|
بله | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس واقعا بازیکن خوبی هس ولی تازگی ها گلی نزده واسه بارسا به امید پیشرفت بیشتر در فصل بعد یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۰۸)
|
just cesc | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من سسک خیلی بازیکن خوبیه اگه بهش فرصت بدن خیلی پیرفت میکنه و خرید خوبی واسه بارسابود ![]() پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۲۸)
|
جواد | ![]() |
|
---|---|---|
اهام
سهشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۰ (۲۰:۰۳)
|
بد نیست | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من اصلا بد نیست ولی محشر هم نیست ولی پپ حتما یک چیزایی میدونه
سهشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ (۲۳:۲۹)
|
پاسخ به: مخالفم! | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من خرید یه مدافع خوب خیلی بهتره ولی شاید با اضافه شدن یه هافبک بازیکنان کمتر خسته شن
سهشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۰۷)
|
پاسخ به: Tornado_14 | ![]() |
|
---|---|---|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() خرید فابرگاس اصلا خوب نیست. دوشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۱۷)
|
موافق | ![]() |
|
---|---|---|
مگه بوسکتس چشه که بیاد جای بوسکتس هاااااااااااااااااااااا
یکشنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۰ (۲۳:۴۸)
|
نیمار پس چی ؟ | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من نیمار بهتره همون باریکن برزیلی که راجع به او خیلی بحث میکنن اون خوبه![]() ![]() یکشنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۲۴)
|
پاسخ به: کجا؟ | ![]() |
|
---|---|---|
...shayad 1ky az bazikona masdum beshe ...un vaght cesc kheyly mitune komak kone شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۰ (۲۲:۳۷)
|
پاسخ به: خریدفابرگاس؟ | ![]() |
|
---|---|---|
این خرید برایه این فصل نیست این نشانه ی اینده نگری بارساست![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۲۲)
|
فابیو کنترائو | ![]() |
|
---|---|---|
فعلا باید به فکر جذب فابیو کنترائو باشن که داره از دست میره !!!
شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۱۵)
|
100% موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من اگر سسک بتواند به جای بوسکتس بازی کند عالی میشود.
شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۰ (۹:۴۰)
|
نههههه | ![]() |
|
---|---|---|
خرج الکیه چرا تیاگو نتونه جای ژاوی رو بگیره؟؟؟ یه جوری صحبت میکنید انگار ژاوی تو تابستون بازنشسته میشه!!!! جمعه، ۶ خرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۳۱)
|
yes | ![]() |
|
---|---|---|
mitoone khoob bashe
چهارشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۳۰)
|
موافق | ![]() |
|
---|---|---|
من موافقم چون سسک توی بارسا اگه جای زاوی بیاد خوب میدرخشه
چهارشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۰۵)
|
بله موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من فابرگاس بیاد بهتره فابرگاس بازیکنی نیست که پپ اونو رو نیمکت بزاره من میگم اگه جیووانی دوس سانتوس هم بگیرن خوبه چون الان واقعا یه بازیکن کامل شده
چهارشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۰۲)
|
موافق | ![]() |
|
---|---|---|
فراموش نكنيد كه ژاوي كم كم داره بازنشسته ميشه!سسك هم 23 سال بيشتر نداره.هممون هم ميدونيم كه بازيكن خوبيه.با يه كم صبر وحوصله ميتونه تو بارسا هم بدرخشه
جمعه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۵:۲۹)
|
بازیکن | ![]() |
|
---|---|---|
باید فابرگاس - زالاتان- دوس سانتوز برگردونیم تو فصل اینده خیلی از مشکلاتمون میتونند حل کنند. با امدن دوس سانتوس میتونیم تو بعضی بازیها به مسی استراحت بدیم این فصل خیلی سختی کشید هم مربی هم کل تیم واقعا" تبریک میگم به این همت و مردانگی شون به امید پیروزی مقابل منچستر وبرگردوندن ستاره هامون جمعه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۱:۱۱)
|
امين | ![]() |
|
---|---|---|
سبك بازيش به بارسا ميخوره
چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۳:۲۴)
|
خرید | ![]() |
|
---|---|---|
[من سس رو دوست دارم تو بارسا ببینم نه واسه اینکه بارسا نیمکتش سنگینتر بشه واسه اینکه مطمئنم که جای بوسکس میتونه خوب پور کنه با ژاوی و اینستا خوب چفت میشن.و اگه پاستوره هم بیاد بد نمیشه.امیدوارام سس و پاستوره و اگیرو هم بیان بارسا
چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۲:۵۶)
|
ش | ![]() |
|
---|---|---|
دوستانی که میگن ما بازیکن داریم در موقع الکلاسیکو ها دیدن که چه قدر به بازیکن ها فشار اومد و اگه خدای نکرده تو بازی اول مثلا ژاوی مصدوم میشد ما بازیکن برای جانشینی اون داشتیم الان کاکا تو رئال یه نیمکت نشینه محض هستش ولی رو رئال برای نیمکت نشینی فشاری رو پرز نیست ولی این یک ذهنیت وجود اورده که طرفدار های ارسنال وجود اورد که اگه سسک بیاد بارسا 100% نیمکت نشینه باشه مگه سسک الان برای ارسنال تو فصل چه قدر بازی میکنه مطمئنا برای بارسا بیشتر بازی میکنه سهشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۰:۰۵)
|
موافق هستم | ![]() |
|
---|---|---|
دوستان یه کم به موضوع بیشتر فکر کنید اگه به بازی بارسلونا و آرسنال در چمپیونز لیگ توجه کردید دیدید که فابرگاس موقعیت های خوبی برا آرسنالی ها ایجاد کرد و از یادتون نره فابرگاس از بارسلونایی ها بوده یعنی تو جوانان بارسلونا بوده بعد رفته آرسنال حالا ما نمیگیم در ترکیب اصلی اما برا بازی هایی که خدایی نکرده بارسلونا مصدوم داشته باشه خیلی لازمه. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۱:۱۰)
|
پاسخ به: خریدفابرگاس؟ | ![]() |
|
---|---|---|
بچه ها ما 11نفربرترداریم که جایگزینی براشون نیست توهمین فصل بازیکنای اصلی که مصدوم شدن تیم به مشکل اساسی برخورد کرد که اگه ماتیم قوی همدلی فوق العاده وایثارمثال زدنی برادرامون توترکیب اصلی نبود والبته مربیه همه چی تمومی مثل پپ مااین فصل قهرمان نمیشدیم جدال نابرابر روبارساداره تواین سال هاتیم مادریدی پول خرج میکنه ونیمکتشونم یه تیم کامله اما ما باسیلی صورت خودمونوسرخ نگه داشتیم بچه هادعاکنید نیمکتمون تقویت بشه که این جدال برابر بشه ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۰:۱۳)
|
پاسخ به: خریدفابرگاس؟ | ![]() |
|
---|---|---|
ژاوی داره 32 ساله میشه در ضمن بارسا نیمکت واقعا ضعیفی داره باید حتما فاگراس و چند نیروی جدید و در حد بارسا به تیم تزریق بشه فکرشو بکنین مثلا اگه یکی از این 11تا مصدوم بشه هیچکس نیست جاشو پر کنه اما من خیلی دوست دارم بارسا پاستوره و کاوانی رو بخره
شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲:۲۵)
|
خریدفابرگاس؟ | ![]() |
|
---|---|---|
نیازی نداریم ![]() ![]() فابرگاس بازیکنی نیست که روی نیمکت بشینه جمعه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۱:۴۵)
|
لـئــو مـســی | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس در تیمی مثل آرسنال بازیکن بزرگیه و در بارسا یه بازیکن معمولیه. با وجود تیاگو آلکانتارا هیچ احتیاجی به فابرگاس نداریم. زمانی میشه که تیاگو از ژاوی هم بهتر میشه...... جمعه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۶:۴۸)
|
موافق | ![]() |
|
---|---|---|
با توجه به تعداد زیاد بازی ها،سن ژاوی و بارسلونایی بودن سسک فک کنم حتما باید این کار انجام بشه
سهشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۰:۵۷)
|
پاسخ به: مخالفم! | ![]() |
|
---|---|---|
خیلی ممنون من اینارو نمی دونستم
سهشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۲:۴۰)
|
eminemshady12 | ![]() |
|
---|---|---|
بنده حقیر کاملا موافقم فابرگاس حتما به نیو کمپ بیاد..چون اگه خدایی نکرده زبون مورینیو لال.مورینیو بمیره اگه یدفعه اینیستا یا ژاوی(بازم میگم گوش شیطون و مورینیو کر)مصدوم بشن بیچاره میشیم ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() دوشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۰:۱۴)
|
پاسخ به: قابل توجه mohsen-kh11 | ![]() |
|
---|---|---|
بلی عزیزم بسیار پاسخ درستی دادی بارسا خود ستاره ساز است ومی تواند در سال های بعد ستار ه های محبوب تر بسازد مثلآ ستاره جدیدش ابراهیم افلای بسیار خوب بازی می کند
دوشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۳:۱۷)
|
تفکر عمیق | ![]() |
|
---|---|---|
یه کم بیشتر فکر کنید!با وجود اینهمه بازی کن خوبی که مادریدی ها دارن بارسا دفای ها و هافبک دفاعی خوب احتیاج داره که هم بتونه دفاع کنه هم حمله وهمینطور به ذخیره چون اگه یه نفر مصدوم شد کل ترکیب به هم میریزه
دوشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۱:۲۳)
|
پاسخ به: قابل توجه mohsen-kh11 | ![]() |
|
---|---|---|
منم قبول دارم که بارسا مثل ریالی ها بازیکن زیاد نمیخره اما اتفاقه شاید دیدی بین فصل خدانکرده ژاوی یا اینیستا مصدوم شدند اونوقت چی؟
شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۷:۰۳)
|
قابل توجه mohsen-kh11 | ![]() |
|
---|---|---|
نه عزیز من بارسا مثل رئالیها نیست که منت بقیه تیم ها رو بکشه تا بهش ستاره بدن بارسا خودش ستاره میسازه مثل مسی،ژاوی،اینیستا،رونالدینهو،و...سسک هم از خود بارسا بوده که اینقدر مشهوره .حالا رئال با اون همه ستارش چی کر غیر اینه که یه بار 6تا یه بار5تا از بارسا خورد.فدات شم
شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۳:۲۰)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
همه ی بازیکنان بارسا به اومدن سسک روی خوش نشون دادان حتی پیکه وپویول هم داخل فینال جام جهانی لباس بارسا تن اون کردند.
شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۳:۰۴)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
بله موافقم چون سسک رو همین بارسا بزرگ کرد وبه آرسنال فرستاد وباید دینشو به بارسا با زحمت کشیدن در آن ادا کنه/ دم هرچی بارسایی گرم ![]() شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۳:۰۱)
|
قهرماني | ![]() |
|
---|---|---|
من قبلا با حضور فابرگاس مخالف بودم ولي حالا كه بيشتر فكر ميكنم و بازي اسپانيا را كه ميبينم، فهميدم كه فابرگاس به درد بارسا ميخوره ولي ممكنه يه خرده حاشيه درست كنه. در چند بازي بود كه فابرگاس به جاي آلونسو به ميدان اومد تيم اسپانيا تيكي تاكاتر بازي ميكرد و با بازيكنان بارسلونا مخصوصا ايتيستا خيلي هماهنگ بود اميدوارم در اين تابستان به خونش برگرده. شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۰:۴۲)
|
باید سسکو بخریم | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من بارسا از نظر مهره یکم از رئال عقبه و باید بازیکنای ستاره بیشتر بخره که یکیش میتونه فابرگاس باشه
جمعه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۱:۵۴)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
سلام چون فابرگاس خودش یک بارسلونی دوست دارم بیارنش به تیماگرنه تو هافبک بارسا کم نداره
جمعه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۱:۰۹)
|
رايانه هم قاطي ميكنه ها | ![]() |
|
---|---|---|
سلام وقني من راي دادم ، موافق 79% و مخالف 20% بود !!!!!!!!!!!! پنجشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۹:۰۲)
|
100%موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
بارسا مهاجم كلاسيك لازم نداره ايبراهيمويچ مهاجم كلاسيك بود ولي به درد بارسا نخورد چون شيوه بازي بارسا جوريه كه هيچوقت مهاجم نوك نياز نداره به نظر من بايد سسك رو بياريم اولين دليلشم اينه كه تو بارسا رشد كرده و نبايد بازدهيش به سود تيم ديگه اي باشه چهارشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲:۱۶)
|
پاسخ به: من موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من بازیکنیه که در اینده جای گزین ژاوی میشه
شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۰:۲۲)
|
bi fide | ![]() |
|
---|---|---|
vali az nazr man on fafht to arsenl bazi kon khobi ast hrki ek nazri are vali samir nasri bazikon behtari ast شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۷:۴۵)
|
پاسخ به: موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
nazare manam ba to yekie alan age deghat koni ma ye defa chap o ye defa vasat o ye mohajem hatman mikhaym chon puyol dge pire va ziad masdoom mishe,defa chapamoon kamelan taaaaap nistan.joz vila ham mohajem noke kelasik nadarim پنجشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲:۳۲)
|
ayandei na chandan door | ![]() |
|
---|---|---|
bi shak xavi salhaye akhare footbaleshe va che kasi behtar az fabregas ke ashegh o motavalede barcelanast va sharayet ro az hame behtar dark mikone
پنجشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲:۲۸)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
موافقم چون فابرگاس یه بارسایی است و هم خودش دوست داره بیاد و هم گواردیولا می خوادش پس وقتی گواردیولا میخوادش پس خودش هم میدونه کی باید بهش بازی بده و از طرفی بازی فابرگاس عالی و بارسا به چنین بازیکنایی نیاز داره ![]() ![]() ![]() شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۵:۲۸)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
ژاوي سنش بالاست و بايد يه جانشين براش پيدا كرد كه فكر كنم فابرگاس بهترين جانشين براي ژاويه![]() جمعه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۸:۱۶)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
برای فتح جامها باید بازیکنان جانشین خوب در اختیار داشته باشی چون بازیکنان تاثیرگذار نیاز به استراحت دارند الان بارسا تو دفاع هیچ مهره جانشینی نداره و این اصلا خوب نیست چون به بقیه زیاد فشار میاد اومدن سسک میتون این نوید رو بده تا در دراز مدت نگران این مسئله و یا مصدومیت در خط هافبک نباشیم تازه باید توجه داشت که وقتی بارسا سسک رو بخره اونوقت کیتا بارسا را ترک خواهد کرد دوشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ (۲۲:۲۳)
|
قبوله اما با شرط | ![]() |
|
---|---|---|
من فکر می کنم خرید خوبیه . اما ما باید فکر این باشیم که ما بیشتر از فابرگاس به یک بکه چپ احتیاج داریم یکی مثل گرت بیل که اگر بیاد بارسا هم سرعتش بیشتر میشه و هم قدرتمند تر . به نظر من اول برای خرید بیل تمرکز کنند و بعد به فکر فابرگاس باشند. دوشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ (۱۹:۳۵)
|
پاسخ به: با حترام به همه | ![]() |
|
---|---|---|
حسین جان در مورد استعدادهای تیم باهات موافقم ولی اینم در نظر بگیر که تا اون جوونا بیانو به ژاوی برسن چند سالی طول میکشه و ژاوی هم باید یه جانشین داشته باشه که هم جوون تر باشه هم شناخته شده تر و از همه مهم تر کاتالانی باشه، پس کی از سسک بهتر در مورد استعداد ها هم باید بگم پپ از همه بیشتر بهشون اهمیت میده پس مطمعنا بارسا مثل همیشه یه کارخونه استعداد یابی میمونه دوشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۰ (۱:۱۳)
|
فابرگاس و دوست دارم | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس بازیکن خیلی خوبیه من خیلی از بازی اون خوشم میاد امیدوارام به به تیم ملحق بشه
یکشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ (۱۵:۲۰)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
من موافق حضورشم شما ببینین وقتی ژاوی یا اینیستا به هر دلیلی تو بازی نباشن یه پای بازی کاملا میلنگه همون استعدادایی که شما ازش حرف میزنین واقعا نتونستن جای اینا رو پر کنن درسته که استعدادای خود باشگاه مهمن ولی آخه به چه قیمتی؟!!! اینکه سبک بازی یه بازیکن به تیم بخوره خیلی مهمه همونطور که ویا راحت تو تیم جا افتاد سسک هم میتونه ![]() ![]() ![]() یکشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ (۱۱:۴۶)
|
با حترام به همه | ![]() |
|
---|---|---|
با احترام به نظر همه من فکر می کنم کسایی که موافق حضور فابرگاس در بارسا هستن ، استعداد های بارسا رو در نظر نمیگیرن چون بارسا به خاطر این ،تیم خوب و موفقی هست که همیشه خودکفا بوده و مدام به فکر خریدهای آنچنانی و خرج کردن پول اضافه نبوده شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ (۲۱:۱۱)
|
مخالفم | ![]() |
|
---|---|---|
با این خرید کاملا مخالفم چون اگه فابرگاس بیاد 1-همیشه که مصدومه 2- بازیکنی مثل تیاگو که همه عجیب روش حساب باز کردن به فنا میره و یه استعداد بارسا میسوزه من نمی دونم چرا این بازیکنای بارسا اصرار دارن این فابرگاس بیاد بارسا البته بگم من فابرگاسو دوست دارم ولی بجای اینکه پولشونو به خاطر فابرگاس هدر کنن برن رو گرت بیل سرمایه گذاری کنن. شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ (۲۱:۰۵)
|
موافقم با خرید سسک | ![]() |
|
---|---|---|
[b]من از دوران راهنماییم تا به حال از طرفدارای دو آتیشه بارسا هستم.بنظرم کسی باید تو بارسا قدم بذاره که هم ارزش باشگاه رو بدونه و هم با فرهنگ غنی بارسا که فراتر از یه باشگاه هستش آشنا باشه.چه کسی بهتر از فابرگاس که بچه کاتالان هستش و تو لاماسیا تربیت شده و میتونه تو دراز مدت یه جانشین خوب برای زاوی باشه.......
جمعه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ (۱۶:۳۰)
|
خرید فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
موافقم چون ژاوی جانشین میخواد و کی بهتر از بچه ی لاماسیا. ما یک دفاع چپ یک دفاع میانی و یک فوروارد عالی هم احتیاج داریم. تیم احتیاج به ترمیم داره . پنجشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۰ (۹:۱۴)
|
پاسخ به: نه | ![]() |
|
---|---|---|
ببين ... بايد واقع گرايانه فكر كرد ، نه اينكه فقط به خاطر شادي بعد از گل يه بازيكن ، تمام مهارت ها و تجربه ي يك بازيكن رو زير سوال برد ... به نظرت اگه مهندس ژاوي ، زبونم لال ، زبونم لال ، مصدوم شد ، ما كي رو ميتونيم به جاش بذاريم ؟؟ به نظرت آفلاي ميتونه جاش رو بگيره ؟؟ درسته ... اين درسته كه فاصله ي بازي مهندس ژاوي و آندرس مقدس با سسك از زمين تا آسمونه ...! ولي فاصله ي بازي سسك با بقيه ي هافبك هاي ما هم از زمين تا آسمونه ...!! تازه به نظر من اگه قرار باشه سسك بياد ، بايد ماسكرانو يا كيتا از بارسا برن .. اينجوري هم فرصت بيشتري به بازيكن هاي جوون داده ميشه و هم جايگزين خوبي واسه بقيه ي هافبك هاي تراز اول ما پيدا ميشه . چاكريم ..... سهشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ (۱۷:۳۱)
|
من موافقم اگر.... | ![]() |
|
---|---|---|
من با اومدن سسك موافقم . اگه قرار باشه سسك بياد جا براي بازيكن هاي جوون بسته ميشه . ولي فابرگاس ميتونه يك جايگزين مطمئن واسه سوپر ژاوي يا آندرس مقدس باشه ... بله ؛درسته كه تيم ما هافبك هاي بسار خوب و تراز اولي رو داره ... ولي ..... ولي به نظر من بايد بين خوب و خوب تر ، خوبتر انتخاب بشه .... يعني : ماسكرانو به درد ما نميخوره ... ماسكرانو از وقتي اومده بارسا همش دفاع آخر بوده !!!!!!!!!!!!!! به نظر من اگه قرار باشه سسك بياد ، باي ماسكرانو بره ... اينجوري هم جا واسه بازيكن هاي جوون باز ميشه ، هم يك جايگزين خوب واسه ژاوي و اينيستا پيدا ميشه ... بازيكن جوون نميتونه تو بازي هاي حساس جواب بده ... بلاخره بايد واقع گرا بود .... اگه زبونم لال ، زبونم لال ، ژاوي مصدوم شد چي... سهشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ (۱۷:۱۲)
|
فوتبال | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من خوب نیست به دلیل اینکه بارسلونا مهرهای زیادی داره واعتمال بی انگیزگی در بازیکنان به وجود میاد مخصوصا در جوانان که تاز ه به ترکیب بارسلونا اضافه شدن سهشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ (۱۴:۱۷)
|
برای چی بیاد | ![]() |
|
---|---|---|
مگه بارسا بازیکن کم داره! مخصوصا هافبک خوب زیاد داره بازیکنان تیم ب هم هستن که باید بازی بهشون برسه با همین شرایط هم فرصت زیادی ندارن مخصوصا تیاگو! بعدشم بارسا معروف به بازیکن سازی-ه خرید 50میلیونی افت داره درسته فابرگاس رو بارسا ساخته ولی دیگه فروختش و تموم شد اگه بیاد بازیکنای جوون بازی بهشون نمیرسه بعدش از بارسا میرن دوباره باید بریم بخریمشون ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() دوشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ (۲۲:۴۸)
|
عاليه ولي..... | ![]() |
|
---|---|---|
عالي ولي درشرايتي مناسب ومعغولانه ![]() دوشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ (۱۵:۳۱)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من وجود اون برای بارسا ضروریه چون اون در غیاب ژاوی یا اینیستا میتونه جایگزین خوبی باشه.
یکشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ (۱۱:۳۱)
|
پاسخ به: نمی خوامت | ![]() |
|
---|---|---|
نخواه
شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ (۰:۳۱)
|
نمی خوامت | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس درسته بازیکنه بزرگیه ولی تو کدم تیم؟ فابرگاس ارزش زیادی داره ولی چقد(50 تا)؟ فابرگاس میتونه هافبک خیلی خیلی خوبی باشه ولی خودمون چه هافبکایی داریم؟ مخالفتم نمی خوامت ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() جمعه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ (۰:۰۰)
|
پاسخ به: Fabregas | ![]() |
|
---|---|---|
باسلام؛به نظرمن خرید خوبی نیست مابه گرت بیل بیشتر نیاز داریم تاسسک
پنجشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۰ (۲۱:۰۸)
|
نیاد | ![]() |
|
---|---|---|
بیاد هم خودش بازیش اوفت میکنه هم بارسا نیاد بهتره
پنجشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۰ (۴:۲۵)
|
خريد خوبي نيست | ![]() |
|
---|---|---|
در جام جهاني هماهنگيه خوبي با اينيستا داشت.در بارسا بازيكني مثل تياگو حضور داره كه به نظر جانشين خوبي براي ژاويه .به نظر من اگه ويلشر از آرسنال خريداري بشه خيلي خيلي بهتر از فابرگاسه.چون جوونه و ميشه فرمش رو تغيير داد ولي سسك كاملا شكل گرفته.
چهارشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ (۲۲:۳۸)
|
پاسخ به: | ![]() |
|
---|---|---|
نیاد خیلی بهتره
چهارشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ (۲۰:۲۶)
|
ترکیب | ![]() |
|
---|---|---|
Valdes - D.Alves Pique Puyol Abidal - xavi Busi Fabregas - Messi Villa Iniesta - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() دوشنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ (۱۶:۴۷)
|
نیاد | ![]() |
|
---|---|---|
اگر بیاد بهش زیاد بازی نمیرسه تیاگو اگر بهش بیشتر بازی برسه خیلی بهتر از فابرگاس میشه!!!!!!! دوشنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ (۱۴:۱۱)
|
¿ نياد بهتر ¿ | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من نياد بهتره برايه اين كه سبك بازي كردنش به بارساي ها نمي خوره
دوشنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ (۱:۴۴)
|
پاسخ به: Fabregas | ![]() |
|
---|---|---|
میاد
یکشنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ (۱۵:۱۳)
|
حتما | ![]() |
|
---|---|---|
خوبه اگه بياد از ماسكرانو و پدرو بهتره ولي نمي تونه جاي ژاوي و انيستا رو بگيره ![]() شنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ (۲:۳۳)
|
پاسخ به: Fabregas | ![]() |
|
---|---|---|
چرت نگو...
شنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ (۲:۰۶)
|
ژاوی | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس باید دو فصل پیش ژاوی بازی کنه تا یادبگیره چطوری بازی سازی کنه ، چون ژاوی نهایت 2-3 سال دیگه می تونه این جوری به عنوان بازیکن اصلی بازی کنه ![]() ![]() جمعه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ (۱۹:۲۱)
|
Fabregas | ![]() |
|
---|---|---|
سلام نوروز 90 بر همه مبارک فکر کنم فابرگاس برای ذخیره عالیه ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() جمعه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ (۱۶:۵۷)
|
نظر | ![]() |
|
---|---|---|
اگه بخواد جای طفل معصوم اینیستارو بگیره دیگه خودم دست به کار میشم !!!!!!!!!!!!!!!!! ولی اگه جای پدرو بیاد عالیه! (خب تغییر پست بده!) جمعه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ (۱۲:۵۱)
|
مخالفت | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من اگه فابرگاس بیاد باید نیمکت نشین بشه چون با وجود ژاوی و اینیستا فرصت باری واسه اون نیست ![]() جمعه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۰ (۱:۰۷)
|
من موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من خیلی خوبه که فابرگاس بیاد تو تیممون این درسته که ما ژاوی و اینیستا رو داریم ولی همیشه که اونا سرحال نیستند تازه من بارها دیدم که ژاوی رو با کیتا تعویض میکنن وقتیکه فابرگاس باشه دیگه چرا با کیتا تعویض بشه در کل خیلی خوبه اگه بیاد ![]() ![]() ![]() پنجشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۰ (۱۳:۳۹)
|
50 میلیون خیییییییییییییییییییییلیه | ![]() |
|
---|---|---|
با سلام به همه دوستان واقعا اگه 50 میلیون پیشنهاد دادن به نظر من نمی ارزه میشه با این پول حداقل دو سه تا بازیکن خوب خرید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() سهشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۰ (۲۲:۰۶)
|
با خرید فابرگاس مخالفم | ![]() |
|
---|---|---|
سلام به همه بارسایی ها به نظر من به جای اینکه فابرگاس بخرن باید جک ویلشر بخرن همه کاره آرسنال ویلشره. تازه خیلی بهتر از سسک میتونه جای ژاوی جون بگیره. البته با تمام احترامی که واسه فابرگاس قائلم این نظر دادم. شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۰ (۱۳:۳۵)
|
تیاگو تجربه کسب میکند | ![]() |
|
---|---|---|
سلام به نظر من ژاوی تا دو سه سال دیگه هم میتونه بهترین پاسور دنیا باشه تا اون موقع هم اگر تیاگو رو به عنوان یار تعویضی بیارن تو بازی تجربه پیدا میکنه تا بعد از بازنشستگی مهندس ژاوی به جای اون بازی کنه پنجشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۰ (۲۱:۳۴)
|
خرید فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
این خرید کاملا اشتباه است و فقط پول باشگاه رو هدر می کند چونکه سسک نمی تواند جای مهندس رو بگیره و مهندس هنوز توان بازی کردن رو داره البته سسک برای زمانی خوبه که مهندس دیگر بازی نکند که امیدوارم ان روز هیچ وقت نیاد
چهارشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۰ (۱۷:۰۱)
|
حالا نه | ![]() |
|
---|---|---|
حالا به دردمون نمیخوره ...باید بزارن بعد از اینکه ژاوی بازیش تموم شد بیارنش....
سهشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۰ (۱۳:۵۱)
|
بدرد نمي خوره | ![]() |
|
---|---|---|
فعلا بازيكن داريم
دوشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۰ (۶:۵۵)
|
پاسخ به: خرید سسک | ![]() |
|
---|---|---|
سسك براي بارسا ميتونه يه بازيكن عالي بشه وليبه شرطي كه يا ژاوي يا انيستا نيمكت نشين بشن شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ (۲۲:۲۰)
|
مخالف | ![]() |
|
---|---|---|
ما ژاوی و اینیستا رو داریم.اگر سسک بیاد باید یه نفر بره رو نیمکت یا تغیر پست بده.
جمعه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ (۱۱:۰۶)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
من عاشق فابرگاس هستم ولی اگر بیاد به بارسا باید یا ژاوی یا اینیستا بیفتن بیرون که این محاله...وفکر کنم فابرگاس در ارسنال بهتر بازی کنه....ولی با این حال دوست دارم به بارسا بیاد.. ![]() ![]() پنجشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ (۱۱:۲۰)
|
سسک | ![]() |
|
---|---|---|
وای من دارم واسه اومدن سسک به بارسا لحظه شماری می کنم...............پس کی میاد؟؟؟؟؟؟من سسکو میخوام ![]() ![]() ![]() پنجشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ (۹:۴۷)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
بی شک بازیکن خوبی است با نظر گواردیولا موافقم ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() چهارشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ (۱۵:۳۳)
|
bikhial baba! | ![]() |
|
---|---|---|
Baba ba gozashteye fabregas chikar darin?bazikone barca bood ke bood,alan bazikone arsenale,ba in sathe footballi ke mibinim age ham bazikone khoobie,vase ine ke nabze arsenal dasteshe.inja ke az in khabara nist.mese henry mishe oonam ye bazikone mese baghieie bazikona,ba in did behesh negah konin, hala bebinin kharide khoobie? سهشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ (۲۱:۵۳)
|
پاسخ به: مخالفم! | ![]() |
|
---|---|---|
به چند دلیل مخالفم: 1- فابرگاس با بی اعتنایی به باشگاهی که بزرگش کرده بود، به آرسنال رفت، به صورتی که هیچ پولی بابت هزینه ای که خرج فابرگاس کرده بود به باشگاه برنگشت و این یه خیانت روشن بود! 2- وجود فابرگاس هیچ کمکی به قوی تر شدن بارسا نمی کنه و فقط باعث سوخته شدن استعدادهایی مثل آفلای و تیاگو و دوس سانتوس و ... میشه. 3- ونگر که بی شرمانه فابرگاس رو از لاماسیا دزدید، حالا می خواد یه قیمت نجومی روی اون بذاره و بابت بازیکنی که از اول مال اون نبوده، میلیون ها دلار از بارسا (که طبق گفته راسل مشکل مالی داره) بگیره. 4- اصولا فابرگاس در تیمی مثل آرسنال بازیکن بزرگیه و در بارسا یه بازیکن معمولی بیشتر نیست! به جمیع جهات من کاملا با این خرج اضافی و بدون سود مخالفم! کاملا باهات موافقم سهشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ (۱۱:۲۳)
|
امدن فابرگاس به بارسا | ![]() |
|
---|---|---|
اگه واقعا فابرگاس عاشق بارسلونا بود باید تمایل اومدنش به بارسارو اعلام میکرد نه اینکه مثل بچه ها ونگر براش تصمیم میگرفت ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ (۲۳:۱۸)
|
thiago | ![]() |
|
---|---|---|
چون تیاگو محو میشه و البته فابرگاس اگه بازیکن بود چاوی 93 پاس صحیح رو به جلو نمی داد فابرگاس 5 تا تو بازی بارسا ارسنال دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ (۱۸:۵۱)
|
پاسخ به: نه | ![]() |
|
---|---|---|
این چه حرفیه چرا توهین میکنی،هر کس دیگه هم باشه باید برای باشگاهی که درش هست کار بکنه و متعهد باشه شادی کرده که کرده سسک عاشق بارساست،از طرف دیگه رئال دشمن نامرد و کثیف بارساست که هیچ وقت نمیتونه تو بازی جوانمردانه بارسا را ببره مگر ایکنه رشوه بده یا آدمای کثیف انتخاب کنه که بخوان رو داوری تاثیر بذارن یا به بازیکنای بارسا پیشنهاد بدن که بیان بارسا،سسک متعلق به بارساست و باید همین امسال برگرده
دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ (۱۳:۵۱)
|
نه | ![]() |
|
---|---|---|
به نظرم ضرر محضه کی میگه خوبه؟/ با اون تاتو مسخرش لعنت بهش با رئال مذاکرم میکنه دمدمی مزاج شادی بعد از گلش به بارسا که یادتون نرفته دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ (۱۳:۱۲)
|
خرید فابرگاس در تابستان | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من فابرگاس برای بارسا خیلی خوبه.
دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ (۱:۳۵)
|
بی خیال!!!!!! | ![]() |
|
---|---|---|
به نظرمن هرچی مااین فصل اصرار کنیم بدتر میشه باید یه مدتی بی خیال شیم تا اونا هم یه کم کوتاه بیان نظرم اینه که این پولی که میخوایم بدیم برای خریدفابرگاس میشه صرف کارای بهترکرد تاباشگاه ضررنکنه البته این درصورتیه که اینیستا ازبارسا نره(که خداکنه نره) اما اگه خدایی نکرده اینیستا رفت باید حتما سسک روبخریم
یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ (۲۰:۱۱)
|
خرید فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
خرید فابرگاس خوبه اما نه با هرقیمتی وطوری بشه که آرسنال سوارمون بشه ما از اول نباید میزاشتیم بره حالا که رفته با این قیمت نباید بیاد
شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ (۱۲:۰۵)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس خیلی جاها درخشان ظاهر شده و بعضی بازیا هم نا امید کننده.مثلا پاس گلی که توی جام جهانی به اینیستا داد یا بازی خوبش در امارات جلوی بارسا ولی مثلا توی بازی در نیوکمپ خیلی ضعیف کار کرد در کل 5 پاس موفق رو به جلو داد در حالی که ژاوی 95 پاس موفق رو به جلو داد(اگه بخواد اینجوری باشه تفاوت بین ژاوی و جانشین ژاوی خیلی زیاد میشه !) اگه میشد ویلشر رو خرید هم خوب میشد ![]() ![]() جمعه، ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ (۱۹:۲۴)
|
پاسخ به: بارسا باید بارسا باشد | ![]() |
|
---|---|---|
salam bahat movafegham hala mibinam afkaram eshtebah boode dar zemn man thiago ro kheil bazi sho ghabool daram hata az nazare man mitoone az xavi behtar bashe. byi پنجشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ (۱۴:۳۷)
|
ویوا بارسا | ![]() |
|
---|---|---|
من واقعا از بعضی از دوستان ک میگن نمیدونم سسک واسه چیه یا مثلا ماسکی رو بفروشیم تعجب میکنم مثلا همین بازی با آرسنال ک دیدین با نداشتن دفاع مرکزی خوب ذخیره ب جرعت میتونم بگم همتون استرس داشتین ک کار خراب شه..... بابا بارسا تفاوت نیمکتش با ترکیب اصلیش مثل لیگ ایتالیاس با لیگ انگلیس مگه ما ژاوی رو واسه همیشه داریم فوقش واسه 3 فصل دیگه بعدش چی؟؟؟ ما باید تو هر خط یه ذخیره خوب داشته باشیم که وقتی مصدوم میشن بازیکنا یا محروم حالت تعادل به هم نخوره.... من از اونایی ک میگن ماسکی رو بفروشین تعجب میکنم همین ماسکی دیشب با مصدوم کردن خودش یه گل رو خرید و خیلی هم صفتو سخت دفاع میکنه و برای روز مبادا خوبه.... چهارشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ (۱۲:۴۴)
|
سایت آرسنال | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول در ضمن ما تو صفحه اول سایتمون لوگوی این سایت آرسنال رو گذاشتیم ولی من چیزی از لوگوی خودمون توی سایت آرسنال ندیدم .میدونم این موضوع ربطی به اینجا نداره ولی کسی جواب گو نیست ؟؟ دوشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ (۱۴:۰۶)
|
پاسخ به: بارسا باید بارسا باشد | ![]() |
|
---|---|---|
ba ehteram be nazare duste khubam bayad ezafe konam k bishtare daghdagheye bashga bara bargardundane cesc jange modiriatie hamishegi beine barca o reale omidvaram k behtarin tasmimo begiran nemishe rajebe maghsade cesc ba etminan chizi goft kash hadeaghal nazaran thiago bere ![]() ![]() ![]() ![]() پنجشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۸۹ (۱۸:۲۴)
|
مخالفم | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس بازیکن خوبیه... اما نه برای بارسا... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() سهشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ (۲۲:۵۱)
|
بارسا باید بارسا باشد | ![]() |
|
---|---|---|
بە نظر من خریدن سسک با این قیمت نجومی کمکی بە تقویت تیم نمیکنە و ممکنە دردسر ساز هم بشە. دوستای کە میگن ما جانشین برای ژاوی نداریم بدونن کە لاماسیا امثال سسک و ژاوی و اینستا و مسی و ... رو پرورش دادە و دارە ادامە میدە اگە این استعدادا بە کار گرفتە نشن لاماسیا نابود میشە و بارسا هم مثل بعضی باشگاەها میشە لاشخور و تجارتخونە. همین الانشم تیاگو یە گزینەی عالی برای ایندەی خط هافبکە و چند بازیکن جوان دیگە هم دارن بالا میان. بارسا باید بازیکناش رو خودش بسازە تا بارسا بمونە، بزارین سسک تو تیمش بمونە. برای هر دو طرف بهترە. اگە بیاد و نیمکت نشین بشە جنگ روانی تو رختکن ما هم پیدا میشە سهشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ (۳:۲۰)
|
سایت آرسنال | ![]() |
|
---|---|---|
سلام . بچه ها حتما یه سر به این لینک که خبری در رابطه با خرید فابرگاس است در سایت آرسنال بزنید . اینجا در ضمن ما تو صفحه اول سایتمون لوگوی این سایت آرسنال رو گذاشتیم ولی من چیزی از لوگوی خودمون توی سایت آرسنال ندیدم . شنبه، ۷ اسفند ۱۳۸۹ (۱۵:۱۶)
|
شایعه | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول در خبرهای باشگاه منچستر سیتی می خوندم برای خرید اینیستا 100 میلیون پوند کنار گذاشتن.خدا کنه شایعه باشه . شنبه، ۷ اسفند ۱۳۸۹ (۱۴:۴۸)
|
100% موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
اقا من که میگم حتما باید سسک رو بخریم الان ببینید ژاوی مصدوم شده چقدر باید زجر بکشیم ببینیم ایا به بازی ها میرسه ایا نمیرسه ولی اگه یک جانشین خوب براش داشتیم این قدر دلهره نداشتیم پس حتما سسک رو باید تو تابستون بخریمش وبعد از اون هم به فکر یک دفاع وسط خیلی خوب باشیم که خیلی بهش محتاجیم ![]() پنجشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۹ (۲۲:۳۱)
|
فابرگاس؟ | ![]() |
|
---|---|---|
با توجه به اینکه بارسا سیستم 3-3-4 رو داره و سه نفر در هافبک هستند و یک نفر از این سه نفر در پست هافبک دفایی بازی می کنه فقط دو گزینه برای حضور فابرگاس می مونه یا باید جای ژاوی بازی کنه یا جای اینیستا.خوب با این وضعیت یکی از این سه بازیکن باید نیمکت نشین بشن یا اینکه اینیستا به لب خط بیاد جای پدرو که اینم بعید به نظر میاد.چون کنار گذاشتن این ستاره جوان کاری اشتباه است.نمی دونم با اومدن فابرگاس پست ها چطور تغییر می کنه ولی امیدوارم نه ژاوی نه اینیستا نه پدرو بیرون باشن.در خبرهای باشگاه منچستر سیتی می خوندم برای خرید اینیستا 100 میلیون پوند کنار گذاشتن.باشگاه نباید بزاره اینیستا بره.حتی اگه فابرگاس جای اینیستا بگیرن.
پنجشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۹ (۱۷:۲۸)
|
فابرگاس2 | ![]() |
|
---|---|---|
این آرسنال و ونگر مثل بختک افتادند روی بارسا،این راسل و مسئولین بارسا چکار میکنن چرا دست رو دست گذاشتن،آرسنال جان میکل تورال هارپر را هم ربود،دیگه بدتر از این نمیشه،آدم دیونه میشه بازیکن خودت پرورش داده باشی تو باشگاه خودت اون وقت به این راحتی از چنگت در بیارن،واقعا شرم آوره....من که اصلا حالم خوب نیستاز ایناتفاقات مسخره
پنجشنبه، ۵ اسفند ۱۳۸۹ (۱۲:۴۰)
|
پاسخ به: مخالفم! | ![]() |
|
---|---|---|
درست میگی.اما این رو هم در نظر بگیر که ژاوی مگه چندسال دیگه میتونه واسه بارسا بازی کنه؟به نظر من تنها پاسوری که میتونه تا حدی جای اونو پر کنه فابرگاسه.توی اوایل ورود به بارسا شاید اونجور که تو آرسنال بوده نتونه باشه اما قطعا به مرور میتونه جای خودشو باز کنه.برای دو سال جواب نمیده.اما در یک سرمایه گذاری 5ساله قطعا مفیده
چهارشنبه، ۴ اسفند ۱۳۸۹ (۱۶:۳۷)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
یکم واقع بین باشید فابرگاس کجا آدریانو و جفرن کجا،فابرگاس همین طوری تو زمین هم قدم بزنه بهتر از اوناست
سهشنبه، ۳ اسفند ۱۳۸۹ (۲۱:۴۸)
|
1 | ![]() |
|
---|---|---|
این فابرگاس هم شورشو در آورده اگه می خواد بیاد چرا ناز می کنه. به نظرم هیچ سودی واسه تیم ما نداره. این نیمکت نشین هامون از اون بهترن.مثه آدریانو و جفرن سوارز اگه می خواد بیاد باید رو نیمکت بشینه. دوشنبه، ۲ اسفند ۱۳۸۹ (۲۳:۳۸)
|
... | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول این خرید اگه هیچ نفعی هم برای تیم نداشته باشه که داره حداقل دیگه سسک نمیره رئال وخط میانیشون از بارسا مثل همیشه عقب میمونهاینم یه حرفیه ... شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۸:۱۲)
|
خرید سسک | ![]() |
|
---|---|---|
این خرید اگه هیچ نفعی هم برای تیم نداشته باشه که داره حداقل دیگه سسک نمیره رئال وخط میانیشون از بارسا مثل همیشه عقب میمونه
شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۰:۳۸)
|
م خ ا ل ف م | ![]() |
|
---|---|---|
یک کلام مخالفم..... بازیکن خوب زیاد داریم.... احتیاجی به ریخت و پاش اضافی نمیبینم... جوونهایی که مثل سسک و یا حتی از اون بهتر باشن داریم.... پنجشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۵۲)
|
ffabregas | ![]() |
|
---|---|---|
fabregas bade kheili ham bade man motmaenam nemiad barca پنجشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ (۹:۱۴)
|
بخریمش | ![]() |
|
---|---|---|
میتونیم فابرگاس رو بخریم جاش ترکیب رو عوض کنیم ...
سهشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۴۴)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
من موافقم چون سسک بهتر از آفلای و بعضی مواقع که بازکن ها نمیتوانند بازی کنند میتواند جایگزین خوبی باشد ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ (۲۲:۴۸)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
من موافقم سسک خیلی خوبه.
یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۲۳)
|
پاسخ به: مهره سوزي | ![]() |
|
---|---|---|
خوشم اومد از نظرت موافقم یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۲۶)
|
زیاد موافق نیستم | ![]() |
|
---|---|---|
من فابرگاس رو دوست دارم ولی ما هنوز ژاوی رو داریم تو اون پست و تیاگو هم که بازیکن جونی هست میتونه جای ژاوی رو برامون پر کنه با آوردن سسک احتمال دودستگی تو تیم زیاد میشه بهتره این پول رو صرف جای دیگه ای کنیم . البته اگه هم خریدیمش ناراحت نمیشم!!! زنده باد کاتالان یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۲۳)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من بارسا باید زود تر از رئال دست به کار بشه و سسک رو بخره تا روی این رئالی ها کم بشه ![]() شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ (۱۶:۱۰)
|
سسک | ![]() |
|
---|---|---|
اصلا چرا 2 4 4 بازی نکنیم ؟ به این صورت که والدس ابیدال پیکه پویول الوز ژاوی سسک اینستا هافبک چپ مسی راست ویا پدرو این بده ؟ یا جایه مسی رو با پدرو عوض کنیم اینطوری حتما سسک بیاد شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ (۰:۰۴)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
اقایون من که موافقم چون به قول چند نفر دیگه که گفته بودن اگه یکی از هافبک های تیم مشکلی براش پیش بیاد باید یک جانشین مثل سسک براشون باشه تازگی هم فهمیدین که این رئال مادرید هم میخواهد 60 ملیون یورو با بنزما رو بده ارسنال تا سسک رو بگیره اما بارسا باید هر طوری شده جلوی این انتقال رو بگیره ![]() جمعه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ (۲۱:۰۳)
|
نظر بهترین مربی دنیا نظر همه | ![]() |
|
---|---|---|
وقتی مربی سسک رو میخواد منم با نظر مربی کاملا موافقم و دیگه نگران از دست دادن یه بازیکن کلیدی با مصدوم شدنش نیستیم
جمعه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۳۴)
|
مهره سوزي | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من بارسا در پست فابرگاس به هيچ بازيكني نياز نداره و با اين كار يك بازيكن خوب كه در تيم خودش جزء بهترنها است مي سوزونه و همون كاري رو ميكنه كه سالهاست رئال انجام ميده و با همين كارها محبوبيتشو از دست داده
پنجشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۰:۲۹)
|
نه به هر قیمتی | ![]() |
|
---|---|---|
اگر با مبلغ معقول باشه خوبه.حد اکثر 20 میلیون یورو برای بازیکن خودی.اگر قرار باشه هر مبلغی آرسنال خواست بپردازیم همون بهتر که نیاد .بارسا بدون فابرگاسم به مسیرش( یعنی کسب افتخار) ادامه میده.
پنجشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۰:۰۰)
|
کدوم ؟ | ![]() |
|
---|---|---|
پس به کدوم گزینه رای دادی ؟؟
چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۲۹)
|
... | ![]() |
|
---|---|---|
هم مخالفم هم موافق موافق چون سسک خیلی قشنگ بازی میکنه. درست مثل ژاوی و اومدنش میتونه خط وسط رو مستحکم تر کنه. مخالفم چون با اومدنش دیگه فرصت کمتری به بقیه بازیکنای تیم میرسه. از جمله تیاگو... چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۷:۴۴)
|
منتظر بمونید | ![]() |
|
---|---|---|
حالا باید ببینیم سران باشگاه چه عقیده ای دارند . ![]() دوشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۴۲)
|
بارسا | ![]() |
|
---|---|---|
منم فکر میکنم بازیکن های جوان خوبی داریم مثل بویان وافلای اگه روی اینها سرمایه گذاری بشه خیلی بیشتر نتیجه میده
یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ (۲۲:۵۰)
|
هی ... | ![]() |
|
---|---|---|
حالا باید منتظر بمونیم !!
یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۱۵)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
بازيكن خوبيه بياد به درد تيم ميخوره بدون شك شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۰۷)
|
س | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول حال جانشین ژاوی بکنه (البته افلای می تونه مناسب باشه)مخالفم افلای نمی تونه چون هیچ شباهتی بازیش به زاوی نداره پنجشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ (۱۳:۴۵)
|
نیاد بهتره | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من بارسا اشتباه کرد که ماسکرانو را خرید الان هم اگه فابرگاس را بخرد دوباره اشتباه میکنه مگه بوسکتس چه شه بارسا باید یه فکری به حال جانشین ژاوی بکنه (البته افلای می تونه مناسب باشه)
پنجشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ (۱۱:۳۲)
|
شاید بیاد....! | ![]() |
|
---|---|---|
حالا اگر هم قراره بیاد، باید لااقل کیتا و ماسچرانو رو بفروشن( به خصوص که شنیدم آرسنال به ماسچرانو چراغ سبز نشون داده) و جای این جک جوونا-به قول شاغلام!- رو تنگ نکنن....... میگن بارسا باسسک یه قراداد تا 2016 داره که در سوئیس نگهداری میشه( راست یا دروغش رو نمیدونم!) ولی برای من روشن هست که مثل پارسال ، امسال هم برای سسک حسابی گرد و خاک به پا میشه.......! سهشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ (۲:۱۶)
|
سسک باید بیاد | ![]() |
|
---|---|---|
بابا این حرفا چیه ؟ بذار بیاد ... نگران جاش هم نباشین ...! به زور جاش میدیم تو ترکیب ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۲۱:۴۵)
|
من | ![]() |
|
---|---|---|
من میگم بد نیست چون وقتی بارسلون یک پاش نباشه اینیسنا بوسکتس یا زاوی یک جوری لنگ میشه فابرگاس به کار بازسا میخوره ولی بازیکن جوان هم هستند ولی بازیکن جوان اگه خوب باشند جاش را بگیرند ![]() دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۲۱:۴۳)
|
مخالف | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول اگرچه بامزه بود ولی این نمادهای حماقت رو اینجا ننویسین لطفا!شرمنده ! ![]() ![]() راستي همونطور كه عنوان هم نوشتم من مخالفم ! صبر كنيد اين فاز 3 پرورش تياگو تموم شه ببينيد چه بازيكني ميشه دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۸:۰۶)
|
مخالف | ![]() |
|
---|---|---|
با اینکه فوق العاده سسک رو دوست دارم, ولی مخالفم چون بارسا بازیکن داره واقعا میخواد کجا بازی کنه؟ بعدشم بقیه استعداد ها خراب میشن و تازه شاید خودشم یه ستاره باشه که افول کنه! ![]() دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۳۵)
|
پاسخ به: مخالف | ![]() |
|
---|---|---|
اینم یه حرفی که نیمکت نشین میشه ولی من دوست دارم یه بازیکن جدید و خوب بخریم ! ![]() دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
|
پاسخ به: راي | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول نقل قول چه جالبه موافق ها بیشترن ولی کامنت ها اینجور نشون نمیده!!! منم البته به جمع مخالفا اضافه شدم با اینکه خیلی دوسش دارم.راي من كجاست ؟!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!?Where is my vote ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() اگرچه بامزه بود ![]() دوشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۲۷)
|
مخالف | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول نیاز به بازیکن نداریم ولی اگه یه دفعه ژاوی و اینیستا نبودند چی کار کنیم ؟داداش پويا اگه مصدوم نشدن چي ؟ سسك بايد بشينه پيش ماسكرانو تخمه بشكنه ؟ یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۱:۴۱)
|
هان ؟ | ![]() |
|
---|---|---|
سلام . من که موافقم . اگرم فابرگاس نیاد پس کی بیاد آخه ؟ نیاز به بازیکن نداریم ولی اگه یه دفعه ژاوی و اینیستا نبودند چی کار کنیم ؟ یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۲۸)
|
خرید سسک در تابستان | ![]() |
|
---|---|---|
واقعا که سعید اقای مثل همیشه عالی نوشتند- من دست هر کسی که با این انتقال مخالفت کرده رو میبوسم-به خدا که این دوستان اقا هستند.درود بر تمامی شما خیلی خیلی خیلی ممنون سعید اقا-دوستان عزیزی که مخالفت کردند دستتون رو میبوسم-درود بر همه ی شما الهی هر چه زودتر قانونی وضع بشه تا اون مرتیکه ای که به قول موریانه چشماش مثل تلسکوپ میمونه و استعداد های تیم ها رو با بی قانونی به یغما میبره از صفحه ی روزگار محو شه. میگند نفرت نوعی ترس هستش ولی من از اون ... نمیترسم حاضرم رو در رو با هاش مبارزه کنم. متشکرم رونالدینهو ی عزیزم متشکرم مسیح متشکرم پویول بزرگ متشکرم جیوانی عزیزم. شنبه، ۹ بهمن ۱۳۸۹ (۱۷:۱۷)
|
پاسخ به: | ![]() |
|
---|---|---|
![]() ![]() ![]() ![]() جمعه، ۸ بهمن ۱۳۸۹ (۱۷:۵۳)
|
مخالفم | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من تو جایی که جزو نقاط قوت تیمه ، لزومی به اضافه کردن بازیکن نیست. خرج اضافیه ... مثل خرید ابراهیموویچ و فروش اتوئو که جو گیر شدیم این بار جو گیر نشیم. در ضمن اگه فابرگاس غیرت کاتالانی داشت ، اون زمانی که تیم وضعیت مناسبی نداشت باید میومد جمعه، ۸ بهمن ۱۳۸۹ (۱۱:۵۷)
|
موافق | ![]() |
|
---|---|---|
غیرت کاتالانی میخایم تا بقیه هم با غیرت بازی کنند
پنجشنبه، ۷ بهمن ۱۳۸۹ (۱۶:۲۴)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
به نظرتون به قدر کافی بازیکن نداریم ؟خرید خوبیه ولی نیمکت نشینی در آینده برای فابرگاس سخت می تونه باشه
پنجشنبه، ۷ بهمن ۱۳۸۹ (۱۶:۰۴)
|
پاسخ به: مخالفم! | ![]() |
|
---|---|---|
ba saeed movafegham vali na hamasho be nazare man bayad be fabregas yebar dg pishnahad beshe vali az moze forsat dadan behesh ta inke shayad inchizaei k vase bashgah matraharo va saeed besh eshare kardo jobran kone shayad delesh bekhad bargarde benazare man bayad yebar dg besh pishnahad beshe ag nakhast dg faramosh she bazikoni mese cesc mitones to barca pa jay pay xavi iniesta bezare vali nakhast dg پنجشنبه، ۷ بهمن ۱۳۸۹ (۱۳:۲۸)
|
راي | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول چه جالبه موافق ها بیشترن ولی کامنت ها اینجور نشون نمیده!!! منم البته به جمع مخالفا اضافه شدم با اینکه خیلی دوسش دارم.راي من كجاست ؟!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!?Where is my vote ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() چهارشنبه، ۶ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۴۴)
|
!!! | ![]() |
|
---|---|---|
چه جالبه موافق ها بیشترن ولی کامنت ها اینجور نشون نمیده!!! منم البته به جمع مخالفا اضافه شدم با اینکه خیلی دوسش دارم.
