پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۲۹) (۲,۴۹۰ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
بارسلونا موفق شد در دیدار رفت دور نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، میهمان خود ویارئال را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد تا گام موثری را در مسیر راهیابی به دیدار نهایی پیموده باشد. ویارئال برای صعود به فینال نیاز دارد تا با نتیجه 2-0 بارسا را در دیدار برگشت شکست دهد، و این احتمالا بدین معنی خواهد بود که این تیم امیدوارانه، در بازی برگشت به دفاع مطلق 11 نفره روی نخواهد آورد.
گلهای بارسا را در این بازی مسی، اینیستا و پیکه به ثمر رساندند و نیمار یک ضربه پنالتی را از دست داد.
این دهمین پیروزی پیاپی بارسای لوئیز انریکه در سال 2015 میلادی بود.
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
به امید اینکه دیگه دروازه بانای بارسای اینقدر مفت گل نخورن. براوو و ترشتگن هردو تو این هفته گلای بدی خوردند
جمعه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۰۵)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نیمار یکم دقت کنه و با تیم همکاری کنه میتونه از 15 تا کریس پنالدو تاثیر گذار تر عمل کنه.
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۰۹)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول اگه حرفی میزنم به خاطر اینه که 7 سال از عمرم رو در بهترین تیم های پایه فوتبال ایران بودم و در همین پست بازی کردم. پشت تک تک حرفام استدلال هایی هست که نوشتنش صفحه ها طول میکشه و از حوصله منم خارجه. مطمئنا حرفی رو از روی تعصب نمیزنم. همه ما از خدامونه که دروازه بارسا توسط یه دروازه جوون برای حداقل یه دهه تضمین بشه اما متاسفانه زمان ، میزان صحت حرفای فعلی منو اثبات میکنه. در مورد نویر هم توضیح بیشتر نمیدم. قطعا رسانه ها تاثیرگذار بودن در نویر شدنش فک کردی ما از پشت کوه اومدیم؟؟ اکثر ما بیشتر عمرمونو پای فوتبال گذاشتیم ... منم تو تیم پایه بازی کردم ... پس نظرات ما هم استدلالی پشتش هس ... به نظرات هم احترام بذاریم همشهری ! پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۱:۱۹)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول خداییش از یه دروازه بان چ انتظاری داری؟؟ نکنه میگی همه توپارو بگیره ؟؟ خب انسانه اونم ... جایز الخطاست ... اگر ترشتگن اینجور اشتباهارو نکنه ک مث نویر نمیشه ... در ضمن نویر بهترین دروازه بان جهانه الان طبل تو خالی نیس ... تو خودت وقتی بچه بودی وقتی میخواستی راه بیوفتی چن بار زمین خوردی ؟؟ انتظار تو از یه بازیکن مث این میمونه ک از یه بچه انتظار داشته باشی وقتی داره راه میوفته اصلا زمین نخوره ... شدیدا مخالف بازی ندادن به ترشتگن هستم ... باید بازی مهم بش بدن زیر فشار بازی کنه تا اعتماد به نفسش بالا بره ... همش 22 سالشه ...اگه حرفی میزنم به خاطر اینه که 7 سال از عمرم رو در بهترین تیم های پایه فوتبال ایران بودم و در همین پست بازی کردم. پشت تک تک حرفام استدلال هایی هست که نوشتنش صفحه ها طول میکشه و از حوصله منم خارجه. مطمئنا حرفی رو از روی تعصب نمیزنم. همه ما از خدامونه که دروازه بارسا توسط یه دروازه جوون برای حداقل یه دهه تضمین بشه اما متاسفانه زمان ، میزان صحت حرفای فعلی منو اثبات میکنه. در مورد نویر هم توضیح بیشتر نمیدم. قطعا رسانه ها تاثیرگذار بودن در نویر شدنش پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲۰:۳۷)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول خدایی دفاع بیخود و متعصبانه از یه بازیکن خاص رو اصلا نمیتونم تحمل کنم!! یعنی چی مقصر نبود آخه؟؟ از اول فصل جلو P$G و اتلتیکو و این بازی کاملا متزلزل و آماتور نشون داده و اگه اینجوری بخواد ادامه بده هیچی ازش در نمیاد!!یه دوستی هم گفته من اعتمادم بهش تغییر نکرده! منم با شما موافقم البته من هیچ اعتمادی نداشتم که بخواد تغییر کنه سال هاست بازی هاشو دنبال میکنم و همونطور که همه دارن میبینن متاسفانه اونم مثل نویر یه طبل تو خالیه. با این شرایط اگه تو لیگ قهرمانان از براوو استفاده نشه هیچ شانسی نداریم خداییش از یه دروازه بان چ انتظاری داری؟؟ نکنه میگی همه توپارو بگیره ؟؟ خب انسانه اونم ... جایز الخطاست ... اگر ترشتگن اینجور اشتباهارو نکنه ک مث نویر نمیشه ... در ضمن نویر بهترین دروازه بان جهانه الان طبل تو خالی نیس ... تو خودت وقتی بچه بودی وقتی میخواستی راه بیوفتی چن بار زمین خوردی ؟؟ انتظار تو از یه بازیکن مث این میمونه ک از یه بچه انتظار داشته باشی وقتی داره راه میوفته اصلا زمین نخوره ... شدیدا مخالف بازی ندادن به ترشتگن هستم ... باید بازی مهم بش بدن زیر فشار بازی کنه تا اعتماد به نفسش بالا بره ... همش 22 سالشه ... پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۹:۳۴)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول تا دیقه 84 ... بیلبائو با اسپانیول 1-1 هستن ... بازی برگشت تو خونه اسپانیوله فک کنم ... چی میشه اسپانیول بیاد بالا فینال تمام کاتالانی ... ینی ... میشه به تن مادریدیهااین کاملا اشتباهه. اسپانیول فقط اسما مال منطقه کاتالونیاست اما در اص تیمه حکومته و حافظ منافع حکومت مرکزی. در حالی که بیلبائو نماد باسکی های جدایی طلبه! به فینال رسیدن اسپانیول مثل فینالیست شدن یه تیم مادریدیه نقل قول خداییش ترشتگن گلی رو ک خورد مقصر نبود ... ضعف ترشتگن محسوب نمیشه ... کلا همه دروازه بان ها تو اون منطقه از دروازه تو دفع توپ ب مشکل میخورن ... یادمه یه موقعی ک فوتبال زیاد میرفتیم مربیمون میگف یک سوم ارتفاع از بالای دروازه رو دروازه بان ها تو گرفتن توپهای شتابدار مشکل دارن ... چون دروازه بان نمیدونه مشت کنه ... یه ضرب بگیره ... دو ضرب بگیره ... به هر حال گل خوردیم ... نیمارم ک کاملا مشخصه تمرکزش رو بازی نیس اصلا امشب گم بود تو بازی !خدایی دفاع بیخود و متعصبانه از یه بازیکن خاص رو اصلا نمیتونم تحمل کنم!! یعنی چی مقصر نبود آخه؟؟ از اول فصل جلو P$G و اتلتیکو و این بازی کاملا متزلزل و آماتور نشون داده و اگه اینجوری بخواد ادامه بده هیچی ازش در نمیاد!! یه دوستی هم گفته من اعتمادم بهش تغییر نکرده! منم با شما موافقم البته من هیچ اعتمادی نداشتم که بخواد تغییر کنه سال هاست بازی هاشو دنبال میکنم و همونطور که همه دارن میبینن متاسفانه اونم مثل نویر یه طبل تو خالیه. با این شرایط اگه تو لیگ قهرمانان از براوو استفاده نشه هیچ شانسی نداریم پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۱۵)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تبریک. آقا یه سوال. دفاع ما نیاز به اصلاح داره یا من اشتباه می کنم؟؟؟ پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۴۲)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
دقت کردین این ماه که چقدربای سخت داشتیم به خوبی سپریشون کردیم! ماشالله!ولی خدایی خیلی تیم خوبه.بابا این همه بازی سخت داشتیم یذره سطح بازی تواین بازی اومده بود پایین.بلاخره بازیکنا خسته میشن همش درحال تمرینن یا مسابقه سخت و سخت دارن.شمانگاه کنید چندبارجلو اتلتیک دوبار ویاریال بیلبائو اینا همه تیم هایی هستند که سطح بالایی دارند!.همه هم دفاعی بازی میکنن خدایی.منکه کاملا راضی ام! فقط ی استراحت کوچولو میخوان پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۰۰)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تبریک به همه بارسایی های عزیز . خداروشکر . به امید سه گانه
