در حال دیدن این عنوان: |
۱ کاربر مهمان
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
|
در معامله ای که انتظار می رود صنعت جهانی بازی های کامپیوتری را تحت تاثیر قرار دهد، شرکتهای تولید کننده بازیهایی چون Call of Duty و World of Warcraft در حال پیوستن به یکدیگر هستند. شرکتهای اکتیویژن (Activision) و بلیزارد (Blizzard) اعلام کرده اند در معامله ای به ارزش 18.8 میلیارد دلار "سودآورترین شرکت تولید بازی در جهان" را ایجاد خواهند کرد. شرکت اکتیویژن که مقر آن در آمریکا است، علاوه بر تولید بازی های کامپیوتری، ابزارهای بازی پرطرفداری همچون Tony Hawk و Guitar Hero را نیز تولید می کند. World Of Warcraft (یا WWC) از بازی های تولید شده توسط بلیزارد، از محبوب ترین بازی های جهان محسوب می شود و بیش از 9 میلیون نفر برای بازی کردن آن ماهانه پول اشتراک می پردازند. بلیزارد بزرگترین شرکت در صنعت بازی های Online محسوب می شود و WWC نیز پرطرفدارترین بازی در ژانری شناخته می شود که از آن با عنوان "بازی های آنلاین چندین نفره" (MMORPG) یاد می شود. شرکت بلیزارد درحال حاضر بخشی از گروه رسانه ای فرانسوی ویوندی (Vivendi) است. توانایی های مکمل در بخشی از برنامه پیوستن دو شرکت قرار است بلیزارد و اکتیویژن به ترتیب دو و یک میلیارد دلار برای ایجاد شرکتی جدید سرمایه گذاری کنند. دو شرکت امیدوارند نقاط قوت متفاوت آنها بتواند شرکتی را ایجاد کند که محصولاتش بر روی هر دستگاه بازی موجود و در هر منطقه جهان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. بلیزارد مشتریان فراوانی در آسیا دارد و بازی Starcraft این شرکت در این منطقه بسیار پرطرفدار است. Starcraft یک بازی استراتژی است که اولین بار در سال 1998 به بازار عرضه شد. میلیونها نفر در کره جنوبی در کافه های اینترنتی این بازی را انجام می دهند و بازیکن های حرفه ای هم از آن استقبال کرده اند. اکتیویژن هم برای هر سه دستگاه بازی پر طرفدار اکس باکس 360، سونی پلی استیشن 3، و نینتندو Wii بازی های مختلفی را تولید کرده است. در سالهای اخیر صنعت جهانی بازی فراز و نشیب فراوانی را تجربه کرده است و صاحبان چند شرکت مجبور به کناره گیری از سمت خود شدند. شرکت اکتیویژن در سال 1979 تاسیس شد و پیش از کسب محبوبیت یک بار اعلام ورشکستگی کرد و چند بار با شرکتهای مختلف ادغام شد. بلیزارد هم پیش از آنکه در سال 1998 تحت مالکیت ویوندی در آید، شاهد چند مورد تغییر در مالکیت بود منبع : مشاهده لینک |
||
۲۴ بهمن ۱۳۸۶
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
|
بلاخره کونامی پرده از Silent Hill 5 برداشت.SH5 دیگر در ژاپن ساخته نمی شود و کونامی این بار ساخت این بازی را به Collective سپرده وگفته می شود تیم اصلی ژاپنی در حال کار بر روی IP جدید است که آن نیز قرار است در سال 2008 عرضه شود.شخصیت اصلی بازی Alex Shepard ، یک نظامی 22 ساله است. داستان از اینجا آغاز می شود که الکس به خاطر جراحت شدیدی که به او وارد شده در یک بیمارستان نظامی بستری می شود. در آن جا الکس احساس می کند که برادر کوچکترش جاشوا در خطر است. به همین دلیل ویرجینیا را به مقصد شپردز گلن (sheperds Glen) زادگاه خود ترک می کند. با بازگشت به شهر او متوجه می شود که مادرش دچار جنون و برادر و پدرش گم شده اندو تمام شهر را مه ترساک و اسرار آمیزی گرفته ... . سازندگان قصد دارن اکشن بازی تعامل با محیط را عمیق تر از گذشته طراحی کرده و نشان دهند که توانایی ساختن عنوانی ترسناک تر از ژاپنی ها را نیز دارند .البته باید منتظر ماند و دید! . بازی یرای PS3 , X360 اعلام شده است.