چهارشنبه، ۶ بهمن ۱۳۸۹ (۱۷:۳۰)
|
سسك نبايد بياد !!!! | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول من میگم فابرگاس حتماّ به بارسا میاد اما شاید الآن وقتش نباشه....... ما باید زمانی سسک رو بخریم که سالهای پایانی بازی ژاوی باشه ، چون او باید در آینده جای ژاوی رو پر کنه و با نظر دوستانی که میگن به جای ماسچرانو در نقش هافبک دفاعی بازی کنه ، موافق نیستم چون سسک یه هافبک خلاق و بازیساز هست نه هافبک دفاعی...! ضمن اینکه با بها دادن به جوانانی مثل تیاگو و آفلای میشه تا اومدن سسک خط هافبک رو سالها بیمه کرد..... اما بازیکنی که ما بیش از سسک بهش نیاز داریم ، خرید یک مدافع چپ خوب (مثل کونترائو) هست و همچنین یه دفاع وسط( که میتونه فونتاس باشه + آبیدال) به اعتقاد من تیم ما در همه جناح ها کامل هست غیر از دفاع چپ و از تیم پایه هم کسی رو سراغ ندارم که از پس این پست بر بیاد. در هر حال من به نظرات باشگاه و مربی بزرگ بارسا پپ احترام میذارم چون:صلاح مملکت خویش خسروان دانند....!حرف دل منو زدي . راستي فكر كنم يه دليل داشته باشه كه بارسا زياد نميخواد به يه مدافع چپ پول زيادي بذه ( كنترائو و بيل و ... ) اين دليل ميتونه CARLOS PLANAS مدافع چپ بارسا ب باشه كه فوق العادست . در كل من گزينه مخالفت رو زدم ! ![]() ![]() ![]() ![]() سهشنبه، ۵ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۳۷)
|
شاید وقتی دیگر.....! | ![]() |
|
---|---|---|
با سلام من میگم فابرگاس حتماّ به بارسا میاد اما شاید الآن وقتش نباشه....... ما باید زمانی سسک رو بخریم که سالهای پایانی بازی ژاوی باشه ، چون او باید در آینده جای ژاوی رو پر کنه و با نظر دوستانی که میگن به جای ماسچرانو در نقش هافبک دفاعی بازی کنه ، موافق نیستم چون سسک یه هافبک خلاق و بازیساز هست نه هافبک دفاعی...! ضمن اینکه با بها دادن به جوانانی مثل تیاگو و آفلای میشه تا اومدن سسک خط هافبک رو سالها بیمه کرد..... اما بازیکنی که ما بیش از سسک بهش نیاز داریم ، خرید یک مدافع چپ خوب (مثل کونترائو) هست و همچنین یه دفاع وسط( که میتونه فونتاس باشه + آبیدال) به اعتقاد من تیم ما در همه جناح ها کامل هست غیر از دفاع چپ و از تیم پایه هم کسی رو سراغ ندارم که از پس این پست بر بیاد. در هر حال من به نظرات باشگاه و مربی بزرگ بارسا پپ احترام میذارم چون:صلاح مملکت خویش خسروان دانند....! دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۵۶)
|
SDA | ![]() |
|
---|---|---|
بیاد و نیاد یکیه . اگه بیاد تیم قوی تر میشه اگر هم نیاد هیچ مشکلی پیش نمیاد
دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۰۰)
|
بايد همه جوانب را در نظر داشت | ![]() |
|
---|---|---|
با احترام به نظر دوستان من با امدن سسك موافقم اما به نظر من چون او در آرسنال جايگاه بالائي دارد و نفر اول است مثل زمان هانري كه با آمدن به بارسا با وجود رونالدينيو (platoo) شد يعني چون با اين انتقال موقعيت جديدش ضعيفتر از موقعيت قبلي بود كارائي سابقش را از دست داد و 2 سال طول كشيد تا با نفر اول نبودن خو بگيرد . همچنين الان با توجه به وضعيت موجود چند بازيكن هم زيادي هستند مثل مليتو - ماسچه رانو - حتي اگر فابرگاس بيايد كيتا هم جائي نخواهد داشت . به هر حال انتظاري نيست كه او از روز اول 90 دقيقه فيكس بازي كند بايد منتظر باشد چون خيلي احتمالات وجود دارد فشردگي بازيها ومحروميت و حتي مصدوميت كه خبر نميكند . واقعا الان ژاوي و اينيستا جانشين ندارند . او بايد مدتي در كنار تيم باشد تا جا بيفتد و اين زمان براست . در آخر اينكه اگر اين تابستان نيامد ديگر بايد قيدش را زد . كه مثل ان شعر فلكلر خودمان نشود كه : نون و پنير آورديم دخترتون رو برديم .... نون و پنير ارزونيتون دختر نميديم بهتون و ....... شنبه، ۲ بهمن ۱۳۸۹ (۱۱:۱۷)
|
خرید کش و قوس دار بارسا | ![]() |
|
---|---|---|
من مخالف اومدن سسکم. چون اگه بیاد باید جای ژاوی رو بگیره که نمیتونه. بعدشم آرسنال 1 ساله داره ناز می کنه که فابرگاسو بده. هر روز هم قیمتش میره بالاتر. انگار نه انگار که فابرگاس تو لا ما سیا رشد کرده. به نظر من بارسا الان باید به فکر دوتا دفاع وسط خوب باشه. با رفتن یایا توره و چیگرینسکی و میلیتو همیشه مصدوم عملا پویول و پیکه دفاع های وسط پپ اند.
شنبه، ۲ بهمن ۱۳۸۹ (۸:۱۵)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
من واقعا نمي دونم چي بگم ؟؟؟ از يه طرف سسك و خيلي دوست دارم و دلم ميخواد بياد! از يه طرف ديگه اگه بياد كجا بازي كنه ؟ مي ترسم اون وضعيت عالي خوبش و تو آرسنال از دست بده و بياد اينجا بشه نيمكت نشين ! اينجا نظرسنجي نشون ميده اكثرا موافق اومدن اند ولي نظرات چيز ديگه اي رو ميگه !!! جمعه، ۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۱:۴۷)
|
نمی دونم | ![]() |
|
---|---|---|
فکر کنم جایی برای فابرگاس نباشه اما خوب بالاخره فابرگاسه و ماهم دوستش داریم دیگه پنجشنبه، ۳۰ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۲۲)
|
مخخخخخخخخخخخخالف | ![]() |
|
---|---|---|
آخه بیاد بجای کی ؟ ژاوی اینیستا پدرو ... مگه پول باشگاه زیادی کرده ؟ تازه آفلای هم اومده با همین ترکیب 5 سال بدون تغییر بره جلو 30 تا جام میگیرم( سالی 6 تا ) !!!!!! چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۹ (۲۲:۴۰)
|
......... | ![]() |
|
---|---|---|
خرید فابرگاس درحال حاضر اشتباهه.تیاگو درحال پیشرفته و خیلی راحت رو نیمکت میشینه تا نوبتش بشه ولی آیا فابرگاس میتونه رو نیمکت بشینه؟؟معلومه که نه.
چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۹ (۲۲:۰۹)
|
سسک؟؟ | ![]() |
|
---|---|---|
من نمی دونم شما انتظار دارید همه ی بازیکنان لاماسیا تا وقتی بهشون بازی برسه تو باشگاه بمونن؟ مطمئنن اگه فابرگاس به آرسنال نمی رفت الان فابرگاسی وجود نداشت. فابرگاس فرصت می خواست و آرسنال که یه تیم جوان گرا هست به اون این فرصتو داد ، به طوری که اون استعداداش شکوفا شد و توی سن کم کاپیتان تیم آرسنال شد. حقیقتا این فرصت برای بازیکنی مثل فابرگاس در بارسا فراهم نبود. بارسا هم تیم جوانگرایی هست ولی ابدا به یه بازیکن 16 ، 17 ساله اجازه ی فیکس بازی کردنو نمی ده. سبک بازی سسک خیلی به سبک بازی ژاوی نزدیکه. معمولا نزدیک به 90% پاس هاش صحیحه و حفظ توپ عالی داره. البته واضحه که هنوز به پای ژاوی نرسیده. در کل من فکر می کنم به سیستم بارسا می خوره ولی به شرطی اومدنش خوبه که بهش بازی برسه. وگرنه خیلی حیفه، تو این سن کم افول کنه.
چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۹ (۱۶:۱۰)
|
نیازی به فابرگاس دیده نمیشه . | ![]() |
|
---|---|---|
نیازی به فابرگاس دیده نمیشه ...
سهشنبه، ۲۸ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۲۰)
|
حرفشو نزن | ![]() |
|
---|---|---|
اگه دوست داشت همين تابستون ميومد به نظرتون نميتونست نظر ونگر رو عوض كنه مگه همين ونگر نبود كه گفت تصميم رو به عهده خود سسك گزاشتم پس چي شد سهشنبه، ۲۸ دی ۱۳۸۹ (۳:۵۱)
|
خرید فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من بارسا نیازی به فابرگاس نداره.اگه فابرگاس بیاد باید رو نیمکت بشینه.بارسا هافبک زیاد داره و این تیاگو تا یه سال دیگه خودش یه پا ژاوی می شه.
دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۱۰)
|
بیا | ![]() |
|
---|---|---|
پیکه حسابی هواشو داره. بابا آرسنالم شد تیم؟؟ باید بیاد تیم اصلیش...
دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ (۱۷:۰۹)
|
منتظریم | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس نیاد کی بیاد پس.بابا مال خودمون بوده یه زمانی.
دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۵۷)
|
حتما باید بیاد | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس اگه بیاد حتما که نباید بره رو نیمکت بشینه.گواردیولا میتونه طوری سیستم بچینه که ژاوی و اینیستا و فابرگاس هر سه تو ترکیب باشن.اصلا چه معنی داره محصول باشگاه بره یه تیم دیگه و اصلا برنگرده!!!!
دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۴۸)
|
ف ا ب ر گ ا س | ![]() |
|
---|---|---|
باید بیاد چون ژاوی و اینیستا مصدوم میشن بالاخره دیگه
دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ (۰:۴۴)
|
پاسخ به: قابل توجه مخالفین! | ![]() |
|
---|---|---|
آفلای جان فکر کردی الان بیاد باید بره رو نیمکت بشینه و گل های بارسا رو بشمره؟ کاری که الان ابراهیم آفلای داره انجام میده؟ یکشنبه، ۲۶ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۵۳)
|
قابل توجه مخالفین! | ![]() |
|
---|---|---|
آقایونی که مخالفین!آیا هیچ فکر کردین که اگه ژاوی و اینیستا موقع یک بازی حساس مصدوم شن واقعا امثال کیتا می تونن جاشو پر کنن؟ببینید الان رئال با این همه خرید با مصدومیت هیگواین به مشکل خورده.
یکشنبه، ۲۶ دی ۱۳۸۹ (۰:۰۱)
|
امیدوارم بیاد | ![]() |
|
---|---|---|
همینجوریش ژاوی و مسی ترکوندن و میترکونن دیگه اگه سسک هم بیاد تنگشون غوغا میشه خیلی عالی میشه اگه بیاد شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۰۲)
|
a | ![]() |
|
---|---|---|
همونجا تو آرسنال بمون 5 سال یا شایدم 6 سال دیگه که ژنرال خواست فوتبال رو کنار بذاره بره کمک گواردیولا بشه تو هم پاشو بیا ما الان به اندازه ی کافی هافبک داریم ژاوی . اینیستا . آفلای . تیاگو و حتی کیتا اینا همه هجومی هستن دو تا هم هافبک دفاعی داریم.بعدشم سبک بازیت اینقدر کند هست که اصلا به درد مهاجم نمیخوری تو بازیهای آرسنال دیدم من.اگه یه توپ بهت برسه و یکی جلوت باشه عمرا بتونی مثل ژاوی دور بزنی یا مثل اینیستا دریبل کشویی بزنی.توپو دو دستی که نه دو پایی تقدیم میکنی به حریف خدایی فابرگاس اینجوریه شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹ (۱۲:۴۲)
|
a | ![]() |
|
---|---|---|
آخه فابرگاس خودت بگو کجا میخوای باری کنی؟ چیزی که ما زیاد داریم هافبک هست شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹ (۱۲:۳۷)
|
پاسخ به: فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
اتفاقا من میگم چون هافبک زیاد داریم،خرید فابرگاس خوب نیست
شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۳۶)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
خیلی هم خوبه توضیحات کامل تر رو بعدا میگم
شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹ (۱۰:۱۵)
|
no no | ![]() |
|
---|---|---|
اگر اون بیاد ممکنه بازی کن هایی مثل بوسکتس ویا کیتا دیگه نتونن بیان به بازی ویا بازیکن هایی مثل اینیستا نقششون ریز تربشه یاممکنه سیستم4-42رو بکار بگیره
شنبه، ۲۵ دی ۱۳۸۹ (۴:۳۵)
|
ای خوبه | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من اگه خریدش از نظر مالی بارسارو ضعیف نکنه بیاد
پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۲۲:۲۶)
|
فابرگاس باید بیاد | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس میتونه خیلی به بارسا کمک کنه مخصوصا در غیاب بازیکنای بزرگمون
پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۳۵)
|
? | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول به چند دلیل مخالفم: 1- فابرگاس با بی اعتنایی به باشگاهی که بزرگش کرده بود، به آرسنال رفت، به صورتی که هیچ پولی بابت هزینه ای که خرج فابرگاس کرده بود به باشگاه برنگشت و این یه خیانت روشن بود! 2- وجود فابرگاس هیچ کمکی به قوی تر شدن بارسا نمی کنه و فقط باعث سوخته شدن استعدادهایی مثل آفلای و تیاگو و دوس سانتوس و ... میشه. 3- ونگر که بی شرمانه فابرگاس رو از لاماسیا دزدید، حالا می خواد یه قیمت نجومی روی اون بذاره و بابت بازیکنی که از اول مال اون نبوده، میلیون ها دلار از بارسا (که طبق گفته راسل مشکل مالی داره) بگیره. 4- اصولا فابرگاس در تیمی مثل آرسنال بازیکن بزرگیه و در بارسا یه بازیکن معمولی بیشتر نیست! به جمیع جهات من کاملا با این خرج اضافی و بدون سود مخالفم!با یه سری از اینا موافقم وبا یهسری هم مخالفم وجود سسک نه تنها باعث از بین رفتن استعداد ها نمیشه بلکه باعث قدرتمند تر شدن اونها هم میشه . و این که اتفاقا فابرگاس تو بارسلونا از آرستنال بهتره (هرچند نمیشه پیش بینی کرد . و در اخر بزرگترین مشکل بارسا اینه که بازیکنای ذخیرشفاصله زیادی بابزازیکنای دائم دارن مثلا تو خط حمله ما الان بجز مسی و پدرو وویا ما مهاجم خیلی بزرگی ندارم و همشون درجه 2 هستن و اگه خدایینکرده مهاجمام ان ما مصدوم بشن ما جانشینی براشون نداریم و هر بازیکن دیگه ای هم بخایم بخریم باید همین قدر پول بدیم پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۳۴)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
به قول دوستان اگه یکی از بازیکنان خط میانی و حمله مصدوم بشه می تونه ذخیره خوبی باشه و در عین حال می تونه کنار ژاوی و اینیستا بازی کنه ولی امیدوارم تجربه تلخ خرید زالاتان تکرار نشه با تشکر از همه شما دوستداران بارسلونا![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۰۹)
|
موافق | ![]() |
|
---|---|---|
موافقم در صورتی که با نیمکت نشینی مخالفتی نداشته باشه در ضمن نباید بیش از 35تا40 میلیون یورو بدن چون نمیارزه پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۴۴)
|
پاسخ به: cesc jooooooooooooooooonam | ![]() |
|
---|---|---|
مثلا کی رو خفه کنه. تو اصلا بارسایی هستی. . . . . . . چون هیچ بارسایی دوست نداره یه بازیکن بارسایی ستاره نشه........... . . . . . . . . . . ................................................................................. پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۱۴)
|
پاسخ به: نخرین! | ![]() |
|
---|---|---|
خیلی هم خوبه. هم یه زنگ هشداره واسه رئال هم وقتی خدایی نکرده بازیکنی مثل : مسی،ژاوی یا مسی و ویا مصدوم بشن، کی جاشونو می گیره . . . . . . . . . . . . حتی میشه تو خط حمله ازش استفاده کرد. همونطور که تو اسپانیا تو خط حمله بازی می کرد................................. پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۰۶)
|
نخرین! | ![]() |
|
---|---|---|
درسته سسک خوبه ولی اگه بیاد باید بشینه روی نیمکت و حیف یه کاتالان استعدادش حروم شه.در ضمن تجمع ستاره ها تو یک تیم دردسر درست میکنه
پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۰۶)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
موفقم چون اگه مثلا اینیستا یا ژآوی مصدوم بشن کسی نیست جاشونو بگیره. همین الانم خیلی از بازیکنان جوان به خاطر بعضی خریدها مثل افلای رو نیمکت میشینن. مثل بوبان. پس زیاد فرق نمیکنه بودن این بازیکن یا نبودنش در ترکیب تیم. یه فصل رو که باید رو نیمکت بشینه!!! پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۱۰:۴۹)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
من با خرید فابرگاس موافقم چون باعث میشه در هنگام مصدومیت ها تیم با مشکل کمتری رو برو بشه ولی دوست دارم با قیمت مناسبی بخرنش و به آرسنال باج ندن.
پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۸۹ (۹:۲۰)
|
نه ! | ![]() |
|
---|---|---|
بارسا به اندازه کافی تو این پست بازیکن داره ! خرید فابرگاس ول خرجی هست ! با بازی دادن به کسایی مثله افلای , تیاگو و چندتا جوون دیگه بهتر نتیجه می گیره ![]() چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۹ (۲۳:۲۸)
|
نظر | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من اگه سسک بیاد یه کم نیمکت بیش از حد پر میشه... شما ببینید الان برای این پستی که سسک داره چندتا بازیکن داریم: ژاوی، اینیستا، سسک، کیتا، آفلای، تیاگو که هر کدوم برای خودشون بازیکن بزرگی هستند... اما خیلی دوستش دارم و از بازیش خوشم میاد... حالا ببینیم نظر مدیران و مربی چی خواهد بود... چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۹ (۲۱:۵۷)
|
به پپ اعتماد دارم | ![]() |
|
---|---|---|
من که به پپ اعتماد دارم ولی خداییش الان بارسا بازیکن هایی داره که ستاره های تیم های دیگه به پاش هم نمی رسند میگم ۱۸+۸۱میشه ۱۰۰؟! ![]() ![]() چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۰۸)
|
فابرگاس میاد | ![]() |
|
---|---|---|
ممکنه گواردیو لا اندیشه هایی داشته باشه که ما ندونیم شاید بخواد هر دو رو با هم تو بازی به کار بگیره. بالا خره فابرگاس هم کم کسی نیست که بیاد تو یه تیمو رو نیمکت بشینه
چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۲۲)
|
سسک فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من با اومدنش باید بیشتر رو نیمکت بشینه چون مطمئنا ژاوی بازیکن فیکس بارساست و این قضیه باعث میشه که از بارسا انتقادات زیاد بشه که چرا بازیکنی که تو آرسنال فیکس بود اینجا باید رو نیمکت بشینه ژاوی هم الان 30 سالشه و تو روزای آخر فوتبالش نیست و سسک باید چند سالی رو ذخیره بازی کنه کاری که تیاگو الان میتونه انجام بده چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۴۹)
|
نه | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول این همه رئال ستاره رو ستاره می چپونه بارسا هم روش تورئالو با بارسا مقایسه می کنی این همه ستاره خریدن چه غلطی کردن تو همه ی جام ها از بارسا عقب ترن بارسا اصلا مثل خوکها نیست. چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۸۹ (۱:۲۵)
|
پاسخ به: مخالفم! | ![]() |
|
---|---|---|
دوستان عزیز اصلا" حرص و جوش نخورید. سس جای هیچکی نمیاد غیر ماسچرانو. مطمئن باشین بارسا ماسچرانو رو میفروشه توی تابستان و سس رو میخره و یه خط درمیون بجای بوسکت بازی خواهد کرد. منم با حرف این دوستمون موافقم که بیاد توی بارسا ستاره نمیشه مطمئنا" ستاره نخواهد بود. همونجوری که ویا توی والنسیا ستاره بود الان فکر میکنین که بازیکن معمولی شده. بنظر من هیچ کدومشون افت نمیکنن چون بین بازیکنهای همسطح خودشون و یا بالاتر قرار دارن بخاطر همین بنظر میاد که بازیکنهای معمولی هستن اما اینکه بخوان مثل ژاوی یا مسی و یا اینیستا و .. بشن خیلی زمان لازم دارن. اما من در کل با اومدن سس موافقم. یه تیم خوب همیشه باید نیمکت قوی و یک دستی داشته باشه. سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۲۳:۵۹)
|
موافق | ![]() |
|
---|---|---|
چرا نباید سسک رو نخریم؟ پپ پارسال به این خاطر اوزیل رو که التماس میکرد بیاد بارسا نخواست چون مطمئن بود اگه سسک امسال نیاد سال بعد حتما میاد و رو اومدنش حساب کرده و شماره 4 رو براش نگه داشته.تازه هیچکی رو اول فصل نخرید و دید تیم از لحاظ تعداد بازیکن کم داره نیم فصل آفلای رو آورد سسک خودش یه کاتالانیه و عاشق بارساست و همسن پیکه و مسیه(هر سه 23سالشونه)و با هم تو تیم جوانان رشد کردن و دوستهای خیلی صمیمی هم هستن 100 درصد مطمئن باشید اگه بارسا سسک رو نخره اون پرز و مورینیوی عوضی برای اینکه جنگ روانی علیه بارسا بندازن با هر قیمتی شده اونو میگیرن و سبک بازیش طوریه که حتما اونجا موفق میشه و ما باید حرص بخوریم مثله اوزیل که داره براشون عالی بازی میکنه و میگیم چرا ما نخریدیمش حتی اگه سسک نیمکت نشین باشه و با قیمت بالا بخریمش بهتر از اینه که اونو تو رئال ببینم جای فابرگاس؟ اگر سسک بیاد بارسا مسلما پپ1- از سیستم چرخشی استفاده میکنه 2-بعضی از بازیها اینی بعنوان بال (گوش)بازی میکنه و داوید میره نوک 3-اگه هافبکی مصدوم شد جانشین عالی براش داریم4-تیاگو وقت براش زیاده اگه اتفاق خاصی نیفته مطمئن باشید مطمئن باشید مطمئن باشید ........سسک فصل بعد با شماره4به هوادارا معرفی میشه خدایا اونروز رو هرچه زودتر بیار سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۲۳:۴۳)
|
نیاد بهتره! | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من اگه نیاد بهتره به سه دلیل: 1- خیلی مصدوم میشه اونم مصدومیت های طولانی! 2- اگه بیاد جانشین سرجیو میشه و از طرفی بوسکتس انقدر خوب داره بازی میکنه که آوردن سسک یعنی بردن یه استعداد دیگه از تیم چون سرجیو دیگه بازیکنی نیست که نیمکت نشینی رو تحمل کنه و این میشه همون کاری که 4،5 سال پیش با همین فابرگاس شد 3- 40 ملیون دلار در شرایطی که تیم تا خرخره تو قرضه و با در نظر گرفتن مشکلات بالا یعنی رئالی عمل کردن یعنی فقط ستاره ها رو با پول جمع کردن و فرصت ندادن به استعدادها سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۱۴)
|
سسک فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
واقعا آفرین به John.Morrison خوشم اومد این خوب میدونه که فابرگاس کیه آخه عزیزای من شما که اینقدر مخالفت میکنید یعنی از کاپیتان پویول و بقیه بازیکنها و مربی بیشتر و تو جو تیم هستید؟؟ همتون دیدید که از کاپیتان تا پیکه اینیستا و... همه تو جشن قهرمانی پیراهن بارسا را تنش کردند یعنی همه ی تیم موافق فابرگاسند پس منم با تیم موافقم.
سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۱۸:۳۵)
|
خرید سسک | ![]() |
|
---|---|---|
هیچکی ژاوی نمیشه
سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۱۸:۱۵)
|
بد نیست | ![]() |
|
---|---|---|
بازیکن بدرد بخوریه به شرط اینکه مزاحم حظور ژاوی نباشه ولی جایگزین مطمئنی برای هافبک پر قدرت و تاکتیکی بارسا است
سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۵۶)
|
موافق | ![]() |
|
---|---|---|
منم با خرید فابرگاس موافقم چرا که اون بازیکن بازی ساز و تغذیه کننده خوبیه می شه تو مواقعی که لازم هست بجای ژاوی یا اینی بخوبی ازش استفاده کرد در کل خرید مفید و موثریه سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۴۲)
|
موافق | ![]() |
|
---|---|---|
خیلیا گفتن بی غیرته: نمیدونم بی غیرتی یعنی چی؟ وقتی جلوی چشم اون همه دوربین خودشو با پیراهن مقدس بارسا میبینه گریه میکنه آیا این بی غیرتیه. مدیر گفت بی اعتنایی باید خدمتت عرض کنم که بارسا برای دادن فابرگاس 3میلیون یورو گرفت که هنوزم هنگفت ترین مبلغ بازیکنای زیر 18 ساله البته میتونست نده ولی بخاطر این که کار به شکایت نکشه این 3 میلیون رو داد نقل قول 2- وجود فابرگاس هیچ کمکی به قوی تر شدن بارسا نمی کنه و فقط باعث سوخته شدن استعدادهایی مثل آفلای و تیاگو و دوس سانتوس و ... میشه.شما که وقتی گفتن آفلای اومده گفتی خرید بدرد نخوریه و این حرفا.ضمنا سن آفلای از فابرگاس بیشتره دوس سانتوس هم خودشو بکشه نصف فابرگاس بشه. میمونه تیاگو که اونم هافبک هجومیه. نقل قول سوال اساسی من اینه که سسک کجا میخواد بازی کنه؟این قضیه خیلی مهمه ولی اینو باید خدمتتون عرض کنم که پپ سسک رو کلید کارش دونسته. چون که پپ بعضی اوقات 4-3-3 بازی میکنه.الان دیگه میخواد بعضی وقتا تاکتیکشو تغییر بده. یادتونه سر بازی اینتر چه زجری کشیدیم؟ کیتا توپ بهش میرسید میشوتید؟ اگه فابرگاسو داشتیم اصلا اونقدر به بن بست نمیرسیدیم بخدا.دیگه نمیتونن با 5 بازیکن دور و بر ژاوی اونو مهار کنن(در غیاب اینیستا) ضمنا فابرگاس بازیکنیه که از اون اول تا آخر هافبکو میتونه بازی کنه. یعنی میتونه هافبک دفاعیم بازی کنه نقل قول چون هنوز ژاوی دو سه سالی بازی می کنه و جانشین نمی خواد تا اون موقع هم تیاگو که خیلی بهتر و با غیرت تر از سسک هست رشد می کنه و جای ژاوی رو می گیره.واقعا اگه بگیم بهتر و ایناش نظر شخصیه.باغیرت تر رو نمیدونم از کجا آوردی. سسک بچه ی کاتالانه محلشون محله ی ژاوی ایناس. نمیدونم چجوری میگین جوونامون حروم میشن؟ تنها آینده سازی که میتونه روزی بهترین بازیکن جهان شه تیاگوه. خوب مسی که تو بارسا ب نیست خیلیا میگن دوس سانتوس. همینجا قول میدم که دوس سانتوس میره از تیم. نقل قول اميدوارم كه سس نياد بابا بخدا همين افلاي بهتره اينده دارم هستآفلای چند ماهی از سسک بزرگتره نقل قول سس بايد خجالت بكشه اگه بخواد برگرده اصلا چرا رفت كه برگردهسسک خجالت کشید.وقتی که واسه بارسا گریه کرد خجالت کشید وقتی که واسه تیم ملی کاتالونیا بازی کرد خجالت کشید ضمنا ژاوی 31 سالشه. تا 3سال دیگه این ژاوی دیگه ژاوی امسال نیست تعصب رو بزارین کنار.منطقی بشین تا 2 سال دیگه با این بازی هایی که فابرگاس داره انجام میده مطمئنا قیمتش به 100 میلیون پوند هم میرسه.اونموقس که دیگه باید قید فابرگاسو زد ببینین بارسا همیشه به طراحاش تکیه کرده. قبل ژاوی گواردیولا بود.وقتی فابرگاس 12 سالش بود و جرارد دفوئو 5سالش بود. ولی همون موقع مدیرای آکادمی اینجوری برنامه ریختن که بعد گواردیولا ژاوی بیاد ژاوی بتونه تا 32 سالگی بازی کنه و بعدش سسک بیاد. سسک تا 32 سالگی بازی کنه و بعدش بره کنار جرارد دفوئوی 24 ساله بیاد جاش. اینا چیزاییه که از سال 98 تعیین شده سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۱۲:۳۰)
|
خرید فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
همونطور که خود ژاوی گفته اون به یک جانشین نیاز داره و به نظر من کسی جزء فابرگاس نمیتونه جانشینش بشه باید حتما بخریمش
سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۵۲)
|
نظرسنجی | ![]() |
|
---|---|---|
مخالفم..... اگه سسک بیاد به علت بار زیادی که روش میفته و هزینه ای که بارسا واسش پرداخت می کنه باید حتما فیکس بازی کنه..... این یعنی این که هر بازی از بوسکتس و آفلای باید یکیشون روی نیمکت بشینن که من یکی اصلا موافق نشستن بوسکتس روی نیمکت نیستم..... سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۱۰:۵۱)
|
پاسخ | ![]() |
|
---|---|---|
اگه فابرگاس می خواست می تونست بیادبه نظرم خودش ارسنال روترجیح دادچون توبارساستاره زیاده نمی تونه اونطوری که توارسنال می درخشه توبارساهم بدرخشه
سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۹:۱۰)
|
cesc jooooooooooooooooonam | ![]() |
|
---|---|---|
خرید فابرگاس عالیه به نظر من دلم میخواد بعضیا رو خفه کنم سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۸:۲۹)
|
پاسخ به: خريد فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
این همه رئال ستاره رو ستاره می چپونه بارسا هم روش ![]() سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۰:۲۰)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
درسته که فابرگاس یه بازیکن عالیه....اما با این همه ستاره جوون بارسا جایی تو ترکیب نداره هموون ارسنال بمونه به ارسن ونگر کمک کنه جای پیشرفتش بهتره....
سهشنبه، ۲۱ دی ۱۳۸۹ (۰:۰۵)
|
سلام | ![]() |
|
---|---|---|
منم با نظر آقا سعید موافقم اصلا خرید خوبی نیست هم قیمتش بالاست هم استعداد های بارسا رو می سوزونه
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۲۱:۴۱)
|
خريد فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس بازيكن خوبيه اما بارسا خيلي نياز بازيكن در اون پست نداره به خاطر خريد افلاي
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۲۱:۴۰)
|
خريد فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس بازيكن خوبيه اما بارسا خيلي نياز بازيكن در اون پست نداره به خاطر خريد افلاي
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۲۱:۴۰)
|
پاسخ به: اشتباه کردید ! | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول سلام .چجوری درصد ها 19 به 80 است . مگر نباید مجموعشون بشه 100 ! به خاطر اینه که درصدها رند میشه! دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۴۳)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من بارسا باید در این تابستان سسک فابرگاس را حتما به بارسا بیاورد و با آمدن فابرگاس قدرت خط هافبک بارسا خیلی بیشتر از اینها می شود و درنبود بازیکنان در دوران مصدومیت و محرومیت آمدن فابرگاس در بلند مدت خیلی می تواند به نفع بارسا باشد . به امید آمدن فابرگاس در بارسا دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۲۴)
|
پاسخ به: مخالفم! | ![]() |
|
---|---|---|
باید آینده نگر باشیم همچنین برای شرایط سخت بازیکن خوبیه میتونه جانشین سلطان پاس (xavi) بشه دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۵۲)
|
1% | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول سلام . چجوری درصد ها 19 به 80 است . مگر نباید مجموعشون بشه 100 ! اون یه درصدو گذاشتیم واسه اونایی که بی طرفن و نظر خاصی ندارن . ![]() دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۷:۳۹)
|
موافقمl | ![]() |
|
---|---|---|
بارسا با از دست دادن توره تا الان یک DMFخوب نداشته و فابرگاس می تواند به بارسا کمک کند و در کنار این می تواند جایxavi و iniesta هم بازی کند و در عوض گواردیلا به این دو بازیکن استراحت دهد.
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۲۴)
|
پاسخ به: مخالفم! | ![]() |
|
---|---|---|
به نظرم اشتباه میکنید اگه یادتون باشه پارسال بعد از بازی برگشت مقابل اینتر که بارسا حذف شد روزنامه شهر بارسا نوشته بود بارسا اینیستا رو فریاد زد اگه یه همچین بازیکنی داشتیم که از سال آینده داریم اینتور نمیشد گواردیولا باید به مسدومیت هم یه نگاهی داشته باشه که داره الان برا استراحت دادن به ژاوی ، اینیستا , مسی , یا ویا باید بازیکنای بی تجربه رو بزاره به نظر من خرید خوبیه ولی میشد با قیمت پایینتر انجامش داد به نظر من اگه در تابستان گذشته اگه ازیل که دلش می خواست بیاد بارسا رو گرفته بودند الان نمسخواست فابرگاس رو بیارن به هر حال من موافقم دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۴۷)
|
اشتباه کردید ! | ![]() |
|
---|---|---|
سلام . چجوری درصد ها 19 به 80 است . مگر نباید مجموعشون بشه 100 ! ![]() دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۳۹)
|
موافقم ! | ![]() |
|
---|---|---|
ممکنه فابرگاس نیمکت نشین بشه ولی از هیچی بهتره . بازم یه وقت هایی بدرد میخوره . دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۳۶)
|
نه | ![]() |
|
---|---|---|
من مخالفم . فابرگاس تو بارسا نیمکت نشین میشه . بازیکن خوبیه . حیفه به درد ارسنال بیشتر میخوره دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۱۰)
|
پاسخ به: خرید سسک | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر منم فابرگاس خرید خوبیه ولی ای کاش هیچ وقت به بارسا خیانت نمیکرد.
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۴:۰۱)
|
خرید سسک | ![]() |
|
---|---|---|
اگه مانع پیشرفت بازیکنای مثل تیاگو نشه خوبه ،چون تیاگو از سال دیگه باید تو ترکیب اصلی بازی کنه وگرنه با این همه هزینه برای خریدش فقط ضرر میکنیم چون از یک طرف تیاگو نمی تونه نیمکت نشین مطلق باشه و فابرگاس هم نمی تونه نمیکت نشین باشه،مطمئن باشید تیاگو در یکی دو سال آینده شاید همین الان هم بتونه در سطح فابرگاس یا بالاتر بازی کنه،تیاگو بازیکن خودمونه و هیچ منتی و هزینه ای هم نداره،تیاگو برنده توپ طلا خواهد شد دریکی دو سال آینده البته اگه به اش بازی بدن، خلاق،طراح ،تکنیکی،برنامه ریز و باثبات همه فاکتورهای یک بازیکن در سطح کلاس بارسا را داره ولی خوب اگه از بین آدریانو و ماسکرانو و ماکسول ،یکیشونو نگه داره از بین این سه تا و همین طور کیتا بره فابرگاس بیاد مشکلی ایجاد نمیشه،اگه این شرایط ایجاد بشه بیاد هم جای کسی را تنگ نمی کنه و گرنه دردسرساز میشه،راسل باید حواشو جمع کنه دیگه خریدای الکی نکنه مثلا نیازی به ماسکرانو با این قیمت نداشتیم،باز افلای خوب بود چون قیمتش مناسب بود هر کاری هم باش بخواد بکنه باشگاه ضرر نمیکنه و همین طور به درد بازی بارسا هم میخوره بازیش شبیه سبک بارساست باید به جونهایی مثل تیاگو ،سانتوس،فونتاس فکر کرد و به اونها میدون داد دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۴۱)
|
سسک | ![]() |
|
---|---|---|
بارسا شده مثل یه آهنربا..... همه بازیکنای خوب رو داره جذب خودش میکنه.... امیدوارم هرکی میاد به پیشرفت بارسا کمک کنه... ماشالا بارسا. دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۳۳)
|
خجالت | ![]() |
|
---|---|---|
سس بايد خجالت بكشه اگه بخواد برگرده اصلا چرا رفت كه برگرده
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۱۶)
|
سسك | ![]() |
|
---|---|---|
اميدوارم كه سس نياد بابا بخدا همين افلاي بهتره اينده دارم هست
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۱۰)
|
خيلي خوبه | ![]() |
|
---|---|---|
به نظر من كه خيلي خوبه! سسك فابرگاس ميتونه تو بارسا بهتر از آرسنال باشه! همه ي بازيكناي بارسا هم دوست دارن كه سسك به تيمي بياد كه متعلق به كشور خودشه! تازه فابرگاس اونقدر اخلاق ورزشي داره كه جاي كسي رو تنگ نكنه!
