوان نويسنده اولين فاكتور يعني يك طرفه به مورد نگاه نكردنو انجام نداديد
در اخر به عنوان رئالي دوس داشتم مسي تو رئال بوود ولي قبول كنيد ٤ جام برد همه هم اكثرا راي به رونالدو دادن ناراحتي تون رو از عشق به مسي درك مي كنم ولي به خدا لايق اين همه فحش و نا سزا نيستيم

وقتی بحث افتخارات شه .. شما ریالی ها برا توجیه توپ طلای ناحق 2013 رونالدو میگفتید : توپ طلا یه جایزه فردیه ... درسته ریبری همه جام های ممکن رو گرفت ولی خودش کار خاصی نکرد ... امسال برای توجیه توپ طلا رونالدو میگید : چه جامی بود ک روتالدو نگرفت امسال؟؟ اخه مرد مومن اگر بحث افتخارات باشگاهه باید پارسال ریبری میشد ... پس چرا رونالدو شد ؟؟ خب این خودش نشون میده ک لابی گریه ... حالا یه بحث دیگه ام هس ... اینکه رونالدو واقعا امسال لایق بود ؟؟ از نظر من نه ... به چند دلیل : درسته ریال قهرمان اروپا شد و جامهای متعددی گرفت ... ولی رونالدو تاثیری در برد های ریال نداشت در واقع ریال بردش قطعی بود ک رونالدو شرو میکرد ب گلزنی ... مثال : بایرن - ریال ... بازی رفت ک کلا گل نزد ... بازی برگشت درست زمانی ک راموس دو تا گل زده بود صعود ریال قطعی بود رونالدو شرو کرد ب گل زدن ... یا مثلا فینال ... این بار هم راموس دیقه 91 ب داد ریال رسید و بازی کشوند وقتای اضافه ... ک تو وقتای اشافه یادمه بیل و مارسلو گل زدن و اخر سر هم یه پنالتی گرفتن ک رونالدو از گلزنی بی نصیب نمونه... تو جام جهانیم ک کلا تر زد ... در کل تاثیر گذاری و افتخارات رونالدو در 2014 اندازه ریبری 2013 بود ولی افسوس ک ب ناحق باز هم توپ طلا به cp7 رسید... در اخر شما ریالی تو سایت بارسلونا چیکا داری اصلا ؟؟!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۲۶)
 
nima.barca
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
رونالدو لحظاتی پیش به خبرنگران گفت: می خواهم به رکورد مسی برسم. این رویا پرداری نیست.

دوستان به نظر من دیگه مراسم توپ طلا رو دنبال نکنید از همین الان رونالدو و فیفا کمپین تبلیغاتی راه انداختن برای توپ طلای 2015 و 2016 که رونالود رو برنده انتخاب کنند. یعنی ننگ به این جور افراد ناشایست، البته انتظاری هم نمیره پول کثیف و حرام همین رو به روزگار آدم میاره. از رونالدو و بلاتر و ... انتظاری بیش از این نمیشه داشت.


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۲۴)
 
mehdimike
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
دوست عزیز، من این چیزا رو خوب می دونم. شما انگار بی خبری در دنیای اطرافت چه خبره. من نگفتم کسی رو زور کردن. همون طور که در عالم واقع هم کسی رو زور نمی کنن. تاثیرگذاری رسانه اصلا از جنس زور نیست، بلکه القای یک مفهوم غیر واقعی و تکرارش برای مخاطبه تا جایی که مخاطب در گذر زمان اون رو باور می کنه. مثل باور واهی بهترین بودن رونالدو. من وقتی میگم مافیا، توی متن هم به کرات نوشتم کمپین های رسانه ای و تبلیغاتی، نگفتم تقلب و رای ما رو پس بدین و از این مزخرفات، از تاثیرات بازیهای رسانه ای روی رای دهنده ها که اغلب هم به شدت تاثیرپذیرن صحبت کردم.

هر آدم منصفی می تونه رویکردهای رسانه ای رو تو 2 سال اخیر دنبال کنه تا به نتیجه برسه. یه نمونه ساده و دم دستش مال چند روز اخیر: رونالدو اونطور بچگانه سر بیل داد می زنه چون بهش دروازه خالی نداده بزنه، فردا رسانه پر میشه از مطالب حمایتی و کوبیدن بیل، اما مسی میاد میگه انقدر شایعه نسازید، مشکلی با انریکه و بارسا ندارم، رسانه میاد میگه ایشون خیلی دو رو و زرنگ تشریف داره و واقعیتش این نیست!

رسانه ها می تونن شب رو روز و روز رو شب جلوه بدن. دیگه این قصه که برای ما ایرانی ها که تحت تاثیر امپراتوری رسانه ای غرب صدمه ها خوردیم چیز جدیدی نیست. تو دنیای فوتبال هم که یه امپراتوری چند صد میلیارد دلاریه، رسانه ها قوی ترین ابزار هستن و به راحتی افکار و اذهان رو به سمتی که می خوان منحرف می کنن! درست جریانی که منجر به کسب 2 توپ طلا شد برای بازیکنی که در شرایط مساوی شانسی نداشت!


این حرفتونو قبول دارم ولی مثلا این امر واسه مسی هم هست اون سالی که 73 گل زد یا 91 تا زد هم رسانه ها خیلی روش مانور میدادن و طبیعیه هم هست.چون رسیدن به این ارقامو اعداد کار هر کسی نیست!اینم قبول دارم موج رسانه ای رئال از بارسا قویتره.

ولی من 3 تا سوال از شما میپرسم
1-چرا 2010 اشنایدر حتی جزوه 3 بازکنه نهایی هم نشد؟
2-چرا نباید معیار فیفا واسه توپ طلا فصل فوتبالی باشه، بجای سال میلادی؟
3-یه بازیکن مثل رونالدو یا ریبری یا روبن باید دقیقا چیکار کنه که از نظر شما شایسته گرفتن توپ طلا باشه؟

راسی ممنون که بدون توهین جوابمو دادین


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
امشب همه خوشحال می خوابن...




سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
جناب مدير سايت شما از حام فلاح مدير سايت رئال هم بي منطق ترين
فيفا همون فيفاس رئيس همونه وقتي كريس ميبره ميشه دست پشت پرده ورسانه ؟؟؟
خوبه خوده مسي هم گفت مطبوعات بارسا شايعه دعوا با انريكه رو درست كردن
مسي سالي كه ركورد گرد مولر رو زد اگه پنالتي ( فكر كنم ١٤ تا ) نداشت از گرد مولر كمتر بود چون گرد مولر حتي يه پنالتي هم نزده
ولي پنالتي جزوي از بازيه
چرا وقتي چيزي به ضررتونه تغير جهت ميدين
تا به رونالدو رسيد شد تبليغات
حتي نكونام بعد ٤ سال امسال به رونالدو راي داد به عنوان يه بارسايي
يهني تا پارسال نكونام خوب بود امسال مه به مسي راي اول نداده بده

اولا که شما وزن منطق سنجی نیستی. این صرفا احساس شخصیته که حرفات منطقیه. اصولا من برای وزن منطق سنجی یک رئالی هیچ وزنی قائل نیستم.

ثانیا این استدلال خیلی مسخره است! مسی 4 تا توپ طلا گرفت چون فوق العاده بود و هست و تو تاریخ بازیکنی به این کیفیت نبوده! این چطوری این معنی رو میده که هرکس دیگه هم بعد مسی توپ طلا رو بگیره رو شایستگی گرفته؟! مگه این از نظر رئالی ها اسمش منطق و استدلال باشه!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۱۶)
 
barca-real
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
ادبيات جالبي دارين
حروم زاده ، پنالدو ، خوك كثيف ، زرافه ، خرچنگ ،،،،،
باز دم معرفت كريس و مسي گرم كه اينقد با هم رفيقن و به هم احترام ميزارن
نمي خاستم كسي رو ناراحت كنم
يا حق


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۱۴)
 
nima.barca
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
دوستان دقت کنید این رو یک اسطوره فوتبال جهان داره میگه:

فرانتس بکن‌بائر:" مسلما به نظر من این نتیجه ناعادلانه بود، چرا که رونالدو و تیمش خیلی زود از جام جهانی حذف شدند."‏


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۱۲)
 
barca-real
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
جناب مدير سايت شما از حام فلاح مدير سايت رئال هم بي منطق ترين
فيفا همون فيفاس رئيس همونه وقتي كريس ميبره ميشه دست پشت پرده ورسانه ؟؟؟
خوبه خوده مسي هم گفت مطبوعات بارسا شايعه دعوا با انريكه رو درست كردن
مسي سالي كه ركورد گرد مولر رو زد اگه پنالتي ( فكر كنم ١٤ تا ) نداشت از گرد مولر كمتر بود چون گرد مولر حتي يه پنالتي هم نزده
ولي پنالتي جزوي از بازيه
چرا وقتي چيزي به ضررتونه تغير جهت ميدين
تا به رونالدو رسيد شد تبليغات
حتي نكونام بعد ٤ سال امسال به رونالدو راي داد به عنوان يه بارسايي
يهني تا پارسال نكونام خوب بود امسال مه به مسي راي اول نداده بده


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۱۱)
 
best_of_all
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
حتی جواد نکونام بی شرفم به مسی رای نداده
اون که دیگه خودش همیشه داد میزد من عاشق مسی ام تحت تاثیر این بازیای رسانه ای و آمار گل پنالتی های رونالدو توو دو ماه آخر سال 2014 ورداشته به این خرچنگ رای داده


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۱۰)
 
mehdimike
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
کاربر mehdimike قبول داری که توپ طلا جایزه فردیه؟!

