|
حتما | ||
---|---|---|
حتما یه نفعی داشته که قبول کردن
جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۲:۴۷)
|
نظرسنجی | ||
---|---|---|
اشتباه فوق العاده بزرگی بود! با اینکه غیرحرفه ایه اما اگه از هر هوادار 1 دلار میگرفتن تمام مشکلات حل میشد!
جمعه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۸:۵۸)
|
پاسخ به: تحلیل یوهان کرویف کبیر | ||
---|---|---|
خسته نباشی یه کپی پیست کردی تموم . نظر خودتو می نوشتی بهتر بود :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ (۱۲:۵۰)
|
تبلغ روی لباس بارسا | ||
---|---|---|
111سال بدون تبلیغ بودن کاری بود که فقط بارسا تونست انجام بده ولی راسل خرابش کرد آخه بارسا تیمی متفاوت از همه تیمهاست...
چهارشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ (۰:۴۰)
|
جواد | ||
---|---|---|
باید اسپانسری باشه تا کمک کنه
چهارشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۰ (۲۰:۱۶)
|
پاسخ به: اشتباه نگیرید | ||
---|---|---|
قبل از خوندن نظر شما مخالف بودم ولی اینو نمیدونستم.ممنونم که گفتین.من موافقه موافقم....
سهشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۰۰)
|
اه | ||
---|---|---|
خیلی زشته
پنجشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۰۵)
|
لباس | ||
---|---|---|
بابا اسپانسر بگیرن فدای سرمون اما دیگه چرا میخوان همچین لباس ضایعی بپوشن؟ آبرومون میره بخدا
جمعه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۲:۰۰)
|
فیلتر | ||
---|---|---|
از اونجایی که عکس ها فیلتر شده دوباره عکسارو براتون میزارم. لباس دروازه بان ها:(توجه:ممکنه لباس دروازه بان ها99 درصد لباس دوم تیم هم باشه) [img width=450]http://www.totalbarca.com/wp-content/themes/totalbarca/timthumb.php?src=http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2011/01/Black-away-jersey.jpg&w=576&zc=1&q=90[/img] لباس بی ریخت تیم: [img width=450]http://www.totalbarca.com/wp-content/themes/totalbarca/timthumb.php?src=http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2011/03/qf11-e1299461549416.jpg&w=576&zc=1&q=90[/img] [img width=450]http://www.totalbarca.com/wp-content/themes/totalbarca/timthumb.php?src=http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2011/02/Jersey-Qatar-F.jpg&w=576&zc=1&q=90[/img] خدایا این لباس بدون اسپانسر بارسا جوونه به اندازه ی سنش(111)آرزو داره. جمعه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ (۱۷:۴۴)
|
پاسخ به: ... | ||
---|---|---|
درختم مگه پیر می شه؟
جمعه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ (۱۷:۱۸)
|
لباس بارسا | ||
---|---|---|
این هم شکل احتمالی لباس بارسا: اول از همه لباس ویکتور والدس و پینتو: [img width=450]http://www.totalbarca.com/wp-content/themes/totalbarca/timthumb.php?src=http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2011/01/Black-away-jersey.jpg&w=576&zc=1&q=90[/img] اینم لباس بقیه بچه ها: [img width=450] مشاهده لینک [/img][img width=450]http://www.totalbarca.com/wp-content/themes/totalbarca/timthumb.php?src=http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2011/03/qf11-e1299461549416.jpg&w=576&zc=1&q=90[/img]' class='image-link' data-id='fancybox'>' class='wp-post-image' title='برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید' border='0' />' class='image-link' data-id='fancybox'>' class='wp-post-image' title='برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی کلیک کنید' border='0' /> یعنی ما باید این لباس بی ریخت رو بپوشیم تا بریم کلاس فوتبال؟ من که همین لباس امسال و پارسال رو ترجیه می دم شما رو نمی دونم؟ در ضمن 70%به علاوه ی29%=99% نه 100% آها فهمیدم اون اینه: 70% برد بارسا 29% برد رئال 1 % هم تساوی واسه ال کلاسیکو هستش. جمعه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ (۱۷:۱۱)
|
اشتباه | ||
---|---|---|
ببخشید ولی انگار یه درصد از آرا حساب نشده!!! آخه نوشته شده: 29% موافق 70%مخالف !!!رسیدگی میشود؟؟؟ جمعه، ۵ فروردین ۱۳۹۰ (۲۳:۵۷)
|
تبلیغ | ||
---|---|---|
موافق چون منافع باشگاه مهم تر از نظر من
سهشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۰ (۱:۵۵)
|
اسپانسر | ||
---|---|---|
به هر حال وقتی تیم مشکل مالی داره چرا اسپانسر نگیره تازه بارسا یه باشگاه حرفه ای و باشگاه های حرفهای تو همه ی دنیا اسپانسر دارن البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که موسسه قطر هم یه چیزی تو مایه هایه یونیسف هست دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ (۲۰:۰۲)
|
درج تبلیغ روی پیراهن بارسلونا | ||
---|---|---|
این قطری ها روی نفت خوابیدن به بارسای ما هم رحم ندارن . منچستر سیتیو که گرفتن بارسا رو هم میخوانم با این تبلیغ بگیرن. چهارشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ (۲۱:۱۷)
|
درج تبلیغ روی پیراهن بارسلونا | ||
---|---|---|
مخالفم . . . . . . . . love is BARCELONA سهشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ (۲۲:۴۸)
|
پاسخ به: عاقلانس؟؟؟؟؟؟ | ||
---|---|---|
برید اینجا ببینید شکل پیراهن برسا چه شکلی خواهد شد
سهشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ (۱۲:۵۱)
|
عاقلانس؟؟؟؟؟؟ | ||
---|---|---|
آقا جمع کنین این مسخره بازی ها رو بارسا شناخته شدس . پیرهنش باید تک باشه.
دوشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ (۱۹:۳۸)
|
موافقید ؟ | ||
---|---|---|
نقل قول بارسا باید از همه نظر متفاوت باشهیعنی موافق این تبلیغ هستید ؟؟ دوشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
|
فقط و فقط تعصف | ||
---|---|---|
امید وارم هر کس که باعث و بانی این کار بیشرمانه شده زودتر جواب این توهینش رو که به لباس مقدس بارسا کرده ببینه و پشیمون بشه . جمعه، ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ (۱۹:۵۱)
|
t | ||
---|---|---|
بارسا باید از همه نظر متفاوت باشه
جمعه، ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ (۱۹:۱۳)
|
مخالفم | ||
---|---|---|
منم پشیمون شدم . با این تبلیغ مخالفم ... پنجشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ (۱۴:۲۸)
|
فقط بارسلونا | ||
---|---|---|
خیلی ناراحتم. پیراهن بارسا حکم پرپم کاتالان داره نباید روی پرچم تبلیغ کرد.
چهارشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ (۸:۵۵)
|
بارسا | ||
---|---|---|
حالا اگه تبلیغ گذاشتن خوبه ولی این همه کشور چرا قطر؟
سهشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ (۲۳:۰۶)
|
70+29 | ||
---|---|---|
آقا یکی اون درصد ها رو درست کنه 70+29 نمیشه 100!
سهشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ (۲۱:۳۰)
|
بیخیال | ||
---|---|---|
دوستان از دست ما کاری بر نمیاد فقط امیدوارم که بارسا همون بازی قبلیش رو انجام بده و این موضوع روی بازیشون تاثیری نداشته باشه.............. سهشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ (۱۸:۵۰)
|
... | ||
---|---|---|
احتمالا به غیر از ماها که تو این سایت نظر دادیم مخالفای دیگه ایم هستن و اینو راسلم میدونه ولی... با این که خیلی از این قضیه ناراحتم ولی دیگه چاره ای نیست! سهشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ (۱۴:۵۲)
|
پاسخ به: مخالفم | ||
---|---|---|
نقل قول بارسلون با درج نکردن تبلیغات روی پیرهنش و تصویر کردن آرم یونیسف (اون هم به صورت کاملا رایگان) برای اولین بار نشون داد در فوتبال خیلی چیزهای مهمتر از پول و مسائل اقتصادی وجود داره.من با اين مورد كاملا موافقم همه چيز رو كه با پول نميشه حل كرد اما كاري كه شده ديگه كاري نميتونن بكنن ما هم بايد بازي هاي بارسا رو دنبال كنيم ديگه خودمونو مشغول اين حواشي نكنيم اما اي كاش كسي اين نظرات طرفدارهاي بارسا را به روسل بده كه ببينه چقدر ما ناراضيم از اين كارش !!!!! به اميد پيروزي هاي بارسا سهشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ (۱۰:۲۸)
|
اه اه اه اه!!!!!!!! | ||
---|---|---|
من که با این کار کاملا مخالف بودم و هستم و خواهم بود لعنت به این قطری ها که همه چیز رو با پول میخرن اخه یکی نیست به این راسل نیست بگه حالا رو پیرهن تیم تبلیغ کردی هیچی ولی حالا یه شرکت اروپایی نبود که تبلبغش رو بزنی رو پیرهن راست اومدی تبلیغ یه موسسه بی نام و نشون قطری رو زدید رو پیرهن تیم پس یه بار میومدی تبلیغ شامپو گلرنگی-شامپو صحتی-تخم مرغ تلاونگی چیزی میزدی رو پیرهن که دیگه کامل ابرومون بره
دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۸۹ (۱۴:۵۷)
|
وللش | ||
---|---|---|
حالا کاری است که شده . ولش کنید دیگه . شنبه، ۷ اسفند ۱۳۸۹ (۱۴:۴۴)
|
تقدس لباس بارسا را حفظ کنید | ||
---|---|---|
یک سری دوستان می گن سال 2011 است و تبلیغات حرف اول رو می زنه و ... تبلیغات امروزه در تمامی صنعت ها موضوع حساس و مهمی بشمار می آید در صنعت فوتبال هم یکی از راه های کسب در آمد می باشد. ولی بسیاری از طرفداران بارسا به علت حس استقلال طلبانه کاتالان ها و مبارزات آزادی طلبانه ی این ایالت طرفدار بارسا شده اند.تقدس پیراهن و احترام به این لباس یکی از اساسی ترین موضوعات در این ایالت است.آیا با زیر پا گذاشتن این اعتقاد و کسب در آمد می توان روز های بهتری داشت؟ شاید مشکلات مالی کمی حل شود ولی مشکلات فرهنگی گریبان گیر تیم خواهد شد.نباید این تقدس شکسته شود.
پنجشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۹ (۱۶:۱۷)
|
پول بهتر است یا قداست پیراهن؟ | ||
---|---|---|
ما با این تبلیغ چقدر بدست میاریم یه میلیون دو میلون . . . صد میلیون ایا ارزش قداست پیرهن باشگاه رو داره؟ سهشنبه، ۳ اسفند ۱۳۸۹ (۱۱:۱۶)
|
خوبه | ||
---|---|---|
خوبه به شرط اینکه ارزششو داشته باشه. مثلا اگه بیان کشور عربی رو تبلیغ کنن خوب همه می دونن واسه پوله. دوشنبه، ۲ اسفند ۱۳۸۹ (۲۳:۳۶)
|
منتظر بمونید | ||
---|---|---|
حالا بذارین ببینیم چه تبلیغیه . خدا کنه چیز قشنگی باشه ... سهشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۳۷)
|
چرا نه؟! | ||
---|---|---|
همه تیمها اسپانسر دارن چرا بارسا نداشته باشه؟!
سهشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ (۱۳:۴۸)
|
هیچ | ||
---|---|---|
به نظر من اگه بارسلونا مشکل مالی داره باید این کار رو بکنه
دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ (۲۲:۵۱)
|
مخالفم | ||
---|---|---|
بارسلون با درج نکردن تبلیغات روی پیرهنش و تصویر کردن آرم یونیسف (اون هم به صورت کاملا رایگان) برای اولین بار نشون داد در فوتبال خیلی چیزهای مهمتر از پول و مسائل اقتصادی وجود داره. این مسئله در مقابل رفتارهای رئالی ها که فکر میکردند با پول میتوانند بهترین تیم دنیا رو جمع کند خیلی بازتاب داشت. دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ (۱۳:۳۹)
|
پاسخ به: اندكي تفكر | ||
---|---|---|
باتبلیغ مخالف نیستم ولی با یه اسپانسرعربی100%مخالفم. نزن این حرفارو. یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۱۳:۱۶)
|
تقریبا مخالفم | ||
---|---|---|
با اینکه خیلی به پولش نیاز داریم ولی هم این تبلیغ زیاد قشنگ نیست و هم ابروی 111 ساله رویی که بارسا برای تبلیغ نکردن روی پیرهنش به دست اورده رو یک شبه به باد میده من زیاد با این کار موافق نیستم و فکر میکنم که یا باید همون یونیسف رو پیرهن باشه یا هیچی ولی اخر اونی میشه که راسل میگه
شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ (۲۲:۳۳)
|
60_40 مخالف | ||
---|---|---|
از یک طرف برای بارسا خوبه اما اشکال هایی هم هست سود مالی تنها مزیت این کاره ام با درج تبلیغ قداست پیراهن زیر سوال میره و من فکر میکنم همین یک مورد کافی بود تا از درج تبیغ روی پیراهن بارسا جلو گیری میشد اما...
شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ (۱۰:۴۲)
|
مخالفم اما چاره چيست؟ | ||
---|---|---|
نقل قول به نظر شما بارسا اين همه سال روي پيراهنش نوشت unicefچه فايده داشت اگر مشكل سر افتخار كردن ما يا كثيف شدن پيراهنه بارسا ميتونه اين پولو از يك اسپانسر ثروتمند بگيره و به همون unicefبده كه چندين ميليون كودك بي سرپرست زير نظرشه در اين صورت ما بيشتر افتخار مي كنيم به بارسا يا حالا كه تبليغ نميكنه اخه عزيزم بارسا همين الانم هم داره هم تبليغ يونيسف مي كنه هم كمك مالي. پنجشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۸:۱۷)
|
اندكي تفكر | ||
---|---|---|
به نظر شما بارسا اين همه سال روي پيراهنش نوشت unicefچه فايده داشت اگر مشكل سر افتخار كردن ما يا كثيف شدن پيراهنه بارسا ميتونه اين پولو از يك اسپانسر ثروتمند بگيره و به همون unicefبده كه چندين ميليون كودك بي سرپرست زير نظرشه در اين صورت ما بيشتر افتخار مي كنيم به بارسا يا حالا كه تبليغ نميكنه
پنجشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۰:۴۱)
|
یک قرن بدون تبلیغ | ||
---|---|---|
شدیدا مخالفم.در هر صورت بارسا فراتر از یک باشگاهه و سندشم همین تبلیغ نکردن روی این پیرهن مقدس بود.کاش مخالفت ما سودی داشت. اما... بارسای کبیر به مدت 110 سال(بیش از یک قرن) روی پیرهنش تبلیغ نکرد و این یعنی فراتر از یک باشگاه.این موضوعو فراموش نکنیم. چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۵۱)
|
نه موافق نه مخالف | ||
---|---|---|
به نظر من بايد به راسل اعتماد كنيم. اون به عنوان مدير باشگاه همه چيز را سنجيده و بعد تصميم گرفته. شايد با اين مقدار مبلغ بتونه فابرگاس را بخرد. ولي من هم دوست ندارم پيراهن بارسا كثيف بشه. چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۲۳)
|
چی ؟؟ | ||
---|---|---|
درخت پیر ؟؟؟
چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۲۸)
|
... | ||
---|---|---|
کاملا مخالفم پیراهن بارسلونا هیچ وقت جای تبلیغات نبوده. نباید این اصالت چندین ساله رو به باد داد... فرض کنید عکس یه درخت پیر بیاد وسط پیراهن بارسلونا... چقدر ضایع بازیه... چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۷:۴۳)
|
اسپانسر | ||
---|---|---|
تبلیغ حداقل اینش خوبه که یه کمی پول تو این وضع مالی خراب میریزه تو جیب بارسا.وگرنه مجبور میشه بره رو فروش بازیکن خوبه تو این جای فصل اینیستا رو بفروشه؟؟؟؟؟؟
سهشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ (۲۱:۵۴)
|
پاسخ به: نه تو رو خدا:((( | ||
---|---|---|
همینو بگو ...
سهشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۱۳)
|
نه تو رو خدا:((( | ||
---|---|---|
همین جوریش دلم نمیخواس بارسا اسپانسر داشته باشه چه برسه به حالا که اسپانسره عربه
سهشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۰۵)
|
هی ... | ||
---|---|---|
حالا قطعی شده ؟
سهشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۰۰)
|
پاسخ به: از کی ؟؟ | ||
---|---|---|
در فصل جدید یعنی 2011-2012
سهشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ (۱۸:۳۳)
|
از کی ؟؟ | ||
---|---|---|
از کی این تبلیغ روی پیراهن بارسا درج میشه ؟
یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۱۲)
|
no sponser | ||
---|---|---|
از اون اول ارم یونیسف رو اشتباه کردن گذاشتن حالا میخوان برایه چندرغاز پول واسه عربا تبلیغ کنن . واقعا حیفه ! بارسا یه لاماسیا داره که دیگه نیازی به خرید بازیکن نداره
یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ (۸:۰۲)
|
فرقي نميكنه | ||
---|---|---|
صلاح خويش خسروان دانند
شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ (۲۲:۳۶)
|
موافق | ||
---|---|---|
ازدست ما که کاری برنمیاد-تواین شرایط بداقتصادی درج تبلیغ خیلیم بد نیست-بزارید ازحالامردم بارسارو با بازی تک خودش بشناسن
جمعه، ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ (۱۰:۲۴)
|
UNICEF... | ||
---|---|---|
فقط unicef.... اگه تبليغ بذاريم ما هم ميشيم مثل رئال يا منچستر يا مثل خيلي تيمهاي ديگه... اين كار براي بارسا اقت داره به خدا... دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۱۵)
|
من | ||
---|---|---|
پس چزا تبلیغ را نمی ذارن؟ نکنه منتفی شد؟ منم خوشحال شم ولی اگه مشکل مالی داریم بذارن
دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۲۱:۳۹)
|
چرا که نه ؟ | ||
---|---|---|
این پولی که از طریق تبلیغات به دست میاد برای باشگاه لازمه . دیگه باید حرفه ای فکر کنیم . بارسا تا همین الانشم شخصیت تیمیشو ثابت کرده با این حال باز هم به عنوان یه بارسلونایی با اینکه این کار رو عیب نمیدونم اما نمی دونم چرا وجدانم برای درج تبلیغ راضی نیست
دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۲۱:۰۳)
|
از کی ؟؟؟ | ||
---|---|---|
حالا کاریه که شده . از کی این تبلیغ روی پیراهن بارسا درج میشه ؟ یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۳۴)
|
درج تبلیغات روی لباس بارسا | ||
---|---|---|
اگه تبلیغی میخواد درج شه فقط و فقط یونیسف خودمون در غیر این صورت سر به تن هیچ شرکتی نباشه. متشکرم رونالدینهوی بزرگ متشکرم رایکارد شنبه، ۹ بهمن ۱۳۸۹ (۱۶:۱۶)
|
پاسخ به: بارسا | ||
---|---|---|
جمعه، ۸ بهمن ۱۳۸۹ (۱۷:۵۴)
|
پاسخ به: بارسا | ||
---|---|---|
نههههههههههههههه اصلا راسل به چه حقی رفت این ..... خورد؟!!!!من آرم unicef میخوام چهارشنبه، ۶ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۵۰)
|
دلشكسته وعصباني | ||
---|---|---|
[ما طرفداران بارسلونا هميشه افتخار مي كرديم كه تنها تيمي هستيم واقعا طرفدار و حامي يونيسف هستيم ولي با اين كار مدير باشگاه خود را زير سوال برده است و بايد به طرفداران پاسخگو باشد
سهشنبه، ۵ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۴۹)
|
به هیچ وجه | ||
---|---|---|
درود بر لاپورتا!!
سهشنبه، ۵ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۲۹)
|
پاسخ به: تبلیغات | ||
---|---|---|
من همیشه از این که تیمم یونیسف رو رو پیراهنش می زنه افتخار می کردم به نظر من نباید این کار را می کردن
جمعه، ۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۷:۱۹)
|
تبلیغات | ||
---|---|---|
با احترام به تمام نظرات من اعتقاد دارم که بعضی از رکوردها و یا آمارها فقط مختص بارسلوناست و باید سعی کرد که به آسانی از دستشون نداد !!! دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۲۶)
|
مخالفم | ||
---|---|---|
حالا مخالف یا موافق کاری که شده
دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۱۷)
|
دقت | ||
---|---|---|
نقل قول به گزارش فارسدقت کن بالای این مقاله ی مزخرف نوشته خبرگزاری فارس نه اسرائیل این کارو میکنه نه راسل جرئت داره شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۵۷)
|
مخالفم | ||
---|---|---|
حالا دیگه هیچ تیمی وجود نداره که روی پیراهنش تبلیغ نکنه. ولی توی 111 سال پیش این فقط بارسا بوده که تونسته روی پیرهنش تبلیغ نکنه و ازین راه درآمدی نداشته باشه و به اصطلاح پیرهنش رو کثیف نکنه. حالا بارسا با شرکت Qatar Foundation قرار داد بسته که حتی خود قطری ها اون رو هم نمیشناسن. مبلغ این قرار داد برای 5 سال حدود 120 میلیون پونده. و بارسایی ها این رو مدیون روسل (مدیر فعلی بارسا) هستن. از اصلی ترین منتقدین این حرکت یوهان کرایوف (اسطوره بارسا و رئیس افتخاری باشگاه) هستش که وقتی این خبر رو شنید گفت: ""ما هم به ابتذال افتادیم"" روسل برای توجیه کارش گفته : بارسا سال پیش 104 میلیون دلار ضرر کرده و کلا 580 میلیون دلار بدهی داره. قطعا 120 میلیون پوند میتواند کمی از مشکلات را از دوش بارسا بر دارد. ولی کرایف اسطوره نظر دیگه ای داره و حسابب کرده طی 5 سال این مبلغ فقط میتونه 6 درصد از بودجه بارسا رو تامین کنه. و این 6 درصد به کثیف شدن پیرهن بارسا نمی ارزه. او پیشنهاد داده که: باشگاه باید کمی از هزینه های باشگاه رو کنترل کرد. کرایف پیشنهاد داده که باشگاه برند یونیسف (( که از سال 2006 طبق قراردادی بارسا با یونیسف امضا کرده و هر سال 2 میلیون پوند به حساب کودکان بی سرپرست و یونیسف واریز میکنه)) رو برداره و پرچم کاتالان بی هیچ برندی پیرهن بارسا بشه. یکی دیگه از انتقاد هایی که کرایف داره اینه که مبلغ قرار داد واقعا ناچیزه. البته 120 میلیون پوند برای 5 سال برای تیمای دیگه خیلی بزرگه ولی دقت کنین که بارسا الان بیشتر از هر تیم دیگه ای تو چشمه. بارسا الان مرکز توجه همه -ست و واقعا باید بیشتر از اینا بهش پول داد. مثلا رئال قرار داد 3 ساله ای با BWIN داره که کلا 60 میلیون پوند میگیره. یعنی سالیانه 20 میلیون پوند. حالا بارسا با اینهمه محبوبیتی که داره بیاد و فقط 4 میلیون پوند نسبت به رئال بیشتر بگیره؟! کرایف داره تلاش میکنه که مدیریت نادرست روسل رو به طرفداران بارسا نشون بده. او گفته: "" بارسا هم اکنون تیمی استثنایی است. پرورش بازیکنان کاتالانی و فلسفه باشگاه، گارانتی کامل درآمد زایی است و این چیزی است که همه به آن غبطه میخورند. این موفقیت ها چیزی نیست که طی 3 ماه به آن رسیده باشیم. این نتیجه کاری است که آدم های بزرگ زیادی در طی سالیان درازی روی آن کار کرده اند. افرادی که میدانستند چه چیزی میخواهند، چه کسی هستند و مردمانشان چه چیزی میخواهند. آن ها هیچ کدام احمق نبودند که دست به فروش پیراهن نزدند.""" منظور کرایف از 3 ماه، همون 3 ماه ریاست روسل بوده. به هر حال من با برند دار کردن پیرهن بارسا به عنوان یه فوتبال دوست مخالفم، و بیشتر با کرایف هم عقیده هستم. روسل و کرایف اصلا با هم خوب نیستن و اونقدر الان با هم بدن که روسل پست "ریاست افتخاری" رو که به کرایف دادن غیر قانونی خونده! جمعه، ۲۴ دی ۱۳۸۹ (۱۷:۲۷)
|
پاسخ به: مخالفم | ||
---|---|---|
بازیکنان میرن ومیان ولی یک پیرهن تو مام دنیا هست وفروش هم میکنه واگر قرار باشه هر بازیکنی که میاد نره باشگاه بایدتبدیل به کشور بشه.بااحترام جمعه، ۲۴ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۴۵)
|
نه مخالفم | ||
---|---|---|
Arabhay porchek ba on lebasaye maskhareshoon
جمعه، ۲۴ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۲۶)
|
موافقم | ||
---|---|---|
چه اشکالی دارد.حالا یه تبلیغی هم میاد رو پیراهن بارسا. حداقل از فروش بازیکن بهتر است. پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۰۱)
|
پاسخ به: مخالفم | ||
---|---|---|
باعرض احترام ......... فکرشو بکنید ... فروش بازیکن بهتره یا تبلیغات ؟ مطمئنا" تبلیغات .... من اصلا" دوست ندارم که بازیکنان بارسا را درلباس دیگری ببینم...بنا" نسبتا" بهتره
سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۹:۱۴)
|
مخالف | ||
---|---|---|
کاملا مخالفم!!!!!
سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۸:۳۲)
|
موافقم | ||
---|---|---|
به نظر من این یک اقدام خیلی خوب برای بارسا بود و بارسا مثل سایر تیم ها با این اقدام می تواند قدرت مالی خودش را بهبود ببخشد و بارسا در زمینه نقل و انتقالات و قرداد بازیکنان موثر تر باشد . به امید روزهای خوب برای بارسا دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۲۵)
|
سسک | ||
---|---|---|
به نظر من بهترین خرید تاریخ بارسلونا خرید سسک فابرگاس عزیز که خیلی هم جوونه. دوستت داریم فابرگاس زود برگرد به تیمت. من خیلی ها رو میشناسم که طرفدار آرسنالند فقط به خاطر بازیه فابرگاس.
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۳۳)
|
تبلیغ | ||
---|---|---|
دیگه کاریه که شده. البته می گن طرفداری بارسا امسال خیلی بیشتر شده (اونایی که حق عضویت میدن) و یک حساب سرانگشتی نشون میده که با پولی که از اونا گرفته میشه، می تونیم قرضامونو بدیم
یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۵۰)
|
تبلیغ روی پیرهن | ||
---|---|---|
ما با درج نکردن تبلیغ روی پیرهنمون خاص بودیم.ولی حیف...
یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۶:۴۱)
|
noooooo | ||
---|---|---|
پیرهن بارسا مقدسه....تبلیغ هرگز نه.....نه.....نه.....نه.....نه....نه به پرچم مقدس کاتالان توهین میشه یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۳۹)
|
اشتباه نگیرید | ||
---|---|---|
احتمالا خیلی ها دچار سوئ تفاهم شدن موسسه قطر یک موسسه برای پیشرفت علم و تحصیلات و پژوهشه این اهداف چیزایی به مراتب بهتر از هدف پول در آوردن برای fly emirates و etihad و bwin وaonوsamsungو ...... است پس ما باید خوشحال باشیم که به جای تبلیغ برای پر کردن جیب سرمایه دار داریم به پیشرفت علم کمک میکنیم و پول هم در میاریم وبسایت رسمی موسسه قطر شنبه، ۱۸ دی ۱۳۸۹ (۲۲:۳۹)
|
معجزه بارسا | ||
---|---|---|
من با این کار موافق نیستم چون بارسا با ارم یونیسف خودش خیلی طرفدار برای خودش دست پا کرد و این خیال نیست و عین واقعیت . و ارزش معنوی این کار یعنی عواید پنهان این کار بیشتر از عوایدی هست که از این قرار داد گیرش میاد. شنبه، ۱۸ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۲۷)
|
کار اشتباهیه | ||
---|---|---|
سلام . به نظر من درج تبلیغات روی پیراهن مقدس ترین تیم فوتبال جهان به هیچ عنوان پذیرفته نیست. اونم مال یه شرکت قطری! راسل با این کار شان بارسا رو پایین می بره.
شنبه، ۱۸ دی ۱۳۸۹ (۱۶:۰۷)
|
بله | ||
---|---|---|
به نظر من کار بسیار خوبی الا بارسا بده کار و شده جک سایت های دیگه(ارسنال).
سهشنبه، ۱۴ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۳۲)
|
به شدت مخالفم | ||
---|---|---|
بارسا الان يه تيم استثنايي من اصلا از تبليغ روي پيراهن بارسا راضي نيستم
سهشنبه، ۱۴ دی ۱۳۸۹ (۸:۲۱)
|
بازی راسل با پیراهن بارسا | ||
---|---|---|
به نظر من این کار راسل نه بخاطر مشکلات مالی بارسا بلکه فقط بخاطر مطرح کردن خودشه . با این کارش میخواد خودشو از سایه لاپورتا خارج کنه سهشنبه، ۱۴ دی ۱۳۸۹ (۰:۴۸)
|
پاسخ به: مخالفم | ||
---|---|---|
لباس بارسا مقدس حيف نيست باتبليغ الودش ميكنند راسل حيا كن بارسلونو رها كنننننننننننننننننننننننن
دوشنبه، ۱۳ دی ۱۳۸۹ (۱۲:۱۹)
|
saifuddin | ||
---|---|---|
من میگم که نباید روی پیراهن بارسلونا تبلیغات درج شود بخا طریکه تا به حال درج نشده است
32
دوشنبه، ۱۳ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۳۰)
|
تاسف خوردم واقعا تاسف خوردم... | ||
---|---|---|
الان حدود 12 ساله که بارسایی هستم . از اون اولش میگم که تازه با این تیم آشنا شدم و دوستدار شدم . تو تمام این سالها حتی زمانی که باخت های سنگین می آورد و یا چند سال تموم تو شرایط بسیار بدی قرار داشت ( زمان اون گاسپارت نمیدونم چی ....رو میگم ) دوستش داشتم و بعد از خدا عاشقانه میپرستیدمش و بخاطرش خنده ها کردم و اشک ها ریختم و از همه بیشتر لاپورتا رو دوست داشتم و .... اما امروز شنیدن این خبر قلبمو لرزوند نه این که سیاسی باشم نه اما شخصا هم از این کشور جنایت کار صهیونیستی متنفرم هم از اون مفت خورهایی .... بماند شنیدن اینکه لاپورتا با این اسرائیلی ها ارتباط داشته خیلی برام زجر آوره امیدوارم دروغ باشه اما از اون بدتر اینه که بعد از 111 سال رو پیراهنی که با تمام وجود دوستش دارم میخواد تبلیغ زده بشه ناراحتم خیلی رکورد جالبی بود و دوست داشتنی همچین به دلمون مینشست. و حالا حداقل از اینکه دست صهیونیستا از این تیم کوتاه شده مسرورم اما همه اینا رو گفتم برای اینکه بفهمید احساساتی نیستم و فکر اسرائیل و نمیدونم سیاست و فلسطین و از این مضخرفات با صدای بلند میگم بارسا دوستت دارم از ته قلب امیداوارم هیچ وقت گرد سیاست چهره زیباتو سیاه نکنه دل چرکین شدم اما همچنان دوستت دارم بارسا دوست داشتنی تر از این حرفاست که با این حرفا سیاهش کنیم یکشنبه، ۱۲ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۰۹)
|
پاسخ به: چه جالب. | ||
---|---|---|
نقل قول واسه من جالبه. نظرات آخرو نخونده بودم. منم میگم حتما رژیم غاصب تحدید کرده. فقط این تخیل من زیاد نمیکشه. کسایی که چنین تخیل قوی دارن منو بیشتر راهنمایی کنن تا کامل بشه.تهدید نکرده که حمله نظامی می کنه که! تهدید کرده که کمک های مالیش رو قطع می کنه! حالا اینکه اصل این کمکها اصلا چی بوده، از اون مسائل پشت پرده مبهمه که راست و دروغش معلوم نیست و بیشتر به یه بازی سیاسی می مونه. و گرنه از لاپورتا بعیده که هم با یونیسف همکاری کنه هم با اسرائیل! چهارشنبه، ۸ دی ۱۳۸۹ (۲۳:۱۰)
|
؟ | ||
---|---|---|
نقل قول پیراهنی که نشان ملی یا پرچم ایالت کاتالان هست باید پاک باشه. نباید با کارهای مثل این ارزش تیم رو پایین آورداینا جدیه؟ چهارشنبه، ۸ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۱۶)
|
موافقم | ||
---|---|---|
اسرائیل چه مسخره بازیه؟ مهم خود بارسا حالا با تبلیغ یا بی تبلیغ باشگاه نیاز به پول داره چی بهتر از عرب ها که می خوان پولشون خرج کنند : چهارشنبه، ۸ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۲۲)
|
چه جالب. | ||
---|---|---|
واسه من جالبه. نظرات آخرو نخونده بودم. منم میگم حتما رژیم غاصب تحدید کرده. فقط این تخیل من زیاد نمیکشه. کسایی که چنین تخیل قوی دارن منو بیشتر راهنمایی کنن تا کامل بشه. خوشم میاد همه چی رو به همه چی ربط میدن بعضیا. خواهش اول فکر کنین بعد حرف بزنین!!! سهشنبه، ۷ دی ۱۳۸۹ (۱۷:۱۸)
|
مخالف | ||
---|---|---|
من کاملا مخالفم. پیراهنی که نشان ملی یا پرچم ایالت کاتالان هست باید پاک باشه. نباید با کارهای مثل این ارزش تیم رو پایین آورد. واقعا ارزش نداره.
