به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا - ویارئالآبی و اناری‌ها
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۱۶) (۱,۱۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


دو تیم در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در نیوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند.

برای تعیین سرنوشت تیم صعود کننده از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا؛ بارسا باید 180 دقیقه مقابل یکی از قدرت‌های لالیگا بازی کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اخبار دو تیم

کادر فنی بارسا، صبح چهارشنبه اسامی 18 بازیکن تیم را منتشر کرد. این لیست شامل: تراشتگن، ماسیپ، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، ژاوی، پدرو، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، بارترا، جوردی آلبا، آدریانو، آلوز و متیو.

ویارئال: آسنخو، خوان کارلوس ماریو، روکاوینا، ژائوم کاستا، ویکتور روئیز، دورادو، موساکیو، برونو، پینا، جاناتان دوس سانتوس، تریگوئروس، چریشف، موی گومز، ویتو، جرارد مورنو و جیووانی.

نظر مربیان

لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی تصدیق کرد که روز قبل بازی اخیر دو تیم در لیگ یک نقطه ارجاع مفید محسوب می‌شود. سرمربی بارسا به این نکته اشاره کرد که تیم او در مناطقی نیاز به پیشرفت دارد: «ما اکنون نیاز داریم که ثابت قدم‌تر باشیم. نمی‌توانیم به آنها اجازه دهیم که همانند بازی لیگ شانس‌های زیادی برا گلزنی به دست آورند».

مارسلینو گارسیا تورال، سرمربی ویارئال، تصدیق کرد: «بارسا مشخصا محبوب و دوست داشتنی است. زیرا ما در مقابل بهترین بارسای این فصل قرار می‌گیریم. بسیار جاه طلب و با انگیزه به میدان می‌رویم؛ اگر ما قادر باشیم که بار دیگر یک تیم فوق‌العاده رقابت کنیم».

وضعیت دو تیم

بارسا پس از شکست در آنوئتا مقابل رئال سوسیه داد در اولین بازی سال 2015، موفق به کسب 9 پیروزی متوالی در در لیگ و جام حذفی شده است. آنها ابتدا در ماه ژانویه الچه و سپس اتلتیکو مادرید را با پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت از جام کنار زدند. پیروزی درخشان 2-5 در دیدار یکشنبه مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس، نهمین بار در این فصل بود که بارسلونا موفق به زدن حداقل 5 گل در یک بازی شده است.

18 بازی بدون شکست ویارئال، 11 روز قبل توسط بارسا به پایان رسید. پس از شکست 3-2 در نیوکمپ در لیگ، تیم مارسلینو گرانادا را 2-0 در خانه به لطف گل به خودی دیه گو ماینز شکست دادند و جرارد مورنو در آن بازی برای دومین بار مصدوم شد.


لوئیز سوارز در بازی آخر هفته مقابل اتلتیک موفق به گلزنی شد و بعد از بازی تصدیق کرد که این گل اعتماد به نفس زیاد به او می‌دهد. پدرو در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد و با گل بهترین گلزن بلوگرانا در جام حذفی می‌باشد.

مارسلینو، سرمربی ویارئال، در دیدار خانگی اخیر مقابل گرانادا هفت تغییر در تیمش ایجاد کرد. برای مثال ویتو، چریشف و جاناتان دوس سانتوس بازیکن سابق بارسلونا را روی نیمکت نشاند. با توجه به قدرت نفوذ و تاثیر مثلث بارسا، به نظر می‌رسد که آنها از ابتدا در ترکیب بارسا حضور داشته باشند.

جول کمپبل، بازیکن سابق آرسنال و بتیس و آخرین خرید این فصل ویارئال، در آن بازی اولین بازی خودش را انجام داد. این بازیکن کاستاریکایی برای بازی دور رفت در نیوکمپ در فرم بسیار خوبی قرار دارد.

تاریخچه

ویارئال در اولین بازی خود در نیوکمپ که مربوط به دور برگشت لیگ در سال 1998 می‌باشد، 3-1 به پیروزی رسید. برای اثبات این که آن بازی یک اتفاق نبود، آنها دو سال بعد نیز دوباره به پیروزی رسیدند. با این وجود آنها در 4 بازی قبلی در خانه بارسا و 9 بازی از 8 بازی قبلی مقابل بلوگرانا شکست خورده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا - ویارئال
به به


پنج‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۵۰)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا - ویارئال
انشاالله یه بازی منسجم وکم نقص انجام بدیم ودست پربیرون بیایم


چهارشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۵۹)
 
biology
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا - ویارئال
باید بازیه رفت رو پر گل ببریم و نباید گل بخوریم.


چهارشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۴۳)
 
zarringr
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا - ویارئال
میبریم انشالله 5-1


چهارشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!