رونالدو چه کار خارق العاده فردی تو فصل 2013-14 داشت؟!
سی ال رو راموس (البته با خوش شانسی) برای رئال آورد!
کوپا رو بیل با چاشنی اشتباه پینتو برای رئال آورد!
جام باشگاه های جهان که کلا رونالدو بودن و نبودنش تاثیری نداشت!
به خاطر 17 گل زده تو لیگ قهرمانان شد بهترین بازیکن جهان یا ناکامی تو بردن آمریکا؟!
هت تریک مسی برای شکستن رکورد رائو کجا رفت؟!
هت تریک مسی برای شکستن رکورد زارا کجا رفت؟!
بهترین بازیکن جام جهانی شدن مسی کجا رفت؟!
یه تنه آرژانتین رو تا فینال کشوندن (و آخر سر به خاطر امثال هیگواین و پالاسیو) کجا رفت؟!


خب میشه همین حرفو واسه مسی 2010 و 2013 هم زد
نمیشه کل تورنومنتو تو یکی دو بازی خلاصه کرد.مثلا رونالدو اگه گل سومو به دورتموند نمیزد رئال الان کجا بود؟یا اگه جلو یووه گل نمیزد رئال تو گروهش اول میشد؟جام باشگاها هم که تو بازی اول 2 تا پاس گل داد همچین بی تاثیر نبود.امریکا هم تیم کمی نبود.
المان 1-0 امریکا - المان 1-0 ارژانتین.رکورد زارا هم معلوله 10 سال حضور تو لالیگا بود، ربطی به تنها سال قبل نداره.
و اصلا تمام رکوردای مسی هم تو رای دادنش تاثیر داشتن.اگه قرار بود همین رکوردا رو هم نمیزد که اصلا جزو 3 نامزد نهایی نمیشد.
در ضمن مسی نیازی به توپ طلا نداره و واسه اشخاصی مثه من بهترین بازیکنه حال حاضر دنیای فوتباله که بخاطر مصدومیت و تغییر پست کمی امار و کیفیت بازیش دچار نوسان شده.و شما هم باید خوشحال باشین که بهترین بازیکن دنیا رو تو ترکیبتون دارین.


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
افتخارات رونالدو
بهترين گلزن لا ليگا
بهترين بازيكن لاليگا
بهترين گلزن ليگ قهرمانان
شكست ركورد گل تو ليگ قهرمانان
قهرمان لايگ قهرمانان ، جام حذفي ، سوپر جام اروپا ، جام باشگاها جهان ، ٦١ گل زده
اينا هيچي نيست
قبول كنيد امسال حق رونالدو بوود

من یه سوال می کنم ازت دوست دارم منصفانه جواب بدی. رونالدو رو از بازیهای پارسال رئال بردار و موراتا رو بذار جاش و بگو کدوم بازی برده رو رئال در این صورت نمی برد و شانس قهرمانیش تغییر می کرد؟!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۱۰)
 
best_of_all
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
دیگه به مسی نمی دن
مگه اینکه هر بازی هتریک کنه و تیمم سه گانه رو ببره
جو خیلی بر علیه مسیه
کاملا همه قانع شدن که مسی چارتا توپ پیاپی گرفته و دیگه حقش نیست، حالا مهم نیست چی کار کنه یا چقدر از همه بهتر باشه
مسی ام بیشتر زده توو خط هافبک بودن و گل ساختن تا گل زدن
دیگه به مسی نمی دن


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۹)
 
nima.barca
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
مانوئل نویر:"اینجا را با لبخند ترک می‌کنم. امروز احساس برنده شدن داشتم چرا که تمام سال 2014 را با موفقیت‌های متعدد ‏سپری کردم. این سال تا ابد در خاطره‌ام خواهد ماند‎.‎‏"‏


همین شخصیت نویر اندازه یک دنیا ارزش داره و بیش از هزاران توپ طلا و جایزه می ارزه. کاش رونالدو هم حداقل کمی به فکر اخلاق، شخصیت، مردمی بودن و انسانیت بود و دست از کار با فاسدین اقتصادی بر میداشت. حیف که طعم کثیف پول رفته زیر دندوناش و به این کار عادت کرده ...


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
تا وقتي مسي مي برد فيفا خوب بوود
حالا كه رونالدو برده شده شرط بندي و كثيف كاري
ارژانتيين تيم ضعيفيه ء!!!!! مسي ، ديماريا ، اگوؤرو ، هيگواين ، لاواتزي ، ماسكرانو ،،،،
منطقي نظر بدين
اين راي همه بووده
ارژانتين با قرعه خوبي. اومد بالا
مسي خيلي خوبه ولي امسال حقه كريس بود

بابا جمعش كنين اين بساط حق رو!شماها ديگه حرف از حق و عدالت نزنين كه پروندتون سياهه,نه واقعا كسي كه با پنالتي تعداد گلاشو افزايش ميده،كسي كه تو يه بازي پنالتي نميزنه سگ ميشه پاچه همه رو ميگيره كسيه كه مستحق توپ طلاس؟!
هم من هم بقيه ميدونيم خود رئالياهم امسال قبول داشتن مسي بهتره...پس قبول كنين همه چي از سرعلاقه و بي عدالتي تقسيم شده و راي داده شد
ارژانتين بالااومد،ولي بخاطر وجود مسي بود،اگرنه كي فكرشو ميكرد ارژانتين با اون اوضاش بتونه از گروهشم بالا بياد؟!
مسي نبود اينا جلو ايران كم مياوردن چه برسه بقيه!
بعدشم رونادو امسال چه گلي به سر فيفا زد؟!جام جهاني خوب درخشيد؟تو بازياي رئال جز پنالتي گرفتن و دوتا دريبل كار خاصي كرد؟!يا مثه مسي جلو اتلتيكو اونجوري بازي كرد؟كدومش؟


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۶)
 
ejlwww
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
واقعا شخصیت پایین و عقده ای بودن خودشو نشون داد که حتی آنجلوتی هم نتونست جلوی خندش رو بگیره .
بیچاره نزدیک بود سپ رونالتر غش کنه.
واقعا برای هواداش متاسفم که این بی شخصیت رو با مسی آروم و بدون غرور مقایسه میکنن.
جاست کینگ لئو


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۶)
 
iman_khatar
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
شما مثه اینکه هنوز نمیدونین رای Media رو کارشناسا میدن و این از ارای مربیان و کاپیتانها معتبرتر و به حقیقت نزدیکتره!مثلا سال قبل ریبری در Media با اختلاف اول شد.
اون زمان که مسی 47 درصد رای میاورد فیفا مافیایی نبود؟اون اختلافو چطور توجیح میکنین؟
شما میتونین بگین توپ طلا رو به صورت کارشناسی نمیدن.اما مافیفای فیفا به نظر من چیزی جز توهم نیست.این کاپیتانا و مربیا و کارشناسا هستن که به هر کی *عشقشون* میکشه رای میدن واسه همین توپ طلا برا خیلیا مثه من بی ارزشه.یه سال به مسی میدن یه سال به رونالدو.امثال نکونام 4 سال به مسی میدن 1 سال به رونالدو و یا برعکس.مطمئنا زور بالا سرشون نیست

دوست عزیز وقتی یک نفر واقعا بهتره و واضحه برای همه وقتی اول بشه حالا با اختلاف زیاد یا کم فرق نداره مهم اینه به حقش رسیده ولی وقتی توی این سال که 3تا کاندید در کل اگه حساب کنی به یک اندازه خوب بودن و حتی نویر بهتر هم بوده با اختلاف خیلی کم اینجوری که بین نفر اول دوم این همه اختلاف رای باشه خب مخره میشه دیگه انگار حق بقیه خورده شده به شخصه اگه هر 3 نفر تقریبا با ختلاف 500تا رای اول دوم سوم میشدن حالا هرکی حتی رونالدو اول میشد خندم نمیگرفت ولی الان خنده داره


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۶)
 
barca-real
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
كاربر عزيز ali -sch
بلاتر نزذيك ٧-٨ ساله عضو افتخاري رئاله
اگه اگورو بازيكن نيست لابد راعول ميرلس از پر تغال بازيكنه
لطفا مودب باشين من بي احترامي نكردن


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
شما مثه اینکه هنوز نمیدونین رای Media رو کارشناسا میدن و این از ارای مربیان و کاپیتانها معتبرتر و به حقیقت نزدیکتره!مثلا سال قبل ریبری در Media با اختلاف اول شد.

