به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا - ویارئال؛ آیا می‌دانستید؟لالیگا
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۰۰) (۱,۴۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی/ FCBarcelona.ir


تیم فوتبال ویارئال در حالی امشب پا به نیوکمپ می‌گذارد که رکورد 18 بازی بدون شکست را در اختیار دارد. آنها از 9 مارس 2008 تا به حال هرگز نتوانسته‌اند در بارسلونا پیروز شوند.

دیدار این دو تیم روز یکشنبه ساعت 23:30 به وقت ایران در نیوکمپ برگزار خواهد شد. بیایید این دیدار را از قاب اعداد به نظاره بنشینیم.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا از 9 مارس 2008 به بعد هرگز برابر ویارئال شکست نخورده است؛ آن بازی، آخرین حضور رونالدینیو در بارسلونا بود که با شکست 2-1 تیم همراه شد. پس از آن تاریخ، آبی و اناری‌ها در 10 مسابقه لیگ برابر زردپوشان، هفت پیروزی و سه تساوی کسب کرده‌اند.

حاصل ده مصاف گذشته این دو تیم در لیگ 35 گل است؛ یعنی میانگین 3.5 گل در هر مسابقه.

هر دو بازی فصل گذشته این دو تیم با برتری بارسایی‌ها به پایان رسیده است. در نیوکمپ، دو گل نیمار پیروزی 2-1 را به تیم هدیه داد و در ال مادریگال نیز حاصل کار 3-2 به نفع بارسلونا بود؛ البته به لطف گل دقیقه 82 مسی. امتیازات این دو دیدار به بارسا کمک کرد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

ویارئال با در اختیار داشتن رکورد 18 بازی بدون شکست پا به نیوکمپ می‌گذارد؛ 13 برد و پنج تساوی نتیجه کار این تیم بوده است. آنها پس از شکست 2-1 مقابل سویا در روز 26 اکتبر، هرگز در دیدارهای خارج از خانه خود طعم شکست را نچشیده‌اند.

بارسایی‌ها نیز در حالی امشب میزبان ویارئال هستند که هفت دیدار پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. آنها در بازی مقابل تیمهای اتلتیکو، الچه و دپورتیوو در لیگ، دو بازی برابر الچه در دور دوم جام حذفی و دو دیدار برابر اتلتیکو در یک چهارم نهایی این جام، در مجموع 26 گل به ثمر رسانده‌اند و میانگین 3.7 گل در هر مسابقه را در کارنامه خود دارند.

بارسلونا با 54 گل، دومین تیمی است که توانسته بیشترین گل را در لیگ به ثمر برساند. مسی با 21 گل، و پس از او نیمار 14 گله، بهترین گلزنان بارسا به شمار می‌روند.

زیردریایی‌ها به همراه رئال مادرید، و البته پس از بارسلونا کمترین گل را در لیگ دریافت کرده‌اند. آنها با 17 گل خورده در جایگاه دوم این رده‌بندی قرار دارند. کاتالانها اما تنها 9 بار اجازه داده‌اند دروازه‌شان گشوده شود.
برادران دوس سانتوس این بار با لباس ویارئال به نوکمپ می‌آیند. جوناتان پس از دوازده سال عضویت در بارسلونا و حضور در تیم اصلی از سال 2009 تا 2014 بار دیگر به بارسلونا بازگشته است. برادر او، جیووانی نیز از جمله محصولات لاماسیا به شمار می‌رود که در فصل 2007/08 به همراه تیم اصلی بازی می‌کرده است.

لوسیانو ویتو با به ثمر رساندن 9 گل از مجموع 33 گل تیم، برترین گلزن ویارئال محسوب می‌شود.

آسنخو، دروازه بان زردپوشان با 1800 دقیقه حضور در میدان بالاتر از سایرین در جایگاه نخست قرار دارد. پس از او برونو با 1659 دقیقه و ماریو با 1520 در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در آن سوی میدان و در بارسلونا، براوو با 1800 دقیقه حضور در زمین بالاتر از بازیکنانی نظیر مسی (1755) و بوسکتس (1506) در این زمینه پیشتاز است.
تیم ویارئال با جذب دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به تقویت تیم خود پرداخته است. جوئل کمپبل که به صورت قرضی از آرسنال آمده و قادر است در بازی یکشنبه شب مقابل بارسلونا به میدان برود؛ و دیگری اریک بائیلی که از اسپانیول به جمع بازیکنان این تیم اضافه شده و اکنون در جام ملتهای آفریقا توپ می‌زند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بارسلونا - ویارئال؛ آیا می دانستید؟
لایک


دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۵۳)
 
m@rc0$
پاسخ به: بارسلونا - ویارئال؛ آیا می دانستید؟
میبریمشون و با خاک یکسانشون میکنیم ....................


یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۳۱)
 
BRAIN
پاسخ به: بارسلونا - ویارئال؛ آیا می دانستید؟
هر دو تا تیم بهترین آمادگی رو دارن..


یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!