|
پاسخ به: ؟! | ||
---|---|---|
چش نیس دماغه!!!
سهشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۱۰)
|
توره باید میموند | ||
---|---|---|
یحیی توره نباید از تیم میرفت! بازیکن خوبی بود! اما زلاتان و هانری باید میرفتن!
سهشنبه، ۹ شهریور ۱۳۸۹ (۲۲:۲۴)
|
پاسخ به: تی تی رو عشق است | ||
---|---|---|
من خیلی وقت بود سایت نیومدم . انری بهترین بازیکن بود مثل دایی الان دیگه سال بویان کرکیچه.
دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۴۳)
|
پاسخ به: زالاتان باید بره | ||
---|---|---|
امید داشتن خوبه نه تا این حد.
دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۳۷)
|
messi | ||
---|---|---|
سیدو کیتا
دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۲۲)
|
پاسخ به: بره بهتره! | ||
---|---|---|
آره درسته
شنبه، ۶ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۲۲)
|
خروج ابراهیموویچ | ||
---|---|---|
امورزکه این پیامومیدم،ابراهیموویچ به میلان رفت.خوب شد.امسال باقیمت بالایی رفت،اگه برای سالهای بعد میموندبعیدبودبااین قیمت بفروشنش.اینجوری پول خرید ویا دراومد.خریدماسچرانو هم اشتباهه.بارساکه میخواست ماسچرانو رو بخره،خب همون یحیی توره رو که نگه میداشت بهتربود. البته اینم بگم:ما بارسا رو دوست داریم،هربازیکنی هم که بیاد،براش آرزوی موفقیت می کنیم ودوسش داریم.
شنبه، ۶ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۴۴)
|
پاسخ به: زالاتان باید بره | ||
---|---|---|
زلاتان نبايد بره من موطمئنم امسال كنار ويا ومسي يه تركيب خوب تشكيل ميدن :
چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۲۳)
|
پاسخ به: زالاتان باید بره | ||
---|---|---|
به نظر من هم با توجه به جذب ویا هانری بهترین گزینه برای رفتن هستش !
سهشنبه، ۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۱۳)
|
پاسخ به: زالاتان باید بره | ||
---|---|---|
هیچ کدوم ولی اگه بخام بگم تیری بهترین گزینه هست
یکشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۲۱)
|
پاسخ به: زالاتان باید بره | ||
---|---|---|
زالاتان یک بازیکنی است با یک سال نمی توان نتیجه گیری کرد
یکشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۲۰)
|
بارسایی | ||
---|---|---|
من که با همشون حال میکنم.چون بارسایین.
جمعه، ۲۹ مرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۹)
|
zelatan just go | ||
---|---|---|
az vaghti zelatan oomad barca, barca oft kard.zeeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaaaaaaataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan bayad bereeeeeeeeeeeeeeee
پنجشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ (۰:۴۹)
|
زلاتان باید بمونه | ||
---|---|---|
زلاتان به درد بارسا می خوره مگه چند تا مهاجم تو دنیا هم سر زن هم شوت زن و ضربه آزاد و با تکنیک و...وجود داره
سهشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ (۲:۴۴)
|
زالاتان باید بره | ||
---|---|---|
زالاتان به درد بارسا نمی خوره. وقتی تو زمینه بارسا زیاد نتیجه نمی گیره. باید زالاتان بره.
یکشنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۲۶)
|
رفتن بازیکن | ||
---|---|---|
[img align=right width=متوسط]عکس قهرمانی پارسال بارساتولالیگا-[/img] سبک بازی زلاتان به بارسانمیخوره.
شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۴۵)
|
messi | ||
---|---|---|
[img align=right width=messi]messi wallpaper -02-[/img]
جمعه، ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۵)
|
كي بايد بره | ||
---|---|---|
زالاتان ابراهيمويچ بايد بمونه شوت هاي خوبي ميزنه-تكنيكش خوبه-بازيكنسرزني هم هست. :heli: :heli: :heli:
چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۴۶)
|
کی بره | ||
---|---|---|
دوست ندارم کسی بره ولی تیری انری کارش تو بارسا تمومشده gratsais titi
دوشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۸)
|
ALi Barca | ||
---|---|---|
vaghean heyfe age Zelatan bere khoda kone nazaran bere omidvaram betunim emsal ruye Morinioye por edea ro kam konim Real dare kheyli kharidaye khubi mikone سهشنبه، ۵ مرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۴۱)
|
k | ||
---|---|---|
من دوس داشتم تیری رو ولی دیگه وقته رفتنش بود. ولی حیف یحیی توره هم رفت
یکشنبه، ۳ مرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۱۰)
|
سخته | ||
---|---|---|
من دوس داشتم تیری رو ولی دیگه وقته رفتنش بود. ولی حیف یحیی توره هم رفت
شنبه، ۲ مرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۲۴)
|
پاسخ به: هانری | ||
---|---|---|
زلاتان دیگه این فصل بهونه ای نداره
جمعه، ۱ مرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۰۲)
|
هانری | ||
---|---|---|
هانری باید میرفت که رفت براش آرزوی موفقیت میکنم پنجشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۸۹ (۱۶:۱۳)
|
زلاتان بايد بمونه | ||
---|---|---|
زلاتان در چند بازي اول خودش 3يا 4 تا گل ميزده كه فوق العاده است اما الان يه كمي زياد افت داشته كه ان شالله اون هم برطرف ميشه . تري هانري كه خيلي بد بازي ميكرد و بايد ميرفت . اما در مورد فروش اتوو بايد بگم كه اين بازيكن بي نظمي هايي رو در بارسا بوجود آورده ( دير آمدن و يا حاضر نبودن ) و با توجه به اين كه گوارديولا خيلي منظم بود لاپورتا تصميم به رفتن او رو گرفت اون جور كه رييس باشگاه گفته اتوو حتما بايد بارسا رو ترك مي كرده حتي اگر زلاتان نمي آمد .
چهارشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۸۹ (۱۳:۰۳)
|
اشتباه | ||
---|---|---|
به نظر من تعویض اتوو با ایبرا اشتباه بزرگی بود.نوع بازی زلاتان بدرد بارسا نمیخوره.زلاتان بدرد سری آ میخوره یخورده کند و سست بازی میکنه.اما بارسا با سرعت بالایی بازی میکنه واسه همین بود که اتوو.......
دوشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۸۹ (۶:۱۴)
|
پاسخ به: توره | ||
---|---|---|
حالا تا فصل بعد خدا کریمه
شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۸۹ (۲۲:۲۴)
|
پاسخ به: آنری باید بارسا بمونه | ||
---|---|---|
doroste
پنجشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۸۹ (۱:۰۲)
|
بارسا | ||
---|---|---|
زلاتان این فصل عملکرد زیاد دلچسبی نداشت .امیدوارم اگر موندگار میشه خودش رو نشون بده .فابرگاس اگر به ترکیب بارسا اضافه بشه احتمالا در مرکز زمین و جلوتر از ژاوی به کار گرفته میشه .هرچند مسولین آرسنال اعلام کردند که به هیچ قیمت تا پایان قرار داد سسک رو از دست نمیدن ( اینجوری قیمت رو بالا میبرن )
چهارشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۸۹ (۴:۵۳)
|
آنری باید بارسا بمونه | ||
---|---|---|
آنری باید بارسا بمونه والسلام پنجشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۹ (۱۵:۵۷)
|
نقل و انتقال | ||
---|---|---|
توره که رفت منچستر سیتی آنری رفت لیگ آمریکا احتمالا کیتام میره اما مدیر جدید گفته زلاتان اصلا نمیره به نظر من ما یه دفاع چپ میخواییم (مثل اشلی کول که داره میره رئال) اگه سسک بیاد به درد تیم میخوره یعنی به درد هر تیمی میخوره اما فکر کردید قرار کجا و جای کی بازی کنه؟ جای ژاوی؟ یا جای اینیستا؟ چیگرینسکی که... بگذربیم... یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۸۹ (۱۹:۳۲)
|
زلاتان ابراهومویچ | ||
---|---|---|
با سلام به نظر من 100% باید زلاتان تو تیم حفظ بشه.زلاتان جا برای پیشرفت داره. بعضی از دوستان نسبت به ابراهومویچ کم لطفی کردند ولی به خدا ابراهومویچ بازیکن بسیار سطح بالا و خوبیه فقط کافیه تو تیم جا بیافته و زلاتان ابراهمیچ تو این فصل 100% تو ترکیب بهترین بازیهارو انجام میده حالا ببینید کی گفتم. یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۴۳)
|
زلاتان نباید بره | ||
---|---|---|
آنری باید بره ولی زلاتان باید این فصل خودشو نشون بده.
یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۸۹ (۲:۴۱)
|
یاروها | ||
---|---|---|
این یاروها زلاتان و هانری رو می گم اگه برن سنگین ترن چون با وجود مسی , پدرو , ویا, بویان اونا جایی تو بارسا ندارن دادا
جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۸۹ (۲۱:۴۵)
|
اتفاقا آنری باید بمونه | ||
---|---|---|
اون هایی که میگن آنری باید بره توجه کنند آنری فصل بعد توی هر تیمی بره فوق العاده میشه و سال دیگه حسرت از دست رفتنش رو می خوریم. آنری تصمیم داره خودش رو به بلان ثابت کنه که در ترکیب فرانسه قرار بگیره پس باید فوق العاده بازی کنه که من مطمئنم فوق العاده میشه پنجشنبه، ۱۰ تیر ۱۳۸۹ (۱۴:۱۶)
|
ماتا | ||
---|---|---|
تو یجایی خوندم خوان ماتا از والنسیا با ۲۴ میلیون دلار اومد بارسا.میخواستم بدونم درسته؟
پنجشنبه، ۳ تیر ۱۳۸۹ (۰:۱۱)
|
کی بره ؟ | ||
---|---|---|
اول کیتا بره .دوم زالاتان بره . سوم هانری بره. مارکز و توره بمونن چون بهشون احتیاج داریم.
سهشنبه، ۱ تیر ۱۳۸۹ (۱۳:۱۲)
|
. | ||
---|---|---|
بنظرم هم زلاتان هم انری باید برن . چون دیگه بدرد بارسا نمیخورن . انری که فصل قبل اصلا بازی نمیکرد و فقط پول میگرفت . زلاتان هم که بازی نکنه بهتر از اینه که بازی کنه و گند بزنه .
سهشنبه، ۱ تیر ۱۳۸۹ (۱۲:۲۶)
|
آخه | ||
---|---|---|
آخه فقط رفتن بازيكن ها خريد يه داويد ويا نيست كه ................... بايد بازيكن هاي بزرگتر بخريد
دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۵۰)
|
باید بره | ||
---|---|---|
باید ایرا بره
جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۵۴)
|
در مورد فروش زلاتان | ||
---|---|---|
به نظر من هم باید صددرصد زلاتان و آنری از تیم جدا بشن. اگه دقت کرده باشین هر وقت زلاتان در زمین بود انگار بارسا داشت با عصا و ویلچر توی زمین راه میرفت. آنری هم که دیگه حال و روزش معلومه. اگه سس رو بگیره احتیاجی به این دو بازیکن نیست. البته امیدوارم که یحیی توره حداقل جدا نشه. فقط سس رو بگیره این تیم برای فصل بعد تکمیله تکمیله با این شرط که بازیکنانی مثل دنی آلوز رو هم نگه داره چون من توی چند تا از خبرگزاریها خوندم که حاضر نیست قراردادش رو تمدید کنه.
جمعه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۲۸)
|
توره | ||
---|---|---|
بچه ها خدا نکنه توره از بارسا بره خدای بازیکن خوبی هست زلاتان هم باید یه فصل دیگه بمونه شک نکنید که زلاتان بازیکن بزرگی هست یه فصل دیگه بمونه درست میشه
پنجشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۱)
|
زلاتان و هانری باید باشگاه رو ترک کنند | ||
---|---|---|
با همه ی احترامی که برای هانری دارم ولی باید بارسا رو ترکنه همینطور زلاتان با رفتنش موافقم بخصوص که در برنامه ی پپ جایی نداره.
پنجشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۲۷)
|
رفتن | ||
---|---|---|
تمامشون خوبن ولي آنري ديگه بايد بره. سنش و بازيش ديگه به درد بارسا نميخوره. من به زلاتان هم راي دادم. اگه بخواد مثل ميانه امسال بازي كنه بهتره بره. من بهش خيلي علاقه دارم و نميخوام اين علاقه به خاطر بازي بد در بارسا از بين بره. چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۵۶)
|
پاسخ به: زلاتان | ||
---|---|---|
همين يارو كه ميگي . گل بازي رفت مقابل رئال رو زد. اگه تازگي ها كمي بد بازي مي كنه مطمئنا به خاطر روحيه اوست نه به خاطر تكنيك فردي اش با تشكر چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ (۸:۱۰)
|
پاسخ به: . | ||
---|---|---|
امید وارم زلاتان هر چه زودتر باشگاه را ترک کند خدا شاهد است از روز اولی که امد به تیم به تمام دوستانم گفتم که به درد نمیخورد و مرور زمان حرف من را اثبات کرد و ضرر دیگر او به تیم رفتن ساموئل اتوو که همیشه حسرت انرا میخورم و تنها ضعف لاپورتا در مدیریتش فروش اتوو و نگه داشتن سال دوم رایکارد بود و گرنه همه جوره عالی بود
یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۳۱)
|
؟! | ||
---|---|---|
مارکز به این خوبی چشه مگه ؟!
یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۲۶)
|
پاسخ به: هانري | ||
---|---|---|
من هم باهات موافقم
شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۴)
|
سلطان پاس :ژاوي | ||
---|---|---|
به نظر من هنري ديگه نمي تونه برا بارسا موثر باشه از طرفي زلاتان فقط يك فصل بوده درستهدر نيم فصل دوم بازي هاي خوبي انجام نداد ولي بايد بهش حداقل يك فصل ديگه مهلت داد . توره هم مي تونه با موندنش پشتوانه خوبي در چند پست برامون باشه ولي چون خودش مي خواد بره ديگه نميشه كاريش كرد. پنجشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۰:۲۳)
|
نظر پپ از همه مهمتره | ||
---|---|---|
هر بازیکنی که میگیریم یا از دست میدیم یا تمدید میکنه بر اساس برنامه های سرمربی هستش که پپ از کیتا خیلی خوشش میاد و اونو بازیکنی برای تاکتیک دفاعی میخاد من هم مثل شما دوست ندارم بازیکنی از بارسا بره ولی کیتا هم بازیکن بدی نیست هانری هم باید با یک بدرقه باشکوه از بارسا بره بچه ها لطف کنید بدوبیراه به بازیکنای بارسا نگید چون از طرفدارای بارسا این حرفها بعیده و همه این بازیکنان برای خوشحالی هوادارای بارسا بازی میکنن چهارشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۵۰)
|
پاسخ به: زلاتان باید بره | ||
---|---|---|
سال دیگه ویا میره نوک و زلاتان و مسی کناره ها این میشه سیستم رویایی بارسا
دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۱)
|
خرید و فروش | ||
---|---|---|
آنری باید بره پون تمام شدست مارکز هم تقریبا همین شرایط داره مخصوصا که قرارداد میلیتو تمدید شده و باید به چگرینسکی بیشتر فرصت داد فروش یایا توره به نظرم اشتباه بزرگیه فابرگاس باید بیاد و یه دفاع راست یا آسپلیکوئتا یا یکی از لاماسیا دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ (۶:۴۱)
|
نقل وانتقالات | ||
---|---|---|
ببینید هر وقتی که تیم ها با 22 نفر دفاع می کردند بارسا از کناره ها و با سانتر حمله می کرد.زلاتان درسته که به تاکتیک اصلی بارسا نمی خوره اما تو شرایط سخت می تونه با فیزیکش به بارسا کمک کنه. در مورد کیتا : اگه فابرگاس بیاد دیگه نیازی بهش نیست سطح بازیشم از بارسا پایین تره.بهتره که بره. در مورد آنری : دوران آنری با ظهور پدرو بویان و آمدن ویا در بارسا تمام شده و به نظر من نیمت نشینی هم براش خوب نیست. یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۰۹)
|
آنری زلاتان کیتا | ||
---|---|---|
به نظر من آنری باید بره چون استعدادش داره به هدر میره کیتا هم باید بره چون بارسلونا تیم بزرگی برای او نیست زلاتان هم اصلا نمدونه شوت در چارچوب چیه!!!!!!
یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۸)
|
پاسخ به: واقعا كه | ||
---|---|---|
دوست عزیز مطمئنا ما هم فراموش نمی کنیم که چه بازیهای خوبی می کرد اما فکر کنم شما هم موافقی که با یک بازی درخشش نمی شه در مورد بازیکن نظر داد هانری درسته بازیکن خوبی است اما دیگه زمانش طوی بارسا تمام شده با اومدن پدرو یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۴۲)
|
بره بهتره! | ||
---|---|---|
اگه زلاتان بره هم واسه خودش بهتره وهم واسه بارسلونا
یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ (۷:۲۹)
|
كي؟ | ||
---|---|---|
شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۳)
|
آنری | ||
---|---|---|
درسته که عملکردش خوب نبوده ولی بد هم نبوده. مصدومیتش رو هم باید در نظر داشت. اگه نره فکر میکنم فصل خوبی داشته باشه. شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۵۶)
|
رفتن زلاتان | ||
---|---|---|
نقل قول این زالاتان اصلا اخلاقش به بچه ها بارسا نمی خورهمنم موافقم شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ (۶:۳۲)
|
رفتن | ||
---|---|---|
من كه به شدت موافقم كه زلاتان بره هر چند كه گه گاهي گل مي زد اما اصلا بازيش به بارسا نمي خوره خوب هر كسي يه نظري داره شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ (۶:۲۷)
|
یحیی توره | ||
---|---|---|
مثل اینکه یحیی توره فصله بعد رو تو انگلیس بازی می کنه البته این خبر هنوز تائید نشده امیدوارم که یحیی توره تو بارسا بمونه
جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۳۴)
|
کدام یک از پست های تیم باید تقویت بشه؟ | ||
---|---|---|
سیدرو کیتا باید از تیم بره و گواردیولا هم در صورتی که فابرگاس نیومد باید یه هافبک خوب دیگه بگیره. آخه اینیستا که دو تا بازی میکنه ده تا بازی مصدوم میشه. بارسا به یه دفاع چپ نیاز داره و برای اینکه آلوز هم بهتر بازیکنه اون دفاع راست تیم دوم بارسا( که یکی دوبار بازی کرد خوبم بود) تو تیم جا بندازه تا احساس مسئولیت آلوز بیشتر بشه. جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ (۷:۳۴)
|
بارسا | ||
---|---|---|
هرکی بمونه هر کی بره مهم اینه که بارسا قویتر بشه
پنجشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۷)
|
کیتا باید بره. | ||
---|---|---|
1.زلاتان اولین فصلیه که اومده بارسا باید بهش فرصت بدیم. تازه یادمون باشه پیروزی تو ال کلاسیکو رفت رو مدیون زلاتانیم. 2.انری 2 راه داره یا بمونه ونظر پپ رو به خودش جلب کنه و دوباره برگرده به ترکیب اصلی ، یا اینکه اگه نمی تونه بره چون واسه خودش بهتره. ( با اینکه خیلی دوستش دارم ) 3.توره باید باشه حتی در صورت اومدن سسک هم ما به یه هافبک دفاعی نیاز داریم. 4.کیتا باید بره چون هم توره رو داریم هم بوسکتس رو. 5. مارکز باید باشه چون ما به دفاع های خوبی مثل اون نیاز داریم تا در نبود پویول و پیکه بتونن بازی کنن. البته این ها نظرات منه و به نظر دیگران هم احترام می زارم. پنجشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۳۸)
|
زلاتان!؟ | ||
---|---|---|
ببينم كي جسارت كرده به ايبا جوووووون راي بده؟
چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۲۰:۰۲)
|
درود | ||
---|---|---|
درود ما را از سرزمین عشق پذیرا باشید
چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۰۹)
|
Yaya Toure | ||
---|---|---|
vaghan heyfe age yaya bere zlatan ham age in fasl ba tim hamahang nashod behtare bere marqez ham bazihasho bara barca karde henry va keita ham ja ro vase fabregas khali konan
چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۳:۱۱)
|
اتوئو از تو انتظار نامردی نداشتم | ||
---|---|---|
هیچ کدوم همه زحمت کشیدند یادتون رفته چه روزهایی که کیتا عالی بازی میکرد. اونم زمانی که خیلی مصدوم داشتیم. هرچند بازی بد هم داشت.اما در مجموع خوبه زلاتان هم فصل دیگه عالی میشه. این فصل هم بد نبود اما فوق العاده هم نبود من که دوست دارم همه بمونن چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ (۰:۵۵)
|
فقط بارسا. موریانه سوسکه!!! | ||
---|---|---|
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲۰:۳۱)
|
پایان دوران | ||
---|---|---|
قبول دارم که هانری بازیکن بزرگی ولی هر اغازی یه پایانی داره و الان نقطه ی پایان هانری در بارسلوناست
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲۰:۱۹)
|
زنده باد بارسلونا | ||
---|---|---|
در كل تك تك بازيكنان ممكنه واسه موفقيت باشگاه كنار بكشن . مهم موفقيت باشگاه نه شخص يا فردي . حتي پينتو هم كه كل فصل و رو نيمكت نشت سهم داره تو قهرمانيا ما كه خبر از تمريناتشون نداريم
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۲۶)
|
اتوو خائن | ||
---|---|---|
شنیدید اتوو که بعضی ها خیلی سنگشو به سینه میزنن چی گفته؟؟؟ گفته مادرید خانه اولش بوده و اگه موریانه بخاد میره رئال من موافق زلاتان نیستم اما در اینکه بازیکن بزرگی هست شکی نیست. اگه بره بعدا برامون دردسر میشه. حالا گفته باشم البته درکل بارسا از هرجیزی مهمتره. سسک رو بیاریم تیم خیلی قوی میشه. زلاتان فصل بعد به درد تیم میخوره اگه شلوغ بازی در نیاره و مثل بچه خوب بشینه رو نیمکت. شاید تو بعضی بازی ها زلاتان رو بزاره سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۱۲)
|
ً | ||
---|---|---|
زلاتان نگفته وکیلش گفته !!! ( عجب رویی )
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۳۸)
|
ژنرال دوم سسک | ||
---|---|---|
به نظر من باید مارکز بره تا شماره 4 رو بدن به سسک !!