دوست عزیز، من این چیزا رو خوب می دونم. شما انگار بی خبری در دنیای اطرافت چه خبره. من نگفتم کسی رو زور کردن. همون طور که در عالم واقع هم کسی رو زور نمی کنن. تاثیرگذاری رسانه اصلا از جنس زور نیست، بلکه القای یک مفهوم غیر واقعی و تکرارش برای مخاطبه تا جایی که مخاطب در گذر زمان اون رو باور می کنه. مثل باور واهی بهترین بودن رونالدو. من وقتی میگم مافیا، توی متن هم به کرات نوشتم کمپین های رسانه ای و تبلیغاتی، نگفتم تقلب و رای ما رو پس بدین و از این مزخرفات، از تاثیرات بازیهای رسانه ای روی رای دهنده ها که اغلب هم به شدت تاثیرپذیرن صحبت کردم.

هر آدم منصفی می تونه رویکردهای رسانه ای رو تو 2 سال اخیر دنبال کنه تا به نتیجه برسه. یه نمونه ساده و دم دستش مال چند روز اخیر: رونالدو اونطور بچگانه سر بیل داد می زنه چون بهش دروازه خالی نداده بزنه، فردا رسانه پر میشه از مطالب حمایتی و کوبیدن بیل، اما مسی میاد میگه انقدر شایعه نسازید، مشکلی با انریکه و بارسا ندارم، رسانه میاد میگه ایشون خیلی دو رو و زرنگ تشریف داره و واقعیتش این نیست!

رسانه ها می تونن شب رو روز و روز رو شب جلوه بدن. دیگه این قصه که برای ما ایرانی ها که تحت تاثیر امپراتوری رسانه ای غرب صدمه ها خوردیم چیز جدیدی نیست. تو دنیای فوتبال هم که یه امپراتوری چند صد میلیارد دلاریه، رسانه ها قوی ترین ابزار هستن و به راحتی افکار و اذهان رو به سمتی که می خوان منحرف می کنن! درست جریانی که منجر به کسب 2 توپ طلا شد برای بازیکنی که در شرایط مساوی شانسی نداشت!


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۲)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
جدا از این که طرفدار بارسام اما واقعا میشه گفت امسال رونالدو برا گرفتن توپ طلا محق تر از مسی بود به هر حال دو تا جام رو با رئال تونست ببره البته این توجیه توپ طلای پارسالشو زیر سوال میبره ولی کلا تو 2014 رونالدو از مسی بهتر بود ولی بنظرم شاید اگه بخوای فوتبالی نگاه کنی نویر از همه لایق تر بود


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۲)
 
barca-real
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
افتخارات رونالدو
بهترين گلزن لا ليگا
بهترين بازيكن لاليگا
بهترين گلزن ليگ قهرمانان
شكست ركورد گل تو ليگ قهرمانان
قهرمان لايگ قهرمانان ، جام حذفي ، سوپر جام اروپا ، جام باشگاها جهان ، ٦١ گل زده
اينا هيچي نيست
قبول كنيد امسال حق رونالدو بوود


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۲)
 
nima.barca
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
فیفا بنگاهی کثیف برای سرمایه داران و تجار در فوتبال است.


سه‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۳ (۰:۰۱)
 
Ali_SHS
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
تا وقتي مسي مي برد فيفا خوب بوود
حالا كه رونالدو برده شده شرط بندي و كثيف كاري
ارژانتيين تيم ضعيفيه ء!!!!! مسي ، ديماريا ، اگوؤرو ، هيگواين ، لاواتزي ، ماسكرانو ،،،،
منطقي نظر بدين
اين راي همه بووده
ارژانتين با قرعه خوبي. اومد بالا
مسي خيلي خوبه ولي امسال حقه كريس بود


اینقدر چرت نگو عزیز!! از وقتی بلاتر عضو افتخاری رئال شد و جک وارنر هم قدرت گرفت ، سیاست های فیفا کلا تغییر کرد!!

اون بازیکنایی که از آرژانتین نام بردی غیر از مسی ، سایه ای از خودشونم بودن؟؟؟ لاوتزی؟؟؟؟؟؟؟؟ آگوئرو!!! خجالت نکش یه باره پالاسیو رو هم بگو


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۹)
 
Ali_SHS
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
ولی اینم قبول داری که کلا بهتر بودنو فیفا باید تو فصل فوتبالی ببینه،نه سال میلادی؟


نه قبول ندارم


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۸)
 
barca-real
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
تا وقتي مسي مي برد فيفا خوب بوود
حالا كه رونالدو برده شده شرط بندي و كثيف كاري
ارژانتيين تيم ضعيفيه ء!!!!! مسي ، ديماريا ، اگوؤرو ، هيگواين ، لاواتزي ، ماسكرانو ،،،،
منطقي نظر بدين
اين راي همه بووده
ارژانتين با قرعه خوبي. اومد بالا
مسي خيلي خوبه ولي امسال حقه كريس بود


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۸)
 
Fooroogh
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
در مورد 3 سال دیگه مسی من اصلا حرفی ندارم و معتقدم واقعا حقش بود اما 2010 مسی مثل رونالدوی امسال جام جهانی بدی داشت و بر خلاف رونالدو قهرمان لیگ قهرمانان هم نشد . بالاخره امسال رونالدو 17 گل زد و لیگ قهرمانان فوق العاده داشت .

پس چطور بهترین بازیکن دنیا شد و اسنایدر بین 3 تا هم نبود ؟

امیدوارم خیلی محترمانهع توضیح بدید که ملاک انتخاب مسی اون سال چی بود ؟؟


افتخارات سال 2010 مسی: قهرمان لالیگا، قهرمان سوپركاپ اسپانیا، بهترین بازیكن لالیگا در فصل 10 - 2009، آقای گل لالیگا، برنده‌ی كفش طلای فوتبال اروپا، آقای گل لیگ قهرمانان اروپا، بازیكن برتر آرژانتین.
نقطه درخشان مسی: بازی برگشت مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا كه هر چهار گل بارسلونا را به ثمر رساند.

اما اسنایدر با اینتر 3 جام قهرمانی را كسب كرد و با تیم ملی هلند هم به فینال جام جهانی رسید و 5 گل هم زد.

حالا مقایسه کنین مسلما آمار و افتخارات مسی بهتر بوده ملاک از این بالاتر ؟


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
به نظر من کلا در سال 2010 هر 3 نفر از شانس برابری برخوردار بودن اگه میشد هر سه رو در یک سطح قرار میدادم مثل امسال که به نظرم هر 3 نفر به یک اندازه خوب بودن و حتی نویر از 2 نفر دیگه بهترم بود ولی رونالدو به خاطر رفتار های غیر فوتبالیش باعث میشه حتی وقتی از نظر بازی هم به مسی برسه از نظر شخصیتی از مسی کم بیاره و در رده پاییین تر قرار بگیه و بهترین بودن به خیلی چیزاست ولی میبینید که جواب آرا اصلا با این حرفی که من میزنم متفاوت بود و این دلیلش رای هاییه که از روی تعصب داده میشه


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
اصلا حال نمیکنم این بشر توپ طلا میگیره ! شایسته سالاری تو فیفا وجود نداره ... اون از رئیسش اینم از انتخاباشون ! با اون سیستم مسخره رای گیری واقعا خنده داره ...


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۶)
 
mehdimike
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
البته که می دونستم! دیگه تو گذر این همه سال به خوبی این بازیهای رسانه ای رو شناختیم! انتخاب رونالدو از ماهها پیش انجام شده بود! درصد اختلاف آراء و به خصوص رای رسانه هیچی جز همین مافیای فیفا رو نشون نمیده!


