در حال دیدن این عنوان: |
۱ کاربر مهمان
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
|
نقل قول FeReShTeH نوشته:نقل قول سارا نوشته:یعنی من هر کاری میکنم هیچی جای aston martin vanquish رو نمیگیره 1 2 3 لامصب چقدر خوشگله اینا چیه؟اصنم خوشگل نیستنژیانو عشقه خداییش ژیان خعلی باحالهدوس میدارم پیکان گوجه ای از ماشین های مورد علاقه ی منه خیلی خوشمله |
||
|
|||
۲۷ خرداد ۱۳۹۱
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: Lionel.Messi.10
پیام:
۱,۷۶۷
عضویت از: ۲۹ بهمن ۱۳۸۹
از: Tabriz
طرفدار:
- Messi,Xavi,Iniesta,Cesc,Puyol - Ronaldinho,Ronaldo Luis Nazario - Spain,Brazil - Guardiola گروه:
- کاربران عضو |
عشقم
|
||
۲۸ خرداد ۱۳۹۱
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: Karabeseydi
پیام:
۳,۵۲۲
عضویت از: ۱۷ آذر ۱۳۹۰
طرفدار:
- داوید ویا -آندرس اینیستا - یوردی آلبا - سسک - سپاهان - اسپانیا - محرم نوید کیا - منصور ابراهیم زاده گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول FeReShTeH نوشته:نقل قول سارا نوشته:یعنی من هر کاری میکنم هیچی جای aston martin vanquish رو نمیگیره 1 2 3 لامصب چقدر خوشگله اینا چیه؟اصنم خوشگل نیستنژیانو عشقه خداییش ژیان خعلی باحالهدوس میدارم ژیان باحاله اما بعد از ونکویش فولکس بهتره اون قدیمی ها هستن یعنی جون پی سی و شاتل و همه چی با هم در اومد تا این عکس باز شد همینه |
||
و با هر سنگریزه رازی به نارضایی گفتن زمزمه ی رود چه شیرین است! احمد شاملو
|
|||
۱ تیر ۱۳۹۱
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: Xaviesta
پیام:
۱,۰۲۴
عضویت از: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰
از: Terrassa
طرفدار:
- ژاوی-مسی-اینیستا - یوهان کرایف- پپ گواردیولا - اسپانیا - پپ گواردیولا- ویسنته دل بوسکه گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول FeReShTeH نوشته:نقل قول سارا نوشته:یعنی من هر کاری میکنم هیچی جای aston martin vanquish رو نمیگیره 1 2 3 لامصب چقدر خوشگله اینا چیه؟اصنم خوشگل نیستنژیانو عشقه خداییش ژیان خعلی باحالهدوس میدارم صداش از قیافه ش قشنگتره نقل قول پیکان گوجه ای از ماشین های مورد علاقه ی منه"جوانان" ش رو یادت رفت پیکان جوانان گوجه ای |
||
۲ تیر ۱۳۹۱
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: aammiinn
پیام:
۸,۳۵۶
عضویت از: ۲۱ دی ۱۳۸۹
از: ı̴̴̡ ̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
طرفدار:
- داوید ویا - ژاوی - مسی - پویول - رونالدینیو - پرسپولیس - پدیده - آرژانتین - کریم باقری - علی کریمی - سر الکس - یورگن کلوپ - یحیی گل محمدی گروه:
- کاربران عضو |