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۱۳)
|
کدوم بازیکن بره | ||
---|---|---|
هر کدوم میخواد بره بفروشن فقط فابرگاس روبیارن.
سهشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۵۹)
|
پاسخ به: بازیکنان جدید | ||
---|---|---|
این زالاتان اصلا اخلاقش به بچه ها بارسا نمی خوره بهتزه بره ولی باید هانری با احترام کنار گذاشته بشه یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۱۸)
|
زلاتان | ||
---|---|---|
زلاتان گفته چون گوارديولا من رو بازي نميده بهتره بره بيمارستان رواني ! حقش همون رئاله :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:
یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۲۵)
|
پاسخ به: هر بازيكني كه راضي نيست بره! | ||
---|---|---|
اول كيتا بره باهاش حال نمي كنم دوم هنري هم بره بهتره چون به نفع خودش اينجا پيشرفت نمي كنه یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۲۲)
|
هیچ کدومشون !!! | ||
---|---|---|
هیچ کدوم از بازیکنان بارسلونا نباید از این تیم برن چون همشون عالی هستن ... یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۳)
|
پاسخ به: فقط كيتا بايد بره بيروووووووووووووووووووووووووون | ||
---|---|---|
هنری باید بره امابا احترام فراوان چون اونم بالاخره زحمت کشیده شنبه، ۸ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۲۲)
|
پاسخ به: فقط كيتا بايد بره بيروووووووووووووووووووووووووون | ||
---|---|---|
نقل قول كيتا بازي در سطح بارسا يا بهتر بگم در سطح لاليگا نيس بدرد مورينيو ميخوره كه ضد فوتباله بايد بره بيرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونشنبه، ۸ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۱۹)
|
فقط كيتا بايد بره بيروووووووووووووووووووووووووون | ||
---|---|---|
كيتا بازي در سطح بارسا يا بهتر بگم در سطح لاليگا نيس بدرد مورينيو ميخوره كه ضد فوتباله بايد بره بيرووووووووووووووون شنبه، ۸ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۰۱)
|
123 | ||
---|---|---|
درود درود درود
شنبه، ۸ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۳)
|
هر بازيكني كه راضي نيست بره! | ||
---|---|---|
سلام به همه دوستان ابي اناري. تك تك بازيكناي كنوني بارسا تو افتخارات تيم سهيم بودن، و فرق بارسا با تيم هاي ديكر بخصوص مادريد همينه كه به كذشته بازيكن ها احترام ميذاره و مثل دستمال اون ها رو دور نمي ندازه! سياست خوب اينه كه همان طور كه عقل حكم ميكنه بازيكني كه نمي تونه در فصل اينده براي بارسا خوب كار كنه نيمكت نشين بشه و خود بازيكن فصل بعد به فكره جدايي باشه! اكه كاري كه مادريدي ها با روبن و اشنايدر كردن بارسا با يكي از بازيكناش بكنه ديكه بارسا ، جه فرقي با تيم مترجم داره! اينده زلاتان هم مشخص نيست، بازيكني هست كه بتونه خودش رو بالا بكشه! اكر هم نتونست خودش مي دونه كه با اومدن ويا نيمكت در انتظارش هست!!! درود بر بارسا و دوست داران بارسا. شنبه، ۸ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۴۳)
|
! | ||
---|---|---|
نقل قول دوست دارم یه بازیکن که سصحش از سسک پایینتر باشه و بتونه ذخیره خوبی باشه،بخرن.مثل سیلوا.دوست خوش تیپ شما رو چه حسابی میگی سسک از سیلوا بهتره، سیلوا یه بازیکن فوق العاده است با توانایی بازی تو چند پست مختلف اصلا انگار اینیستا رو چپ پا کنی! داوید بازیکنیه درحد اینیستا! خودش هم بعد یورو 08 قول داده بود اگه از والنسیا جدا بشه به جز بارسا جای دیگه ای نمیاد شنبه، ۸ خرداد ۱۳۸۹ (۰:۳۸)
|
نظر اینجانب | ||
---|---|---|
دفاع وسط ذخیره غیر از میلیتو نداریم(چیگی رو بیخیال) پس مارکز بمونه بهتره.خیلی جاها به دردمون خورده. تیم باید تو ترکیب اصلیش هافبک دفاعی داشته باشه.و یحیی در این زمینه بهترین گزینه است.امیدوارم نره.پپ هم گفته :"بهش نیاز داریم ولی اگه خودش راضی نیست نمیتونیم مجبورش کنیم". کیتا هم برای تعویضای تدافعی مناسبه.قدرت بدنی داره.به درد میخوره.ولی خلاقیت و تکنیک در حد اینیستا نداره.اصلا.ولی بمونه بهتره. زلاتان مهاجم توپیه.نباید بره.هرچند میلان میخواد یه پیشنهاد80میلیون یورویی برای خریدش بده. آنری رو دوست دارم و نمیخوام نیمکت نشین بشه.امریکا جای خوبیه براش.به خاطر زحماتش از صمیم قلب ازش تشکر میکنم. ویا که اومد.اما اگه سسک بیاد زیاد خوشحال نمیشم.چون هم مجبورن یحیی رو بفروشن و هم تیم در دفاع ضعیف میشه. درحمله هیچ کمبودی نداریم.البته اگه پدرو و بویان بمونن. برای هافبک اگه یحیی بمونه فقط یه بازیکن ذخیره برای ژاوی و اینیستا میخوایم.که فکر نمیکنم سسک را برای نیمکت ذخیره بخرن.برای همین دوست دارم یه بازیکن که سصحش از سسک پایینتر باشه و بتونه ذخیره خوبی باشه،بخرن.مثل سیلوا. خط دفاع هم اگه ماکز نره بهتره چیگی رو بفروشن و یه ذخیره واسه دنی بیارن.فکر کنم توی آکادمی چنین بازیکنی باشه.دفاع راست هم با وجود ابیدال و مکسول هرچند عالی نیست ولی به اندازه کافی خوب هست. جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۲۰:۳۸)
|
بازیکنان جدید | ||
---|---|---|
به نظر من هم بهتر است زلاتان و کیتا و مارکز از تیم بروند و بازیکنان جدیدی به بارسا بیایند و بارسا بازیکنا با کیفیتی تری به خدمت بگیرد . چون که الان زلاتان 29 سال دارد و کیتا هم 31 سال و همین طور مارکز 32 سال دارد و اگر اینها فصل بعد در بارسا بماند بارسا شاید دچار افت بشود . و به نظر من با آمدن ویا بارسا خیلی در خط حمله کامل تر می شود و آمدن سسک به جای کیتا هم خیلی خیلی بهتر است چون که کیتا سنش بالا رفته و دیگر آن کارائی لازم را ندارد و اگر هم ماسچرانو به بارسا بیاید بارسا خیلی خیلی قوی تر می شود . به امید موفقیت بارسا جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۴)
|
فروش | ||
---|---|---|
به نطر من یحیی توره به هیچ وجه نباید بره چون بعد از رایکارد افسانه ای اون بهترین هافبک دفاعی جهانه. اگه یه هافبک بخریم یا هلب برگرده بهتره که کیتا بره به خصوص اگه سسک بیاد. آنری هم بهتره چون با وجود ویا ، پدرو ، بویان و جفرن جایی برای آنری نیست. جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۳۵)
|
توره نباید بره | ||
---|---|---|
یحیی توره حتما باید بمونه خیلی بازیکن خوبیه بدون شک یکی از بهترین هافبک دفاعی های دنیاست نباید بره پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۲۰:۵۲)
|
1 | ||
---|---|---|
