به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ده نکته در مورد حریف بعدی بارسا در اروپالیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۳۰) (۱,۳۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


تیم فرانسوی به سرمربی گری لوران بلان به دنبال جبران شکست مقابل بارسا در دور گروهی است.

پاریس سنت ژرمن با حذف چلسی، یکی از بخت‌های قهرمانی این دوره از رقابت‌ها، پای به مرحله 1/4 نهایی گذاشته است. آن‌ها با تساوی 3 بر 3 در مجموع دو دیدار و استفاده از قانون گل زده در خانه حریف، موفق به حذف چلسی شدند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سه تن از بازیکنان سابق بارسا، در تیم پاریسی توپ می‌زنند: زلاتان ایبراهیموویچ، مکسول و تیاگو موتا. سرمربی این تیم، لوران بلان نیز سابقه بازی در بارسا را در فصل 1996/97 دارد.

دو بازیکن کلیدی پاریس سنت ژرمن در بازی رفت که در پاریس برگزار می‌شود، غایب خواهند بود. زلاتان ایبراهیموویچ - به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم در دیدار مرحله قبل مقابل چلسی - و مارکو وراتی، محرومین این تیم هستند. برای بارسا نیز دنی آلوز مانند مارکو وراتی به دلیل دو کارته بودن نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

بارسا و PSG در این فصل در جریان دیدارهای گروه F با یکدیگر دیدار داشتند؛ که در دور نخست تیم پاریسی موفق به شکست 3 بر 2 بارسا در پاریس شد، اما در بازی برگشت در بارسلونا، آبی اناری‌ها با گل‌های مسی، نیمار و سوارز با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسیدند. همچنین این دو تیم در مرحله 1/4 پایانی دو فصل پیش با یکدیگر دیدار داشتند منجر به صعود بارسا به نیمه نهایی شد.

شاید خاطره انگیز‌ترین رویارویی دو تیم به سال 1997 بازگردد. جایی که کاتالان‌ها در فینال جام در جام اروپا در روتردام با تک گل رونالدو از روی نقطه پنالتی موفق به شکست پاریسی‌ها شدند. سرمربی گری آن بارسا به عهده سِر بابی رابسون بود و بازیکنانی مانند لوییز انریکه و لوران بلان - سرمربیان حال حاضر دو تیم - در ترکیب این تیم حاضر بودند.

پاریس سنت ژرمن 8 بازی در این فصل در مسابقات اروپایی انجام داده که 4 پیروزی، سه تساوی و یک باخت به بارسا، نتیجه آن بوده است.

تیم لوران بلان 13 گل به ثمر رسانده و 10 گل نیز دریافت کرده است. بهترین گلزن این تیم ادینسون کاوانی، با 6 گل زده می‌باشد.

این سومین باری است که PSG به مرحله 1/4 پایانی می‌رسد. آن‌ها در سه فصل گذشته موفق به این کار شده‌اند و هیچگاه به مرحله نیمه نهایی نرسیده‌اند.

در مجموع این تیم 68 بازی در تمامی دوره‌های لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است که حاصل آن 36 برد، 14 باخت و 18 تساوی بوده است.

در لیگ دسته اول فرانسه آن‌ها با 56 امتیاز پس لیون صدر نشین، در جایگاه دوم قرار دارند. روز جمعه آن‌ها مقابل لورینت قرار می‌گیرند که در صورت پیروزی موقتا به صدر جدول خواهند رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: ده نکته در مورد حریف بعدی بارسا در اروپا
لایک


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۰۳)
 
سوداگر
Re: ده نکته در مورد حریف بعدی بارسا در اروپا
نقل قول
این سومین باری است که PSG به مرحله 1/4 پایانی می رسد. آن ها در سه فصل گذشته موفق به این کار شده اند و هیچگاه به مرحله نیمه نهایی نرسیده اند.
انشاالله این بارهم نخواهندرسید


یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۵۰)
 
saeed2014
پاسخ به: ده نکته در مورد حریف بعدی بارسا در اروپا
ايشالا سوراخن


جمعه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ (۲۳:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!