سهشنبه، ۷ دی ۱۳۸۹ (۱۷:۱۵)
|
نه نه نه نه نه نه نه نه جون مادرتون نههههههه | ||
---|---|---|
tabligh ro pirane barca che male ghatar che mal har jaye dige baraye barca1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 emtiaz manfie....ah
دوشنبه، ۶ دی ۱۳۸۹ (۲۲:۱۷)
|
تبلیغ روی پیراهن بارسا | ||
---|---|---|
[size=x-small]خواهشا" این یه جارو دیگه از غزه ولبنان واینانگین من میگم مخالفم چون پیراهنش حرمت داره ربطی هم به اسرائیل وفلسطین نداره[/size] دوشنبه، ۶ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۲۱)
|
صددر صد موافقم | ||
---|---|---|
تو شرایط فعلی من که موافقم بهتره تبلیغ کونیم و فابرگاسو بخریم تا تلیغ نکنیمو مجبور شیم اینیستاروبفروشیم به منچستر سیتی حالا واقعا خودتون انتخاب کنید که کودمشون سخت تره؟؟؟؟؟؟؟؟
دوشنبه، ۶ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۳۵)
|
آه بارسا | ||
---|---|---|
خدای من،آه این راسل بارسا رو به گند میکشونه خدانگهدارمون باشه دوشنبه، ۶ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۱۷)
|
زود قضاوت نکنید!! | ||
---|---|---|
من نمیتونم بگم موافقم یا مخالفم، اما: از دوستان میخوام که با این قضیه اینقدر احساسی برخورد نکنن و کمی هم واقع بین باشن. درسته که بارسا به این سنت بزرگ خاتمه داد ، ولی نام بارسا به خاطر این 111 سال تبلیغ نکردن روی پیراهنش جاودانه میشه و کسی نمیتونه و نباید بارسا رو سرزنش کنه........ آیندگان خواهند گفت: بارسا بیش از یک قرن روی پیراهنش تبلیغ نکرد..... و اگر به گفته دوستان ، قضیه این تبلیغ که حمایت بارسا رو از مردم غزه یادآوری میکنه، صحت داشته باشه ، باید بگم این کار کمتر از تبلیغ یونیسف روی پیراهن بارسا نیست............ الآن تیمهای دیگری هم هستند که کارای عجیب میکنن ، مثلاّ اتلتیک بیلبائو سالهاست که از غیر باسک بازیکن نمیگیره( و به نظر من این کار کمتر از تبلیغ نکردن روی پیراهن بارسا در این 111 سال نیست !) ولی به چه قیمتی؟! شاید اگر این کار رو نمی کردند ، الآن جزء 4 تا تیم برتر لالیگا بودند.... و وقتی شما بازی بیلبائو رو نگاه میکنید ، به نحوه بازی این تیم توجه دارید یا به فلسفه های این باشگاه ؟! یا در مورد بارسای خودمون وقتی تیم بازی داره ، چند نفر به تبلیغ روی پیراهن بارسا نگاه میکنند ؟! پس نباید با این مسائل خیلی هم احساسی برخورد کرد....بالاخره کاریه که شده و اونهایی که به مدیران بارسا توهین میکنن، اگه راست میگن یه روشهایی برای خروج بارسا از بحران مالی و از زیر فشار قرض ارائه کنن ! نه اینگونه که بگن بارسا دست گدایی جلوی هواداراش دراز کنه و آبروی بارسا رو ببرن........... دوشنبه، ۶ دی ۱۳۸۹ (۰:۴۱)
|
مخالفم | ||
---|---|---|
مخالفم در حد تیم ملی اسپانیا دوستان ما به پول اینچنینی برا خرید بازیکن نیاز نداریم ما با همین بازیکنان 6 جام ممکن رو کسب کردیم بازهم کسب میکنیم و درامد بارسا راباجامهای مختلف بالا میبریم نه با درج تبلیغ که واقعا خنگی محض میرسونه با این بازیکنانی که داریم یرای حداقل 5 سال بی نیاز از بازیکنیم شنبه، ۴ دی ۱۳۸۹ (۲۳:۵۶)
|
پاسخ به: حالا چی میشه؟؟؟!!! | ||
---|---|---|
نهههههههههههههههه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همین مونده که بارسا سیاسی بشه اونوقت دیگه هم تیم به شدت افول میکنه هم رئالیها ما رو کچل میکنن نهههههههههههههههههه!!! (کیه!) شنبه، ۴ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۲۳)
|
عمرا | ||
---|---|---|
neverrrrrrrrrrrrrrrrrr lebase moghadase barc ba 1 tabligh tarhesh avaz she! onam tabligh ghatar aha ah na na na شنبه، ۴ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۱۵)
|
نه | ||
---|---|---|
این لباس تیم ملی کاتالونیاست. هیچ وقت نباید روش تبلیغات بیاد شنبه، ۴ دی ۱۳۸۹ (۱۶:۱۳)
|
شلغم | ||
---|---|---|
خیلی زشت یه عمر رئالیا رو اذیت می کردیم که ما تبلیغ نداریم حالا این راسل رفته تبلیغ پیدا کرده از قطر از بین این همه میوه شلغم انتخاب کرده
شنبه، ۴ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۵۶)
|
آره | ||
---|---|---|
راست ميگي. اين قطربودکه گفت اگه ميزبان جام جهاني بشه اسرائيل روراه ميده.حالاميادميگه به غزه کمک ميکنيم؟فکرنکنم. ماچاره اي نداريم.بايدبشينيم وآينده ي باشگاه روببينيم... شنبه، ۴ دی ۱۳۸۹ (۱۲:۳۳)
|
سیاه بازی | ||
---|---|---|
به نظر من که اینا سیاه بازی جدید صیونیست های ملعونه. نه راسل اهل چنین ریسک کردن هاییه، نه اصولا عربها به خصوص قطری ها اهل این هستن که با کمک به فلسطین خودشون رو با رژیم صهیونیستی در بندازن. اگر عربها چنین عرضه ای داشتن که اصلا اسرائیلی به وجود نمی اومد! حالا از این آب گلالود چه ماهی ای می خوان بگیرن الله اعلم... شنبه، ۴ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۱۴)
|
حالا چی میشه؟؟؟!!! | ||
---|---|---|
نقل قول اسرائیل بارسلونا را تهدید کرد!!!رژیم صهیونیستی با ارسال نامهای به دفتر بارسلونا، نسبت به عقد قرارداد این باشگاه با بنیاد قطر هشدار جدی داد. به گزارش فارس، ارتباط پنهان خوان لاپورتا مدیرعامل سابق بارسلونا با بانکهای تلآویو چندی پیش به نقل از منابع خبری چند کشور عربی فاش شده بود. این ارتباط پنهان امروز و در مدیریت روسل گریبانگیر بارسا شده و به نظر میرسد سود سرشاری که تا کنون از لابی صهیونیستی به جیب کاتالونیا واریز میشد، به یک ضرر تاریخی تبدیل میشود. دو هفته پیش، مدیرعامل بارسلونا دست به یک سنتشکنی تاریخی زد و حاضر شد روی پیراهن تیم فوتبال باشگاهش آگهی تبلیغاتی چاپ کند. این در حالیست که هواداران معتقدند روی قلب بازیکنان نباید هیچ آرمی حک شود و تنها پیام تبلیغاتی یونیسف را به خاطر کمک به کودکان فقیر آفریقا قبول کردند. ساندرو روسل، مدیر بارسا با بی اعتنایی به این سنت قدیمی با یک بنیاد مالی بزرگ در قطر به نام «بنیاد قطر» قرارداد همکاری امضا کرد. از منابع خبری گمنام اسپانیایی فاش شد، این باشگاه حداقل 250 میلیون یورو به عنوان پیش قرارداد تا پایان سال 2014 میلادی دریافت کرده است. کارشناسان معتقدند این رقم مقابل چک صادر شده به سود بارسلونا، هیچ است. پس از آن، اعتراضاتی بین هواداران منعکس شد؛ اما سود حاصل از این قرارداد آنقدر زیاد بود که حتی هواداران متعصب را نیز وسوسه میکرد. بسیاری از منابع خبری، ارتباط پنهانی لاپورتا با رژیم صهیونیستی را تکذیب میکردند؛ اما اعتراض روز گذشته این رژیم به عقد قرارداد با «بنیاد قطر»، این ادعا را به روشنی ثابت کرد. در نامه تهدیدآمیز وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی که به دفتر باشگاه ارسال شده، آمده است اگر قرارداد خود با بنیاد قطر را فسخ نکنید، از حمایت مالی خود که در سالیان گذشته بدون وقفه صورت گرفته، صرفنظر خواهیم کرد. منابع خبری اسپانیایی ادعا میکنند، بنیاد قطر در حدود 165 میلیون یورو به برخی جریانهای اسلامی مانند حماس و نیروهای مقاومت در غزه کمک بلاعوض داده است. این شرکت غولپیکر قطری در یکی از زیر شاخههای بزرگ خود، خطوط هوایی قطر را تحت کنترل دارد. به احتمال فراوان، در مورد آگهی تبلیغاتی روی پیراهن بارسا، آرم این شرکت هوایی را انتخاب خواهد کرد. (30 آذر 89)خبرنامه دانشجویان ایران کلا قضیه زیادی مشکوکه! بعید میدونم آقای راسل این همه شجاعت به خرج داده باشه!!! تازه از قطری ها هم که تاحالا ازین بخارا بلند نشده!به نظر میرسه یه ریگی تو کفش یکی هست!!!!!!!! جالب شدا ! هممون میدونیم که این سازمان های جهانی و بین المللی از جمله یونیسف، همشون دست نشونده ی اسرائیل اند برای اینکه پشت این جور سازمان ها و مؤسسات خودشونو قایم کنن، اما میشه گفت تقریبا هیچ کدوم از مردم دنیا این موضوع رو نمیدونن!! اوه اوه قضیه اینطوری بد جور سیاسی میشه! دوستان خواهشا روشنمون کنید! شنبه، ۴ دی ۱۳۸۹ (۰:۰۵)
|
. | ||
---|---|---|
نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نه نه نه
جمعه، ۳ دی ۱۳۸۹ (۲۱:۴۳)
|
پاسخ به: سهیل | ||
---|---|---|
اميدوارم درست باشه.معرکه ميشه. الان بااين مديرعامل به دردنخورمون بدون اسپانسرنميشه.خيلي عاليه. جمعه، ۳ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۲۳)
|
سهیل | ||
---|---|---|
سلام من دیروز یه خبر تو روزنامه دیدم البته نمیدونم درسته یا نه اما برای شما هم مینویسم ]رضایت هواداران بارسا ازکمک به غزه هواداران بارسا با توجه به وجود ارتباط میان بنیاد قطر نیروهای مقاومت اسلامی در غزه به حرمت شکنی برای جذب حامی مالی راضی شده اند.سایت روزنامه مارکا با انتشار گزارشی از روند مذاکره های باشگاه بارسلونا با بنیاد قطرنوشتوقتی مقام ها به خوبی و وضوح میدانند بنیاد قطر حامی حماس است همکاری با ان نیز حمایت از حماس خواهد بود.رژیم صهیونیستی از احتمال قطعی شدن قرارداد بارسا بابنیاد قطر براشفته وبیم ان دارد که این سازمان مالی و اعتباری روی دوش بارسلونا به سطوح بالاتری رسیده وبیش از پیش حماس را در غزه حمایت کند))[/b] درستی و غلطی این خبر رو نمیدونم ولی اگه درست باشه خیلی معرکه میشه اگه کسی از درستی و غلطی این خبر داره به منم اطلاع بده. جمعه، ۳ دی ۱۳۸۹ (۱۶:۵۵)
|
.... | ||
---|---|---|
اگه قرار باشه تبلیغات روی پیراهن یک درخت باشه!!!!!! که خیلی مسخره است و تحقیر آمیز... درخته هم خیلی بزرگه... آخی کدوم تیمی تا حالا اینطوری تبلیغ کرده!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا کنه لااقل یک عبارت باشه جای این درخت مسخره... جمعه، ۳ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۰۰)
|
iniesta | ||
---|---|---|
be nazare man nabayad be hamin rahati in record ro shekoond
جمعه، ۳ دی ۱۳۸۹ (۹:۲۷)
|
پاسخ به: هرگززززز | ||
---|---|---|
اخه چرا نه درسته که تا حالا هیچ تبلیغی نداشته ولی با این تبلیغ م تونه مشکلات مالی اش را برطرف کنه و تازه بازیکن هم بخره
جمعه، ۳ دی ۱۳۸۹ (۸:۳۳)
|
هرگززززز | ||
---|---|---|
هرگزززززززززززززززز بارسلونا بعد از این همه سال نباید زیر سلطه ی اسپانسر ها قرار گیرد حالا اگر در کنار بازوی بازیکن ها باشد یک چیزی اما خدا کند این معامله سر بگیرد و بارسلونا بتواند بازیکن جدید مثل فابرگاس رو بخرد اما با درج چیزی روی پیراهن بارسا کاملا مخالفم چهارشنبه، ۱ دی ۱۳۸۹ (۲۳:۲۸)
|
نه نه نه | ||
---|---|---|
پيراهن آبي اناري ها مقدس هست نبايد بازاري بشه ولي پول براي تيم خوبه باعث تجهيز شدن بيشتر مي شه مشكلات مالي هم حل مي شه چهارشنبه، ۱ دی ۱۳۸۹ (۷:۲۸)
|
پاسخ به: فروش بازيكن رو ترجيع ميدم | ||
---|---|---|
مگه میشه این بازیکنانو فروخت،با این فوق ستاره ها میشه کلی افتخارات دیگه به کلکسیون افتخارات بارسا اضافه کرد
چهارشنبه، ۱ دی ۱۳۸۹ (۱:۴۲)
|
SONAT SHEKANI BARAYE PISHRAFT? | ||
---|---|---|
DOOSTANE AZIZ BE NAZARE MAN NADASHTAN ESPANSER DAR DONIAYE FOOTBALLE HALE HAZERE DONIA NEMITOONE EFTEKHAR BRAYE HAVADARAN OON TIM BASHE VALI BA HAMEYE IN BARCELONA TIMIST MOGHADAS VA MONHASER BE FARD.KHAHESHAN BARCA RO BA TIMHAYE DIGARE JAHAN MOGHAYESE NAKONID BA TASHAKOR AZ HAMEGI.DAMETOON GARM
سهشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۵۵)
|
. | ||
---|---|---|
به نظر من هم می تونه خوب باشه هم بد.خوبیش اینه که مشکلات مالی حل میشه و دیروزم به تورس و فابرگاس پیشنهاد دادن.بدیشم اینکه یونیسف واقعا یه چیز دیگست.به هر حال این پیراهن هر جوری مقدسه.
سهشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۱۹)
|
پاسخ به: بارسا | ||
---|---|---|
راسل بدترین کار ممکن رو انجام داد شما به پیشنهادی که به تورس و فابرگاس داده دقت کنید 100 میلیون یورو برای این دوتا در حالی که اسپانسر فقط 30 میلیون یورو در سال میده پس اینکه مشکلات مالی با این کار حل میشن(اگه مشکلی وجود داشته باشه) یه دروغ بزرگه حتی اگه مشکل هم وجود داشته باشه این راه حل درستی نیست همیشه ساده ترین راه بهترین راه نیست....... سهشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۸۹ (۱۹:۵۶)
|
بارسا | ||
---|---|---|
اگه هواداراي بارسلون توکل دنيابخوان ميتونن تيموبچرخونن.امامطمئنانميشه. پس مجبوريم اسپانسروقبول کنيم سهشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۰)
|
پاسخ به: مخالف | ||
---|---|---|
عزيزم مگه هوادار چقدر ميتونه كمك كنه.تازه مگه كدوم تيميه كه تبليغ نميكنه؟!تازه مگه اين شركتهاي قطري نيستن كه دارن دنيارو ميچرخونن؟؟منبع درامد خوب و با افتخاريه هم.مگه قطر كم چيزيه؟عزيزم جام جهاني 2022 در قطره كه خود گوارديولا هم يكي از سفيرهاي اين جام از طرف قطره. لطفا از چند زاويه به مسايل نگاه كنيد. دوست دار شما:مخلص بارسلونا. سهشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۱۳)
|
چرا كه نه!!؟ | ||
---|---|---|
درسته كه ماها افتخار ميكرديم كه هيچ تبليغي روي پيرهن بارسا نيست ولي ولي ولي در اين شرايط بحراني اقتصادي در جهان بارسا به يك درامد خوب نياز داشت تا بتواند بهتر از اينها ظاهر شود. مگه فراموش كرديد دو فصل پيش شهردار شهر بارسلونا براي كمك به باشگاه بارسلون درامد كنسرتي كه در بارسلون اجرا كردن رو به باشگاه داد؟؟؟!! سهشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
|
بارسا | ||
---|---|---|
این کار نبایدصورت بگیره بارسا.
سهشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۷)
|
پاسخ به: نه!! | ||
---|---|---|
Gofti iniesta ro befrooshe???!!!
سهشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۸۹ (۱۳:۱۰)
|
پاسخ به: بله | ||
---|---|---|
مهدی تو هم حرفائی می زنیا لاپورتا جائی برای خراب کردن تیم نداشت اون موقع که لاپورتا تیم رو گرفت کار بارسا به جائی رسیده بود که همه هوادارا دستمال سفید بلند می کردن بارسلونای سال اول لاپورتا یه خرابه بود الان بارسا هر چی داره از مدیریت لاپورتا داره سهشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۸۹ (۵:۴۹)
|
بله | ||
---|---|---|
نقل قول دوستان، حرفای کرویف رو بخونید. چطوری این همه بدهی که راسل ادعا می کنه یه شبه پدید اومد؟ چطوری لاپورتا بدون این حرفا 7 سال تیمو عالی چرخوند، اونم در شرایطی که تیمو مثل یه خرابه تحویل گرفته بود! لاپورتا بدون حراج شرافت باشگاه، از یه خرابه یه قصر ساخت، حالا این آقا قصرو گرفته میگه خرابه س؟اقا سعید می تونی بگی که این حرفت مدرکی داره به نظر من می تونه کار ها لاپورتا باشه که الان داره راسل انا را جمع می کنه دوشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۹ (۲۱:۴۱)
|
مذخرف بود | ||
---|---|---|
اصالتمون از دست رفت به جز یونسکو تا حالا چیزی رو پیراهن بارسا نبوده این راسل داره گند هایی رو که زده جمع می کنه باشگاه رو ورشکست داره می کنه می خاد با این پول ها درستش کنه این راسل به جز گند کاری کار دیگه ای برای باشگاه نکرده دوشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۹ (۲۱:۳۴)
|
پاسخ به: مخالف | ||
---|---|---|
نقل قول مخالفم ما بی نظیریم و اگه مشکل مالی دارید دستتون را به سمت هوادارانتون دراز کنید نه شرکت های تجاری اونم قطری منم موافقم.اماهوادارتاچه حدميتونه کمک کنه؟مگه اينکه اين پيشنهادوبه سايت رسمي بارسابفريستيموهواداراي سراسردنياکمک کنن.اينجوري اسپانسرنميگيريم. دوشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۲۴)
|
بارسا | ||
---|---|---|
اماماخوبيم تاوقتي اين بازيکناهستن.ماهماهنگيم چون بازيکنامون تواناييشودارن.فقط مربي نيست که ملاکه
دوشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۹ (۱۵:۲۰)
|
فروش بازيكن رو ترجيع ميدم | ||
---|---|---|
من فروش بهترين بازيكن هامون رو به كار ننگين ترجيع ميدم. ما همه افتخار هايه ممكن رو كسب كرديم و به دنيا ثابت كرديم بهترين تيم تاريخ هستيم(بابام كه بارسايي نيست ولي به طور قاطع ميگه هيچ تيمي تو تاريخ به هماهنگي و زيبايي بازي بارسا نبوده) اگه مشكلي هست(كه فكر كنك دروغي بيش نيست)بازيكن ها رو بفروشيم ايراد نداره درست تيم دچار افت ميشه ولي 2 تا 3 سال ديگه بازم قدرت اول جهان ميشيم چون بهترين تيم پايه اي دنيا رو داريم . پيرهن بارسا=شرف بارسا دوشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۱)
|
مخالف | ||
---|---|---|
مخالفم ما بی نظیریم و اگه مشکل مالی دارید دستتون را به سمت هوادارانتون دراز کنید نه شرکت های تجاری اونم قطری اینجا باشگاهه نه موسسه تجاری دوشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۹ (۱۲:۴۶)
|
پاسخ به: اسپانسر | ||
---|---|---|
خیلی بدبینانه فکر نکنید،موفقیت باشگاه و حفظ بازیکنان مهمه، ولی در کل راسل هیچ وقت لاپورتا نمی شه حتی قبل آمدن اس هم خیلی هارت و پورت کرد امیدوارم تابستون فابرگاس رو برگردونه
دوشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۸۹ (۲:۰۰)
|
اسپانسر | ||
---|---|---|
به عقیده ی من بارسا الان در شرایطیه که واقعا به یه پشتوانه ی مالی کلان نیاز داره ولی این باعث میشه که تاریخ 111 ساله ی بارسا از بین ببره. این موسسه ی قطری هم می خواد از طریق بارسا اعتبار به دست بیاره تا اسپانسر جام جهانی 2022 بشه اگه بشه که نشه خیلی خوب میشه یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۲۲:۳۱)
|
پاسخ به: راه حل | ||
---|---|---|
نقل قول شماکه ميگين100%مخالفم يه راه بهتربگين.اگه قرار بود ما راه حل بگیم، خودمون می رفتیم مدیر باشگاه می شدیم! این بی لیاقتی راسل رو نشون میده که نمی تونه راه حلی پیدا کنه، و به ساده ترین و بدترین راه حل پناه می بره. تو 111 سال مدیرای قبلی چی کار می کردن؟ یهو همه راها بسته شد و این راه باز شد؟ جواب به وضوح منفیه. این فقط از بی عرضگی و یا دروغگویی راسله که به اینجا رسیده! یه زمانی همین آقا کلی علیه لاپورتا حرف زد به خاطر قرار دادن نام یونیسف که عمل انسان دوستانه بود. حالا خودش می خواد به خاطر پول، درخت قطری رو بکاره رو لباس بارسا... یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۲۲:۲۱)
|
بارسا | ||
---|---|---|
مانيستيم که دقيقابدونيم چه خبره.اماتااونجاکه ميدونم چاره اي نداريم.جزاين
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۲۱:۱۴)
|
تبلیغات روی پیراهن | ||
---|---|---|
کاش مسئولان سایت گزینه ی سومی هم میذاشتند. یعنی نه مخالفم نه موافق... مخالفم به این دلیل که 111 سال بود که هیچ تبلیغاتی روی پیراهن بارسلونا دیده نمیشد. پیراهن بارسلونا نماد پرچم ایالت کاتالونیا میباشد و تبلیغات روی پرچم یک کشور یا ایالت واقعا غیرقابل قبوله... دلیل دیگه اینه که تبلیغات رو پیراهن بارسلونا یه کم غیرطبیعی به نظر میرسه یعنی یه کم عجیب و خنده دار خواهد شد. مخصوصا اینکه باشگاه گفته که آرم یونیسف رو از روی پیراهن برنخواهد داشت و تبلیغات قطری هم همراه با یونیسف بر روی پیراهن نوشته خواهد شد. عبارت تبلیغات هم Qatar Fondation هستش. که خیلی طولانیه... موافقم فقط به یک دلیل: اونهم بدهکاری باشگاهه. شاید فکر میکنم اینکه باشگاه قبول کرده تبلیغات کنه، فقط به خاطر بدهی های باشگاه بوده وگرنه امکان نداشت که قبول کنند. حالا به هر حال مهم نیست. مهم اینه که مدیران باشگاه این تصمیم رو گرفتند و حتما مفید خواهد بود. اما یک مسأله باقی میمونه... اونم اینکه حالا این عبارت تبلیغاتی کجای پیراهن و به چه صورتی نوشته خواهد شد. برای این موضوع هم 3 حالت پیش بینی شده. من عکساشو یه جایی دیده بودم. از دوستان عزیز تقاضا میکنم که اگر کسی این عکسا رو پیدا کرد برای ما هم بفرسته... باتشکر یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۸:۵۴)
|
عشق بارسا | ||
---|---|---|
ببینید من که موافق نیستم ولی این آگهی شاید آبروی بارسا رو ببره ولی هیچ کدوم از بازیکنان بارسا به خاطر پول نه ایستادن و تا آخرش هم با بارسا میمونن
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۸:۰۱)
|
راه حل | ||
---|---|---|
شماکه ميگين100%مخالفم يه راه بهتربگين.
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۷:۳۸)
|
a | ||
---|---|---|
هر جند مخالفم...ولی باشگاه به خاطره بی لیاقتیهای راسل شاید مجبور به این کار بشه!!
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۷:۳۰)
|
درج تبلیغ | ||
---|---|---|
من صد درصد مخالفم . تو تاریخ 110 ساله ی باشگاه سابقه نداشته رو پیرهن تبلیغ کنن. این قداست پیرهن آبی اناری رو می رسونه . البته فقط تبلیغ یونیسف رو کردیم که اون هم یه موسسه ی خیریه است. من فقط با تبلیغ یونیسف موافقم. این یه قرارداد تاریخیه. یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۷:۲۲)
|
بارسا | ||
---|---|---|
من که نميدونم.موافقم چون مشکل داريم.مخالفم چون تاريخمون ازبين ميره.امامن که ميگم راسل دروغ ميگه.آخه لاپورتابودکه تيم بااون به6تاجام رسيدتويه فصل وبازيکن خريدوآبروحفظ کرد. شايدموقع اونم مشکل باهمين شدت بود.امااون براآرامش هوادارانميگفت.حالاهم شايدراسل دروغ نگه.فقط مشکلات رونمايان کرده. به هرحال تاکامل ندونيم نميتونيم نظربديمو یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۶:۱۵)
|
مخالفم. | ||
---|---|---|
بابااین پیراهن قداست داره.خدا خودش روزی رسونه.مگه تا حالا مشکل نداشتیم.نگران بازیکنایی مثل مسی هم نباشید.اونا با جونشون واسه بارسا بازی میکنن.فکر کنم تنها تیمی باشیم که تبلیغ رو پیراهن نمیذاریم.امیدوارم بعد از این هم این طور باشه.واقعا بعضی چیزا با پول خریدنی نیست.
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۵۵)
|
تبلیغات | ||
---|---|---|
بارسا به خاطر پول تاریخ صد سالشو فروخت؟واقعا عجیبه!