شما مثه اینکه هنوز نمیدونین رای Media رو کارشناسا میدن و این از ارای مربیان و کاپیتانها معتبرتر و به حقیقت نزدیکتره!مثلا سال قبل ریبری در Media با اختلاف اول شد.
اون زمان که مسی 47 درصد رای میاورد فیفا مافیایی نبود؟اون اختلافو چطور توجیح میکنین؟
شما میتونین بگین توپ طلا رو به صورت کارشناسی نمیدن.اما مافیفای فیفا به نظر من چیزی جز توهم نیست.این کاپیتانا و مربیا و کارشناسا هستن که به هر کی *عشقشون* میکشه رای میدن واسه همین توپ طلا برا خیلیا مثه من بی ارزشه.یه سال به مسی میدن یه سال به رونالدو.امثال نکونام 4 سال به مسی میدن 1 سال به رونالدو و یا برعکس.مطمئنا زور بالا سرشون نیست


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۵)
 
nima.barca
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
واقعا برای نویر ناراحت شدم. انصافاً حق نویر بود که توپ طلا را صاحب بشه. فیفا بار دیگر به جامعه جهانی فوتبال نشون داد که ملاک انتخابش خوب بودن در زمین بازی نیست. ملاک انتخاب فردی است که با انتخابش پول بیشتری وارد چرخه حساب فیفا بشه و بلاتر و همکارانش شک نکنید که برای سال های 2015 و 2016 هم رونالدو رو انتخاب کردن و از الان برنده اون سالها مشخصه تا به این واسطه پول بیشتری به فیفا برسه.

فیفا بنگاهی کثیف برای سرمایه داران و تجار در فوتبال است.


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۳)
 
R.MESSI
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
کاربر mehdimike قبول داری که توپ طلا جایزه فردیه؟!

رونالدو چه کار خارق العاده فردی تو فصل 2013-14 داشت؟!
سی ال رو راموس (البته با خوش شانسی) برای رئال آورد!
کوپا رو بیل با چاشنی اشتباه پینتو برای رئال آورد!
جام باشگاه های جهان که کلا رونالدو بودن و نبودنش تاثیری نداشت!
به خاطر 17 گل زده تو لیگ قهرمانان شد بهترین بازیکن جهان یا ناکامی تو بردن آمریکا؟!
هت تریک مسی برای شکستن رکورد رائو کجا رفت؟!
هت تریک مسی برای شکستن رکورد زارا کجا رفت؟!
بهترین بازیکن جام جهانی شدن مسی کجا رفت؟!
یه تنه آرژانتین رو تا فینال کشوندن (و آخر سر به خاطر امثال هیگواین و پالاسیو) کجا رفت؟!


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۲)
 
barca-real
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
به عنوان يه رئالي خيلي خوشحالم
ولي به عنوان يه انسان از حرف هايي مثل خوك ، حروم زاده و،،،،،،، خيلي ناراحتم
متاسفانه اقاي ايمني نويسنده خيلي يك طرفه نگاه كرده
خوده مسي سال خوب رونالدو و افتخاراتشو گفته و جفتشون گفتن دوس دارن كنار هم بازي كنن بد شما اين حرف هارو مي زنيد
يه وقتايي تبريك به حريف قشنگه من مسي رو به نظرم ٣ توپ طلا حقش بود يكسش بايد يا به اينيستا مي رسيد يا اشنايدر
ولي مسي خرق العادس
شما به عنوان نويسنده اولين فاكتور يعني يك طرفه به مورد نگاه نكردنو انجام نداديد
در اخر به عنوان رئالي دوس داشتم مسي تو رئال بوود ولي قبول كنيد ٤ جام برد همه هم اكثرا راي به رونالدو دادن ناراحتي تون رو از عشق به مسي درك مي كنم ولي به خدا لايق اين همه فحش و نا سزا نيستيم


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
اولا که مسی 2010 از لحاظ فردی آمار و عملکرد بی نظیری داشت و مثل همیشه تو زمین جادو میکرد.

نقل قول
اسنایدر اون سال (نیمه دوم سال) 6 ماه یا مصدوم بود یا تو اینتر وسط جدولی نیمکت نشین!! بازیکنی که میخواد توپ طلا ببره باید کل سال خوب باشه

فکر میکنم این ها هم از ضعف های اسنایدر بوده و اگر به طور کلی نگاه کنی مسی و اسنایدر از لحاظ فردی و تاثیر گذاری در رسیدن تیمهاشون به موفقیت در سال 2010 در یک سطح بودن هرکدوم به نوعی پس اگه هر کدوم میبردن لایقش بودن


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۵۰)
 
real_madrid
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
بهترین بازیکن لیگ قهرمانان شدن درست،5 تاگل زدن در جام جهانی درست و مطمئنا در رسیدن تیم هاش به این مقام ها تاثیر گذار بوده دیگه من چون زیاد حافظم خوب نیست اگه تاثیر نداشته بگو ولی واقعا مسی آمار خوبی تو اون سال نداشته؟یک آمار شخصی و تاثیرگذاریش در تیم هایی که بازی کرده که میگین ملی اصن تاثیر نداشته ولی مطمئنن در بارسا داشته


من اصلا نگفتم مسی اون سال آمار خوبی نداشته ولی بهترین هم نبود انصافا . اسنایدر واقعا تو اینتر تاثیر داشت به بارسا هم گل زد و واقعا سال فوق العاده ای داشت . تو جام جهانی باعث برد هلند برابر برزیل شد و در کل خیلی خوب بود .

جز اسنایدر اون سال اینیستا هم فوق العاده بود و می تونست اول شه ولی به نظر من بدون تعصب حق مسی اول شدن نبود و اسنایدر و اینیستا لایق تر بودن ولی خب نظر مردم دنیا بود و نمی شه کاریش کرد


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۴۹)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
دوست دارم یه روز سپ بلاتر رو ببینم و بهش بگم:
عالم محضر خداست .... در محضر خدا معصیت نکنید .
این خیلی جمله ی تاثیر گذاریه ... روش زندگی خیلی از افراد رو عوض کرده..............


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۴۶)
 
iman_khatar
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
من کامل به شما توضیح میدم دوست عزیز

سال 2010 مسی قهرمان لالیگا شد ولی نیمه نهایی با بارسا مغلوب اینتر شدن . جام جهانی هم بدون گل زدن تو یک چهارم با 4 گل مغلوب آلمان شدن.

اما اسنایدر .

با اینتر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا . سری آو حذفی ایتالیا شد. به عنوان یه هافبک 5 تا گل تو جام جهانی زد و آقای گل مشترک این مسابقات شد و با هلند فینالیست جام جهانی شدن.

بهترین بازیکن لیگ قهرمانان شد و همه افتخارات ممکن رو بدست آورد ولی تو 3 کاندید نهایی هم نبود.

به نظر شما حق مسی بود یا اسنایدر ؟؟؟؟؟؟

بهترین بازیکن لیگ قهرمانان شدن درست،5 تاگل زدن در جام جهانی درست و مطمئنا در رسیدن تیم هاش به این مقام ها تاثیر گذار بوده دیگه من چون زیاد حافظم خوب نیست اگه تاثیر نداشته بگو ولی واقعا مسی آمار خوبی تو اون سال نداشته؟یک آمار شخصی و تاثیرگذاریش در تیم هایی که بازی کرده که میگین ملی اصن تاثیر نداشته ولی مطمئنن در بارسا داشته


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
از نوع نوشته هم معلومه که خود نویسنده از قبل میدونسته رونالدو میشه و کلی واسش وقت گذاشته!!

البته که می دونستم! دیگه تو گذر این همه سال به خوبی این بازیهای رسانه ای رو شناختیم! انتخاب رونالدو از ماهها پیش انجام شده بود! درصد اختلاف آراء و به خصوص رای رسانه هیچی جز همین مافیای فیفا رو نشون نمیده!


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۴۴)
 
mehdimike
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
اسنایدر اون سال (نیمه دوم سال) 6 ماه یا مصدوم بود یا تو اینتر وسط جدولی نیمکت نشین!! بازیکنی که میخواد توپ طلا ببره باید کل سال خوب باشه


داش علی حرفتو قبول دارم.اشنایدر تو نیمه دوم سال 2010 مصدوم بود.ولی اینم قبول داری که کلا بهتر بودنو فیفا باید تو فصل فوتبالی ببینه،نه سال میلادی؟


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۴۴)
 
R.MESSI
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
متاسفانه چیزی که عوض داره گله نداره مسی هم تو سال 2010 علی رغم جام جهانی فاجعه بارش حق اسنایدر رو خورد و توپ طلا گرفت اون زمان من این حرف رو تو همین سایت گفتم ولی به مذاق بعضی ها خوش نیومد.