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۳:۰۷)
|
موافق نیستم | ![]() |
|
---|---|---|
فابرگاس بازیکن خیلی خوبیه و استیل بازی کردنش به بارسا میخوره ولی با آمدن این بازیکن جوونهای آینده دار مثل تیاگو و خیلیهای دیگر از بارسا میرن و مثل قضیه فابرگاس میشه . قیمت این بازیکن خیلی زیاده و اگر اومد به خاطر نیمک نشینیش حاشیه درست میشه . خداکنه هرچی خیره اتفاق بیافتد. دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۲:۰۵)
|
پاسخ به: خرید سسک | ![]() |
|
---|---|---|
کاملا باهات موافقم ماسچرانو بد ترین خریده بارساس . با اومدن فابرگاسم شدیدا موافقم ![]() دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۴۵)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
خرید خوبی میتونه باشه،میتونه نوبتی از ژاوی،اینیستا و فابرگاس استفاده کنه،کیتا را تابستون بقروشند،به شرط اینکه جلو رشد بازیکنای مثل تیاگو را نگیرد،اگه به این قیمت تمام بشه مخالفم آرسن ونگر طوری از فابرگاس صحبت میکه انگار تو باشگاه خودشون پرورش یافته فراموش کرده که محصول آکادمی بارسا است،فابرگاس رئال نمی ره اگه بارسا نیاد جایی هم نمی ره ولی تو بعضی پستها بازیکن زیاد داریم،برای مثال سبک بازی ماسکرانو و ماسول مثل همه بهتره یکی شونو نگه داره و خرید های الکی و ولخرجی نکنن، تو خط دفاع هم بعد رفتن میلیتو فونتاس را جایگزین کنن یا فقط سسک بخرن یا هیچ کس انهم به خاطر ایکنه با بازیکنای بارسا خیلی هماهنگه ،هواداران اینو می خوان،پپ دوست داره و همیت طور همه بازیکنان مثل ژاوی،پویول،اینیستا،مسی،پیکه دوست دارند بیاد بارسا دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱۱:۰۲)
|
پاسخ به: فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
خریده خوبیه
دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۹:۴۸)
|
فابرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
از یه جهاتی خوبه خریدش از یه جهاتی بد البته نظر من اینه از این جهت خوبه که تعداد بازیها زیاده بالاخره این اینستا ژاوی باید استراحت کنن ماشین که نیستن به تونن هفته ای 2 تا بازی کنن یا مثلا یه فصلی مثل فصل اول گواردیولا که بارسا با چلسی بازی داشت بعد رئال بعد دوباره چلسی این بازیها واقعا سنگینه به بازیکن شاخ باید داشته باشیم که چرخشی بشه ترکیب همه بچه ها هم گفتن. از یه طرفم بده خریدش چون جوونای بارسا نابود میشن اونموقع میرن تو یه باشگاهای دیگه بعد 3 سال 4 سال دیگه بازیکن شاخ میشن اونموقع دوباره بارسا میره دنبالش میشه جریان فابرگاس یعنی روز از نو روزی از نو دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۸۹ (۱:۴۹)
|
مخالف | ![]() |
|
---|---|---|
منم مخالفم اصلا به قیمتش نمی ارزه مخصوصا چون میخواد بره رو نیمکت حالا مونده تا ژاوی بخواد افت کنه پس چرا الان بخریمش بذاریم رو نیمکت خب اونم افت میکنه اینجوری ولی بارسا نباید پیشنهادشو بیخیال بشه طوری که فابرگاس فعلا تمدید نکنه یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۲۳:۴۹)
|
سسک خوبه | ![]() |
|
---|---|---|
سسک خیلی خوبه اگه جای بوسکتس رو پر کنه!!!!!!!
یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۲۲:۵۹)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
موافقم چون ژاوی یه نیمکت نشین میخواد که مثل خودش باشه به نظر من افلای بیشتر سبک بازیش به اینیستا میخوره ولی سسک شبیه ژاویه تیاگو هم جا داره تا بشه ژاوی روی کیتا هم نمیشه حساب باز کرد ماسکرانو هم که هافبک دفاعیه یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۲۲:۳۲)
|
نه | ![]() |
|
---|---|---|
من سسکو دوست داشتم اما با پیراهن آرسنال... خدا کنه ضعیف نشه تو آرسنال پنالتی رو میزد ولی نمیدونم میخواد اینجا چیکار کنه! یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۲۱:۴۵)
|
موافق / مخالف | ![]() |
|
---|---|---|
نقل قول اگره سسك بياد يا بايد اون نيمكت نشين بشه يا ژاوي يا اينيستا يه بازيكن ديگه اگه ژاوي تو اين سن نيمكت نشين بشه محو ميشه از دنياي فوتبال. اينيستا و سسك هم حيف ميشن بارسلونا به اندازه كافي هافبك داره مشكلي هم نداره تياگو هم نشون داده آينده خوبي داره سسك هم تو آرسنال جاي خوبي داره كاپيتانه، ونگر هم بهش اطمينان داره پس چرا مي خواد خودش رو نابود كنه يا اينيستا و ژاوي رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی درسته. آفرین. اما فراموش نکنین که ژاوی گفته بود هفته ای 2 بازی نمی تونم انجام بدم و توی بازی درد شدیدی احساس میکنم. تازه مصدومیت ها هم هست. یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۵۷)
|
چرا نابودي؟؟؟؟ | ![]() |
|
---|---|---|
اگره سسك بياد يا بايد اون نيمكت نشين بشه يا ژاوي يا اينيستا يه بازيكن ديگه اگه ژاوي تو اين سن نيمكت نشين بشه محو ميشه از دنياي فوتبال. اينيستا و سسك هم حيف ميشن بارسلونا به اندازه كافي هافبك داره مشكلي هم نداره تياگو هم نشون داده آينده خوبي داره سسك هم تو آرسنال جاي خوبي داره كاپيتانه، ونگر هم بهش اطمينان داره پس چرا مي خواد خودش رو نابود كنه يا اينيستا و ژاوي رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۲۰:۱۱)
|
موافقم | ![]() |
|
---|---|---|
من با امدن فابرگاس موافقم . به چند دلیل: 1-استیل فوتبالی خوبی داره. 2-دیدخوبی تو وسط زمین داره. 3- پاس های رو به جلو تو عمق این بازیکن فوق العاده هست. 4-با بازیکن های بارسا هم زیاد بازی کرده سبک بازی بارسا رو خوب می شناسه و سریع می تونه خودش جا بندازه. خودش یک بارسایی هست. 5-پا به توپ و قدرت دریبلینگ به نسبت خوبی داره. 6-با اینیستا زوج خوبی می تونه باشه اگه یادتون باشه تو فینال جام جهانی به اینیستا یک پاس گل فوق العاده داد. 7 از پشت 18قدم شوت های خوبی می زنه در کل بازی فابرگاس با بازی بارسا کامل منطبق هست و من دلیلی نمی بینم که این بازیکن فوق العاده به بارسا نیاد امیدوارم هر چه زودتر بیاد در ضمن بعضی از دوستا ن سعی می کنن تیاگو رو با فابرگاس مقایسه کنن که به نظرم تیاگو بازیکن جوون خوبی هست ولی اغراق نباید کرد تیاگو بازیکن جوونی هست و حالا حالا ها کار داره تا بازیکن ی بشه که بتونه فیکس توی بارسا بازی کنه فعلا یک بازیکن متوسط نشون داده. یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۵۰)
|
خرید سسک | ![]() |
|
---|---|---|
عزیزایی که با این خرید مخالفت می کنید: درسته که بارسا هافبک خوب زیاد داره ولی درآینده حجم بازی ها زیاد می شه و خطر مسدومیت هم بالا میره بنابراین حتما تیم باید نیمکت پویا و قدرتمندی داشته باشه درضمن من میگم ماسچرانو رو باید بزاریم واسه فروش. شما چی فکر میکنین؟ یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۳۴)
|
مخالفم | ![]() |
|
---|---|---|
مخالفم چون هنوز ژاوی دو سه سالی بازی می کنه و جانشین نمی خواد تا اون موقع هم تیاگو که خیلی بهتر و با غیرت تر از سسک هست رشد می کنه و جای ژاوی رو می گیره. پولش هم گرونه ارزش نداره. بعدشم باید نیمکت نشین ژاوی باشه که همش حاشیه ساز میشه. یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۹:۱۵)
|
فابرگاس به جای xaviاما نه کاملن! | ![]() |
|
---|---|---|
راستش xavi الان سنش به 30 رسیده و به خصوص این چند وقته اخیر یا کنن نمیاد یا کنن 30 دقیقه آخر تعویض میشه و به زودی باید یه جانشینه half time یکی غیر از کیتا! براش پیدا کرد که مطمئنن ارزونشم به درد نمیخوره زیاد!فابرگاسو ما نخریم رئال میخره! اونایی که رای مخالف میدن لطفا بگن در آینده ی خیلی نزدیک چه کسیو برای جای xavi اومدن در نظر دارند!؟ یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۸:۲۸)
|
Tornado_14 | ![]() |
|
---|---|---|
خرید فابرگاس عالیه ولی قبل از اون باید به فکر یه دفاع وسط باشیم چون میلیتو همیشه مصدومه و ما به غیر از اون مدافع وسطی رو نیمکت نداریم و مجبوریم آبیدال رو بذاریم تو اون پست یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۷:۳۴)
|
نیازی نیست!!!! | ![]() |
|
---|---|---|
نیازی به فابرگاس دیده نمیشه .....من نمیدونم چرا اینقدر در موردش مینویسن که کی میآد کی نمیآد که آرسنال هم هی ناز کنه ....
یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۶:۵۹)
|
فبرگاس | ![]() |
|
---|---|---|
وقتی اومد یه فکری به حال جاش تو زمین میکنیم
یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۶:۵۲)
|
کجا؟ | ![]() |
|
---|---|---|
سوال اساسی من اینه که سسک کجا میخواد بازی کنه؟ قطعا به جای ژاوی یا اینیستا که نمی تونه بازی کنه.حالا اگه برای جانشینی ژاوی در آینده میاد،گزینه خوبیه.اما بعید می دونم سسک بتونه چند سال نیمکت نشینی رو تحمل کنه که بعدا جانشین ژاوی بشه یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۶:۴۶)
|
موافق نیستم | ![]() |
|
---|---|---|
با نظر 2و3و4 مدیر موافقم(بویان کرکیچ) کلا خرید خوبی نیست جای بقیه رو تنگ میکنه اما ما کسی مثل ژاوی کم داریم سسک میتونه جاشو خیلی خوب پر کنه یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۱۳)
|
مخالفم! | ![]() |
|
---|---|---|
به چند دلیل مخالفم: 1- فابرگاس با بی اعتنایی به باشگاهی که بزرگش کرده بود، به آرسنال رفت، به صورتی که هیچ پولی بابت هزینه ای که خرج فابرگاس کرده بود به باشگاه برنگشت و این یه خیانت روشن بود! 2- وجود فابرگاس هیچ کمکی به قوی تر شدن بارسا نمی کنه و فقط باعث سوخته شدن استعدادهایی مثل آفلای و تیاگو و دوس سانتوس و ... میشه. 3- ونگر که بی شرمانه فابرگاس رو از لاماسیا دزدید، حالا می خواد یه قیمت نجومی روی اون بذاره و بابت بازیکنی که از اول مال اون نبوده، میلیون ها دلار از بارسا (که طبق گفته راسل مشکل مالی داره) بگیره. 4- اصولا فابرگاس در تیمی مثل آرسنال بازیکن بزرگیه و در بارسا یه بازیکن معمولی بیشتر نیست! به جمیع جهات من کاملا با این خرج اضافی و بدون سود مخالفم! یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۸۹ (۱۵:۰۶)
|