به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

85 سال اقتدارال کلاسیکو
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۹:۱۱) (۱,۸۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


بارسلونا 16 بار اخیری که به عنوان صدر نشین پا به ال کلاسیکو گذاشته است را با 12 پیروزی، سه تساوی و تنها یک شکست به پایان برده است.

روز یکشنبه، نیوکمپ میزبان دیدار بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید خواهد بود. دیداری که می‌تواند به جذاب‌ترین مصاف این دو تیم در چند سال اخیر تبدیل شود. کاتالانها این فرصت را دارند تا اختلاف امتیاز خود با حریف مادریدی در صدر جدول را به عدد چهار برسانند. در آن سوی میدان، رئال در پی بازپس‌گیری رده نخست جدول می‌باشد. جایگاهی که مدت‌ها بود در آن قرار داشتند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تاریخ اما به نفع بارسا شهادت می‌دهد. هر زمان که آبی و اناری‌ها به عنوان صدرنشین پا به دیدار ال کلاسیکو گذاشته‌اند، نتیجه را به سود خود به پایان برده‌اند. 85 سال است که این سنت همچنان پابرجاست و تنها یک بار، آن هم فصل 1929/30 در ورزشگاه قدیمی لس کورتس نتیجه طور دیگری رقم خورد. پانزده دیدار باقیمانده نیز با 12 پیروزی و سه تساوی برای بارسایی‌ها به اتمام رسیده است.


بازی‌های خاطره انگیز

تعدادی از این دیدارها در تاریخ باشگاه به عنوان بازی‌هایی پرشور و هیجان انگیز یاد می‌شوند. کیست که پیروزی 3-1 تیم در فصل 1981/82 با گلزنی کوئینی، هتریک گری لینکر در جریان پیروزی 3 بر 2 فصل 1986/87 ، یا پیروزی‌های مشابه 3-0 در فصل‌های 1997/98، 1998/99 (با دو گل لویس انریکه) و 2004/05 با گلهای اتوئو و رونالدینهو رافراموش کرده باشد؟

سه دیدار با برتری یک امتیازی در جدول

بارسا سه بار در گذشته در حالی حریف مادریدی خود را مغلوب کرده است که در جدول، با یک امتیاز برتری صدرنیشن بوده است. فصل 1944/45 رئال مادرید برابر بارسلونا با نتیجه 5-0 گلباران شد. دو بازی دیگر نیز در فصول 1981/82 و 1986/87 به ترتیب با نتایج 3-1 و 3-2 همراه بوده است.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: 85 سال اقتدار
لایک


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۰۴)
 
messi-.10
پاسخ به: 85 سال اقتدار
نقل قول
رئال مادرید 85 سال است که وقتی بارسا در صدر جدول بوده و به ال کلاسیکو پا گذاشته؛ حریف این تیم نشده و همه چیز خبر از پیروزی آبی و اناری ها دارد..


بازی رفت هم صدر بودیم اما باختیم


جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۰:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!