مسی حداقل تا یک چهارم رفت بالا با آرژانتین!

نقل قول
لینک نعره کشیدن رونالدو در مراسم : مشاهده لینک آخر خندس حتما نگاه کنید


نتونست خودشو نگه داره و باطنش رو به همگان نشون داد!
آنجلوتی مرد از خنده!


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۴۱)
 
Ali_SHS
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
اسنایدر اون سال (نیمه دوم سال) 6 ماه یا مصدوم بود یا تو اینتر وسط جدولی نیمکت نشین!! بازیکنی که میخواد توپ طلا ببره باید کل سال خوب باشه


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۹)
 
mehdimike
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
پارسال حق ریبری بود ولی امسال حق رونالدو.
درصد اختلاف ارا خودش گویاست
در ضمن مسی از 181 رای Media فقط تو 3 تاش رای اول شد.
معمولا رای media اعتبار بیشتری داره.
از نوع نوشته هم معلومه که خود نویسنده از قبل میدونسته رونالدو میشه و کلی واسش وقت گذاشته!!


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۸)
 
Ali_SHS
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ،
ﺷﻠﻮﻍ ﺑﻮﺩ، ﯾﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﯿﺘﺎﻟﻚ ﺭﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺍﻃﺮﺍﻑ ﺭﻭ
ﺯﺩﻡ، ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﺩﻭ ﻣﺘﺮﯼ ﺗﺎ 30 ﻣﺘﺮﯼ ﺍﯾﻨﺎ ﺑﻮﺩﻥ :
ﻋﺴﻞ 17
ﻣﻬﺪﯾﻪ
ﺁﺗﻨﺎ
ﺣﻤﯿﺪﻩ
ﻓﺮﺷﺘﻪ
ﺯﻫﺮﺍ
ﺑﻬﺎﺭ
ﻭ ..
ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ . ‘ ﭘﺴﺮ ﺍﺩ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯿﻢ
‘ ، ‘ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﯿﺪﯼ ﺿﺎﯾﻊ ﻣﯿﺸﯽ ’ ‘ ﺷﺎﺭﮊ ﺑﺪﻩ ﺍﺩ ﻣﯿﺸﯽ ‘
ﻭ …
ﻭﺍﻻ ﻣﺎ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺳﺒﯿﻞ ﭼﯿﺰ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻧﻤﯿﺩﻳﺪﻳﻢ .
ﺍﺻﻦ ﯾﻪ ﻭﺿﻌﯿﻪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ


اولا که مسی 2010 از لحاظ فردی آمار و عملکرد بی نظیری داشت و مثل همیشه تو زمین جادو میکرد.

اگه سال 2010 بگیم حق اسنایدر بود (که نبود) امثال هم حق مسی بود نه نویر


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۷)
 
real_madrid
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
از دوستان خوهش میکنم وضعیت مسی رو به طور کامل در سال 2010 توضیح بده یعنی دومین توپ طلای مسی رو تا بفهمه مطمئنن مسی حتی تو اون سال هم خیلی بهتر از این رونالدو و بزرگتر مساوی اسنایدر بوده چون من اصلا سال هارو به خوبی به خاطر ندارم


من کامل به شما توضیح میدم دوست عزیز

سال 2010 مسی قهرمان لالیگا شد ولی نیمه نهایی با بارسا مغلوب اینتر شدن . جام جهانی هم بدون گل زدن تو یک چهارم با 4 گل مغلوب آلمان شدن.

اما اسنایدر .

با اینتر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا . سری آو حذفی ایتالیا شد. به عنوان یه هافبک 5 تا گل تو جام جهانی زد و آقای گل مشترک این مسابقات شد و با هلند فینالیست جام جهانی شدن.

بهترین بازیکن لیگ قهرمانان شد و همه افتخارات ممکن رو بدست آورد ولی تو 3 کاندید نهایی هم نبود.

به نظر شما حق مسی بود یا اسنایدر ؟؟؟؟؟؟


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۵)
 
sensi
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
از اینکه بهترین بازیکن شد متعجب نشدم چون می دونستم میشه از قبل برام مشخص شده بود چون خیلی رسانه ها تبلیغ می کردن و متاسفانه بازیکنی مثل نکونام هم تحت تاثیر این تبلیغات قرار گرفت ولی هنوز نمی تونم اینو هزم کنم که چرا فریاد کشید وقتی می گه من با مسی دوستم چرا این حرکت ازش سر زد جایی بسی تعجب !!!!!!!!!!! واقعا راست می گن خورشید پشت ابر نمی مونه الکی حرف دوست بودن با مسی را می زنه


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۵)
 
سوداگر
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
]دیگه وقتشه که مسی سال 2015 رو عالی کار کنه ....بازیکنای تیم باید تا میتونن عالی نتیجه بگیرن و فرصتو برای مسی فراهم کنن....همونطور که راموس و بیل رئال رو قهرمان کردن که جزو امتیازای این زرافه تو مراسم به حساب میومد....یه امسالو مسی باید فورانی کار کنه تا توپ طلا رو بگیره و اونوقت خیالمون راحته که رونالدو به مسی نمیرسه و ایشالا بعدش نیمار میشه کاندید اصلی.... رکورد های مسی رو تا پنجاه سال آینده هم کسی نمیتونه بشکنه[/quote]اخه دوست عزیزبااین روشی که دارن بازی ازمسی میگیرن هرروزدورترازدروازه میشه...متاسفانه ملاک فقط تعداد گل زده شده دریک سال میلادیست نه تواناییهای یک بازیکن مثل پاس گل دادن وموقعیت سازی وتاثیرگذاری...فقط آقای گلی دریک سال میلادی همین وبس


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
پنالدو بعد از معرفی مفاهیم جدیدی به دنیای فوتبال از قبیل شیرجه و آقای گلی پنالتی و گل خالی و ... مفهوم جدید و نابی هم برای «انکر الاصوات» ارائه داد و لحظه ای به ذات خودش برگشت!




دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۲)
 
iman_khatar
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
متاسفانه چیزی که عوض داره گله نداره
مسی هم تو سال 2010 علی رغم جام جهانی فاجعه بارش حق اسنایدر رو خورد و توپ طلا گرفت
اون زمان من این حرف رو تو همین سایت گفتم ولی به مذاق بعضی ها خوش نیومد.

از دوستان خوهش میکنم وضعیت مسی رو به طور کامل در سال 2010 توضیح بده یعنی دومین توپ طلای مسی رو تا بفهمه مطمئنن مسی حتی تو اون سال هم خیلی بهتر از این رونالدو و بزرگتر مساوی اسنایدر بوده چون من اصلا سال هارو به خوبی به خاطر ندارم


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۳۰)
 
MH_220
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
احساس میشه سطح بالای فوتبال مسی در دو سه سال پیش سظح انتظارات رو خیلی بالا برده

مسی در این یکی دو سال افت داشته اما باز هم امار رو جابجا میکنه و دائما رکورد میشکنه اما اینقدر انتظارات رو بالا برده که باند بلاتر و رفقا به تعداد گل نگاه میکنن نه به شیوه ی گل زدن ...

وقتی پنالتی برنده تعیین میکند ...


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۹)
 
parsafcb
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
دیگه وقتشه که مسی سال 2015 رو عالی کار کنه ....بازیکنای تیم باید تا میتونن عالی نتیجه بگیرن و فرصتو برای مسی فراهم کنن....همونطور که راموس و بیل رئال رو قهرمان کردن که جزو امتیازای این زرافه تو مراسم به حساب میومد....یه امسالو مسی باید فورانی کار کنه تا توپ طلا رو بگیره و اونوقت خیالمون راحته که رونالدو به مسی نمیرسه و ایشالا بعدش نیمار میشه کاندید اصلی....
رکورد های مسی رو تا پنجاه سال آینده هم کسی نمیتونه بشکنه


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
چقد فرماليته واقعا...اصلا هدفشون انتخاب بهترين نيستا...اصــــــــــلا...فقط ميخوان به رونالدو پروبال بدن،مرتيكه عقده ايه وحشي رواني!
نه واقعا راجع به مردم چي فكر كردن؟فكر كردن كسي بازيا رو نميبينه؟كسي از فوتبال چيزي سرش نميشه؟!خو وقتي اينجوري با اين بي عدالتي دارين توپو ميدين به اين معلومه همه ازتون بدشون مياد ديگه!
متنفرم از بلاتر///م ت ن ف ر!


