به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشتهآبی و اناری‌ها
فرستنده ابوالفضل رستگار در تاريخ چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰) (۱,۲۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ابوالفضل رستگار / FCBarcelona.ir


نمایش درخشان بهترین بازیکن دنیا و اتمام کار توسط سوارز؛ عملیات در اتحاد با موفقیت انجام شد.

بارسا در اتحاد بازی را درخشان شروع کرد و در نیمه اول توانست به 2 گل دست یابد. نتیجه 2-1 برای آبی و اناری پوشان یعنی کاری تقریبا تمام شده و نزدیک به مرحله یک چهارم نهایی. در اینجا 5 نکته مهم و کلیدی از دیداری که شب گذشته انجام شد، بیان خواهیم کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

روش سرمربیان

هر دو سرمربی قول داده بودند که بازی را هجومی آغاز کنند ولی می‌شود گفت بارسا منتظر من سیتی خطرناک تری از آنچه مشاهده می‌کردند بود. البته که در ابتدا بازی سیلوا، ژکو و آگوئرو چندین موقعیت را خلق کردند، ولی این جادو مسی در میانه میدان بود که شرایط را برای گل زنی سوارز مهیا می‌کرد.

تیر‌های زهردار سوارز

این مهاجم اروگوئه‌ای شب گذشته نمایش درخشانی داشت و در کمتر از 35 دقیقه کار را برای من سیتی تقریبا تمام کرد. البته که در اواخر نیمه اول این شانس را داشت که تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

لئو مسی

صحبت کردن از نمایش درخشان مسی در حساس‌ترین زمان‌ها، داستان تکراری است که این نابغه برای ما این امر را خیلی عادی جلوه می‌دهد. 90% پاس‌های صحیح و تاثیر‌گذاری در هر 2 گل و کنترل جریان بازی در میانه میدان، باعث می‌شود پنالتی از دست رفته او زیاد به چشم نیاید.

نیمه دوم خطرناک‌تر

پس از استراحت بین دو نیمه شاگردان پیگرینی بیشتر و خطرناک‌تر حمله می‌کردند و البته، آبی و اناری‌ها سعی بر کنترل بازی داشتند. اگر آگوئرو و ژکو در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتند، نتیجه به کلی تغییر می‌کرد؛ البته نمی‌توان از عملکرد بسیار خوب مارک در دروازه بارسا گذشت.

کنترل بازی

بارسایی‌ها در یک سوم پایانی بازی سعی بر کنترل بازی داشتند و تعویض‌های مربی خود گواه این ماجرا بود. البته بارسا پس از اخراج بازیکن من سیتی چند بار این شانس را داشت که تفاضل گل با حریف را افزایش دهد، ولی این اتفاق رخ نداد و نهایتا بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
m@rc0$
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
تراشتگن واقعا بازی با باش خوبه


دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۲۷)
 
malechauvinistman
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
نقل قول
در هر صورت واقعا متأسفم که زیبایی فوتبال را فقط محدود میکنن به ضربه آخری که به توپ زده میشه و باعث میشه گل شه، و کل اون اتفاقات زیبا را که قبل از گل رخ میده را نادیده میگیرن. به امید اینکه امسال کفش و توپ طلا به صاحب اصلی و بلامنازعش یعنی مسی عزیز برسه.
كاملا موافقم


جمعه، ۸ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۴۰)
 
mamade
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
نقل قول
حالا راهکار اولت خوب بود انریکه هم امسال داره از سیستم چرخشی استفاده میکنه ولی اون نکته دومت خیلی عجیب بود یعنی چی اروم به نظرت تیمی که عقب باشه دست رو دست میزاره بارسا اروم بازی کنه نمونش بازی دیشب بارسا سعی میکرد بازی رو اروم کنه ولی سیتی نمی گذاشت که طبیعی هم هست تیمی که عقب باشه واینمیسته اروم بازی کردن ما رو تماشا کنه ... اروم بازی کردن اره جلوی تیم های ضعیف جواب میده ولی جلوی تیم های قوی به هیچ عنوان جواب نمیده

آره خب به نظرم نمیشه همیشه حمله کنی و به همه 4-5 تا بزنی بیای بیرون
دفاع میکنی اگه ضد حمله ای هم بار خورد نوش جونمون


پنج‌شنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۴۱)
 
پارسا10
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
بنظر منهم مسی این فصل داره بیش از حد عقب بازی میکنه و بیشتر بار بازسازی تیم رو دوش اونه،کاملا خودش را وقف تیم کرده،و ممکنه این مسأله کمی رو آمار فردیش تأثیر بزاره،به خصوص برای افرادیکه به دنبال بهانه هستند تا به بهانه گلهای بیشتر ،توپ طلا را به پنالدو تقدیم کنن،و تمام مزایای مسی را به راحتی نادیده بگیرن،بهر حال امیدوارم مسی مزد این فداکاریش بگیره و تعدا گلهاشم بیشتز از پنالدو بشه.
در هر صورت واقعا متأسفم که زیبایی فوتبال را فقط محدود میکنن به ضربه آخری که به توپ زده میشه و باعث میشه گل شه، و کل اون اتفاقات زیبا را که قبل از گل رخ میده را نادیده میگیرن.
به امید اینکه امسال کفش و توپ طلا به صاحب اصلی و بلامنازعش یعنی مسی عزیز برسه.



