به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پویول با قدرت تمام برگشت!اخبار بارسا
فرستنده محمدرضا شادی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۸۶ (۲:۴۶) (۱,۰۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: محمد رضا شادی / FCBarcelona.ir


با بازگشت بعد از سه ماه بیرون از زمین، کارلوس پویول در مورد تیم احساس خوبی دارد و از عملکرد شخصی خود خشنود بود. احساسات او در تیم یگانه و انگیزه‌اش فقط اصلاح کردن است.

کالوس پویول تمام نیمه دوم را دربرابر حریف بارسا، لوانته، بازی کرد ، و هرچیزی که او خارج از بازی بدست آورد، مثبت بود. او گفت: «دیروز من احساس بزرگی داشتم. من با تیم تمرینات را برای چند روز اندک انجام می‌دادم و حالا من جز بازی در تیم به چه چیزی نیاز دارم.»


انگیزه

پویول پذیرفت و چشم‌هایش را در برابر همه چیز بست، در حالی که تحت درمان بود. او از حرکت و بازی کنار تیم احساس مثبتی دارد و نمی‌فهمد که چرا در این شرایط بحرانی انقدر فشار بر تیم تحمیل می‌شود. او افزود: «من شگفت زده هستم. ما فقط در شروع فصل دو بازی را مساوی کردیم، اما این‌ها اتفاق افتاده‌اند. آن که در تیم ببینیم که چگونه بایکدیگر همکاری وجود دارد و مشتاقانه کار می‌کنند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. این بارسلونا است و انتقادات برای این تیم گاهی اوقات وجود دارد، اما این‌ها اتفاق افتاده‌اند. ما از آن نگهداری می‌کنیم، قدرتمندتر از همیشه، با هم تحمل می‌کنیم. این چیزی هست که ما انجام می‌دهیم.»

درباره تحمل کردن سه ماه خاموشی، بازیکن بین المللی اسپانیا گفت: «من از تماشای بازی خارج از زمین لذت نمی‌برم، اما من از تماشای تیم در خود آن لذت می‌برم.» او گفت:« من رفتارشان و سبک تک تک آن‌ها را دوست دارم.»

ستایش هم‌تیمی‌ها

پویول به خاطر تمام منتقدان که رونالدینهو را هدف‌گیری کردند، حیرت زده و گیج شده است. پویول درباره او، بازیکنی که تیم را رهبری می‌کند، توضیح می‌دهد. «رونالدینهو همواره احساس مسئولیت می‌کند. او همچنین در طول فصل تحت تاثیر مسی و بازیکن جدید یعنی آنری برای بدست آوردن فرصت درخشش قرار دارد.»

اما مصدومیت یایا توره خبر خوبی نبود. کاپیتان تیم گفت: «همه مصدومیت‌ها مهم هستند، و او خیلی خوب بازی می‌کند و ما امیدواریم که او بهبود یابد و به سرعت به تیم برگردد.» اما پویول می‌دانست که بازیکنان فراوان دیگری در تیم وجود دارند که کاملا توانا و آماده برای پوشش بارسا در نقش‌های محوری هستند.

کارلوس پویول این کنفرانس را با تشکر از همه کسانی که اورا به خاطر آن دوره سخت و بازگشت به تیم در مصدومیت جدی حمایت کردند، به پایان رساند. این‌ها شامل می‌شود: پزشک، بدنساز و مربی شایسته‌ای که همیشه هست و کاری خارق العاده را انجام می‌دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: پویول با قدرت تمام برگشت!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۱۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: پویول با قدرت تمام برگشت!
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۹:۵۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: پویول با قدرت تمام برگشت!
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۹:۵۷)
 
hamed5
پاسخ به: پویول با قدرت تمام برگشت!
:heli: :heli:


دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۱۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پویول با قدرت تمام برگشت!



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: پویول با قدرت تمام برگشت!
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!