در حال دیدن این عنوان: |
۲ کاربر مهمان
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
|
|
پاسخ به: بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی | ||
نام کاربری: امیرتاجسلونا
پیام:
۱
عضویت از: ۶ بهمن ۱۴۰۰
از: مسجدسلیمان
طرفدار:
- مسی - کرایوف - استقلال - آرژانتین - مجیدی - گواردیولا - مجیدی گروه:
- کاربران عضو |
سلام به همگی من کاربر جدید هستم و امیدوارم لحظات خوشی رو در این سایت و کنار شما دوستان عزیز داشته باشم من به توضیحاتی درباره پست زدن و... نیازمندم هرکسی که خواست در این باره به من شخصی بده
|
||
۱۱ بهمن ۱۴۰۰
|
|
پاسخ به: بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی | ||
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام:
۶۱,۶۱۹
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ - یوهان کرویف - پرسپولیس - اسپانیا، آرژانتین - احمد عابدزاده، کریم باقری - فرانک ریکارد - افشین امپراطور گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - مدیران کل |
نقل قول امیرتاجسلونا نوشته:سلام به همگی من کاربر جدید هستم و امیدوارم لحظات خوشی رو در این سایت و کنار شما دوستان عزیز داشته باشم من به توضیحاتی درباره پست زدن و... نیازمندم هرکسی که خواست در این باره به من شخصی بده سلام خوش اومدی. به کاری که الان انجام دادی میگن پست زدن. |
||
عمری است دخیلم به ضریحی که نداری... |
|||
۱۳ بهمن ۱۴۰۰
|
|
پاسخ به: بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی | ||
|
اصلا راضی نیستم هیچ سرگرمی تو این سایت نداره، هیچ جایزه ای ، هیچ مسابقه ای... مدیریت رسیدگی کنند |
||
چهارشنبه، ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۱۴:۰۴)
|
|
پاسخ به: بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی | ||
نام کاربری: Greatest.Ever
پیام:
۱,۱۴۴
عضویت از: ۲۸ شهریور ۱۳۹۰
طرفدار:
- یوهان کرویف - پپ - ژاوی و مسی. گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول رویا نوشته:اصلا راضی نیستم هیچ سرگرمی تو این سایت نداره، هیچ جایزه ای ، هیچ مسابقه ای... مدیریت رسیدگی کنند میتونی تاپیک های قدیمی رو بخونی سرگرم شی. |
||
چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ (۱۱:۳۹)
|
|
پاسخ به: بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی | ||
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام:
۶۱,۶۱۹
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ - یوهان کرویف - پرسپولیس - اسپانیا، آرژانتین - احمد عابدزاده، کریم باقری - فرانک ریکارد - افشین امپراطور گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - مدیران کل |
نقل قول Greatest Ever نوشته:نقل قول رویا نوشته:اصلا راضی نیستم هیچ سرگرمی تو این سایت نداره، هیچ جایزه ای ، هیچ مسابقه ای... مدیریت رسیدگی کنند میتونی تاپیک های قدیمی رو بخونی سرگرم شی. |
||
عمری است دخیلم به ضریحی که نداری... |
|||
پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۰:۱۶)
|
|
پاسخ به: بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی | ||
نام کاربری: lindagallery
پیام:
۱
عضویت از: پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۱:۵۵)
از: mashhad
طرفدار:
- mesi - mesi - ss - ss - ss - ss - ss گروه:
- کاربران عضو |