عرضه اتومبیل جدید بوگاتی گالیبیر در سال 2013 کم کم به نظر میرسید که بوگاتی گالیبیر در حال تبدیل شدن به یک افسانه و اسطوره است اما سوپر اسپرت ساز فرانسوی میخواهد به همه یادآوری کند که مدل صندوق دار در حال طی مراحل پیش تولید است و البته این تیم در حال کار سخت بر روی این پروژه است.به گزارش پارس ناز به نقل از خودروسازی در ماه اوت سال گذشته بود که بوگاتی اعلام کرد که قصد دارد مدل گالیبیر صندوق دار را تولید و عرضه کند اما تاکنون اخبار کمیدر باره این مدل منتشر شده است. شرکت بوگاتی در این مورد میگوید تقاضای بسیار زیادی برای این خودرو به ویژه از سوی مشتریان عرب که مشتاقانه منتظر مدل های جدید هستند وجود داشته است و با این حال خودروساز فرانسوی هیچ گونه تاریخ مشخصی را برای عرضه این مدل پرطرفدار اعلام نکرده است. البته تولید واقعی گالیبیر تا قبل از عرضه نهایی بوگاتی ویرون به تاخیر افتاده است و تاکنون 69 عدد از 150 عدد بوگاتی ویرون تولید و تحویل صاحبانش شده است و در خوشبینانهترین حالت ما باید سال 2013 را برای عرضه این خودرو در نظر بگیریم. با این حال بوگاتی اعلام کرده الست که گالیبیر تنها مدل جدید این شرکت نبوده و این شرکت فرانسوی نقشههای فراوانی برای بازارخودرو به ویژه بازار خاورمیانه دارد. اینم عکساش: 1 2 |
||
۶ تیر ۱۳۹۱
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: aammiinn
پیام:
۸,۳۵۶
عضویت از: ۲۱ دی ۱۳۸۹
از: ı̴̴̡ ̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
طرفدار:
- داوید ویا - ژاوی - مسی - پویول - رونالدینیو - پرسپولیس - پدیده - آرژانتین - کریم باقری - علی کریمی - سر الکس - یورگن کلوپ - یحیی گل محمدی گروه:
- کاربران عضو |
ماشین یک کویتی توی لندن!!!!!!!!!!!
|
||
۶ تیر ۱۳۹۱
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: aammiinn
پیام:
۸,۳۵۶
عضویت از: ۲۱ دی ۱۳۸۹
از: ı̴̴̡ ̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı
طرفدار:
- داوید ویا - ژاوی - مسی - پویول - رونالدینیو - پرسپولیس - پدیده - آرژانتین - کریم باقری - علی کریمی - سر الکس - یورگن کلوپ - یحیی گل محمدی گروه:
- کاربران عضو |
ماشین بازیافتی BMW |
||
۱۰ تیر ۱۳۹۱
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: elguaje7
پیام:
۲,۳۴۸
عضویت از: ۱ آبان ۱۳۸۹
طرفدار:
- داوید ویا، ژاوی، پویول - یوهان کرایف، رونالدینیو - استقلال - اسپانیا، آرژانتین، ایتالیا - پپ گواردیولا - امیر قلعه نویی گروه:
- کاربران عضو |
وقتی جاده اتومبیل را شارژ می کند: انتقال الکتریسیته بیسیم از درون بتن یکی از مشکلات اصلی خودروهای الکتریکی، اتمام سریع شارژ و برد کم مسافت آنها در برابر رقبای سوخت فسیلی شان است. اما تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی ماشین های الکتریکی در صورت حل این مشکل و امکان طی مسافت بسیار بالا بدون نیاز به شارژ، بسیار آسان تر می شود. این همان ایده ای است که باعث تشکیل تیم تحقیقاتی برای کار بر روی نمونه اولیه جاده با الکتریسیته بیسیم در دانشگاه تویوهاشی ژاپن شده است. این تیم طی برنامه نمایشی که در دانشگاه تویوهاشی ترتیب داده بود، با موفقیت نیروی الکتریسیته را از درون یک لایه بتنی به ضخامت ۱۰ سانتی متر عبور داد. آنها موفق شدند نیروی برق ۵۰ تا ۶۰ واتی را از درون بلوک سیمانی عبور داده و از طریق دو چرخ اتومبیل آن را به لامپ برسانند. این پروژه EVER یا Electric Vehicle on Electrified Roadway نام دارد و اعضای تیم تحقیقاتی امیدوارند که روزی این رویا به واقعیت بپیوندد و ماشین های الکتریکی بدون نیاز به شارژ، مسیرهای طولانی