درود بر بارسا درود بر کاتالونیا به نظر من تیم باید بازیکن به اندازه کافی در هر پست داشته باشه. اما زلاتان اگه بمونه باید نیمکت بشینه. آیا زلاتان میتونه تو 1 فصل اکثر بازی ها رو نیمکت نشین باشه و برای تیم حاشیه درست نکنه؟؟؟ اگه مسئولین تیم میتونن تضمین کنن که مشکلی پیش نمیاد پس بهتره بمونه اما اگه مشکلساز بشه بهتره به لیگ ایتالیا برگرده. نباید به هیچ تیم اسپانیایی بدیمش حتی با قیمت 100میلیون دلار چون باعث دردسر میشه. توره بازیکن خوبی هست که تحمل نیمکت نشینی هم داره. پس بهتره بمونه چون باید ذخیره های قوی داشته باشیم. اونی که گفته بویان بره باتجربه تر بشه برگرده...بویان کجا بهتر از بارسا میتونه باتجربه بشه؟؟؟ پس اصلا این حرف منطقی نیست که بویان بره مارکز و آنری هم به تشخیص خودشون اگه خواستن بمونن میتونن البته خودشون میدونن که اکثرا نیمکت نشین خواهند بود. پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۴۶)
|
بايد جايگزين داشت | ||
---|---|---|
با احترام به نظر دوستان به نظر من رفتن تنها كافي نيست بايد ديد كي مياد تا كي بره ؟ مثلا اگه ماسچه رانو بياد خوب ، سيدو و ماركز و يحيي ميتونن برن . اگه وين روني يا مشابهش بياد زلاتان ميتونه بره اما معتقدم زلاتان رو فروختن دو سر ضرره چون اولا هيچ تيمي بااين وضع پيش اومده بيشتر از 30 تا 40 ميليون براش نميده و اين يعني ما پارسال اتوئو رو به اينتر هديه داديم ، فكر نميكنم باشگاه به اين زودي ازش نااميد بشه بعضي وقتها صبر و زمان دادن بد هم نيست . فصل اول هانري هم زياد تعريفي نبود .. پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۳)
|
باید برود | ||
---|---|---|
به نظر من گزینه بویان رو هم باید میذاشتید بویان وسیدو کیتا یا زلاتان و سیدو کیتا ولی بویان بره بهتر باتجربه تر که شد برگرده پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۱)
|
رفتن بازیکنان | ||
---|---|---|
باید این بازیکنا برن تا جا واسه بازیکنای دیگه باز بشه زلاتان-کیتا-مارکز-انری پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۱۶)
|
چگرینسکی | ||
---|---|---|
چگ رو هم باید تو لیست میذاشتین.
پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۱۵)
|
زلاتان باید بمونه | ||
---|---|---|
زلاتان باید بمونه و جواب یه عده رو بده. واقعا برام خنده آوره که داوید ویا بخواد زلاتان رو تهدید کنه. توره باید بمونه ولی اگه سسک اومد مارکز میتونه بره ولی من به شخصه خیلی دوسش دارم. از اون کیتا خیلی بهتره که امیدوارم ریختشو دیگه تو بارسا نبینم. آبیدال و مکسول جفتشون لنگه هم و بی خاصیت هستن یکیشون باید بره جاش یه دفاع چپ بزرگ بگیرن. هانری هم دیگه باید بره یواش یواش یعنی در شانش نیست که بخواد ذخیره وایسه باید بره یه جا مثل آمریکا هم بهش خوش میگذره هم پول خوبی میگیره. باقی بازیکنامون هم که یکی گل تر از اون یکی. پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۵۶)
|
نقل و انتقالات | ||
---|---|---|
هانری و یحیی توره امسال از تیم جدا میشن.فابرگاس+یک دفاع به تیم اضافه میشن
پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۳۳)
|
نظر در مورد سوال نظرسنجی | ||
---|---|---|
با عرض معذرت از مدیر سایت سوال " کدام بازیکنان باید در فصل نقل و انتقالات، تیم را ترک کنند؟ " یه کم حالت توهین به بازیکنان بارسا داره. تمام این بازیکنا در کسب 6 جام برای هواداران سهیم بوده اند و ما باید به اونها احترام بذاریم. بجای کلمه ی " باید" کلمه ی " بهترست" استفاده می شد مناسب تر بود. یا اصلا میپرسیدید " به نظر شما کدامیک از بازیکان کنونی بارسا در فصل بعد تیم را همراهی نخواهند کرد؟ " یا اصلا یه جمله ی قشنگ تر با همین مضمون. مجددا از طراح سوال عذرخواهی می کنم. پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۸:۱۸)
|
زلاتان و توره نباید برن | ||
---|---|---|
زلاتان نباید بره تازه یه ساله اومده و تو تیم جا نیوفتاده امسال هم بیشتر از اتوو گل زده هم بیشتر پاس گل داده به نظر من توره هم یکی از بهترین هافبک دفاعی های دنیاست و نباید بره پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۸:۱۶)
|
پاسخ به: زلاتان | ||
---|---|---|
manam ba nazaresh movafegham
پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۳۸۹ (۰:۰۴)
|
پاسخ به: زلاتان | ||
---|---|---|
به نظر من فقط باید زلاتان بره
چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۱۰)
|
زلاتان | ||
---|---|---|
به نظر من زلاتانو آنری برن کافیه .مارکز به دردمون میخوره.چگرینسکی یادتون رفته!!!باید بره
چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۱۹)
|
خروجی باشگاه فقط کیتا | ||
---|---|---|
آنری فصل قبل فوق العاده بود این فصل به دو دلیل افت کرد 1-مصدومیت های پیاپی(تا تو ترکیب فرانسه بازی میکرد مصدوم میشدو چند هفته رو از دست میداد) 2-خطای هند در بازی با ایرلند.سر این قضیه خیلی فشار تحمل کرد.من مطمئنم که فصل بعد خیلی بهتر میشه انصافا دلمون رو به چیه کیتا خوش کردیم؟؟این کیتا باید بره نه آنری چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۳۹)
|
کسانی که باید رخت بربندند | ||
---|---|---|
به نظر من اولین کسی که باید خودش مثل یه بچه ی خوب مزارشو از بارسا مفقود کنه کسی نیست جز خرید افتضاح فصل قبل چیگرینسکی واقعا چرا تو گزینه ها نیست ؟ به خاطر اشتباه های مکرر اون بارسا از جام حذفی حذف شد راستی هنری درسته آلان بازیکن بارساست ولی با RED BULLS تو لیگ آمریکا به تفاهم رسیده مارکز پیره و کیتا هم اصلا در حد بارسا نیست ولی زلاتان باید بمونه و به جرات می گم فروختن توره یک حرکت کاملا احمقانه است اون هم تکنیک داره و هم قدرت بدنی چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۰۷)
|
تصحیح | ||
---|---|---|
خواهشآ مجموع درصدها رو تصحیح کنید هنوز جمع همشون میشه 98 درصد
چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۴۸)
|
نظر | ||
---|---|---|
من فکر میکنم اگه هنری از تیم بره برای خودش بهتره چو ن با اومدن ویا کار برای او در بارسا خیلی سخت میشه.... البته ضمن تشکر از زحماتی که او واسه تیم کشیده. در مورد توره هم بگم که او یکی کمی سنگین و کند شده فکر میکنم اگه خواسته باشه تو بارسا بمونه باید کمی وزن کم کنه . چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۵۹)
|
1 | ||
---|---|---|
hamedmessi دوست من آنري رفته اگر باورت نميشه وايسا تا لاليگا شروع بشه چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۰۲)
|
راجع به نظر سنجی | ||
---|---|---|
به نظر من باید هانری و کیتا برن ... الان در حد بارسلون نیستن البته هانری خوبه ولی چون ویا اومده هانری بره زلاتانم بشه جانشینه ویا چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۵۲)
|
ترکیب | ||
---|---|---|
