به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پویول و مسی روند پیروزی‌های بارسا را حفظ کردند! (0-2)لیگ قهرمانان
فرستنده سام فروهش در تاريخ چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۶ (۳:۰۶) (۱,۰۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


كارلس پویول از نیمكت بلند شد تا اولین گل فصلش را به ثمر برساند و لیونل مسی نیز گل دوم را افزود تا بارسلونا برد مهمی برابر اشتوتگارت، در عصر سه شنبه بدست آورد.
در مصاف پر بار در استادیوم دایملر گوتلیب, حمله آبی و اناری‌ها در بهترین فرمش قرار داشت تا دو گل نیمه دوم برای بازدهی 100 درصد بارسا در لیگ قهرمانان این فصل كافی باشند.

میهمان باید در برابر كمی ترس در دقایق اولیه مقاومت می‌كرد و ویكتور والدس نتیجه بازی را بعد از رافائل شافر در سویی دیگر مساوی نگه داشت.


بازی از ابتدا سرعت خوبی داشت و تا دقایق پایانی نیز تحلیل نرفت و هردو تیم شانس‌های كافی برای باز كردن بازی پیش از گل اول داشتند. در دقیقه پنج رونالدینیو پاسی قطری به لیونل مسی در گوش راست داد و بعد از گریز به طرف كناره محوطه، توپ را برای دكو مهیا كرد كه شوت او نیز با برخورد به تیردروازه رافائل شافر به زمین بازگشت.

لحظاتی بعد رافا ماركز با بازگشت مصدومیت آشیلش رو به رو شد و جای خود را به كارلس پویول داد, او نیز بعد از جراحی‌اش در ژوئن، تنها چند روز پیش به میادین بازگشته است. آندرس اینیستا رابط مثلث هافبك بود. مرد هلندی ترجیح داده بود، تركیبی هجومی به جای جایگیزن كردن هافبك دفاعی سنتی به جای توره یحیی بچیند. رونالدینیو نیز به میادین بازگشته بود و خیلی پویا در نیمه اول نشان می‌داد و به روشنی انتظار بیشتری از ضربه ازاد دقیقه دوازدهم داشت كه بابت از دست دادن آن از فاصله 30 یاردی ابراز ناراحتی كرد.

اشتوتگارت نیز در حالت تهاجمی قرار داشت. كاكائو پیش از تغذیه شدن مسی توسط رونالدینیو كه در نهایت از فاصله‌ای كم توسط دروازه بان میزبان ناكام ماند، شانسش را از فاصله دور امتحان كرد.
آنری نیز به گلزنی نزدیك شده بود و شلیك داخل چارچوبش با واكنش شافر به بیرون رفت. گومز نیز تلاش دیگری داشت اما این بار توپ بدون خطر به بیرون رفت.
12 دقیقه پیش از پایان نیمه اول سانتر بوكا برابر دروازه به سر ماریو گومز رسید و بعد از ریباند این مهاجم فكر كرد كه گلزنی كرده است, او ضربه سر دوم را به گوشه پائین دروازه فرستاد كه والدس با واكنشی دیدنی توپ را متوقف كرد.

بازی پیچیده و با سرعت می‌شد و پیش بینی اینكه كدام طرف طلسم را می‌شكند، سخت بود. درست قبل از پایان نیمه اول بود که تیم میزبان موقعیت عالی بدست آورد، گومز در حالی که از تله آفساید فرار کرده بود، شوت محکمی را به سمت زاویه بسته دروازه بارسا شلیک کرد که والدس موفق به دفع کامل آن نشد و توپ به فارنرود رسید که ضربه سر آرام او هم در آغوش ویکتور والدس جای گرفت.

نیمه دوم با همان سرعت و جنب و جوش نیمه نخست شروع شد و این بازیکنان اشتوتگارت بودند که با دوندگی زیاد سعی در خلق موقعیت‌های متعدد داشتند.
اما باز هم این بارسلونا بود که در دقیقه 45 بر روی کرنر ارسالی توسط ژاوی و سپس ضربه سر رونالدینیو بر روی دروازه اشتوتگارت خطر جدی را بوجود آورد و سرانجام در یک رفت و برگشت کارلوس پویول توانست دروازه این تیم را باز کند. با وجود این گل، بارسا باز هم با بازی خوب خود به اشتوتگارت فشار می‌آورد و به دنبال گل‌های بیشتری بود.
آبی و اناری پوشان بارسا، همانند بازی با لوانته از انگیزه بالایی برخوردار بودند، با این تفاوت که این بار مقابل تیم قدرتمندتری صف آرایی کرده بودند.

پس به ثمر رسیدن گل اول، کارلوس پویول با مصدومیت روبرو شد و مجبور به ترک بازی شد. سیلوینیو به جای وی به بازی آمد تا به عنوان مدافع جلو زن چپ انجام وظیفه کند، به همین دلیل اریک آبیدال جای خود را به وی داد و در قلب خط دفاعی بجای پویول قرار گرفت.
در دقیقه 68 بارسا بار دیگر از روی حرکت ترکیبی مسی و آنری به گل رسید. آنری توپ را در گوشه محوطه جریمه نگاه داشت تا مسی برسد و سپس با یک بغل پا ساده دروازه ژرمن‌ها را برای بار دوم باز کند. دقایقی بعد این بار با همکاری آنری و دکو، مسی بار دیگر به توپ رسید و با یک ضربه دیدنی بار دیگر بصورت جدی دروازه تاسکی را تهدید کرد، اما این بار ناموفق بود. در دقایقی پایانی بازی که اشتوتگارت به دنبال به ثمر رساندن حداقل یک گل بود، این بویان کرکیچ بود که با فرار از تله آفساید می‌توانست گل سوم را هم به ثمر رساند اما در آخرین لحظه مدافع اشتوتگارت توپ او را از منطقه خطر دور کرد.

گزارش تصویری بازی را می‌توانید اینجا بیبنید!
ارزش: ۶.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های بارسا را حفظ کردند! (0-2)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۱۵)
 
raminpanahi
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های بارسا را حفظ کردند! (0-2)
یاشاسین بارسلونا


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۰۰)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های بارسا را حفظ کردند! (0-2)
زنده باد بارسلونا ...


دوشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۰ (۱۸:۲۵)
 
harry1
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های بارسا را حفظ کردند! (0-2)



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۳۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های بارسا را حفظ کردند! (0-2)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۰۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های بارسا را حفظ کردند! (0-2)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۹:۵۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های بارسا را حفظ کردند! (0-2)



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های بارسا را حفظ کردند! (0-2)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۳۸)
 
inronaldinho
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های بارسا را حفظ کردند! (0-2)
خدایی ضربه سرش خیلی با حال بود.


سه‌شنبه، ۱۲ آذر ۱۳۸۷ (۱۷:۲۲)
 
arash_2032
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های ب...
بازی عالی به نظر میرسه اما کاش ایران هم پخش میکرد .


پنج‌شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۸۶ (۱۶:۰۴)
 
mohammad.a
پاسخ به: پویول و مسی روند پیروزی های ب...
چشم نزنیم ، ایول به این بارسا ..................


چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۸۶ (۱۶:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!