را در اتوبان ها بپیمایند. البته تا محقق شدن چنین آرزویی هنوز باید از برخی موانع عبور کرد. مهم ترین مانع هم، آن است که برای شارژ ماشین الکتریکی هنگام عبور از چنین جاده ای، نیاز به الکتریسیته ای داریم که ۱۰۰ برابر قویتر از آنچه امروز آزمایش شد، باشد. و البته باید بتواند از لایه بتنی با قطری حداقل دو برابر میزان تست شده عبور کند. این تیم تحقیقاتی می گوید که در حال کار بر روی بهبود و افزایش کارایی این سیستم هستند و قصد دارند کار را تا مرحله تجاری سازی ایده شان پیش ببرند. مانع مهم دیگر در زمینه اجرایی شدن چنین طرحی، نیاز به نوسازی خیابان، جاده و بزرگراه ها و عبور ابزارهای لازم از زیر آنها است که هزینه بسیار زیادی را می طلبد. |
||
۳ مرداد ۱۳۹۱
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: elguaje7
پیام:
۲,۳۴۸
عضویت از: ۱ آبان ۱۳۸۹
طرفدار:
- داوید ویا، ژاوی، پویول - یوهان کرایف، رونالدینیو - استقلال - اسپانیا، آرژانتین، ایتالیا - پپ گواردیولا - امیر قلعه نویی گروه:
- کاربران عضو |
02 03 04 05 06 07 08 آرینرا یک سوپر خودروی انگلستانی - لهستانی است که گفته می شود از لحاظ عملکرد و طراحی و مواد استفاده شده در آن میتواند با لامبورگینی رقابت کند. عملکرد خودرو واقعا قابل تحسین است. به عنوان مثال صفر تا 100 خودرو در کمتر از 4 ثانیه و صفر تا 300 آن در کمتر از 30 ثانیه اتفاق می افتد. سیستم قوی ترمز خودرو هم عملکرد قابل ملاحظه ای دارد و هنگام ترمز زدن در سرعت 300 کیلومتر در ساعت، تنها7 ثانیه طول میکشد تا خودرو به حالت سکون برسد. این پروژه «لی نوبل » نام دارد. این نام از یکی از طراحان معروف انگلیسی خودرو گرفته شده است. نوبل هم اکنون یکی از اعضای تیم مدیریت و یکی از سهامداران آرینرا است. او همچنین مسئول جنبه های تکنیکی و طراحی خودرو است. کارخانه آرینرا قصد دارد که تولید خودروهای خودرو را در لهستان آغاز کند. این کارخانه به جای ساختن شعبه های مختلف قصد دارد که در نقاط مختلف دنیا با کارخانه های مختلف همکاری کند و برای خود شرکای مناسبی فراهم سازد. هدف نهایی این است که تولید آرینرا در سال به 600 الی 700 دستگاه برسد. ظاهر خودرو جذاب است و طراحی زیبایی دارد. جلوی آرینرا به زمین نزدیک است و چنین چیزی باعث بالا رفتن عملکرد آیرودینامیک خودرو میشود. وقتی که از کنار به خودرو نگاه میکنید، زیبایی آن را به معنای واقعی میفهمید و شکل نامتقارن آن شما را تعجب زده خواهد کرد. چرخهای 19 اینچی آلیاژی خودرو از مواد سبک وزن ساخته شده است. سازههای سبک وزن خودرو و آیرودینامیک بالای آن باعث میشود که نهایت قدرت ممکن از موتور خارج شود. تودوزی داخل خورو از چرم با کیفیت است. از ویژگی های داخلی خودرو میتوان به یک سیستم قدرتمند صوتی، آیینه ها و پنجرههای الکتریکی و خنک کننده هوا اشاره کرد. هر دو صندلی خودرو نیز به یک کمربند ایمنی با 4 نقطه تنظیم شونده مختلف مجهز هستند. قدرت خودرو توسط یک موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری تولید میشود که 650 اسب بخار و 820 نیوتن متر تولید میکند. صفر تا 100 خودرو 3.2 ثانیه طول میکشد و نهایت سرعت آن 340 کیلومتر در ساعت است. یکی از ویژگی های جدید و جالب خودرو دوربین حرارتی آن است. این دوربین فضای جلوی خودرو را تا چند صد متر تشخیص داده و نشان میدهد. اگر دوربین موجودی با دمای بیشتر از محیط پیدا کند، راننده تصویر آن را به صورت واضح از صفحه ای در کنسول مرکزی خواهد دید. |