خوب اونهایی که می گویند کی بره و کی بیاد اول ترکیب فصل بعد بارسا رو متصور بشند و این رو هم در نظر بگیرند که بعضی از بازیکن ها رو نمی شه روی نیمکت نشوند ... ببیند دروازه بان که والدس هستش در خط دفاع هم آبیدال ، پویول ، پیکه و آلوس بازی می کنند که در اینجا هم مکسول و میلیتو و مارکز هم دخیره این ها هستند ... که یک تیم باید حداقل سه تا دفاع دخیره داشته باشه ... پس به نظر من توی این پست چیگرینسکی بره البته به صورت قرضی و هنریکه از لورکوزن برگرده تا یک فصل به صورت دخیره توی تیم باشه و خودش رو با لیگا هماهنگ کنه در خط هافبک با فرض اومدن فابرگاس خط میانی ما هم با حضور ژاوی ، اینیستا و فابرگاس در ظاهر بی نظیرترین خط هافبک دنیا هستش ولی باید دو نکته رو هم در نظر بگیریم ... اولا این خط هافبک اصلا نمی تونه به دفاع تیم کمک کنه و ضمن اینکه بازکنی مثل بوسکت باید پیچ بشه روی نیمکت ... پس باید یکی از سه تا هافبک سرشناسمون بشینند روی نیمکت تا تیم در جلوی خط دفاعش دچار بحران نشه پس توی این پست به نظر من بهتره کیتا بره و خط هافبک تیم رو ژاوی و فابرکاس و توره تشکیل بدهند ... اینیستا که زیاد مصدوم می شه وگرنه من خودم به فابرگاس ترجیهش می دهم ... بوسکت هم به عنوان جانشین در خط حمله مسی در راست ، ویا در چپ و زلاتان در مرکز می تونند فوق العاده باشند و در این پست هم پدرو و بویان جایگزین هستند .. ضمن اینکه اینیستا هم می تونه سمت چپ خط حمله بازی می کنه .... به نظر من هم توی این پست بویان رو به صورت قرضی بدیمش والنسیا و هانری هم به خاطر خودش ار بارسا بره بهتره ... حیف این بازیکن روی نیمکت بشینه در حمله هم با حضور ویا و مسی و زلاتان هر سه بازکن مکمل های خوبی برای هم هستند و به نظر می تونه خوب جواب بده ... چون در صورت رفتن زلاتان تیم روی هوا ضعیف می شه البته من خودم به زلاتان رای دادم چون در صورتی که زلاتان یک فص نا موفق دیگه داشته باشه دیگه نمی شه به این قیمت فروختش چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۴۷)
|
هانری و مارکز | ||
---|---|---|
فکر میکنم با رفتن هانری و مارکز و جایگزینی نیروی جوان از آکادمی میشه سال خوبی داشت. البته با تشکر و درود فراوان به این دو بازیکن و زحماتی که کشیدن. Only Barca Anti Madrid چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۴۵)
|
زلاتان | ||
---|---|---|
درسته که زلاتان ساله پیش خیلی خوب کار نکرد ولی با اومدن ویا وقتی رقابت بین اونها ایجاد بشه زلاتان هم خوب کار می کنه زلاتان پارسال هم ابتدای فصل خوب بود ولی بعد از مصدومیتش افت کرد و روحیشو از دست داد به نظر من یکسال دیگه باید بهش فرصت داد تا بازی خودشو نشون بده وبا تیم هم هماهنگ تر بشه فوقش خوب بازی نکرد میره رو نیمکت میشینه دو تا بازیکن جانشین خوب هم که جاش داریم حیف نیست یک هم چین مهاجمی رو رو از دست بدیم؟
چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۰۴)
|
توره | ||
---|---|---|
توره نباید بره . بزرگرترین اشتباه فروش توره ست. به قوله پپ اون یه غوله. بهترین هافک دفاعی دنیاست. بی نظیره هانری رو هم خیلی دوس دارم حیف یکم دیر اومد بارسا. چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۴۹)
|
فالس نیوز | ||
---|---|---|
راس میگه. آنری که هنوز جایی نرفته. حتما فالس نیوز نوشته بوده
چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۲۳)
|
انری جونم | ||
---|---|---|
اقای moham2ad.barca لطفا از پیش خودت حرف نزن میشه یک منبع رسمی برای من بیاری تا حرفت ثابت بشه انری الان بازیکن بارسلونا است شما از کجا داری میگی رفته یک تیمه دیگه ما که جایی ندیدیم درضمن اگر هم از اون فارس نیوز دیدی باید بگم باور نکن که اون فارس نیوز فقط شایعه مینویسه چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۵۵)
|
آنري | ||
---|---|---|
قابل توجه مديران در مورد نظرسنجي! گزينه تيري آنري بايد حذف بشه چون اون واقعا رفته و ديگر در تيم نيستش رفته به تيمه ردبول آمريكا نه گالكسي سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۵۹)
|
فقط تیری آنری رو عشقه | ||
---|---|---|
آنری با اخلاق ترین ، فنی ترین،حرفه ای ترین ودر کل بهترین بازیکن جهانه و مثل اون دیگه پیدا نمیشه و نخواهد شد ...... شما واقعا يادتون رفته هانري چه بازيائي براي بارسا كرد؟ اونائي كه به هانري راي دادن مطمئنا بازي6-2رئال رو نديدن آنری یک الگوی کامل از هر لحاظ برای هر انسانی است . سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۵۵)
|
کدام بازیکن باید برود | ||
---|---|---|
گزینه هیچکدام
سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۱۳)
|
زنده باد آنری | ||
---|---|---|
نامرد نباشین آنری از زلاتان خیلی سرتره یحیی و مارکز هم خوبن سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۵۲)
|
نظرسنجی باطله | ||
---|---|---|
بابا چی میگین شماها هانری که رفته گالکسی امریکا !! انگار خبر ندارین در مورد زلاتان هم بگم که ایبرا رو امسال ببینید به هر حال سال اولشه سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۳۹)
|
هیچ کدام | ||
---|---|---|
هیچ کدوم نباید برن خیلی لیست تیم پره حالا همین مونده این فصل فروش هم داشته باشیم همشون باید بمونن
سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۱۶)
|
////////// | ||
---|---|---|
نظر من اینه که زلاتان حتما باید بره . آنری پیر شده و امیدی به اوج گرفتنش نیست. کیتا هم که دیگه هیچ خیلی یوبسه باید بره. مارکز و توره عالین باید بمونن. در آخر زنده باد ژاوی.................... سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۵۵)
|
fsdg | ||
---|---|---|
viva barca
سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۶)
|
aaaa | ||
---|---|---|
نقل قول بهتر بود گزینه ی هیچ کدام هم میزاشتین. rast migi سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۲۶)
|
000 | ||
---|---|---|
من همیشه از زلاتان حمایت کردم الان هم به خاطر خودش رای به رفتنش دادم.اگه پیشنهاد رئال جدی بشه همون بهتر که نگهش داریم. بشینه رو نیمکت بهتر از بازی کردن برای خوکهاست. اما زلاتان باید بره جایی که بیشتر بهش نیاز دارن. مثلا یوونتوس. من برای پیشنهاد یوونتوس به زلاتان لحظه شماری میکنم. یحیی که خودشو خوب نشون داده. خیلی بازیش خوب شده. سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۵۲)
|
بویان - پدرو | ||
---|---|---|
من فکر می کنم یکی از دلایل درخشان شدن این دو تا ستاره آنری بوده ، حدود 11-12 سال تجربه تو تیم های اورپایی چیز کمی نیست ، شاید یکی از دلایل افت آنری کفشاش هم باشه ، چون وضع کفش های ریباک واقعا خرابه ، اصلا شما می تونید حرکاتش رو با زمانی که نایک می پوشید مقایسه کنید ، فکر کنم فقط برای پول با ریباک قرارداد بسته ( کفش ریباک اصلا به پاش نمیاد ) Rbk :heli: ••• راستی سایت اصلی از این همه فعالیت ما هیچ اطلاعی داره ؟؟ فکر کنم بشه به اطلاعشون رسوند که ما رو هم به عنوان نماینده حساب کنن ، شاید اون موقع بتونیم نظریاتمون رو به بازیکنای مورد علاقمون بگیم ••• سهشنبه، ۴ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۴۳)
|
پاسخ به: فقط بارسلونای کبیر | ||
---|---|---|