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۲۱)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
پنالتی رو مسی باید می زد و ترشتگن و براوو تو این هفته 2تا گل بد خوردن مجموع این هفته افت نیمار و دروازه بانان مشهود بود به امید کسب 3گانه پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۱۴)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تبریک به همه... پر اشتباه بودیم... نیمارم خیلی بد بود... متیو خوب بود... در ضمن: اونموقع که قرعمون در اومد تو CL،گفتم که باید به ترستگن بیشتر بازی بده،گرچه نباید یه اشتباهو زیاد بزرگ کرد،ولی به طور کلی میگم:چون زیاد بازی نکرده،هروقت که تو دروازه ست،یه ترسی ته وجودم هست... پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۵۹)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
دوستان کسی خبر نداره فرمائلن کی بر میگرده به میادین ؟؟ به بازی با سیتی میرسه ؟؟
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۴۵)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول حدا از گلی که تراشتگن خورد و نفهمیدم چی شد اصلا بدترین بازیکن بارسا نیمار بود که تو ٣ بازی اخیر روند رو به نزول عجیبی پیدا کرده امیدوارم برگرده به خودش زودترخداییش ترشتگن گلی رو ک خورد مقصر نبود ... ضعف ترشتگن محسوب نمیشه ... کلا همه دروازه بان ها تو اون منطقه از دروازه تو دفع توپ ب مشکل میخورن ... یادمه یه موقعی ک فوتبال زیاد میرفتیم مربیمون میگف یک سوم ارتفاع از بالای دروازه رو دروازه بان ها تو گرفتن توپهای شتابدار مشکل دارن ... چون دروازه بان نمیدونه مشت کنه ... یه ضرب بگیره ... دو ضرب بگیره ... به هر حال گل خوردیم ... نیمارم ک کاملا مشخصه تمرکزش رو بازی نیس اصلا امشب گم بود تو بازی ! پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۲۳)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
حدا از گلی که تراشتگن خورد و نفهمیدم چی شد اصلا بدترین بازیکن بارسا نیمار بود که تو ٣ بازی اخیر روند رو به نزول عجیبی پیدا کرده امیدوارم برگرده به خودش زودتر
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۱۴)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تا دیقه 84 ... بیلبائو با اسپانیول 1-1 هستن ... بازی برگشت تو خونه اسپانیوله فک کنم ... چی میشه اسپانیول بیاد بالا فینال تمام کاتالانی ... ینی ... میشه به تن مادریدیها
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۱۱)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول این برد و تبریک میگم به تمام دوستان ابی اناری خودم مخصوصان zarringrفدات شم داداش ... قربون خودت و اون اواتارت ! پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۲:۰۹)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
خداروشکر به امید قهرمانی... . . .من فقط اومدم بگم نیمار هیچیش نیست همون نیماره توی اوجه و آمارش نسبت به سال قبل باور نکردنیه و این بشر یه اعجوبست...خیلی سریع هم همه یادشون میره که این زمان یکم بد شده بود...وسلام... زنده باد نیمار... زنده باد بارسا و بارسایی... پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۵۵)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
دقیقه 65 atletic club1-espanyol1 پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۵۲)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
راستی اون توپ سوارز اگه گل میشد...