|
||
۲۴ بهمن ۱۳۸۶
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
|
بالاخره حالت گشت و گذار آزادانه در دنیای مجازی که دیگر دارد همه گیر میشود، در این سری بازی نیز رخنه کرد. این سری بازی که تا کنون به سبک مسابقات منظم و ترتیب داده شده انجام میشد، حالا اسانسی از ایده متداول در بازیهای سبک رانندگی به خود گرفته است و انصافاً این کار با دقت و به خوبی انجام شده است. سازندگان توانسته اند با حفظ سبک منحصر به فرد بازی، روح تازه ای به آن ببخشند و با طراحی مناسب محیط و پتانسیل بالای آن برای صورت گرفتن اتفاقات جذاب و دیدنی هیجان بازی بیش از پیش تقویت شده است. گزینه مهم و جالب توجه بازی همانطور که از اسم آن پیداست، خود شهر Paradise است. طراحی دقیق این شهر که مشخصاً زحمت بسیاری نیز برای آن کشیده شده است تمامی نیازهای بازی را برطرف نموده است. در ابتدا شهر Paradise یک زمین مساعد برای انجام مسابقات به نظر میرسد، اما خیابانها و مسیرهای مسابقه جذاب، شروع بازی است. همانطور که شما در بازی پیشروی میکنید، مکرراً به بازی خیابانها، جاده ها، میانبرها، مناطق پر مخاطره و ... اضافه میشوند. اگر دقت کرده باشید در بازیهای این چنینی معمولاً بسیاری از اتفاقات قابل حدس زدن میباشند. به عنوان مثال در تقاطعها میتوان تعداد و نحوه ورود ماشینها به تقاطع را حدس زد و یا اکثراً ترافیک شهر یک الگوریتم خاصی دارد که با تکرار زیاد برای شما آشنا به نظر میرسد. اما اینجا اینگونه نیست. سازندگان تا حد امکان سعی کرده اند از تکرار بپرهیزند و یک محیط کاملاً طبیعی و غیر قابل پیش بینی طراحی کنند و این عمل به هیجان یک بازی اینچنینی کمک بسیار بزرگی میکند. بازی به گونه ای است که شما حتی با تکرار بسیار زیاد باز هم گزینه هایی برای کشف کردن یا حوادثی برای غافلگیر شدن دارید. البته اگر از طرفداران پر و پا قرص شماره های قبل باشید، شاید ابتدا اندکی گیج شوید و یا از سبک جدید لذت کافی را نبرید ولی خوشبختانه سیستم تمرینی ابتدای بازی شما را کاملاً با شرایط جدید هماهنگ میکند و طبیعتاً مشکلی وجود نخواهد داشت. در این بازی که معمولاً شکست در انجام مسابقات بسیار اتفاق می افتد شاید تکرار یک مرحله خاص برای گذشتن از آن بسیار خسته کننده بوده و انگیزه گیمر را از بین ببرد، ولی خوشبختانه در این بازی به حقوق گیمر احترام گذاشته شده است و شما مجبور نیستید دقیقاً آنچه تعیین شده را انجام دهید. توضیح اینکه شما در مراحل بازی مثالاً وقتی در انجام یک مسابقه شکست میخورید، بازی مرحله مذکور را رد کرده و شما را در ابتدای مرحله بعد قرار میدهد. البته لازم نیست نگران انجام آن مرحله باشید، چرا که بعد از اتمام مراحل میتوانید برای کسب مهارت بیشتر هر کدام را به دلخواه انجام دهید. میتوان گفت بازی حال و هوایی شبیه به NFS: Carbon پیدا کرده است و همانند آن در هنگامی که حوصله مسابقه دادن ندارید، میتوانید به موارد متفرقه از جمله ایجاد حوادث دیدنی و یا کسب امتیاز و ماشین جدید به وسیله مسابقات کوچک بپردازید. برای مسابقه دادن در مسیرهای اصلی دو حالت مسابقه وجود دارد، یکی به صورت Time Trial ( بر اساس مدت زمان ) و دیگری به صورت Showtime میباشند. حتماً با حالت اول آشنایی دارید: یک مسیر به شما داده میشود و شما باید طی کمترین زمان آن را به پایان برسانید. حالت دوم نیز شبیه به همان حالت معروف Crash Mode در شماره های قبل است: ایجاد تصادفات ناگوار و هرچه صحنه ناگوارتر، امتیاز شما بیشتر ! شاید از دید عقل این قضیه که شما با تبحری خاص یک تصادف مهلک صورت دهید و پس از آن با زدن یک دکمه ماشین خود را مثل روز اول تحویل بگیرید، سرگرمی پوچی به نظر برسد، ولی باید گفت که این حالت بازی همانقدر که پوچ به نظر میرسد، به همان اندازه سرگرم کننده است. لازم به ذکر است که در این شماره ترافیک جاده ها بسیار طبیعی شده است و مانند شماره های قبل با چندین حالت یکنواخت از ترافیک روبرو نیستید. قسمت شبکه بازی بسیار جالب است و شما به سادگی و سرعت وارد آن شده و میتوانید به یکی از Server ها وارد شده و یا خود یک Server تشکیل دهید. کسی که Server را ایجاد میکند (Host) میتواند تمامی تنظیمات را به دلخواه ایجاد کند. جالب اینجاست که در حالتی که چند شرکت کننده در یک Server مسابقه میدهند، پس از مسابقه نیز شهر Paradise مانند یک لابی (Lobby ) عمل میکند و شرکت کنندگان میتوانند در شهر بچرخند و به دلخواه گزینه های موجود در نقشه را انجام دهند. وقتی شما Host هستید میتوانید تمامی تنظیمات مربوط به مسابقات اعم از محل شروع و پایان و نیز مسیرها را تعیین کنید. در حالت شبکه اصلاً نگران تمام شده Challenge ها نباشید، چرا که (( صدها )) مسابقه از این نوع در انتظار شماست. نکته جالبی که در حالت شبکه وجود دارد، این است که با وجود Playstation Eye یا Xbox Live Version Camera میتوانید چهره رقیب خود را ببینید و هنگامی که شرکت کننده ای بر اساس حادثه ای از دور مسابقه خارج میشود، دوربین یک عکس از چهره عصبانی او میگیرد (!) در رابطه با گرافیک بازی، انتظارها بر آورده میشود و با وجود افکتهای زیبای گزافیکی و نیز سرعت بسیار بالای تصاویر، خللی در تعداد فریم بازی ایجاد نمیشود و همچنان تعداد فریم بالا است و همچنین تصادفات و خرابیها بسیار چشمگیر هستند. چیزی که بازی را مصنوعی جلوه میدهد عدم وجود راننده در ماشینها میباشد. البته این مطلب واضح است که سازندگان با قرار دادن راننده در ماشینها باید صحنه های فجیعی مانند متلاشی شدن راننده و یا پرتاب شدن دست و پا به اطراف و خون و خونریزی طراحی میکردند و چون هدف پایین بودن حداقل سن بازی (12 سال) است، از این موضوع صرف نظر شده است و قرار دادن راننده در ماشین بدون صدمه دیدن تاثیر بدتری روی بازی میگذاشت. در رابطه با گرافیک تفاوت چندانی میان دو نسخه XBOX360 و PS3 وجود ندارد و تنها نسخه PS3 دارای اندکی گرافیک واضح تری است. بهتر است بازی را روی تلویزیون HD امتحان کنید، در غیر این صورت در خواندن Minimap بازی (نقشه کوچک راهنما) دجار مشکل میشوید. در رابطه با صداگذاری بازی باید بیان کرد که افکتهای صوتی بسیار گیرا و واقعی طراحی شده اند ولی متاسفانه موزیک متن بازی و همچنین صدای گویندگان چنگی به دل نمیزند. |
||
۲۴ بهمن ۱۳۸۶
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
|
بی صبرانه منتظر evilو silent hill5 هستم
|
||
۲۵ بهمن ۱۳۸۶
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام:
۶۱,۶۱۷