نقل قول
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...

عالي بود


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۶)
 
real_madrid
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
سلام به همگی.
انتظار شنیدن تبریک به هیچ وجه ندارم چون می تونم درک کنم که ناراحت هستید و دلایل نسبتا منطقی ای برای دفاع از بازیکن مورد علاقتون هم دارید که می تونه خیلیشم درست باشه.

اما یک سوال : از دوستان می خوام توضیح بدن چجوری مسی سال 2010 مرد سال دنیا شد ؟؟؟

در مورد 3 سال دیگه مسی من اصلا حرفی ندارم و معتقدم واقعا حقش بود اما 2010 مسی مثل رونالدوی امسال جام جهانی بدی داشت و بر خلاف رونالدو قهرمان لیگ قهرمانان هم نشد . بالاخره امسال رونالدو 17 گل زد و لیگ قهرمانان فوق العاده داشت .

پس چطور بهترین بازیکن دنیا شد و اسنایدر بین 3 تا هم نبود ؟

امیدوارم خیلی محترمانهع توضیح بدید که ملاک انتخاب مسی اون سال چی بود ؟؟

من معتقدم امسال حق نویر بود و 2010 اسنایدر . البته این نظر شخصیه منه و ممکنه غلط باشه.


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۵)
 
Fooroogh
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
مهم اینه که مسی 8 سال پیاپی جزء سه نفر برتر بوده و 4 تا توپ طلا رو بی هیچ حرف و حدیثی گرفته و 4 بار هم دوم بوده ؛ مهمتر از بردن جایزه اخلاقه که این رونالدو هیچ بویی ازش نبرده که یا قهر کرده و به مراسم نیومده و یا اگه بوده ژست مزخرف گرفته و فخر فروخته ...
اما پادشاه بی نظیر بارسا همیشه در برابر رقیباش متواضع بوده و مطمئنا حالا حالاها بین سه نفر اول جا داره تا وقتی که جای اول رو به نیمار بده ...


به امید اینکه سال بعد هر سه نامزد نهایی بارسایی باشن و دیگه خبری از این نباشه

زنده باد بارسا و بارسایی ها




دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۵)
 
nima.barca
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
مطمئن باشید توپ طلای سال 2015 و 2016 رو هم برای رونالدو گذاشتن. فیفا خیلی اوضاعش خرابه. لعنت به این دنیای کثیف.


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۴)
 
Niloo-FCB
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
لینک نعره کشیدن رونالدو در مراسم :
مشاهده لینک
آخر خندس حتما نگاه کنید


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۳)
 
PIQUE3
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
پنالتی زدن مبنایی برای توپ طلا
به تیم ملیش که هیچ کمکی نکرد تو باشگاهشم که فقط پنالتی زد
کسی منکر خوب بودن این بازیکن نمیشه اما حقش توپ طلا نبود
ولی هیچ وقت معیار و خط کش، برنده شدنه توپ طلا نیس چون معیار اون چیزیه که مشخصه و مسی همیشه حرفشو تو زمین میزنه نه با تبلیغات و بزرگ نمایی...
برنده توپ قلب ها کسی نیس جز مسی


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۳)
 
MH_220
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
مسی اگه خودش رو هم بکشه دیگه توپ نمیگیره ...

چون یه عده احمق فکر میکنن مسی با گرفتن 4 توپ طلا دیگه ارضا شده و زیادشه 5 تا ...

احمق هایی مثل بلاتر و ...


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۰)
 
46285peym
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...


قیافه هانری رو ببین میگه این گاوه کیه : ))


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
منکه از ساعت 5خوابیده بودم تا الان اصلا هم واسم مهم نبود چون معلوم بود ب کی میخوان بدنش من حتی اگه امسال رو قبول کنم که دادن به پنالدو پاریال رو عمرا قبول کنم خدایا پارسال آخه این دایو زن چیکار کرده بود؟امسالم که همچین بهتر از پارسال نبود البته معلوم بود که وقتی پارسال با اینکه 100درصد حق مسی بعدش ریبری بود دادن به رونالدو امسال که حتما میدادن طرف کلی زحمت کشیده بود کلی دایو زده بود هی الکی پا عوض کرده بود کلی تمرین پنالتی کرده بود خداییش مسی انقدر خوب بود تا سال 2012که توقعات ازش بالارفت وگرنه مسی هنوز هم از همه بهتره فقط همه توقع دارن رکورد خودش که 90گل بود چندتا بود توی یک فصل رو بزنه تا بهش رای بدن من مطمئنم رونالدو زیاد دوام نمیاره دیگه اینجوری که این همش با زانوش مشکل داره خیلی بتونه پنالتی بزنه 2 فصل دیگست بعدش از رئال میندازنش بیرون توپ طلای بعدی هم شک نکنید برای مسیه و نیمار هم از 3 نفر پایانیه سال دیگست


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۲۰)
 
omid-soz
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
احتمالا پرز قبل از مراسم بهش گفته : همه چیز با بلاتر هماهنگ شده تو فقط وقتی جایزه رو گرفت طبیعی رفتار کن !!!!

من دیدم مراسمو.راست گفتی آبجی.فک کنم مسی گف چخه اونم این رفتارو کرد


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۱۶)
 
46285peym
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
من هنوز تو شک نعره کیریس هستم یهو مثل گاو گفت بوووووووو..
همه مات مبهوت نگاش کردن مجری ntv spor میخندید گفت اون از گریه پارسالش امسال از این نعرش : ))


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۱۵)
 
87122287
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
اگه بخاطره قهرمانی اروپا توپ دادن به رونالدو پس سال قبل حق ریبری بود اگه بخاطره جام جهانی که مهمتر از قهرمانی اروپاست حق نویربود


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۱۲)
 
Niloo-FCB
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
میگن وقتی توپ طلا رو بهش دادن نعره کشیده !!!!!
احتمالا پرز قبل از مراسم بهش گفته : همه چیز با بلاتر هماهنگ شده تو فقط وقتی جایزه رو گرفت طبیعی رفتار کن !!!!


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۱۱)
 
سوداگر
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
متاسفانه فقط به آقای گلی دارن توپ طلا میدن ....چیزی که برای مسی بااین روش بازی گرفتن ازمسی داره دورودورترمیشه عملا مسی رودربازیهای آینده باید دردرون دروازه خودمون وبه جای براو ازش استفاده کنن دیگه


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۱۰)
 
Reza180
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
مبارکت باشه رونالدو ...مبارکت باشه با تک تک پنالتی هات...تک تک گل خالی هات...تک تک تک ضرب هایی که بدون زحمت گلشو به نامت کردی...
مبارک باشه....عنوان بهترین گلزن سال قبل که مسی ۳ گل بیشتر از تو زد اما پنالتی ها...
مبارک باشه کفش طلات که با سوارز مظلوم مشترک شد اما سوارز بدون پنالتی و رونلدوی پنالتی زن اول تیم...
مبارکت باشه به اندازه ی گل های مهمی که واسه تیمت نزدی....
مبارکت باشه به اندازه ی دقایق طولانی اکثر بازیهات که محو بودی اما با یک یا دو گل ساده شامل پنالتی و دروازه خالی فقط در ۱۰ دقیقه ی پایانی تیتر اول روزنامه ها م جهان شدی...و همین روال گذشت و گذشت تا بالاخره...
مبارکت باشه...
بی حرمتی در حضور خداوندگار فوتبال از چشم خدای جهانیان دور نخواهد ماند...
یک خداست و یک عدالت او...
.
.
.
.زنده باد بارسا و بارسایی...


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۷)
 
amir008
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
متاسفانه چیزی که عوض داره گله نداره
مسی هم تو سال 2010 علی رغم جام جهانی فاجعه بارش حق اسنایدر رو خورد و توپ طلا گرفت
اون زمان من این حرف رو تو همین سایت گفتم ولی به مذاق بعضی ها خوش نیومد.


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
جزئیات آراء توپ طلا

فقط قسمت رسانه (Media) رو یه نگاه بندازید!


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۶)
 
mahsa.barca
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
مسخرست
واقعا مسخرست

اصلا حقش نبود ، اصلاااااا

دلم ميخواد خفش كنم


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۴)
 
Fooroogh
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
هروقت اسم این رونالدو مسخره کنار مسی افسانه ای میاد و باهم میخوان مقایسه شون کنن زورم میاد آخه این کجا و آن کجا ...
انقدر به این در و اون در زد که سه تا توپ طلا بگیره و الانم ذوق مرگ شده ....
باورم نمیشه کسی بهترین بازیکن سال شده که تو جام جهانی افتضاح به تمام معنی بود اصلا قابل قیاس با مسی و نویر نبود ...



دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۳)
 
messinicy
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نمی خوام سر شما رو درد بیارم این مراسم یک خیانت به افرادی و خوده فوتبال بیش نبود چند جمله دوستان بارسایی و عزیز تر از جانم دادن که اگه کسی بخواد بفهمه جریان چی هست و عمق فاجعه کجاست دقیقا میشه اشاره کرد به : رونالدو بهترین بازیکن جهان بدترین بازیکن جام جهانی مثل سوراخی بزرگ وسطه پیراهن سفید کاملا تو چشمه دیگر اینکه وجود اختلاف اماری فاهش حتی با پنالتی قوچان نژاد هم ایران رو یک تنه برد جام جهانی و اینکه بیل و راموس لا دسیما رو بدست اوردن مسی امشب در بارسا تی وی به تمام شایعات پایان داد مسی ما از وجود تو لذت میبریم


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۲)
 
lastcatalan
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
. من عاشق مسی ام. وقتی به رفتن مسی به چلسی، من سیتی یا پاری سن ژرمن فکر می کنم، حس پسر فقیری رو دارم که از دار دنیا یه عشق داره اما یه روز ببینه که می ره، سوار یه ماشین شاسی بلند می شه و اون هم نمی تونه با واقعیت کنار بیاد. من عاشق مسی ام، هرچند مصاحبه های متناقضش در مورد عشقش به بارسلونا و تردیدش حتی نسبت به سال بعد، توی اعصابم ریده، و مسئله اینه، نه مسی نه رونالدینهو، نه رونالدو و ریوالدو و مارادونا، هیچ کدوم بزرگتر از بارسلونا نیستن. مسی باید اینو بفهمه. و اینکه مهم نیست بعد از قرعه چینی های جذاب، رونالدو با گلهایی که به گالاتاسرای و بایرلورکوزن توی رفت و برگشت می زنه، آقای گل شامپیون لیگ بشه، مهم نیست که هت تریک کنه، مهم اینه که روسبی مزلف پرز و مادریده و مسی حتی اگه نصف سال مصدوم باشه، باز بهترین بازیکن جهانه. امیدوارم بارسلونا از این دوران گذار، که واقعا دوران گذاردن ما هواداراست خارج بشه. من از تماشای اینکه رئال قوی باشه حالم بهم می خوره، تماشای توپ طلا توی دست رونالدو واقعا ملینه. زنده باد بارسلونا، زنده باد کاتالونیای مستقل، زنده باد آزادی


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۲)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
حالا توپ طلا رو گرفت،بعد از مراسم ببین بازیش چه قدر افت میکنه.
حالا ببین.
آمادگی رونالدو فقط برای توپ طلا بود نه به خاطر بازی.


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۱)
 
Niloo-FCB
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
حالم از هرچی مافیا و پرز و غواص و شیرجه و سیاست های مسخره فیفا هست به هم میخوره
قیافه نکبتش قبل از خوندن اسم یه ذره هم شک نداشت که اسم خودشو میگن !!!!!


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۳:۰۰)
 
omid-soz
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
مضحک ترین توپ طلای جهان به ریدمان ترین بازیکن دنیا.
دارم آتیششششششششششششششششش میگیرم.
آخه لعنتیا شما اگه بشینین یکم فوتبال نگاه کنین که دیگه پنالدورو .... خودتونم حساب نمیکنین.پس با پول توپو خریدن.
ماها راضی نیستیم و خدای ماه راضی نباشه.
کاش میشد صدامونو به مسی برسونیم و بگیم :
تو معجزه ای هستی که مثل تو در تاریخ تکرار نمیشه.
شیرجیانو یه دریبلم نمیتونه بزنه اونوقت...
بدترین بازیکن جام جهانی اونوقت .....
عاشقتم مسیی
عشق مایی.مردی مرد


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۶)
 
hasanlm10love
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
مسی فراتر از توپ طلای جهانه مسی لایق توپ طلای تاریخه این جایزه واسه اون خاطرست ولی بازم میبره توپ طلا رو و اونوقته که دوباره رونالدو فن ها از این لاک منطقی بیرون میان برخورد امسال مسی رو با رونالدوی 2012 مقایسه کنید تو این مراسم بیشتر به حقارت پنالدو پی میبرید


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۶)
 
parsafcb
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
خریت خوبیه!
والا نمیدونم چی بگم....بیشتر ازینم انتظار نمیرفت ازشون.....
تیتر و خبر و عکس بیان کننده تمام مضحکی توپ طلای امسال هس....


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۶)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
میدونین چیه دوستای گلم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه یاد گرفتم واسه توپ طلا حسرت نخورم چون فهمیدم ارزشش از یه توپ پلاستیکی که بچه ها باهاش تو کوچه های شهرمون بازی میکنن کمتره ..... توپ طلا رو وقتی میگیری که شورت بپوشی و تبلیغ کنی ... توپ طلا رو وقتی میگیری که زیر ابروهات برداشته شده باشن ... توپ طلا رو وقتی میگیری که تیمت تو دور گروهی جام جهانی حذف شده باشه و تو به فکر مدل موهات باشی ............ واز همه مهم تر توپ طلا رو وقتی میگیری که یه پولی تو جیب سپ بلاتر حروم زاده بره .
آره داداش و آجی های گل من .... مسی ما این فاکتور ها رو نداره و نخواهد داشت مسی ما یه مردهههههههه یه مردددددددددددددددد یاد گرفته گریه نکنه چون یه پدره و هر پدری اسطوره ی بچشه یه اسطوره گریه نمیکنه ... دایو نمیزنه ... حسادت نمیکنه... و برای موفقیت میجنگه نه از قبل بدونه که برنده ی یه بازی ناجوان مردانه ست
پس تا ابد بارسسسسسسسسسسسسسسسا
تا ابد مسییییییییییییییییییی


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
از اتفاقات و رسوایی های وحشتناکی که پارسال اتفاق افتاد ، تکلیف و سرنوشت این جایزه کثیف برای امسال هم مشخص بود


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۵)
 
46285peym
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
اقا چرا کیریس اونجوری داد کشید مثل گاو یهو؟؟؟؟؟ مجری های ntv spor مونده بودن بیچارهها : )))))


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۵)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
توپ طلا جایزه ای هست که بی اهمیت نیست و خوبه اما همه چیز نیست . تا حالا کسی دیده تو منابع معتبر نامی از رونالدو به عنوان بهترین در تاریخ درج بشه . یا بازیکن خاصی بوده که از رونالدو در تیم منتخب تاریخ استفاده کنه .
پله ، مارادونا ، مالدینی و ... هیچ توپ طلایی نبردن اما مگه جایگاهشون از کساییکه اینجوری توپ طلا میگیرن پایین تره ؟ همین چند وقت پیش رونالدوی برزیلی بهترین تیم تاریخ رو منتشر کرده بود که خط حملش مسی و دی استفانو و پله بودن . ورلد ساکر تیم منتخب تاریخش با حضور مسی بود . حالا بگذارید هر چقدر می خوان از این جایزه ها ببرن


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۴)
 
bardiya30
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
هر کاری کردن و دوباره بهش توپ رو دادن پارسال با تمدید که گندش در اومد و امسال هم چی بگم


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۴)
 
Mohammad.12
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
این قسمتش عالی بود:

نقل قول
آنها که توپ طلا را به این بهانه واهی که فلان کس تیمش را یک تنه به جام جهانی برده است - که البته با این استدلال یک توپ طلا هم طلب رضا قوچان نژاد است - به این بازیکن دادند



#CP7



دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۳)
 
moji.aref
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
واقعا نمیدونم چی بگم؟؟
بخاطر چی توپ طلا رو به رونالدو دادن؟؟؟
بخاطر چه کاری؟؟؟
بخاطر حذف تو مرحله گروهی جام جهانی؟؟ بخاطر دایو؟؟ بخاطر پنالتی زدن حتی تو بازی فینال لیگ قهرمانان؟؟؟ بخاطر چی دقیقا؟؟!!! اگه به قهرمانیه که پارسال باید گیر ریبری میومد
اگه به رکورد شکنی گل هاست که باید گیر مسی میومد
هه
واسه چی؟؟؟
رونالدو؟؟؟؟
نگران نیستم. ایشالله سال بعد به شاه مسی میرسه
همه میدونن
مسی بهتر از همه هست


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۲)
 
m@rc0$
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
تف به ذات این پیرمرد لعنتی چرا از فیفا نمیره ی پاش لب گوره نمک به حروم


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۵۱)
 
miladfcb
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
اقا زیاد خودتون رو ناراحت نکن فدای سر گینگ لئو
راستی یه خبر مهم رو سایت فیفا زدن دو جایزه دیگه به جایزه ها اضافه شد
یکی پنالدو(کسی که بیشترین پنالتی رابزند)
شیرجاندو(کسی که بیشترین تمارض رابکند)
هردورم می دن cp7
این حال من برای مسیه

راستی بچه ها الان قیمت توپ طلا چند من یکی می خوام


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
تو مراسم توپ طلا توی کلیپ های پخش شده از مسی ضربه کاشته و بیرون محوطه نشون میدادن از رونالدو پنالتی توی ال کلاسیکو ... این خودش یک دنیا حرف داره
خامس رودریگز گلش تو جام جهانی بعد از فن پرسی بود اما ببینید لابی های پرز چقدر نقش داره .