پنج‌شنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۳ (۰:۴۷)
 
zarringr
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
نقل قول
آقا من یه چیزی بگم که میبینم بعضیا دارن اشتباه میکنن
انریکه دو راه برای آماده نگه داشتن همه بازیکنا داره
یکی سیستم چرخشی و کلا ترکیب چیدن و تعویض های به موقع
دومی هم آروم بازی کردن وقتی نتیجه دلخواه بدست اومده
که به نظرم خیلی درسته
نظرتون؟؟؟؟؟

باسیستم چرخشی شدیدا موافقم ... ولی اگر منظورت از اروم کردن بازی عقب کشیدن تیمه نه با این مخافم شدید ! چون دو بار جلو اتلتی یه بار جلو سیتی کشیدیم عقب در مجموع سه گل خوردم 4 تا نخوردیم ! اصولا هنگامی ک گل جلو می افتیم زیاد معتقد نیستم باید تعداد دفاع زیاد شه چون تیم مقابل میاد برا جبران نتیجه و ما با دفاع کردن ممکنه به ضررمون تموم شه ولی اگر هنگامی ک تیم حریف میکشه جلو ما هم بکشیم جلو میتونیم ضربه سختی بشون بزنیم ... چیزی ک االان گل محمدی تو ذوب داره اجرا میکنه گل جلو می افته مهاجم میاره بیشتر بزنه ! خیلی جالبه نه !؟؟


چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۳ (۲۳:۲۹)
 
xavi_6
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
به نظر من نیمار اونقدرها هم بد نبود این بازی بیشتر در خدمت تیم بود و چند تا پاس تو عمق خوب هم انداخت زنده باد نیمار


چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۰۰)
 
6+5=11
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
mamade
حالا راهکار اولت خوب بود انریکه هم امسال داره از سیستم چرخشی استفاده میکنه
ولی اون نکته دومت خیلی عجیب بود یعنی چی اروم به نظرت تیمی که عقب باشه دست رو دست میزاره بارسا اروم بازی کنه نمونش بازی دیشب بارسا سعی میکرد بازی رو اروم کنه ولی سیتی نمی گذاشت که طبیعی هم هست تیمی که عقب باشه واینمیسته اروم بازی کردن ما رو تماشا کنه ... اروم بازی کردن اره جلوی تیم های ضعیف جواب میده ولی جلوی تیم های قوی به هیچ عنوان جواب نمیده


چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۴۲)
 
ℱʎℜλℤ
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
نمیشه گفت پنالتی که خراب کرد به چشم نیومد چون این سومیش تو این فصل بود

اما در کل مسی و سوارز و راکیتیچ و آلبا عالی بودن

نیمار هم خیلی بد بود

این ترشتگن هم کلا بازی با پاش بهتره تا دروازه بانیش


چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۴۷)
 
mamade
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
آقا من یه چیزی بگم که میبینم بعضیا دارن اشتباه میکنن
انریکه دو راه برای آماده نگه داشتن همه بازیکنا داره
یکی سیستم چرخشی و کلا ترکیب چیدن و تعویض های به موقع
دومی هم آروم بازی کردن وقتی نتیجه دلخواه بدست اومده
که به نظرم خیلی درسته
نظرتون؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۱۱)
 
سوداگر
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از بازی شب گذشته
نقل قول
صحبت کردن از نمایش درخشان مسی در حساس ترین زمان ها، داستان تکراری است که این نابغه برای ما این امر را خیلی عادی جلوه می دهد. 90% پاس های صحیح و تاثیر گذاری در هر 2 گل و کنترل جریان بازی در میانه میدان، باعث می شود پنالتی از دست رفته او زیاد به چشم نیاید.
دوستان این نظرشخصی منه ....این سبک بازی گرفتن ازمسی غلطه به خدا مسی باید نزدیک ترازاینها به دروازه حریفان بازی کنه ...درسته که باید درخدمت تیم باشه که ازگذشته تابه امروزهم همین بوده ولی توی این فصل دیگه خیلی دورداره بازی میکنه....همین روزهاست که به مسی بگن ازدوخیابان عقبترازاستادیوم شروع کن بازی


چهارشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!