نقل قول اون هایی هم که میگن انری عزیز باید بره واقعا براشون متاسفم انری یکی از بهترین های بارسلونا است اون باید بمونه من عاشقشم اون الان تقریبا 4 ساله تو تیممون بارسلونای کبیر داره بازی میکنه این همه زحمت کشیدهکسی منکر زحمات آنری نیست. ولی اگه اون باشه مطمئنا بازیکنانی مثل بویان-جفرن یا حتی پدرو باید بشینن پشت خط. من فکر کنم بنفع خودشه که بره. مسلما اون باندازه کسی مثل ریوالدو تو این تیم نبوده.اگه قرار بود تا حالا تو بارسا بازی کنه شاید بازیکنی مثل اینیستا یا حتی ژاوی نمیتونستن اینطور خودشونو نشون بدن. نباید احساسی برخورد کرد. دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۲۶)
|
س | ||
---|---|---|
نقل قول ه ها راست میگند... باید 1 نظرسنجی هم واسه زلاتان میذاشتید که بره یا بمونه ؟ ایبرا به درد سیستم بازی ما نمی خوره.... بره گمشه خیلی بهتره شنیدم که مورینیو 1 شرطش وتسه اومدن به رئال اومدن زلاتانه... حرفه مفت زده مورينيو دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۰۴)
|
زلاتان | ||
---|---|---|
به نظر من مشکل امسال بارسا زلاتان بود
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۰۰)
|
فقط بارسلونای کبیر | ||
---|---|---|
هیچ بازیکنی نباید از بارسلونا بره هییییییییییچ کس فقط باید قرارداد همه تمدید بشه اون هایی هم که میگن انری عزیز باید بره واقعا براشون متاسفم انری یکی از بهترین های بارسلونا است اون باید بمونه من عاشقشم اون الان تقریبا 4 ساله تو تیممون بارسلونای کبیر داره بازی میکنه این همه زحمت کشیده مارکز هم باید بمونه به قول بیگیسترین خیلی از قهرمانی هامون رو مدیون مارکز عزیزم هستیم اون واقعا اسطوره است دوست دارم فوتبالش رو در لباس مقدس تیممون بارسلونای کبیر تمام کنه اون در فصل 2005 عامل اصلی قهرمانی مان در لیگ قهرمانان اروپا بود الان هم بازی های عالی میکنه اون در بارسلونا خیلی هوادار داره دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۴۵)
|
زلاتان برو | ||
---|---|---|
کاش میشد از یه راهی پیام کسیانی که میگن زلاتان دیگه در تیم جایی نداره رو به کادر فنی بارسا رسوند گرچه اوناهم خودشون میدونن ولی نمیدونم چرا نمیره شاید به خاطر مسائل مالیه مارکز و مخصوصا یحیی توره خیلی به درد میخورن اگه سسک بیا کیتا باید بره دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۱۷)
|
ویا | ||
---|---|---|
وقتی ویا باشه دیگه به زلاتان احتیاج نیست و لی با اینکه دوسش دارم ولی از رفتنش خوشحال میشم
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۰۲)
|
پاسخ به: واقعا كه | ||
---|---|---|
هانري 3 فصله اومده تو 2 تاش افتضاح بوده
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۵۴)
|
cghjhk | ||
---|---|---|
به نظر من انری ماکز و سیدو کیتا(در صورت امدن سسک) دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۵۰)
|
هه هه ، هه هه | ||
---|---|---|
میگم جمع درصد ها میشه 98 %
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۵۴)
|
زلاتان ، کیتا | ||
---|---|---|
تی تی به 2 دلیل افت کرد : 1 - رفتن سامی و امدن ایبرا که نه هماهنگ بود و نه پاس می داد 2 - احساسی بازی کردن ( خود بگریستن هم بهش اشاره کرد ) پس میتونه به اوجش برگرده چون ویا کمی مانند سامی بازی می کنه [color=00CC00]◘•◘• امیدوارم بازی معروف 6-2 یادتون باشه ◘•◘• [/color] .......................................................... ایبرا تنها به یک دلیل اومد و اون هم باز کردن فضا ها برای لئو بود که موفق نشون داد ، ولی زلاتان مهاجم هدف هست و با وجود پدرو و مسی بهش نیازی نداریم ولی حتی برای خابوندن کل مترجم هم که شده باید نگهش داریم ......................................................... کیتا نه قدرت دارد ، نه سرعت ، نه شم گلزنی ، و این تعداد گلی هم که زد به علت هت تریکش در یک بازی بود ، اونم 3 تا دروازه خالی ، پس باید بره ، چون بارسا جای اضافه نداره .......................................................... توره که هم قدرت دریبلش رفته بالا و هم هافبک دفاعیه خوبیه ف نیازش داریم ، البته اگه بتونه الکی نشوته ( همانطور که دیدید در بازی با اینتر شوتش رسی به پرچم کرنر ) ......................................................... مارکز هم جایگزین خوبیه با توجه به اینکه چیگرینسکی اصلا مطمئن نشون نداده و امکان 3 اخطاره بودن بچه ها مثل پویول تو بازی اینتر زیاده پس میتونه بمونه •••••• در نتیجه فقط کیتا باید بره دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۴۰)
|
پاسخ | ||
---|---|---|
به نظر من همه باید بمونن جز کیتا! این آقا نه سرعت داره نه تکنیک نه قدرت دفاعی(در مقایسه با یحیی) حالا چون با مرده خوری محض! 5-6 تا گل زده بعضیا ازش اینجوری حمایت میکنن، در ضمن آنری نره بهتره چون حتی تو امسال هم که بدترین سال عمرش بود 5 تا گل زد و 7-8 تا پاس گل داد(به نسبت بازی و اینکه ممکنه فصل بعد بهتر بشه خیلی غیر قابل تحمل نیست) زلاتان رو هم باید نگه داریم تا هم اون آقای خاص ضایع بشه(من که اصلا دوست ندارم ایبرا اون شوت خفنی رو که به کاسیاس زد سال بعد به والدز بزنه) هم اینکه ویا هم کلا بازیکنیه که روش زیاد خطا میشه و احتمال مصدومیتش زیاده یحیی و مارکز هم که دیگه نیازی به گفتن نیست الحق که مارکز عجیب الخلقه ترین مدافعیه که من دیدم! دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۴)
|
Tornado_14 | ||
---|---|---|
آنری دیگه به درد بارسا نمیخوره ولی زلاتان هنوز نتونسته با بارسا جور بشه وباید بهش فرصت داد بقیه بازیکنها هم هنوز به درد بارسا می خورند
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۰)
|
زلاتان | ||
---|---|---|
حیف اتوئو نبود رفت این یارو اصلا در حد و اندازه های خودش نیست دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۰۰)
|
نظر درباره ی خروجی های باشگاه | ||
---|---|---|
زلاتان باید بهش مهلت دادولی میتونه یکی از گزینه های رفتن هم باشه(با احترام به طرفداران زلاتان) آنری اگه تو بارسا بمونه دوباره به دوران اوجش برمیگرده یحیی توره که معلومه که باید بمونه مارکز دیگه عضوی از خانواده بارساست فقط کیتا تو باشگاه جایی نداره دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۹)
|
زالاتان | ||
---|---|---|
چه ها راست میگند... باید 1 نظرسنجی هم واسه زلاتان میذاشتید که بره یا بمونه ؟ ایبرا به درد سیستم بازی ما نمی خوره.... بره گمشه خیلی بهتره شنیدم که مورینیو 1 شرطش وتسه اومدن به رئال اومدن زلاتانه... بهتره دهنت کثیفتو ببندی بیخود میکنی به بازیکنای بارسا فحش میدی ....... دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۰)
|
زلاتان باید بره | ||
---|---|---|
[i]زلاتان باید بره چون سیستم بازیش تک روی و امسال یکی از دلیل های قهرمان نشدن بارسا تو جهان زلاتانه زلاتان باید بره دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۴)
|
پاسخ به: . | ||
---|---|---|
من هانری رو دوست دارم. ولی به نظرم دیگه به درد بارسا نمی خوره.
