به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ویارئال، حریفی خطرناکآبی و اناری‌ها
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۲۰) (۸۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی/ FCBarcelona.ir


رقیب یکشنبه شب بارسلونا از منظر نتیجه‌گیری در خارج از خانه، یکی از بهترین‌ها در لیگ به شمار می‌آید.

تیم ویارئال در حالی روز یکشنبه پا به نوکمپ خواهد گذاشت که نتایج قابل توجهی را کسب کرده است. آنها نیم فصلی خوب را پشت سر گذاشته‌اند و تا به این جای فصل تنها یک بازی خارج از خانه را از دست داده‌اند. دیداری که اوایل نوامبر در سانچز پیزخوان برگزار گردید و سویا موفق شد با دو گل دیرهنگام، این تیم را 2 بر 1 شکست دهد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

زیردریایی‌ها خارج از ال مادریگال شکست ناپذیر ظاهر شده‌اند. آنها در مجموع این دیدارها موفق به کسب چهار پیروزی و پنج تساوی شده‌اند، در حالی که تنها یک بار برابر شاگردان اونای امری ناکام مانده‌اند. در بین موفقیت‌های شاگردان گارسیا تورال پیروزی‌های سخت و دلچسبی نیز به چشم می‌خورد که می‌توان به پیروزی یک بر صفر برابر اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون اشاره کرد.

دومین خط دفاع مستحکم خارج از خانه

یکی از عوامل موفقیت ویارئال در دیدارهای خارج از خانه، مربوط به عملکرد دفاعی آنها می‌باشد. ده بازی متوالی، و تنها هشت گل خورده؛ به علاوه چهار بار کلین شیت حاکی از آن است که زیردریایی‌ها صاحب رکورد دومین خط دفاعی مستحکم خارج از خانه لیگ پس از بارسلونا هستند. آبی و اناری‌ها تنها پنج بار در بازی‌های خارج از خانه خود طعم برد را نچشیده‌اند.

در هر حال، ویارئال تیمی شکست ناپذیر در 18 مسابقه اخیر خود و در تمامی رقابت‌ها نشان داده است. آخرین باخت آنها به بازی چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا باز می‌گردد. جایی که بازی خارج از خانه خود برابر اف سی زوریخ را با نتیجه 3-2 واگذار کردند.

پس از آن دیدار، آنها رکورد 13 برد و پنج تساوی را از خود به جا گذاشتند تا در رتبه ششم جدول لیگ قرار گیرند. زردپوشان در حالی به مصاف بارسلونا می‌روند که به جمع 32 تیم برتر لیگ اروپا نیز صعود کرده‌اند.

با وجود عملکرد تحسین برانگیز زیردریایی‌ها در این فصل، بارسا اما نتایج خوبی برابر این تیم در نوکمپ بدست آورده است. کاتالانها از فصل 2007/08 به بعد، هرگز نتیجه را به حریف واگذار نکرده‌اند. سه دیدار قبلی این دو تیم در لیگ هم به سود بارسایی‌ها به اتمام رسیده است.

دیدار روز یکشنبه، بهترین زمان ممکن برای هر دو باشگاه به شمار می‌آید؛ این را نیز نباید فراموش کرد که بارسلونا در فرم ایده آل خود به سر می‌برد. این بازی را نباید از دست داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: ویارئال، حریفی خطرناک
100 در صد


دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۴۸)
 
BRAIN
پاسخ به: ویارئال، حریفی خطرناک
بارسا بهترین نتایجش رو تو خونه میگیره.


یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۲۴)
 
hosein_memari
پاسخ به: ویارئال، حریفی خطرناک
با اقتدار در هم می کوبیمشون



یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۳)
 
kamiba
پاسخ به: ویارئال، حریفی خطرناک
بارسا با این طور تیمها بهتر بازی میکنه
شک ندارم که بازی خوبی خواهیم دید.


شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۱۳)
 
سوداگر
پاسخ به: ویارئال، حریفی خطرناک
این تیم تیمی منسجم وموزیه ایی باید غافل گیرش بکنیم والاهرچی پیش بریم وگل نزنیم به مشکل برمیخوریم...انشاالله زودیک یادوگل بزنیم تاشیرازه اشون ازهم بپاشه


شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۶ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!