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۴۹)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
اصلا نگران نباشید بازی برگشت هیچ کاری نمیتونن بکنن... چون اصلا در حد بارسا نیستن و ما بارسایی هستیم...شبتون ابی اناری بهترین هوادارای جهان پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۴۷)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
زنده باد به طرفدارایی مثل شما
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۴۵)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
یعنی لعنت به این شب مسخره کل بازی رو به خاطر بی برقی ندیدم همین جور که بازی تموم شد برقا هم وصل شدن ولی بازم خدا رو شکر برنده شدیم فقط حیف و 100 حیف برای اون پنالتی گل چهارمی رو میزدیم دیگه بازی برگشت احتیاج به تیم اصلی نبود این برد و تبریک میگم به تمام دوستان ابی اناری خودم مخصوصان zarringr پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۳۹)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول . الان شرایط واقعا سخته و اگه برای فقط نباختن به ال مادریگال بریم نتیتونیم صعود کنیم چون ویارئال چیزی برای از دست دادن نداره و توی این بازی ها تیمی که به دو گل نیاز داره با زدن گل اول هم خودش روحیه میگیره هم تمرکز تیم مقابل رو به هم میزنه امیدوارم به فینال بریم چون شایستگیش رو داشتیم و داریمپنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۳۱)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
اول خدا رو شکر می کنم که حداقل بردیم دوم تبریک میگم به همه دوستان بارسایی سوم اینکه یادمون باشه این بازیکن هایی که یک روز خوب نیستن رو با اشتباهاتشون خراب نکنیم هر چند گلی که خوردیم و گلی که نزدیم ممکنه شرایط رو برگردونه اما فوتبال همینه . نیمار تو ویسنته کالدرون دو گل مهم برامون زد و تراشتگن هم توی نیمه اول این دیدار توپ واقعا سختی رو مهار کرد چرا که روی پای مخالف بود اگر چه شوت محکمی زده نشد ولی گرفتنش سخت بود . یادآوری کنم که براوو هم عین همین گل رو تو بازی های پیش فصل خورد و این برای هر دروازه بانی پیش میاد . من اعتمادم نسبت بهش هیچ تغییری نکرده و امیدوارم این گلی رو هم که خورد فراموش کنه ای کاش توپ نیمار گل میشد نه برای اینکه قراره اونجا 2 گل بخوریم بلکه برای اینکه توی اوج مسابقات توی اون بازی با تیم ذخیره هامون بازی می کردیم . الان شرایط واقعا سخته و اگه برای فقط نباختن به ال مادریگال بریم نتیتونیم صعود کنیم چون ویارئال چیزی برای از دست دادن نداره و توی این بازی ها تیمی که به دو گل نیاز داره با زدن گل اول هم خودش روحیه میگیره هم تمرکز تیم مقابل رو به هم میزنه امیدوارم به فینال بریم چون شایستگیش رو داشتیم و داریم پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۲۷)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تاپایان نیمه اول بیلبائو واسپانیول 1-1 مساوی هستن
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۲۶)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
حیف توپ سوارز ... یه خرده این ورتر بود واقعا شاهکار میشد ! خیلی زیرچشمی نگاه کرد و زد !
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۲۵)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
دوستان عزیز اولا تبریک بابت برد ...دوما فعلا مهم برد بااختلاف دو هم خوبه...سوما انتقادات منطقی همه ی عزیزان که تاالان خوندم همه به جاومنطقی بودولی خواهشا دامن نزنید به شایعات بی اساس منظورم سئوال اون دوستمونه که یه بخش سئوالش احتمال اختلاف بین مسی انریکه بود...درکل خوب نتیجه گرفتیم به امید بهترشدن...