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۳۸)
|
هر اومدنی یه رفتی هم داره!! | ||
---|---|---|
بعضیا میگن نباید هیچ بازیکنی بفروشیم ولی از طرف دیگه میگن باید سسک رو هم بگیریم! مگه میشه بازیکن خرید ولی بازیکنی از تیم جدا نشه؟ قطعا هر اومدنی یه رفتنی هم داره. نباید ناراحت بشیم از اینکه مثلا آنری میخواد بره. اگه قرار بر اینه که حالا باید افسوس رفتن رونالدو-ریوالدو-دینهو و ... رو بخوریم. ویا اومده و سسک هم خواهد آمد پس مطمئنا باید 2بازیکن برن. با کمال احترام، گزینه های من آنری و کیتا هستن. ضمنا بعضیا هم ادب رو رعایت کنن و اینجا رو مثل خونه خودشون ندونن. دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۲۴)
|
پاسخ به: زلاتان که رفتنش قطعیه | ||
---|---|---|
نقل قول بچه ها راست میگند... باید 1 نظرسنجی هم واسه زلاتان میذاشتید که بره یا بمونه ؟ ایبرا به درد سیستم بازی ما نمی خوره.... بره گمشه خیلی بهترهحاجی نه خانوم قشنگه در مورد بازیکنا تیم درست حرف بزن دادا!!!! میفمی که چی میگم؟؟؟آره؟؟؟! شخصیت خودت رو نشون نده هر جا.... دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۹)
|
نظرسنجی | ||
---|---|---|
من هانری رو دوست دارم. ولی به نظرم دیگه به درد بارسا نمی خوره. در مورد زلاتان هم که باید بگم از اولم ازش خوشم نمیومد. با وجود مسی ، پدرو ، بویان و حالا هم ویا دیگه جایی واسش نیست. دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۵۹)
|
بی انصاف ها | ||
---|---|---|
بابا چی می گید شما ؟؟!!! زلاتان تازه یه فصله اومده بارسا !! اگه ویا هم فصله بعد مثله زلاتان بازی کنه شما میگید بره گم شه ؟؟؟؟؟!!!!!! دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۳۰)
|
... | ||
---|---|---|
تیری آنری که خودش دلش میخواد بره. پس نیازی نیست که ما بهش رأی بدیم که بره یا بمونه. به نظر من زلاتان باید بره. چون حالا که ویا هم اومده دیگه اصلا نیازی به همچین مهاجمی نداریم چون ویا خیلی خیلی بهتر از زلاتانه. بقیه بازیکنا یعنی کیتا و توره و مارکز به نظر من خیلی خوب هستن و میتونن خوب بازی کنن. بازی آخر فصل یحیی توره رو به همین زودی فراموش کردید. دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۲۱)
|
پاسخ به نظر سنجي | ||
---|---|---|
هنري بايد بره اون ديگه به درد بارسا نمي خوره اگه بخاد بمونه پپ نيمكت نشينش مي كنه وبه جاش از زلاتان استفاده مي كنه زلاتان خيلي بدردمون مي خوره
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۵۴)
|
زلاتان که رفتنش قطعیه | ||
---|---|---|
بچه ها راست میگند... باید 1 نظرسنجی هم واسه زلاتان میذاشتید که بره یا بمونه ؟ ایبرا به درد سیستم بازی ما نمی خوره.... بره گمشه خیلی بهتره شنیدم که مورینیو 1 شرطش وتسه اومدن به رئال اومدن زلاتانه... دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۳۹)
|
بره! | ||
---|---|---|
به نظرم زلاتان از اول هم در حد بارسا نبود. البته اگه بره بارسا فکر کنم دیگه مهاجم سر زن نداره ( گل مسی با سر به منجستر هرگز یادم نمیره ) ولی به هر حال به نظرم بره بهتره
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۲۸)
|
واقعا كه | ||
---|---|---|
شما واقعا يادتون رفته هانري چه بازيائي براي بارسا كرد؟ درسته كه اين فصل خوب نبود ولي دوباره شرايطش خوب ميشه اونائي كه به هانري راي دادن مطمئنا بازي6-2رئال رو نديدن دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۲۱)
|
هانري | ||
---|---|---|
هانري به نظرم بايد ترك كنه باشگاه رو
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۲۷)
|
نظر سنجی | ||
---|---|---|
آگه مثلا نظز سنجی میذاشتن با عنوان این که" چه کسی به بارسا بیاد بهتره "خوب می شد ... با تشکر از همه بچه های گل ... VIVA BARCA دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۱۴)
|
نظر سنجی | ||
---|---|---|
باید یک نظر سنجی می ذاشتید که کی موافقه رفتن زلاتانه و کی مخالف تا معلوم بشه زلاتان چقدر طرفدار داره
دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۸۹ (۹:۰۹)
|
barca | ||
---|---|---|
بهتر بود گزینه ی هیچ کدام هم میزاشتین.
یکشنبه، ۲ خرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۲۹)
|
س | ||
---|---|---|
به نظر من اين نظر سنجي خيلي بده چوم ما نميخوايم كسي بره ما ميخوايم بازيكن بيارن
یکشنبه، ۲ خرداد ۱۳۸۹ (۲۳:۰۹)
|
تی تی رو عشق است | ||
---|---|---|
من به شدت تیری آنری رو دوست دارم ولی به نظر من دیگه بهتره که بره چون امسال خوب نبود و بازی هم بهش نرسید. ولی بچه ها هیچ وقت فراموش نکنیم که در فصل 2008-2009 اون یکی از بهترینای بارسا بود و گلای مهمی هم به ثمر رسوند. یکشنبه، ۲ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۴۸)
|
. | ||
---|---|---|
گزینه هیچ کدوم نداره
یکشنبه، ۲ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۳۹)
|