||
۱۲ مرداد ۱۳۹۱
|
|
پاسخ به: اتومبیل | ||
نام کاربری: khadije.messi
پیام:
۴,۲۲۴
عضویت از: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
از: -
طرفدار:
- leo messi - - - - - ﺍﺳﭙﺎﻧﯿﺎ- ﺁﺭﮊﺍﻧﺘﯿﻦ - - - ﭘﭗ ﮔﻮﺍﺭﺩﻳﻮلا- تیتو ویلانووا - - گروه:
- کاربران عضو |
سال 2010 را برای کمپانی کیا موتورز کره جنوبی ( از زیر مجموعه های جنرال موتورز امریکا) می توان آغاز شکوفائی و سال تاثیر گذاری جدی کیا در بازار خودرو برای رقبایش دانست . کیا با رفع برخی از نقایص خود همچون ایمنی و طراحی در مجموعه خودرو سازان ، صاحب جایگاهی مناسب گشته است. طراحی بدنه : سراتو 2010 نسخه کپی از شورولت کروز میباشد ، سراتو در طراحی بدنه تنها با استفاده از خطوط و شکستگی ها این خودرو را بسیار زیبا و مدرن به نمایش می گذارد ، برخی از نقاط این خودرو از حیث طراحی بسیار چشمگیر می باشد که برجسته ترین آن بخش بالای درب ها و حد فاصل آن تا شیشه های جانبیست . این خطوط باعث ایجاد لبه ای عریض و بسیار زیبا در محل قرار گرفتن آینه های جانبی شده . ویژگی های طراحی این خودرو به جز زیبائی به مواردی همچون آیرودینامیکی ، ایمنی و ارگونومی به طور چشمگیری پرداخته . خطوط و شکستگی ها به تنهائی به سراتو 2010 چهره اسپرتی داده و این خودروی کیا عمده جذابیت خودرا مرهون سادگی در طراحی می باشد ، می توان زیبا ترین زاویه دید این خودرو را از حیث طراحی سه رخ آن دانست . چراغ های جلو و عقب در سراتو 2010 با دید از سه زاویه در محلی بسیار مناسب قرار گرفته که به بیشتر دیده شدن این خودرو کمک کرده که این موضوع از مباحث فرعی ایمنی می باشد . هر چند چراغ ها از نوع LED نیستند اما با طراحی خاص بخش منعکس کننده نور لامپ چراغ خطر ، نور قابل توجهی با انتشاری همانند LED از قسمت عقب این خودرو دیده می شود . طراحی داخلی : تناسب خوبی میان بخش های مختلف داخل سالن سراتو 2010 وجود دارد ، مجموعه داشبرد و فرمان ، رو دری های جلو و عقب و همین طور صندلی های سراتو به اضافه کنسول و مجموعه سقف این خودروی سدان کیا از نواخت ثابتی در طراحی برخوردارند و با طرح خارجی این خودرو در بخش بدنه کاملا تطبیق دارند. در مجموع فضای داخلی سراتو 2010 ، مدرن ، زیبا و اسپرتی دیده می شود. ایمنی : خودرو کیا سراتو 2010 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی با بیشترین نقاط سبز ایمن شده است و در قیاس با سری قبلی خود از سطح ایمنی بالاتری برخوردارست و از این حیث در دسته خودروهای ایمن قرار می گیرد. همچنین سراتو 2010 از موسسه ایمنی ANCAP استرالیا موفق به کسب امتیاز TBC که حاکی از ایمنی برتر آنست شده است. ارگونومی : سراتو 2010 را می توان صاحب ارگونومی برتر دانست و از این حیث این خودروی کیا کاملا موفق و منطبق بر اصول روز می باشد . موفق ترین بخش ارگونومی سراتو 2010 که از درخشندگی خاصی در مبحث ارگونومی این خودرو