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۸)
|
بارسا | ||
---|---|---|
راستش به نظر من هم قضیه یکم مشوک به نظر می رسه چطوری میشه یک دفعه باشگاه این همه بدهی بیاره بالا ،یعنی لاپورتا بروز نمی دهد یا مشکل زیر سر راسل،این وسط یکی داره دروغ میگه یا راسل یا لاپورتا مخفی کرده،ولی از اینکه جلو فروش بازیکنان را میگیره موافقم تازه هنوز هم نتونستن قرارداد آلوز تمدید کنن،یکم هم به این فکر کنید که الان تو دنیا یک بحران مالی هست وگرنه شاید بهتر از قطر میشد اسپانسر گرفت
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
|
!!! | ||
---|---|---|
با انجام این کار بارسا دیگه بارسای قبل نمیشه ! امیدوارم که هرگز این کار صورت نگیره ! لاپورتا کجایی که این روزا رو ببینی ؟! یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۲:۱۴)
|
تبلیغ ممنوع | ||
---|---|---|
با نظر مدیر سایت موافقم.100% پشت پرده خبرهایی هست وگرنه توی این صدوخورده ای سال باشگاه مشکل مالی نداشته و مدیرهای قبلی نمیتونستن این کار رو بکنن؟
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱۰:۰۸)
|
مخالفم | ||
---|---|---|
منم مخالفم!!!!!!!!! بدون تبلیغ باحال تره!!!!!! یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۹:۳۸)
|
تبلیغ | ||
---|---|---|
من با کلیتش مخالفم ولی فکر میکنم خود تبلیغ قطری مال یه چیزی تو مایه های یونیسفه...البته نه دقیقا همون....پولی که به دست میاره به موسسات خیریه میرسه..
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱:۲۹)
|
دروغ | ||
---|---|---|
راسل با دروغ و شایعه پراکنی این بدهی چند صد میلیونی، راه رو برای رسیدن به اهدافش باز می کنه. من شک ندارم پشت پرده میلیون ها دلار سود شخصی می بره! آخه کدوم عقل سلیمی می پذیره که تیمی که بهترینه و سالی چند قهرمانی میاره، یه شبه 500 میلیون بدهی بالا بیاره؟؟ یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۱:۰۸)
|
پول برای حفظ بازیکنا لازمه! | ||
---|---|---|
اگر این پول به بارسا نرسه بزوذی مسی و اینیستا میرن اونایی که هی میگن کاملا مخالفیم یه جوری اینم واسه ی من توجیح کنن لطفا!!
یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۰:۴۳)
|
بی خیال!! | ||
---|---|---|
بابا انقدر تعصبی فکر نکنین درسته که پیراهن بارسا قداست داره و نباید تبلیغات یه مشت عرب سوسمار خور روش نوشته بشه ولی با در نظر گرفتن بدهی 500 میلیون دلاری بارسا و اینکه با این تبلیغ 1/3 صاف می شه قرارداد خیلی خوبیه! در ضمن برای ما یه بدی که داره پیراهن بارسا با این کار میشه گرونترین پیراهن تیمی نسبت به بقیه ی تیم ها! تازه مهم ترین نکته اینه که این کار میتونه جلوی خیلی از فروش های اجباری بازیکنانو بگیره!! یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۸۹ (۰:۳۵)
|
پیراهن باشکوه | ||
---|---|---|
پیراهن بارسلونا اینقدر مقدسه که به پیراهن باشکوه معروفه زمانی که آنری میخواست به بارسا بیاد روزنامه تیتر زده بود (پیراهن باشکوه برتن آنری) وقتی میخواستن آرم یونیسف رو رو پیراهن درج کنن همه مخالف بودن ولی این کار عملی شد. اشکالی هم نداشت چراکه برای کمک به کودکان بود اما تبلیغ و کسب سود برای شرکت موردنظر بر روی پیراهن کاری غیر عقلانی و غیر منطقی به نظر میرسه این نادیده گرفتن حرمت پیراهن باشگاه است من یکی که مخالف این کارم شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۳:۵۳)
|
قابل توجه دوستان عزیز روشنفکر و غیر متحجر | ||
---|---|---|
خواهشا دوستان کمی توج کنیدلباس بارسا احترام داره قداست داره به همین سادگیا نیست که لباس رو بدن به یه مشت عرب روش نقاشی کنند. خیلی معذرت میخوام از این حرف ولی اگر دوستان پول رو بهانه میکنند خوب پس به زنان تن فروش هم نباید چیزی گفت اونا هم پول میخوان دیگه بعضی چیزا خیلی مهمتر از پول دوستان شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۳:۳۵)
|
پول | ||
---|---|---|
خوب باشگاه پول میخواد دیگه ماکه مثل مورای چاه نت نداشتیم ، اشگاه بزنیم که ، بشگاه مردمیه ، معلومه پولم میخواد
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۲:۵۴)
|
حالا چرا قطر ؟ | ||
---|---|---|
بستگی داره که ببینیم این شرکت اصلا شرکت چی هست . اگه شرکت کثیفی نباشه (مثل bwin) می ش گفت که اشکالی نداره و سوال بعد اینه که این تبلیغ کجای پیراهن قراره باشه ؟ اگه قراره به جای آرم یونیسف باشه من یکی که بدجوری مخالفم ولی اگه مثلا قراره ریو آستین یا همین جای دیگه ای باشه که ایراد زیادی نداره . و سوال اصلی اینه که حالا چراقطر ؟ مگه اسپانسر قحط بود ؟ اگه از نگاه تعصبی بخوایم ببینیم هم باید بگیم مگه پیراهن بارسا بیلبورده ؟ ولی خب باشگاه هم باید یه جوری درآمد داشته باشه که بتونه بازیکن بخره . باشگاه بزرگی مثل بارسلونا با اون همه تیم مختلف با باد هوا که چرخیده نمی شه . می شه ؟ شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۲:۴۸)
|
پاسخ به: سلام | ||
---|---|---|
نقل قول شماميگي کلي راه هست براحل مشکل مالي.شمابگوراه هارو.دوست عزیز، جوگیر شدم یه چیزی گفتم حالا! خیلی جدی نگیر آخه مگه من اقتصاد دانم؟؟؟!!! با اینکه نیستم، اگه یک صدم حقوق راسل رو میگرفتم، هزار و یک راه که سهله، ده هزار و یک راه پیدا میکردم!!!!من میگم این راه حل که ساده ترین راهه! پس خود شخص آقای راسل واسه چی پول میگیره؟! واسه ی این که فکر و ایده ای که به مغز یه کودک هم میرسه رو عملی کنه؟! نقل قول آیا این کار ارزش دارد که انجام شود ؟ که معتقدم که نه ، به جز زمانی که هیچ راه دیگری وجود ندارد.این بارسا ، هم اکنون ، تیم استثنایی است.کاری که با جوانان باشگاهش انجام میدهد با فلسفه ای که دارد با پرورش بازیکنش این گارانتی را میدهد برای در آمد زایی و این چیزی است که همه به آن غبطه میخورند. این موفقیتها چیزی نیست که طی سه ماه به آن رسیده باشیم این نتیجه کاری است که آدمهای زیادی در طی سالهای متمادی روی آن کار کردند.افرادی که میدانستند که چه چیزی میخواهند چه کسی هستند و مردمانشان چه چیزی میخواهند ولی پول هر چند که مهم باشد ضمانتی برای موفقیت نیست.اگر مطالعه ای داشته باشیم در مورد وضعیت مالی باشگاهی اسپانیایی و اروپایی میشه فهمید که پول عامل پیروزی نیست.فوتبال با توپ بازی کردن همراه با ایده و استیل است. و این بارسا بهترین اثبات برای این موضوع است نه خوب بلکه دلیل خیلی خوب است بدون احتیاج به پول بدست آمده از تبلیغ روی لباس تیم...من همه ی حرفم اینه که مگه تا حالا توی این 111 سال باشگاه، مشکل مالی براش پیش نیومده؟! یا حتما پیش اومده ولی الان اینهمه بحرانی و حاد شده، اگه واقعا وضعیت این همه بحرانی و حاده ، واقعا این مبلغ که بیشتر از 6 یا 7 درصد کل بودجه باشگاه هم نمیشه، چه دردی میتونه ازمون دوا کنه؟! به کدوم زخممون بزنیمش آخه؟!!! پس معلوم میشه اوضاع اینقدر هم حاد نیست و دارن سرمونو گول میمالن ، اگه اوضاع بحرانیه، این کارا فایده ای نداره ویه فکر اساسی باید کرد! شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۲:۰۲)
|
پاسخ به: هرچی مسئولان بگن | ||
---|---|---|
درسته.اگه حوصله کنين پست قبليموبخونين کامل گفتم. حالااين قطري هاهم آدم شدن براما شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۱:۴۶)
|
هرچی مسئولان بگن | ||
---|---|---|
به نظر من مسئولان صلاح دونستن این کار رو بکنن . بد نیست که یه درآمدی هم هست . البته باید یه شرکت بزرگ و در حد بارسا باشه . شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۱:۲۰)
|
پاسخ به: تحجر | ||
---|---|---|
تحجرنبود.خب ازنظراونالباس بارسايک نشانه وعلامت مقدسه منم ناراحتم.اماحالاکه مشکل داريم مجبوريم وازفروختن بازيکنامون بهتره.
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۵۸)
|
تحجر | ||
---|---|---|
به نظر من این که بارسا خودش رو از یه منبع مالی خوب محروم کنه یه تحجر بوده نه یه تعصب و راسل هم به این تحجر پایان داد .
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۵۴)
|
به هیچ وجه... | ||
---|---|---|
نقل قول فابرگاس چه افتخاريه که به آرسنال چسبيده؟من نميتونم دوريشونو تحمل کنممگه بقیه میتونن تحمل کنن؟؟؟!!! قطعا اگه این آقای راسل بسیار بسیار محترم، مغز نخودیشونو به کار بندازن هزار و یک راه میتونن برای بر طرف کردن مشکلات مشکوک مالی باشگاه پیدا کنن که لازم نباشه هویت و ستارگان عزیزمونو بفروشیم! در ضمن فابرگاس بال بال میزنه که برگرده اما ... شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۳۵)
|
دروغ بزرگ مرد کوچک | ||
---|---|---|
راسل بمیری تبلیغ رو پیرهن بارسا رو نبینی بی حیثیت خدا مرگت رو برسونه که به لباس مقدس بارسا توهین کردی Només Laporta شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۱۷)
|
ه | ||
---|---|---|
لاپورتا کجایی
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۰۳)
|
مخالف سرسخت | ||
---|---|---|
همون طور که cruyff گفت کار فوق العاده احمقانه ایه چرا راسل فکر میکنه فقط تو دوران ریاست اونه که باشگاه با مشکل مالی مواجه شده؟ داره تیم رو به هم میریزه:@ خدا نقشه ی بعدی رو که راسل برامون ریخته رو به خیر بگذرونه شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۹:۵۸)
|
نه | ||
---|---|---|
باشگاه این همه قرض رو از کجا در اورد من نمیدونم ببخشید باشگاه نه راسل . مردک با خودش چی فک کرده گند زده به همه چی میخواد رو پیراهنام گند بزنه . من کاملا مخالفم . همیشه خوشحال بودم که رو لباسا تبلیغات نیست . اینجوری ابروی همرو میبره . لاپورتا کجایی . شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۹:۱۵)
|
تدبیر | ||
---|---|---|
دوستان عزیز می دونید تبلیغ بر روی پیراهنی مثل پیراهن بارسا چقدر می تونه به درامد باشگاه کمک کنه باشگاه الان خیلی به پول احتیاج داره و تبلیغات یکی از پردرامدترین کارهاست خلاصه اینکه به فکر منافع باشگاه باشید تا سلیقه های شخصی!