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۲۵)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نیمار اصلا تموم کننده خوبی نیست و کلا شل بازی می کنه سوارزم که واقعا بدشانسه یا که اعتماد به نفسش پایینه پنالتی رو هم باید سوارز می زد تراشتگن خیلی گل بدی خورد ولی یکی سیو کرد. در چند بازی اخیر بهترین کاری که بارسا کرده این بوده که یه جوری بازی کرده که تیم حریف زیاد نره تو فاز تدافعی و از ضد حمله ها بطور سریع و خوب استفاده کرده. در کل تبریک پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱:۰۵)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول راستی یک سوال پنالتی صرفا به اون دلیلی که گزارشگر گفت،یعنی آقای گل شدن نیمار در حذفی به اون دادن یا بازهم بین انریکه و مسی مشکل داره ایجاد میشه؟نه اینطور نیس ... بنظرم خوب شد دادن نیمار ... من موافق این قضیه بودم اما نیمار نزد دیگه ! چون مسی اخرین پنالتیشو گل نکرد به نظرم اعتماد به نفسش پایین بود برا زدن ... پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۴۹)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول راستی یک سوال پنالتی صرفا به اون دلیلی که گزارشگر گفت،یعنی آقای گل شدن نیمار در حذفی به اون دادن یا بازهم بین انریکه و مسی مشکل داره ایجاد میشه؟تو رو خدا باز این توهمات رو شروع نکنید. انریکه و مسی هیچ وقت با هم مشکلی نداشتن که بخوان "دوباره" داشته باشن! قطعا پنالتی زدن نیمار هم بین خود مسی و نیمار هماهنگ شده بود. پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۴۷)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نقل قول انریکه چرا می خواد 90 دقیقه از همه بازی بگیره 2 تا تعویض داشت انجام می داد شاید چهارمی هم می زدیمنیمار که باید تعویض میشد اگه پنالتی رو گل کرده بود صد در صد تعویض میشد ولی انقدر که اخلاقش بده تعویض میشد باز یک حاشیه درست میشد و اینکه من دفاع رو خیلی خوب دیدم امشب اصلا برعکس بازی های دیگه ترس از گل خوردن نداشتم فقط دنی آلوز جا میموند که عادی شده و بازیکنای دیگه جاشو پر میکنن پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۴۳)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
راستی یک سوال پنالتی صرفا به اون دلیلی که گزارشگر گفت،یعنی آقای گل شدن نیمار در حذفی به اون دادن یا بازهم بین انریکه و مسی مشکل داره ایجاد میشه؟
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۴۰)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
من نمی دونم این دنی آلوز چه گیری داده به سانتر هر چی توپ می گیره سانتر می کنه واسه کی نمی دونم آلبا برعکس سانتر نمی کنه اصلا کشت مارو بس که سانتر کرد این آلوز چرا بارترا بازی نکرد جای متیو نمی دونم کی می خواد بهش بازی بده خدا عالمه
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۴۰)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
متیو ام خوب بود بالاخره ماسکرانو عالی بود پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۷)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
وضعیت نیمار یه کم نگران کنندس...تو دو بازی اخیر غیر از یه گل هیچی ازش ندیدیم...امیدوارم هر هست جدی نباشه و دوباره اون نیمار واقعی باشه
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۷)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تبریک بابت برد.دو نفر بودن در بازی که قابل انتقاد هستن در صدر نیمار و با یکم سخت گیری تراشتیگن یک سیو عالی و یک گل بد ولی مطمئنن نیمار خیلی ناکام تر بود در این بازی و هر دو را هم میشه دلیل آورد براش یک اینکه دفاع ویارئال خیلی محکم بود از این نکته هم قافل نشیم که اینیستا عالی بود سوارز هم با پاس گلی که داد نمره قبولی رو گرفت از نظر من مسی نتونست عالی باشه ولی بازی تحت کنترلش بود بقیه کارشون خوب بود کلا جلوی چنین تیمی با دفاع محکم تیم نمره 8.5 رو میگیره از نظر من(خداکنه نیمار تو این بازی ها افت نکنه وضع خراب میشه البته میتونم بگم که واقعا موقیتی هم زیاد گیرش نیومد ولی از دست دادن پنالتی باعث شد زیر ذره بین قرار بگیره)