بر خوردارست دید جانبی راننده و سرنشین در این خودرو می باشد که آنرا مرهون طراحی جانبی در قسمت های فوقانی درب ها ، محل طلاقی درب پوش موتور با گلگیر ها و محل قرار گرفتن ستون های A که در نهایت منجرب ایجاد بیشترین میدان دید در این نقاط هست می باشد. موتور : موتور 2 لیتری 4 سیلندر DOHC با 16 ولو با مکانیسم CVVT و پاشش multi point توان تولید 156 اسب بخار در 6200 دور و گشت آور 194.2 نیوتن متر در 4300 دور را با مصرف ترکیبی 7.8 لیتر در 100 کیلو متر و آلایندگی Euro IV داراست. عدد RON بنزین مصرفی در این موتور مدرن 91 ( بدون سرب ) می باشد و همچنین ظرفیت باک 52 لیتر . با تغییراتی در موتور سراتو 2009 حداقل 13 اسب بخار قدرت و 10 نیوتن متر تورک آن بیشتر شده که از ویژگی های برجسته سراتو 2010 نسبت به مدل قبلی خود می باشد. گیربکس : گیربکس 5 سرعته دستی با سنکرونیزه مطلوب و 4 سرعته اتومات با قابلیت تیپ ترونیک . ساسپنشن : در بخش جلو تعلیق از دسته strut و در عقب Torsion beam . ترمز : دیسکی تهویه دار در جلو و دیسکی در عقب + ABS و EBD همچنین ترمز کمکی EBA نیز در برخی از مدل های سفارشی . سیستم های پایداری : کیا سراتو 2010 در برخی از مدل های سفارشی مجهز به ESC (electronic stability control (یا سیستم الکترونیک کنترل پایداری + Traction Controlمی باشد . آپشن : دارای 6 عدد ایربگ سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر مدیریت پیمایش ( Trip Computer ) آینه داخل الکتروکرومیک سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سیستم صوتی حرفه ای با ظرفیت 6 دیسک MP3 + USB + AUX و کابل ipod سنسور هشدار دهنده موانع ( دنده عقب ) پشت سری ها با قابلیت عکس العمل در برابر ضربه گرم کن صندلیهای جلو چراغ مه شکن ( جلو ) سانروف با سنسور ایمنی سنسور ایمنی شیشه بالابر کنترل اتوماتیک نور چراغ ها تست : سراتو 2010 خودروئی بسیار برتر از هر حیث در قیاس با سری قبل خود می باشد . طراحی داخلی و خارجی با تحولی جدی ، توان حرکتی بیشتر با حداقل 13 اسب بخار افزایش قدرت و 10 نیوتن متر تورک بیشتر ، ارگونومی مطلوب تر و همچنین ترمز ، ایمنی و سیستم تعلیق با تطبیق بیشتر با شرایط خودرو آنرا در دسته ای بالاتر از سری قبل خود و منطبق بر اصول روز قرار داده است . سراتو 1273 کیلوئی ظرف 9.3 ثانیه با گیربکس دستی و 10.5 ثانیه با گیربکس اتومات از سکون به 100 کیلومتر سرعت می رسد . با روش های مدرن صدای داخل کابین در این خودروی 2010 به عدد 72 دسیبل در سرعت 100 کیلومتر رسیده که عدد نسبتا مطلوبی می باشد . ارگونومی برتر علاوه بر ایجاد شرایط کنترل بیشتر بر خودرو ، آسایش قابل قبولی را برای راننده و سرنشین ایجاد کرده . فرمان پذیری سراتو 2010 در حدی مطلوب بوده و حساسیت فرمان در این خودرو از کیا لذت رانندگی را با آن در قیاس با سری قبل خود افزایش داده . 