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ - یوهان کرویف - پرسپولیس - اسپانیا، آرژانتین - احمد عابدزاده، کریم باقری - فرانک ریکارد - افشین امپراطور گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - مدیران کل |
آقا عجب بازی ایه این Crysis، سلطانه ولی وقتی همه جزئیات رو می ذارم روی High کند میشه، لامصب بس که سنگینه باید آخر سال برم یه 8600 دیگه بگیرم بذارم رو سیستم، نمیشه این بازی رو با حداکثر توانش بازی نکرد بازی Virtua Tennis 3 هم خیلی بازی جالبیه، امروز بازی کردم. |
||
عمری است دخیلم به ضریحی که نداری... |
|||
۲۵ بهمن ۱۳۸۶
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
|
ضمنا فکر کنم مجبور شم ps3 رو هم بخرم فقط بخاطر قیمت بازیاش xbox360 خریدمl اصلا فوتبال با دسته های xbox حال نمیده |
||
۲۵ بهمن ۱۳۸۶
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام:
۶۱,۶۱۷
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ - یوهان کرویف - پرسپولیس - اسپانیا، آرژانتین - احمد عابدزاده، کریم باقری - فرانک ریکارد - افشین امپراطور گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - مدیران کل |
PS3 حالا حالاها کار داره تا واسه ماها قابل بازی بشه! هک کردن بلوری دیگه یه شاخه جدیدی از علمه که باید دعا کنیم دانشمندان ایرانی زودتر بهش دست پیدا کنن
|
||
عمری است دخیلم به ضریحی که نداری... |
|||
۲۵ بهمن ۱۳۸۶
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
|
از موشک هوا کردن که سخت تر نیست
|
||
۲۵ بهمن ۱۳۸۶
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
نام کاربری: messi&mehran
پیام:
۱,۴۵۹
عضویت از: ۱۱ مهر ۱۳۸۶
از: همدان
طرفدار:
- مسی...ژاوی...اینیستا - کلایورت - پرسپولیس - اسپانیا - علی کریمی - گواردیولا - مجید جلالی گروه:
- کاربران عضو |
درسته هر بازی ps3 تا 80 هزار تومان هم پولش. چون هنوز هک نشده. درضمن در مورد دسته ها کاملا موافقم
|
||
.:::حتما سر بزنید:::. music-nice.mihanblog.com | |||
۲۵ بهمن ۱۳۸۶
|
|
پاسخ به: بازی های کامپیوتری | ||
نام کاربری: Blaugrana.ForEvEr
پیام:
۵,۶۲۴
عضویت از: ۵ شهریور ۱۳۸۶
از: قزوین
طرفدار:
- ژاوي.مسي - مارادونا.ريوالدو - پرسپوليس - اسپانيا - كريم باقري - پپ گوارديولا - افشين قطبي گروه:
- کاربران عضو |
سعید من دارم crysis رو بازی میکنم خیلی سخته هنوز مرحله اولم میگما ادما خیلی زیادن و سریع تیرمون هم تموم میشه به ادما هم باید کلی تیر بزنیم تا بمیرن یه توضیح میدی باید بکشیمشون نکشیم باید چی کار کنیم؟ من تو همون جنگلم |
||
... | |||
۲۵ بهمن ۱۳۸۶
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
شما میتوانید مطالب را بخوانید. |
شما نمیتوانید عنوان جدید باز کنید. |
شما نمیتوانید به عنوانها پاسخ دهید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را ویرایش کنید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را حذف کنید. |
شما نمیتوانید نظرسنجی اضافه کنید. |
شما نمیتوانید در نظرسنجیها شرکت کنید. |
شما نمیتوانید فایلها را به پیام خود پیوست کنید. |
شما نمیتوانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید. |