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۸)
 
Ree.raa
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نقل قول
ما گذر تاریخ نشان داده کسی را به زور «باد» نمی توان بزرگ کرد. هرچه کمپین های رسانه ای - که باید به قدرتشان ایمان آورد - سعی کنند تا رونالدو را بزرگ و مسی را کوچک جلوه دهند تا شاید بتوانند این دو را در کنار هم بنشانند، اما این تلاش مذبوحانه جز برای عده ای معدود، مضحک و طعنه آمیز خواهد بود. مادامی که مسی در زمین فوتبال پا به توپ معجزه می کند، رونالدو ده برابر این هم که پنالتی و «گل خالی» بزند، اسمش را هم نمی تواند با اسم مسی در یک سطر بنویسد، حال می خواهد هر چند تا از این توپهای «طلا»یی خریده باشد!


واقعا عــــــــــــــالی بود!
حقیقتا هم همینطوره! مهم اینه ک الان تمام دنیا وقتی فوتبال و بازی مسی رو نگاه میکنند تماما ازش لذت میبرن و همه میدونن ک چه کسی واقعا بهترین بازیکن فوتبال دنیا ست!
همه چیز توی زمین بازی بارها و بارها مشخص شده واسه تمام مردم حالا هرچقد ک میخوان با این مراسم ها و جایزه های مسخره و از پیش تعیین شدشون دل خودشون رو شاد کنن!


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۶)
 
hamedtaheri
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
خداییش امسال حق نویر بود.
رونالدو فقط برنده لیگ قهرمانان بود و کار خاصی انجام نداد.
معلوم بود که از چندین ماه قبل کمپینی برای بزرگ جلوه دادن گل زنی هاش راه انداختن .
فعلا توی دنیا اسپانسرها و پول حرف اول رو میزنن.


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۴)
 
serajo
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
یاد حرف ریبری افتادم که گفت:به همسرم گفتم که من بازندم چون می دیدیم که بلاتر چجوری رونالدو رو در آغوش گرفته بود.
حیف..............


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۴)
 
R.MESSI
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
بیل و راموس برای رئال جام آوردن عنوان بهترین بازیکن رسید به این


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۴)
 
m@rc0$
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
باز هم رسوایی دیگر دیگه شورشو در اوردن


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۳)
 
ahahah
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
خاک بر سرشون با این انتخاب مسخرشون!!!!!
زنده باد بارسا و بارسایی



دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۲)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
امسال حق مسی نبود اما حق رونالدو هم نبود.


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۲)
 
m@rc0$
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
باید در فیفا رو تخته کرد لعنت به سپ بلاتر لعنتی


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
چه شوی مضحکیه این مراسم! انقدر از قبل تابلو بود قصه چیه که حتی خود پنالدو هم گریه ش نگرفت!

بدترین بازیکن جام جهانی
بهترین بازیکن دنیا!

یه سال به خاطر درخشیدن تو تک بازی پلی آف بهش توپ طلا دادن، یه سال به خاطر حذف تحقیر آمیز تو دور گروهی!


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۲)
 
m@rc0$
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
تف به گور پدرشون نمک به حروم ها مدیر لطفا نظرمو پاک نکن بزار خالی شم لعنتی ها دو تا توپ طلا مفت به زرافه لاشی دادن


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۱)
 
ali_catalan
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...



دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۰)
 
sinas1384
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
ریدم به این فیفا ی کثیف.
واقعن خجالت داره ...
توهین بزرگ به فوتبال.
تاریخ قضاوت خواهد کرد ...


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۰)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
نههههههههههههههههههههههههههههه. تا کی می خواین این کثیف کاریاتون رو ادامه بدین . لعنت به شما. عقده ای پنالتی زن . هنوز 4-3 عقبی


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۴۰)
 
best_of_all
پاسخ به: اکران «رسوایی 2» به کارگردانی بلاتر، تهیه کنندگی پرز و بازی ...
یه خوبی ای که همه ی این قضایا و جنگای رسانه ای امسال داشت، این بود که فهمیدیم دارن هر کاری از دستشون بر میاد انجام میدن که مسی رو یه بازیکن معمولی نشون بدن، که اتفاقا موفقم بودن، یعنی اینقدر توو گوش ملت خوندن رونالدو چنین و چنانه که دیگه اصلا هیشکی یادش نمیاد امسال جام جهانی برگذار شده، الان داداشم میگه قراره نتایج و عملکرد بازیکنا رو توو این جشن برای انتخاب بهترین بازیکن لحاظ کنن، یا سال دیگه قراره به بازیکن برتر جام جهانی توپ طلا رو بدن، حالا این زیادی خنده دار به نظر میرسه، اما واقعیت همینه، تا چند ماه پیش و اون موقع که مسی آرژانتین رو به فینال رسوند و رونالدو با پرتغال به خونه برگشت، همه متفق القول بودن که مسی مثلا با نود درصد آرا توپ طلا رو امسال میبره، یعنی می خوام بگم واقعا کی فکرشو می کرد آرژانتین از مرحله گروهی حتی به عنوان تیم اول بیاد بالا، و بعد مسی در حالیکه آماده هم به نظر نمی رسید مدام همه رو غافلگیر می کرد، همون بازی با سوئیس که دیماریا گل پیروزی شو رو پاس مسی زد، همون بازی و روی همون گل تقریبا مسی بیشتر از سی چهل متر پا به توپ همه رو بهم ریخت و بعد اون پاس طلایی رو داد، حالا چند ماه بعد از اون ماجرا میگن توو کلوپ های شرط بندی نود درصد به رونالدو رای دادن و بعد نویر و یکی دو نفرم اون ته مها به مسی رای دادن، این کاریه که یه رسانه میتونه بکنه و جالب اینه که این روند تخریب مسی و معمولی نشون دادنش قراره احتمالا اونقدری پیش بره، که سال دیگه مسی جزو کاندیدا ها هم نباشه
حالا خوبیه همه ی اینا چیه
این که من تو چار پنج سال گذشته، هر وقت به این لحظه می رسیدیم تقریبا تو همین بازه ی یکی دو ساعته دو سه کیلو وزن از دست می دادم، ولی الآن حتی لازم نیست تلویزیون رو روشن کنم
و این برای سلامتی م خیلی خوبه
یعنی می خوام بگم اون سالی که مسی حدود صدتا گل زد، و رکورد بیشترین گل زده بین المللی در یک سال رو که تقریبا یک رکورد صد و ده ساله بود رو شکست هم اینقدر تابلو نبود که قراره جایزه رو به مسی بدن و من مجبور بودم از استرس وزن کم کنم، اما حالا یه کاری کردن که این مراسم نه فقط برای من، بلکه برای هر عاشق فوتبالی و عاشق هیجانی مضحک ترین شوی تاریخ شده، اونقدر که فک نکنم اصلا کسی لازم باشه بشینه و این مسخره بازی رو تماشا کنه
من اگه به جای مسی بودم، از این فوتبال کثیف خداحافظی می کردم
دنیا ارزش دیدن هنر فاخر مسی رو نداره
مث این می مونه که فردوسی بخواد بره تو یه برنامه ی مشاعره شرکت کنه و شعرای خودشو حفط کنه، و اونجا برای سرودن اشعارش کسی بهش تبریک نگه، بلکه برای از حفظ خوندن شعراش بخوان بهش جایزه بدن، یعنی دقیقا همینقدر مسخره ست این ماجرا، حالا جالبه که همین جایزه رو هم بدن به یکی که بهتر از خود فردوسی شعراشو از حفظ می خونه
مسی خود فوتباله، و امثال رونالدو فقط دارن از حفظ می خوننش


دوشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۳ (۲۲:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۲ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!