02، 03، 04، 05، 06، 07، 08، 09، 10، 11، 12 مشخصات فنی : موتور : 4 سیلندر خطی 16 سوپاپه حجم موتور : 2 (1.6) لیتر گیربکس : 6 سرعته شیفترونیک (تیپترونیک) قدرت : 156 اسب بخار در دور 6200 (124 اسب خار در دور 6300) گشتاور : 194 نیوتن متر در دور 4300 (157 نیوتن متر در دور 4200) شتاب صفر تا صد : 9.2 ثانیه میانگین مصرف سوخت : 7.8 (7.1) لیتر در صد کیلومتر حجم مخزن سوخت : 52 لیتر ابعاد (طول ، عرض ، ارتفاع) : 1460/1765/4530 میلیمتر فاصله چرخها و محورها : 2650/1557 میلیمتر وزن خالص : 1240 کیلوگرم ابعاد تایرها : 215/45R17 تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی : 10 ایربگ - سیستمهای ترمز ABS ، ESP ، EBD ، TCS - کی لس گو استارتر - ایرکاندیشن اتوماتیک - سیستم صوتی بهمراه چنجر 6 تایی و ورودی USB ، iPod ، AUX - گرمکن صندلیهای جلو - کمربندهای پیش کشنده و پشت سریهای فعال - آینه های تاشوی برقی بهمراه گرمکن و راهنمای LED - آینه الکتروکرومیک - سانروف 2 حالته - شیشه بالابرهای اتوماتیک - سنسور پارک عقب - دوربین دید عقب - کروز کنترل سراتو 2012 [ 02، 03، 04، 05، 06، 07 معرفی خودرو: مدل: سراتو 1.6 کمپانی سازنده: کیا سال ساخت: 2012 کلاس خودرو: سدان خانوادگی بزرگ (C Segment) قیمت: ؟ مشخصات فنی: گیربکس: 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک محور محرک: دیفرانسیل جلو (FWD) تعداد و آرایش سیلندر: 4 سیلندر خطی سوپاپ: 16 حجم موتور: 1600 (سی سی) قدرت : در 6300 دور در دقیقه 124 اسب بخار گشتاور: در 4200 دور در دقیقه 157 نیوتن متر حداکثر سرعت: ؟ شتاب 0 تا 100: ؟ سوخت: حجم مخزن سوخت: 52 (لیتر) مصرف شهری: ؟ مصرف جاده ای: ؟ مصرف ترکیبی: 7.1 (لیتر در 100 کیلومتر) استاندارد آلایندگی: یورو 4 وزن و ابعاد : وزن خالص: 1230 (کیلوگرم) طول: 4530 (میلیمتر) عرض: 1775 (میلیمتر) ارتفاع: 1460 (میلیمتر) فاصله دو محور: 2650 (میلیمتر) فاصله دو چرخ جلو: 1557 (میلیمتر) فاصله دو چرخ عقب: ؟ کیسه های هوا راننده: دارد سرنشین جلو: دارد جانبی جلو : دارد جانبی عقب: دارد پرده ای: دارد امکانات ایمنی و رفاهی : سیستم های ترمز: جلو و عقب دیسکی با خنک کننده در جلو، ABS – EBD – BAS سیستم های امنیتی: ایموبلایزر، قفل مرکزی، ریموت کنترل سیستم های فرمان و هدایت: قدرت کمکی هیدرولیکی، مجهز به سنسور سرعت، فرمان تلسکوپی، تنظیم دستی سیستم تهویه مطبوع: کنترل اتوماتیک سیستم صوتی، تصویری: رادیو CD – MP3 – iPod – USB ، چنجر شش تایی سیستم صندلی: تنظیم دستی، گرمکن صندلی های جلو، پشت سری های فعال هنگام تصادف سیستم آینه ها و شیشه ها: تنظیم برقی آینه ها با گرم کن، شیشه بالابر جلو و عقب برقی، سانروف دو حالته سیستم روشنایی: روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها (Auto Light) ، مه شکن جلو امکانات دیگر: سنسور پارک عقب، کروز کنترل |
||
۲۳ مرداد ۱۳۹۱
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
شما میتوانید مطالب را بخوانید. |
شما نمیتوانید عنوان جدید باز کنید. |
شما نمیتوانید به عنوانها پاسخ دهید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را ویرایش کنید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را حذف کنید. |
شما نمیتوانید نظرسنجی اضافه کنید. |
شما نمیتوانید در نظرسنجیها شرکت کنید. |
شما نمیتوانید فایلها را به پیام خود پیوست کنید. |
شما نمیتوانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید. |