فروشگاه اینترنتی ساعت لیندا گالری با هدف ارائه جدیدترین برند های ساعت شروع به کار نمود.با مدل های متنوع و قیمت های رقابتی . فروشگاه اینترنتی لیندا لیندا گالری فروشگاه تخصصی ساعت ، با سابقه ای درخشان در ارائه متنوع ترین و جدید ترین ساعت های مچی ، انتخابی ایده آل برای افراد خاص میباشد . ما در لیندا گالری، با ارائه طیف گسترده ای از برندهای معتبر و مشهور در کنار قیمت های مناسب و رقابتی، تجربه ای لذت بخش از خرید ساعت مچی مردانه را برای شما رقم می زنیم. لیندا بهتر هم میشه .... مشاهده لینک |
||
پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۱:۵۹)
|
|
پاسخ به: بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی | ||
نام کاربری: pjahesh24
پیام:
۲
عضویت از: یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۸:۱۸)
از: تهران
طرفدار:
- ژاوی - ژاوی گروه:
- کاربران عضو |
بانک موبایل اصناف کشور یکی از بهترین روش های معرفی کسب و کارتان می باشد. با استفاده از این بانک می توانید میزان تبلیغات و فروش خود را بالا ببرید. در کل این بانک از اطلاعاتی هدفمند تشکیل شده است که با استفاده از آنها می توان به تبلیغات هدفمند، ارسال پیامک های تبلیغاتی، بازاریابی تلفنی و تبلیغات در سایر برنامه ها و حتی ارسال ایمیل پرداخت. تبلیغات راه های زیادی دارد اما این روش هم کم هزینه است و هم کمتر وقت شما را می گیرد. اینکه بتوانید تمامی افرادی که به کسب و کارتان مربوط هستند را شناسایی کنید و بعد با آنها تماس بگیرید، کار سخت و وقت گیری است. خرید بانک موبایل مشاغل ایران یکی از بهترین راهکار ها جهت افزایش درآمد می باشد. این بانک تلفن شامل شماره تلفن صاحبان کسب و کار است. شماره موبایل تمامی کسب و کارهای قدیمی، در این بانک تلفن در دسترس خریداران قرار دارند. اگر کسب و کاری تازه شکل گرفته است با آپدیت کردن بانک تلفن، شماره صاحب کسب و کار وارد لیست خواهد شد. شماره انواع مشاغل مانند دندانپزشکی، تعمیرات و… در این لیست وجود دارد و بیشترین کاربرد آن استفاده از جنبه بازاریابی می باشد. مشاغل می توانند هر کدام جداگانه در یک بانک شماره قرار گیرند که این نوع دسته بندی به صرفه تر نیز می باشد. در این صورت هر فرد تنها شماره های مشاغلی که نیاز دارد را خریداری می نماید. بانک شماره موبایل مشاغل یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی تلفنی و پیامکی است. این بانک شامل فایل اکسلی است که شماره موبایل و تلفن ثابت مشاغل را بر اساس صنف ها به تفکیک میکند. با استفاده از این بانک، کسب و کارها میتوانند به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به آنها پیامکها و تماسهای تبلیغاتی ارسال کنند. بانک شماره موبایل مشاغل به زبان Persian (Farsi) عرضه میشود تا بتواند به بهترین شکل ممکن بازار ایران را پوشش دهد. با توجه به اینکه زبان فارسی زبان رسمی کشور است و بیشتر مردم ایران از این زبان استفاده میکنند، استفاده از این بانک به زبان فارسی میتواند به شرکتها و کسب و کارها در رسیدن به مشتریان هدفشان کمک کند. مشاهده لینک مشاهده لینک |
||
یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۸:۲۳)
|
|
پاسخ به: بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی | ||
نام کاربری: pjahesh24
پیام:
۲
عضویت از: یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۸:۱۸)
از: تهران
طرفدار:
- ژاوی - ژاوی گروه:
- کاربران عضو |