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۷)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
با این دفاع بد میخوریم از رئال ... خدا بخیر کنه ... واقعا با هر حمله میشد حس کرد دفاع میپاشه از هم ... دوستان کسی خبر نداره فرمائلن کی بر میگرده ؟؟
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۷)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
فکرشو بکنید اون توپه گل میشدددددددددددد بهترین گل سال هیچی بهترین گل دهه اخیر میشد تیم درکل خیلی خوب بود!دفاعم خدایی خوب بود پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۶)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تبریک بابت برد . یه گل مفت خوردیم ولی عیب نداره فدا سرش آخر نیمه اول یه توپ عالی گرفت جوونه براوو هم اول فصل یه سوتی داد این می شه براش تجربه . نیمار که این بازی افتضاح بود تو بازی نبود یه پنالتی خراب کرد . انریکه چرا می خواد 90 دقیقه از همه بازی بگیره 2 تا تعویض داشت انجام می داد شاید چهارمی هم می زدیم پنالتی می خواست مسی نزنه باید می دادن سوآرز بزنه نیمار اصلا پنالتی زن قابلی نیست
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۶)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تبریک ایول اینیستا راضی ام ازت پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۶)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
اصلا این بازی بهم نچسبید ولی خدا رو شکر بردیم! ViVa BaRcA پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۵)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
عالی بود!تبریک.دفاع یه کوچولو بد بود...ای کاش اون پنالتیو به جای نیمار مسی میزد...دیدا بارسلونا!خوب بخوابید بهترین هوادارای دنیا!
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۴)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
نیمار برای دومین بازی پیاپی بسیار ضعیف عمل کرد. در بازی قبل هم به خاطر گلی که زد دیده نشد بازی ضعیفش ولی این بازی دیگه به همه ثایت شد. مسی شب متوسطی داشت. زمین افتادن های سوآرس خیلی روی اعصابه. بهترین بازیکن زمین به نظرم ماسکرانو بود. آلوس همچنان ناامید کننده بر عکس رافینیا پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۴)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
خدا را شکر که پیروز شدیم.تبریک می گم.من متأسفانه فقط چند دقیقه آخر بازی را بیشتر نتونستم ببینم.لطفا بگویید عملکرد کدام رضایتبخش یک از بازیکنهایمان خیلی خوب و کدامها چندان خوب نبود.به امید قهرمانی
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۴)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
من هنوز تو کف اون پنالتیم که نیمار گل نکرد اخه چرا دادن نیمار بزنه؟ ولی اشکال نداره مهم اینکه بردیم
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۲)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
با اینکه خیلی خوب نبودیم ولی بردیم سوارز خیلی خوب بود کاش اون توپ آخرش گل میشد پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۲)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تبریک ... ولی هنوز بازی برگشت مونده ! خیلی میترسم از این ویارئال ... دفاعمون افتضاحه با هر حمله تنم میلرزید ... اتلتی حمله نداره ک تونستیم راحت ببریم ... ولی رئال هم مثل ویارئال حملشون سریعه ... ضد حمله نباید بخوریم چون دفاع نداریم ... نیمارم ک با پنالتی خراب کردنش شب افتضاحشو کامل کرد ... سوارزم همچنان بد شانس و تاثیر گذار ... مسی هم کم فروغ .... کاشکی پنالتی رو مسی میزد ... در کل تیم عالی نبود ! به امید پیروزی در بازی برگشت
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۱)
|
پاسخ به: پیش به سوی فینال [ بارسا 3-1 ویارئال ] | ||
---|---|---|
تبریک
پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ (۰:۳۱)
|