به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تمام بازیکنان بین المللی به همراه بارسااخبار بارسا
فرستنده آرش بحرانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۸۶ (۱۵:۲۸) (۹۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: آرش بحرانی / FCBarcelona.ir


یک بازیکن دیگر بارسلونا مجبور به سفر برای شرکت در مسابقات بین المللی شد. 13 بازیکن بیرون هستند، بعضی‌ها برای مدت بیش از یک هفته.

در بین بازی‌های دوستانه، یورو 2008 و انتخابی جام جهانی 2010 و بازی‌های زیر 21 سال، بارسا دکو را برای پرتغال، مسی و میلیتو برای آرژانتین، رونالدینیو برای برزیل، تورام، آنری و آبیدال برای فرانسه، اینیستا، پویول و ژاوی برای اسپانیا، گودیانسن برای ایسلند، جیووانی برای مکزیک و بویان برای زیر 21 سال اسپانیا، در اختیار نخواهد داشت.


به سوی یورو 2008

انتخابی یورو 2008 به مراحل پایانی می‌رسد. اسپانیا، فرانسه، ایسلند و پرتغال به خصوص بازی‌های سرنوشت‌سازی دارند. آنری، آبیدال و تورام بدون شک همه 6 امتیاز بازیهای خود با فاروس و لیتوانی در روز‌های سیزدهم و هفدهم را نیاز دارند تا همپای ایتالیا و اسکاتلند ادامه دهند. اسپانیا هم در یک شرایط مشابه است. لوئیس آراگونس در روز سیزدهم به سوی دانمارک می‌رود، جایی که برد می‌تواند آنها را در نیمه راه فینال قرار دهد اما شکست می‌تواند ناکامی به دنبال داشته باشد.

دکو از پرتغال نیز نیاز دارد 2 تیم ضعیف‌تر گروه A، آذربایجان و قزاقستان را شکست دهد. هر دو آنها در روز‌های سیزدهم و هفدهم بازیهای خارج از خانه هستند. در حالی که ایسلند هیچ شانس و شرایطی ندارد، و با لیتوانی در روز 13 و با لیشتناشتاین در روز هفدهم بازی دارد.

بویان در جست و جوی رسیدن به فینال زیر 21 سال

یک بازیکن دیگر بارسا در این هفته بازی رسمی یوفا دارد. بویان کرکیچ در راه شرکت در جام قهرمانان اروپا زیر 21 سال که از بیست و یکم تا بیست هفتم جون 2009، در سودان برگزار می‌شود، به اسپانیا کمک می‌کند. ویکدوک محلی است که در روز جمعه دوازدهم لهستان به مصاف اسپانیا می‌رود.

انتخابی جام جهانی 2010

در آمریکای شمالی توجهات به سمت جام جهانی 2010 است. آرژانتین، به همراه میلیتو و مسی در بوینس آیرس در سیزدهم با شیلی مسابقه می‌دهد و بعد هفدهم به ماراکبو در ونزوئلا می‌رود. رونالدینیو نیز در این هفته دو بازی انتخابی دارد، در برابر کلمبیا در روز چهاردهم در بگوتا و بعد در روز هفدهم، برزیل در ریو دو ژانیرو، با اکوادور روبرو می‌شود.

بازی‌های دوستانه

دیگر بازیکنان بارسا بازیهای دوستانه در پیش رو دارند. جیوانی دو بازی دارد. روز چهاردهم در جوارس (مکزیک) مکزیک با نیجریه بازی دارد، و در هفدهم باید به لس آنجلس (امریکا) بروند و در مقابل گوتامالا بازی کنند. اسپانیا هم بازی دوستانه دارد، زمانی که با فنلاند در هلسینکی در روز هفدهم بازی می‌کند.

کسانی که باقی ماندند

بنابر این، تنها بازیکنانی برای یک هفته آینده یا در این حدود، تحت دستورات رایکارد قرار دارند، سیلوینیو، خورخرا، اولگر، والدس و ازکوئرو خواهند بود. همچنین بازیکنان مصدومی که باقی مانده‌اند یعنی توره، زامبروتا، مارکز، ادمیلسون و اتوو هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: تمام بازیکنان بین المللی به همراه بارسا
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۵۷)
 
raminpanahi
پاسخ به: تمام بازیکنان بین المللی به همراه بارسا
یاشاسین مسی


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۵۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: تمام بازیکنان بین المللی به همراه بارسا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۰۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: تمام بازیکنان بین المللی به همراه بارسا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۰۳)
 
hamed5
پاسخ به: تمام بازیکنان بین المللی به همراه بارسا
:heli: :heli: :heli:


دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تمام بازیکنان بین المللی به همراه بارسا



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۴)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: تمام بازیکنان بین المللی به همراه بارسا
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!