داشتن بانک شماره موبایل مشاغل ایران ، داشتن تبلیغاتی هدفمند برای گفتن از مزایای داشتن بانک شماره موبایل مشاغل ایران و بانک اطلاعات مشاغل شهری بهتر است از کمی عقب تر شروع کنیم و با مقدمه ای وارد بحث اصلی شویم. دنیای امروز، دنیای تبلیغات است. چرا که در در هر صنفی و هر شغلی تعداد بیشماری رقیب وجود دارد و باید بتوان در بین آن همه رقیب کسب و کار خود را به مشتریان خود معرفی کرد. از طرفی تبلیغات در انواع مختلف آن، چه محیطی و چه انواع دیگر، دارای هزینه است که غالبا هزینه آن هزینه بالایی محسوب می شود. بنابراین بین هزینه تبلیغات و میزان سودی که از قبل آن نصیب ما می شود را باید در دو کفه ی ترازو نهاد و با یکدیگر مقایسه کرد. این مقایسه و بر کفه ترازو نهادن بین تبلیغات و سود حاصل از آن را می توان به نوعی اولین قدم در هدفمند کردن تبلیغات دانست. هدفمند بودن تبلیغات در واقع مفهومی است که می خواهد به ما بگوید که هر تبلیغی به هر قیمتی سودمند و مفید نیست. تبلیغات می تواند مانند شمشیری دولبه عمل کند که یک لبه اش می تواند صاحبش را بکشد و لبه ی دیگرش رقبا را. در ادامه در این باره بیشتر خواهیم گفت و بیشتر از هدفمند بودن تبلیغات و راه حل مناسب برای ایجاد آن سخن خواهیم گفت. بانک اطلاعات اصناف ایران در بالا از ضرورت هدفمند بودن تبلیغات گفتیم و سعی کردیم به طور خلاصه مفهومی از آن را ارائه دهیم. حال نوبت آن است که بدانیم چگونه ممکن است به این مهم دست یابیم.مهمترین و بهترین و پایه ترین راهی که می توان معرفی کرد و بسیار ساده نیز می باشد این است که بدانیم مخاطبان ما و مشتریان ما چه کسانی هستند. بسیاری از مشاغل مرتبط به تمام اقشار جامعه نمی باشد و غالبیت گروه جامعه را در بر نمی گیرد. به طور مثال اگر شما صاحب کسب و کار فروش لوازم پزشکی هستید مسلما باید مشتریان خود را در بین گروه های پزشکی و بیمارستانی و ... جست و جو کنید و درصد پایینی از سایر قشرها سراغ شما خواهند آمد. یا اگر شغل شما مرتبط با ساخت و ساز ساختمانی است. گرچه تمام مردم می توانند به نوعی به ساخت و ساز به پردازند اما مشتریان شما غالبا از بین شرکت های ساختمان سازی خواهد بود. بجز این که مشتریان شما در صنف خودتان باید باشد و دنبال آن باید بگردید. باید این را بدانید که از کدام منطقه جغرافیایی می خواهید مشتریان را جذب کنید. یا بهتر بگویم باید بدانید در کدام نقطه از کشور یا شهرستان مشتری بیشتر و بازار کار بهتری برایتان فراهم است. پنل ارسال پیامک به بانک موبایل سوپرمارکت های ایران سامانه پیام کوتاه پویا جهش کاربردی ترین راه برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامکهای انبوه تبلیغاتی برای جذب مشتری جدید یا پیامک های خدماتی برای نگهداری مشتری های فعلی شما عزیزان می باشد. نقطه قوت پنل پیامک بانک اطلاعات مشاغل پویا جهش علاوه بر امکانات فوق العاده در بروز بودن و جامع بودن بانک های شماره موبایل می باشد که رایگان برای همه ی کاربران پنل در دسترس می باشد. بانک شماره موبایل اصناف چیست؟ به لیستی از دیتا ها و اطلاعاتی که شامل شماره موبایل های فعال مشاغل مختلف که ممکن است به تفکیک شغل یا شهر یا استان و یا کدپستی افراد باشد را بانک شماره موبایل مشاغل می گویند که توسط منابع متنوعی جمع آوری شده اند و فرمت خاصی مثل Excel، vcf، csv و … دارند. ارزش بانک شماره موبایل اصناف مشهد در بروز بودن، کامل بودن، دقیق و هدفمند بودن و آپدیت های دوره ای آنهاست که همه ی این موارد متاسفانه در بین فروشندگان بانک های شماره موبایل مشاغل به طور کامل و درست رعایت نمی شود اما تیم ما این ضعف ها را برای اولین بار به طور کامل در بیشتر بانک های موبایل بررسی و اصلاح کرده است و روزانه در حال تکمیل هر چه بیشتر و بروزرسانی فایل های موجود در سایت و همینطور جمع آوری بانک های شماره موبایل جدید هستیم. این بانک های شماره موبایل کاربرد ها و دسته بندی های گوناگونی دارند داشتن بانک اطلاعات مشاغل پویا جهش ، داشتن برگ برنده آیا تاکنون فکر کرده اید که یک شرکت بزرگ مانند گوگل بیشترین درآمدش از چه چیزی میباشد؟ موتور جست و جویی که استفاده از آن و امکاناتش برای همه مردم جهان رایگان است و تبلیغاتی در صفحه خود نشان نمی دهد. درآمدش را از کجا تامین می کند؟ گوگل دقیقا همان محدودیت را شناخت و شروع به فروختن راه حلش کرد. هر شرکت بزرگ دنیا و هر بیزینسی و هر اتفاق سیاسی مهمی وابسته به این است که بداند مردم الان به دنبال چه هستند و در هر کجا از دنیا چه چیزهایی بیشتر مطرح است و خواهان دارد. می خواهند بدانند آیا سیاست آن در تغییر فرهنگ مصرف مردم تاثیر گذار بوده یا خیر. این را چگونه می شود دانست؟ تنها با داشتن بانک اطلاعاتی قوی که گوگل از خود مردم آن را تهیه می کند می توان به این مهم دست یافت. در واقع رابطه بین مردم و گوگل مانند یک قرارداد کاری است. ما به ازای دادن اطلاعات ناخواسته توسط جست و جو کردن به گوگل سزاوار دریافت تمام امکانات این شرکت به صورت رایگان می باشیم. گوگل این اطلاعات با ارزش را همچون قیمت طلا به بزرگان بیزینس و سیاستمداران می فروشد و درآمد خود را تامین می کند. حال شاید کمی بهتر به اهمیت این موضوع پی بردید و دانستید که با چه مفهومی سروکار دارید. اگر می خواهید در بیزینس و کسب و کار خود موفق عمل کنید و رقبای خود را کنار بزنید باید سعی کنید از این نوع بانک اطلاعات مشاغل شهری را به دست بیاورید و از آن استفاده کنید. اما در ایران کمتر می توان به سبب تحریم ها و غیره سراغ بانک اطلاعات سوپر مارکت ها غنی چون گوگل رفت. از طرف دیگر این بانک اطلاعاتی یک بانک جهانی است و کمتر به درد بیزینس ها و کسب و کارهای داخلی می خورد. پس باید چه کرد؟ در ایران چگونه می توانیم تبلیغاتی هدفمند داشته باشیم؟ یا سوال بهتر چگونه می توانیم بانک اطلاعاتی پویا جهش را به دست بیاوریم؟ خب در پاسخ باید بگویم تا جایی از کار را باید خودتان پیش بروید. یعنی باید بتوانید بیابید که مشتریان شما در چه صنفی هستند و در کدام نقاط کشور تجمع بیشتری دارند شما کسب و کارتان در کجا می تواند بیشترین خدمات را ارائه دهد. وقتی بتوانید به سوالات پاسخ دهید آن وقت نصف کار را کامل انجام داده اید. بعد از این که دانستید دنبال چه کسانی می گردید و آنها کجا هستند. بهترین راه ارتباط با آن ها چه می تواند باشد؟ آیا بهتر و نزدیکتر و در دسترس تر از شماره تلفن همراه آنها می توان پیدا کرد؟ یا نمی توان گفت که ضمانت دیده شدن تبلیغات در این روش بالغ بر ۹۰ درصد خواهد بود؟ بنابراین تمام مشکلات گفته شده در یک تبلیغ هدفمند را می توانیم در بانک شماره موبایل اصناف کشور بیابیم. این بانک شماره موبایل می تواند بر اساس صنف مورد نظر و منطقه مورد نظر یک تبلیغات پر سود و البته بسیار کم هزینه را برای شما رقم بزند. |
||
شنبه، ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ (۸:۲۷)
|
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
|
شما میتوانید مطالب را بخوانید. |
شما نمیتوانید عنوان جدید باز کنید. |
شما نمیتوانید به عنوانها پاسخ دهید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را ویرایش کنید. |
شما نمیتوانید پیامهای خودتان را حذف کنید. |
شما نمیتوانید نظرسنجی اضافه کنید. |
شما نمیتوانید در نظرسنجیها شرکت کنید. |
شما نمیتوانید فایلها را به پیام خود پیوست کنید. |
شما نمیتوانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید. |