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۸:۴۰)
|
پاسخ به: نه، این راهش نیست... | ||
---|---|---|
فابرگاس چه افتخاريه که به آرسنال چسبيده؟من نميتونم دوريشونو تحمل کنم
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۸:۰۱)
|
no never | ||
---|---|---|
اصلا حرف تبلبغم نزنن فلسفه باشگاه میریزه به هم باز حالا خوبه پیشنهادشون ماله موسسه خیریست و مثل اون خوکا تبلیغه شرط بندی و از این کوفتی ها نیست ولی بازم نه هرگز نباید یه چنین کاری بکنن ما اون یونیسف رو پیرهن بارسا واسمون یه افتخاره نباید این افتخارواز ما بگیرن این عربا چقدر... مال قطریاست دیگه؟ شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۷:۰۴)
|
نه، این راهش نیست... | ||
---|---|---|
اگه نمیخوایم بازیکنامونو از دست بدیم، این راهش نیست... تصور اینکه بازیکنایی که در دامان بارسا پرورش و رشد یافتن و به بهترین ها تبدیل شدن، بخوان تیمو ترک کنن،خیلی سخت و تلخه، اما هر کدوم از بازیکنامون میتونن سفیری آبی اناری باشن برای هر تیمی در هر کجای دنیا و باز هم هر موفقیتی که بدست بیارن ،افتخارش برای ماست، برای بارسا، همون طور که تا حالا هم همین بوده، مهم اینه که قلبشون برای بارسا می تپه ،مثل فابرگاس!!!!!!! با تلاش و سخت کوشی میتونیم بحران ها رو پشت سر بذاریم ، تصورش هم سخته اما غیر قابل جبران نیست، چه بسا بتونیم بهتر از اینا رو پرورش بدیم... اما این راهش نیست... به این فکر کردین که هویتمون رو که به سادگی بدستش نیاوردیم،به چی و به کی و به چه قیمتی داریم میفروشیم؟!! مطمئن باشید اگه تبلیغی روی این پیراهن حک شد، دیگه هیچ وقت نمیتونیم این لکه ی ننگ رو پاکش کنیم، آدم که روی پیراهن تیم ملی کشورش تبلیغ نمیکه، اونم تبلیغ اجنبی ها رو!!! زمانی به خودمون میایم که دیگه خیلی دیره نه، این راهش نیست... شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۶:۵۳)
|
ناراحت | ||
---|---|---|
نقل قول همتون نظر میدید و نمیدونید این پولی که به باشگاه میرسه چه کمکهایی که نمیتونه بکونه این به نفع باشگاه هست میتونیم بازیکن و امکانات بیشتری داشته باشیماولا باشگاه اینقدر پول داره که ماتل این جور تبلیغ ها نباشه بعد هم همه چیز که پول نیست درست پول مهمه ولی اینقدر راه های دیگه برای درامد زایی هست.که شما فکرشو هم نتونید بکنید.منکه کاملا مخالفم. شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۶:۳۲)
|
LIO | ||
---|---|---|
منم همينوگفتم ديگه.اگه بازيکنامون ازدست برن قابل جايگزين نيستن.اماپيراهنمونوميتونيم بعدادرست کنيم.
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۵)
|
s | ||
---|---|---|
همتون نظر میدید و نمیدونید این پولی که به باشگاه میرسه چه کمکهایی که نمیتونه بکونه این به نفع باشگاه هست میتونیم بازیکن و امکانات بیشتری داشته باشیم
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۵:۱۲)
|
کاش... | ||
---|---|---|
به شدت هر چه تمام تر مخالفم اما چه فایده، مخالفت ما که چیزی رو عوض نمیکنه ، وقتی کرایف کبیر با اون سخنان آتشینش نتونسته سران باشگاه و هوادارا رو بشورونه که جلوی این کار احمقانه ی راسل رو بگیرن، از من و شما چه کاری بر میاد؟؟؟ کاش واقعا یه راهی وجود داشت، یک لحظه هم نمیتونم پیراهن بارسا رو آلوده تصور کنم شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۰)
|
مخالف | ||
---|---|---|
کاملا مخالفم اخه اگه کار خوبی بود لاپرتا این کارو میکرد
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۱۱)
|
بر باد رفتن آبروی 111 ساله | ||
---|---|---|
من کاملا مخالفم. به این خاطر که ما تنها تیمی هستیم در دنیا که روی پیراهنش تبلیغی نیست. فرض کنید از هیچ جای دنیا هم نه از قطر. کاش حداقل از یه کشور درست حسابی اسپانسر می گرفتن. فقط به این خاطر که اونا میزبانی جام جهانی 2022 رو گرفتن. ای پلاتینی به داد فوتبال اروپا برس که عرب ها دارن قرق می کننش. اون از آرسنال و من سیتی این هم از بارسلونا. این تبلیغ از فصل بعد رو پیراهن بارسا درج می شه و عکس یه درخت کهن سال رو شه. زیرشم اینا رو نوشته: ( باز خوبه موسسه خیریه هست که حداقل جای یونیسف رو گرفته. ) موسسة القطر qatar foundation یونیسف میره روی شرت بچه ها قرار می گیره. شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۳:۵۳)
|
پاسخ به: دروغ | ||
---|---|---|
نقل قول حالا آقاي مدير شما ميدونيد از كدوم بازي قراره اين تبليغ روي پيراهن ثبت بشه؟هنوز اعلام نکردن، ولی من حدس می زنم کمتر از یک ماه دیگه. شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۲:۵۱)
|
غیر ممکنه! | ||
---|---|---|
حتی تصور پیراهن بارسا با تبلیغ محاله، همه ی قشنگی و قداست این پبراهن اینه که تبلیغ نداره، وای به حالشون اگه این کارو بکنن
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۴)
|
واقعا که | ||
---|---|---|
یه افتخارمون هم این بود که لباسمون تمیزه که اونم این راسل خرابش کرد راستشو بخواین به نظر من مشکل اصلی از وقتی شروع شد که لاپورتا این نوشته ی یونیسف رو آورد رو پیراهن و این راه رو شروع کرد شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۴)
|
پاسخ به: دروغ | ||
---|---|---|
حالا آقاي مدير شما ميدونيد از كدوم بازي قراره اين تبليغ روي پيراهن ثبت بشه؟
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۱:۳۹)
|
پاسخ به: نه! | ||
---|---|---|
سلام دوست من. دقت كن كه بارسا هر سال از اين شركت عربي 30 ميليون يورو ميگيره و اين در حاليه كه رئال مادريد كه يك باشگاه متمول و ثروتمند در دنيا به شمار ميره از قرارداد روي پيراهنش كه با شركت بيمه bwin هست سالي 20 ميليون يورو ميگيره. تفاوت قيمت رو ميبيني؟ پس مهم مقدار پوليه كه گير باشگاه مياد نه اينكه چه شركتي اين پولو ميده! حالا كه قراره تبليغ روي پيراهن باشگاه ثبت بشه بايد با شركتي كه بيشترين پول رو ميده قرارداد بست.
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۱:۳۷)
|
اشتباه | ||
---|---|---|
به نظر من همون یونسیف از همه بهتره
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۰:۵۶)
|
موافقم | ||
---|---|---|
راسل شورشو در آورده ولی به هیچ وجی فروش ستاره هامون قابل تصور نیست این یعنی اخر دنیا،این چه حرفیه اینیستا را بفروشن ،اینیستا هویت و میرات تاریخی بارساست.
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱۰:۳۱)
|
واقعا عجیبه | ||
---|---|---|
من نمیدونم ایا باشگاه واقعا مشکل مالی داره؟ برفرض که داشته باشه چرا از یه شرکت قطری ؟ اونم بااین مبلغ ؟ شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۹:۵۵)
|
نه | ||
---|---|---|
واقعا با نظر اقاي مدير موافقم چون بارسا در سال جاري خريد انچناني نداشته.
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱:۴۹)
|
نه | ||
---|---|---|
نظر من نه هستش.ولي بستگي داره چه تبليغي باشه
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۱:۴۰)
|
تذکر | ||
---|---|---|
لطفا ارسال بی ربط نداشته باشید!
شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۹ (۰:۵۴)
|
چرا؟؟؟؟؟ | ||
---|---|---|
من موافقم باید یه تنوعی ایجاد بشه
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۳:۲۲)
|
نه! | ||
---|---|---|
من به خیر ربط دادم چون به نظرم این مشکلات بهونس نقل قول لباسهای آلوده ؟ نه ممنون کاملا موافقم اگه مشکلات مالی برای زمان لاپورتاس پس چرا خوان تو این 7 سال ککش هم نگزید!حتما مشکلات مالی نبوده که ژولی رو با قیمت نازل 2 میلیون فروخته، حتما مشکلات مالی نبوده که تورام فسیل رو خریده، حتما مشکلات مالی نبوده که رونالدینیوی عزیز رو با قیمت 120 میلیون!!!!!(فکرش رو بکنید رونی 5 سال پیش پیشنهاد 120 میلیونی داشته یعنی 24 میلیون بالا تر از کریس و میتونسته راحت گران ترین بازیکن تاریخ بشه) نفروخته به چلسی، حنما مشکل مالی نبوده که انقدر راحت توره و مارکز و آنری رو آزاد اعلام میکنه( در حالی که خیلی راحت می تونست از همین تیری آنری 25-30 میلیون در بیاره) و مطمئنا و قطعا مشکلات مالی نبوده که خرید دیوونه وار ایبرا رو انجام میده! اصلا محبوب نیستی راسل اخلاقت عینهو فتح الله زاده میمونه Ya hossein یا حسین اعراب احمق ترین موجودات دنیا هستند(خلیج همیشه پارس میمونه) جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۳:۰۰)
|
نه | ||
---|---|---|
مخافم مخالفم واقعا لباس بارسا که برای تبلیغ نیست این پیراهن یک پیراهن مقدسه نه جایی برای تبلیغ
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۲:۱۹)
|
مخالف | ||
---|---|---|
منم راسل رو باور ندارم. از اول حس خوبی بهش نداشتم. این کارش هم اصلا جالب نبود.
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۲:۱۸)
|
ارزش این لباس بیشتره | ||
---|---|---|
من نمی دونم لاپورتا چی کار میکرد تو سال هایی که اون مدیر بود با این که خرید های گرانی هم داشت ولی باشگاه نیازی به تبلیغ پیراهن نداشت جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۲:۱۵)
|
نه مخالفم | ||
---|---|---|
پیراهن بارسا که برای تبلیغ نیست این پیراهن مقدسه
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۱:۲۱)
|
Tornado_14 | ||
---|---|---|
پیراهن بارسا مقدسه و نباید روش تبلیغ کرد
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۱:۱۱)
|
پاسخ به: دروغ | ||
---|---|---|
راست ميگي.اماشايدراسل راست بگه ولاپورتاوانمودبه آروم بودن ميکرد
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۵۹)
|
دروغ | ||
---|---|---|
دوستان، حرفای کرویف رو بخونید. چطوری این همه بدهی که راسل ادعا می کنه یه شبه پدید اومد؟ چطوری لاپورتا بدون این حرفا 7 سال تیمو عالی چرخوند، اونم در شرایطی که تیمو مثل یه خرابه تحویل گرفته بود! لاپورتا بدون حراج شرافت باشگاه، از یه خرابه یه قصر ساخت، حالا این آقا قصرو گرفته میگه خرابه س؟ من اصلا به این آدم اعتماد ندارم. به نظرم داره دروغ میگه، بزرگنمایی می کنه. باشگاهی که تو رده پر درآمدترین ها جزو اولین هاست، یه شبه انقدر مقروض و بدبخت نمیشه. شاید چند سال دیگه بفهمیم این آقا از قبل مدیریت تو بارسا چند میلیارد دلار به جیب زده و راه امثال پرز و کالدرون و ... رو رفته. لاپورتا کجایی که سیه روزی رو ببینی... چه سیه روزی بدتر از عکس درخت و اسم قطر رو لباس مقدس بارسا... جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۵۱)
|
پاسخ به: . | ||
---|---|---|
شماميتونين ببينين يه تيم دره پيت بيادبارساروببره؟من نميتونم.اگه بازيکنامونوبفروشيم بايدطاقت باخت ازرئال وبقيه روداشته باشيم.اماغرورمون نميتونه اينوتخمل کنه.من گفتم مخالفم.امااشتباه راي دادم.
