به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اطمینان پیکه از شکست منچسترسیتیمصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۲۳:۵۳) (۶۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


جرارد پیکه پس از بازید از قطر در گفتگو با beIN sport لذتش را از بازگشت به کشوری توضیح داد که «حمایت ما در آن فوق‌العاده است» وی همچنین افزود: «در قطر هواداران بارسلونا زیاد هستند و از بودن در اینجا و دیدن احساسات آنها در مورد فوتبال و بارسا خوشحال هستیم».

مدافع میانی بارسا به عنوان یکی از بهترین مدافعان در جهان در نظر گرفته می‌شود اما در بازی مدرن دقیقا چه چیزهای الزامی است؟ او پاسخ داد: «بهترین مدافع در جهان باید سریع باشد و با توپ به خوبی کار کند. او باید قد بلندی داشته باشد تا در بازی هوایی موفق باشد. می‌بایست بتواند در حملات روی ضربات ایستگاهی یا کرنر گل بزند. 15 یا 20 سال پیش یک مدافع فقط باید دفاع می‌کرد. لزومی نداشت که آنها بازی با توپ خوبی داشته باشند و پاس‌های خوبی بدهند. این کار بر عهده هافبک‌ها و مهاجمان بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

چگونه پیکه از عهده بازی کردن مقابل بهترین مهاجمان جهان بر می‌آید؟ وی می‌گوید: «شما باید بازی آنها را تماشا کنید و تلاش کنید تا بفهمید کی آنها به چپ یا راست می‌روند و باید تمرکز بالایی داشته باشید چرا که آنها بسیار سریع و با مهارت هستند. بسیار خوب است که شما مسی را در تیمتان داشته باشید زیرا هر روز با این چالش رو به رو می‌شوید. وقتی با چنین بازیکنی تمرین می‌کنید، پیشرفت خواهید کرد».

در سالیان اخیر، سرمربی‌های متعددی در بارسا بوده‌اند. وقتی از وی سوال شد که آیا با حضور لوئیز انریکه به عنوان سرمربی تفاوتی ایجاد شده است، او احساس می‌کند: «چیز زیادی تغییر نکرده است. بارسا شخصیت بزرگ و سبک بازی یکسانی دارد. ما باید توپ را در اختیار داشته باشیم که بتوانیم شانس و موقعیت گل زنی به دست بیاوریم. اکنون ما کمی تهاجمی‌تر و مستقیم بازی می‌کنیم و کمتر پاس می‌دهیم اما سبک ما کم و بیش شبیه گذشته است».

و در ادامه شایعات ناآرامی در بارسا را تکذیب کرد و مصر است: «جو بین بازیکنان بسیار خوب است و همیشه همینطور بوده است. گاهی اوقات بحث‌هایی بین بازیکنان یا سرمربی اتفاق می‌افتد اما در هر تیمی این مسئله طبیعی است».

پیکه همواره رئال مادرید را به عنوان بزگترین رقیب در اسپانیا تلقی می‌کند اما سال گذشته این اتلتیکو مادرید بود که عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد. او متقاعد شده است که: «این برای مردمی که لالیگا را دنبال می‌کنند، جذاب خواهد بود که اکنون رقیب دیگری نیز وجود دارد. این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند اما چالش‌های زندگی همیشه جذاب هستند. اتلتیکو تیم بسیار بزرگی است و ما خوشحالیم که توانستیم آنها را در جام حذفی و لیگ شکست بدهیم اما آنها تا آخر فصل خواهند جنگید».

زمان زیادی تا بازگشت و حضور دوباره بارسا در رقابت‌های اروپایی باقی نمانده است؛ جایی که آنها با قهرمان کنونی لیگ برتر رو به رو خواهند شد. پیکه گفت: «انتظار داریم تا منچسترسیتی را شکست بدهیم اما حقیقتا بازی بسیار سختی خواهد بود. ما سال گذشته به سختی آنها را شکست دادیم. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند اما در لیگ قهرمانان شما باید با بهترین‌ها رو به رو شوید که سیتی یکی از آنهاست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: اطمینان پیکه از شکست منچسترسیتی
لایک


دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۳:۱۰)
 
lionel♥♥♥messi
پاسخ به: اطمینان پیکه از شکست منچسترسیتی
سه تا کمه داشى امسال همه جامارو باس درو کنيم


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۴۸)
 
biology
پاسخ به: اطمینان پیکه از شکست منچسترسیتی
سیتی از سال قبل تا حالا خیلی قوی تر شده اونا این سال بازیکنان بزرگی چون لمپارد و ویلفرد بونی و کابایرو و سانیا و.... آوردن................


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۴۱)
 
biology
پاسخ به: اطمینان پیکه از شکست منچسترسیتی
نقل قول
ایشاا.... امثال سه گانه مال خودمونه....
yeeeees


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۶:۲۹)
 
m@rc0$
پاسخ به: اطمینان پیکه از شکست منچسترسیتی
ایشاا.... امثال سه گانه مال خودمونه....


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۷:۳۴)
 
zarringr
پاسخ به: اطمینان پیکه از شکست منچسترسیتی
نباید مغرور شد ... سیتی تیم خطر ناکیه !


یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۳ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!