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۴۳)
|
. | ||
---|---|---|
اصلا کار خوبی نبود . درسته ما مشکل داریم ولی نباید تاریخمون رو برای پول بفروشیم جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۲۰:۰۷)
|
پاسخ به: مخالفم | ||
---|---|---|
غرورواين حرفادرست.اماچندسال بعدکه مشکل رفع شدراحت ميشيمواسپانسروميزنيم کنار.اگه بازيکن بفروشيم تاآخردنياضررکرديم.بازيکنامون طلان
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۹:۵۹)
|
این شکلی | ||
---|---|---|
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۹:۲۰)
|
اشتباه | ||
---|---|---|
من اشتباه کردم. زدم موافق ولی من میگم خیلی اشتباه بزرگیه
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۹:۱۶)
|
نه!! | ||
---|---|---|
اینیستا رو بفروشه اما تبلیغ نزنه...
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۷:۴۵)
|
یا | ||
---|---|---|
یا باید بازیکن ها را بدیم یا تبلیغ کنیم کدوم بهتره ؟
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۷:۴۴)
|
حقارت | ||
---|---|---|
ارزش بارسا از این حرفا خیلی بیشتر
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۷:۱۶)
|
تحلیل یوهان کرویف کبیر | ||
---|---|---|
لباسهای آلوده ؟ نه ممنون این مقاله برگردان ستون هفتگی کرایف در روزنامه الپردیکو میباشد آیا این کار ارزش دارد که شما شخصیت خود را از دست بدهید در حالی که مبلغی که بدست می آید کمتر از 10% کل بودجه باشگاه است؟من فکر نمیکنم، چون این یک موضوع منحصر به فرد است و همچنین با تمام چیزهای که باشگاه نشان داده این عمل بی ارزشی است. من کاملا مخالف قرار دادن تبلیغ بر روی لباس در عوض گرفتن پول هستم.من دقیقا همین موضوع را نیز به مدیریتها و کادرهای مدیریتی دیگر مه قصد چنین کاری را داشتند هم قبلا نیز گفته ام.جایی که ما ارقام اعجاب انگیزی میبینیم ،(30 میلیون در سال برای 5 سال آینده ) که من این مبلغ را بیشتر از 6 یا 7 درصد کل بودجه باشگاه نمیبینم.(البته بستگی دارد که قرار داد بازیکنان را چگونه ارزش گذاری کنیم) این باشگاه در جهان منحصر به فرد است.هیچ کس دستش را به پیرن باشگاه دراز نکرده در طول تاریخش و همچنان بر سر حفاظت آن نیز کوشش میشود.آیا شما این منحصر فرد بودن را به 6 یا 7 درصد بودجه خود میفروشید ؟ این همان چیزی است که بارسا برایش میجنگد و متفاوتش میکند در جهان، آیا راههای دیگر برای بالا بردن در آمد باشگاه نیست ؟ آیا هیئت مدیره جدید به این موضوع فکر کرده ؟ آیا به این فکر کرده اند که هیئت مدیره قبلی کله پوک بوده که این راه به نظرش نرسیده ؟ و حالا ، این کار آیا به این معنی است که آنها بگویند ما مجبوریم این کار را بکنیم چون تازه مدیریت را در سدت گرفته ایم و داریم اشتباهات مدیریت قبل از خود - یعنی کسی که 7 سال پیش گفت حسابهای باشگاه در وضعیت قرمزی است - را درست میکنیم.در حالی که همین کسی که ازش سخن گفته میشود (لاپورتا ) توانست اشتباهات گاسپارت را جبران کند.حالا آیان این موضوع یک شوک حرفه ای است یا یک حماقت ساده ؟ آیا میتوان آن را حرکت درخشان خواند در حالی که 99 درصد باشگاه های جهان آن را انجام میدهند؟ یا شما احمقید که به عنوان آخرین نفر این کار را انجام میدهید؟ آیا این جرت اینقدر درخشان است که آنها میتواندد به خود ببالند که 3 ماه از کارشان گذشته به این قرار داد رسیدند در حالی که در 7 سال گذشته مدیریت قبلی نرسیده بود ؟ آیا مدیریت های قبلی در تمام مدت مدیریت خود خواب بودند ؟ بارسا میتواند درآمد بالای از تبلیغ روی پیرن تیم داشته باشد چون هم اکنون بهترین تیم جهان است. ولی دو چیز به ذهن میرسد : برای چه کسی باید تبلیغ کرد ؟ و چرا ما باید الان از این موضوع سود ببریم ولی قبلا نه ؟ با توجه به اعداد و ارقام که شرایط منحصر به فردی را بوجود آورده چیزی که ما را از مابقی باشگاه ها متفاوت کرده توانایی پوشش 60 یا 80 % بودجه سالانه باشگاه است که 6 یا 7 درصد آن را تغییر زیادی نمیدهد. چیزی که من میخواهم بگم این است که با این کار ما شروع به از دست دادن میکنیم تا بدست آوردن چیزی و باعث میشود به عقب برگردیم.به نظر غیر معمول باشد ولی چگونه اینگونه میشود ، چیزی که بر اثر کار یک نفر دیگه اتفاق افتاده.بارسا پرچم این شهر و این کشور را در این جهان حمل میکند.و با توجه به این ما باید ارزش این پیرن را بیشتر از این بدانیم که بر روی آن تبلیغی بگذاریم.با فروش پیرن آنها نشان میدهند که چقدر کمبود خلاقیت دارند. و چرا پنج سال ؟ یا شاید 6 سال ، همونطور که من خوندم. و با توجه به تجربه من در مورد قرار دادهای طولانی مدت چیزی که الان خیلی ارزشش دیده میشود ممکن است در آینده مثل امروز ارزش نداشته باشد.پس چزا باشگاه مجبور شد که این کار را انجام دهد ؟ چند بازی در سال تیم باید انجام دهد ؟ ( دوستانه و رسمی ) چند تا کار تبلیغاتی آنها باید انجام دهند ، کجا و برای کی ؟ با توجه به این قرار داد ، ارزش اصلی قرار داد نشان میدهد که آنها باید در آینده یک یا دو بار این ار را انجام دهند. آیا این کار ارزش دارد که انجام شود ؟ که معتقدم که نه ، به جز زمانی که هیچ راه دیگری وجود ندارد.این بارسا ، هم اکنون ، تیم استثنایی است.کاری که با جوانان باشگاهش انجام میدهد با فلسفه ای که دارد با پرورش بازیکنش این گارانتی را میدهد برای در آمد زایی و این چیزی است که همه به آن غبطه میخورند. این موفقیتها چیزی نیست که طی سه ماه به آن رسیده باشیم این نتیجه کاری است که آدمهای زیادی در طی سالهای متمادی روی آن کار کردند.افرادی که میدانستند که چه چیزی میخواهند چه کسی هستند و مردمانشان چه چیزی میخواهند ولی پول هر چند که مهم باشد ضمانتی برای موفقیت نیست.اگر مطالعه ای داشته باشیم در مورد وضعیت مالی باشگاهی اسپانیایی و اروپایی میشه فهمید که پول عامل پیروزی نیست.فوتبال با توپ بازی کردن همراه با ایده و استیل است. و این بارسا بهترین اثبات برای این موضوع است نه خوب بلکه دلیل خیلی خوب اس بدون احتیاج به پول بدست آمده از تبلیغ روی لباس تیم. اشتباه در مدیریت باشگاه میتواند باعث مشکلات دیگری شوند که همه آن را میدانیم.که از هیچ کس بعید نیست.کارایی که مابقی از انجام آن سر باز زدند و اصلا قابل ملموس نیست.و این کار را انجام میدهید چون شما مسئول باشگاه هستید و این کار را تنها انجام میدهید چون میخواهید حسابهای باشگاه را از حالت قرمز به سبز تغییر حالت دهید و زمانی که مدیریت های قبلی این کار را نکرده اند.این پیرهن همیشه باقی میماند (چه آنها بخواهند از آن سود بدست آورند) بارسا چقدر در آمد دارد با تبلیغ کردن UNICEF بر روی لباسش ؟ بله بارسا حتی پول میپردازد و و چولی دریافت نمیکند.یک نیم میلیون در سال ؟ اگر وضعیت واقعا اینقدر بد است چرا پرداخت این پول متوقف نشده است ؟ و با خارج شدن UNICEF همه چیزیهایی که ما برای آن ایستاده ایم به حالت نرمال در می آید اگر به همدیگر همه چی را در نظر بگیریم ولی نه این به این خاطر است که شما فکر میکنید چول نقد بیشتر موفقیت بیشتری به همراه دارد.نه من متاسفم ما هم اکنون آن موفقیت را داریم و آن راه استیل و مدلی است که داریم. برای بستن بحث ، گرفتن این پول برای برپا نگه داشتن باشگاه از نظر اقتصادی است . خوب این عالی است. چرا ما قبلا به این موضوع پی نبرده بودیم ؟ ما آخرین کسایی هستیم که آنرا میبینیم و آنرا انجام میدهیم.خو من یک رئالیسم هستم یا آدم رمانتیک ولی ذهن من عاشق ورزش و راه پیشرفت دادن آن است. مدل فعلی قابل دوام است و میتواند بهبود یابد.من آنر انجام نمیدادم بدون حتی استفاده از راهای تخیلی برای جبرای بدهی باشگاه. جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۷:۱۶)
|
پاسخ به: مخالفم | ||
---|---|---|
تو این شرایط که باشگاه مشکل مالی داره به نظر من کار درستیه یه ذره به فکر اینده باشیم این حق یه تیم که از راه تبلیغات درامد زایی کنه درضمن بارسا در کنار در امد زایی باید از درامدش درست استفاده کنه جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۷:۱۵)
|
پاسخ به: مخالفم | ||
---|---|---|
مخالفم
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۶:۵۱)
|
پاسخ به: اشتباه | ||
---|---|---|
من خیلی مخالفم. ما باید توی دنیا از این نظر تک باشیم. یعنی بخاطر پول تبلیغ نمیکنیم. جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۶:۲۶)
|
اشتباه | ||
---|---|---|
این کار به نظر من اشتباهه ما این همه واسه رئالی ها کری خوندیم که پول پرست نیستیم و 111 ساله که اصلا تبلیغ نکردیم بعد یهو اینا اومدن گفتن که میخوایم تبلیغ کنیم اکه اینکارو نکنن خیلی بهتره چون اوون موقع باز هم تو اروپا تافته جدا بافته هستیم.!!! جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۶:۱۴)
|
مخالفم | ||
---|---|---|
کاش راسلونبود کاملا مخالفم دلم برای لاپورتاتنگ شده جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۶:۱۳)
|
FCB | ||
---|---|---|
باشگاه بدهکاره,پول در آوردن سخته.
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۶:۱۲)
|
پاسخ به: نظرسنجی | ||
---|---|---|
كاش بارسا اين كارو نميكرد........پيراهن ما پرچم ماست..روي پرچم تبليغ نميكنن.
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۶:۰۰)
|
مخالفم | ||
---|---|---|
این راسل شورش رو در آورده با این کار منحصر به فرد بودن لباس بارسا رو زیر سوال برد کاملا مخالفم جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۶)
|
نظرسنجی | ||
---|---|---|
درست بارسا به کمک مالی نیازمند ولی غرور بارسایمون توی تبلیغ نکردن چی میشه
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۳)
|
اصلا!!! | ||
---|---|---|
مخالفم!!! اماماميگيم مخالفم.مامشکلات مالي بارسارودرک نميکنيم.حتمامجبورشدن که دارن يه اسپانسرميگيرن.اوناتحت فشارهواداراي اسپانيايي هستن.بايدمشکلشون رفع شه.هوادارانميتونن کل پول باشگاه روتامين کنن. جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۷)
|
نه! | ||
---|---|---|
یکی از مشخصه های اصلی بارسا این بود که به جای اینکه از اسپانسر پول بگیره , به فقرا کمک هم میکنه. حالا میخواد اسپانسر بگیره اونم نه یه چیز درست و حسابی , یه شرکت قطری!! =============== کاملا مخالفم! جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۲۰)
|
مخالفم | ||
---|---|---|
بارسلونا افتخار و نشانی از کاتالونیاست در واقع بارسا یی ها پرچم دار کاتالان ها هستن ولباساشون پرچم .لباس هایی که در حاشیه های اون پرچم کاتالونیاست و تبلیغ یه جور بی احترامی به کاتالونیاست چون این لباس برا کاتالان ها مقدسه آبی و اناری که به عنوان نماد این ایالت انتخاب کردن به خاطر همین فقط ما unicef رو میبینیم .
جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۸۹ (۱۴:۱۹)
|